Kirjoittaja Aihe: Piirroksia Auringolta UUTTA 26.1  (Luettu 6684 kertaa)

Aurinkotyttö

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 40
Piirroksia Auringolta UUTTA 26.1
« : 03.01.2012 15:46:19 »
Noniin. Pakkohan munkin on tänne piirrokseni tunkea, joten tervetuloa:D

Piirrän aika lailla ihan peruslyijäreillä, joten jos otsikko huijasi sut tänne värien perässä, joudut valitettavasti pettymään (tosin väripiirroksiakin olis suunnitteilla kunhan saan aikaseksi C:)

Kommentteja olis mukava saada, joten risuja ja ruusuja kehiin vaan:D

/Muuten, mikäli joku haluis selittää tyhmälle todella selkeästi miten saa piilotetun linkin, niin oisin kyllä äärimmäisen kiitollinen<3
Siksi siis linkit tollain.


Twiggy (Pastelliliidut ja hiili) sallittu

Evanna Lynch (Lyijykynä) sallittu

Brendon Urie (Lyijykynä) sallittu

Amanda Seyfried (Lyijykynä) sallittu

Adalmiinan helmi (Lyijykynä & puuvärit) sallittu


// Illusia korjasi linkit.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012 05:25:51 kirjoittanut Illusia »
ava by puolipro

Yökulkija

  • ***
  • Viestejä: 538
    • Rainbowned
Vs: Piirroksia Auringolta
« Vastaus #1 : 03.01.2012 16:11:48 »
 Tuo Adalmiinan helmi on hieno! Tykkään hahmon asennosta ja hiuksista. Eikä se käsi nyt niin kamala ole (ainakaan minun mielestäni). ;D
Lainaus
Koodi linkittämiseen: [ url=http://tähän kohtaan kuvan osoite]linkin nimi[/url] (ilman väliä)
Tuolla tavalla pitäisi linkin piilottaminen onnistua, en sitä tosin ole itse kokeillut. Lainasin kohdan topicista "Ohjeita osastolle" "Kuinka saan kuvan galleriaani?" otsikon alta.

//Nuo hakasulut ja url-merkintä kuuluu ehdottomasti olla (eihän se muuten mikään koodi olekaan...) Ihan tuollaisena pitäisi toimia (kuten sanottu, en itse ole kokeillut), kunhan otat pois ensimmäisen sulun jälkeen olevan välilyönnin.

//Joo, kokeilin, sain toimimaan (tämä sivu), poista myös se http://, muuten se tulee tuplana eikä linkki toimi. :)
« Viimeksi muokattu: 03.01.2012 17:13:47 kirjoittanut Yökulkija »

Aurinkotyttö

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Piirroksia Auringolta
« Vastaus #2 : 03.01.2012 16:43:01 »
Kiitos, Yökulkija ;D
Tuota yritin ymmärtää samasesta paikasta mutta kun... Ei aivokapasiteetti riitä ::)
Pitääkö siis laittaa nuo sulutkin siihen ja tuo url-merkintäki?
ava by puolipro