Kirjoittaja Aihe: Pokémon | Adored | S | Oneshot | Songfic | Ash/Gary  (Luettu 822 kertaa)

Zofcu

  • Shipper Queen
  • ***
  • Viestejä: 68
  • Special Snowflake ♥
    • Tumblr
Tämä on ensimmäinen ficcini, joten älkää olko julmia. Tällaista tekstiä syntyy, jos pyörähtelee ulkona lumessa yöpuku päällä ja kuuntelee samalla musiikkia.

Author: Zofcu
Fandom: Pokémon
Rating: Sallittu
Pairing: Ash Ketchum / Gary Oak - Palletshipping
Lyrics: Miranda Cosgrove - Adored
Genre: Fluffy, Little angst
Disclaimer: En saa rahaa, enkä mitään muutakaan ficin kirjoittamisesta. Hahmot kuuluvat ehdottomasti Satoshi Tajirille, minä vain leikin niillä hieman. Myöskään biisi ei ole minun, joten lyriikat ovat vain lainassa biisin laulavalta neitoselta. Kiitos inspiraatiostani hänelle.
Summary: Ash ja Gary asuvat molemmat Garyn tutkimuskeskuksessa, jossa Ashin homma on kouluttaa Pokémoneja ja Gary jatkaa setänsä (vai enonsa?) työtä. Molemmilla on hyvin lämpimät tunteet toisia kohtaan, mutta kumpikaan ei uskalla aluksi myöntääkkään sitä.

A/N: Nämä suloiset homoparitukset ovat aina olleet lemppareitani, kun olen ficcejä lukenut. Niimpä päätin tehdä itsekin tällaisen. Mikäli kyseinen paritus ei ole mieleesi, älä ala lukemaan.
Koska päätinkin tehdä tästä songficin (viime hetkellä ennen julkaisua), suosittelen laittamaan taustalle kappaleen, josta lyriikat ovat peräisin.
Miranda Cosgrove - Adored
****

I'm willing to try this
But maybe you're not
Maybe we'll like it
Let's give it a shot



Gary Oak painoi paljaan jalkansa valkeaan lumihankeen ja katsoi suoraan eteensä aukeavaan pimeyteen. Ash Ketchum, hänen Ashy-pojunsa oli vain hetkeä aikaisemmin meinannut karata siihen kylmyyteen, kauniiseen valkeaan maisemaan.


But let's throw ourselves in
And get soaking wet
Don't just slip our toes in
Not yet



"Olet ollut hiljainen. Haluatko kertoa --"
"En"
"Ash.."
"Jätä minut rauhaan"
Ja Ash oli paiskannut huoneensa oven kiinni Garyn nenän edestä.


Don't tell me that you're kind of into me
'Cause I just wanna be, wanna be, wanna be
Adored



"Et voi vain jättää tutkimuskeskusta ja hylätä kaikkia Pokémonejasi!"
"Kyllä voin"
"Et voi jättää minua!"
Ja sen pienen hetken kun Ash oli ollut hiljainen ja tuijottanut maahan, Gary tunsi ikäänkuin riemuvoiton.


I need to feel it, to know that you mean it
From the bottom of your soul
Let me know that I'm adored



Ash silitti kädellään pikaisesti Pikachua päälaelta, kun Gary astui keittiöön hiukset pörrössä ja kasvoilla uninen virne. Ashin kasvoilla käväisi hymy ja hän tunsi vatsassaan jonkun vääntyvän. Gary oli suloinen näky, eikä sitä voinut kiistää.


It's not enough for you simply to say it
Instead of telling me words and let me know
That your positively mine and
I'm positively yours for sure
From the bottom of your heart
Let me know that I'm adored



Ash halusi huutaa koko maailmalle rakastavansa Garya, mutta halusiko Gary tietää sitä? Pitäisikö hän Ashia enään niin mukavana, jos saisi tietää?


I'm willing to show you
The thoughts in my mind
I'm willing to cut loose
The ropes that I tied



"Ash"
"Mmmmh..?"
"Oletko hereillä?"
"No nyt olen"
"Voisinko.. Tulla viereesi? Minun on kylmä"
"...."
"Ash?"
"No tule vain"
Ja niin Gary ryömi omasta sängystään Ashin viereen ja tunsi lämmön virtaavan sydämeensä.


So tell me you're ready
To dig in the dirt
To show me the places
Where you haven't heard



Ash tunsi Garyn selän selkäänsä vasten ja kääntyi varovasti katsomaan nukkuiko hän.
Gary katseli vastapäistä seinää mietteissään, mutta ummisti silmänsä kuulessaan Ashin kääntyvän.


So shattered my heart don't matter now
because I wanna fall
for my own sickness don't matter if I break
you're gonna be adored, by me



"Gary?"
"Niin?"
"Haluan kertoa sinulle.. Miksi olen niin hiljainen"


Ash nousi istumaan ja katseli Garyn selkää hiljaisena.
Gary mietti. Mietti hetken, ennenkuin nousi istumaan nähdäkseen Ashy-pojun kasvot.

"Olen rakastunut"
"Kehen?"
"...."
"Ash, en kerro kellekään, enkä suutu"
"En olisi niin varma"
Gary katsahti peittoon ja tunsi kyynelten tavoittelevan hänen silmiään.


Don't tell me that you're kind of into me
'Cause I just wanna be, wanna be, wanna be
Adored



"Gary.."
Hiljaisuus
"Gary, oletko kunnossa?"
"En"
"..."
"Olen minäkin rakastunut.."
"Keneen?"
"...sinuun"
Ja maa Ashin alta putosi kokonaan. Hän heittäytyi Garyn kaulaan - joka yllättyi ja kaatui lattialle.


I need to feel it, to know that you mean it
From the bottom of your soul
Let me know that I'm adored
It's not enough for you simply to say it
Instead of telling me words and let me know
That your positively mine and
I'm positively yours for sure
From the bottom of your heart
Let me know that I'm adored



He tuijottivat toisiaan pitkään, kunnes Ash painoi huulensa Garyn pehmeille huulille ja sulki silmänsä. Molemmat antoivat ilon kyynelten virrata, kun molempien sydämet olivat saaneet helpotuksen ja rauhallisuuden tunteen.


--------------------------
Rakentavaa kommenttia arvostan kovasti :D
Ja tosiaan oli eka ficcini ja aika hutaistu, mutta halusin päästä julkaisemaan jo tänään.
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 01:18:52 kirjoittanut Yukimura »
You're the only one who knows me Better Than I Know Myself
Richard x Lee ♥ Adam x Sauli ♥ Joey x Daniel ♥ Jude x RDJ ♥ James x Michael ♥ Ian x Anthony

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Pokémon | Adored | S | Oneshot | Songfic | Ash/Gary
« Vastaus #1 : 18.07.2019 21:29:43 »
Voi, herttainen tarina! Ashin ja Garyn epävarmuudet tulevat kivasti esiin (erityisesti Garyn murhe kun Ash kertoo rakkausjuttuja, snif). Ihana akun Ash silittää Pikachun päätä. <3 Tukimuskeskuksesta ja sen arjesta olisi kyllä kiva kuulla enemmänkin, tässä liikuskellaan vain tunnetasolla (ja vuoteesta toiseen :D)). Jotenkin animehenkinen tuo kaatuminen kaulaanheittäytymisestä! Hyvä että tunteet tulivat lopulta selviksi. ^_^