Kirjoittaja Aihe: Sinun kanssasi, S (Scorpius/Albus)  (Luettu 1406 kertaa)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Sinun kanssasi, S (Scorpius/Albus)
« : 25.01.2012 05:55:51 »
Title: Sinun kanssasi
Author: yuuri
Raiting: S
Pairing: Scorpius/Albus

A/N: Tajunnan virtaa<3 Toivottavasti pidätte yhtä paljon kuin minä :)

_______________________________________________________________________________



Isäni sanoi, että en saisi tutustua sinuun. En saisi olla ystäväsi. Silti sinä saat minut kiinnostumaan itsestäsi. Sinun avoimuutesi, levottomuutesi… Kaikki mitä sinusta ulospäin näen, mutta mitä sinä ajattelet, tunnet? Haluan tuntea sinut paremmin, joten pyydän, tartu käteeni - ole ystäväni.

*

Me olemme ehkä erilaisia, mutta minä en välitä. Sinä olet ystäväni - minulle kaikki. Nauran kanssasi, kärsin kanssasi, aivan sama mitä sen on olen kanssasi - ystäväni.

*

Olen tiennyt jo jonkin aikaa - sinä olet minulle se ainoa. Olen vielä nuori, mutta osaan kaivata jotain mitä minulla ei ole. Sinun hymysi saa minutkin hymyilemään. Sinun kyyneleesi saavat minut surulliseksi. Haluan olla sinulle se, jonka luokse tulet ollessasi iloinen tai surullinen. Seison rinnallasi tästä ikuisuuteen.

*

Katselin sinua jälleen kerran. Istuin paikallani luokan perällä, sinä vain muutamien senttien päässä edessäni. Hiuksesi olivat kasvaneet ja lähes peittivät täydellisen niskasi. Minun teki mieleni ojentaa kättäni ja sipaista vaaleita suortuviasi - olisivat ne yhtä silkkisiä kuin miltä näyttivät?

*

Katseesi oli pelästynyt, mutta huulesi olivat kääntyneet hymyyn. Kosketin kasvojasi. Tunsin sinun värähtävän. Nojauduin eteenpäin ja painoin huuleni epävarmana omillesi. Hätkähdin äkkinäistä liikettäsi - kiedoit kätesi niskaani. Hymyilin huuliasi vasten.

*

Katselin loittonevaa selkääsi. Se oli hetken ollut kaunista, mutta tiesin pyytäneeni liikaa sinulta. Minua kadutti. Menetin niin paljon enemmän kuin sain.
“Scorpius!”
Nostin katseeni ja näin sinun kääntyneen. Otat askeleen ja toisen. Seisot edessäni hymyillen ja suutelet minua. Ehkä kaikkea ei ole vielä menetetty.

*

Seisot vieressäni leveästi hymyillen, käsi ilmaan kohotettuna, sormet pergamentin ympärille kiedottuna. Selvisimme seitsemästä vuodesta - ilon, surun, tuskan, rangaistuksien keskellä. Olet edelleen vierelläni ja minä sinun. Nyt meillä on mahdollisuus alkaa elämään yhdessä.


____________________________________________________________________________
<3
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Vs: Sinun kanssasi, S (Scorpius/Albus)
« Vastaus #1 : 25.01.2012 09:12:48 »
Uuuaak! Vähän ihana <3 Scorbus on yksi mun lemppariparituksista nykyään ja tää oli niin awwsöpö, ettei oo rajaa :D kaunista, kaunista, kaunista *3* (oliko tää se minkä kirjoitit kun mä kirjoitin epäonnellisen lopun ja halusit sitten sen takia kirjottaa pojista ficin onnellisella lopulla? :D) oli miten oli, pidin tästä ihan hirmuisesti, kiitos että sain lukea tämän *3*

~ Criss ~
« Viimeksi muokattu: 25.01.2012 17:27:38 kirjoittanut Criss Angel »

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Sinun kanssasi, S (Scorpius/Albus)
« Vastaus #2 : 25.01.2012 14:58:42 »
Ihana :-*

Scorbus on ehdottomasti yksi parhaista parituksista.  :-* Mitä muuta tällaisesta voi sanoa. Tykkäsin, loppu varsinkin oli ihana.


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry