Kirjoittaja Aihe: Black Star, K - 11, romance, oneshot  (Luettu 1174 kertaa)

mrö.

  • lapsenmielinen
  • ***
  • Viestejä: 93
  • love me for who i am
Black Star, K - 11, romance, oneshot
« : 04.02.2012 12:11:19 »
Nimi: Black Star
Kirjoittaja: mrö.
Ikäraja: K - 11
Tyylilaji: romance, oneshot
Varoitukset: Eipä tässä oikeen mitää varoitettavaa ole, muuta kuin että puhekielellä mennään. Nii ja muutama kirosanakin (:
Yhteenveto: Ainoa kirkas tähti taivaallani.

(A/N) Osallistuu Albumihaaste #2


Avril Lavigne - Black Star


Pimee taivas leviää pääni yläpuolella, tähdettömänä. Katson sitä hiljaa, täristen kylmässä ulkoilmassa. Taivaalla ei näy tähden tähteä, se näyttää autiolta. Kuin maailmassa ei olis yhtää elämää. No, maailmassani ei oo yhtään elämää, jos sä et olis täällä. Oot mun elämän valo, se kirkkain tähti.

Vaik meidän välit ei aina olekaan mitkää parhaat, ollaan silti aina yhdessä. Rakastamme toisiamme, vaikka välillä se ei siltä näytäkään. Oot mun elämän tähti, musta tähti. Se kirkkain tähti, joka tekee välillä mun elämästä täyttä helvettiä.

Tulet aina olemaan se kirkkain, tärkein tähti mulle. Tarvitsen mun mustaa tähteä.

Kuulen askeleet selkäni takaa, sä kävelet mua kohti. Hymyilet säteilevästi, tarkkailet mua sinisillä silmilläsi. Istut kostealle nurmikolle viereeni, katsot mua edelleen. Tervehdin sua, kosketan sun kättäs varovasti.

Et vastaa, hymyilet vain. Kumarrut hiukan lähemmäs, kosketat huulillasi omiani. Sähköisku kulkee vartaloni läpi, hymy leviää huulilleni. Olen kaivannut sua, oman tähteni läheisyyttä. Kumarrun itsekin hieman eteenpäi, huulemme painuvat lujemmin yhteen. Tunnen kuinka hymyilen hieman, kohotat kätes poskelleni.

Erkaannumme hetken kuluttua, sä virnistät ja kietaiset kätes ympärilleni. Nojaan kylkeäsi vasten, katson taivasta. Tähdet ovat tulleet esiin, mutta mikään niistä ei ole yhtä kirkas kuin sinä - musta tähteni.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2015 01:07:16 kirjoittanut Pyry »

cross my heart and hope to die
i'm not a toy