Kirjoittaja Aihe: Hetalia: Joulusuukot, max. K-11 // valmis  (Luettu 3209 kertaa)

Vyra

  • Vieras
Hetalia: Joulusuukot, max. K-11 // valmis
« : 24.01.2012 19:04:39 »
Nimi: Joulusuukot
Kirjoittaja: Vyra
Fandom: Hetalia
Genre: Enimmäkseen fluff, romantiikka, draama, huumori
Ikäraja: enintään K-11, jokaisen shotin kohdalla oma ikäraja
Paritus/Päähenkilöt:  Monia... En aio pilata "yllätystä"
Disclaimer: En omista Hetaliaa tai mitään muutakaan

A/N: Ensiksi:anteeksi jouluaiheen postaaminen näin tammikuun lopulla ^^'' Mutta sain vihdoin itseni palaamaan takaisin joulukalenterini ääreen ja pistämään sen tänne. Oikeastihan nämä ovat ilmestyneet blogissani (lähes) täsmällisesti. Muutama päivä tosin jäi välistä ja ne tulevat nyt sitten tänne kunhan ehditään siihen asti.
Eli minulla on yhteensä 24 oneshottia/ficklettiä. Jokaisessa enemmän tai vähemmän sama teema. Ajattelin laittaa tänne 3-4 kerralla, joten tämä on ohi nopeammin...
Jokaisella luukulla on alussa ikäraja ja hahmot/pari samaan tapaan kun raapaleissani :') Eiköhän tässä ollut selittelyä tarpeeksi ja pääsen aloittamaan?

****

Ensimmäinen joulukuuta: Joulusuukkoja
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Suomi, Tanska, Preussi, Unkari jne...


"Tiedättekö, mikä on parasta tässä kaikessa?" Tino kysyi aivan yllättäen aiheuttaen ympärille pienoisen hämmentyneen hiljaisuuden. He olivat olleet puhumassa budjetista ja alijäämistä, niissä ei ollut mitään kivaa eikä suomalaisen oudon iloinen äänensävy muutenkaan sopinut tilanteeseen.

"Niin missä?" Viro kysyi saaden kunnian olla ensimmäinen, joka kehtasi avata suunsa. Suomi hymyili leveästi ja nousi seisomaan paikaltaan. Hän piti lyhyen tauon, jonka aikana hän katsoi jokaista paikallaolijaa kerran. Tämä tehtävä veikin koko hetken, sillä lähes kaikki heistä olivat päässeet osallistumaan kokoukseen tällä kertaa.

"Nyt on joulukuun ensimmäinen", suomalainen lopulta totesi ja pyöräytti silmiään, kun häneen luodut katseet olivat edelleen hämmentyneitä, "kai te sen tiesitte...?" Lisää hämmentyneitä katseita ja pientä epäilevää kalenterien selaamista.

"Minä tiesin!" Tanska viimein huudahti iloisesti oltuaan kaikkein nopein.

"Minä tiesin ennen sinua", Preussi vastasi pöydän toiselta puolelta ja he kaksi tuijottivat toisiaan haastavasti hetken.

"Minä tiesin ennen kuin te kaksi edes epäilitte asiaa", Hollanti päätti liittyä mukaan henkiseen pätevyyskilpailuun. Sivummalla Norja tuhahti ja päätti teeskennellä hetken, ettei edes tuntenut ketään koko huoneessa. Tai ehkä hän voisi tuntea Islannin, jos tämä vain kutsuisi häntä veljekseen.

"Neder, sinulla on puhelimen kalenteri auki...", Belgia totesi huvittuneena ja kohotti sitten ääntään puhuakseen Suomelle, joka seisoi vieläkin paikallaan, "mikä tässä sitten on parasta?"

"Se tietenkin, että joulukuu alkaa nyt", hän vastasi selvästi iloisena, että joku palautti asian taas alkuperäiseen aiheeseen, "joulukuu... Silloin tapahtuu ihmeellisiä asioita." Suomalainen naurahti hiljaa ja istui sitten taas alas välittämättä siitä, miten hämmentyneet katseet olivat yhtäkkiä vaihtuneet uteliaiksi.

"Mitä asioita ja millaisia?" Italia kysyi, mutta Suomi vain pudisti päätään. Hän ei paljastaisi enempää.

"Oh~ Taidan aavistaa rakkautta", Ranska totesi saaden pienoisen kannatuksen sanoilleen. Hän vilkaisi Englantia, mutta brittimies oli jo kääntänyt katseensa päättäväisesti poispäin ja otti mallia Norjasta.

"Mitä hyvänsä se sitten onkin, jatketaan nyt töitä!" Saksa ärähti keskeyttäen hyvin lupaavasti alkaneen puheensorinan. Muutamat valtiot näyttivät siltikin mieluummin puhelevan omia asioitaan, mutta hitaasti ja varmasti jokainen palasi takaisin siihen oikeaan ja paljon tylsempään aiheeseen.

"Vai ihmeellisiä asioita...", Unkari mumisi itsekseen, mutta keskittyi hänkin taas tilastoihin ja kuuntelemaan kuinka saksalaismies selitti tärkeitä asioita.


Toinen joulukuuta: Utelias serkku
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Suomi ja Unkari


”Tino!” naisenääni huudahti ja kutsuttu suomalainen ehti hädin tuskin kohottaa katsettaan kysyvästi, kun unkarilainen jo pyörähti sisälle keittiöön ja jäi seisomaan keskelle huonetta päättäväinen ilme kasvoillaan. Hän nosti kätensä lanteilleen ja loi toiseen valtioon katseen, joka huokui pelkkää päättäväisyyttä. Unkari aikoi saada sen minkä halusikin, mitä se sitten olikaan.

”Niin?” Suomi kysyi, ”et sinä yleensä törmää sisälle minun talooni suin päin. Tanska tekee sitä, Preussi joskus… ja muutamat muut, mutta et sinä.” Unkari kohautti harteitaan.

”Olen serkkusi. Minulla on oikeus tehdä yllätysvierailuja”, hän totesi ja jatkoi sitten kun suomalainen kohotti toista kulmaansa kysyvästi, ”me olemme serkkuja! Tai ainakin vähintään pikkuserkkuja…”

”Tietenkin, Eliza”, Suomi keskeytti naurahtaen, ”olemme serkkuja, mutta sinulla kuitenkin on jokin taka-ajatus, eikö vain?” Unkari mutristi huuliaan ja näytti epäröivän ensimmäisen kerran sitten sen kun oli törmännyt suin päin sisälle ja kutsumatta toisen valtion taloon sekä yllättänyt tämän kesken lounaan.

”Hm… Ehkä”, nainen vastasi kartellen. Suomi kohotti kupin huulilleen ja maistoi hiukan kahvia ennen kuin vastasi unkarilaiselle.

”Minä asuin Ruotsin kanssa”, hän totesi vakavalla sävyllä, ”olen tottunut nyhtämään sanoja ulos hänestä, joten älä yritä vaieta. Ota kahvia ja istu alas.” Unkari nyökkäsi ja istuutui suomalaista vastapäätä muttei kuitenkaan ottanut tarjottua kahvia. Hän tiesi kokemuksesta, että Tino teki sen aina liian laihaksi.

He kumpikin istuivat hetken hiljaa tuijottaen toisiaan ja aivan kuin odottaen kumpi antaisi ensin periksi. Suomi uteliaisuudelleen vai Unkari malttamattomuudelleen? Lopulta se oli unkarilainen, joka päätti rikkoa hiljaisuuden.

”Mitä se eilinen oikein oli?!” hän lähes huudahti pystymättä enää pidättelemään itseään. Se outo kohtaus kesken kokouksen oli jäänyt hänen mieleensä ja varsinkaan Suomen sanat eivät suostuneet katoamaan hänen päästään. Unkari puolittain odotti, että Suomi aikoisi nytkin vain pysyä hiljaa ja antaa hänen kärvistellä, mutta Tino yllätti hänet.

”Eliza, täällä on miljardeja ihmisiä maailmassa”, hän aloitti ja tuijotti mietteliäästi ulos ikkunasta, ”joka ikinen minuutti täällä on joku, joka huomaa olevansa onnellinen. Joku joka sanoo toiselle ’minä rakastan sinua’ millä kielellä tahansa ja joku joka suutelee toista.” Suomi hymähti ja käänsi katseensa takaisin unkarilaisnaiseen, joka kuunteli häntä pää hiukan kallellaan.

”Tarkoitat siis…”, hän kysyi saamatta lausettaan loppuun, mutta suomalainen ymmärsi häntä kuitenkin.

”Kyllä”, Suomi vastasi ja hymyili, ”millaisia erilaisia suudelmia on olemassa? Sisarusten välisiä, jäähyväissuudelmia, ystävien suukkoja, rakastavaisten… Ja joka ainoa päivä joku saa ja antaa yhden.” Unkari nyökkäsi hitaasti, kun suomalaisen sanat aukenivat hänelle.

”Joka päivä yksi suudelma”, hän toisti, ”sitä tarkoitit, kun puhuit ajasta jolloin tapahtuu ihmeellisiä asioita?” Suomi nyökkäsi ja nousi ylös viedäkseen tyhjentyneen kahvikuppinsa pesualtaaseen.

”Jep, vaikka tietenkin ihmeellisiä asioita tapahtuu muulloinkin kuin joulukuussa, mutta ajattelin että tämä aika on parasta aikaa saada ihmisiä hereille”, hän totesi, ”jotkut heistä ovat niin itsepintaisia…” Unkari ei voinut estää itseään naurahtamasta, kun suomalaisen sanat toivat muutaman tietyn henkilön hänen mieleensä.

”Se on totta”, hän vastasi ja oli huomattavasti helpottuneempi nyt kun hän tiesi, mitä Suomi oli ajanut takaa eilisellä episodillaan, ”muuten… Kuka sitten saa suudelman tänään?” Suomi naurahti hiljaa ja käveli Unkarin vierelle laskien toisen kätensä tuolin puiselle selkänojalle. Hän kumartui lähemmäs ja puhalsi kevyesti yhtä ruskeaa hiussuortuvaa, joka laskeutui naisen kasvoille. Hän muisti tehneensä niin kauan sitten, kun hän, Unkari ja Viro olivat olleet aivan pieniä ja tunteneet vain toisensa.

”Arvaatko?” hän kuiskasi ja painoi huulensa hymyillen unkarilaisen poskea vasten. Unkari naurahti ja nappasi sitten miehen tiukaan halaukseen.

”Finnrország”, hän sanoi vaihtaen hetkeksi omalle kielelleen, ”olenko koskaan sanonut, että rakastan tyyliäsi! Saisit halutessasi kenet vain polvilleen tuolla flirttailulla.” He kumpikin nauroivat ja Unkari päästi irti Suomesta pyyhkäistäkseen nopeasti yhden eksyneen kyyneleen silmäkulmastaan.   

A/N: Minun fanonissa Unkari on Tinon ja Viron serkku ja he olivat yhdessä joskus kauan sitten ennen Ruotsin imperiumia. (laitoin näin myös Ensitapaamiseen ^^') Ja tämä oli eka osa, jossa oikea idea alkaa ;')


Kolmas joulukuuta: Huoli ja lämpö
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Saksa ja Italia, GerIta


”Vee~ Saksa?” Italia kysy oltuaan yllättävän hiljaa hetken, ”vietkö minut tänä jouluna joulumarkkinoille?” Saksalainen nyökkäsi ja siirsi kaulahuivia hiukan paremmin, jotta se suojaisi kylmältä tuulelta. Talvi oli jo tullut ja ilma käynyt koleaksi, vaikka eräs tietty italialainen ei ollut tainnut sitä huomata. Saksa painoi mieleensä, että tarkistaisi ensi kerralla ennen ulosmenoa, että Italialla olisi vähintään kunnon lakki ja lapaset.

”Totta kai”, hän vastasi kysymykseen, ”Gilbert sanoi tahtovansa myös. Ajattelin, että muutama viikko ennen joulua olisi paras aika.” Italia hymyili ja otti muutaman hypähtelevän askeleen eteenpäin.

”Kiitos”, hän lähes huudahti ja pysähtyi sitten hetkeksi kadunlaitaan tuijottamaan kirkasta taivasta, ”eikö olekin kaunis päivä, Saksa? Tätäköhän Suomi tarkoitti silloin viime kokouksessa?” Saksalaismies vilkaisi siihen suuntaan, jonne italialainen katseli, muttei nähnyt ympäristössä mitään sen erikoisempaa. Hän käveli usein juuri täällä, lähes joka päivä, ja hän muisti jokaisen rakennuksen ja pensaan ulkoa, joten hänen ei tarvinnut edes miettiä niitä kävellessään. Lisäksi päivä oli hänestä harmaa. Kylmä ja aivan liian harmaa, mutta Italia oli tahtonut lähteä kävelylle joten hän oli lähtenyt mukana.

”Kai se on”, hän totesi, ”enkä tiedä, mitä hän tarkoitti.” Saksa ei oikeastaan välittänyt puhua asiasta vaan hän kääntyi ja jatkoi matkaansa. Vasta muutaman metrin jälkeen hän tajusi, ettei italialainen seurannutkaan hänen perässään.

”Italia?” hän kysyi ja pysähtyi, mutta Italian tapa katsoa häntä sai hänet vaikenemaan.

”Onko kaikki hyvin?” italialainen kysyi hiljaa, mutta tarpeeksi voimakkaasti, jotta Saksa kuuli sen. Hän hymyili silti, mutta siinä oli pieni vivahde huolta ja Saksa huomasi unohtaneensa kuinka puhua.  Kukaan ei ollut koskaan kysynyt häneltä tuolla tavalla, oliko hän kunnossa. Joskus sotien aikaan tietenkin, mutta silloin se oli johtunut aina jostain muusta eikä se ollut sellainen kysymys, kuten Italia nyt kysyi sen. Saksa nielaisi ja mietti, miten pieni italialainen aina sai jollain tapaa yllätettyä hänet.

”Kaikki kunnossa”, hän vastasi ja katseli kuinka Italian ilme vaihtui hiukan epäileväksi ja tämä käveli lähemmäs tarkastellen pidempää miestä koko ajan. Lopulta Italia ilmeisesti päätyi siihen tulokseen, että Saksa puhui totta. Hän naurahti ja kurottautui ylöspäin painaakseen huulensa hetkeksi toisia huulia vasten.

”Hyvä~”, hän totesi, ”Saksa, tahdotko lähteä kahvilaan kanssani?” Saksalainen hymähti ja tarttui sitten Italian tarjoamaan käteen lähtiessään taas jatkamaan matkaa. Tällä kertaa italialainen käveli täsmälleen hänen vierellään ja heilutti heidän yhteen kiedottuja käsiään.

”Mihin kahvilaan haluat mennä?” Saksa kysyi jossain välissä, ”ja sinun kätesi on kylmä…”

”Ihan mihin vain”, Italia vastasi huolettomasti, ”ja ei se haittaa. Se on lämmin ihan pian.” Saksa nyökkäsi lyhyesti tietäen, että italialainen oli oikeassa. Hän hieraisi kuitenkin pienempää kättä peukalollaan saadakseen sen lämpenemään nopeammin.


A/N: Siinä ensimmäiset kolme ^^ Kommentit olisivat todella kivoja, vaikka joulunaika menikin jo... Ja hahmo/paritus-toiveita saa antaa puuttuville luukuille!
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 19:51:08 kirjoittanut Kupla »

Joulutonttu

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Kaksi niin erilaista
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia
« Vastaus #1 : 27.01.2012 07:15:58 »
Minun piti jo eilen illalla kommentoida näihin, mutta sitten minut häädettiin koneelta, anteeksi~

Kun näin tämän topicin, ajattelin jo "Voi ei, jouluaiheinen ficci/ficcejä, enkä ole lukenut!" Sitten tuli joulufiilis ja olin "Aww~ en malta odottaa joulua.." kunnes muistin - joulu oli juuri kuukausi sitten. Taino, tiesinhän sen minä aiemminkin, mutta mulla on kumma tapa odottaa joulua tammikuusta lähtien ja sitten joulukuussa ei oikein jaksaisi enää kuunnella mokomia joululallatuksia. Nyt eksyin kohteesta :

Ensimmäinen päivä - Hee, Tino~ yllättävän salaperäinen tässä osassa, mitä mahtaakaan suomalaismies tarkoittaa? Eiku hei, mähän oon suomalainen ja oon perinyt Tinspan nimeämistaidon, joten kyllä minun pitäisi tietää ! *Miettii ankarasti* Norgsukka on oma itsensä tässä osassa, samoin enksukka. Sukkia paljon~~ ... Eiku. Norgsukka, kyllä sinä Islannin tunnet ! Vaikkei se kutsukkaan sua onii-chaniksi, norge on ilkeä ! ! *Sob sob* Mukava aloitus, olisi kannattanut lukea ensimmäisenä, mutta kiirhedin ekana tuohon toiseen .. Saksa ei taida pitää yllätyksistä?

Toinen päivä - Hee, Tinspa ja Eliska ! Unkari, sinä malttamaton pikku flicka !! ^^' Hee~ Mä itse en välttämättä ajattele Unkaria Suomen serkuksi, mutta nyt kun miettii, voisi sekin olla ihan totta. Tämä oli näistä ehkä paras (Because Tino ja mulla on viimepäivinä ollu unkarivaihe, enkä tiedä miksi ..) Tästä ei ole paljon sanottavaa, olen sanaton..

Kolmas päivä - GerIta <3 Jeeeij~ Ita oli normaali itsensä ja Saksa oli hiukan löysemmällä päällä.. ^^' Hehe, Ita tietää tien miehen (Ja hetalistin) sydämeen. Tuo loppu oli ihana, huomaavainen Saksa. Mulla oli kauhee kiire lukee tää, ja hyppäsin vähän, niin paras kohta jäi aluksi lukematta, ja olin sillee "wot mitä nyt tapahtu ? o.o" kunnes luin puuttuvatkin kohdat ja valaistuin.

Vyra

  • Vieras
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia
« Vastaus #2 : 31.01.2012 17:18:20 »
Joulutonttu: Kiitoksia~ Minä olen jotenkin ajatellut Tämän suomalais-ugrilaisen kieliperheen niin, että Viro ja Suomi ovet enemmänkin hyviä ystäviä ja Unkari on sitten vain päättänyt olla heidän serkkunsa ^^ Kulttuurillisestihan Unkari ja Suomi poikkeavat toisistaan paljon, samoin kielellisesti, mutta unkarilaiset tuntuvat pitävän suomalaisista paljon :'3 (kaikki jotka mie olen tavannut ovat tykänneet... jopa mun tapaamisen jälkeen!)

Ja pahoittelut, mie ajattelin että laitan uuden osan aina heti kun edellinen saa kommentin, mutta olin muualla ja tulin vasta eilen illalla takaisin kotiin. Eli nyt sitten kolme seuraavaa "luukkua"


Neljäs joulukuuta: "Eurooppalainen" tapa tervehtiä
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Japani ja Taiwan, ei paritusta


Japani huomasi tilanteensa olevan erittäin vaikea.

Hän oli suostunut liittymään eurooppalaisten liikemiesten seurueeseen matkalla viereiseen saarivaltioon. Miehet olivat olleet kohteliaita ja iloisia saadessaan japanilaisen matkaseuran, mutta Japani joutui myöntämään itselleen, että olisi luultavasti kieltäytynyt tarjouksesta jos olisi tiennyt herrojen olevan matkalla tapaamaan samaa henkilöä kuin hänkin. Hän ei kuitenkaan ollut osannut edes epäillä, että eurooppalaiset liikemiehet tahtoivat tavata juuri Taiwanin itsensä. Tosin sehän oli ilmeistä, kun jälkeenpäin ajatteli.

Mutta Japanilla oli juuri nyt muuta mietittävää. Eurooppalaiset tervehtivät juuri taiwanilaisnaista ja Taiwan, joka oli innostunut kaikesta länsimaisesta, vastasi tervehdyksiin innokkaasti ja hymyillen. Japani tunsi olonsa tukalaksi. Toki hän voisi vain kumartaa, mutta ihmiset olivat jo nähneet hänen kuuluvan samaan seurueeseen eurooppalaisten kanssa ja voisivat pitää hänen käytöstään loukkaavana ja Taiwan saattaisi myös pahoittaa mielensä. Kaikkein paras vaihtoehto oli siis tehdä juuri niin kuin hänen väliaikainen matkaseuransakin oli tehnyt. Silloin ongelma oli vain se, ettei Japani uskonut pystyvänsä poskisuudelmiin, vaikka Italia olikin yrittänyt hänet muutaman kerran siedättää niihin. Yleensä lopputuloksena kauhistunut japanilainen, hämmentynyt italialainen ja saksalainen, joka yritti käsittää mikä oli vialla.

Viimeinen eurooppalaisista sai tervehdyksensä päätökseen ja Japani tajusi, että hänen vuoronsa olisi seuraavana. Hänen olisi tehtävä jotain nyt.

Taiwan kääntyi katsomaan japanilaismiestä, joka näytti oudon totiselta. Vakava ja tyyni hän tietenkin oli aina, mutta vuosien jälkeen valtioiden oli yleensä helppo ymmärtää toisiaan, joten Taiwan tarvitsi vain yhden vilkaisun ja hän tiesi täsmälleen, mikä vaivasi Japania.

”Japani, hienoa nähdä sinut täällä”, hän sanoi ja astahti lähemmäs laskien kätensä miehen olkapäille. Hän joutui kurottautumaan hiukan, mutta sai kuitenkin painettua ensin suukon vasemmalle, sitten oikealle ja taas vasemmalle.

”Aivan, mukava tavata taas, Mei-chan”, Japani vastasi ja perääntyessään kauemmas Taiwan tiesi, että kaikki oli mennyt hyvin ja juuri niin kuin pitikin. Ehkä japanilainen näytti hiukan nolostuneelta, mutta hän myös hymyili hiukan ja se oli ehdottomasti hyvä merkki.

”Te siis tutustuitte jo matkalla? Voimme sitten…”, Taiwan aloitti ohjaten kaikki vieraansa eteenpäin ja Japani seurasi naista tuntien itsensä huomattavasti helpottuneemmaksi.


Viides joulukuuta: Lastenvahti?
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Latvia ja Liechtenstein, jos oikein katsoo myös pieni LatviaLiech

Latvia ei ymmärtänyt, miten ja millä perusteella hänet oli julistettu lapsenvahdiksi. Vielä hämmentyneempi hän oli tajuttuaan jääneensä kahden Liechtensteinin kanssa eikä lähistöllä ollut edes yhtä ainoata mikrovaltiota vahdittavaksi. Latvia ei ollut täysin varma, miten suhtautua asiaan. Lattialla hameenhelmat siististi laskostettuina istuva naisvaltio oli kuitenkin loppujen lopuksi saman ikäinen kuin hänkin. Ainakin lähes, Latvia ei ollut varma eikä hän ollut koskaan kysynyt keneltäkään.

Oikeastaan latvialainen alkoi epäillä, että muut valtiot olivat vain päätyneet siihen tulokseen, että Liechtenstein kaipasi seuraa ja ymmärrettävästi Sveitsi ei hyväksynyt siihen tehtävään ketä tahansa, joten kaikki muut olivat sitten päättäneet sopivasti lykätä Latvian tähän väliin. Ei sillä, että valtiota se häiritsi, mutta hän tunsi itsensä hermostuneeksi ollessaan kaksi jonkun kanssa jota hän ei edes tuntenut kunnolla.

Liechtenstein piirsi jotain paperille, mutta keskeytti huomatessaan, ettei toinen valtio liikahtanut tai edes sanonut mitään. Seisoi vain nurkassa ja näytti hermostuneelta.

”Tule toki tänne”, Liechtenstein kutsui ja taputti lattiaa vieressään, ”saat piirtää kanssani jos tahdot.” Latvia epäröi hetken. Ei heidän ikäisensä kai enää harrastaneet piirtämistä? Mutta ehkä naiset pitivät sellaisesta ja mitä Latvia muutakaan tekisi? Joten hän käveli lähemmäs Liechtensteinin hymyn rohkaisemana ja istuutui alas samalla kun nainen työnsi hänelle kynän ja pinkan paperia. Hetken Latvia vain tuijotti tyhjää arkkia kunnes jokin hahmotelma alkoi muodostua hänen mieleensä. Ei hän harrastanut piirtämistä, mutta hän oli tottunut siihen vahtiessaan mikrovaltioita.

Hän keskittyi työhönsä yllättävän hyvin eikä huomannut kuinka Liechtenstein lopetti piirtämisen ja kurottautui lähemmäs nähdäkseen hänen työnsä. Latvia havahtui vasta, kun sai viimeisen piirron pienen paperi prinsessansa mekosta valmiiksi.

”Li… Liech…”, hän sopersi pelästyneenä tajuttuaan kuinka lähelle toinen valtio oli tullut. Liechtenstein perääntyi hieman ja näytti nolostuneelta.

”Anteeksi… ”, hän mutisi, ”mutta se on niin suloinen. Saanko…?” Latvia nyökkäsi ja Liechtenstein poimi paperin sormiinsa tuijottaen sitä pitkään.

”Se on niin kaunis”, nainen henkäisi ja kuljetti sormeaan pitkin paperi prinsessan pitkiä hiuksia. Latvia punastui hieman, mutta yritti peitellä sen huonolla menestyksellä.

”Sa…Saat pitää sen”, hän lupasi ja Liechtenstein lahjoitti hänelle riemastuneen hymyn.

”Todellako?” hän kysyi ja mietti sitten hetken, ”minun täytyy sitten antaa jotain sinulle. Odota hetki.” Liechtenstein selaili piirustuspapereitaan ja poimi sitten joukosta yhden. Hetken hän tuijotti sitä arvioiden, mutta nyökkäsi sitten ja painoi paperin hetkeksi huuliaan vasten ennen kuin ojensi sen yhä hämmentyneelle Latvialle. 

Liechtenstein nousi ylös viedäkseen saamansa lahjan pöydälle turvaan ja sillä välin Latvia tuijotti paperia, johon oli piirretty pieni pupun kuva. Sen toinen korva oli liian iso ja muutenkin näytti siltä, ettei Liechtenstein ollut ollut aivan varma, millaisen tahtoisi siitä tehdä, mutta se ei ollut se syy miksi Latvia alkoi punastua. Syy oli se, että Liechtenstein, suloinen ja kaunis Liechtenstein oli antanut hänelle suudelman. Paperin välityksellä ehkä, mutta kuitenkin.

Latvia asetteli piirustuksen huolella vierelleen ja kumartui sitten jälleen tyhjän paperin ääreen. Hänen pitäisi tehdä pieni paperi prinssi pienen paperi prinsessan seuraksi, jottei kukaan olisi yksinäinen Liechtensteinin yöpöydällä.   

A/N: Mun fanonissa Latvia on vaki-lastenvahti aina kun halutaan saada Sealand ja muut mikrovaltiot pois pahanteosta...


Kuudes joulukuuta: Sinterklaas juhla
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Hollanti ja Belgia, ei paritusta


”België?” Hollanti kutsui siskoaan ja pudisti sitten päätään, kun naista ei siltikään kuulunut eikä näkynyt, ”België! Meidän täytyy lähteä nyt, jos tahdot juhlia!” Yläkerrasta kuului muutama kopsahdus, joten mies päätteli belgialaisen saaneen ainakin korkokengät jalkaansa, mutta mitään muuta ääntä ei kuulunut. Hollanti päätti, että olisi parempi pysyä rauhallisena ja olla ryntäämättä Belgian luo raahaamaan nainen ulos. Viimeksi, kun hän oli tehnyt sen, hän oli päätynyt poliisilaitokselle selittämään, miksi hän harhaili puolikunnossa moottoritiellä ja miksi hänellä ei ollut mitään muistikuvaa sinne päätymisestä. Hän oli ollut myös Belgian vihatuin mies seuraavan puolivuotisen.

Joten oikeastaan heillä ei edes ollut kiire. Sinterklaas odottaisi kyllä, Belgia olisi paljon iloisempi saadessaan valmistautua rauhassa ja Hollanti voisi odotellessa vaikka ratkoa ristikoita. Kaikki oli siis hyvin. Paitsi, että olohuoneen pöydällä lojuvat lehdet olivat kaikki ranskaksi. Belgia teki tämän varmasti tahallaan.

”Vielä hetki!” nainen huusi jostain. Hollanti oli löytänyt mukavan kohdan sohvalta ja selaili televisioiden kanavia jalkapallon toivossa. Puku, johon Belgia oli pakottanut hänet pukeutumaan, rypistyi hieman mutta hän ei välittänyt siitä. Hänen sisarensa se tässä oli päättänyt juhlia hiukan paremmin ja ottaa hänet mukaan. Sen verran Hollanti oli kuitenkin saanut sananvaltaa, että hänen solmionsa oli tuttu ja turvallinen oranssi.   

”Joo, joo…”, Hollanti mumisi löytäessään lupaavan kanavan.

Hetken päästä Belgia asteli portaat alas kevyen kopinan saattelemana ja olohuoneeseen tulvahti kevyt hajuveden tuoksu hänen mukanaan.

”Neder, tahdotko lähteä vai jäätkö tänne katsomaan televisiota?” belgialainen kysyi hiukan huvittuneena ja Hollanti oli jo sanomassa jotain normaalia sekä sisarellisen sarkasmista, mutta hän keskeytti sen aikeen kääntäessään päätään.

Belgia oli jäänyt seisomaan paria porrasta ylemmäs, mikä antoi Hollannille loistavan tilaisuuden nähdä kokonaisuudessaan naisen asuvalinta. Punainen mekko oli yksinkertainen, mutta juuri sopivan istuva ja antoi vain enemmän arvoa belgialaisen luonnostaa hyville puolille. Hän oli kuitenkin päätynyt ottamaan mukaan kuultavan mustan huivin ja myös hänen sirot korkokenkänsä olivat mustat. Normaalisti nauhalla sidotut hiukset pysyivät nyt paikallaan kapealla kultavanteella ja jollain keinolla Belgia oli saanut ne aivan kuin hohtamaan.

”Mitä? Onko jokin huonosti? Sopiiko tämä?” Belgia kysyi, kun Hollanti oli hetken tuijottanut häntä. Mies napsautti television kiinni ja nousi ylös sohvalta.

”Se on hyvä”, Hollanti vastasi, ”minulla tulee kiireinen ilta pitää kaikki yli-innokkaat ihailijat kaukana sinusta.” Belgia naurahti hiljaa ja astahti viimeiset portaat alas.

”Mennäänkö sitten? Yli-innokkaat ihailijani ovat varmasti kyllästyneet jo odottamaan”, hän totesi leikillä, mutta Hollanti tarttui hänen käteensä ennen kuin nainen ehti kävellä hänen ohitseen. Belgia pysähtyi ja vilkaisi veljeään kysyvästi , mutta Hollanti vain taivutti päätään kumarrukseen ja painoi huulensa naisen sormille.

”Sallinette arvon lady”, hän sanoi, ”että saatan teidät juhliin?” Belgialla meni hetki muistaa oikea vastaus, siitä oli jo niin kauan kun kukaan oli suudellut hänen kättään.

”Ilo on minun, arvon herra”, hän lopulta vastasi hymyillen ja taivutti polvensa pieneen niiaukseen. Hollanti tarjosi hänelle käsivarttaan ja he poistuivat Belgian pienestä kodista aivan kuin olivat tehneet joskus lähtiessään ulos kartanoista tai linnoista.

”Minä olin tosissani niistä yli-innokkaista ihailijoista”, Hollanti totesi ja Belgia naurahti hiljaa painautuessaan lähemmäs veljeään.

”Tietenkin, Neder”, hän vastasi ja kurottautui painamaa suukon miehen poskelle, ”minulla ei ole mitään hätää, kun sinä olet lähettyvillä.”

A/N: Koska belgialaiset rakastavat juhlia... Sinterklaas on Benelux vastine Joulupukille ja hän saapuukin jo 6. joulukuuta (aivan, hollantilaiset ja belgialaiset saavat lahjat jo silloin!)

Siinä nämä tällä kertaa, seuraavassa satsissa on sitten jo aivan uusiakin~

Joulutonttu

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Kaksi niin erilaista
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 4-6 31.1. -12
« Vastaus #3 : 31.01.2012 20:02:46 »
Mä oonki aina miettinyt, miten Unkari voi kuulua samaan kieliperheeseen, koska kielikin eroaa niin paljon. Olen vain päätynyt siihen, että Unkari kuulostaa pehmeältä ja sellaiselta "oikealta" korvassa (Toisin kuin mm. Saksa tai Venäjä). Mutta kyllä varmaan jotain muutakin yhteistä on, eh?

Mutta keskitynpä nyt näihin Ficceihin, ei tämä mikään kielienarviointikeskustelu pitänyt olla (Ps. Ruotsi ja Islanti on nättejä kieliä)

4. Joulukuuta : Tämä meni multa jotenkin ohi. Ainoa minkä tiedän, oli että tämä oli ylisöpö :3 Tästä on vaikeata sanoa mitään, mutten tiedä miksi. Olen hämilläni. Tykkäsin kauhistuneesta japanilaisesta, hämmentyneestä italialaisesta ja saksalaisesta, joka on täysin pihalla tapahtumista c: Hee, Mei-chan <3 ^^' Taiwanista en olekkaan koskaan lukenut aiemmin :o

5. Joulukuuta : Loppu oli taas jotain niiiiin söpöä :3 Itse tykkään enemmän Latvia x Sealand ja Sveitsi x Liechtenstein parituksista, mutta tämäkin oli jotain niin viatonta ja puhdasta. Siis mieti nyt - pikkuinen tärisevä Latvia ja suloinen neitokainen, Liechtenstein. ^^' En olekkaan tiennyt, että Raivis on hyvä piirtämään. ^^' Tekeeköhän Raivis pienelle paperi prinsessalle (mieitin kauan, onko tuo yhdyssana Tai siis "paperiprinsessa" .. Mutta päätin laittaa samallalailla kun ficcissäsi, äikkäni ei todellakaan ole parasta laatuaan) ja pienelle papri prinssille pientäkin pienemmän paperi lapsen?

6. Joulukuuta : HEI TÄÄHÄN ON SUOMEN ITSENÄISTYMISPÄIVÄ MISSÄ TINO?! Eikö Tino käykkään jakamassa lahjoja BeNeLux -maille? :( Joku Tinon vastine .. no ei, olen hämmentynyt, kun saan tietää lisää taas muiden maiden joulusta. No niin, Belgia, belgia, belgia .. Kuinka onnistutkaan aina täydellisesti asuvalinnoissasi? (Vyra, Vyta, Vyra.. Kuinka onnistutkaan aina täydellisesti ficceissäsi?) Tämäkin oli jotain niin söpöä, ehkä jopa suosikkini. Paha sanoa, Latvia x  Liechtenstein parituksena hämmensi niin paljon, etten osaa sanoa, pidinkö vai rakastinko sitä. Tätä ainakin rakastin~ ^^'

Hee~ Piristi päiää kyllä. Historiankoe meni penkin alle (Saimme juuri välitodistukset, hissa 10, ja nyt heti laskee johonki kasiin >_<) ja muutenkin oli pitkä päivä, ja sain jonkun tärisemiskohtauksen koulun jälkeen kotona. Kiitos taas mahtavista ficceistä.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 4-6 31.1. -12
« Vastaus #4 : 02.02.2012 22:12:51 »
Okei, tulin sinua ilahduttamaan^^
Kaikkia kuutta en pysty juuri nyt ruotimaan läpi, mutta tykkään näistä yhä. Luin ne jo blogista ja minä tiedän, että sinä tiedät mitä mieltä olen näistä kokonaisuutena, mutta kun nämä ovat yhä niin syötävän suloisia että saa vielä oikeasti diabeteksen^^ Jo idea on niin makea että hirvittää, ja lisätään siihen vielä parituksia satunnaisessa järjestyksessä ihan yksinkertaisissa ja suloisissa tilanteissa.. ♥ Kyllä se sinä vain osaat. Arvostan kaikkia kirjoituksiasi, myös tätä, mutta tästä tulee varmasti yksi lemppareistani koska tämä on tällainen söpö. Tulen varmasti lukemaan tätä(kin) vielä monta kertaa, mutta pidän tästä aina vain enemmän!

Btw, se kaikki työmäärä mikä sinulla on koko aikana valunut fikkeihin on huikaiseva, hatunnosto ja respecthali siitä hyvästä! Seuraavaa kommentoin /yritän kommentoida sitten paremmin, mutta awesomen awwituttavaa^^
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vyra

  • Vieras
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 4-6 31.1. -12
« Vastaus #5 : 03.02.2012 15:06:16 »
Joulutonttu: Kiitos ^^ Kieliperheet perustuvat siihen, että kielille voidaan määrittää jotakuinkin sama alku, josta ne ovat kehittyneet (esim. latinalaiset kielet ovat kehittyneet latinan pohjalta) Suomalais-ugrilaiset ovat siinä poikkeus, että viro ja suomi ovat niitä "suomalaisia" ja unkari ugrilainen. Se, mikä on yhteistä, on että lausuminen on samanlaista eli suomalaisen on helppo lukea unkaria ääneen sillä äänenpainot ovat automaattisesti oikein ^^ piti nyt päteä ku tuli tylsä hetki... (nii, ja sen "oikealta kuulostamisen" kanssa täs ei oo mitään tekemistä... esim musta saksan sukulaiskieli hollanti sointuu korvaan erittäin kauniisti ;') Kiitoksia kommentista~

Myrsis: Kiitos <3 Se joulukuu oli ihan hirveä... Inspis meinasi lähtee koko ajan siinä vaiheessa ku pitäis olla fikki per päivä ^^'' Mut kiitos, olet ihana <3 ja piristit :'3

Seuraava kolmen satsi tulee tässä~ mukana yksi ennen näkemätön.


Seitsemäs joulukuuta: Normaali päivä Pohjolassa
Ikäraja: S
Hahmot/pari: Pohjoismaat. Huomio! Pari on DenIce (kinda like that...) Älä lue, jos se häiritsee.   


”Islanti ei voi hyvin”, Norja lopulta myönsi, ”mutta hän on jo parempi. Muutaman päivän päästä hän voi tulla jo pois sängystä.” Loput kolme Pohjoismaata nyökkäsivät lähes yhteistuumin. Heillä olisi pitänyt olla tänään oma kokoontuminen, mutta sekä Norja että Islanti olivat jääneet pois. Viiden hengen porukassa kahden poissaolo oli jo huolestuttavaa. Varsinkin kun Norjan olisi pitänyt olla kokouksen isäntämaa tällä kertaa. Pienen mietinnän jälkeen Ruotsi, Suomi ja Tanska olivat kaikki päättäneet suunnata norjalaisen kotiin tarkistamaan tilanteen, joten nyt he seisoivat kynnyksellä ja kuuntelivat Norjaa.

”En ehtinyt soittaa”, norjalainen totesi, kun hiljaisuus kasvoi.

”Ei se mit…”, Suomi aloitti, mutta Tanska tunki hänen ohitseen sisälle ennen kuin kukaan ehti estää.

”Minä menen katsomaan häntä!” mies julisti ja ryntäsi pirteänä itsenään suoraan huoneeseen. Norja mutisi jotain äkäistä, mutta astui sitten syrjemmälle ja viitasi loputkin valtioista sisälle.

”Tulkaa sitten tekin”, hän sanoi.

Tanska oli ehtinyt jo löytää sopivanpaikan itselleen Islannin sängynlaidalla ja selitti juuri jotain suureen ääneen valtiolle, joka näytti yllättävän terveeltä ollakseen sänkypotilas. Ehkä hänen ihonsa oli hieman liian kalpea ja hän näytti väsyneeltä, mutta ei hän ainakaan puolikuollut ollut.

”Ole hiljaa”, Norja komensi Tanskaa istuutuessaan Islannin toiselle puolelle.

”Minä vain piristän häntä”, tanskalainen ilmoitti ja vilkaisi sitten taas islantilaista, ”onko hän ollut ylisuojelevainen koko ajan?” Norjan mulkaisu tuntui jäädyttävän huoneen, mutta kaikkien yllätykseksi Islanti naurahti.

”Melkein”, hän vastasi, ”Nore ei päästä minua ulos täältä ja olen syönyt keittoa jo vuoden edestä…”

”Aww… Hän pitää huolta, Norge osaa pitää huolta…”, Tanska höpötti aivan kuin puhuisi yhtäkkiä lapselle. Islanti kohotti toista kulmaansa, Norja pyöräytti silmiään ja Tino yritti parhaansa mukaan olla naurahtamatta.

”Juu…”, Islanti vastasi yhä hämillään. Tanska nojautui hieman lähemmäs välittämättä muista.

”Sanopas”, hän aloitti ja näytti hetken hyvin harkitsevalta, ”kun olet sairas, tekeekö Norja kaikkensa saadakseen sinut kuntoon?”

”Tietenkin, idiootti”, Norja tokaisi väliin.

”Juu…”, Islanti sanoi taas ja Tanska virnisti. Jokin asetus Norjan mielessä meni hälytystilaan ja hän nousi ylös tuoliltaan.

”Danmark, minä varoitan sin…”, hän aloitti, mutta liian myöhään. Tanska kumartui nopeasti ja painoi huulensa suoraan Islannin huulille. Sitten hän myös perääntyi nopeasti jättäen islantilaisen täysin hämmentyneeksi ja juoksi ulos huoneesta erittäin vihainen norjalainen perässään.

”Mitä hem…”, Islanti aloitti ja pyyhki suutaan hihaansa. Tino ei voinut enää estää itseään vaan nauroi ääneen. Hän joutui ottamaan tukea Ruotsista, jottei olisi suorastaan romahtanut lattialle sen takia.

”Anteeksi…”, hän sai lopulta soperrettua väliin, kun Islanti oli jo hetken tuijottanut häntä.

”Fin, hakisitko minulle vettä?” islantilainen kysyi ja suomalainen nyökkäsi yrittäen pitää pokkansa kävellessään keittiöön.

Muutamaa päivää myöhemmin

”Is, onko Tanska päässyt jo sairaalasta?” Suomi kysyi, kun islantilainen saapui paikalle. Hänelle vastattiin päänpudistuksella.

”Ei, mutta Norja on siellä hänen kanssaan”, Islanti totesi.

”Miksi hän muuten meni tekemään niin?” Suomi kysyi uteliaisuuttaan, ”hän tietää hyvin, ettei Norja pidä siitä.” Islanti kohotti olkiaan. Hän oli jo täysin toipunut tanskalaisen tempauksesta.

”Ilmeisesti Danmörk halusi sairastua”, hän selitti, ”ja sitten Nore olisi pitänyt hänestä huolta, koska hänellä olisi ollut sama tauti kuin minullakin.” Suomi mietti hetken ja pudisti sitten päätään idean älyttömyydelle.

”Toisinaan en ymmärrä hänen ajatustenkulkua…”, hän mutisi.

”En minäkään”, Islanti myönsi, ”mutta Nore on siellä hänen seuranaan, joten kai se sitten toimi.” Suomi nyökkäsi, muttei siltikään kyennyt löytämään tanskalaisen tempauksesta mitään järkevää. 

A/N: Tähän tulee jatko toisessa luukussa :')


Kahdeksas joulukuuta: Viimeinen preussilainen
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Preussi (ei paritusta)


”Itävalta on snobi ja Unkari ei ymmärrä minua”, Preussi valitti lyödessään huoneensa oven kiinni. Hän oli raahautunut kotiin monta tuntia myöhässä ja reissussa rähjääntyneenä eikä Saksa ollut saanut veljeltään muuta kuin muutaman murahduksen vastauksena kysymyksille. Tosin saksalaisen ei edes tarvinnut arvata ja hän kysyikin vain hienotunteisuuttaan. Preussin mustasilmä ja päässä komeileva kuhmu olivat tarpeeksi kertomaan, mitä oli tapahtunut ja missä.

Mutta, jos Saksa sai vain arvailla itse, Preussin uskollinen lintuseuralainen saikin sitten kuulla koko tarinan kaikkineen käänteineen. Entinen valtio rojahti sängylleen vaivautumatta edes riisumaan kenkiä jalastaan.

”…Ja sitten se oli muka minun syy, vaikka miksi minä edes haluaisin tehdä sellaista? Tai siis olisihan se aika hieno temppu, mutta minä en tehnyt sitä! Länsi vain valitti ja päätin sitten vaihtaa seuraa, mutta Toni ja Francis olivat kumpikin liian kiireisiä jossain missä lie”, Preussi selitti pikavauhtia ja keltainen linnunpoika pysyi kohteliaan hiljaa, ”en minä huvikseni tuppaudu mukaan, mutta entä jos he uskaltavat unohtaa minut jos en pidä ääntä?” Mies virnisti hiukan, muttei kuitenkaan saanut silmiinsä tuttua loistetta. Lintu piipitti hiljaa ja hyppelehti lähemmäs hieroakseen päätän Preussin poskea vasten. Hitaasti mies alkoi hymyillä ja hän hymähti hiljaa.

”Danke Gilbird, olet paras”, Preussi mumisi ja hieroi pehmeitä höyheniä sormellaan, ”mutta… joskus olisi mukava sanoa jollekin…” Lintu ei koskaan ehtinyt kuulla loppua, sillä Preussin ääni vaimeni aivan liikaa, mutta ei se siitä välittänyt. Hänen isäntänsä oli joka tapauksessa maailman mahtavin.

Valkohiuksinen mies lojui vielä hetken hiljaa siinä sängyllä samalla kun hänen veljensä laittoi alakerrassa muutaman oluen kylmenemään valmiiksi jääkaappiin ja mietti, milloin olisi hyvä hetki tulla puhumaan Preussille.

”Ehkä…”, Preussi aloitti taas hetken hiljaisuuden jälkeen ja hänen katseensa osui lattialla lojuvaan kannettavaan. Joskus netissä oli paljon helpompaa puhua kuin kasvotusten ja, jos Preussi yhtään asioista tiesi, hänen kaipaamansa henkilö olisi paikalla nyt. Vielä hetken mies epäröi, mutta sitten hän kohottautui istumaan ja siirsi lintunsa istumaan päänsä päälle ennen kuin kaivoi tietokoneensa esille.

Hänen täytyi vain saada sanottua jotain.

A/N: Ja tähänkin on loppuosa toisessa luukussa... Osassa näissä ei tosiaankaan ole varsinaista suudelmaa, koska ei mul ollut tarpeeksi ideoita ^^''


Yhdeksäs joulukuuta: C'est moi
Ikäraja: S
Hahmot/pari: Ranska ja Englanti / FrUK


”Sinun on parasta tehdä se hyvin”, Englanti mumisi, kun hänen ranskalainen kutsumaton ja ehdottomasti ei tervetullut vieraansa oli asettunut täysin luontevasti hänen keittiöönsä.

”Oui, mon chéri”, Ranska vastasi sujuvasti ja tutki miettien Englannin jääkaapin sisältöä, ”mikä onnekas sattuma, että tulin juuri sopivasti estämään sinun itsemurhasi…” Toinen valtio mulkaisi häntä äkäisesti. Ensinnäkin hän ei uskonut sattumaan, Ranskalla oli ollut tullessaan kokinhattu ja essu mukana. Ja siinä essussa oli teksti ”suutele kokkia”, mikä ei tosiaankaan herättänyt Englannille hyviä ajatuksia. Ja toiseksi…

”En minä yrittänyt murhata ketään. Minä olin tekemässä ruokaa!” hän ärähti. Ranska, joka oli jo päättänyt mitä tekisi ja nosteli juuri tarvittavia aineksia pöydälle, pysähtyi hetkeksi ja loi merkitsevän katseen englantilaiseen.

”Se on sama asia”, hän totesi, ”mon chéri, anna minun tehdä sinulle ruokaa ja nauti elämästä.” Englanti mulkoili vielä hetken, mutta antoi sitten periksi sille houkutukselle että saisi olla erossa keittiöstä. Hän alkoi oikeastaan olla kyllästynyt siihen, että joka ainoa kerta kun hän teki ruokaa, joku naapureista soitti palokunnan paikalle.

”Tee sitten”, hän mutisi, muttei lähtenyt mihinkään. Sen sijaan hän istui alas keittiönpöydän ääreen vahtimaan, ettei Ranska tekisi mitään ylimääräistä, kuten laittaisi liikaa mausteita tai tuhoaisi hänen keittiötään tai jotain. Jostain syystä vahtiminen tuntui huvittavan ranskalaista ja tämä naureskeli itsekseen valmistellessaan ruokaa.

”Lopeta tuo…”, Englanti murahti saaden Ranskan vain nauramaan enemmän.

”Mitä jos laulaisin?” hän kysyi ja aloitti sitten jäämättä odottamaan vastausta, ”tiens, bonjour, salut, dis-moi comment tu vas. Depuis le temps que l'on ne s'est pas vus. Tu sais, crois-moi je ne t'attendais plus~

”Kiduta vielä lisää…”, Englanti murahti ja käänsi itsepintaisesti katseensa ikkunaan, kun Ranska jatkoi laulamista hyräilemällä laulun melodiaa. Hän ei olisi missään nimessä myöntänyt tunteneensa kyseistä kappaletta eikä sitä, että myös hän osasi laulaa sen. Hän mielellään myös piti tämän salassa varsinkin eräältä ranskalaiselta.

Ranska hyräili tyytyväisenä koko kappaleen ja hänen kätensä loihtivat nopeasti ja tottuneesti ruokaa, jonka herkullinen tuoksu täytti pian keittiön. Hiljakseen Englanti lopetti ikkunan keskittyneen tuijottamisen ja nousi kattaakseen pöydän valmiiksi. Hän jopa heltyi sen verran, että otti lautasen myös ranskalaiselle.

”Voilá, se on valmis”, Ranska ilmoitti ja käännähti ympäri silmäilemään Englannin kattausta, ”hienoa, mon chéri, mutta kynttilä puuttuu…” Englanti kohotti toista kulmaansa ja tuhahti.

”Älä innostu”, hän tokaisi eikä tehnyt elettäkään etsiäkseen ranskalaisen toivomaa kynttilää. Ranska mutristi huuliaan pettyneenä, mutta keksi kuitenkin pian jotain muuta.

”Angleterre, ennen kuin syömme…”, hän aloitti sillä tietyllä äänensävyllä ja osoitti sitten essuaan, kun Englanti vilkaisi häntä kysyvästi.

”Et ole tosissasi”, englantilainen vastasi vakavalla sävyllä, muttei saanut ranskalaisen hymyä hyytymään.

”On tämä ennenkin toiminut”, Ranska muistutti tyytyväisenä ja Englanti tuhahti. Hän tuijotti toista vielä hetken, mutta astui sitten lähemmäs nostaen toisen kätensä ranskalaisen niskalle. Hän melkein tukisti miehen hiuksia painaessaan heidän huulensa yhteen, mutta Ranska ei välittänyt siitä vastatessaan suudelmaan ja yrittäen saada mahdollisimman paljon irti harvoin toistuvasta tilanteesta. Englanti kuitenkin keskeytti pian kuten aina ja vetäytyi kauemmas näyttäen Ranskan mielestä suloisen hämmentyneeltä ja äkäiseltä.

”Sen ruuan on paras olla hyvää…”, Englanti mumisi.

”Oui, oui”, Ranska vastasi naurahtaen ja valmistautui esittelemään keittotaitojensa aikaansaannokset englantilaiselleen.


A/N: Mä en tahdo enää saada aikaan hyvää FrUK:a, mutta yritin kuitenkin ^^'' Ranska laulaa laulua "C'est moi" ("se olen minä" näin tönkösti suomennettuna...) josta ainakin C. Jérome on laulanut version, käsittääkseni ihan alkuperäisen.
Voilá~ Seuraavat tulevat sitten... um... kunhan nyt yksi komma tulee väliin ^^'
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 03:11:27 kirjoittanut Beyond »

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 7-9 3.2.
« Vastaus #6 : 04.02.2012 19:28:49 »
7. päivä. Aws, tämä oli tämä missä Tanska on hyvin, hyvin kiero valtio. Minusta tämä on tosi suloinen ja omalla tavallaan epäilyttävä, mutta kuitenkin niin awesome, että en voi kritisoida. Tämä oli vähän erilaisempi kuin mitä sinulta olisi voinut odottaa, mutta en valita. Hyvä tämä oli^^<3 Islantia käy vain hurjasti sääliksi, mutta se on varmaan vähän tarkoitus? Tuo lopukekin on aivan mahtava!^^
Mietin vain, sanooko Aisu Norgea tahallaan Noreksi vai onko se vain kirjoitusvirhe?

8. päivä. Itävalta on snobi, you tell me. Kiva aloitus, ihan totta!^^ Niin Preussia että. No, eipähän ole ainut hahmo jonka osaat kirjoittaa todellakin elävästi. Todella hyvä idea tällä pätkällä, pakko sanoa. Mukavan yksinkertaista, mutta kuitenkin sen verran monimutkaista, että raapaleen takana olevaa piiloviestiä ei saa ihan kunnolla eriteltyä. (En tosin tiedä teitkö sen niin tahallasi:'D) Kaikin puolin kiva ja suhteellisen normaali, me gusta.

9. päivä. Frukia. FRUKIA. RUOANLAITTOA JA RANSKANKIELISTÄ LAULUA. JA PUSU. ... jos olisin yksin kotona niin huutaisin ääneen, mutta ei kärsi nyt. JA MINÄ VIELÄ YMMÄRSIN MELKEIN NUO RANSKANKIELISET KOHDAT Kirjoitit tuon todella hyvin. Suloista suorastaan, tykkään näiden kahden tällaisesta enemmän tai vähemmän kuluttavasta ja käyttävästä suhteesta jossa kumpikin tahtoo jonkinlaista hyödykettä. Ja kiva vitsailla vielä tavallaan iggyn ruoanlaittotaidoilla! Tämä on aivan mahtava!♥ Pisteet taitaa kuitenkin mennä tälle pätkälle, koska tässä on kaikki mitä voi vain tarvita, ikäänkuin klisekin mutta se ei haittaa, koska tämä on niin hyvä. Jeejee~ Anteeksi, en vain voi kommentoida rakentavasti tällaista FRUKia tähän aikaan yöstä. Kiitos ja kumarrus~

Jep, tulen kommentoimaan sitten seuraaviakin, älä huoli^^
<3:llä
~Myrsis~ jota vähän väsyttää lisätessään loput kommentista.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2012 22:07:51 kirjoittanut MyrsyliuutE_96 »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vyra

  • Vieras
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 7-9 3.2.
« Vastaus #7 : 07.02.2012 13:29:14 »
Kiitos, Myrsi-kulta :'3 Juu, oli toi nimi ihan tahallista, lueskelin vaihteeksi Hima-saman blogia ja siellähän oli sellainen kiva kaavio siitä miten Pohjoismaat kutsuvat toisiaan... Kaikki ei kyl mulle istunut suuhun (Suomi Tanskasta: Tan-san? Häh?) Mutta kun Norja on kuitenkin Noregur islanniksi niin toi Nore kuulostaa aika kivalta lempinimeltä ^^''

Mä uhkasin laittaa uudet maanantaina, mutta en sitten ehtinytkään, joten tässä sitten nyt kolme seuraavaa~


Kymmenes joulukuuta: Puola-hetki
Ikäraja: Sallittu
Hahmot / pari: Puola ja Liettua / PolLiet


”Puola…”, Liettua kutsui, mutta toinen valtio ei huomioinut häntä. Puolalainen vain istui keskellä lattiaa ja touhusi jotain keskittyneenä pidellen pientä peiliä toisessa kädessään.

”Ei nyt, Liet. Tämä on tärkeää, niiku”, Puola mumisi takaisin ja poimi muutaman lattialla lojuvista putkiloista. Hän tarkasteli niitä hetken arvioiden ja valitsi sitten yhden antaen loppujen pudota takaisin lattialle kaikkien muitten putkiloiden ja pienien putelien joukkoon. Liettua seurasi puolalaista hetken miettien pitäisikö hänen vain lähteä pois, mutta lopulta uteliaisuus voitti.

”Mitä sinä teet?” hän kysyi.

”Jotain tällaista niinku tosi tärkeää”, Puola vastasi selventämättä kuitenkaan tilannetta lainkaan. Liettua ymmärsi kaiken vasta, kun valtio kääntyi vilkaisemaan häntä ja liettualainen tajusi, mitä ne kaikki pienet putkilot Puolan huoneen lattialla olivat.

”Um…”, Liettua aloitti hämmentyneenä, mutta Puola keskeytti hänet.

”Sopiiko niiku tämä väri yhtään?” hän kysyi ja mutristi huuliaan hiukan kuin korostaakseen huulipunan sävyä.

”Tuota… Se on ihan nätti…”, Liettua vastasi edelleen täysin ulkona tilanteesta. Hän ei sitten koskaan tottuisi kaikkiin Puolan tapoihin.

”Kiva”, puolalainen totesi iloisesti ja kiskaisi jostain pienen arkin paperia, ”niiku, viimeinen testi!” Hän painoi huulensa valkeaa pintaa vasten ja piti niitä siinä hetken ollakseen varma, että huulipunasta jäi jälki. Sitten hän tarkasteli tulosta hetken pää kallellaan ennen kuin tuhahti pettyneenä ja rutisti paperin nakaten sen samalla menemään. Liettua huomasi vasta nyt, että huoneen nurkassa oli jo kiitettävän kokoinen keko hylättyjä paperinpaloja.

”Mitä sinä teet?” Liettua kysyi tuntien itsensä typeräksi kysyessään täsmälleen samaa asiaa jo toisen kerran viiden minuutin sisään, mutta Puolan kanssa ekstra kysymykset olivat arkipäivää.

”Yritän niiku löytää sellaisen, mistä jäisi täydellinen jälki”, puolalainen selitti valikoiden taas huulipunaa, ”mutta nämä kaikki on niiku tosi huonoja!” Puola murjotti hetken, mutta sitten hän vilkaisi yhä ovella seisovaa Liettuaa ja hänen katseensa kirkastui ennen kuin liettualainen ehti edes sanoa mitään. Nopeasti Puola nappasi yhden huulipunistaan sipaisten sitä huuliinsa ja sitten hän nousi lattialta ja lähes loikkasi Liettuan luo.

”Puol…”, Liettua aloitti, mutta Puola kietoi käsivartensa hänen kaulalleen ja painoi huulensa hänen poskeaan vasten tuhlaamatta lainkaan aikaa kysymyksille. Sitten hän perääntyi hiukan ja hihkaisi riemastuneena nähtyään tuloksen.

”Se on niiku täydellinen! Vihdoin!” puolalainen huudahti ja työnsi Liettuan käteen peilin, ”katso!” Liettua totteli ja huomaisi, että hänen poskelleen oli jäänyt huulipunan jälki Puolan toimesta. Täydellinen huulten kuva.

”Joo…”, Liettua vastasi hukaten täysin kaikki sanansa ja alkaen jostain syystä punastua, mutta Puola ei välittänyt. Hän vain hyppäsi taas liettualaisen kaulaan ja hoki kuinka Liettua oli niin ihana auttaessaan häntä tämän suuren ongelman kanssa.


Yhdestoista joulukuuta: Viimeinen preussilainen netissä tää alkaa kuulostaa lastenkirjalta /shoe
Ikäraja: Sallittu
Hahmot / pari: Unkari ja Preussi / PruHun (Lady Magyar = Unkari, magyar on unkariksi unkarilainen, GilBest! = Preussi)

Lady Magyar on kirjautunut sisään.
GilBest! Unkari!
Lady Magyar Mene pois Gilbert, tämä on virallinen chatti-palsta.
GilBest! Ei täällä ole muita kuin mahtava minä!
Lady Magyar >.< Japani lupasi tulla paikalle…
GilBest! Miksi 0_o
Lady Magyar Meillä on… bisneksiä.
GilBest! Ja, whatever.
GilBest! Unkariiii~ Laita kamera päälle :’D
Lady Magyar En varmasti.
Lady Magyar Eikä sinunkaan kamera toimi.
Lady Magyar koska liiskasin sen paistinpannulla viimeksi, kun keksit typeriä asioita.
GilBest! Auts…
GilBest! Oli se sen arvoista.
Lady Magyar *sigh* varmasti juu. 
GilBest! Myönsit! Edes Unkari ei voi olla taipumatta minun mahtavuuteni edessä!
Lady Magyar Kiillotin juuri paistinpannuni~
GilBest! …Hullu nainen…
Lady Magyar ^^
Lady Magyar Muuten Gil, oliko sinulla jotain asiaa? Et yleensä rohkene tulla keskustelemaan kanssani.
GilBest! Rohkene!? Minä en pelkää sinua, Unkari!
Lady Magyar Hah ha hah xD
GilBest! Unkari…
GilBest! Mahtava minä olen huomannut muutamia asioita…
Lady Magyar Hetkinen… Gil, mitä ihmettä?
GilBest! Anna minun puhua loppuun -.-’
GilBest! Siis… sen viimeisimmän kokouksen jälkeen minulla on ollut kumma olo.
Lady Magyar En ihmettele. Sinua ei edes ollut kutsuttu sinne.
GilBest! Unkari! Minä en tiedä kenelle muulle puhuisin! Länsi huokailee Italian perään, Itävalta on vain snobi ja Francis ja Tonia ovat kumpikin kadonneet D:
Lady Magyar Kadonneet…?
Lady Magyar Odota! Nyt minä tajusin sen! Sinäkin tahdot suukon~
GilBest! Mitä… Kyllä! Ei! En tahdo… Olen liian mahtava niille…
Lady Magyar Voi, Gil, olisit heti sanonut xD
Lady Magyar *kiss* xoxo
GilBest!
Lady Magyar Oh! Minun pitää mennä. Heippa, Gil.
Lady Magyar on offline
GilBest! Älä!
GilBest! Pahus…
GilBest! …Kiitos, Unkari…
GilBest! on offline.
Lady Magyar on kirjautunut sisään.
Lady Magyar Ole hyvä, Gil~ ;'D
Lady Magyar on offline.


Kahdestoista joulukuuta: enkeksinimeäenää,anteeksi;_;
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Venäjä, Valko-Venäjä, Ukraina


“Vanya! Vanya!” Valko-Venäjä kiljui juostessaan portaat ylös. Hän tiesi hyvin, että hänen veljensä oli kotona ja oli vain ajan kysymys milloin naisvaltio löytäisi hänet. Talo oli kyllä suuri, mutta Valko-Venäjä osasi juosta nopeasti kunhan hän vain keräsi mekkonsa helmat käsiinsä ja keskittyi olennaiseen. Ukraina päätti vain odotella syrjemmässä sillä hän juurikaan välittänyt juoksemisesta rintojensa takia…

”Vanya!” nainen huusi ja pysähtyi hetkeksi kuuntelemaan ikään kuin metsästäjä, joka tiesi saaliinsa piilottelevan jossain lähistöllä. Hän onnistui erottamaan pienen tutun ääneen ja syöksyi täysin varmana avaamaan yhden lukuisista käytävän ovista.

”Mene kotiin!’” Venäjä huudahti, kun Valko-Venäjä asteli suoraan häntä kohti päättäväinen ilme kasvoillaan eikä edes kuunnellut. Mies perääntyi samaan tahtiin kauemmas kunnes hänen selkänsä painautui vasten seinää ja kaikki pakoreitit olivat tukittu.

”Vanya”, Valko-Venäjä sanoi taas mutta tällä kertaa tyytyväisenä. Hän ei kuitenkaan hymyillyt ja silmien katse oli kova. Täysin huomaamattaan Venäjä alkoi vapista hiljaa.

”Kuules, Bela, mitä jos vain menisit kotiin ja pysyisit siellä…”, venäläinen ehdotti hiljaa, mutta vieläkään naisvaltion ilme ei muuttunut. Hän tosin pysähtyi, mikä oli jo sentään jotain. Venäjä ei kuitenkaan edes ehtinyt miettiä seuraavaa liikettään, kun naisvaltio kurottautui varpailleen ja painoi nopean suukon veljensä leualle kun ei ylemmäs ylettänyt. Sitten hän työnsi pienen kortin tämän käteen ja häipyi paikalta muina naisina jättäen hämmentyneen Venäjän miettimään asioita yksikseen.

Hitaasti Venäjä tajusi olevansa vieläkin elossa ja hän laski katseensa korttiin, jonka Valko-Venäjä oli hänelle työntänyt ja joka oli ikään kuin automaattisesti vain tarttunut hänen sormiinsa. Hän tuijotti hetken etuosaa, johon oli painettu jonkun taiteilijan näkemys Pakkasukosta ja hänen kolmen hevosen reestään, ja sitten hän käänsi kortin ympäri.

Hyvää joulua, Vanya!

Hän tunnisti kummankin siskonsa käsialan allekirjoituksista. Venäjä alkoi hymyillä, mutta eritavalla kuin yleensä. Paljon aidommin.

****

”Onnistuitko?” Ukraina kysyi, kun Valko-Venäjä käveli portaat alas huomattavasti rauhallisemmin ja naisellisemmin kuin oli kiivennyt ne ylös.

”Kyllä”, nainen vastasi, ”mutta Vanya näytti jostain syystä pelästyneeltä…” Ukraina yritti estää itseään naurahtamasta kun he kävelivät ovelle.

”Oliko sinulla veitsi kädessä?” hän kysyi viattomasti, mutta Valko-Venäjä pudisti päätään.

”Ei”, hän totesi ja mietti hetken, ”ehkä Vanya on voinut huonosti… Hän tarvitsee minua.” Nyt Ukrainan oli pakko naurahtaa, mutta onneksi hän sai peitettyä sen yskähdykseksi.

”Luultavasti, sisar”, hän totesi ja Valko-Venäjä nyökkäsi tyytyväisenä.

A/N: Vanya on hellittelynimi Ivanille ja se kuulostaa hieman kuin joku ei niin hyvää suomea puhuva sanoisi "Venäjä" joten... Ukraina ja Valko-Venäjä kutsuvat sit häntä noin silloin harvoin kuin esiintyvät mun fikeissä ^^'' Ja Valko-Venäjän mainitsin Belana vain koska noin pitkä nimi on vaikea lausua ja ikävä kirjottaa puheenvuoroihin >.< Bela on lyhenne englanninkielisestä "Belarus" nimestä.
Seuraavat sitten taas... yritän parin päivän päästä.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 10-12 7.2.
« Vastaus #8 : 07.02.2012 21:45:08 »
Kymmenes: Mutsiis niinku iiih, son niiq puoladaa<3 No ei vaiteskaan, aivan suloinen ja itsensä oli tämä Puola. Ja Liettua myös. Näistä kahdesta on aivan hurmaavaa lukea, ovathan he sentään Liettua ja Puola. Huulipuna oli tähän tapaukseen vain mainio lisä, mikä sai koko jutun aivan glamouriawesomeksi. Hyvin, hyvin lutuinen tämä, ihan totta. Tulin hyvälle tuulelle silloin kun luin tämän, ja tulin taas. Aww, tämä on niin höpsö että huhhuh :D

Yhdestoista: Pruhunia! PRUHUNIA! Aws<3 Hahmot olivat hyvin IC ja tilanne oli tietenkin vähän absurdi, mutta noin se varmaan olisi mennyt. En muistanutkaan että tämä oli ns. jatkoluukku, mutta ei se mitään, olihan tämä ihan käsittämättömän hieno omalla tavallaan. Preussi kun on niin ylpeä ettei pysty myöntämään tosiasioita, saati kiittelemään. AWS.

Kahdestoista: Hei sinähän tiedät, että Venäjästä ja muista kirjoitetaan ihan liian vähän. Kiva että luovuit kuitenkin Venäjäkammostasi ja otit hänet mukaan, kivaa vaihtelua tämä tällainen. Arvostan "uhraustasi" ^^ Kiva lukea näistä venäläisistä tällaista söpöä sisarus..um.. suhdetta, koska tämä asetelma on vain niin mukava, pikkusisko tahtoo toivottaa isoveljelle hyvää joulua. Tämä oli luultavasti omalla tavallaan suloisin. Yleensähän venäjä on vähintäänkin karu tai rosoinen, mutta nyt hän oli yllättävän pehmyt ja AWWWWS. ..Anteeksi. Pidin tästä joka tapauksessa~

Joo, ei mulla muuta. Nautin näistä ja kyllä, olet mestari, on kunnia olla opetuslapsesi~
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vyra

  • Vieras
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 10-12 7.2.
« Vastaus #9 : 08.02.2012 11:37:11 »
Kiitos Myrsi taas, että kommasit ja mie pääsen siis laittamaan seuraavat nyt~ Eikä mulla mitään venäjäkammoa ole, mie en vain tykkää kirjoittaa häntä... Anyway, kiva kun kelpasivat nämä :'3 Piti hiukan kokeilla erilaisia keinoja ja hahmoja etteivät kaikki olisi sitten samanlaisia.

Ja sitten seuraavat~ Mukana yksi ennen julkaisematon.


Kolmastoista joulukuuta: Kissarakkaus
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Nekotalia! (koska miusta kissoilla ei ole nimiä, käytin selkeyden vuoksi neko-Italiasta nimeä Itabby ja neko-Saksasta Germouser, jotka olivat myös animessa. Muuten niminä toimivat lyhenteet (valtio)nimistä (Fraa = neko-Ranska, Gil = neko-Preussi, Roma = neko-Romano, Hun = neko-Unkari jne...) yleensä nimiä ei kuitenkaan mainita. Toivottavasti onnistuin nyt sekoittamaan kaikki :'D


”Onko kenelläkään muulla kylmä?” Itabby sai viimein kysyttyä täristyään hetken vaiti saksalaisen kissan vieressä. He, kaikki kissat jotka olivat joskus päättäneet asettua valtio-isäntiensä taloihin, pitivät omaa kokoustaan erään rakennuksen puisen kuistin alla. Se oli hyvä paikka kissoille. Tarpeeksi tilava, jotta kaikki mahtuivat ja pystyivät istumaan suorassa, mutta kuitenkin tarpeeksi pieni etteivät ihmiset tai muut häiritsevät asiat päässeet keskeyttämään. Pehmeä hiekkapohja oli myös erittäin miellyttävä ja pysynyt kuivana sekä sulana kylmyydestä huolimatta. Mutta nyt, kun Itabby mainitsi kylmyyden, myös muut huomasivat pörhistäneet turkkinsa huomaamattaan ja kietoneet häntänsä tassujensa ympärille.

”Täällä tosiaan on hieman kylmä”, unkarilainen kissa totesi ja sai nyökkäyksiä vastaukseksi. Itabby käytti tilaisuuden hyväksi ja painautui hieman lähemmäs saksalaista vieressään. Miten niin isolla ja vakavalla kissalla kuin Germouser saattoi olla niin ihanan pehmeä turkki? Ja se tuoksuikin hyvältä, tyytyväisenä pieni italialainen hieroi päätään toista vasten ja saksalainen nolostui hiukan, muttei ajanut toista pois.

”Aww, Roma, mikset sinä kiehnää tuolla tavalla? Minua ei haittaisi jos…”, espanjalainen kissa kysyi, mutta hänet keskeytettiin äkäisellä sihinällä.

”Minulla ei ainakaan ole kylmä!” tanskalainen paksuvillainen kissa totesi pirteänä, vaikka ilma huurustuikin ulos sen puhuessa.

”Dan, meillä on vain paksummat turkit”, valkoinen kissa sen vieressä totesi rauhallisesti ja sai pienen hämmentyneen katseen vastaukseksi.

”Miten se muka vaikuttaa?” tanskalainen kysyi ja valkoinen norjalainen huokaisi hiljaa ja keskittyi vastaamisen sijaan tarkistamaan, että hänen tuuhea häntänsä oli varmasti hyvin pienen islantilaisen kissanpojan ympärillä.

”Te olette onnekkaita”, brittikissa totesi sen sijaan, ”minun turkkini on jo niin pörhöllä kuin vain voi, mutta tunnen silti hieman kylmää.” Se tarkoitti sanansa aivan viattomiksi, mutta mikään ei koskaan ollut aivan viatonta kun paikalla oli ranskalainen. Pitkin ja joutuisan pehmein askelin vaalea ranskalaiskissa hiippaili britin lähelle ja painoi leukansa tämän selkää vasten.

”Minä voisin pitää sinut lämpimänä, mon cheri”, se ehdotti hymyillen, mutta myöntävän vastauksen sijaan. Brittiläinen sähähti ja loikkasi lähes ilmaan säikähdyksestä.

”Frog, minä en tahdo sinua lähellekään!” se sihisi vastaukseksi, mutta ranskalainen vain venytteli olkiaan ja hymähti.

”Mutta minun turkkini on lämmin! Ja se on myös silkinpehmeä, ruusuntuoksuinen ja ehdottomasti miellyttävä”, se totesi ylpeällä sävyllä.

”…Friikki”, brittikissa mumisi hetken hiljaisuuden jälkeen ja kääntyi itsepäisesti poispäin.

”Käykö Fraa pesulla?” Itabby kysyi hämmentyneenä saatuaan pääteltyä miten turkista sai ruusuntuoksuisen. Kukaan ei kuitenkaan ehtinyt vastata hänelle sillä amerikkalainen ja aina yhtä innostunut nuori kissa oli vihdoin päässyt ääneen.

”Minulla on idea!” se julisti riemuissaan, ”kokoonnutaan kaikki yhteen aivan kiinni toistemme kylkeen ja sitten kaikilla on lämmin!” Hetken oli hiljaista, kun kissat miettivät ja vilkuilivat toisiaan kysyvästi.

”Minusta idea on hyvä”, unkarilainen lopulta julisti ja sen myötä muutkin myöntyivät.

”Meillä viidellä on paksuimmat turkit, joten me voimme jäädä ulkoreunalle”, suomalainen kissa totesi pirteänä ja vilkaisi tummaa kissaa vierellään hakien tältä hyväksyntää ajatukselleen. Ruotsalainen nyökkäsi lyhyesti ja seurasi pieni vilkas keskustelu järjestyksestä. Pian kaikki kissat olivat kuitenkin asettuneet vierekkäin ympyrään ja asettaneet tassunsa alleen. Italialaisille ja muille välimerenasukkaille oli annettu paikat aivan keskeltä ja Itabby nuokkui tyytyväisenä saksalainen toisella ja veljensä toisella puolella. Roman toinen puoli taas oli annettu espanjalaiselle tämän suureksi iloksi. Kaikki vaikuttivat tyytyväisiltä, vaikka brittikissa jaksoi hetken valittaa siitä, että ranskalainen oli liian lähellä, mutta hänkin lopetti pian huomattuaan miten miellyttävän lämmin tämä oli hänen kylkeään vasten ja ruusun kevyt tuoksukin oli vain mukava lisä.

Hetken he jatkoivat keskustelua, joka oli alun perin jäänyt kesken, kun Itabby oli alkanut valittaa kylmäänsä, mutta nyt kun he olivat lähellä toisiaan, pelkät kuiskaukset riittivät siihen ja yksi toisensa jälkeen kissat alkoivat haukotella raukeina. Huomaamatta keskustelu loppui kokonaan ja vasta unkarilaisen naurahdus toi taas ääntä joukkoon.

”Gil kehrää”, se naureskeli ja muutama pää nousi uteliaana ylös joukosta katsomaan.

”Enkä kehrää!” valkoinen kissa vastasi nopeasti, mutta sen sanat kuulostivat hiukan oudoilta.

”Kehräätpäs. Minä kuulin sen ja sinä nukut minun tassuni päällä, joten minä myös tunnen sen”, unkarilainen vastasi ja hänen naurunsa muuttui nopeasti myös kehräykseksi. Valkoinen kissa aikoi vielä väittää jotain vastaan, mutta lopulta se kuitenkin vain painoi päänsä taas alas ja jatkoi rytmikästä kehräystä unkarilaisen vierellä. Hetken päästä yksi jos toinenkin alkoi kehrätä ja varsinkin espanjalainen kissa tunsi olevansa kissojentaivaassa kun pieni italialainen kehräsi kauniisti hänen vieressään.

Jonkin ajan kuluttua vielä yksi kissa hiipi hiljaa kuistin alle ja pysähtyi paikalleen katselemaan. Kaikki kissat olivat nukahtaneet ja näyttivät onnellisilta maatessaan kylki kylkeä vasten toistensa kanssa. Tämä nyt saapunut kissa oli pieni ja se oli yksi niistä monista, jotka pitivät seuraa Kreikalle. Sillä ei ollut edes nimeä, koska niitä kaikkia kutsuttiin vain Kreikan kissoiksi. Se katseli vielä hetken ja ryömi sitten varovasti pieneen rakoon, joka oli jäänyt ensimmäiseen rivistöön ja nukahti siihen pehmeiden turkkien keskelle kuten kaikki muutkin.
 

Neljästoista joulukuuta: Tomaattisuukko
Ikäraja: K-11
Hahmot / pari: Espanja ja Romano / Spamano


”Ei!” Romano vastasi ja loi yhden pahimmista katseistaan espanjalaisen, joka oli jälleen kerran sanonut jotain mikä olisi kannattanut jättää sanomatta. Espanja alkoi murjottaa hiukan, muttei kuitenkaan antanut periksi.

”Roma…”, hän pyysi, ”pikku tomaattini, yksi pieni suukko…” Romano irvisti ja käänsi katseensa poispäin.

”Ei varmasti”, hän tokaisi ärtyneenä, ”älä edes yritä selittää mitään veljestäni… Minua ei kiinnosta, mitä hän teki sen perunan kanssa!” Espanja yritti saada lisää murjotusta ilmeeseensä, jos Etelä-Italia vaikka sitten heltyisi hänelle.

”Mutta…”, hän aloitti, mutta Romano keskeytti poimimalla viereiseltä pöydältä tomaatin ja lyömällä sen hänen käsiinsä.

”Turpa kiinni”, italialainen vastasi, ”pussaa tuota ja lopeta minun kiusaaminen, perhana.” Espanja tuijotti hetken punaista tomaattia, joka oli luonnollisesti parasta laatua. Sitten hän painoi sen hellästi huuliaan vasten pitäen silti katseensa Romanossa, joka parhaansa mukaan yritti näytellä välinpitämätöntä.

Espanjalainen ei puraissut tomaattiaan, mutta antoi hitaasti kielensä liikkua sen pehmeällä pinnalla ja piti sitä sormissaan aivan kuin maailman arvokkainta asiaa. Aivan yhtä hitaasti hän painoi taas huulensa sitä vasten ja antoi silmiensä sulkeutua. Romano vilkuili häntä silmäkulmastaan ja Espanja yritti estää itseään nauramasta. Hän keskittyi suutelemaan tomaattia, mutta hyvin pian hän kuuli toivotun voihkaisun ja Romanon käsi ilmaantui hänen kädelleen työntäen sen pois tieltä. Espanja avasi silmänsä juuri sopivasti, kun italialainen painoi huulensa hänen huulilleen. Hän siirsi toisen kätensä nopeasti Romanon niskan taakse, jottei mies perääntyisi liian nopeasti nyt kun hän oli antanut periksi.

Suudelma syveni ja Espanja alkoi menettää jo lopullisesti otteensa ajatuksistaan, kun hän perääntyi seinää vasten ja liukui lattialle vetäen Romanon mukanaan. Italialaista siirtyminen ei näyttänyt vaivaavan. Hän vain kiipesi paremmin toisen valtion syliin rikkomatta suudelmaa välillä. Lopulta heidän oli pakko hengittää ja kumpikin voihkaisi hiljaa. Romanon kasvot olivat aivan punaiset, hän hengitti raskaasti ja näytti Espanjan mielestä maailman kauneimmalta henkilöltä.

”Typerys…”, Etelä-Italia mutisi, muttei kuitenkaan laskenut käsiään Espanjan olkapäiltä tai yrittänyt karata miehen otetta.

”Näytät tomaatilta”, Espanja totesi pirteänä ja naurahti, ”minun Romanoni…” Romano pyöräytti silmiään ja nappasi sitten Espanjan vieläkin pitelemän tomaatin itselleen. Hän puraisi siitä palan ja teki olonsa mukavaksi espanjalaisen sylissä. Espanja hymyili onnellisena ja asetteli kätensä italialaisen lantiolle.

”Olet silti typerys”, Romano totesi ja Espanjan nauru antoi ääntä muuten tyhjälle talolle.


Viidestoista joulukuuta: Tylsistynyt tanskalainen
Ikäraja: S
Hahmot / pari: Norja ja Tanska / DenNor


”Norge?” Tanska kysyi ja näytti kyllästyneeltä maatessaan sairaalasängyssä, ”norgenorgenorgenorge?!”

”Mitä?” norjalainen lopulta kysyi ärtyneenä. Hän oli raahannut tuolinsa Tanskan viereltä lähemmäs ikkunaa, jotta pystyi lukemaan siinä vähäisessä valossa, jota aurinko antoi. Telkkari näytti jotain normaalia aamupäivän uusintaa, mutta ääni oli mykistetty ja huoneen muut potilaat joko lähteneet jaloittelemaan tai nukahtaneet. Tanska ei pystynyt vielä kipseiltään nousemaan ja hänellä oli liikaa energiaa nukkumiseen. Sitä paitsi paikalla oli silti norjalainen, jota häiritä!

”Minulla on tylsää”, mies vastasi.

”Tee sitten jotain”, Norja sanoi ja käänsi kirjansa sivun, ”syö pähkinöitä tai käytä päätäsi.” Tanska mietti hetken ja vilkaisi sitten pähkinäpussia, jonka Suomi oli hänelle tuonut viime vierailullaan. Ikävä kyllä se oli pöydällä ja pöytä oli Tanskan vasemmalla puolella. Hänen vasen kätensä sattui olemaan kipsissä olkapäästä ranteeseen. Pähkinöiden ottaminen saati sitten pussin avaaminen olisi haastava tehtävä. Tanskalainen vilkaisi Norjaa pyytävästi.

”Norge, auttaisitko…?” hän kysyi ja nyt norjalainen malttoi nostaa katseensa. Hän katseli hetken tanskalaista ja tämän avutonta tilaa ja huokaisi sitten noustessaan ylös.

”Miksi sinä hankkiuduit tuohon kuntoon?” hän kysyi repiessään pähkinäpussia auki. Tanska mietti hetken katsellen kipsattuja jalkojaan ja kättään sekä tippaletkua vapaassa ranteessa. Hän ei edes ymmärtänyt, miksi siihen oli tippa pitänyt laittaa, mutta ainakin lääkärit olivat jo ottaneet hänen päätään ympäröineet siteet pois. Tanska ei ollut pystynyt puhumaan kokonaiseen kahteen päivään niiden takia ja, vaikka hän valtiona parani nopeasti, kahden päivän hiljaisuus oli ollut jo lähes liikaa. Onneksi Norja oli pitänyt seuraa.

”Tuota… Sinä hakkasit minut…”, tanskalainen vastasi, ”tai se oli sitten se peikko.” Norja ei näyttänyt hätkähtävän syytöksestä lainkaan. Hän vain piti ilmeettömän katseensa ja työnsi yhden pähkinöistä toisen miehen suuhun.

”Se oli oma vikasi”, norjalainen totesi, ”tiesit, mitä tapahtuu, jos kosket Islantiin…”

”Oli se sen arvoista…”, Tanska mutisi ja korjasi sitten nopeasti nähtyään Norjan ilmeen, ”tuota… jospa pääsen kotiin pian.” Norja kohautti olkiaan ja tanskalainen ehti huokaista helpotuksesta. Hän oli ehkä kirjaimellisesti sairaalakunnossa, mutta viimeiset kahdeksan päivää hän oli saanut nauttia Norjan viehättävästä seurasta kellon ympäri. Kyllä se oli aina vaivan arvoista.

Tanska kuitenkin päätti pitää itsellään omat ajatuksensa siitä, miten Norja syötti hänelle pähkinöitä. Norjalainen tuskin arvostaisi sen tason ajatuksia ja, vaikka Tanska oli suurimmaksi osaksi nauttinut tilanteesta, alkoi sängyssä paikallaan makaaminen pitkästyttää jo.

”Norge…”, Tanska aloitti taas, kun kaikki pähkinät olivat loppuneet. Norja huokaisi, mutta suostui kuitenkin vastaamaan.

”Mitä taas?” hän kysyi, ”etkö sinä vain voisi olla viittä minuuttia hiljaa?” Tanska virnisti ja nyökkäsi.

”Tietenkin”, hän vastasi pirteänä, ”mitä saan, jos teen sen?” Norja loi häneen pitkän katseen, mutta tanskalaisen virne ei hyytynyt. Lopulta hän antoi periksi ja tuhahti.

”Saat suukon”, Norja totesi ja vilkaisi kelloaan, ”aika alkaa nyt heti, mutta en usko että pystyt siihen.” Tanska nyökkäsi ja piti huulensa yhdessä ihan varmuuden vuoksi. Norja jäi istumaan sängyn reunalle ja piti kelloa silmällä samalla kun Tanskan katse harhaili ympäri huonetta. Oli niin vaikea pysyä hiljaa, kun kaikki näytti yhtäkkiä niin mielenkiintoiselta. Olikohan Norja huomannut, että televisiossa näytettiin uusintoja? Ja seinän valkoinen väri oli kumman kellertävä yhdessä kohdasta. Tanska myös huomioi, että hänen jalkojaan kutitti, mutta hän ei pystynyt raapimaan kohtaa. Suostuisikohan Norja, jos hän kysyisi? Wou, Norja näytti suloiselta istuessaan noin, tiesiköhän hän itse sitä? Tanskan pitäisi huomauttaa…

Valtio sulki silmänsä ja yritti lopettaa ajattelemisen. Kyllä hän pystyisi olemaan viisi minuuttia hiljaa. Se ei edes ollut pitkä aika, mutta kuitenkin vasta loputtoman odottamisen jälkeen Norja viimein liikahti ja kurotti kätensä taputtaakseen tanskalaisen päälakea.

”Hieno poika”, hän kehaisi ja hetkeksi pehmeät huulet painautuivat Tanskan huulia vasten. Valtio harmitteli sitä, että hänen kumpikin kätensä olivat käyttökelvottomia juuri sillä hetkellä. Muuten hän olisi ottanut Norjan syyliinsä ja päästänyt pois vasta, kun hän olisi kyllästynyt suudelmiin eli ei milloinkaan.

”Minulla on vieläkin tylsää…”, Tanska mutisi ja Norja pyöräytti silmiään noustessaan ylös. Hän käveli takaisin ikkunan luokse ja poimi kirjansa, jonka oli sinne jättänyt.

”Jos maltat vielä olla hiljaa, voin lukea sinulle”, hän ehdotti.

”Okei!” Tanska huudahti. Hän oli ehkä ajatellut kaikkea muuta, mutta Norjan äänen kuunteleminen oli myös hyvin korkealla hänen mukavien asioiden listallaan, ”mitä sinä aiot lukea?”

”Satuja”, Norja vastasi ja selaili kirjaa hetken löytääkseen oikean kohdan, ”tanskalaisia. Pidät näistä varmasti.”  Tanska hymyili ja asetteli itsensä parhaansa mukaan paremmin sängylle.

”Rakastan satuja”, hän myönsi ja jäi odottamaan, että Norja saisi aloitettua.

”Tietenkin”, norjalainen totesi, ”kaikki lapset rakastavat niitä.”

”Niin”, Tanska myönsi jälleen ja mietti vasta sitten, ”…hetkinen…” Hän ei kuitenkaan saanut sanottua asiaansa loppuun asti, kun Norja aloitti valitsemansa sadun lukemisen ja hänen rytmikäs äänensä tempaisi tanskalaisen heti mukaansa. 


A/N: Ja siinä ne olivat~ Viimeinen oli tosiaan jatkoa Islannin luukulle ^^ Alkoi käydä Tanskaa sääliksi...
Seuraavat tulevat joko kommentin jälkeen tai sitten hetki kun saan kirjoitettua pari puuttuvaa tuohon väliin. Tot ziens~
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 03:12:04 kirjoittanut Beyond »

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 13-15 8.2.
« Vastaus #10 : 08.02.2012 17:15:14 »
MOI!

The the business:
1. päivä
Let the games begin, eh? Tässä tilanteessa muistan fiiliksen olleen sellainen: "täh?" Niinku valtioillakin. Aikooko Suomi suukottaa kaikki? Aikooko Vyra todella kirjoittaa joulukalenterin - sehän on itsemurhaa! No, sinä teit sen~. Ja kuolit.
Okei, eli siis tarpeeksi mystinen aloitus.
2. päivä
HUH! Päivän mietintä oli ohi ja selvisi mistä oli kymysys! Ja tämä luukku on yksi lemppareistani sen takia, että tuo oli tuollainen serkustenvälinen suudelma eikä mitään isoluontoinen, niinkuin vähän ehdin pelätä. Suloinen, herkkä ja Suomi saa näköjään tytöt kikattamaan huomaamattaan - ihan tosi. Se sai kikattamaan. Ja sinäkö et osaa kirjoittaa flirttailua? Haha.
Päivä 3.
Lainaus
”Mihin kahvilaan haluat mennä?” Saksa kysyi jossain välissä, ”ja sinun kätesi on kylmä…”
”Ihan mihin vain”, Italia vastasi huolettomasti, ”ja ei se haittaa. Se on lämmin ihan pian.” Saksa nyökkäsi lyhyesti tietäen, että italialainen oli oikeassa. Hän hieraisi kuitenkin pienempää kättä peukalollaan saadakseen sen lämpenemään nopeammin.
Vyran kirjoittama GerIta <3 Se on maailman kaunein asia! Tästä piirtyy silmiin klassinen fanfic, missä nämä kaksi kävelevät käsi kädessä lumisateessa ja taustalla pyörii joku maailman kauneimmista rakkausbiiseistä. Kun tätä lukee, tulee pakostakin hyvä fiilis ja kivisydämmet sulaa taas. Se on joko GerItan taikaa tai sitten se on sinun awesomeuttasi. Molemmat.
4. luukku
Lainaus
Yleensä lopputuloksena kauhistunut japanilainen, hämmentynyt italialainen ja saksalainen, joka yritti käsittää mikä oli vialla.
*Keksittyy olennaiseen ja yrittää olla kikattamatta mielikuvalle*
Tämä taas oli näitä, missä hahmojen eri luonteet ja kulttuurivivahteet tuli erityisen hyvin esille. Mutta toisaalta, Japani-ressukka! Mutta sinä, Vyraseni, suoriuduit ensimmäisestä antamastani parituksesta täydellisesti! Eihän minulla ollutkaan sitten kuin kuukausi samanlaisia täydellisyyksiä odotellessa (:

Seuraavaan kahteen en osaa oikein sanoa mitään järkevää. Liech saa miut voimaan pahoin (ei sinun syysi) ja Hollantijuttu oli hyvä~! Mutta en minä kaikkia jaksa kommentoida.

Luukku Sipi meni sekaisin, PolLiet
Taas yksi näitä: "Sipi, kerro miulle paritus"-luukkuja! Ja tää oli kanssa hyvin onnistunut. Haha, voi Puola, jonkun pitää olla naisellisin hahmo sarjassa. Ja nyt pitää hehkuttaa, kuinka täydellinen tämän luukun nimi on! Mitä muuta voit olettaa tuollaisen nimen omaavasta raapalejutusta? Juuri jotain tälläistä! Täydellinen kokonaisuus : D
15. Luukk-Täh? Eiku 11!
Mesekeskusteluklisee <3 Mie rakastan niitä, kun ne on tehty hyvin. Eli mie rakastan tätä <3 Vaikka hassuahan tuo, että ensin Unkari odottaa Japania paikalle ja sitten karkaa tuolla tavalla, miten pahis!
Luukku 12.
MINEN UNOHDA tuota päivää ikinä! Mahtava Vyra kirjoitti VENÄJÄSTÄ! azadupaa! Kun se koko päivä oli arvuuttelua: "Kirjoittaako se Venäjästä... Mitä se vihjailee... Ei se kirjoita... Kirjoittaa se... Ei se..." Ja sit se kirjoitti! ... Miks mie oon iloinen, vaik mie en pidä siitä hahmosta? Ehkä juuri tuon takia, että sie teit kerrankin jotain yli omien rajojesi! Se teki siitä erityisen miellyttävää lukia.
Luukku 13.
Minäkin aloin kehrätä. Vähän niinkuin siinä siun Turku-kissajutussa, tässäkin näkee, kuinka hyvin sie pystyt kirjoittamaan eläimistä luontevasti. Se on... Käsittämätöntä. Ehkä minun pitäisi joskus lukea se sinun Hanatamago-juttusi, koska vaikka miulla onkin myös kummallinen vihasuhde eläintarinoita vastaan, nää taas sulattaa sydämmen.
Lainaus
”Kehräätpäs. Minä kuulin sen ja sinä nukut minun tassuni päällä, joten minä myös tunnen sen”, unkarilainen vastasi ja hänen naurunsa muuttui nopeasti myös kehräykseksi. Valkoinen kissa aikoi vielä väittää jotain vastaan, mutta lopulta se kuitenkin vain painoi päänsä taas alas ja jatkoi rytmikästä kehräystä unkarilaisen vierellä. Hetken päästä yksi jos toinenkin alkoi kehrätä ja varsinkin espanjalainen kissa tunsi olevansa kissojentaivaassa kun pieni italialainen kehräsi kauniisti hänen vieressään.
Khih <3
Skippaus tothe Luukku NorDen! (DenNor? Cos´é?)
Ihanasti olet jaoitellut nämä luukut, ensin uusimmassa päivityksessä on viaton kissaluukku, keskellä Sipin lemppari kaikin puolin ja sitten taas tälläinen viaton lastensatu? Miten julmaa!
Miks sie haluat että mie kommentoin näitä! Mie en saa mitään rakentavaa aikaan! -tana...

And now... To the real business...
Luukku 14.
Osaat kirjoittaa hellyyttävästi, mystisesti, sydämmiäsulattavasti ja nyt jopa kiusoittelevasti! Aaaargh, Romanon tuntemukset leviävät herkästi tänne saakka. Espanja kiusoittelee Romaa tomaatilla... AZAZZZZZAZAZAZAAA! En minäkään olisi kestänyt, caro Romano <3
Lainaus
Suudelma syveni ja Espanja alkoi menettää jo lopullisesti otteensa ajatuksistaan, kun hän perääntyi seinää vasten ja liukui lattialle vetäen Romanon mukanaan. Italialaista siirtyminen ei näyttänyt vaivaavan. Hän vain kiipesi paremmin toisen valtion syliin rikkomatta suudelmaa välillä. Lopulta heidän oli pakko hengittää ja kumpikin voihkaisi hiljaa. Romanon kasvot olivat aivan punaiset, hän hengitti raskaasti ja näytti Espanjan mielestä maailman kauneimmalta henkilöltä.
Suudelma syveni ja Sieppeli alkoi menettää lopullisesti otetta ajatuksistaan lukiessaan tätä kuumaa kohtausta, joka sai lukijankin näyttämään tomaatilta.
Tämä luukku on ehdottomasti suosikkini, sanon lopussakohden ihan mitä vain. TÄMÄ_ON_TÄYDELLINEN. Punto.

Argh, sain kommentoitua, vaikken kylläkään mitenkään hyvin, mutta nyt ainakin tiedät taas miltä minusta tuntuu. Syö pääs.
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Vyra

  • Vieras
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 13-15 8.2.
« Vastaus #11 : 09.02.2012 12:01:40 »
Woaaah! En mie ees tiedä miten tohon kommenttiin vastataan :'D Kiitos, Sipi~! Dank je, grazie, whatever~! Nyt helpottaa, kun saan ihan tekstinä sun komman :'3 (njoo, onhan se tekstiä skypessäkin... mutta se ei oo sama asia!) Miksi muuten puoli Suomea tuntuu menevän sekaisin, jos mie kirjotan Venäjästä? Ja miuta ylistetään liian paljon... punastun ja nolostun täällä itsekseni... Mutta varsinkin mie olen todella iloinen, että sie tykkäsit Spamanosta :'D
Lainaus
Syö pääs.
En~ fikkaaminen on vaikeeta ilman päätä...

Okei, olen melkein toipunut Sipin aiheuttamasta hetkellisestä sekoamisesta. Uudet luukut! Nämä ovat ennen julkaisemattomia, joten toivottavasti kelpaavat.


Kuudestoista joulukuuta: Uusi lempikolmikkoni jälleen~
Ikäraja: S
Hahmot: Romania, Moldova ja Bulgaria (ei paritusta, koska tarkoitin tämän veljelliseksi/ystävämielessä, mutta jo oikeasti tahdotte niin RomaniaxMoldova. Voivat olla ooc, koska lisätietoja ei ole tullut vieläkään ;_;)


”Moldova! Bulgaria!” Romania huusi ja syöksyi kahden muun luo niin vauhdikkaasti, että lähestulkoon hukkasi hattunsa matkalla.

”Mikä sinulla nyt on?” Moldova kysyi epätoivolle sävyllä. Hän oli vasta äsken saanut selvitettyä romanialaisen edellisen tapauksen ja nytkö tämä jo toi hänelle uutta?

”Ei minulla vaan meillä”, Romania selitti ja yritti mahdollisen nopeasti tasata hengityksensä päästääkseen puhumaan, ”me emme esiinny tarpeeksi.” Moldova ja Bulgaria tuijottivat hetken romanialaista ja vilkaisivat sitten toisiaan aivan yhtä hämmentyneinä.

”Anteeksi, mitä?” Bulgaria viimein keksi esittää tarkentavan kysymyksen ja Romania heilautti kättään aivan kuin asian olisi pitänyt olla itsestään selvä.

”Me emme esiinny juuri ollenkaan tämän kirjoittajan jutuissa”, hän aloitti selittämisen alusta hieman hitaammin tällä kertaa, ”Jopa Unkari esiintyy paljon, mutta emme me…” Romani mutisi hetken synkästi ihan vain siksi, että joutui ajattelemaan unkarilaista hetken, mutta hän piristyi taas nopeasti. Sillä välin Moldova ja Bulgaria yrittivät käsittää tilannetta ja Moldova teki salaa pienen pyörähdysliikkeen sormellaan päänsä vieressä.

”Romania…”, Bulgaria aloitti, mutta hänet keskeytettiin.

”Mutta onneksi minulla on idea!” Romania huudahti välittämättä siitä, että bulgarialainen olisi tahtonut sanoa jotain ja että moldovalainen pyöritti taas sormeaan hullun merkiksi. Muuten hän olisi tehnyt jonkin pahaa torjuvan eleen, mutta Romania loukkaantui siitä aina.

”Parempi vain mennä mukana…”, Bulgaria mutisi moldovalaiselle ja korotti sitten ääntään, jotta Romania kuulisi myös, ”mikä idea?” Romania hymyili hetken leveästi ja tarttui sitten nopeasti kiinni kummankin miehen harteista ja suikkasi suukot kummankin poskelle.

”Nyt pääsemme ainakin yhteen tarinaan!” Hän julisti tyytyväisenä, mutta kaksi muuta eivät olleetkaan aivan niin tyytyväisiä. Moldova nosti kätensä poskelleen ja tuijotti romanialaista pitkään.

”Oma veljeni pussasi minua…”, hän mutisi ja sitten hänen huulilleen ilmestyi vaarallinen virne, ”tämä kostetaan…” Ennen kuin Romania tai Bulgaria ehtivät edes ajatella miehen pysäyttämistä, tämä oli painanut huulensa vuorostaan romanialaisen poskelle. Meni vain muutama sekuntia ja kahden valtion välille oli puhjennut jonkinlainen erittäin improvisoitu suukkohippa ja jossain välissä Moldova komensi Bulgarian laskemaan pisteitä. Bulgaria laski kiltisti kymmeneen asti ääneen, mutta sitten hän kääntyi ympäri ja häipyi paikalta vielä kun huonekalut olivat ehjiä. Ei hän edes tiennyt mistä niitä pisteitä olisi saanut tai miten niitä laskettiin. Moldova ja Romania olivat jo siirtyneet väittelemään omilla kielillään ja kummallakin näytti olevan ihan tarpeeksi hauskaa. 

A/N: Randomi? Eikö ollutkin?


Seitsemästoista joulukuuta: Menneen muisto
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Egypti ja MamaEgypti (antiikin Egypti, joka muuten on ihan oikea hahmo. Hän ei vaan ole koskaan esiintynyt oikein missään...)


Laiha poika laskeutui varovasti kapeita portaita, jotka olivat lähes peittyneet hiekkaan ja hän joutui todella etsimään jalansijaa, jottei olisi vahingossa kaatunut ja hallitun alas kapuamisen sijaan kierinyt portaat alas. Hänen askelistaan jäi vain kevyet painautumat hiekkaan ja soihdun valo antoi hetkeksi pientä vihjausta kauan sitten kadonneesta loistosta, mutta muuten varovainen kulkija ei jättänyt jälkeensä yhtään muuta merkkiä.

Lopulta hän selviytyi portaista ja löysi itsensä maanalle piiloutuneesta huoneesta, joka oli hänelle hyvin tuttu. Egyptiläinen asteli tottuneesti eteenpäin ja hänen paljaat jalkansa kohtasivat pian hiekan sijaan sileän kivilattian ja ojennettu käsi tavoitti yhden kattoa kannattelevista pylväistä. Lähes puolihuolimattomasti hän kuljetti sormiaan hieroglyfejä pitkin ja muisteli niiden tarkoitusta. Hän oli oppinut jokaisen kauan sitten, mutta käyttämättömyys oli saanut jotkin melkein unohtumaan jopa häneltä.

Hän löysi seinästä pidikkeen, johon oli työnnetty valmiiksi yksi soihduista. Hän sytytti sen omallaan ja etsi sitten tyhjän pidikkeen saadakseen kätensä vapaiksi. Huone oli nyt paljon valoisampi ja egyptiläinen laski kasvojaan suojannutta huivia alemmas nähdäkseen kaiken kunnolla. Tila ei ollut iso, mutta se olikin vain pieni osa palatsia, joka oli kauan sitten kadonnut kokonaan ja ei hän olisikaan tarvinnut isompaa sillä kaikki tarvittava oli täällä. Seinät ja pylväät olivat täynnä kaiverruksia, hieroglyfejä ja maalauksia, jotka hän muisti unistaan ja menneisyydestään, ja soihtujen valo sai kuvat näyttämään aivan kuin eläviltä. Muinaisten aikojen faaraot katselivat seiniltä nykyisyyttä. Ääneti egyptiläinen tavasi muutaman vanhoista sanoista ennen kuin kiinnitti huomionsa toisaalle.

Huoneessa ei ollut paljon kalusteita. Ne olivat joko tuhoutuneet tai sitten niitä ei ollut koskaan edes ollutkaan. Kattoa kannattelevan neljän pylvään välissä seisoi yksi ainoa tuoli käännettynä kivipaatta kohti ja sivummalla oli erikokoisia ruukkuja joiden egyptiläinen tiesi sisältävän öljyjä, kultaa, aarteita… Silti kukaan ei ollut koskaan ryöstänyt tätä paikkaa eikä koskaan ryöstäisikään. Siitä piti Egypti huolen.

Äkkiseltään olisi voinut arvata, että tämäkin oli yksi niistä haudoista, joita muinaiset egyptiläiset rakensivat. Ei hallitsijan hauta ehkä, mutta rikkaan kauppiaan tai jonkun jolla oli joskus ollut hiukan valtaa. Mutta asia ei ollut niin eikä tänne oltu haudattu ketään. Egypti käveli muutaman askeleen kivipaaden luo ja kiipesi sen päälle selälleen. Hetken hän tuijotti kattoon maalattuja kurkia ja sulki sitten silmänsä.

Hän oli niin väsynyt. Viime vuosi oli vienyt hänen kaikki voimansa ja hän tiesi, että paljon oli vieläkin edessä mutta hän kaipasi hetken rauhaa ja lepoa. Siksi hän oli tullut tänne omaan salaiseen paikkaansa, paikkaan joka oli nähnyt loistonsa antiikin aikana ja sitten unohdettu. Paikkaan, jossa hänen äitinsä oli asunut. Jos Egypti oikein yritti, hän pystyi vielä muistamaan tutun tuoksun, kun äiti kumartui halaamaan häntä. Vuosia oli kulunut niin paljon, mutta silti kuva ylpeästä naisesta, joka kantoi valkeaa pukuaan kuin kuningatar ja jonka tummien silmien ympärille oli maalattu terävät silmäkulmat ja kaulassa roikkui aina ankh – symboli, nousi egyptiläisen mieleen. Hän oli joskus ennenkin maannut tällä kivellä ja hänen äitinsä oli katsonut häntä hymyillen ja kuiskinut lempeitä sanoja. Viimeinen asia, jonka Egypti muisti, oli huulten lämmin ja pehmeä kosketus hänen otsallaan.

Kun hän oli herännyt, valot olivat sammuneet ja hänen äitinsä oli poissa. Vain kaiut naurusta ja äänistä sekä muisto viimeisestä suudelmasta oli jäljellä. Egypti oli ollut yksin noustessaan ylös ja valtion uusi aika oli koittanut.

Siitä oli kauan, mutta muistot ja niiden lohtu oli vielä tallella. Kivi oli ehtinyt jo lämmetä Egyptin alla, kun hän viimein nousi ylös ja huokaisi hiljaa, mutta tuntien silti itsensä paremmaksi kuin aikoihin.

Vaiti hän loi viimeisen silmäyksen seinien kuvioille ennen kuin sammutti toisen soihdun ja poimi toisen mukaansa. Hän kaipasi äitiään ja entisiä aikoja, mutta hän ei voinut jäädä tänne ikävöimään niitä tämän enempää. Sitä paitsi hän tiesi tulevansa joskus takaisin. Ehkä sitten kun hän olisi taas väsynyt tai sitten kun hän tahtoisi taas unohtaa.

Vielä ennen poistumistaan hän katsoi nyt pimeään huoneeseen ja raotti huuliaan hakien sanoja. Hän oli aina hiljainen ja jotkut epäilivät osasiko hän puhua ollenkaan, mutta kyllä hän osasi. Hän ei vain halunnut tuhlata sanoja.

”…Hyvästi äiti”, hän kuiskasi käyttäen vanhoja sanoja ja sitten hän oli poissa. 

A/N: Sisälsi hiukan mun omaa fanonia, mutta musta oli mukava ajatus kirjoittaa yksi äiti ja poika tyylinen :'3 Muutenkin sekä mama-Kreikka että mama-Egypti ovat mietityttäneet mua viime aikoina.
Egypti on esiintynyt mun fikeissä kerran aikaisemmin. Hollannin kanssa yhdessä raapaleessa... Pitäisi kirjoittaa hänestä enemmän, kun oikeastaan hän on miellyttävä kirjoittaa.


Kahdeksastoista joulukuuta: Flirttiä ja teetä
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Monaco ja Intia (jos nyt taas ihan välttämättä tahdotte niin parituksena, mutta en kyl oikeasti tarkoittanut... Ja kumpikin voivat olla taas ooc, koska tiedot vähäisiä/en löytänyt)


”Käytkö usein täällä?” ystävällisen kuuloinen ääni kysyi ja Monaco käänsi hieman päätään kohdatakseen intialaismiehen ilosta loistavat silmät. Sitten naisvaltio vilkaisi ympärilleen tutussa kahvilassa, kohautti olkiaan ja siemaisi tyynesti teetään ennen kuin vastasi.

”Tämä on lempikahvilani”, hän totesi yksinkertaisesti, mutta Intia oli edelleenkin hyvällä päällä.

”Niin minunkin, tiedätkö miksi?” hän kysyi ja vastasikin ennen kuin Monaco ehti, ”täällä on niin paljon ylivertaista naiskauneutta heti silmieni edessä.”

”Katselit juuri äsken tarjoilijatarta”, Monaco muistutti saaden intialaisen levittelemään käsiään.

”Sinun kauneutesi on sokaisevaa, joten joudun kääntämään katseeni, jotta voisin nauttia siitä myöhemminkin ikuisen pimeyden sijaan”, Intia väitti nopeaan tahtiin, ”ja sinua, kuningatarta, saavat tietenkin palvella vain ne, jotka jäävät vain aavistuksen varjoosi.” Monaco nyökkäsi, mutta kukaan ei olisi voinut sanoa, oliko se myöntymys intialaisen sanoihin vai johonkin häneen omaan mietteeseensä.

”Tahdoitko sinä minulta jotain oikeasti?” nainen kysyi tyynesti hymyilevältä mieheltä.

”En! Pelkästään vieressäsi hengittäminen on minulle suurin ilo”, Intia huudahti saaden hiukan huomiota muilta paikallaolijoilta, mutta kumpikaan valtioista ei näyttänyt juurikaan välittävän asiasta.

”Hengittäminen on tosiaan hyvin tärkeää”, Monaco totesi, ”sen unohtaminen voi tappaa.”

”Sinun torjuntasi tappaisi kuolemattoman sieluni”, Intia totesi sujuvasti mennen tapaansa mukaan hiukan sivuraiteita pitkin. Monaco kohotti toista kulmaansa kysyvästi.

”Olet valtio, emme ehkä voi aivan puhua ’kuolemattomasta’ sielusta…”, hän totesi, ”ja lause oli muutenkin järjetön.” Intia kallisti päätään ja hymyili vieläkin pirteästi.

”Läsnäolosi tekee minut järjettömäksi”, hän totesi suoraan ja Monaco jopa pyöräytti silmiään.

”Ehkä minun pitäisi siis poistua?” hän kysyi ja Intian kasvoille kohosi liioitellun järkyttynyt ilme, ja hän painoi kasvonsa käsiinsä.

”Ei! Suo minulle vielä hetki nauttia seurastasi”, hän pyysi, ”tahdon tietää nimesi, voitko kertoa sen?”

”Monaco. Sinä tiedät sen jo sitä paitsi”, naisvaltio vastasi, muttei tehnyt elettäkään noustakseen ja lähteäkseen. Ei edes pyytänyt laskua teestään.

”Monaco…”, Intia kuiskasi haaveilevalla sävyllä, ”nimi, jonka antaisin kaikkein kauneimmalle ruusulle ja kirkkaimmalle tähdelle vaikka nekin ovat haaleita sinun rinnallasi.” Monaco oli hetken hiljaa ja nyökkäsi sitten mietteliäästi.

”Tuo oli uusi repliikki”, hän kehaisi ja Intian hymy leveni hetkeksi.   

”Keksin sen eilen”, mies totesi ja palasi sitten taas asiaan, ”antaisin kaikki aarteeni ja kantaisin hopeaa… Ei, helmiä ja timantteja eteesi, jos saan vain istua tässä ja katsella hetken auringonvaloa hiuksillasi.”

”Jos todella tahdot, olet tervetullut vierailemaan kasinollani”, Monaco totesi ja vilkaisi pikaisesti kattoa, ”ja tällä hetkellä hiuksillani on vain loisteputkien valoa.” Intia ei siitä masentunut. Hän vain iski silmäänsä ja valitsi uuden repliikin niiden lukuisten joukosta.

”Jopa pimeässä luolassa sinä hohtaisit aivan omaa valoasi”, hän totesi yhä hymyillen.

”Pitäisi vähentää fluorin käyttöä”, Monaco vastasi.

”Sattuiko sinuun kun tipahdit taivaasta, enkelini?” Intia yritti vaihtaa taktiikka, mutta tällä kertaa naisvaltio vilkaisi häntä epäillen.

”Tuo on jo vanha”, hän totesi, ”olet yrittänyt sitä jo jokaiseen.” Intia mutristi huuliaan aavistuksen ennen kuin keksi sopivan vastauksen.

”Läsnäolosi pyyhkii kaiken muun mielestäni”, hän viimein totesi hymyillen aurinkoisesti, ”ja kuka sanoi, että rohkenen puhutella muita naisia?” Monaco pyöräytti silmiään jo toisen kerran ja siemaisi loput teestään.

”Sinä flirttailet kaikille. Joka ikiselle naisvaltiolle joka ikinen kerta kun tapaat heitä”, hän vastasi ja sai viimein hieman nolostuneen hymyn ulos intialaismiehestä.

”Jokainen nainen tarvitsee sitä…”, hän mutisi, muttei kuulostanut yhtään pahoittelevalta tai katuvalta, ”miten he muuten tietävä näyttävänsä kauniilta?”

”Katsomalla peiliin?” Monaco ehdotti, mutta Intia pudisti päätään hädissään.

”Pelkkä esine ei voi kertoa eikä näyttää sitä syvää kauneutta!” hän huudahti, ”siihen tarvitaan miehen sanoja.” Monaco mietti hetken ja nyökkäsi sitten.

”Olet oikeassa… Ja tuosta saisi hyvän repliikin myös”, hän totesi ja Intia nyökkäsi hymyillen taas, ”oliko sinulla muita uusia?” Mies mietti hetken ja kaivoi sitten taskustaan moneen kertaan pieneksi taitellun paperilapun.

”Kirjoitin eilen illalla yhden todella hyvän ylös…”, hän mutisi taitellessaan paperia näppärästi auki. Monaco tilasi käden viittauksella uuden teen, sillä tässä menisi vielä ainakin hetki. Hän ei ehkä myöntäisi sitä, mutta hän oli todella utelias, mitä intialainen oli jälleen keksinyt. Sitä paitsi, tämä sai hänet aina hieman paremmalle mielelle. 


A/N: Mie tuumasin, että Intia on sellainen joka flirttailee kaikille... Ihan vain harrastuksena. Tämänkin idea tuli Sipiltä paitsi, että hän ehdotti Ukrainaa... Mut en mie osannut kirjoittaa Ukrainaa tuohon tilanteeseen ja sitten muistin Monacon, joten hän pääsi mukaan ^^''

Vielä kaksi päivitystä jäljellä~
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 03:12:34 kirjoittanut Beyond »

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 16-18 9.2.
« Vastaus #12 : 11.02.2012 21:08:10 »
Myrsi varaa tämän kommenttipaikan tähän näin, kirjoittaa huomenna koska ohjelma :D Mut hyviä ovat, editointia odotellessa!

13. Miau, yritätkö sinä kovastikin tukehduttaa meidät viattomatlukijakommentoijat? Tämä on niin suloinen ja pörröinen ja ihana luukku ettei paremmalla väliä. Aivan loistavia pikkuhuomautuksia ja niin nätisit mainittuja parituksia.. Miau, minä kehrään täällä!^^' Okei, nauran näille joillekin kohdille, mutta kun.. Minä ajattelen ne varmaan vähän ohi, anteeksi kovasti. Muttakun noin loistava luukku saatu aikaiseksi! Aws~
Pakko mainita, että Norja(/Tanska) ja Islanti ovat tuolla rivien välissä vähintään yhtäsuloisia kuin Saksa ja Italia/Spamano. Miauuu~

14. SPAMANOA! SPAMANOA! OMNOMNOMNOMNOM. No niin, näinkin yksinkertainen ja helppo aihe ja minä olen ihan vahaa täällä. Happy now? Kirjoitat tämän kaksikon näin hyvin ja lisäät näitä kivoja pikkujuttuja mukaan, oi kuinka loisteliasta. Tomaattihan on oikein hyvä kapistus juuri tuollaiseen ja-- eikun siis luot näillä tosi hyviä "ympyröitä" jotka suljet sitten lopussa. Mahtavaa  :D Kerrassaan hurmaava luukku.

15. DenNor. Vähän lisää DenNoria. Ja vielä näinkin viattomissa puitteissa. Ihana tapa jatkaa toista luukkua tällä tavalla, pakko sanoa. Tanska oli ihanasti oma itsensä ja kuitenkin niin lapsi. Ihanan ovela luukku kerta kaikkiaan, awwituksia satelee. Happy now?

16. Luin tämän eilenillalla kunnolla ja mä vain nauroin, ihan totta. Veljesrakkaus on parasta ja näin randomisti niin mahtavaa että oksat pois. Kokonaisuus oli hyvin, hyvin huvittava. Näistä kolmikosta kirjoitetaan kyllä ihan liian vähän, korjaatko tämän tilanteen? Heistä on niin kiva lukea. Me gusta.

17. Egypti on mystinen hahmo, josta saa lukea tosi vähän. Tämä oli mukava veto, kerta kaikkiaan, vaikka minua miltei alkoikin itkettämään tuossa lopussa. Saatoin olla vähän väsynyt, mutta en kritisoi tätä sen takia että Egypti ja mahtavasti kirjoitettu luukku. Jätit minut sanattomasti, vieläkin kirvelee silmissä >w< ♥ Olet ihana!

18. Intia ja Monaco, vielä lisää tällaisia "yllättäviä" tapauksia on näemmä olemassa. Kiva, että teet jotakin headcanoneistasi, ne ovat niin mahtavia jo muutenkin. Tälle piti vain hymähdellä tyhmästi, kun ei oikein osannut muutakaan keksiä. Loistavaa, ihan totta! Intia vaikutti melkolailla sellaiselta kuin olin kuvitellutkin hänen olevan, ja Monaco oli kiva lisä. Flirttailukin on ihan jees aina välillä, sitä on kiva lukea ja se aiheuttaa jonkintasoista inspiraatiota.. (Tämän luukun ainut huono puoli oli se, että luulin, että minulta meni suukko ohi. Lopulta vain tajusin, ettei sitä ollutkaan. Viisasta Myrsis, viisasta.)

Mutta huhhuh, siinäpä nuo. Hyvin taidokkaita, arvostan edelleen työpanostasi. Kiitos ja kumarrus, jatkoa... eikun siis seuraavan kolmen/neljän kimppuun siis.

<3:llä
~Myrsis~
« Viimeksi muokattu: 12.02.2012 15:17:06 kirjoittanut MyrsyliuutE_96 »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vyra

  • Vieras
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 16-18 9.2.
« Vastaus #13 : 11.02.2012 22:46:27 »
Njoo, mie laitan kuitenkin nyt nämä uudet, koska aika alkaa loppua~


Yhdeksästoista joulukuuta: Se toinen lempikolmikko
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Ranska, Espanja, Preussi (ei paritusta)

”Huomenta ystäväni”, Preussi tervehti ja istuutui suorilta pöydän ääreen, jonne Ranska ja Espanja olivat jo viritelleet jonkinlaisen korttipelin ajan kuluksi.

”Ah, Preussi, olet myöhässä”, Espanja totesi, mutta hymyili kuitenkin, ”ja nyt on yö…”

”Me luulimme jo, että peruutit tapaamisen”, Ranska jatkoi sujuvasti. Preussi kohautti olkiaan ja viittasi tarjoilijalle puolihuolimattomasti. Heidät kaikki tunnettiin tässä paikassa, joten hänen ei tarvinnut selitellä tilaustaan.

”On mahtavaa olla myöhässä”, hän selitti ja kaivoi sitten pienen muistikirjan taskustaan, ”ja meni aikaa saada tämä.” Hän nakkasi sen pöydälle ja sekä Ranska että Espanja vilkaisivat sitä mutta kumpikaan ei tehnyt elettäkään selvittääkseen sen tarkoitusta. He vain tuijottivat entistäkin uteliaammin Preussia, joka oli muutenkin järjestänyt kolmikon kokoontumisen selittämättä yhtään mitään.

”Mon ami”, Ranska lopulta aloitti, ”tahdot varmaan jakaa suuren suunnitelmasi ystäviesi kanssa?” Espanja nyökkäili mukana, mutta Preussi piti heidät vielä hetken jännityksessä siemaisten oluttaan, jonka tarjoilija oli juuri tuonut hänelle.

”Se onkin hieno suunnitelma”, hän aloitti ja kaksi muuta valtiota keskittyivät kuuntelemaan, ”tiedättehän ne puheet, jotka Suomi aloitti silloin kokouksessa kuun eka päivä? Minusta meidän pitäisi antaa oma panoksemme tähän joulun aikaan.” Hän keskittyi taas hetkeksi juomaan.

”Preussi, älä ole ilkeä! Kerro jo kaikki”, Espanja pyysi.

”Joo, joo”, Preussi vastasi ja virnisti, ”mitä, jos lähettäisimme pieniä rakkauskirjeitä muille? Nimettömänä tietenkin.” Tässä vaiheessa Ranska oli jo täysin mukana eikä Espanjakaan vastustellut. He kolme olivat toisaalta aina täysillä mukana toistensa suunnitelmissa, joten Preussi ei ollut edes olettanut joutuvansa selittelemään tai suostuttelemaan sen enempää.

”Oh, rakkauskirjeitä”, ranskalainen totesi haaveilevalla äänellä, ”minä voin laatia kirjoituksen, mutta… Mistä saamme osoitteita? Jos oikein muistan, suurin osa valtioista tahtoo pitää ne salassa meiltä… En ymmärrä, miksi.”

”Minäkin olen ihmetellyt sitä…”, Espanja mumisi, mutta Preussi naurahti hiljaa ja ojensi kättään napauttaakseen pöydälle nakkaamaansa kirjasta.

”Meillä on tämä”, hän totesi ja selasi sen auki. Tällä kertaa muut valtiot kumartuivat lähemmäs ja tarkastelivat huolellisella käsialalla kirjoitettuja rivejä. Nopeasti oivallus nousi kummankin kasvoille.

”Osoitekirja…”, Espanja sanoi, ”ja tämähän on Unkarin!” Preussi nyökkäsi. Hän oli tosiaan tehnyt töitä saadakseen sen osoitekirjan ja selviytyäkseen vielä elossa tapaamaan ystäviään.

”Tässä on kaikki mahdolliset osoitteet…”, Ranska totesi ja selaili muutaman sivun eteenpäin, ”Preussi, sinä tulet olemaan kuollut, kunhan Unkari löytää tämän. Hän ei tainnut kuitenkaan itse luovuttaa tätä?”

”Otin sen omalla luvalla”, Preussi myönsi, ”mutta, jos suunnitelma onnistuu täydellisesti, kuten sen tietenkin pitäisi koska minä suunnittelin sen! Unkaria ei haittaa vaikka lainasinkin hänen osoitekirjaansa.” Kaikkien kolmen valtion huulet kääntyivät virneeseen, kun he kuvittelivat millaista jälkeä heidän pienet rakkauskirjeensä saisivat vielä aikaa.

Preussi jatkoi oluensa juomista ja Espanja selaili innoissaan Unkarilta vietyä osoitekirjaa mutisten samalla itsekseen. Ranska oli löytänyt jostain takkinsa taskusta kynän ja palan paperia ja luonnosteli kovalla vauhdilla heidän salaista rakkauskirjettään. Hän joutui keskittymään, jottei lisäilisi vahingossa oman kielensä sanoja mukaan ja siten saisi kaikkia itsensä perään, mutta lopulta hän oli valmis ja Espanja sekä Preussi tarkastelivat aikaansaannosta tyytyväisenä.

Hei rakkaani,
Et tiedä, kuka olen, mutta minä tunnen sinut hyvin.
Olen tarkkailut sinua.
Rakastan sinua.
Olet ainoa, joka saa sydämeni tuntemaan näin.
Kiltti, lupaa olla minun.
Suukkoja~
Salainen ihailijasi <3


”Loistavaa!” Preussi huudahti, ”ja sitten valitaan osoitteet!” Koko loppu yö kului kolmikon osalta erittäin hyvin heidän naureskellessa ja juoniessa suunnitelmaansa eteenpäin.   

A/N: Tämän oli tarkoitus toimia alkuna ystävänpäiväfikille, mutta ikävä kyllä en ehdi kirjoittaa sitä tälle vuodelle olenkaan... Mutta jossain välissä yllätän kaikki ja kaivan tämän idean taas esiin ^^


Kahdeskymmenes joulukuuta: Lentosuukko
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Englanti ja Seychellit (lievää vihjausta FrUkin.)


”Sey…”, Englanti kutsui entistä siirtomaataan, joka keskittyi lähettelemään lentosuukkoja periaatteessa kaikille, ”Sey.” Lopulta tyttö käännähti hymyillen katsomaan vanhempaa valtiota, joka oli jäänyt hieman hänen jälkeensä. Se ei tosin ollut ihme. Seychellin innokas tapa yrittää nähdä kaikki samaan aikaan tiputti automaattisesti suurimman osan ihmisistä hänen jäljestään.

”Anteeksi…”, Seychellit mutisi huomattuaan englantilaisen närkästyksen, mutta hän hymyili kuitenkin aivan kuin se aurinko, joka piti hänen pienen saarensa lämpimänä, ”mitä sanoit? En kuunnellut kunnolla…” Englanti huokaisi tietäen hyvin, ettei hän pystyisi olemaan äkäinen nuorelle naiselle, joka vain oli utelias ja tahtoi osoittaa ystävällisyyttä.

”Me olemme Lontoossa, Sey”, hän kuitenkin aloitti hieman nuhtelevalla sävyllä, ”nuo… Lentosuukot eivät kuulu tapoihin täällä.” Seychellit näytti ottavan nuhteet hyvin ja vain pieni huulten mutristus kertoi jotain hänen mietteistään.

”Miksei?” hän kysyi suoraan saaden Englannin hetkeksi todella miettimään asiaa.

”Se ei vain kuulu”, mies vastasi lopulta, mutta Seychellit ei siihen tyytynyt. Hän hypähteli takaisin englantilaisen luokse eikä välittänyt ollenkaan muista ihmisistä.

”Sen pitäisi kuulua”, saarivaltio totesi ja painoi sormensa huulilleen, ”katso, teet vain perässä. Kokeile. Se on mukavaa.” Englanti kohotti toista kulmaansa eikä tehnyt elettäkään seuratakseen Seychellien mallia.

”Sinä olet oppinut tuon Ranskalta…”, hän mutisi ja olisi lopettanut keskustelun siihen jatkaen samalla heidän matkaansa, mutta Seychellit kohdisti parhaan anovan katseensa häneen.

”Kiltti isoveli Englanti”, tyttö pyysi, ”anna minulle yksi lentosuukko…” Mies katsoi häntä hetken hiljaa ja huokaisi sitten syvään antaessaan periksi. Tuon katseen edessä hän ei vain pystyisi sanomaan ei, joten hän painoi sormensa hetkeksi huulilleen ja lähetti sitten suukon puhalluksen saattelemana nuorelle saarivaltiolle. Seychellit naurahti ja sieppasi samansa suukon ilmasta ennen kuin lähetti omansa takaisin Englannille.

”Kiitos Englanti!” saarivaltio naurahti ja iski sitten silmäänsä, ”kunhan isoveli Ranska kuulee tästä…” Englanti, joka oli jo muutenkin punastunut jostain syystä, hätkähti silmiin nähden.

”Et varmasti kerro hänelle!” hän esteli, mutta Seychellit vain nauroi hurmaavaan tapaansa pujottaessaan käsivartensa vanhemman valtion käsivarren alle.   

A/N: Sey on mun headcanonissa maailman innokkain ja suurin Fruk-fanityttö...


Kahdeskymmenesensimmäinen joulukuuta: Mochit
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Viro ja hirvee lauma mocheja (ne valkoset pallo-otukset, jotka hengaa Viron kanssa)

”Olen kotona”, Viro totesi väsyneenä aukaistessaan ulko-oven. Joulukuu oli muutenkin vuoden kiireisintä aikaa ja sitten tietenkin juuri hänelle sattui näitä päiviä, jotka olivat edes takaisin juoksemista aamusta iltaan. Hän huokaisi syvään, mutta tyytyväisenä saatuaan kaiken ainakin lähes valmiiksi, ja painoi oven takanaan kiinni. Vasta, kun hänen avaimensa kilahtivat eteisenpöydän tyhjään puukulhoon, hän tajusi talon tuntuvan oudon hiljaiselta.

”Hei… Otukset?” Viro kutsui mochejaan ja käveli valppaana sisemmäs taloonsa. Hän oli ehtinyt jo tottua pieniin talonvaltaajiinsa ja niiden erikoiseen elämään, mutta koskaan ei voinut olla varma. Viro oli sitä paitsi ollut kauan poissa, ties mitä mochit olisivat saaneet päähänsä. Varsinkin se amerikkalainen tuntui pursuavan jonkinlaisia ideoita, jotka eivät yleensä päättyneet hyvin.

”Onko täällä ketään?” Viro kysyi taas kuulostaen jo aavistuksen epäilevältä. Olivatko ne päättäneet leikkiä piilosta tänään? Siinä tapauksessa virolainen tietäisi, kuka sen pelin voittaa. Se yksi mochi, jonka nimen hän oli taas unohtanut, oli oikea taikuri olemaan huomaamaton. Mutta muiden osalta oli kyllä ihme, että talossa oli hiljaista. Tuskin sellainen lauma saisi pidettyä ääntä pois muuten kuin ruoka-aikaan ja öisin.

Viro käveli yläkertaan johtavien portaiden luokse ja epäilyksen tilalle alkoi kasvaa huoli. Missä mochit olivat? Entä, jos joku oli vienyt ne tai ne olivat onnistuneet eksymään jollain seikkailullaan? Viro oli väsynyt päivän jälkeen, mutta hänen täytyisi löytää ongelmalliset seuralaisensa ennen kuin hän voisi asettua rauhassa sohvalle katsomaan televisiota.

”Missä…”, Viro aloitti, mutta tällä kertaa pieni kolahdus keskeytti hänet ja hän käänsi katseensa juuri sopivasti kun lauma pieniä pyöreitä olentoja hyppäsi hänen päälleen.  Jokainen niistä tunki virolaisen syliin ja heiluttivat innokkaasti lippujaan oltuaan jo pitkään piilossa odottamassa valtion paluuta. Niiden kärsivällisyys oli lähes loppunut sekä kaikki evääksi otetut kaalinlehdet syöty, mutta viimein Viro oli tullut kotiin. Nyt ne yrittivät kaikki kilvan saada huomiota ja Viron käsivarret uhkasivat loppua.

”Vai halusitte te yllättää minut…”, hän totesi toivuttuaan sekä saatuaan tasapainonsa hallintaan ja mochit heiluttelivat lippujaan taas loikoillessaan hänen sylissään, olkapäillään ja yksi jopa hänen päänsä päällä, ”mitä jos minä tekisin meille ruokaa ja sitten katsotaan televisiota?” Pieni lippujen heilutus vastaukseksi ja muutama niistä hyppäsi alas loikkiakseen edeltä keittiöön. Viro naurahti ja unohti väsymyksensä hetkeksi.

”Minulle leipää ja teille salaattia”, hän totesi eikä yksikään mocheista näyttänyt pahemmin vastustelevan ajatusta.


Kahdeskymmenestoinen joulukuuta: Kerrankin joku jouluperinne mukana
Ikäraja: S
Hahmot/pari: Suomi, Ruotsi ja Aksel (oc) / SuFin ja vahingossa tapahtunut AkselRuotsi

”Ei tuota”, Tino kielsi lyhyesti, ”se on aivan liian pieni ja tuo latva on vino.” Ruotsi alkoi tottelevaisesti katsella muita kuusia, mutta suomalainen oli jo löytänyt suosikkinsa ja tarpoi kovaa vauhtia sitä kohti. He olivat keskellä metsää, sillä perinteiden vuoksi he hakivat joulukuusen aina kahdestaan, mutta he eivät myöskään olleet onnistuneet toistaiseksi löytämään sellaista, joka kelpaisi kummallekin. Kuten joka vuosi, Suomi ja Ruotsi päätyivät viettämään koko päivänvalon etsien kuusta ja he kulkivat yhä syvemmälle metsään. Tosin he eivät olleet siitä kovin huolissaan. Kaikki muutaman kilometrin säteellä oli Tinon maata, joten eksymisestä ei ollut pelkoa. 

”Liian harva”, ruotsalainen mutisi ja osoitti kolmatta kuusta vielä hiukan kauempana, ”tuo on parempi.” Tino seurasi hänen katsettaan, mutta hyväksynnän sijaan hän tuhahti.

”Siinähän on ruskeita neulasia! Ne tipahtavat pois ennen kuin ehdimme edes kotiin asti”, hän totesi ja he kumpikin jatkoivat hiljaa sen oikean etsimistä. Lunta ei onneksi ollut paljon, joten kulkeminen oli helppoa eikä kylmäkään juuri pelottanut. Ainoa huoli oli, että aurinko alkaisi laskea ennen kuin kuusi olisi löydetty, mutta onneksi muutaman minuutin kuluttua suomalainen iski silmänsä täydelliseen yksilöön. Se oli juuri sellainen, jonka nähdessään hän tiesi että se tulisi koristamaan hänen olohuonettaan. Suomi viittoi Ruotsin luokseen ja osoitti valitsemaansa puuta leveästi hymyillen. Ruotsalainen tarkasteli sitä hetken harkiten, mutta nyökkäsi sitten.

”Se kelpaa”, hän mutisi vaikka Tino olikin jo siepannut pienen kirveen häneltä ja lähtenyt kaatamaan puutaan. Juuri kun suomalainen oli kumartumassa alas, lumipallo tömähti vasten hänen niskaansa ja hän värähti kun kylmä lumi kosketti hänen paljasta ihoaan.

”Ruotsi…”, hän sanoi vilkaistessaan toista valtiota kohti, ”älä viitsi nyt. Minulla on puu kaadettavana.” Ruotsalaisen ilme oli häkeltynyt ja hän katsoi hitaasti ympärilleen.

”En se ollut minä…”, hän viimein mutisi ja Tino kohotti toista kulmaansa.

”Me olemme keskellä metsää, mistä se lumipallo sitten tuli?” hän kysyi ja hänen yllätyksekseen Ruotsi kohautti olkiaan.

”Tonttu?” hän ehdotti ja Tinoa alkoi tosiaan miettiä, mitä ihmettä Ruotsi oli juonut. Yleensä ruotsalainen suhtautui vakavasti asioihin, mutta Suomi päätti antaa asian olla ja hän kumartui taas alas päästäkseen katkaisemaan kuusen aivan juuresta. Hän sai lyötyä pari lyöntiä, kun toinen lumipallo osui hänen selkäänsä.

”Ruotsi! Mitä ihm…”, Tino aloitti, mutta keskeytti nähdessään miehen ilmeen. Ruotsi oli täysin häkeltynyt ja hän näytti epätoivoiselta ja syylliseltä samaan aikaan yrittäessään nähdä ympärille, jos jossain olisikin joku kolmas ihminen piilossa. Kaikesta vakavuudesta huolimatta tilanne näytti huvittavalta ja Suomi yritti estää itseään hymyilemästä liian leveästi.

”Minä…”, Ruotsi aloitti, mutta sillä hetkellä jostain sivummalta puun takaa lensi lumipallo, joka osui täsmällisesti ruotsalaismiehen olkapäähän. Hän perääntyi muutaman askeleen ja ennen kuin Tino tai hän itse ehti sanoa mitään, sivummalta lensi uusi ammus osuen suoraan Ruotsin ylläpuolella olevan kuusen oksille. Koska oksat sattuivat pitelemään täyttä lumikuormaa, löysi ruotsalainen itsensä maasta istumasta ja yltä päältä kylmän lumen peitossa.

Tino ehti kuulla hiljaisen naurahduksen, joka oli tarpeeksi kertomaan kuka oli liittynyt kolmantena pyöränä heidän kuusenhakureissulleen. Suomalainen otti vauhtia ja syöksyi puiden taakse, mutta Aksel oli ottanut jo jalat alleen.

”Aksel!” Tino huusi, mutta mies pysähtyi vain sen verran että sai vilkutettua hänelle.

”Moi moi, kultaseni!” hän vastasi ja katosi sitten metsikköön nauraen silti koko ajan. Tino katsoi hänen peräänsä ja pudisti sitten päätään kuitenkin hymyillen samalla. Hänen kaksoisolennollaan tuntui riittävän outoja luonteenpiirteitä vaikka muille jakaa.

”Se oli tonttu”, Tino totesi palatessaan takaisin. Ruotsi oli jo päässyt ylös maasta, mutta hän näytti varovaiselta ja hänellä oli kumma ilme kasvoillaan. Yhdistettynä lumiseen yllätyshyökkäykseen ja heidän kuusen hakemiseensa se näytti suoraan sanottuna vain huvittavalta. Tino nauroi hiljaa auttaessaan Ruotsi pudistelemaan lunta vaatteistaan ja hiuksiltaan.

”Minä luulin, että emme ole Norjassa…”, Ruotsi mutisi ja Tino hymähti hiljaa. Hän ei välittänyt esitellä Akselia maailmalle, joten jos ruotsalainen nielisi tonttu-selityksen, se olisi vain hyvä.

”Norja ei ole ainut, jolla on outoja seuralaisia”, suomalainen totesi hyväntuulisesti ja Ruotsi loi häneen jälleen kumman katseen. Suomi yritti vain hymyillä uskottavasti ja hän kurottautui hetkeksi varpailleen saadakseen painettua omat huulensa ruotsalaisen aavistuksen kylmettyneitä huulia vasten. Suudelma tuntui vievän Ruotsin ajatukset jonnekin aivan muualle ja hetki piteni hieman enemmän kuin Tino oli tarkoittanut. Lopulta hänen oli lopettava ihan vain sen takia, että kuusi ei kaatanut itse itseään.

****

”Hei, kultaseni”, Aksel aloitti. Hän oli ilmestynyt Tinon asunnolle noin puolituntia sen jälkeen kun Ruotsi oli lähtenyt takaisin kotiinsa tullakseen takaisin joulupäiväksi muiden Pohjoismaiden kanssa. Tinolla oli vahva epäilys, että Aksel oli odottanut ulkopuolella. Senkin vuoksi, että mies oli nähtävästi päättänyt juoda kaiken kahvin talosta.

”Niin?” Tino kysyi, ”ja mikä se lumipallo juttu oli olevinaan? Nyt Ruotsi luulee, että suomalaiset metsät vilisevät tonttuja.” Aksel pyöräytti silmiään ja kulautti jälleen yhden kupillisen kahvia kurkkuunsa.

”Se oli hauskaa”, hän selitti, ”näitkö sen ilmeen? Hah ha!” Tino yritti, mutta hän ei saanut pidettyä ilmettään kurissa enää vaan hän päätyi nauramaan hetken yhtä aikaa Akselin kanssa.

”Oli se…”, Tino mumisi, kun hän sai viimein itsensä taas hallintaan, ”mitä muuten olit sanomassa ensin?” Aksel mietti hetken ja sitten hän napsautti sormiaan.

”Sinun pitää lopettaa hänen suutelemisensa, kultaseni”, hän sanoi ja jatkoi, kun Tino katsoi häntä kysyvästi, ”Oikeasti! Tai sitten varoitat minua ennen kuin hän tulee tänne… Minusta ei muutenkaan ole hauskaa olla sinä, mutta suuteleminen on jo liikaa.” Tino tuijotti häntä hetken.

”Ruotsi… Suuteli sinua?” hän kysyi hitaasti ja Aksel nyökkäsi näyttäen hyvin harmistuneelta.

”Eilen, kun hän tuli ja luuli minua sinuksi”, hän mutisi vastaukseksi, ”lopeta tuo nauraminen!” Tino melkein makasi pöydän päällä yrittäen saada jälleen kerran nauruaan kuriin. Tällä kertaa se olikin huomattavasti vaikeampaa.

”Se tämänpäiväinen oli siis kostoa”, Tino totesi rauhoituttuaan hieman, ”mitä sinä sitten teit? Ja miten sinä edes törmäsit häneen?!” Aksel loi häneen hiukan äkäisen katseen ja selvästi toivoi, että ei olisi edes maininnut asiasta.

”Sanotaan vaikka, että olin liian kiireinen tarkkaillakseni sinua kultaseni, että olisin huomannut hänet”, mies lopulta mutisi hyvin nopeasti, ”ja, jos sinua oikeasti kiinnostaa, minä huusin hänelle ja sanoin että hänen pitäisi hankkia uudet lasit jos hän ei edes erota kahta suomalaista toisistaan.”

”Ruotsi-parka…”, Tino mumisi jostain nauramisensa lomasta.

”Hei! Minä olin uhri!” Aksel huudahti, mutta Tino vain huitoi kättään vastaukseksi pystymättä enää sanomaan mitään. 

A/N: Ruotsi-parka... Suomi on pelottava paikka.
Seuraavassa osassa Grande Finale ja se ilmestyy huomenna. Kommentoikaa, jos haluatte~ Mie olen hyppinyt koko päivän ympäriinsä ja olen väsynyt nyt. Menen nukkumaan, tot ziens~
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 03:13:28 kirjoittanut Beyond »

Vyra

  • Vieras
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, 19-22 11.2.
« Vastaus #14 : 12.02.2012 18:16:00 »
Lento lähtee huomenna eli laitan tämän lopun nyt tähän, ettei vain jää roikkumaan mihinkään~


Kahdeskymmeneskolmas joulukuuta: Suunnitelma
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Amerikka ja Kanada, ei paria

”Oletko ihan varma tästä?” Kanada kysyi hiljaa katsellessaan kohti suuren salin korkealle yltävää kattoa ja sen ylimääräisiä koristuksia. Amerikka katsoi hänkin ylöspäin ja näytti erittäin tyytyväiseltä itseensä kuten aina.

”Täysin varma. Olen aina täysin varma”, hän vastasi, ”tämä juhla tullaan muistamaan vielä monen vuoden päästä, hah ha ha!” Kanada vilkaisi vielä kerran kattoa eikä näyttänyt kovin vakuuttuneelta. Tosin Amerikka oli oikeassa, nämä juhlat tuskin unohtuisivat.

”Jos sanot niin…” hän mutisi, kun Amerikka nauroi vielä hiukan lisää.

”Mutta voin myöntää sinulle”, amerikkalainen hetken päästä totesi, ”sain tämän idean viime kokouksesta, kun Tino selitti joulunajan ihmeistä. Ajattelin että tarvitaan pientä säpinää.” Kanada kohotti toista kulmaansa.

”Säpinää? He luultavasti sekoavat…”, hän sanoi, mutta Amerikka vain nauroi, ”kuinka moni on muuten tulossa?” Amerikkalainen oli hetken hiljaa miettiessään ja sitten hän nyökkäsi tyytyväisenä.

”Kaikki”, hän vastasi ytimekkäästi ja Kanada pudisti päätään hiljaa.

”Siitä tulee…”, hän aloitti, mutta joutui keskeytetyksi.

”Mahtavaa!” Amerikka huudahti, ”tule Matt, meidän täytyy vielä piilottaa yllätys.” Kanada nyökkäsi ja seurasi veljeään, muttei voinut olla katsomatta vielä kerran ylöspäin. Yleensä pelkkä yksi ovelle ripustettu mistelinoksa sai tietyt valtiot aivan sekaisin, mutta mitä tapahtuisi kun koko salin katto olisi täynnä misteleitä?
 

Kahdeskymmenes neljäs: Grande Finale!
Ikäraja: K-11
Hahmot: Amerikka, Kanada, Ranska, Englanti, Seychellit, Baltit + Puola, Pohjoismaat, Italiat, Benelux, Espanja.
Varoitus! Tässä pätkässä toimii kaikki paritetaan kaikille -periaate! Parit: Spamano, GerIta, AusHun, PruHun, PruAus, FrUK, SuFin, DenNor, DenFin, DenSu, NorFin. Älä lue, jos jokin näistä häiritsee liikaa.


Joka ikinen vuosi Amerikka järjesti suuret juhlat juuri ennen joulua ja joka ikinen valtio saapui paikalle. Jopa nekin, jotka eivät itse joulua viettäneet, sillä he myös tahtoivat tavata toisiaan ja yksinkertaisesti vain pitää hauskaa. Sitä paitsi Amerikan juhlat olivat aina niin suuret, että jokaisella oli mahdollisuus löytää mieleisensä tapa juhlia niitä. Yleensä aasialaiset keskittyivät juttelemaan keskenään pienessä ryhmässä, muutamat tietyt hulttiot karkasivat juomaan väkevämpää tavaraa jonnekin ja varsinkin eteläeurooppalaiset valloittivat suuren tanssilattian käyttöönsä.

Keskustelut käytiin monilla eri kielillä ja jokainen toi oman sävynsä taustameluun. Juomat kelpasivat kaikille eikä ruuankaan kanssa nirsoiltu, vaikka kukaan ei ollut vielä uskaltautunut koskemaan siihen karmean näköiseen juttuun jota Amerikka nimitti kakuksi. Kumpikin Italia kiersi sen kaukaa ja Norjalla oli vaikeuksia saada Tanskaa lopettamaan sille nauraminen. Onneksi Japani oli hyvin kohteliaasti esittänyt arvauksen, ettei vihreän sävyistä jättileivosta edes ollut tarkoitettu syötäväksi vaan pelkäksi koristeeksi. Se sai ihmiset helpottumaan hiukan.

”Hm, Ruotsi, miksihän katossa on muuten verhot?” Tino kysyi jossain välissä vilkuillen kattoa peittäviä kankaita. Ruotsalainen kohautti olkiaan ja asian annettiin olla sillä perusteella että se oli kuitenkin vain jokin amerikkalainen villitys.

”Liet! Liet, niinku, tule nyt!” Puola huusi retuuttaen ystäväänsä perässään. Viro ja Latvia seurasivat kaksikkoa hieman jäljessä vanhemman valtion kantaessa yhtä pientä mochi-seuralaistaan sylissään. He tiesivät jo, minne Puola oli matkalla. Hän oli luultavasti äkännyt vaaleanpunaisella sokerimassalla kuorrutetut ponin muotoiset piparit ja tahtoi käydä ryöväämässä ne itselleen. Matkalla hän onnistui melkein törmäämään Englantiin, joka parhaillaan pakoili Ranskaa. Ja kaikkiahan tiesivät, mitä ranskalainen tahtoi.

Saksa marssi ympäriinsä jalkapallo kainalossaan ja yritti löytää veljensä, mikä oli toivoton tehtävä. Preussi oli kehittänyt itselleen vuosien myötä loistavat taidot olla poissa silloin kuin häntä kaivattiin. Sitä paitsi Unkarikin etsi häntä, joten ei mitään mahdollisuuksia löytää preussilaista siitä salista.

Belgia naureskeli, kun perinteisten joululaulujen lomaan eksynyt latino-hitti lähti soimaan kaiuttimista ja Espanja kaappasi Etelä-Italian tanssimaan ennen kuin mies ehti kieltäytyä. Romano käytti erittäin värikästä kieltä, mutta antoi kuitenkin ihme kyllä espanjalaisen viedä itseään. Belgialaisen nauraessa ja vilkuttaessa heille Hollanti keskittyi lähinnä mulkoilemaan pahasti kaikkia, jotka tulivat liian lähelle hänen sisartaan.  Sveitsi teki aivan samoin, kun joku lähestyi Liechtensteinia, mutta sveitsiläismies vielä korosti elettä puristamalla sormensa nyrkkiin aivan kuin hän voisi tarvittaessa loihtia tahdonvoimalla aseen käteensä.

Saksa oli juuri onnistunut yhdyttämään Englannin ja kysynyt, milloin he pelaisivat perinteisen jouluyön ottelunsa, kun Amerikka nousi lavalle ja musiikki taukosi hetkeksi jotta hänen äänensä kuuluisi varmasti kaikille.

”Heeeeei, kaikki!” hän huusi niin kovaa, että mikrofoni olisi ollut oikeasti tarpeeton, ”merry xmas!”

”Se on merry Christmas, idiootti…”, Englanti mutisi, mutta hänet jätettiin huomiotta.

”Koska on joulu, minulla on teille kaikille suuri yllätys!” Amerikka jatkoi eikä kukaan huomannut kuinka Kanada pudisti hitaasti päätään, ”joulun aikaan tapahtuu ihmeellisiä asioita ja me tarvitsemme lisää säpinää!” Tässä vaiheessa valtioiden mielenkiinto alkoi herätä ja muutamat heistä loivat kysyviä katseita toisiinsa. Amerikka taikoi jostain käsiinsä paksun köyden, jonka toinen pää kiemurteli jonnekin katonrajaan kadoten kokonaan näkyvistä. Hän hymyili leveästi ja nykäisi köyttä pystymättä enää pitämään yllätystään salassa.

”Pitäkää hauskaa!” hän huusi ja nauroi päälle. Väkijoukon katseet kohosivat ylöspäin sopivasti, kun kattoa peittäneet verhot heilahtivat syrjään paljastaen salaisuutensa. Hetken oli aivan hiljaista, kun katseet vaihtuivat järkyttyneiksi tai iloisiksi mielenlaadusta riippuen. Lopulta Unkari oli se, joka sai äänensä toimimaan.

”Mistelinoksia!” nainen huusi riemastuneena, ”missä minun kamerani on…?” Unkarilainen oli aivan oikeassa ja koko salin katto oli täysin mistelinoksakimppujen peitossa. Niitä oli niin paljon, että periaatteessa jokainen salissa olija seisoi täsmälleen mistelin alla. Muutama valtio näytti lähes jähmettyneen kauhusta.

”Mitä ihm…”, Saksa aloitti, mutta joutui italialaisen yllätyshyökkäyksen kohteeksi ennen kuin ehti sanoa asiaansa loppuun asti. Italia ilmestyi lähes tyhjästä ja hyppäsi suoraan saksalaisen syliin kietoen kätensä ja jalkansa hänen ympärilleen sekä painaen huulensa täysin ujostelematta toisen miehen huulia vasten. Hetkeksi Saksa jähmettyi silkasta yllätyksestä, mutta sitten hänen kätensä löysivät vaistonvaraisesti oman paikkansa italialaisen vyötäröltä.

”Ei, idiootti…”, Romano huudahti, kun Espanja loi häneen sen tietyn katseen. Mutta he olivat vieläkin tanssiasennoissa, joten espanjalainen vain virnisti ja yksinkertaisesti taivutti Romanon alas toisen käsivartensa varaan.

”Mi amore…”, Espanja kuiskasi ja jostain syystä Romano ei vastustellutkaan, kun häntä suudeltiin.

Unkari oli kuin toisessa taivaassa ja hänen ainoa huolensa oli, että hänen kameransa muistikortti täyttyisi liian nopeasti.  Hän ei kuvatessaan edes huomannut kuinka Itävalta lähestyi häntä ennen kuin mies rykäisi saadakseen hänen huomionsa.

”Unkari”, Itävalta sanoi ja tarttui naisen käteen, ”jos suot?” Hän ei kuitenkaan jäänyt odottamaan naisen vastausta vaan painoi lyhyen suudelman tämän huulille. Unkari hymyili ja olisi sanonut jotain, mutta Preussi päätti juuri sillä hetkellä ilmaantua paikalle.

”Hah, minä teen tuon paremmin!” hän sanoi ja laski toisen kätensä Unkarin vyötäisille kiskaisten naisen samalla lähemmäs itseään. Preussilainen ei edes epäröinyt suudella naista, vaikka paistinpannun uhka oli aina läsnä. Itävalta tuhahti ja pyöräytti silmiään.

”Sinä olet barbaari”, hän totesi, mutta se ei Preussin hymyä hyytänyt.

”Olen paljon parempi suutelija kuin sinä”, hän sanoi virnistäen.

”En usko”, Itävalta vastasi. Preussi päästi otteensa Unkarista, joka seurasi tilanteen kehittymistä suurella mielenkiinnolla, ja asteli lähemmäs toista miestä.

”Minä näytän sinulle”, preussilainen julisti ja tarttui sitten kaksin käsin kiinni Itävallan päästä ennen kuin kukaan ehti estää ja painoi suudelman tämän huulille. Itävalta itse ei saanut sanaakaan suustaan, mutta Unkarilla oli kiire hihkua ja ottaa niin monta kuvaa kuin vain pystyisi.         


”Ruotsi…?” Suomi kysyi katsellessaan kuinka hänen valtio ystävänsä tekivät parhaansa seotakseen kunnolla.

”Hmm?” Ruotsi murahti tarkkaillen hänkin ihmisiä, mutta luultavasti eri syystä kuin Suomi.

”Mikset sinä ole vielä suudellut minua?” Suomi kysyi suoraan ja luultavasti ensimmäisen kerran vuosisatoihin Ruotsi punastui.

”Tuota…”, hän aloitti, mutta suomalainen naurahti ja kiskaisi hänen päätään hellästi alemmas solmion avulla ja suuteli naapurivaltiotaan. Ruotsi mukautui tilanteeseen mielellään ja malttoi tuskin päästää suomalaistaan otteestaan, kun Norja ilmestyi paikalle ja napautti hänen olkaansa.

”Minun vuoroni”, norjalainen ilmoitti ja tarttui Tinon kädestä painaen huulensa hetkeksi hänen huulilleen. Tino naurahti, kun hänen kumpikin naapurimaansa osoitti vuorotellen huomionsa hänelle ja loputkin Pohjoismaista ilmestyivät paikalle. Tanska oli selvästi innoissaan, mutta Islanti näytti jopa aavistuksen pelokkaalta. Norja päästi otteensa Suomesta ja kietoi vuorostaan kätensä omistavasti pikkuveljensä ympärille.

”Hei! Minä saan suudella kaikkia!” Tanska julisti riemukkaasti ja tarttui ensimmäisenä kiinni suomalaisen leuasta antaen hänelle suukon. Seuraava uhri oli Norja, joka antoi tanskalaiselle hieman pidemmän suudelman, ja Islanti oli ilmeisesti saanut osansa jo aiemmin. Ruotsin kohdalla Tanskan piti hiukan tapella, mutta lopulta hän sai suudeltua viimeistäkin Pohjoismaata, kunhan hän oli painanut ruotsalaisen kädet tämän kylkiä vasten ja suostutellut tätä hetken. Lohdutukseksi Suomi antoi Ruotsille vielä toisen suudelman jälkeenpäin ja pyysi tätä olemaan tappamatta tanskalaista.


”Angleterre”, Ranska kuiskasi.

”Frog”, Englanti vastasi takaisin huomattavasti synkemmällä sävyllä ja mulkoili miestä, joka tukki hänen tiensä pois salista.

”Minne olet matkalla?” Ranska kysyi, mutta englantilainen tuhahti.

”Jonnekin muualle”, hän totesi, ”tämä on typerä idea.” Ranska naksautti kieltään ja pudisti päätään hitaasti pitäen kuitenkin hymyn kasvoillaan.

”Mutta ethän sinä voi lähteä ennen kuin olet suudellut minua!” hän huudahti, mutta toinen mies tuhahti.

”Mene pois tieltä”, hän käski ja olisi työntynyt ranskalaisen ohi, jos tämä ei olisi normaaliin tapaansa päättänyt tehdä kaiken vaikeammaksi. Ranska tarttui toisella kädellä Englannin ranteesta ja ennen kuin englantilainen edes huomasi, hänet oli näppärästi käännetty ranskalaisen syliin.

”Mutta mon cheri…”, Ranska kuiskasi huulet aivan Englannin kaulalla.

”Ei”, Englanti vastasi, vaikka ei voinutkaan estää itseään värähtämästä, kun toisen hengitys kosketti hänen ihoaan. Hitaasti Ranska painoi yhden hellän suudelman hänen kaulalleen.

”Ihan pieni…”, hän jatkoi kuljettaen huuliaan yhä lähemmäs Englannin huulia.

”Ei…”, mies vastasi, muttei myöskään riistäytynyt otteesta.

”Minä rakastan sinua”, Ranska kuiskasi lähes surullisella äänellä ja painoi sitten pienen ja hyvin hellän suudelman Englannin huulille ennen kuin päästi irti hänestä. Englantilainen huokaisi huomattuaan pidättäneensä henkeään ja hänen kätensä sekä jalkansa tärisivät.

”Francis…”, hän kuiskasi ja huomasi sitten, että mies oli jo kääntynyt lähteäkseen. Täysin miettimättä Englanti astui askeleen eteenpäin ja kurotti kättään saaden juuri ja juuri otteen ranskalaisen hihasta. Ranska käännähti ja näytti hetken yllättyneeltä ennen kuin tuttu hymy kohosi taas hänen kasvoilleen.

”Se ei ollut kunnon suudelma”, Englanti totesi ja huomasi yhtäkkiä siirtyneensä aivan Ranskan eteen. Hän tuijotti miehen huulia hetken ja painoi sitten omansa niitä vasten olematta edes täysin varma mitä hän oli tekemässä. Onneksi Ranska oli paljon paremmin perillä asioista ja pian heidän kummankin kädet olivat toistensa ympärillä ranskalaisen kielen lipoen Englannin huulia.

”Angleterre…”, Ranska huokaisi ja hengitti huomattavasti raskaammin, kun he viimein lopettivat. Englannin kasvoilla oli outo ilme ja hän vain hymähti vastaukseksi, ”kaikki kunnossa…?” Englantilainen nyökkäsi ja perääntyi hitaasti istumaan tuoliin näyttäen edelleen oudolta. Hänen ilmeensä oli ihan kuin haaveileva ja hän näytti kadonneen johonkin toiseen maailmaan. Ranska mietti hetken ja hymyili sitten leveästi tajuttuaan tilanteen.

”Minun viehätysvoimani oli liikaa hänelle, mon cheri”, ranskalainen totesi ja pudisti päätään, ”voi Angleterre…” Englanti mumisi jotain, mutta kukaan ei saanut selvää siitä ja Ranskalla oli uusi ongelma ratkottavanaan. Hän ei voisi jättää englantilaista tuollaiseen tilaan, kun kaikki olivat sekoamassa tai seonneet jo mutta, jos Ranska pysyisi täällä, hän menettäisi loistavan tilaisuuden ihastella suutelevia ja intohimoisia ihmisiä. Ongelma oli todellakin vaikea, mutta se ratkesi lähes itsestään, kun nuori saarivaltio kurkisti varovasti saliin ovelta.

”Seychellit”, Ranska kutsui ja tyttö hymyili hänelle, ”auttaisitko isoveli Ranskaa hiukan?”

”Totta kai”, Seychellit vastasi ja vilkaisi sitten Englantia, joka silti istui tuolillaan, ”miten?” Ranska hymyili ja taputti tytön hiuksia, kun tämä oli kävellyt hänen luokseen.

”Vahtisitko Angleterrea minulle, kulta pieni?” Ranska kysyi hymyillen, ”hän on hiukan… Epätasapainossa.” Seychellit katseli vielä hetken englantilaista ja nyökkäsi sitten todettuaan että epätasapainoinen oli varmasti juuri oikea sana siihen tilanteeseen.

”Okei”, hän vastasi hymyillen ja asettui seisomaan Englannin viereen, ”en anna kenenkään kiusata häntä.”  Ranska hymyili ja painoi pienen suukon tytön poskelle kiitokseksi.

”Hienoa, isoveli Ranska on nyt hyvin tyytyväinen”, hän sanoi, ”lähden nyt katselemaan vähän…” Seychellit nyökkäsi ja vilkutti ranskalaisen perään pirteänä.

”Minä muuten näin, mitä tapahtui”, nuori saarivaltio vielä totesi Englannille hyvin tyytyväisellä sävyllä.
 

”Tämä suunnitelma oli mahtava!” Amerikka julisti katsellessaan ympärilleen, ”eikö niin, Matt?” Kanada antoi katseensa kiertää arvioivasti pitkin salia ja sitten hän nyökkäsi lyhyesti ennen kuin vastasi.

”Kukaan ei ole vielä tappanut ketään”, hän totesi aivan kuin kyseessä olisi suuri saavutus. Amerikka vain nauroi ja näytti tyytyväiseltä.

”Mahtava suunnitelma, niin minä sanoin”, hän selitti ja Kanada pyöräytti silmiään hänen takanaan. Hänen veljensä ehkä piti suunnitelmaa mahtavana, mutta häntä itseään hieman arvelutti, mitä tapahtuisi, kunhan aamu koittaisi.

Tosin… Kukaan ei ollut vielä tappanut ketään… Ja kaikilla näytti oikeastaan olevan hyvin hauskaa.

A/N: Kaikki on nytten sitten valmista, yay~ Henkilökohtaisesti pidin erityisesti viimeisestä, koska oli jotenkin hirveän hauskaa leikkiä mistelinoksilla... Ja olen myös tyytyväinen, että sain kuin sainkin kaikki puuttuvat luukut kirjoitettua. Nekotaliaa oli ainakin mukava kokeilla ^^' (ja nyt rupesin miettimään, että olisi kyllä pitänyt kirjoittaa muitakin pareja vielä tuohon... Belgiakin olisi ansainnut suukkoja... No, ehkä ensivuonna.)
Enää ei auta toivottaa hyvää joulua, joten... have a nice day? Yeah. Muut fikit jatkuvat sitten kun ehdin palata niihin :')

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Joulusuukot, max. K-11 // Hetalia, valmis
« Vastaus #15 : 08.03.2012 23:32:42 »
MOI!

Noniin, hoidetaan tämä nyt alta pois.

16. kesäkuuta:
Joten onko Romania hengannut ihan liikaa Puolan kanssa ja mennyt... Puolaksi? Tuo kuulostaa ihan liikaa Puolamaiselta hommalta! Pelottavaa, jos Puolia on moneen lähtöön ;_;
Tämä oli viihdyttävä ja hauska. Mutten osaa sanoa mitään järkevää nyt, kun no... Miulla on kaheksan luukkua viel jäljellä. Jatketaan.

17. tammikuuta
 Voi että tää oli taas näitä ylikauniita. Plussat siitä, että Egypti ei puhunut paljoa! Ja siitä, että toit muinaisen Egyptin kuvioihin, vaikka hän ei olekaan vielä niinkään virallinenvirallinen hahmo. He ovat molemmat kiinnostavia, ja heistä saisi kirjoittaa joku joskus enemmänkin.
Tilanteen kuvailu sujui tässä loistavasti, kun tää ei etene puheilla oikein lainkaan. Aina ei tartte sanoja edetäkseen eteenpäin. Mutta jotenkin... Tää oli... Liian täyteläinen. Jotenkin tähän ois sopinu, jos tää ois ollu itteasiassa vielä rauhallisempi ja ois sisältäny enemmän hiljaisuutta. En varmaan tarkoita näillä sanoilla juurikaan mitään, mutta enyhoo, mie pidän tästä silti <3

18.
Ja tätä taas ei saisi rauhoittaa tästä yhtään enempää! : D Hah, Intiasta sait kyllä niin Intian kuin lähti! Juuri tuollaisella asenteella hänen pitäisikin olla liikkeellä. Monaco oli sittenkin sopiva vastapaino tälle tarinalle, juuri tuollainen; "Hälläväliä, pelataanko erä?" meininki sopi pilaamaan Intian hienot iskulauseet. Loistavaa, pitää muistaa tuo seuraavan kerran kun menen Intiaan, eikä vain läiskiä ihmisiä naamalle.
Kumpikaan ei ole Ooc, sillä minulle Intia on juurikin tuollainen ja Monavo toimii tuollaisena aivan täydellisesti. Mielestäni sait kasaan sen kaiken, mitä heistä on lukijoille annettukin. Taas yksi täydellinen suoritus listaasi.

19.
Minä vain olisin halunnut tietää mitä tämän jälkeen seuraisi... Mutta nyt jätetään väliin, kun jätit väliin.

20.
Shey on ehdottomasti suurin FrUk-fanaatikko. Ehedottomasti! Tästäkin on paha sanoa mitään henkevää, sillä vaikka tykkäänkin tästä ja varsinkin Iggystä tässä, Shey-vihani tukee esille… Mutta hieno tämäkin!

21.
EI SUUKKOJA! Oisit pistänyt edes ne mochit nuolemaan Viron naamaa! VAADIN HYVITYSTÄ! Okei, tää oli silti hellyyttävä – Vyran eläinjutut <3 Onks mochit eläimiä… Ihana tuo, miten olet laittanut liput niiden hänniksi, (minen tiiä onks ne oikeesti…?) se tekee tästä vielä nelisen kertaa suloisemman kokonaisuuden.

Hah, pitää mainita, miten mie tykkään siitä miten sie kirjoitat Viron! Tuo on miulle se oikea Viro, siun Virosta mie loin omanikin Viron. Viaton ja höppänä <3

22.
Eli se mitä mie pelkäsin hirveästi. Jes, Ruotsi sai kuulla ja kokea kunniansa! Näistä kaikista pätkistä tää on ehdottomasti viihdyttävin… Vaikka miuta jäi häiritsemään tuo Ruotsin Norja-kommentti, Suomella on kotitonttuja! Ja saunatonttuja! Ja metsätonttuja! Ja varvastonttuja – okei, nyt menee yli.

Mutta siis, miun pelot meni hukkaan, tästä ei tullut mitenkään ahdistava kuten olisi saattanut jonkun taitavamattomamman käsissä käydä. Mutta ei Vyran taitavissa, uupuneissa käsissä! En ahdistunut, vaikka Ruotsi väärää Suomea suutelikin, ja koska hän sai lumikylvyn, niin tämä pätkä on parhaimmiston listalla. Käske joku ilta minua listaamaan parhaimmisto, nyt en jaksa.

TO THE FINALE!

23.
Mitä se meinaa, mitä se meinaa… Argh, jotenkin niin Amerikkamaista. Okei, jatketaan matkaa!

24, finalmente
Saksa ja jalkapallo <3 Saksa ja Italia! <3 Romano ja Espanja <3 Fryingpantriangle <3 NorFin <3 Kaikki awesomeus pääsi yhteen lyttyyn. Mie muistan, miten tää piristi ihan pirusti miun muuten niin ankeaa joulua, oli kuin paras joululahjani. Erityismaininnan ansaitsee kaikki nuo, mitkä mainitsin yläpuolella.
Lainaus
”Minä näytän sinulle”, preussilainen julisti ja tarttui sitten kaksin käsin kiinni Itävallan päästä ennen kuin kukaan ehti estää ja painoi suudelman tämän huulille. Itävalta itse ei saanut sanaakaan suustaan, mutta Unkarilla oli kiire hihkua ja ottaa niin monta kuvaa kuin vain pystyisi.     
   
Sipillä oli sama ongelma kuin Unkarilla, paitsi en voinut ottaa kuvia. Ihana, että laitoit jokaisen näistä suutelemaan/olemaan suudeltavana jokaiselta, ja juuri niille sopivilla tavoilla!
Lainaus
Italia ilmestyi lähes tyhjästä ja hyppäsi suoraan saksalaisen syliin kietoen kätensä ja jalkansa hänen ympärilleen sekä painaen huulensa täysin ujostelematta toisen miehen huulia vasten. Hetkeksi Saksa jähmettyi silkasta yllätyksestä, mutta sitten hänen kätensä löysivät vaistonvaraisesti oman paikkansa italialaisen vyötäröltä.
Klassikko, mutta toimi pirun hyvin. Mitä muutakaan voisi olettaa tältä pariskunnalta? Vain juuri tälläistä awesomeutta! Kahden lauseen nopia suudelma, ja täällä ruudun toisella puolella sulaa yksi tyhmä suomalainen.
Lainaus
”Ei, idiootti…”, Romano huudahti, kun Espanja loi häneen sen tietyn katseen. Mutta he olivat vieläkin tanssiasennoissa, joten espanjalainen vain virnisti ja yksinkertaisesti taivutti Romanon alas toisen käsivartensa varaan.
Tässäkin kahden lauseen pätkä - en jaksanut sitä toista enää lainata, kun tämä kertoo jo kaiken - ja sait siihen tämän parin intohimon mukaan. Minä en saa sitä edes songficciin ja se on sentään paljon pitempi! Argh, miksi olet niin mahtava.

Okei, tästä kommentista tulee aivan liian pitkä. Enyhoo, olet sen ansainnut. Kuukauden - ja yli - työ pitää palkita (*mulkaisee muita lukijoita ja itseään peiliin*), koska tiedän itsekin kokemuksesta kuinka stressauttavaa joulukalenterin pitäminen on. Vaikka siulla jäikin pari päivää väliin, sie maksoit sen takaisin awesomeimmilla luukuilla ja kirjoitit ne sitten sinnikkäästi myöhemmin. Kultaseni, muruseni, palaseni, olet selkäänpuukot-... Taputukset ansainnut! Ja pitämäsi tauon myös. Olet netin awesomein Hetakirjoittaja ikinä, elä se mielessäsi ja nuku seuraava yö hyvin!

Hyvää joulua! /shot
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Hetalia: Joulusuukot, max. K-11 // valmis
« Vastaus #16 : 15.11.2014 23:17:27 »
Ihana nimi tällä ficillä <3

Rakastuin tuohon nimeen koska heti nousi sen perusteella odotuksia enkä joutunut pettymään! Romanttiset suudelmat ovat aina ihania eikä hahmojen kanssa joutunut pettymään sillä suukkoja jaettiin kunnolla ja aivan ihanasti eri tilanteissa. Tätä lukiessa tuli vaan aivan ihana fiilis ja monta kertaa nousi suuri virnistys kasvoille ja tuli huokailtua paljaon vaan aww, tästä ficistä tuli myös jostain syystä ihanan jouluinen tunnelma ja nyt tekee mieli alkaa soittamaan joulululuja. Ihanasti oli laaja hahmokaarti esillä osoittamassa tunteitaan joko romanttisella pari rakkaudella tai sitten vain ystävyys/sisarus tai perhe tasolla. Pidän muuten paljon ajatuksesta että Viro, Unkari ja Suomi olisi serkuksia se on vaan jotenkin toimiva yhtälö. Tätä ficciä lukiessa oli vain kokoajan ehdottoman hyvä fiilis ja nautin tästä suunnattomasti.

”Arvaatko?” hän kuiskasi ja painoi huulensa hymyillen unkarilaisen poskea vasten. Unkari naurahti ja nappasi sitten miehen tiukaan halaukseen.
”Finnrország”, hän sanoi vaihtaen hetkeksi omalle kielelleen, ”olenko koskaan sanonut, että rakastan tyyliäsi! Saisit halutessasi kenet vain polvilleen tuolla flirttailulla.” He kumpikin nauroivat ja Unkari päästi irti Suomesta pyyhkäistäkseen nopeasti yhden eksyneen kyyneleen silmäkulmastaan.   
Suloinen serkkuhetki, hellyyttävä ja lämmin. Pitäisi yrittää enemmän ficcejä joissa Unkari ja Tino esiintyisi ja vielä Viro kolmantena sellaista olisi kiva lukea, tuntuu että tällä kolmikolla on vaan toimiva serkkukemia.

”Juu…”, Islanti sanoi taas ja Tanska virnisti. Jokin asetus Norjan mielessä meni hälytystilaan ja hän nousi ylös tuoliltaan.”Danmark, minä varoitan sin…”, hän aloitti, mutta liian myöhään. Tanska kumartui nopeasti ja painoi huulensa suoraan Islannin huulille. Sitten hän myös perääntyi nopeasti jättäen islantilaisen täysin hämmentyneeksi ja juoksi ulos huoneesta erittäin vihainen norjalainen perässään.
”Mitä hem…”, Islanti aloitti ja pyyhki suutaan hihaansa. Tino ei voinut enää estää itseään vaan nauroi ääneen. Hän joutui ottamaan tukea Ruotsista, jottei olisi suorastaan romahtanut lattialle sen takia.
Voi noita pohjoismaita,Tanska se järjestää aina jotain jottei yksikään päivä olisi samanlainen, tosin tuo suukko oli aika riskialtis kun paikalla on ylisuojeleva isoveli. Taitaa olla aika monella isoveljellä vikana tuo ylisuojelevuus mutta preussi ei taida kuulua tähän ryhmään ei sillä että Saksa sitä ylisuojeluvuutta tarvitsisi.

”En minä yrittänyt murhata ketään. Minä olin tekemässä ruokaa!” hän ärähti. Ranska, joka oli jo päättänyt mitä tekisi ja nosteli juuri tarvittavia aineksia pöydälle, pysähtyi hetkeksi ja loi merkitsevän katseen englantilaiseen.
”Se on sama asia”, hän totesi, ”mon chéri, anna minun tehdä sinulle ruokaa ja nauti elämästä.” Englanti mulkoili vielä hetken, mutta antoi sitten periksi sille houkutukselle että saisi olla erossa keittiöstä. Hän alkoi oikeastaan olla kyllästynyt siihen, että joka ainoa kerta kun hän teki ruokaa, joku naapureista soitti palokunnan paikalle.
Voi Ranskaa ja Englantia, näiden kahden pikkuisen kemia vain todella toimii, Voi Englanti parkaa on varmasti masentavaa kun joku soittaa palokunnalle kun toinen vain kokkaa. :)

”Minulla ei ainakaan ole kylmä!” tanskalainen paksuvillainen kissa totesi pirteänä, vaikka ilma huurustuikin ulos sen puhuessa.
”Dan, meillä on vain paksummat turkit”, valkoinen kissa sen vieressä totesi rauhallisesti ja sai pienen hämmentyneen katseen vastaukseksi.
”Miten se muka vaikuttaa?” tanskalainen kysyi ja valkoinen norjalainen huokaisi hiljaa ja keskittyi vastaamisen sijaan tarkistamaan, että hänen tuuhea häntänsä oli varmasti hyvin pienen islantilaisen kissanpojan ympärillä.
Tässäkohdassa purskahdin sekä nauramaan ja löin samalla käteni otsaan. Tuo tanskan kommetti vaikuttaa juuri sellaiselta ettei vaivaudu yhtään miettimään mitä sanoo.

”Roma…”, hän pyysi, ”pikku tomaattini, yksi pieni suukko…” Romano irvisti ja käänsi katseensa poispäin.
”Ei varmasti”, hän tokaisi ärtyneenä, ”älä edes yritä selittää mitään veljestäni… Minua ei kiinnosta, mitä hän teki sen perunan kanssa!” Espanja yritti saada lisää murjotusta ilmeeseensä, jos Etelä-Italia vaikka sitten heltyisi hänelle.
”Mutta…”, hän aloitti, mutta Romano keskeytti poimimalla viereiseltä pöydältä tomaatin ja lyömällä sen hänen käsiinsä.
”Turpa kiinni”, italialainen vastasi, ”pussaa tuota ja lopeta minun kiusaaminen, perhana.” Espanja tuijotti hetken punaista tomaattia, joka oli luonnollisesti parasta laatua. Sitten hän painoi sen hellästi huuliaan vasten pitäen silti katseensa Romanossa, joka parhaansa mukaan yritti näytellä välinpitämätöntä.
Voi Espanja parkaa kun Romano on niin torjuvainen, tämä kohtalo oli kyllä äärimmäisen aww ja suloinen. Romanosta taisi tulla kateelliseksi tomaatille joka sai Espanjalta suukon. Tämä kaksikko osaa pelata.

”Preussi, älä ole ilkeä! Kerro jo kaikki”, Espanja pyysi.
”Joo, joo”, Preussi vastasi ja virnisti, ”mitä, jos lähettäisimme pieniä rakkauskirjeitä muille? Nimettömänä tietenkin.” Tässä vaiheessa Ranska oli jo täysin mukana eikä Espanjakaan vastustellut. He kolme olivat toisaalta aina täysillä mukana toistensa suunnitelmissa, joten Preussi ei ollut edes olettanut joutuvansa selittelemään tai suostuttelemaan sen enempää.
”Oh, rakkauskirjeitä”, ranskalainen totesi haaveilevalla äänellä, ”minä voin laatia kirjoituksen, mutta… Mistä saamme osoitteita? Jos oikein muistan, suurin osa valtioista tahtoo pitää ne salassa meiltä… En ymmärrä, miksi.”
Ja tämä kolmikko hautoo taas hyvätahtoisia konnuuksiaan jotka aiheuttavat sitten harmeja muille, tuo ranskan viimeinen kommentti oli kyllä hauska, mistäköhän johtuu ettei tälle kolmikolle haluta kertoa omia osoitteitaan.

”Sinun pitää lopettaa hänen suutelemisensa, kultaseni”, hän sanoi ja jatkoi, kun Tino katsoi häntä kysyvästi, ”Oikeasti! Tai sitten varoitat minua ennen kuin hän tulee tänne… Minusta ei muutenkaan ole hauskaa olla sinä, mutta suuteleminen on jo liikaa.” Tino tuijotti häntä hetken.
”Ruotsi… Suuteli sinua?” hän kysyi hitaasti ja Aksel nyökkäsi näyttäen hyvin harmistuneelta.
Voi Aksel parkaa raukka joutui suuteluhyökkäyksen kohteeksi, eikä Ruotsi edes tiennyt ettei suudellut oikeaa rakastaan.

”Sanotaan vaikka, että olin liian kiireinen tarkkaillakseni sinua kultaseni, että olisin huomannut hänet”, mies lopulta mutisi hyvin nopeasti, ”ja, jos sinua oikeasti kiinnostaa, minä huusin hänelle ja sanoin että hänen pitäisi hankkia uudet lasit jos hän ei edes erota kahta suomalaista toisistaan.”
”Ruotsi-parka…”, Tino mumisi jostain nauramisensa lomasta.
”Hei! Minä olin uhri!” Aksel huudahti, mutta Tino vain huitoi kättään vastaukseksi pystymättä enää sanomaan mitään. 
Voi Aksel sen siitä saa kun keskittyy liikaa vakoilemaan muita, tsot tsot. Jotenkin vain tykkään siitä että Aksel käyttää paljon sanaa kultaseni, tälläisten höpsöttelynimien käyttö on söpöä. Aksel parka kun Tino ei tarjoa hänelle myötätuntoaan.

Belgia naureskeli, kun perinteisten joululaulujen lomaan eksynyt latino-hitti lähti soimaan kaiuttimista ja Espanja kaappasi Etelä-Italian tanssimaan ennen kuin mies ehti kieltäytyä. Romano käytti erittäin värikästä kieltä, mutta antoi kuitenkin ihme kyllä espanjalaisen viedä itseään. Belgialaisen nauraessa ja vilkuttaessa heille Hollanti keskittyi lähinnä mulkoilemaan pahasti kaikkia, jotka tulivat liian lähelle hänen sisartaan.  Sveitsi teki aivan samoin, kun joku lähestyi Liechtensteinia, mutta sveitsiläismies vielä korosti elettä puristamalla sormensa nyrkkiin aivan kuin hän voisi tarvittaessa loihtia tahdonvoimalla aseen käteensä.
Joulunvietto on sitten mukavaa,voi noita ylisuojelevia isoveljiä. Taitaa heillä olla välillä vaikeaa kun naisvaltioita on niin paljon vähemmän kuin miehiä. Osaakohan Sveitsi olla missään tilanteessa rauhassa ja luontevasti koskaan.

”Mitä ihm…”, Saksa aloitti, mutta joutui italialaisen yllätyshyökkäyksen kohteeksi ennen kuin ehti sanoa asiaansa loppuun asti. Italia ilmestyi lähes tyhjästä ja hyppäsi suoraan saksalaisen syliin kietoen kätensä ja jalkansa hänen ympärilleen sekä painaen huulensa täysin ujostelematta toisen miehen huulia vasten. Hetkeksi Saksa jähmettyi silkasta yllätyksestä, mutta sitten hänen kätensä löysivät vaistonvaraisesti oman paikkansa italialaisen vyötäröltä.

”Ei, idiootti…”, Romano huudahti, kun Espanja loi häneen sen tietyn katseen. Mutta he olivat vieläkin tanssiasennoissa, joten espanjalainen vain virnisti ja yksinkertaisesti taivutti Romanon alas toisen käsivartensa varaan.

”Mi amore…”, Espanja kuiskasi ja jostain syystä Romano ei vastustellutkaan, kun häntä suudeltiin.
Yllätyshyökkäys Italialta ja Espanjalta, ihan suudelma kohtaus. voi että mistelit on sitten hieno keskintö.


”Sinä olet barbaari”, hän totesi, mutta se ei Preussin hymyä hyytänyt.

”Olen paljon parempi suutelija kuin sinä”, hän sanoi virnistäen.

”En usko”, Itävalta vastasi. Preussi päästi otteensa Unkarista, joka seurasi tilanteen kehittymistä suurella mielenkiinnolla, ja asteli lähemmäs toista miestä.

”Minä näytän sinulle”, preussilainen julisti ja tarttui sitten kaksin käsin kiinni Itävallan päästä ennen kuin kukaan ehti estää ja painoi suudelman tämän huulille. Itävalta itse ei saanut sanaakaan suustaan, mutta Unkarilla oli kiire hihkua ja ottaa niin monta kuvaa kuin vain pystyisi.         
Tässä oli ihana todistus kohtaus, jossa toiselle pitää todistaa jotain. Tämä kohta sopi todella hyvin itävallalle ja Preussille, ymmärrän kyllä miksi Unkari oli haltioissaan ja kiireinen ottamaan mahdollisimman paljon kuvia.

”Ruotsi…?” Suomi kysyi katsellessaan kuinka hänen valtio ystävänsä tekivät parhaansa seotakseen kunnolla.

”Hmm?” Ruotsi murahti tarkkaillen hänkin ihmisiä, mutta luultavasti eri syystä kuin Suomi.

”Mikset sinä ole vielä suudellut minua?” Suomi kysyi suoraan ja luultavasti ensimmäisen kerran vuosisatoihin Ruotsi punastui.

”Tuota…”, hän aloitti, mutta suomalainen naurahti ja kiskaisi hänen päätään hellästi alemmas solmion avulla ja suuteli naapurivaltiotaan. Ruotsi mukautui tilanteeseen mielellään ja malttoi tuskin päästää suomalaistaan otteestaan, kun Norja ilmestyi paikalle ja napautti hänen olkaansa.

”Minun vuoroni”, norjalainen ilmoitti ja tarttui Tinon kädestä painaen huulensa hetkeksi hänen huulilleen. Tino naurahti, kun hänen kumpikin naapurimaansa osoitti vuorotellen huomionsa hänelle ja loputkin Pohjoismaista ilmestyivät paikalle. Tanska oli selvästi innoissaan, mutta Islanti näytti jopa aavistuksen pelokkaalta. Norja päästi otteensa Suomesta ja kietoi vuorostaan kätensä omistavasti pikkuveljensä ympärille.

”Hei! Minä saan suudella kaikkia!” Tanska julisti riemukkaasti ja tarttui ensimmäisenä kiinni suomalaisen leuasta antaen hänelle suukon. Seuraava uhri oli Norja, joka antoi tanskalaiselle hieman pidemmän suudelman, ja Islanti oli ilmeisesti saanut osansa jo aiemmin. Ruotsin kohdalla Tanskan piti hiukan tapella, mutta lopulta hän sai suudeltua viimeistäkin Pohjoismaata, kunhan hän oli painanut ruotsalaisen kädet tämän kylkiä vasten ja suostutellut tätä hetken. Lohdutukseksi Suomi antoi Ruotsille vielä toisen suudelman jälkeenpäin ja pyysi tätä olemaan tappamatta tanskalaista.
Pohjoismaat suutelemaassa keskenään en taida tietää tällä kertaa parempaa, voi kun ne on vaan söpöjä! Tästä viisikosta on aina ihana lukea melkeinpä mitä tahansa. Voi Ruotsia toinen ei olisi halunnut suukkoa Tanskalta.
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!