Kirjoittaja Aihe: Sinun sävelesi, S (Blaise/Seamus, Oneshot)  (Luettu 1346 kertaa)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Sinun sävelesi, S (Blaise/Seamus, Oneshot)
« : 21.01.2012 00:02:39 »
Title:Sinun sävelesi
Author:yuuri
Raiting: S
Pairing:Blaise/Seamus
Warnings: Yksi kirosana! :)

A/N: Kiitos Sinikeijulle tuesta tämänkin ficin kanssa<3 Itse pidän tästä, toivottavasti tekin lukijat :)
Haasteet: rare10(2.0)/slash 2.0, sekä FF100-037.kuulo

*selvennykseksi, nuo kursivoidut kohdat ovat Seamuksen "ajatuksia"...
__________________________________________________________________________



Sinun hiuksesi tuuli tuiversi ja suljettuja silmiäsi kehystivät pitkät, tuuheat ripset. Sinun kaulasi hivenen kaarella ja kauniin kaareva leuka oli painautunut viulua vasten. Pitkät sormet liukuivat ohuilla kielillä kauniisti, oikean käden tanssittaen jousea kielillä - niin hellästi, mutta voimakkaasti.

Soinut katosivat tuuleen, mutta minä tunsin ne. Tunsin ne ihollani väreinä, sielussani lämpönä. Huuleni sulivat hymyyn ja olin taas ehjä. Sinä raotit luomiaan ja kirkkaansiniset silmäsi saivat sydämeni hypähtämään. Minä unohdin itseni ja kuulin vain musiikin - sinun tunteesi.

Minä ajattelen vain sinua.

Sinun vaaleat hiuksesi liukuivat silmille ja luomet sulkeutuivat uudestaan. Istuuduin ruohomättäälle ja vain katselin. Katselin kuinka sinä sait aikaan jotain niin kaunista. Voimakkaat otteet loivat surullisen sävelen pohjoistuuleen. Tunsin kyyneleen vierivän poskenani pitkin. En välittänyt.

Sinä annoit sävelten viedä itsesi toiseen maailmaan. Sinulle viulusi oli maailma, jonne minä en mahtunut - niin luulin. Sinun huulesi hymyilivät hivenen - surullisesti. Kyynel kristalliakin kirkkaampi putosi korkeaan ruohikkoon. Tahdoin koskettaa sinua, mutta soinut loivat muurin välillemme.

Olen aina luonasi.

Puut tuntuivat kumartuvan sinua kohti. Ne kuuntelivat. Linnut hiljenivät. Ne nauttivat. Aurinko hyväili viimeisillä säteillään ihoasi. Olit kaunis. Niin helvetin kaunis.

Soinut voimistuivat loppua kohden. Sormiesi ote jousesta heltisi hivenen. Viimeinen sointu kajahti matalana tuuleen. Kauneus hajosi kuin tyyni järven pinta sadepisaran osuessa siihen. Nousin ylös ja astelin luoksesi. Laskit viulun hartialtasi ja nostit katseesi minuun.

Siirsin vaaleita suortuvia silmiltäsi ja katselin silmäsi. Niissä myrskysi kesän viimeinen raivo. Puristin sinua itseäni vasten enkä halunnut irrottaa. Suutelin sinua kaikkialle. Sinä seisoit hiljaa ja itkit.

Rakastan sinua.

Avasin silmäni. Kivi edessäni jo pakkasen hyväilemä. Kyyneleeni kuivuneet ja sirpaleinen sieluni ehjä. Sinä olit kanssani vain hetken. Vain sen kesän, mutta minä muistan ja vain muisto sinusta sai sieluni korjaantumaan. Olit minulle se jokin, jota tulen aina muista etsimään.

Nyt rinnallani jo toinen, mutta ei koskaan sinä. Sinä olet minulle jokainen kesä. Hän on minulle keskitalvi pimeydessä ja hän tietää sen, mutta silti hän seisoo vahvana rinnallani. En unohda sinua.

Nostan viulun olalleni ja anna sormieni tanssia kielillä, toisen käden ohjatessa jousta tanssimaan kilpaa kielille.

Se on sävel sinulle.



__________________________________________________________________________

A/N: näin olkaa hyvä :)



« Viimeksi muokattu: 21.02.2015 00:03:23 kirjoittanut Unohtumaton »
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 523
  • Hannibalin täti
Vs: Sinun sävelesi, k-13 (Blaise/Seamus)
« Vastaus #1 : 21.01.2012 00:09:45 »
Toinen mulle ownattu, mistä hyvästä :-*

Mä oon oikeasti sanaton. Sä tiedät, mitä mun pitäs tehä, mut miten mä pystyn siihen tän ihanuuden jälkeen? Aivan ihana. Tuli haikea olo kun luki. Seamus/Blaise, eka fic tällä parituksella kun luen ja rakastuin saman tien.

Kiitos :-* :-*

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"