Kirjoittaja Aihe: Paremmin kuin tunnen itseni || K11 songfic, angst/romance, slash  (Luettu 2419 kertaa)

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
kirjottaja: annicamaria
ikäraja: K11 kielenkäytön takia
paritus: Aslak/Nova
genre: angst/romance, slash, oneshot
summary: Nova ei vastaa, mutta tiedän hänen antaneen anteeksi. Hän aina antaa, sillä hän tietää etten tarkoita mitään sanomastani. Paremmin, kuin minä tiedän itse.

A/N: inspiksen sain, mistä muustakaan kuin Adam Lambertin Better than I know myself biisistä. Nauttikaa.

Aslak ja Nova ovat omia kultapoikiani ja toivon, ettet kopioi heitä.




Paremmin kuin tunnen itseni

Cold as ice
And more bitter than a december
Winter night
That's how I treated you, oh


“Tuu jo, Nova!”
“Oota iha hetki vielä.”
”Vittu en jaksa tota sun vitkutteluas, pistä vauhtia!”
”Rauhotu Aslak, mä-”

Lauseen loppu jää multa kuulematta, kun paiskaan ulko-oven kiinni. Hermostuksesta tärisevin käsin mä sytytän tupakan ja vedän ensimmäiset henkäykset nautinnolla. Mustat ja pörröiset hiukset koittaa sitkeästi tunkea mun näkökenttään, ei ois pitäny antaa Novalle periks ja leikkauttaa mun ennen niin pitkiä hiuksia. Kyllä nää ihan hyvältä näyttää, mutta kuka helvetti jaksaa laittaa ne niin, ettei ne valu kokoajan silmille?
No, Nova jaksais, mutta en halua sitä nyt hipelöimään mun kuonotaloa. Itteensäkin se on laittanu jo ainaki tunnin. Vaikka se onkin homo, niin tartteeko sen yrittää olla joku saakelin Afrodite? Oonhan mäkin sen poikaystävä, mutta mulle riittää vähän kajaalia nassuun, mustat pillit ja kauluspaita.

Tumppaan tupakan ja naputan pari kertaa kynsilläni rautaiseen kaiteeseen, joka somistaa puisen omakotitalon terassia. Mä en oo oikeen vieläkään tottunut siihen, että postilaatikossa lukee tätä nykyä ”Jones & Lopez”. Yhteen muuttaminen oli Novan idea. Mä kyllä sanoin sille, etten välttämättä jaksa sitä mun lähellä joka ikinen sekunti, mutta se piru ruinas oman tahtonsa läpi. Ja no, täytyy kai myöntää, ettei sen kanssa asuminen ookkaan niin paha asia kun ensin luulin.

Ovi avautuu ja Nova astuu ulos. Mun henki salpautuu ja unohdan hetkeksi miten keuhkoja käytetään, ei helvetti miten hyvältä se näyttää! Sen laihat jalat tungettuna sinisiin tiukkoihin pillifarkkuihin on erityisen kuuma yhdistelmä. Luisen ylävartalon suojaksi se on vetänyt valkoisen t-paidan ja mustan neuleen, jonka napit on jätetty auki. Vaaleat hiukset on lakalla ja geelillä pörrötetty huolellisesti ylös. Kaulassa riippuu koru, jossa on skorpionin symboli, sen horoskooppi.

And I know that I
 sometimes tend to loose my temper
And I cross the line
Yeah that's the truth

Nova kattoo suoraan mun jäänharmaisiin silmiin sen omilla suklaanruskeilla ja mä nään, että se on taas pahottanut mielensä mun äksyilystä. Toi saatanan vitun koiranpentuilme tehoaa muhun aina, enkä voi sille mitään. Huokaisten kaivan askista toisen tupakan ja ojennan sen Novalle. Mun päässä alkaa pikkuhiljaa muodostua teoria, että se suututtaa mut tahallaan saadakseen ilmaset röökit.

”Noniin, saithan sä ittes kuntoon”, sanon. Nova sytyttää savukkeen kaikessa rauhassa, ennen kuin vastaa.
”No, miltä näyttää?”

Katon sitä hetken päästä varpaisiin ja nuolaisen huuliani.

”Helvetin hyvältä.”

I know it gets hard sometimes
But I could never
Leave your side
No matter what I say

Nova hymyilee hieman. Mä tykkään sen vinosta hymystä, se on yks niistä harvoista piirteistä siinä, joka ei ärsytä mua. Nova varvistaa ja kurottaa kädellään haromaan mun hiuksia. Sen siro ja arpinen ranne muistuttaa mua siitä, miksi mä taas olenkaan niin riippuvainen siitä ja sen kaikista hermoja raastavista piirteistä. Se muistuttaa mua siitä ajasta, jolloin heikkous oli saanut meistä molemmista vallan ja ahdistus ajanut nurkkaan kuin lyödyt koiranpennut. Yhessä me selvittiin, auttamalla toinen toisiamme ja nyt kaikki on okei. Tai ainakin mun kohdalla, Nova itkee vieläkin joskus öisin, eikä se oikeen koskaan syö mitään. Kyllä mä myönnän olevani hirmuisen huolissani siitä.

”Sun ois pitäny antaa mun laittaa toi tukka”, Nova sanoo ja naurahtaa hieman.
”Ei ehdi enää, sun porukat on varmaan jo ihan hermona.”
”Sä oot enemmän hermona ku ne.”

Nova on oikeessa, vaikka me ollaan oltu yhdessä jo kolme vuotta, niin en oo kertaakaan tavannu sen perhettä. Ne on kuulemma hurjan rikkaita ja omistaa jonkun kämpän Bulgariassa. Novakaan ei oo nähnyt niitä pariin vuoteen ja se on tosi innoissaan. Se sanoo, että sen vanhemmat odottaa mun näkemistä, mutta mä en menis niin takuuseen. Ne on hienostoperhe, jotain helvetin porvareita. En voi olla ajattelematta, että totta kai ne on kanssa jotain vanhoillisia jotka irvistää homoille ja kauhistelee sitä, miten niiden kultapoika on voinut retkahtaa mieheen. Varsinkin mun tapaiseen mieheen, renttuun ja köyhään, joka joutuu elämään kädestä suuhun.

‘Cause if I wanted to go
I would have gone by now but
I really need you near me
To keep my mind off the edge

Mua hermostuttaa oikeesti, entä jos ne ei pidä musta? Entä jos ne jättää Novankin perinnöttömäksi mun takia? Jos ne sen tekee, niin mä sanon heipat. Parempi Novan elää rikkaana ja masentuneena Bulgariassa, kun köyhänä ja rakastuneena muhun. Miehiä tulee aina lisää mutta raha ei kasva puussa ja se raukka on niin pieni, että pelkään nyt jo sen kuolevan nälkään meidän vähillä varoilla.

Oon sekunti sekunnilta varmempi, että Novan vanhemmat vihaa mua. Ne vihaa sitä, miten oon käännyttäny niiden täydellisen lapsen kummajaiseksi. Sillä vois olla täydellinen elämä ja se idiootti valitsi mut. Mä en ymmärrä, että miksi se kertoo joka ilta rakastavansa mua yhä uudelleen ja uudelleen. Sen helmiäisenvaaleat hiukset kutittaa mun poskea sen suudellessa mun solisluuta, joka helvetin ilta. Mä vaan huudan, valitan ja ärsyynnyn, mutta en lähde. En koskaan vois lähteä.

If I wanted to leave
I would have left by now
But you're the only one that knows me
Better than I know myself

”Ne vihaa mua.”
”Ei vihaa.”
”Mistä sä sen tiedät?”
”En tiedäkään.”

Naurahdan, Nova on aina meistä se positiivisempi. Aina se ilolintu, joka sanelee lohduttavat sanat. Ja aina se osaa valita ne oikeat. Ne, jotka mä haluan kuulla. Nova tumppaa myös tupakan ja kietoo sitten kätensä mun käteen.

”Se on menoa nyt, ootko valmis?”
”En oikeestaan.”

Nova puristaa mun kättä lujempaa ja kurottaa suikkaamaan mun poskelle suukon. Se tekee sen tahallaan, koska se tietää etten tykkää turhista hellyydenosoituksista. Kuitenkin suukko oli juuri se, mitä nyt tarvitsen. Hymyilen Novalle ja painan suudelman hänen huulilleen.

”Sori et huusin.”

Nova ei vastaa, mutta tiedän hänen antaneen anteeksi. Hän aina antaa, sillä hän tietää etten tarkoita mitään sanomastani.

Paremmin, kuin minä tiedän itse.


If I wanted to leave
I would have left by now
But you're the only one that knows me
Better than I know myself
« Viimeksi muokattu: 08.05.2015 01:29:46 kirjoittanut Pyry »
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Drizzle

  • Babypenguin
  • ***
  • Viestejä: 108
  • And I want to see you here, beside me dear.
Aawww, tää oli ihana♥ En oo pahemmin selaillu originaaleja, ja tää oli mun eka lukema slash-originaali :)) (ei sillä että niitä muitakaan originaaleja paljon olisin lukenu, hettiä pari) Siitä pointsit!
  Yks asia josta kans tyksin tässä hirmusesti on se, että tää on kirjotettu Adamin kappaleestaa♥

Aslakin ajatukset oli ihania, kuinka se oli varma ettei Novan vanhemmat hyväksy sen suuntautumista ja kuinka se olis hänen vikansa:3 Kuvailu oli tosi söpöä, ja Aslakista ja Novasta tahtoisin lukea tulevaisuudessakin(:

Ja, en bongannut mitään virheitä, joten voit ihan rauhassa uskaltaa julkaista ilman betan läpi menoa ;)

Tää oli ihana, kiitos että linkkasit ♥


~Kiddo-sama
There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the World you live in
- Chris Colfer

*
Pyrylle suuret kiitokset avasta, ily!♥

stardust

  • Slytherin's Pride
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Stay strong, David.
Aloitetaan siitä etten yleensäkään lähes koskaan lue orginaaleja. Mutta oh honey, tämä oli älyttömän suloinen! Yllätyin. Aslak ja Nova ensinäkin olivat aivan valtavan kivat nimet näille hahmoille. Omaperäiset ja mukavat.

Hahmojen kuvaukset olivat kanssa ihania, selvästi tyylisiäni jätkiä, mietin täällä ja hymyilin. Toivat ehkä jotenkin biisin ja sinun kautta automaattisesti mieleen Saulin ja Adamin, mutta ei kuitenkaan liikaa. Jotenkin tuo Aslakin tempparamenttisuus oli suloista. Välillä tuntui että teki mieli läjäyttää poikaa, koska se kiukuttelee turhasta ja vaikutti niin myrtsiltä, mutta toit hyvin ilmi, että se on vain hahmon yksi puoli. Pohjimmiltaan se kuitenkin välittää ja rakastaa omaa Novaansa ja haluaa pitää siitä huolta.

Se huolenpito oli ihana teema tässä joka jatkui läpi tekstin. Tykkäsin siitä kovasti ja kuvauksesta, jossa Novan vaaleat hiukset kutittavat Aslakia, se oli suloinen ja jotenkin summasi niiden suhdetta. Toinen on hellä toinen on tulinen.

Huh. Oon mahakivusta ja oksetuksesta johtuen tokkurainen, mutta sanotaan nyt vielä että kappalehan oli tähän täydellinen! Kirjoitat kauniisti ja tajunnanvirtasi on sulavaa. Kirosanatkin sopivat tarinaan ja usko pois, minä jos kuka tiedän, että varsinkin suomenkieleen niitä on usein vaikeaa saada sulavasti sopimaan.

Olet siis taitava kirjoittaja, kuten olen satoja kertoja sinulle toistellut. Kiitos tästä. Sait hymyn huulille, vaikka jäädynkin täällä peiton alla.

Haleja.

♥: stardust
avatar & banneri by raitakarkki
He ran into my knife - He ran into my knife ten times.

creep

  • ***
  • Viestejä: 418
Oli ihan pakko lukee tää, koska... Better Than I Know Myself? Joo, sepä se.  :D
Olihan tää söpö. Ja tykkäsin tosta, että noi asu yhessä ja oli menossa vanhempia tapaamaan, koska en muista, että olisin koskaan ko. aiheesta lukenu. Vähän harmitti, että tää oli näin lyhyt, mutta toisaalta ihan hyväki näin. Toisaalta siis olis kiinnostanu se, miten se vanhempien tapaaminen sit meni, mutta joo.

Nimet jotenki ärsytti. Tai siis, onhan ne omaperäsiä joo, mutta jotenki toiki, että hahmoilla on mahd. omaperäset nimet, seki on jo melkee joku klisee, etenki slash-tarinoissa. On se kumma kun täs maailmas mikään ei oo omaperästä :'D Mut taas toisaalta se olis ärsyttäny iha pirusti enemmä, jos hahmojen nimet olis ollu tyylii Pekka ja Matti. Paitsi etten oo ikinä lukenu sellasta slash-tarinaa... hmmm... miksi inspiroiduin?  ;D

Hahmoista tykkäsin, koska jotenki tuli mieleen omat poijjat. Joka on siis toki positiivinen asia, koska ne(kin) on niin rakastettavia, vaikka osaavakki olla niin pirun hankalia. : D Etenki tosta, kun toi Aslak hermoili sitä, että mitäs jos Novan porvarivanhemmat on että murr senki käännyttäjä meidän pikku kultapoika oijoi... joop.

Ja pakollinen lainaus:
Lainaus
Sen helmiäisenvaaleat hiukset kutittaa mun poskea sen suudellessa mun solisluuta, joka helvetin ilta.


Jostain syystä tykkäsin tosi paljon tosta kohasta. Mutta joo, tää oli kiva pikku välipala, tykkäsin. ^^ Ja jos tää mun kommentti vaikuttaa iha kempolta, niin tekosyynä on se, että oon hypersupertosiväsy.
i'm just a painting that's still wet, if you touch me i'll be smeared

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Kaitou Kid-fan 4ever - Adam on jumala ♥ Ja joo, Aslak ja Nova on mulle sen verran tärkeitä miehiä, että heistä varmasti kuullaan jatkossakin! Todella paljon kiitoksia kommentistasi, ja hienoa jos mielestäsi betaa ei tarvittu. Mua kyllä pelotti ihan sikana : D

stardust - ooooh my darling ♥ kiitoksia paljon kommentistasi ja oikeastaan on pakko myöntää, että Adam ja Sauli toimivat inspiraatioina tätä kaksikkoa luodessani. Halusin kuitenkin erottaa heidät toisistaan yksityiskohdilla ja joillain luonteenpiirteillä ja on mukava kuulla, että onnistuin. Kiitos miljoonasti kommentistasi pus rakas ♥ koitahan parantua siellä höpönenäni.

creep - Better than I know myself indeed ♥ ja jos tää oli sun mielestä lyhyt nii no worries, kaksikosta tulee vielä lisää ficlettejä tokikin :> nuo nimet on mulle itselle henkilökohtaisesti tosi tärkeitä ja ollut aina itsestäänselvyys, että nimeän mun hahmoni niiksi. Harmi jos niistä tuli teennäinen olo, mutta tosiaan niillä on mulle ihan omanlainen henkilökohtainen merkitys. Kiitos paljon kommentistasi! : )
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Voi apua tää oli niin aaww. Okei joo anteeksi jo näin alkuun, koska mä en todellakaan sitten osaa kommentoida...

Mutta joo, tää oli niin suloinen, vähän angstinen, hyvinkirjoitettu, että meinasin kuolla.
Okei noi Aslakin ajatukset oli tui ♥ ihania :3 ja Novan mökötyskin oli niiiiiiiin söpöääää ! ;3
Haluisin tälle jatkoa kun nyt jäi jännittämään, että pitääkö ne Novan vanhemmat Aslakista sitten yhtään...

Öhm, tykkäsin hirmusti, kiitos kun linkkasit ja et sain lukea!

~ Criss