Kirjoittaja Aihe: Testihilleri, punapäätodistaja ja onnekas valittu (Harry/Draco, Harry/Ron, K-11)  (Luettu 5936 kertaa)

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 053
Nimi: Testihilleri, punapäätodistaja ja onnekas valittu – eli kuinka suudelmat pelastivat joulun
Kirjoittaja: Sisilja
Esilukija: Beelsebutt
Ikäraja: K-11
Paritus: Harry/Draco, Harry/Ron
Tyylilaji: Söpöstely, huumori, romantiikka
Vastuuvapaus: Vaikka onkin joulu, niin yhdestäkään lahjapaketistani ei paljastunut näiden ihanuuksien omistusoikeutta. Kaikki on siis edelleen Rowlingin ja minä vain kiitän lainaamisesta.
Yhteenveto: Tänä jouluna Harry suutelee yhtä sun toista, ensin todistelumielessä ja sitten ihan vain tunnepohjalta.
Varoitukset: Vähän väkivaltaa ja vähän enemmän pussailua sekä enemmän tai vähemmän asiaankuuluva CapsLock!Harry.

Alkusanat: Ensimmäinen kirjoittamani jouluficci ikinä! Tästä tosin ei tullut lainkaan sellainen kuin alun perin piti. Sain idean selaillessani Feeniksin kiltaa ja avatessani kirjan kohdasta, jossa Harry suutelee Chota ja kertoo siitä myöhemmin Ronille ja Hermionelle. No, Ronhan tietysti ehdottaa Chon kyynelten syyksi, että Harry on huono suutelija. Ja totta kai siihen oli tartuttava!

Suunnittelin kirjoittavani hauskan ja söpön H/D:n, ja mikä onkaan lopputulos? Kaksiosainen one-shot, jonka ensimmäinen osa kyllä on sitä suunniteltua H/D:tä, mutta toinen osa tahtoi väenvängällä (ja Bbuttiksen alitajuisella avustuksella) syntyä Rarryksi. Ficci on silti hauska ja söpö paritussopasta huolimatta, toivon mukaan ainakin.

Ficci osallistuu tällä ensimmäisellä osallaan Slash10 kakkoseen parituksella Harry/Draco ja Yhtyeen tuotantoon The Rasmuksen kappaleella Madness.

Ja koska tämä tosiaan on kahden osan ficci, ensimmäinen osa ilmestyy nyt jouluaattona ja toinen huomenna joulupäivänä. Tällä tavalla ficin tapahtumat kulkevat käsikädessä julkaisuajankohdan kanssa.



Testihilleri, punapäätodistaja ja onnekas valittu
eli kuinka suudelmat pelastivat joulun


Ensimmäinen osa
 jossa epäillään Harryn suutelijantaitoja


Harry katseli päänsä yläpuolella killuvaa mistelinoksaa. Vielä muutamaa päivää aiemmin piskuinen koriste olisi ollut hänelle vain kasvi muiden joukossa, mutta nyt se sai hänen poskensa palamaan ja pikkukiviä kerääntymään vatsanpohjalle. Hän olisi tahtonut viettää joulua niin kuin yksitoistavuotiaana, leikkiä tyynysotaa tupakavereiden kanssa, syödä liikaa makeisia ja ennen kaikkea olla murehtimatta mitättömyyksiä. Se vain tuntui juuri nyt kovin vaikealta, olla välittämättä.

Hän ei ollut huono suutelija.

Tietenkään Ron ei ollut tarkoittanut sitä mitä oli sanonut. Harry oli varma siitä. Eihän Ronilla ollut varaa sanoa, kuka osasi suudella ja kuka ei, koska Ron itse ei ollut koskettanut huulillaan mitään uninallea elävämpää. Ei, Harry ei ollut loukkaantunut. Hän ei vain pitänyt siitä, että joku kehtasi epäillä hänen suutelijantaitojaan ilman minkäänlaisia perusteita.

”Harry, tule jo. Kuolen nälkään!”

Hyvä on, ehkä Harry olikin loukkaantunut. Hivenen. No, aika pahasti. Oikeastaan sydänjuuriaan myöten. Aivan sama, ei siitä kukaan kirjaa pitänyt.

”Ei ole nälkä”, Harry tokaisi eikä katsonut Roniin päinkään.

”Älä viitsi”, Ron huokaisi turhautuneena. ”Et kai sinä enää vihoittele siitä? Se oli ihan tyhmä juttu, enhän minä edes tiedä asiasta mitään.”

”No et niin!” Harry kivahti ja pyörähti ympäri nojatuolissaan, katsoi Ronia myrskyävin silmin. ”Kun et ole ikinä suudellut minua!”

Jostain käsittämättömästä syystä Ron punehtui aina korvannipukoitaan myöten. ”Ihan miten vain. Menen nyt syömään. Oletan, että löydät paksun pääsi kanssa perille ilman kädestä johdattamistakin.”

”Voi hyrräpää, Ron! Olet ihan –” Harry huusi, mutta ei ehtinyt saada sanottavaansa loppuun, sillä Ron oli jo ryöminyt Rohkelikkotornin muotokuva-aukosta ulos. ”Hitto.”

Muutama neljäsluokkalainen tyttö tirskahti, ja Harrylla napsahti.

”MITÄ SIINÄ TIRSKUTTE? MINÄ EN OLE MIKÄÄN YLEINEN NARRI!”

Koko oleskeluhuone hiljeni oitis, mutta Harry ei tuntenut oloaan yhtään paremmaksi. Oli hän kieltämättä jonkinlainen hölmö. Tosin mikään, ei niin mikään saisi häntä myöntämään sitä ääneen kenellekään. Hän odotti vielä kymmenen minuuttia ennen kuin nousi ylös. Kukaan ei saisi missään nimessä luulla, että hän juoksisi Ronin perässä kuin mikäkin uikuttava sylihauva. Sylihauva, hänkö? Ron se tässä oli hänen aseenkantajansa, mikäli jonkinlaista roolijakoa haluttiin suorittaa.

Kiukusta puhisten Harry saapui eteisaulaan. Hän mietti, oliko Ron ehkä jo kannellut riidasta Hermionelle ja voittanut tytön myötätunnon puolelleen. Pirun juonittelijat. Harry sai aina selvitä yksin aivan kaikesta, oli kyse sitten kaksikasvoisesta miehestä, basiliskista, sadasta ankeuttajasta, Voldemortista itsestään tai –

Draco Malfoysta.

Ennen kuin Harry ehti huomatakaan, jokin oli tarttunut häntä nilkoista ja hän oli pudonnut portaat kovalla kyydillä alas kuin paraskin sarjakuvasankari. Maatessaan mahallaan kylmällä kivilattialla ja ihmetellessään, mitä kummaa hänelle oli juuri tapahtunut, hän näki Malfoyn astuvan esiin pylvään takaa.

”Vanha kunnon liikkumitor kuolitus toimii yhä kuin unelma”, Malfoy sanoi tavallisen laiskaan tapaansa ja virnisti omahyväisesti.

Harry kirosi raskaasti.

”Oho, onpa sinulla jouluinen mieli, Potter”, Malfoy hymähti ja asteli Harryn nenän eteen.

”Ihanko totta?” Harry ärähti. ”Kas, kun en itse ole huomannut.”

Malfoy nauroi ivallisesti ja, yllättävää kyllä, vapautti Harryn jalat kirouksesta.

Harry ei aikaillut vaan ponkaisi salamana ylös. Sitten hän veti kätensä taakse ja iski Malfoyta kasvoihin. Kovaa.

Malfoy putosi maahan kuin veltto räsynukke. Hän ei huutanut, hyvä kun edes nyyhkytti, mutta piteli silmäänsä aivan kuin se olisi voinut pulpahtaa pois päästä kuin Vauhkomielellä konsanaan.

”Mustaa joulua vain sinullekin”, Harry sylkäisi suustaan. ”Sinuna olisin miettinyt kahdesti, keneltä vien jalat alta.”

Malfoyn huulilla nyki hymy. Olikohan Harry onnistunut vaurioittamaan tämän kasvolihaksia? Toivottavasti.

”Itse asiassa minä mietinkin”, Malfoy vastasi ja laski kätensä kasvoiltaan. Vasen puoli turposi ikävän näköisesti. ”Mutta minä tiedän, ettei se voi olla totta, vaikka tavallaan ymmärrän nyt sen itkupuolen.”

Harry rypisti otsaansa. ”Mitä sinä oikein höpiset? Kuulostat sekavammalta kuin Punurmio kymmenen sherrypullon jälkeen.”

”Etkö ole kuullut, mitä sinusta puhutaan käytävillä, Potter?” Malfoyn äänensävy muuttui pahaenteisen silkkiseksi.

”Minusta, toisin kuin sinusta, puhutaan niin paljon, etten kiinnitä huomiota puoliinkaan jutuista.”

”Ah, kuinka itseriittoista”, Malfoy kuiskasi ja nousi jaloilleen.

”Sinähän tiedät siitä kaiken, Malfoy.”

”No”, Malfoy sanoi hitaasti ja pudisteli kaavunhihojaan, ”minun ei ainakaan tarvitse maksaa Changille sellaisten huhujen levittämisestä.”

”Minkä ihmeen huhujen?”

Malfoy kohtasi hänen katseensa ja silmäili häntä pitkään. ”Sinä et tosiaankaan voi olla loistava suutelija.”

Harryn ilme oli varmasti näkemisen arvoinen. ”Niinkö – niinkö Cho sanoo?”

Malfoy pyöräytti silmiään. ”Mistä minä tiedän. Siksi ne ovat huhuja, Potter. Kukaan ei osaa sanoa, ovatko ne totta vai eivät.”

Harry tunsi virnistyksen kohoavan kasvoilleen. ”Kiitos, Malfoy. Oikeasti. Muista käydä pyytämässä Pomfreylta yrttihaudetta tuohon silmääsi.” Sen sanottuaan hän kääntyi lähteäkseen.

”Hei, tämä ei ollut vielä tässä!” Malfoy karjahti.

Harry vilkaisi poikaa. ”Kyllä se vain oli. Sinä kirosit minut, minä löin sinua – joo, päiväannos taitaa olla täynnä. Ai, hei, Colin.”

Kameraa kaulassaan kantava rohkelikkopoika heilautti iloisesti kättään ja tuli lähemmäs suuren salin ovien luota, jossa oli seisoskellut veljensä kanssa. ”Hei, Harry! Rökitit taas Malfoyn, vai?”

Harry naurahti. ”En sanoisi niinkään. Oikeastaan hän pelasti päiväni.”

”Hänen silmänsä on aika musta, vai mitä, Colin?” Dennis lohkaisi ja hihitti päälle. Malfoy näytti purevan hammastaan, ettei olisi syössyt suustaan tulta.

”Olet sitten minulle velkaa, Potter”, Malfoy huikkasi. ”Jos minä pelastin päiväsi, joudut hyvittämään sen.”

Harry tyrskähti. ”Niinkö? Aika erikoista. Entä mitä sinä haluat minun tekevän? Kenties kehuvan onnistunutta kampaustasi? Voin kertoa, että se on yhtä hurmaavasti sliipattu kuin aina ennenkin.”

”Ei”, Malfoy tokaisi huumorintajuttomasti. ”Minä haluan todisteen siitä, että huhut ovat vain huhuja.”

Harryn silmät suurenivat. ”Sinä siis haluat, että minä –” hänen suunsa kuivui eikä hän saanut lopetettua lausettaan.

”Niin”, Malfoy vastasi, vaikka tällä tuskin oli aavistustakaan, mitä Harry oli ollut aikeissa sanoa. Ainakin Harry toivoi, ettei Malfoylla ollut siitä aavistustakaan.

Malfoy otti askeleen lähemmäs. Harry otti askeleen kauemmas.

”Miksi?” hän kysyi ääni väristen. ”Ethän sinä pidä minusta. Tämä on hullua.”

Malfoy nyrpisti nenäänsä. ”Minä vihaan sinua. Nyt ja aina.”

”Olipa runollista”, Harry vinkaisi ja peruutti yhä vain Malfoyn tullessa kohti. Lopulta hänen selkänsä osui seinään. ”Melkein kuin vihkivala”, hän heitti, mutta ei osannut enää nauraa. Malfoy oli aivan liian lähellä.

”Tämä testi ei johda mihinkään”, Malfoy tokaisi vienosti hymyillen. ”Turha siis pelätä poikuutesi puolesta.”

Harry älähti vastalauseen, mutta ei ehtinyt tehdä muuta, kun Malfoy jo survoi huulensa hänen huulilleen. Älähdys napsahti katki ja haaleni hiljaiseksi huokaukseksi. Malfoy nojautui lähemmäs, painoi kämmenensä seinään Harryn molemmin puolin ja kallisti päätään niin, että heidän huulensa solahtivat lomittain. Suudelmasta katosi rajuus, jäljelle jäi molemmille vieras hapuilevuus.

Harry sulki silmänsä, nosti kätensä huomaamattaan Malfoyn olkapäille ja suuteli takaisin lähes arasti. Hänen silmälasiensa sanka osui Malfoyta silmän alle, ja tämä sihahti kivusta.

Harry päästi kurkustaan tyynnyttäväksi tarkoitetun hyminän ja kupersi kätensä Malfoyn kasvoille. Hän hiveli peukalollaan pojan korkeaa poskipäätä tajuamatta kunnolla mitä teki ja kenen kanssa. Hän tajusi vain, että suuteleminen tuntui taivaallisen hyvältä. Hän osasi, todella osasi suudella, sillä Malfoy ei ollut tirauttanut vielä kyyneleen kyyneltä eikä irtautunut pian pois niin kuin Cho oli tehnyt. Ei, Malfoy oli työntänyt jalkansa hänen haaroihinsa, vienyt toisen käden hänen hiuksiinsa ja toisen takapuolelle. Malfoy valitti hiljaa, ja se ääni oli kiihottavinta, mitä Harry muisti koskaan kuulleensa, ja hän oli varma, ettei kestäisi kovin kauaa, kun –

Salamavalo välähti ja Malfoy loikkasi hänestä erilleen.

Harry räpytti hämmentyneenä silmiään, tasasi henkeään ja äkkäsi sitten Colinin. ”Mitä sinä teet?” hän kysyi epätavallisen karhealla äänellä.

Colin virnisti hämillisenä ja kohotti kameraansa. ”Kunhan otin kuvan.”

”Ja hyvän kuvan ottikin”, Dennis lisäsi.

”Kuule, Colin –” Harry sanoi mahdollisimman rauhallisesti, katsahti Malfoyn turvonneita huulia ja järkytyksestä laajentuneita silmiä eikä voinut uskoa, että hän oli saanut sen kaiken aikaan. ”Voinko saada siitä kopion? Vähän niin kuin joululahjaksi.”

Colin, joka oli selvästi odottanut jotain pahempaa, hymyili leveästi. ”Tietysti. Ihan niin monta kuin haluat!”

”Yksi riittää, kiitos”, Harry sanoi ja puhutteli sitten Malfoyta. ”No, saitko haluamasi?”

Malfoy keskittyi juoksuttamaan sormiaan hiustensa läpi. ”Väittivät, että saat ’tytöt itkemään ja suorastaan janomaan lisää’”, hän tuhahti.  ”Mitä ylisanoja.”

”Mutta en ollut aivan surkea?” Harry johdatteli.

”Jos olisitkin hyvä, niin tuskin minä sitä sinulle kertoisin.”
   
”Kiitos, Malfoy.”

”Itsellesi”, Malfoy vastasi. ”Nyt voin kertoa Pansylle ja miksen vaikka kaikille muillekin, että sinusta unelmoiminen on ajanhukkaa.”

”Luonnollisesti”, Harry sanoi ja lähti kulkemaan joustavin askelin kohti suurta salia. Hän ei nähnyt, että Malfoy ei liikkunut tuumaakaan ja katsoi vielä pitkään hänen peräänsä.

”Creevey! Minullakin voisi olla käyttöä todistuskappaleelle.”

”Mutta sehän näyttää, että Harry on oikeasti loistava suutelija”, Dennis piipitti.

”Kukaan ei kysynyt sinun mielipidettäsi, kirppu.”


« Viimeksi muokattu: 23.01.2021 01:21:36 kirjoittanut Sisilja »
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Hyvä tämä oli ! Pidin tästä.
Kirjoitusvirheitä en löytänyt.
Rakentavaa en osaa nyt sanoa, olen pahoillani siitä.
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 053
Kiitos kommentista, dracolove! Tässä tulee ficin päätösosa, joka osallistuu Yhtyeen tuotanto -haasteeseen The Rasmuksen kappaleella F-F-F-Falling.



Toinen osa
 jossa Ron oppii suutelutaitoja


Seuraavana aamuna Harry heräsi kauan ennen Ronia, istuskeli sängyllään ja hymyili tyytyväisenä. Hän jaksoi istua siinä ehkä vartin ennen kuin päätti herättää Ronin. Hän hamusi lahjakasastaan Ronilta saamansa Jokamaunrae-paketin ja alkoi pommittaa ystäväänsä harmailla ja vaaleanpunaisilla rakeilla. Harmailla siksi, että ne olivat lähes poikkeuksetta pahanmakuisia ja vaaleanpunaisilla, koska… no, koska ne muuten vain sopivat pommeiksi. Sitä paitsi ne näyttivät hassun suloisilta putoillessaan Ronin punaisiin hiuksiin kuin kirsikankukat.

Viidennentoista rakeen jälkeen Ron heräsi. ”Ääh, mitäsinäteet?” hän kysyi unesta tokkuraisena, silmät sirrissä ja tukka pystyssä.

”Herätin sinut”, Harry vastasi yksinkertaisesti.

”No joo, kiitos kamalasti”, Ron sanoi silmiään hieroen. ”Hei, lahjoja!”

”Niinpä näkyy.”

”Hyvää joulua, Harry!”

Harry virnisti, mutta ei vastannut toivotukseen.

Ronin iloinen ilme valahti. ”Et kai jaksa vihoitella enää? Nyt on sentään joulu! Äh, olen pahoillani, okei?”

”Avaa nyt vain lahjasi”, Harry sanoi kärsimättömänä. ”Aloita tuosta kirjekuoresta.” Hän osoitti tavallisen vaaleanruskeaa kuorta Ronin äidiltä tulleen jumpperipaketin päällä.

”Onko se sinulta?” Ron kysyi ja kurtisti kulmiaan. ”Ei sillä, ettenkö arvostaisi runoja ja sen semmoista, mutta olisin ottanut mieluummin karkkia. Cho taas voisi näistä tykätäkin.”

”Hitot Chosta”, Harry puuskahti. ”Avaa se vain.”

Ron ryhtyi näpertämään kirjekuorta auki, ja ilokseen Harry huomasi tämän käsien tärisevän. Hän pidätti hengitystään Ronin vetäessä hitaasti esiin velhovalokuvan. Seurasi hiljainen hetki, jonka aikana Ron tuijotti kuvaa suurin silmin, suu hölmistyksestä raollaan, ja Harrylta melkein loppui happi. Hän veti syvään henkeä ja alkoi nauraa räkättää Ronin tyrmistyneelle ilmeelle.

”Mitä hel-? Mitä pilaa tämä on?” Ron kysyi turralla äänellä ja näytti Harrylle kuvaa kahdesta kiihkeästi suutelevasta pojasta. Harry katsoi sitä pää kallellaan, ja hänen täytyi myöntää, että Malfoyn hiukset näyttivät melkein seksikkäiltä. Koko kuva oli itse asiassa seksikäs, julmetun seksikäs. Harry punastui omille ajatuksilleen.

”Ei se ole pilaa”, hän kähähti ja naurahti, vähemmän itsevarmasti tällä kertaa. ”Se on todiste.”

”Mistä? Siitäkö, että olet oppinut väärentämään valokuvia?” Ronin ilme kuvasti inhoa, ja Harry alkoi epäillä, oliko sittenkin mennyt liian pitkälle.

”Ei kun minun suutelijantaidoistani”, hän oikaisi auliisti.

Ron katsahti Harrya ja pyöritti päätään. ”Okei”, hän sanoi hitaasti. ”Leikitään, että kuva on aito –” Harry avasi suunsa vakuuttaakseen sen olevan sitä, mutta Ron heilautti kädellään hänet hiljaiseksi, ”ja että olet oikeasti suudellut Malfoyta.” Ron irvisti hiukan kahden viimeisen sanan kohdalla. ”Ei se silti todista yhtään mitään.”

Harry ähkäisi epäuskoisesti. ”Todistaapas! Katso nyt sitä kuvaa!”

”En taida haluta”, Ron vastasi ja pudotti kuvan sängylleen. ”Eikä sen tapittaminen auttaisi muutenkaan, koska juttu on niin, että –” Ronin korvat punehtuivat jälleen äärimmäisen heleästi, ja Harry alkoi vihdoin ymmärtää jotain, joka hänen olisi pitänyt tajuta jo aikoja sitten, ”hyvän suutelijan tunnistaa vasta suudelmasta.”

Harryn oli vaikea uskoa korviaan. ”Ei kuulosta yhtään sinulta.”

”No, kuulinkin sen Hermionelta, mutta se tuntui ihan järkevältä.”

”Mitä Hermione muka suutelemisesta tietää?”

”Krum”, Ron yskähti vähän turhan katkerasti.

”Ai”, Harry sanoi. ”En muistanutkaan.”

Hän ei tiennyt, miten olisi voinut jatkaa, joten hän tyytyi heiluttelemaan jalkojaan sängynlaidan yli. Ron tarkasteli kynnenalusiaan suurella mielenkiinnolla. Harry yritti hillitä itseään ja pysyä hiljaa, mutta epäonnistui. Hän kun ei ollut tunnettu kärsivällisyydestään vaan uskomattomasta tyhmänrohkeudestaan.

”Sinä siis toivot, että minä –” Harry jätti lauseen lopun pyörteilemään ilmaan.

”Joo”, Ron sanoi arvaten hänen ajatuksensa täydellisesti. He eivät olleet turhaan toistensa parhaita ystäviä.

Heidän katseensa kohtasivat. Ron väänteli käsiään. ”Ei sinun ole pakko, jos ajatus tuntuu inhottavalta”, hän sanoi. ”Mutta kun kerran olet suudellut jo hilleriäkin, niin –”

”Niin kai siinä menee samalla yksi näätäeläinkin?” Harry ehdotti.

Ron tuhahti hermostuneesti. ”Tosi hauskaa.”

”Ei yhtään”, Harry myönsi. ”Eikä ajatus sinusta ja minusta tunnu yhtään inhottavalta”, hän lisäsi ja nousi ylös. Ron nielaisi niin että aataminomena pompahti. Harryn kädet hikosivat, kun hän istahti ystävänsä viereen sängyn reunalle. Malfoyn suuteleminen oli ollut helppoa, se oli käynyt kuin itsestään, mutta nyt – nyt Harry halusi todella onnistua. Suoraan sanottuna hän halusi suudella Ronilta tajun kankaalle.

”Mihin kädet pitää laittaa?” Ron kysyi lähes ujosti.

”En tiedä”, Harry vastasi totuudenmukaisesti. ”Mihin vain haluat.”

Ron nuolaisi huuliaan ja asetti kätensä hyvin hitaasti Harryn niskaan. ”Onko näin hyvä?”

”Suorastaan loistava”, Harry henkäisi ja vei omat kätensä Ronin lanteille saaden tämän värähtämään. ”Sulje silmäsi”, hän kuiskasi.

Ronin silmäluomet värisivät hänen totellessaan.

Harry kallisti päätään samalla tavalla kuin Malfoy oli tehnyt ja kumartui lähemmäs. Hengittäessään lämmintä ilmaa Ronin kasvoille hän viimein käsitti, miksi oli alun perin loukkaantunut Ronin sanoista. Ei sanojen vuoksi eikä edes siksi, että joku epäili hänen taitojaan, vaan siksi, että epäilijä oli ollut juuri Ron. Toisinaan itsestäänselvyyksien tajuaminen vei kaikista kauiten.

Huulet painuivat toisiaan vasten. Ron veti hätääntyneesti henkeä. Harry piteli hänestä kiinni tiukempaa ja pyöritti peukaloillaan rauhoittelevia kaaria hänen lanteilleen, sulki silmänsä ja upposi suudelmaan.

Ron inisi. Harry vastasi murahtamalla ja nappasi Ronin alahuulen huuliensa väliin. Ronin pitkä nenä painui hänen poskeaan vasten ja se tuntui niin hyvältä, ettei Ron enää ollutkaan tarpeeksi lähellä. Ja ennen kuin kumpikaan heistä ehti huomata, Harry oli jo kiivennyt Ronin syliin ja kietoutunut jalkansa tämän ympärille, painautunut niin lähelle, että se melkein sattui. Hän tunsi Ronin vasten itseään, kovemmin ja selkeämmin kuin milloinkaan aiemmin, ja hän oli varma, ettei haluaisi mitään muuta ikinä tunteakaan. Vain Ronin ja yksin Ronin, se oli aivan tarpeeksi, kenties jopa liikaakin. Harrya huimasi.

Ronin kädet putosivat hänen selkäänsä ja rutistivat häntä omistavasti. Harry huokaisi ja hiveli Ronin aamupörröisen karheita hiuksia. He suutelivat, suutelivat niin kuin huomista ei koskaan tulisikaan. Valitettavasti tuli silti aika vetää henkeä, eikä sitä voinut lykätä enää yhtään kauemmas, vaikka he kumpikin kovasti yrittivät.

Kun he irrottautuivat toisistaan, kuitenkin korkeintaan puolen tuuman päähän, Ronin kasvot loistivat punaisuuttaan ja Harry huohotti raskaasti. Hän painoi otsansa vasten Ronin otsaa ja suikkasi suukon nenänpäähän.

”Joko uskot, että minä osaan?” hän kysyi leikkisästi.

”Ai että uskonko”, Ron huokaisi ja virnisti sitten. ”Mutta jos joku muu, ihan kuka tahansa, kehtaa vielä epäillä sitä, niin olen aina valmis todistamaan heidän luulonsa vääriksi.”

”Tässähän alkaa toivoa, että epäileviä ihmisiä löytyisi joka nurkan takaa”, Harry naurahti. ”Tosin eipä heitä taida olla kohta kovinkaan montaa. Kukaan ei enää epäile yhtään mitään sen jälkeen, kun Malfoy on kertonut –”

Ron läppäsi käden hänen suulleen. ”Ei enää sanaakaan Malfoysta”, hän käski. ”Älä pilaa tätä.”

Harry hekotti, pyöritti päätään ja suuteli Ronin sormia. ”Ei tulisi mieleenkään.”

”Itse asiassa –” Ron sanoi, irrotti kätensä Harryn ympäriltä ja noukki valokuvan sängyltään, ”minusta tuntuu, että on hyvä pelata varman päälle.” Hän ojensi kuvan Harrylle. ”Kiitos tästä, mutta minun on valitettavasti pyydettävä toinenkin lahja.”

Harry kierähti mukavampaan asentoon Ronin sylissä, selkä vasten tämän rintakehää, ja tarkasteli kuvaa. Nyt hän näytti Malfoyta suudellessaan lähinnä typerältä, eikä hänen oikeastaan edes tehnyt mieli katsoa kuvaa hetkistä kauempaa. Ei varsinkaan, kun Ron painoi päänsä hänen olalleen ja hipaisi huulillaan hänen kaulaansa, juuri korvan alta.

”Revi se”, Ron sanoi hiljaa. ”Koeta saada Malfoy mahdollisimman pieniin osiin.”

Harry hymyili, repäisi kuvan kahtia ja katsoi sitten Ronia, joka nyökkäsi. Harry jatkoi repimistä niin kauan, että jäljellä oli vain kourallinen silppua.

”Hyvä”, Ron totesi tiukasti. ”Nyt olet minun.”

Harry tunsi jonkin lämpimän puikkelehtivan sisuksissaan. ”Aina ja ikuisesti”, hän lausui, tajusi sanojensa siirappisuuden eikä siksi malttanut olla lisäämättä: ”Oi armahin!”

Ron nauroi makeasti, ja Harry kurottautui kuin suudellakseen. Mutta juuri kun huulet olivat kohtaamaisillaan, Harry perääntyi ja sotki Ronin hiukset paperisilpulla.

”Mustasta joulusta saatiin sittenkin valkoinen!” hän sanoi suu leveässä virneessä.

Ron karjahti vakuuttavasti ja kaappasi Harryn sängylleen makaamaan. ”Nytpä tulee minun lisälahjani sinulle”, Ron lupasi.

Harry kohottautui kiinnostuneena kyynärpäidensä varaan, mutta saikin uuden suukon sijaan tyynystä päähän.

”Siitäs sait!”

Alkoi kiihkeä tyynysota, jossa höyhenet lensivät eikä iskuja säästelty saati sitten suudelmia. Painiskelua kesti aikansa, mutta juuri kun Harry kiskoi Ronilta paitaa pois ja Ronin käsi puristi Harryn housujen etumusta saaden hänet ulvaisemaan, läheisestä vuoteesta kuului ärtynyt ääni:

”Ihan totta, vaikka on joulu ja kaikkea, niin haluaisin vielä nukkua”, Dean sanoi. ”Ei sillä, että touhunne pahemmin häiritsisivät, onhan tätä jo odotettukin, mutta ei kellon katsomisen luulisi silti olevan ihan ylivoimaista.”

”Se on vasta puoli kuusi”, Neville säesti.

”Säästäkää jotain myöhemmäksikin tai uudeksi vuodeksi ei jää mitään kivaa kokeiltavaa”, Seamus päätti sättimisen vuorokaudenaikaan nähden ihmeellisen hilpeästi.

Sekä Ron että Harry katsoivat kauhistuneina toisiaan, tosin syyt järkytykseen erosivat hivenen.

”Herätit minut puoli kuudelta?” Ron ärjäisi toivuttuaan yllätyksestä ensimmäisenä.

”Pikemminkin viideltä”, Harry vastasi ja sai jälleen kerran osuman tyynystä. ”Mutta eikö olekin hienoa, nyt me voidaan pussailla vielä tuntikausia ennen kuin täytyy mennä aamiaiselle.”

”Toistan äskeisen: säästäkää ihmeessä jotain uudeksi vuodeksikin!”

”Pää kiinni, Finnigan”, Ron murahti.

”Hankkikaa huone!” kuului yhtä sivistynyt vastaus.

”Me ollaan hankittu, mutta saatiin vahingossa kolme uteliasta huonekaveria kaupan päälle”, Ron sanoi ja ansaitsi Harrylta hävyttömän virneen.

”Kaupankäynnin riskejä”, Seamus tokaisi. ”En minäkään muista sopineeni mistään aikuisviihdepalveluista!”

Harry tähtäsi tyynyn suoraan Seamusin naamaan ja sai hetkeä myöhemmin samanlaisen tällin Deanin tyynystä.

”Minun kaveriini et koske ilman seurauksia!” Dean uhkasi.

”Sota alkoi, valitkaa puolenne!” Ron huusi ja kahmaisi Deanin tyynyn itselleen.

Asettuessaan turvaamaan hyökkäävän Ronin selustan Harry ymmärsi, etteivät joulut olleet loppujen lopuksi muuttuneet miksikään vuosien saatossa. Hän nautti edelleen tyynysodasta tupakavereidensa kanssa ja sai syödä vatsansa täyteen makeaa. Ronin vilkaistessa häntä ja hymyillessä valloittavasti Harry oivalsi kuitenkin, että nyt he voisivat jakaa yhdessä sen kaiken, vieläpä aivan eri tavalla kuin ennen.
 
Eikä hän panisi lainkaan pahakseen, vaikka joulun ihmeet jatkuisivat vielä pitkään juhlapyhien jälkeenkin.


« Viimeksi muokattu: 21.08.2019 10:55:31 kirjoittanut Sisilja »
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 488
  • ava Claire + bannu Ingrid
Lainaus
”Kukaan ei kysynyt sinun mielipidettäsi, kirppu.”
Muahaha, kerron silti mielipiteeni, vaikka kukaan ei kysyisikään.
Haa, meinasin ensin kommentoida, mutta sitten tuli viesti, että sinä aikana on tullut uusi viesti ja kas kummaa, toinen osa oli mätkähtänyt tänne. Ei voi ilo siitä enää suuremmaksi muuttua!
Eka osa oli mainio. Draco oli ihanan kärttyisä ja kopea, mutta kuitenkin niin suloinen.
Toinen osa se vasta mahtava olikin. Pidin noista loppuosan sanailuista :D Oivoi, Finnigan ja kumppanit ovat niin hauskoja. Ja Harry, herättää nyt toinen viideltä vain katsomaan Dracon ja Harryn muiskausta.
Ihanaa kieltä ja kuvailut osuivat nappiin.

Lainaus
”Ei sillä, että touhunne pahemmin häiritsisivät, onhan tätä jo odotettukin, mutta ei kellon katsomisen luulisi silti olevan ihan ylivoimaista.”
Heh, sait mut virnuilemaan täällä hyvin hölmön oloisesti, sillä tämä oli mahtava repliikki :DD Varmaan mielenkiintoista herätä siihen tilanteeseen.

Kiitos tästä ficistä, tämä oli mahtava!
Hyppää lehtikasaan!

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Ei apua. Mun naurattaa ihan liikaa....  ;D
Tää on ihan mahtava. Olin just kattomassa uusimman Holmesin mul on semmonen hassu ajatus että tässä on hieman kuivaa samankaltaista huumoria  :D Harry on aivan ihana. Käy hyvin Jamesin pojasta ja varsinkin Sirius "the kelmin" kummipojasta.
Lainaus
”Pikemminkin viideltä”, Harry vastasi ja sai jälleen kerran osuman tyynystä. ”Mutta eikö olekin hienoa, nyt me voidaan pussailla vielä tuntikausia ennen kuin täytyy mennä aamiaiselle.”

”Toistan äskeisen: säästäkää ihmeessä jotain uudeksi vuodeksikin!”

”Pää kiinni, Finnigan”, Ron murahti.

”Hankkikaa huone!” kuului yhtä sivistynyt vastaus.

”Me ollaan hankittu, mutta saatiin vahingossa kolme uteliasta huonekaveria kaupan päälle”, Ron sanoi ja ansaitsi Harrylta hävyttömän virneen.

”Kaupankäynnin riskejä”, Seamus tokaisi. ”En minäkään muista sopineeni mistään aikuisviihdepalveluista!”
Tuli vähän pitkä lainaus, mutta, ei, juu en nauranut ollenkaan tuossa kohtaan. Eli edelleen aivan ihana ja viihdyttävä. Kiitos paljon luku kokemuksesta
-Gin
Ps. Todistus aineistoa on aina hyvä olla  ;)
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 053
Grenade: Haha, mutta se onkin Draco, joka ei tahdo kuulla muiden mielipiteitä (eli epämukavia totuuksia!), en minä. Kiitos siis, kun uhrasit aikaa kommentin kirjoittamiseen. Olipas muuten loistoajoitus! :D

Hauskaa, että Draco miellytti ja sanailut hauskuttivat. Niitä oli muuten tosi hauskaa myös kirjoittaa, joskin oikean sanamuodon löytäminen vei välillä aikansa. Onneksi on betat keksitty! Harry taas toimii tällä kertaa ennen kuin ajattelee – mikä taitaa toisaalta olla hänelle melko tyypillistä. Ron-parka. :D

Ginerva: Oi, pitäisikin nähdä uusin Holmes, edellisessä oli ainakin huulenheitto kohdillaan. Kiva että myös tämä ficci onnistui naurattamaan, se oli pyrkimyskin. Harry oli vaikeaa saada pysymään aisoissa (yritti revitellä suuntaan jos toiseen), mutta loistavaa, että poika tuntui tutulta. Kiitos kommentistasi!

Ja ehdottomasti todistusaineistoa (tyynyn alle päätyvääkin) on aina hyvä olla!
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Siipirikko

  • ***
  • Viestejä: 268
  • rikkinäinen
Hei, tää oli kiva ficci :)) Huomasin tän aikaisemmin jo, mutta tosiaan mua ei toi Harry/Ron paritus innostanut joten luin tän vasta nyt. Ja huomasin, että oikeastaan tykkäsin enemmän toisesta osasta :D Kuitenki, virheitä en löytänyt ja kirjotustyylisi on kiva c:
Eka osa oli hyvä ja olis kyllä ollu mielenkiintoista toisaalta tietää mihin se olis johtanu :3 Kun Draco halus itselleen kuvan tuli silleen aaws <3
Toinen osa oli kyllä parempi ja Harry niin "kilttinä" poikana meni herättään ihmiset siinä viiden kuuden aikaan :D Sanailut tässä osassa olivat hauskat, tyksin.

Oli hyvä, kiitos lukukokemuksesta :)
- dracoxharry

Carabella

  • TMNT Raph! <3
  • ***
  • Viestejä: 100
  • BDB <3
Ei voi muuta sanoa kuin että ihana,ihana,IHANA!!!
Sori, en pysty kirjoittamaan mitään rakentavaa kun toi oli niiiin mahtava!! ;D

~Cara

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Oi, kuinka ihana :) En pahemmin Rarrya lue, mutta pidin siitä tässä ja H/D:kin oli ihan kiva, vaikka jokseenkin, Harry ja Ron sopivat tässä tarinassa paremmin toisilleen :)

Hyvin rakennettu kokonaisuus, humoristiset kohdat olivat onnistuneet :)
Kaiken kaikkiaan, pidin tästä ihan hirmuisesti!

Kiitos kun sain lukea tämän :-*

~Criss~

Jolandina

  • Vieras

Päätin lukea tämän, koska H/D on kivaa ja H/R on kivaa ja ajattelin että yhdistettynä ne voi olla vielä kivempaa. Ja olin kyllä oikeassa!

Ekaosan Harry on ihanan Harry, jotenkin aika mustavalkoinen ja vähän teini, mutta tosiaan kyllähän kouluaikainen Harry nyt näin saattaisi ajatella:

Lainaus
Hän mietti, oliko Ron ehkä jo kannellut riidasta Hermionelle ja voittanut tytön myötätunnon puolelleen. Pirun juonittelijat. Harry sai aina selvitä yksin aivan kaikesta, oli kyse sitten kaksikasvoisesta miehestä, basiliskista, sadasta ankeuttajasta, Voldemortista itsestään tai –

Toinen tosi IC piirre Harryssa on myös ymmärtämättömyys:

Lainaus
”Mustaa joulua vain sinullekin”, Harry sylkäisi suustaan. ”Sinuna olisin miettinyt kahdesti, keneltä vien jalat alta.”

Malfoyn huulilla nyki hymy. Olikohan Harry onnistunut vaurioittamaan tämän kasvolihaksia? Toivottavasti.

Ja sä olet kyllä saanut kirjoitettua siitä tosi hyvää huumoria! Muutenkin piti ihan ekaosan puolessa välissä tarkastaa että avasinko ficin sittenkin huumoriosastolta, naureskelin useammassakin kohdassa ääneen, varsinkin Harryn pohdiskellessa sitä että Ron on HÄNEN aseenkantajansa, jos jotain rooleja jaetaan. Ihana! :D

Draco oli jotenkin kokeilunhalussaan tosi suloinen, ja sitten kun vielä halusi itselleen kuvan, awwws!

Toisessa osassa Harry jatkaa IC:yttään haluamalla kiivaasti osoittaa että Ron on väärässä ja hän itse oikeassa! :D Ja Ronin ja Harryn molemminpuolinen ujostelu aiheutti taas awww-refleksin :D Tykkäsin myös hirveästi siitä että Ron halusi Malfoyn mahdollisimman pieniin osiin, mutta vielä enemmän siitä että Ron järkyttyi eniten kellonajasta! :D

Ficin rakenteessa oli myös tosi kiva, että Harry saikin ”murheettoman” ja tyynysodan täyttämän joulun, mitä niin kaihoisasti alussa kaipasi, sekä siitä, että musta ja valkoinen joulu toistui Harryn sanomana. Koko ficci oli tosi hauska ja suloinen, tykkäsin paljon! :)

-Jolandina

Irishe

  • Sanamaanikko
  • ***
  • Viestejä: 342
  • Hammasratas polkupyöränä
    • Kerdrafundiants
Otsikko veti minut lukemaan tämän ficin, vaikka minun olisi pitänytkin oikeasti käyttää tämä aamu kokeisiin lukemiseen. Jälleen voin vaan kysyä, miten tässä kävikin näin?

Hieman hämäännyin otsikosta, koska paritukset olivat H/D ja H/R. Oletin, jostakin syystä, mitä en nyt jaksa lähteä analysoimaan, että H/D olisi pääparitus, vaikka se periaatteessa olisin H/R.

Mutta itse tekstiin. Varsin mielenkiintoinen asetelma ja hienosti toteutettu. Jollakin tavalla hervottoman hauska, mutta silti vakavamielinen. Lukukokemuksena todella miellyttävä. Kiitos tästä.
Pukeudun mustaan kunnes löydän jotain tummempaa
Murusia murtuneesta mielestä

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Aivan mainio, ihana jouluficci!! Vanhaa kunnon makeaa Tylypahkamuhinointia... ;) Ihanan suloista (fluffyinen on oikeastaan hyvä sana, vaikkei suomea olekaan :)), nuoruudenviatonta ja dramaattista tunnelmaa ja kaikki nuo linnakoulun jylhät puitteet...

Pidin jo alusta ja Malfoyn varastamasta kiihkeästä suudelmasta, ja siitä miten tämä jäi Harryn perään katsomaan.
Vielä paljon parempaa oli kuitenkin lukea jouluaamusta... Harry/Ron on juuri niin klassisen täydellinen best friends with benefits -paritus! Pidin dialogista monin paikoin, ja huonekavereiden puuttuessa asiaan kauhistuin, kunnes koko juttu kuitattiin ihanan kepeästi ja koko makuusali suli tyynysotaan... ah autuutta miten helposti kaikki menikään...!(Ihan kiva kyllä, ettei syntynyt mitään hyväksymis-dramatiikkaa...) Mutta miten ihmeessä muiden pokka piti keskeytykseen asti?!! ???

Tässä on nyt melko pitkä lainaus, mutta tässä on ihanan sympaattista ja hauskaa dialogia, ja tässä tulee niin paljon kaikkea esiin kummastakin hahmosta.... :
Lainaus
”Leikitään, että kuva on aito –” Harry avasi suunsa vakuuttaakseen sen olevan sitä, mutta Ron heilautti kädellään hänet hiljaiseksi, ”ja että olet oikeasti suudellut Malfoyta.” Ron irvisti hiukan kahden viimeisen sanan kohdalla. ”Ei se silti todista yhtään mitään.”

Harry ähkäisi epäuskoisesti. ”Todistaapas! Katso nyt sitä kuvaa!”

”En taida haluta”, Ron vastasi ja pudotti kuvan sängylleen. ”Eikä sen tapittaminen auttaisi muutenkaan, koska juttu on niin, että –” Ronin korvat punehtuivat jälleen äärimmäisen heleästi, ja Harry alkoi vihdoin ymmärtää jotain, joka hänen olisi pitänyt tajuta jo aikoja sitten, ”hyvän suutelijan tunnistaa vasta suudelmasta.”

Harryn oli vaikea uskoa korviaan. ”Ei kuulosta yhtään sinulta.”

”No, kuulinkin sen Hermionelta, mutta se tuntui ihan järkevältä.”

”Mitä Hermione muka suutelemisesta tietää?”

”Krum”, Ron yskähti vähän turhan katkerasti.

”Ai”, Harry sanoi. ”En muistanutkaan.”

Hän ei tiennyt, miten olisi voinut jatkaa, joten hän tyytyi heiluttelemaan jalkojaan sängynlaidan yli. Ron tarkasteli kynnenalusiaan suurella mielenkiinnolla. Harry yritti hillitä itseään ja pysyä hiljaa, mutta epäonnistui. Hän kun ei ollut tunnettu kärsivällisyydestään vaan uskomattomasta tyhmänrohkeudestaan.

”Sinä siis toivot, että minä –” Harry jätti lauseen lopun pyörteilemään ilmaan.

”Joo”, Ron sanoi arvaten hänen ajatuksensa täydellisesti. He eivät olleet turhaan toistensa parhaita ystäviä.

Heidän katseensa kohtasivat. Ron väänteli käsiään. ”Ei sinun ole pakko, jos ajatus tuntuu inhottavalta”, hän sanoi. ”Mutta kun kerran olet suudellut jo hilleriäkin, niin –”

”Niin kai siinä menee samalla yksi näätäeläinkin?” Harry ehdotti.

Ron tuhahti hermostuneesti. ”Tosi hauskaa.”

”Ei yhtään”, Harry myönsi. ”Eikä ajatus sinusta ja minusta tunnu yhtään inhottavalta”, hän lisäsi ja nousi ylös. Ron nielaisi niin että aataminomena pompahti. Harryn kädet hikosivat, kun hän istahti ystävänsä viereen sängyn reunalle. Malfoyn suuteleminen oli ollut helppoa, se oli käynyt kuin itsestään, mutta nyt – nyt Harry halusi todella onnistua. Suoraan sanottuna hän halusi suudella Ronilta tajun kankaalle.

”Mihin kädet pitää laittaa?” Ron kysyi lähes ujosti.

”En tiedä”, Harry vastasi totuudenmukaisesti.


Kiitos, tällaista olisi kiva lukea lisääkin! Kirjoitat hyvin!
 
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 053
dracoxharry: Mukavaa, että päädyit lukemaan ficin siitäkin huolimatta, ettei Harry/Ron heti silmää iskenytkään. Toivottavasti annat sille mahdollisuuden toistekin! Spekuloiminen on aina kivaa. On jokaisen mielikuvituksesta kiinni, yrittääkö Draco vielä jotain Harryn suhteen, vai jääkö kaikki yhteen valokuvattuun suukkoon. Harry taisi tosin tällä kertaa valita Ronin, mutta ikinä ei ole kiellettyä kysyä entä jos? Ihanaa, että loppu miellytti HooDee-faniakin.

Carabella: Ei sitä rakentavaa kannata väkisin vääntää, jätetään sen antaminen suosiolla niille, jotka haluavat kehitysehdotuksia antaa. Minua ilahduttaa jo kamalasti parikin sanaa, kiitos siis sinulle kommentistasi. Se sai hymyn huulilleni.

Criss Angel: Tästä se Rarryn lukeminen alkaa, pikkuhiljaa ja vaivihkaa, odotapas vain! Itsekin lämpenin kaveruksille ihan huomaamattani ja nyt se on yksi lempiparituksistani. Mukavaa, että pidit ficistä ja kiitos kommentistasi!

Jolandina: HooDee yhdistettynä Rarryyn on kieltämättä ihanaa, vaikka tämä ficci olikin vielä suunnitteluvaiheessa vain Harry/Dracoa pienellä Harry/Ron vivahteella. Toisinaan on onni, että suunnitelmat muuttuvat! Kiva, että hahmot toimivat. Olen myös tosi iloinen, että löysit alusta ja lopusta samankaltaisuutta, ympyrän sulkeutuminen ei siis ollut aivan näkymätön. Huumorin takia jouduin pähkäilemään, mille osastolle tämän nakkaisin. Päädyin Herttuaan, koska ainakin minusta tämä oli jälkimaultaan liian sokerinen päätyäkseen Naurretavuksen täytteeksi. Mielipideasioista on tosin paha kiistellä! Joka tapauksessa tuntuu mahtavalta, että onnistuin naurattamaan, kiitos!

Irishe: Auts! En suostu ottamaan syytä niskoilleni, jos koe menikin sitten vähän huonommin! :D Vaikeaa tässä on kuitenkaan olla kovin pahoillaan, sillä kommenttisi piristi ihanasti. Niin, Harry/Ron on tässä keskeisemmässä osassa kuin Harry/Draco, mutta päädyin laittamaan ne hämäävästi otsikkoon päinvastaisessa järjestyksessä, koska ensimmäinen osa on HooDeetä ja seuraava Rarrya. Kaikkea muuta kuin looginen ratkaisu, mutta toivottavasti saan sen anteeksi. Ja vaikka en saisikaan, on silti mukavaa kuulla, että pidit lukemastasi!

Elfmaiden: Best friends with benefits, yes sir! Minusta Harry/Ronin viehätys piilee osittain juuri siinä ystävyysasetelmassa, josta saa aikaan vaikka minkälaisia kuvioita. Hihi, mukavaa että Tylypahkamuhinointi vei mukanaan. Niin se teki allekirjoittaneellekin, sillä en halunnut luoda mitään suhteenpaljastusdraamaa tällä kertaa. Siksi Rarryn rohkelikkokaverit suhtautuvat juttuun niin hyvin. Enpä muuten tiedä, kauanko muut olivat hereillä vai heräsivätkö he vasta tyynysodan kiihkeimmässä kohdassa.  Luulisi nimittäin olevan aika vaikeaa makailla hiiren hiljaa toisten pussaillessa intohimoisesti viereisessä sängyssä. Kyllä siinä saisi tunkea nyrkkiä melkoisen syvälle suuhun, että onnistuisi olemaan päästämättä pihahdustakaan. :D
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Jaei

  • Stand Up- Koomikko
  • ***
  • Viestejä: 77
  • Mää nään sut... Mulla on sun toinen kenkä...
Harry ja Ron on niin söpö pari.  :D

Lainaus
Heidän katseensa kohtasivat. Ron väänteli käsiään. ”Ei sinun ole pakko, jos ajatus tuntuu inhottavalta”, hän sanoi. ”Mutta kun kerran olet suudellut jo hilleriäkin, niin –”

”Niin kai siinä menee samalla yksi näätäeläinkin?” Harry ehdotti.

Ron tuhahti hermostuneesti. ”Tosi hauskaa.”

”Ei yhtään”, Harry myönsi. ”Eikä ajatus sinusta ja minusta tunnu yhtään inhottavalta”, hän lisäsi ja nousi ylös. Ron nielaisi niin että aataminomena pompahti. Harryn kädet hikosivat, kun hän istahti ystävänsä viereen sängyn reunalle. Malfoyn suuteleminen oli ollut helppoa, se oli käynyt kuin itsestään, mutta nyt – nyt Harry halusi todella onnistua. Suoraan sanottuna hän halusi suudella Ronilta tajun kankaalle.

”Mihin kädet pitää laittaa?” Ron kysyi lähes ujosti.

”En tiedä”, Harry vastasi totuudenmukaisesti.

Aww ^^   Niin söpöä♥
Jaei, se omintakeinen makeinen.

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 053
Jaei: Hihi, kiitos kommentistasi! Huippua että pidit! Ron ja Harry todellakin ovat söpöjä.
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Ihanasti kirjoitettu ficci! Harry/Ron paritus oli todella kekseliästä! Olisin jopa halunnut jatkoa, mutta kaikkea ei voi saadakkaan... Harmi, mutta rakentavaa en osaa antaa, koska edelleen on hehkutus vaihe päällä aivoissa... :) Kiittäen Mara
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 053
Mara: Yllätyinpäs iloisesti, kun jätit kommenttia! Kiitos. Tosi kivaa, että pidit ficistä. Kannattaa lukea Harry/Ronia enemmänkin, se on ihana paritus! <3
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 725
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vahinkobongasin tämän ficin uusimmista viesteistä (johtuen hilleristä ;) ) mutta jäinkin lukemaan vaikka en ole suuremmin jouluihminen kuin slash-fanikaan. Mutta tykkäsin oikein kovasti. :) Sait minut kikattamaan ääneen ja siitä tuli jotenkin mieleen miten ihan ficciurani alussa H/D-ficceihin törmäsi kaiken aikaa ja niissä oli kaikkea vähän tämänsuuntaista kohellusta. Tuli niin nostalginen olo etten olisi voinut jättää kommentoimatta. Tämä oli todellinen illan piristys, vaikka varsinainen hilleri jäikin puuttumaan. Kiitos paljon söpöstä ficistäsi! Vaikka onkin näin höpsö ja myöhäinen kommentti viimevuotiseen ficciin, niin toivottavasti se piristää puolestaan sinun iltaasi.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Tonyatown

  • Laiskamato
  • ***
  • Viestejä: 74
  • If Heaven is up there, this is the Hell on Earth.
    • surkea blogini

MAHTAVA FICCI! Juuri tuollaisesta Drarrysta tykkään - nokkelia sanavalintoja ja tuollaista "frenemies"-ilkeilyä. Ihana! <3 Hienoa työtä, rakastuin tähän täysin!

Tämä aiheutti repeämisen XD

Lainaus
”Kukaan ei kysynyt sinun mielipidettäsi, kirppu.”

Kiitos ihanasta illanpiristyksestä! (:
"Life is too important to be taken seriously." -Oscar Wilde

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 053
Fiorella: Kommentti ei voi olla koskaan liian myöhässä! Kiitos siis valtavasti, ilahdutit minua todella. Vahinkobongailu on hauskaa ja nostalgiafiilikset korvaamattomia. Ihanaa että pidit tästä ja kommentoit, kiitos. :D

Tonyatown: Hahaa, loistavaa että ficci nauratti, se oli tarkoituskin. Kiitos itsellesi kun piristit minua kommentillasi!
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!