Kirjoittaja Aihe: Sirpaleita mielikuvitusmaailmasta (toistaiseksi K-11 korkeimmillaan)  (Luettu 9691 kertaa)

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Päätin tehdä topicin töilleni, kun noita nyt on kertynyt jonkin verran. Koen, että kirjoittaminen ja laulaminen ovat varsinaisia lahjojani, mutta en käsittääkseni ole huono piirtämisessäkään. Olen aina piirrellyt jonkin verran, mutta vasta lähiaikoina olen kunnolla innostunut siitä. Mukaan on tullut nyt lisäksi myös maalaaminen. Aiheeni ovat aika sekalaisia, mutta toistaiseksi parhaat tekeleeni ovat omia hahmojani (niin fanfictionistani kuin muistakin kirjoituksistani), sekä näkemyksiäni kirjojen hahmoista. Olen myös kiinnostunut maisemien piirtämisestä, mutta uskon harjoittelevani vielä jonkin aikaa ennen kuin julkaisen sellaisia täällä. Eläinten piirtämisessä en ole kauhean taitava, mutta pyrin kehittymään siinäkin.

Sekä risut, että ruusut ovat tervetulleita!

P.S. Joissakin töissä voi näkyä hieman paljasta pintaa, mutta kyllä minä silti pistäisin ikärajan sallituksi. Huikatkaa jos sen suhteen koette olevan huomautettavaa.

Harry Potter
Bellatrix Lestrange (S)
Narcissa Malfoy (S)
Astoria Greengrass (S)

Dragon Age
Zevran (S)

Fantasia-, mytologia-, ja uskontoaiheita
Lilith (S)

Omia hahmoja
Oscar (S)
Aravel (S)
Lumikuningatar (S)
Phoenix (S)
Phoenix2 (S) UUSI

Random ihmiset
Tyttö (S)
Lumisielu (S)
Raise Your God, Praise The Evil (S)
Tyttö2 (S)
Velhotar (S) UUSI

Eläimet
Yön lapset (S)

Muista fandomeista
Suomalaisten satujen helmiä: Tarina ritarista ja tytöstä (S)
The Phantom of The Opera (S)
Hullu Hatuntekijä (S)
Lancelot & Guinevere (S) UUSI

Symboliset
Kylkiluiden syleily (K-11) UUSI
« Viimeksi muokattu: 26.03.2013 01:16:30 kirjoittanut Belsissa »
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

Aurinkotyttö

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Sirpaleita mielikuvitusmaailmasta
« Vastaus #1 : 13.01.2012 16:49:43 »
Oi että, tuo tarina tytöstä ja ritarista oli ihana^^
Kaiken kaikkiaan sun piirustusjälki on mun mielestä tosi kaunista, etenkin noissa viimeisissä. Narcissakin jotenkin vastasi niin kovasti mun omaa mielikuvaa että huh.
Tuo Lilith jäi hiukkasen kaivelemaan.Suu oli hiukan erikoisen pullottava ja rinnat oudossa asennossa.
Mutta enempiä haukkumatta, tosi ihania töitä.

ava by puolipro

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: Sirpaleita mielikuvitusmaailmasta
« Vastaus #2 : 13.01.2012 18:07:04 »
Joo niin minustakin! Olen ihan rakastunut siihen satuun. ^^

Mutta joo, itse mietin Lilithin suhteen juuri noiden seikkojen suhteen, että laitanko koko työtä, mutta pistinpä nyt kuitenkin. Mutta suuret kiitokset sinulle niin ruusuista kuin risuistakin! :)

// 28.02.2012 - Uusi maalaus omasta hahmostani Phoenixista!


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2012 04:46:44 kirjoittanut Illusia »
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

oromari

  • ***
  • Viestejä: 46
Vs: Sirpaleita mielikuvitusmaailmasta
« Vastaus #3 : 08.04.2012 10:13:48 »
oi, tykkäsin tosi paljon tosta Oscarista ja sit tosta Tytöstä. niiden ilmeet oli jotenkin luontevat. mutta koska annoti luvan, niin nyt tulee vähän risujakin: naisten rinnat oli... hmm... vähän turhankin epäaitoja. mun mielestä kannattaa aina miettiä, että tekiskö tommonen puku muille kuin silikoneille noin. esim. Bellatrixin korsetti voiskin tehdä noin, mutta Lilithillä ei ees oo vaatteita. Suosittelen siis,että yrität vähän rentouttaa sun piirtämistäs, eikä vaan rinnat-jutussa, vaan muutenkin. Useissa näissä tunnelmat on aivan ihania, mutta asennot vähän tönkköjä. Mutta silmät sulla on aivan upeita :)) samoin nenät  :D että siis ehdottomasti mä ainakin haluan nähdä lisää sun töitäs!

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: Sirpaleita mielikuvitusmaailmasta
« Vastaus #4 : 08.04.2012 10:44:52 »
Joo, minä tiedän, että minulla on ongelmia tuon luonnollisuuden ja asentojen kanssa. Ne pitäisi saada rentoutettua, mutten oikein tiedä miten sen tekisin. No, onneksi minulla on itseäni taitavampia tuttuja, jolta voi kysyä neuvoa. :) Laittelen kyllä lisää näitä, kunhan saan kuvia koneelle.
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

UNICORNCHILD

  • Vieras
Vs: Sirpaleita mielikuvitusmaailmasta
« Vastaus #5 : 08.04.2012 13:42:25 »
oioioi, olet piirtänyt Dragon Agea, ja vielä ihanan Zevranin ♥ tähän mennessä en ole törmännyt häenstä piirrettyyn fandomiin, joten olen varsin iloinen kun tämän löysin. :) upea ja ihan näköinen. ja kyllä nämä kaikki muutkin työt olivat tosi hienoja, enkä osaa nyt juuri laittaa kauheasti risuja, kun en kuvia sillä silmällä katsellut. mutta jos jokin pisti silmään, niin aikaisemmat kommentoijat ovat jo kertoneet niistä. eli meikä tykkää, ja haluan todellakinehdottomasti nähdä lisää sun piirrustuksia, ja miksei muitakin töitä. ja lisää DA:ta! ::)

Pheebs

  • Kohtalon oma
  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: Sirpaleita mielikuvitusmaailmasta (toistaiseksi S)
« Vastaus #6 : 28.08.2012 01:28:28 »
Tykkäsin tosi paljon tuosta Bellasta! Tyylisi on erilainen, samalla tosi upea. Vaikka piirsitkin
Bellan omalla tyylilläsi, oli hahmo täysin tunnistettavissa, ja vielä tällä mielikuvituksella entistäkin
hienompi.

Tykkäsin myös Lumikuningattaresta, hänen silmänsä ovat aivan älyttömän hienosti piiretty!
Tykkään lyijäritöistä ehkäpä eniten, ja vaikka tuohon olisi sopinutkin vaaleat värit, niin oli se
mielestäni täydellinen juuri näin. :)
新しい道を探せ、他人の地図を広げるな!

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Unicornchild: Itse kuolasin Zevrania pelatessani siinä määrin, että olihan hänet pakko piirtää. :D Kiitän palautteestasi, mukavaa, että olet pitänyt. :) Dragon Agea olen suunnitellut vielä piirteleväni, ainakin Morriganin meinasin vielä joku päivä piirtää. ^^

Pheebs: Koen itsekin olevani parhaimmillani lyijykynätöissä ja meinasinkin jatkossa keskittyä lähinnä niihin. Sitten kun opin piirtämään lyikkärillä paremmin, siirryn taas harjoittelemaan värikynätöitä/maalaamista. Tosi kiva kuulla, että olet pitänyt töistäni! ^^
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini