Kirjoittaja Aihe: Nälkäpeli, Tyhjää ilman sinua, S  (Luettu 1701 kertaa)

fan4ever

  • ***
  • Viestejä: 114
  • "You love me. Real or not real" - "Real"
Nälkäpeli, Tyhjää ilman sinua, S
« : 02.01.2012 22:31:29 »
Nimi: Tyhjää ilman sinua
Kirjoittaja: fan4ever
Ikäraja: S
Fandom: Nälkäpeli
Genre: Draama, Mystery
Charagters: Gale
A/N: Hahmot kuuluvat Collinsille. Osallistuu haasteeseen ficlett300

Tämä ei voinut olla totta. Olin varmasti unessa. Sinä et ikimaailmassa tekisi niin. Et ikimaailmassa suutelisi Peeta Mellarksia. Ethän sinä edes pitänyt hänestä. Tämä oli vain jokin Capitolin ohjelmanumeroista. Oli pakko olla, mutta miksi tekisit kuten Capitol haluaa? Oliko se ainut tapasi selvitä hengissä? Sen hyväksyisin.

Olin tuntenut tuskaa jo tribuuttien esittely gaalassa, jossa kuljit hänen kanssaan käsikädessä, mutta se ei ollut mitään tähän tuskaan verrattuna. Tämä oli pahempi. Edellisellä kerralla pystyin panemaan asiat hyväksyttävästi Haymitchin syyksi, mutta en nyt.
   Tuskaa lieventää hieman tieto siitä, että teet sen hengissä selvitäksesi, jotta saisit sponsori-lahjan joka voi pelastaa henkesi.

Jälleen tunsin inhoa Capitolia kohtaan. Tämä vain lisäsi inhoani entisestään. Kuinka he saattoivat? Eivätkö he todellakaan tienneet tai välittäneet? Jos kapina todella tulisi, olisin ensimmäisten joukossa tuhoamassa Capitolia. Se oli varma asia.

Suuttumukseni alkoi laantua suruksi ja vihan kyyneleet kohosivat silmiini. En menettäisi Katnissia taistelutta. En nälkäpelille, en Capitolille enkä leipäpojalle. En edes Katnissille itselleen. Aioin saada hänet takaisin. Minun oli pakko. Elämäni oli niin tyhjää ilman häntä.
« Viimeksi muokattu: 31.10.2013 09:48:44 kirjoittanut fan4ever »

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Vs: Tyhjää ilman sinua, Nälkäpeli, S
« Vastaus #1 : 02.01.2012 22:36:39 »
Ihan mielenkiintoisen kuuloinen pikku raappale. (: Taisi siinä kyllä pari pientä kirjoitusvirhettäkin löytyä, mutta mitäs minä siihen olen puuttumaan, kun niitä virheitä aina itseltäkin löytyy.

Siinä olen raappaleen/Galen kanssa samaa mieltä, että se paritus pitääs ehdottomasti olla Gale/Katniss, mutta oon mä pikkuhiljaa lämmenny sille Peeta/Katnissille kans. (:
Kiitos kivasta pikku lukukokemuksesta

love, GuruLove
petajagurnau.blogspot.com