Kirjoittaja Aihe: The ArtGallery; hosted by Enkeliprinsessa, "2" uutta työtä 28.4.-10  (Luettu 6874 kertaa)

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
The ArtGallery hosted by Enkeliprinsessa
Eli Enkeliprinsessan "taidetta", erinäisistä fandomeista, ehkäpä jotain ihan täysin originaaliakin. Piirroksia ja sen sellasta.
Copyrightit kuuluvat minulle, of course.
Yksinkertaisuutta saattaa löytyä, siitä on nyt varoitettu ^_^


Piirrokseni

26-27. huhtikuuta 2010
Aku Ankka -tuotantoa.
Aku Ankka S (tuon edellisen väritetty versio)
Elikkäs, mie oon värittäny tämän Photoshop CS4:lla, ja tämä on ENSIMMÄINEN IKINÄ Photoshopilla värittämäni kuva. Ja apuna käytin deviantARTin tätä väritystutoriaalia, joka oli ensimmäinen kaikkien kaltaisiensa joukossa, josta jopa tajusin edes jotakin!
Jonkin aikaa meni, ennen kuin sain edes piskuisen itseäni tyydyttävää jälkeä... Ja lopputulokseen olen melko tyytyväinen - noh, ekaksi Photoshopilla värittämäkseni kuvaksi tämä on ihan kiva <3
Harjoitus kuitenkin tekee mestarin, joten jatkan Photoshopilla värittämistä, kunnes kuvista tulee sen näköisiä, et voin sanoa ylpeästi olevani 100% tyytyväinen lopputulokseen X'D

26. huhtikuuta 2010
Aku Ankka -tuotantoa.
Aku Ankka -lineart S (eli värittämätön)
En oo pitkään aikaan piirrellyt mitään ja nyt halusin piirtää jotakin helppoa ja suht. nopeaa - tässä lopputulos. Ja piirtelin vain siksi, että halusin harjoitella Photoshopilla värittämistä...

28. maaliskuuta 2007
Tämä on yläasteella maalaamani taulu, jonka tein kuvistunnilla äidilleni äitienpäivä -lahjaksi ?
(ja yhdeksännestä luokasta on semmoset 7 vuotta)
Pocahontas ja ystävät S.

12. marraskuuta 2007
W.i.t.c.h. -tuotantoa.
Erin Peyton S, pitkästä aikaa piirroksia. Piirsin tämän ollessani moikkaamassa siskoani ja veljeäni (omistan yhteensä 2 lemmikkisiskoa ja 3 lemmikkiveljeä xD) lastenkodilla. Minulla oli W.i.t.c.h. -lehti mukanani, ja oli aivan pakko piirrellä pitkästä aikaa, ja tähän olen erittäin tyytyväinen, tämä on ehdottomasti yksi parhaimmistani ja ehdottomasti oma lempparini kaikista piirroksistani.

28. heinäkuuta 2007
W.i.t.c.h. -tuotantoa.
Hay Lin S, lyijykynällä hahmoteltu, tusseilla viimeistelty ja väritetty. Olen melko tyytyväinen tähän. Piirsin tämän, kun olimme Kemissä vierailemassa isovanhempieni luona, ja kävimme sairaalassa katsomassa mummoani, jolta oli juuri jokin kasvain (joka ei ollut syöpää, onneksi) leikattu Oulusta (jossa olimme menomatkalla käyneet katsomassa), heti seuraavana päivänä hänet kuljetettiin Kemiin. Taistelijamummo xD    Kuitenkin, sain piirrettyä tämän siellä sairaalassa melkein kokonaan, viimeistely tapahtui sitten mummon ja papan kotona, tietenkin samana päivänä. Teki mieli jättää mummolle piirros, mutten voinut, en ennen kuin olisin saanut koneelle skannattua. Ja otettua tuhat kopiota xD   No ei, vain koneelle skannattua. Nyt voisinkin viedä piirroksen mummolleni, kun hän on selviytynyt leikkauksesta maanmainiosti, vaikka pelkäsin kuullessani leikkauksesta, että menetän hänet. Piirros kuuluu ehdottomasti taistelijamummolleni ^_^

9. heinäkuuta 2007
Furri S, tämä on tehty kaikenmaailman furriropeja varten, olen melko tyytyväinen tähän. Väritys on jälleen ainoa, mitä olen kuvanmuokkausohjelmalla tehnyt, muu on ihan omin käsin piirrettyä. (Alun perin tehty erään foorumin furriropea varten, sittemmin päätetty, että käytän niissä furriropeissa, joissa sitä on mahdollista käyttää ^_^)

6. heinäkuuta 2007
W.i.t.c.h. -tuotantoa.
Hay Lin S, piirretty mallista ja olen todella tyytyväinen itse tähän. Olen onnistunut hyvin, vaikka itse sanonkin, ja tämä on yksi lemppari piirroksiani.

27. kesäkuuta 2007
Fëaron S, erästä Miracolo -nimistä roolipeliä varten piirrelty, väritys kuvanmuokkausohjelmalla tehty, muu omin käsin.

17. syyskuuta 2006
Tribaali S, jonkinlaisen oireen tuotos tämäkin. Värit omasta päästä, malli exän t-paidasta, joka sekin oli rikkinäinen.

16.-17. syyskuuta 2006
Hepat S, tämä ei ole piirros, vaan raaputustyö, mutta koska tämä on ainokaiseni, pistän sen tähän piirroksiin, enkä tee omaa kategoriaa.
En usko, että tulen muita raaputuksia tekemään, ellen sitten innostu jonkun ötökän puremana. Mielestäni erittäin onnistunut, ensimmäiseksi raaputustyökseni. Viimeksi joskus yläasteella raaputellut kuvaamataidon tunnilla jotain ihan muuta kuin tällaista.

16. syyskuuta 2006
Harley Davidson S, jatkoa niille ihme logoille, joita tuli into piirtää. Tämä ei onnistunut niin hyvin, kuin aiempi, mutta menettelee se tämäkin.

15. syyskuuta 2006
Ferrarin logo S, tuli jostain into piirrellä jotain ihme logoja, ja Ferrarin tunnus syntyi ensimmäisenä. Tähän olen enemmän kuin tyytyväinen, heppakin onnistui paremmin kuin odotin, sillä en osaa piirtää niitä, mutta tuohon logoon se kuitenkin onnistui.

14. syyskuuta 2006
Mangatyttö S, muistaakseni otin tähän mallia ensimmäisestä ostamastani Anime -lehdestä. Oli melkoisen haastavaa saada jokainen kohta menemään juuri niin kuin halusin. Käytin taiteilijan vapautta näkemyksessäni, se ei ole siis täysin samanlainen kuvatus, joka löytyy ainakin yhdestä Anime -lehdestä, jostain viime vuodelta.

10.-13. syyskuuta 2006
Pääkallo S, tuli piirrettyä mallista, ja vielä melko vaikeasta, ainakin minun makuuni, nimittäin exäni hupparin selkämyksestä otin mallia. Olen melko tyytyväinen tähän, aika kauan sain tapella, ennen kuin olin edes melko tyytyväinen ^_^

2006
W.i.t.c.h. -tuotantoa.
Irma S, ruutupaperille piirrelty hahmotelma. Huvin vuoksi väsätty.
Taranee S, sama homma kuin yllä.

30. huhtikuuta 2004
W.i.t.c.h. -tuotantoa.
Hay Lin S, näkemykseni aikuisesta Hay Linistä. Taikahahmo S (tehty 1.5.-04)
Caleb S, näkemykseni aikuisena.
Cornelia S, näkemykseni aikuisena. Taikahahmo S (tehty 1.5.-04)
Irma S, näkemykseni aikuisena. Taikahahmo S (tehty 1.5.-04)
Will S, näkemykseni aikuisena. Taikahahmo S (tehty 30.4.-04)
Taranee S, näkemykseni aikuisena.

29. huhtikuuta 2004
W.i.t.c.h. -tuotantoa, oma keksimät hahmot.
Saran S, aikuisena. Taikahahmo  S - 1. versio taikahahmosta S, joka ei ollut tarpeeksi hyvä minulle (ja joka päätyi pikkusiskoni haltuun).
Rudy S, aikuisena.
Näillä ei ole mitään kummempaa tarinaa, olen vain piirtänyt heidät...

*~*~*

Enkeliprinsessa kiittää ja kumartaa sekä niiaa, varsinkin palautteesta, millaisesta tahansa.


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 07:20:03 kirjoittanut Illusia »

Lumitassu

  • ***
  • Viestejä: 7
    • http://www.lumitassu.net
Re: The ArtGallery; hosted by Enkeliprinsessa
« Vastaus #1 : 22.01.2008 23:18:43 »
Voi vitsi nämähän on hienoja! Ihme, ettei kukaan ole kommentoinut mitään  Outoa.. Pidän tosi paljon, hienosti anatomia näillä hahmoilla kunnossa ja tuo tyyli millä piirrät on kivaa katseltavaa. Olisi vielä kiva nähdä hieman enemmän varjostuksia joissain töissä(mä olen aina näitten varjostusten kanssa, mutta se on oikeasti erittäin ratkaiseva), joissain sekin on hallinnassa.

Jatka samaa mallia :D
Sivuni vanhassa FinFanFunissa samalla nimellä :D

MOLLY

  • Vieras
Re: The ArtGallery; hosted by Enkeliprinsessa
« Vastaus #2 : 23.01.2008 17:15:54 »
Saanko mie ton Went avan? Se on ihana! <3

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Re: The ArtGallery; hosted by Enkeliprinsessa
« Vastaus #3 : 23.01.2008 20:43:30 »
Kiitos oikein paljon kommentistasi, Lumitassu!
Lämmitti kivasti mieltä ^_^
Kiva, että vihdoin joku kommentoi, olen sitä odotellutkin tässä.
Ja ne varjostukset... öh, ne tuottaa toisinaan mulle todella paljon ongelmia. Eli joskus saatan onnistua varjostamaan ihan hyvin, joskus se ei onnistu ollenkaan, niin jätän ne pois xD
Mutta kiitos vielä kommentistasi.

MOLLY, kunhan muistat kreditoida mua, niin käytä vaan ^_^ (Etkä väitä omaksesi.)

// Korjailin linkit ja muut.
Muutaman (lue: aika monen) avan osoite oli vaihtunut, kun oon yrittänyt järjestellä Photobucketin albumiani uuteen uskoon. Joten korjasin myös niiden näkyvyyden.


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 07:21:10 kirjoittanut Illusia »

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Vs: The ArtGallery; hosted by Enkeliprinsessa
« Vastaus #4 : 21.03.2008 18:12:48 »
Vautsi, täälläkin on hienoja piirrustuksia ^^ja plussaa siitä et oot laittanu niitä eri vuosilta...Todella suuri plussa valikoimasta avatareja ^^
Ootko ajatellu tulla vaatesuunnittelijaks? Asennot joita piirrät ja niille vaatteet...nii tuli vaan mieleen ^^
Toi raaputustyö on upee...ite en osaa tehä niitä hyvin xDDDD
HYVÄÄ JOULUA! : D

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: The ArtGallery; hosted by Enkeliprinsessa
« Vastaus #5 : 22.03.2008 09:49:04 »
Oi, kiva, pitkästä aikaa kommenttia, kiitän Hallow! ^_^
Joo, no, parempihan se on tietää, mistä sitä suurin piirtein on lähdetty, että tiedetään, olenko mä parantunut ollenkaan sitä mukaa, kun on tullut piirreltyä. Itse asiassa mulla olis muutama taulukin, jotka voisin laittaa tänne esille (skannattuani/otettuani kameralla kuvan), toinen on yläasteajoilta, eli n.7-9 vuoden takaa xD
Ja toinen on suurin piirtein 2-5 vuoden takaa, tosin vieläkään en ole saanut reunoja mustalla maalilla maalattua, koska en ole tarpeeksi hyvää ohutta pensseliä löytänyt. En nimittäin halua pilata sitä taulua.

Tosin, isäpuolelleni, joka tällä hetkellä joutuu olemaan Turkissa, kun ei pääse sieltä Suomeen (typerä Suomen valtio ja ulkomaalaisvirasto sun muut...), kelpasi se taulu rajaamattomanakin viime isänpäivälahjaksi ^_^

Ja mulla on monia kymmeniä papereita muotikuvia, eli siis piirrettyjä ihmisiä eri asennoissa, vaatteet päällä piirrettyinä, kun olen ollut opiskelemassa pukuompelijaksi, niin siellä joutui muotikuvia harjoittelemaan, niin on jotenkin jäänyt päälle se, että olen suunnitellut tässä yli 5 vuoden aikana todella monta asukokonaisuutta. Niitäkin, jotka parhaimmasta päästä on, voisin varmaan laittaa esille jahka saan skannattua.
JA vastauksena kysymykseesi, että olenko ajatellut vaatesuunnittelijaksi ryhtymistä, niin kyllä olen. Joskus silloin ennen kuin jätin pukuompelijatutkinnon kesken. Sen jälkeen en ole paljoa ajatellut, koska vaatetusalaa, ei ainakaan pukuompelijan/vastaavan tutkintoa miun pää kestä.

Tulipas pitkä viesti ^_^
Mutta kiitos paljon kommentistasi ♥

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Vs: The ArtGallery; hosted by Enkeliprinsessa
« Vastaus #6 : 22.03.2008 11:16:07 »
 :D wautsi, ittestäni ei olis vaatesuunnittelijaks - en oo kauheen taieellinen vaatteiden piirtäjä ^^; mut muuten kuulostasi mielenkiintoselta!
Oon ajatellu johonki kuviskouluun menemistä lukion jälkeen, mut niihin on aika vaikee päästä...
Juups, olisi kiva nähdä muitakin töitäsi ^^ eli eikun vain skannaamaan. Ja vastauksena, musta sä oot kehittyny paljon, ja silti noi vanhemmatkin kuvat on tosi hienoja ^__^ Mä en edes uskalla laittaa nettiin ylä-aste aikasia piirrustuksia...

PS. Kiva nähä täällä muitakin kervolaisia  ;D
Eikun vaan piirrustamaan  ~~
HYVÄÄ JOULUA! : D

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: The ArtGallery; hosted by Enkeliprinsessa
« Vastaus #7 : 28.03.2008 20:10:10 »
Hallow, kiitos taas kommentistasi ^_^
Tosi kiva, että oot sitä mieltä, että olen kehittynyt. Ja mie itse olen tyytyväinen ainoastaan tuohon viimeisimpään Witch -piirrokseen, se Erin Peyton, sekä siihen Hay Linin päähän. Niin ja melko tyytyväinen siihen pääkallohommeliin.
Mutta toisaalta, niinhän sitä sanotaan, että itse on itsensä kriittisin arvostelija xD
Ja minä todella olen kriittisin itseni ja töideni arvostelija. Minä näen töissäni kaiken niin mahdollisimman huonona, että toiset jopa joskus ihmettelee sitä xD
Ja pääkallo -piirroksessa kumia käytettiin varmaan satoja kertoja, ennen kuin olin edes hieman tyytyväinen. Loppujen lopuksi päätin, että nyt se saa luvan olla hyvä, vaikken edelleenkään ole siihen täysin tyytyväinen.
Ai säkin oot Keravalta, kiva ^_^


Tässä on yläasteella maalamani taulu äidilleni äitienpäivä -lahjaksi. Taulun skannaus ei onnistunut niin hirveän täydellisesti, mutta ei se mitään...
Pocahontas ja ystävät

appelsiinitikku

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Pesunkestävä sitaattihirmu
Vs: The ArtGallery; hosted by Enkeliprinsessa
« Vastaus #8 : 31.03.2008 22:21:20 »
Huuuu......wau! ;D Täytyy kyllä sanoa, että mä menin ihan sanattomaksi, kun näin tuon Pocahontas ja ystävät -maalauksen. Siis, jo ensinnäkin se, että se on oikeasti maalaus saa mut kumartamaan ja tekemään aaltoja sun edessäs. Mä olen aina ollut tosi surkea maalari. En ikinä saa elävyyttä niihin kuviin, ja ei pahalla päiväkoti-ikäisiä kohtaan, mutta maalaan suunnilleen yhtä hyvin kuin he. :P Jep, tiedän olevani heillekin häpeäksi... Toiseksi on sitten se, että kyseessä on noinkin taidokkaasti tehty työ. Migo ja se kolibri (en nyt perkule muista sen nimeä, enkä uskalla varmasti veikata, mutta oliskohan se joku Flit tai Flirt? :D) on kyllä niin näköisiä että! Pocahontasin asu ja hiuksetkin ovat onnistuneet mielestäni todella hyvin, mutta huulissa on musta jotain vialla - ne on, hmmm, turpeet? :D

Mielestäni sä olet kyllä tosi hyvä piirtämäänkin. Huomasin, että aika monet sun tekeleistäsi on piirretty mallista. Ei siinä siis mitään vikaa ole, kunhan vain nyt havainnollistin sellaisenkin asian. Olisi kyllä kiva nähdä joku sellainenkin sun tekemä työ, mitä et ole taiteillut valmiista kuvasta - vaikka joku Potter -aiheinen... *winkwink* Hmmm, mitäs muuta vielä... Ööö, mä hukkasin nyt yhtäkkiä kaiken, mitä mun piti näistä sun yli-upeista töistäs vielä sanoa. ^__^ :P Ai niin joo, säkin näytät hullaantuneen W.i.t.c.h.:iin joskus aikoinaan - kas vain, mäkin hullaannuin siihen silloin joskus vuonna prinssinakki - ja täytyy kyllä myöntää, että nuo sun tekemät työt niistä hahmoista on aivan upeita. Mun lempihahmoni oli/on Hay Lin ja säkin näytät tykkäävän hänestä (vai kuvittelenko vaan omiani?). Se toinen Hay Lin kuva, josta säkin kuvatekstin perusteella tykkäät, on myös mun mielestä tosi hieno - mutta, kuten Pocahontasinkin kohdalla, hänenkin huulensa ovat oudosti esiin pyrkivät... :o Joo, tiedän että oot saattanut ottaa mallia siitä yhdestä sellaisesta kuvasta, jossa Hay Linillä on selkeesti turpeat huulet, mutta jos et ole, niin sitten se taitaa tulla sulta luonnostaan. Se vaan ottaa ainaskin mulla silmään.

No, ei kai mulla tässä sitten muuta ollut... Tykkään tästä sun taiteestas todella paljon, ja nuo avatarit ja ynnä muut on aivan überhienoja! Sä olet aika monipuolinen taiteilija, ja musta se on vaan hyvä asia. :) Kivaa on myös se, että noita sun töitäs on niin paljon ja ne on just niin erilaisia. Jatka vaan samaan malliin! Mua kiinnostais nähdä enemmänkin sun teoksias täällä (tai muualla)!

Huikeasta taidesafarista kiittäen,

appelsiinitikku
Purrrfect! :-*

"Eat my banana!"

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: The ArtGallery; hosted by Enkeliprinsessa
« Vastaus #9 : 24.04.2008 18:07:37 »
Näin vastavuoroisuusperiaattee takia yritän nyt tehdä sinulle mukavan oikku rakentavan kommentin. Katsoin kyllä kuvasijoskus muutamia viikkoja sitten, mutta olen aika huono kommailemaan taidetta...

Ainakin Pocahontas oli ihana, pirtsakka. Ottaisin meille kotiin seinälle. Ja se raaputustyö oli U P E A. Love it. Itse en osaa semmoista ollenkaan. Kaikki Witch kuvat olivat ihastuttavia, vaikka en ole vuosiin lukenut kyseistä sarjista niin kyllä ne sydäntä lämmittivät. Varsinkin nuo missä he olivat aikuisia, näyttivät ihan oikeasti reiluparikymppisiltä. Ja ihanan naiselliset asennot. Ja mangatytön mallin taidankin tunnistaa ;D

Piirrä ihmeessä lisää, vakka jotain potteraiheistakin...? Ehkä??

Terkuin jjb, joka menee nyt tekemään töitä.

Here comes the sun and I say
It's all right

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: The ArtGallery; hosted by Enkeliprinsessa
« Vastaus #10 : 05.10.2008 23:37:03 »
Apua! Onko mulla jotain faneja? :D

Kiitos, appelsiinitikku! Mie en itse ole ollenkaan tyytyväinen sen Pocahontasin huuliin. Mä en niitä paremmiksi sillon yläasteella saanut maalattua, mutta ei se mitään :D
Ja Hay Linin huulien turpeus... Se tais tulla siitä kuvasta, josta otin mallia. Tai sitten... En tiedä, ehkä en vaan osaa kunnollisia huulia piirrellä. Joopa joo.

jjb, kiitos myös sinulle ihanainen <3
Voi luoja, tässähän ihan punastuu, jos joku haluaa laittaa seinälleen mun töitä! HIH :D
Huu, mangatyttö on kopsittu Anime -lehdestä, kun joskus mainostettiin sitä yhtä kilpailua. Joten uskon, että voi olla tuttu ^_^

Molemmille yhteisesti: W.i.t.c.h. on tosi hyvä aihe piirtää, ja kyllä mä voin senkin tunnustaa (ai miten nii oon vanha?) et tykkään kyllä edelleen lukeakin niitä lehtiä <3   Ja oli tosi ihana piirtää ne aikuisina :D
Ja Potter -aiheesta olis kiva piirtää. Jos vaan osais. Piirrän tosi usein mallista ja siksi, koska useimmiten päästä piirretyt ei onnistu millään! Mutta noh, ehkä mä voin koittaa jotakin HP -aiheista piirrellä... Katsotaan :)

// Huu, vihdoinkin olen saanut piirtämisinnon takaisin!
"Pari" uutta kuvaa siis ilmestyi vihdoinkin pitkästä aikaa, ekan viestin heti ensimmäisinä nuo ovat ^^


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 07:22:20 kirjoittanut Illusia »