Kirjoittaja Aihe: Cheon piirustusbordelli (uutta 29.5.2016)  (Luettu 29300 kertaa)

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Cheon piirustusbordelli (uutta 29.5.2016)
« : 05.12.2011 17:16:31 »
“Edit your life frequently and ruthlessly. It's your masterpiece after all.”
- Nathan W. Morris


Tervetuloa Cheon enemmän tai vähemmän tasokkaaseen galleriaan! Luvassa on lähinnä Potter-fanartia ja jos totta puhutaan niin ei edes kovin persoonallisia, nyt olen lähinnä piirtänyt sellasia pönötyskuvia kun jätän ne anatomiaharjoitukset yleensä sketchbookin väliin mätänemään....Minulle saa myös ehdottomasti antaa rakentavaa palautetta sillä tahtoisin kehittyä piirtäjänä mahdollisimman paljon! ;)

Tyylini on tällä hetkellä aika sarjakuvamainen ja teen suurimman työn Paint tool Sailla ja viimeistelen Photoshop Elements kasilla. Eli siis digitaalista suurimmalta osin.

HUOM! Uusimmat teokset löytyvät noiden kategorioiden loppupäästä/uudesta viestistä. Näistä kehittyy melko nopeasti vanhoja paskoja, ainakin itelleni.

POTTER-FANARTIA
Longing S
- Lilyllä on mieletön ikävä Severusta ja kiroaa itseään siitä että meni tekemään väärän valinnan. Tai näin ajattelin, lähinnä se vaan istuu mietteliäänä.

Young Prince S
- Eli siis tässä kuvassa on Severus nuorena poekana. Tämä on ensimmäinen kuva jonka tein täysin digitaalisesti eli käyttämällä pelkästään Saita ja Photoshoppia koska yleensä minä teen luonnoksen lyijykynällä ja sitten skannaan sen.

Mrs Malfoy S
- Narcissa Malfoy, joskaan se ei vastaa minun kuvitelmaani Narcissasta sillä hänelle tuli liian pehmeät piirteet. Olen kuitenkin suht. tyytyväinen tähän koska minä en juuri koskaan piirrä naisia, istuvia ihmisiä, tuoleja, korkokenkiä...  Luultavasti kannattaisi  ;D

I just came to say hello S
- Tämä on sitten vähän vanhempaa materiaalia (joo, tehty syyskuussa, melkein yhtä vanha kuin Mona Lisa) Eli siis Sirius/Jamesia, ei ne mitään tuhmaa tee, James vaan lötköttää Siriuksen päällä.

Lapsuus loppui S
- James/Siriusta. Pilasin Jamesin totaalisesti, en ole kauhean harjaantunut piirtämään päitä tuosta kuvakulmasta. Mutta pitäähän sitä joskus yrittää että harjaantuu! ;) Joka tapauksessa minä itse ajattelin että tässä kuvassa James ja Sirius ovat ymmärtäneet että he eivät todella ole menossa takaisin Tylypahkaan ja he ymmärtävät, etteivät he voi olla enää niin villejä ja huolettomia, lapsuus on loppunut: heidän pitää alkaa ottamaan vastuuta. Siinä he istuvat mietteliäinä...

JEANS S, 29.9.2013
- Halusin piirtää hieman edellistä sukupolvea ja farkkuja (farkkuja on hauska piirtää!) joten tässä tulos. Vasemmalta oikealle: Lily, Severus, Peter, Remus, James ja Sirius. Tarkempaa infoa kuvan alla jos kiinnostaa.

Adultery S, 5.10.2013
- Severus/Lily! ;) Meikäläisen OTP. Oon aika huono piirtämään suutelevia ihmisiä mutta tässä nyt on ensimmäinen virallisesti viimeistelty suutelusessio.

PERCY JACKSONIA
Homeless S
- Nico di Angelo. Tykkään hirveästi piirtää ihmisiä sivuprofiilista ::)

You've let me down S
- Thalia ja Luke. Vaikka jotkut kieltääkin, niin kyllä näillä oli elämää suurempi rakkaustarina meneillään ja sen vieläpä huomasi. Mun piti tehdä tää piirtopöydällä mutta musta tuntuu että mä en jaksa... No, joka tapauksessa, ajatuksena on että Lukesta tuntuu samalta kuin Thaliasta, että Thalia olisi tuottanut hänelle pettymyksen koska Luke ajatteli häntäkin tehdessään mitä teki. Jos älyätte. Ja Thalia näyttää ihan oudolle ftw.

Suits were made for men not boys S, 29.9.2013
- Thalia kuolla kupsahti ja nyt Luke angstaa hänen peräänsä! Tehty kokonaan Paint Tool Sailla, olisin halunnut viimeistellä työn Photoshopilla mutta kun kone meni rikki enkä ole jaksanut asentaa sitä uudestaan... Kädet on aika pienet joo, ja puu, kengät ja netistä röyhkeästi pöllitty taivas näyttää melko kehnoilta mutta toivottavasti tästä saa jotain irti, heh! Inspiraatiota sain The Lumineersin kappaleesta Don't Wanna Go.

RANDOMIA
The children of tomorrow S
- Otsikko ja kyltin teksti on Scorpionsin kappaleesta Wind of Change. Kuvassa on mun kaks OC:tä, Kingston ja Nate, mun scifi-tarinan päähenkilöt! Ja tuo Kingston, tuo vaaleampi, ei näytä enää tuolle, minun on tosi vaikea keksiä sen ulkonäköä ja se muuttuu koko ajan enkä ole mihinkään tyytyväinen.

Nathaniel Curtis S
- Taas tuo samainen OC:ni Nate eli Nathaniel.

Luonnoksia (Varoitus, pääkalloja!) S
- Perehdyin pään luustoon ja harjoittelin piirtämään korvia, neniä ja suita, otin mallia Barrington Barberin kirjasta. En nyt muista sen nimeä, olisikohan se ollut Näin piirrät muotokuvia? Se lojuu mun pöydällä mutta en jaksa hakea sitä...

Inferiority complex S
- Tämäkin on vanhempaa, kesältä. Ajalta jolloin minulla ei vielä ollut Paint tool Saita. En tykkää enää oikeastaan piirustuksesta (voi tuon pojan leukaluita!) mutta ideahan on mitä mahtavin! Voisin piirtää tuon joku päivä uusiksi.

Surprise muthafucka! S (kiroilua)
- Halusin piirtää jotain rentouttavaa ja ja jotain sellaista mitä en yleensä piirrä. Linet on tussilla, väritys photoshop elementsillä. Ja eläimiä en juurikaan piirtele, kuten voi huomata! :D

The Raven Queen S
- Halusin piirtää jotain vähän julistemaista ja totta kai harjoitella varpaiden, naisten, mekkojen, lintujen etc. piirtämistä. Lisäinfoa piirustuksen alla, mm. tuosta ranskankielisestä lauseesta.

Maisema S, 29.9.2013
- Harjoittelin maiseman piirtämistä :)

Mr Harrington S, 29.9.2013
- Ei ole Kit Harrington kuten otsikon perusteella saattaisi ajatella! :D Ihan vaan tollanen hoopon näköinen perusjätkä. Kokeilin nimittäin erilaista väritystyyliä, tässä lopputulos. Silmän anatomia meni penkin alle mutta korva on vähän tyylikkäämpi, eikö?

Horror stories S, 5.10.2013
- Tää piirustus on itseasiassa vanhempi kuin tuo edellä oleva Mr Harrington, mutta nyt vasta tuli mieleen laittaa tämä tännekin! Tykkään tästä vieläkin vaikka on tässäkin niitä facepalm-kohtia. Esim. toi kuva tossa kirjan kannessa. Dafuq? :D Mutta joo, harmi vaan että skanneri pilasi värit taas kerran.

TRIANGLE S, 5.10.2013
- Tämäkin on vanha mutta tykkään silti, ainakin vielä. Paitsi että nuo tatuoinnit on todella laimeat, pahoittelut siitä *ULTIMATEFACEPALM* Joo ja se on taas se meidän rakas skanneri taas vaihteeksi...

Dreams no mortal ever dared to dream before S,  5.10.2013
- Galleriani ensimmäinen kollaasi! Vanha tämäkin, tehty joskus viime keväänä koulussa. Kollaasin lainaus ja otsikko Edgar Allan Poen runosta The Raven. Tää ei mahtunut kokonaan skanneriin, siksi tää on suttunen vasemmalta puolelta.

Kommentoida saa! ;)


// Lauchuo muokkasi ikärajat vastaamaan uusia ohjeistuksia
« Viimeksi muokattu: 26.06.2016 15:07:25 kirjoittanut Cheo »
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

Zam

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Cheon piirustusbordelli
« Vastaus #1 : 11.12.2011 09:51:52 »
Nämä olivat hienoja ja minusta ainakin persoonallisia!
Minä nyt en oikein mitään rakentavaa piirtämisestä osaa sanoa, joten. Mutta minusta ainakin tosi hienolta näyttävät kaikki ja tykkään tyylistäsi. Nuo luonnokset ja pääkallot olivat aika mahtavia, osaisinpa minäkin. Olisi kiva nähdä lisää käsinpiirrettyjä sulta, vaikka olivathan nuo digitaalisetkin hienoja. Erityisesti Severuksesta pidin ja olihan Sirius/Jameskin aika kiva, hih, vaikken parituksesta niin välitäkään.

Mutta juu, hienoja olivat ja lisää tahtoisin nähdä!

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Cheon piirustusbordelli
« Vastaus #2 : 11.12.2011 18:53:21 »
Zam, kiitoksia tosi paljon! :D Itseasiassa minä olenkin viime aikoina innostunut tuosta perinteisestä käsintehdystä ihan uudella tavalla, olen ostanut ihan huiput vesivärit ja sellasta hienoa paperia. Joskus vaan rassaa kun skanneri ja kamera aina raiskaavat käsintehtyjen laadun, siihen pitäisi vain keksiä joku ratkaisu.

Mutta kiva että tykkäät ;)
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

LumiNalle

  • Storyteller
  • ***
  • Viestejä: 204
Vs: Cheon piirustusbordelli
« Vastaus #3 : 13.07.2012 23:45:34 »
Aivan mahtavia! Tälläsiä upeita piirrustuksia kun kattoo nii ei voi muuta ku aatella että osaispa itekkii piirtää  :)

Luonnollisesti PJ fanina (ja kirjoittajana) tykkäsin eniten ehkä justiinsa Nicosta. Sun piirtämä Nico vastaa hyvin paljon omaa mielikuvaa hänestä, ehkä vaa vähän tummenpi ihoisena :) <3

Saako udella, millä tavalla piirrät? Paperille kynällä vai koneelle? Ja mitä ohjelmia käytät? :D Oon aina ollu kiinnostunu miten nää piirrustukset tehdään koneelle, mutta tietämättömänä en ole sitä itse tajunnu  :P

Mutta joo, piirrä toki lisää ja lisäile tänne meidän muidenkin iloksi :D

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Cheon piirustusbordelli
« Vastaus #4 : 14.07.2012 20:10:27 »
Ihanaa että pidit vaikka yhyy itseäni hirvittää kun haluaisin olla paljon paljon parempi :D Ja nuo ovatkin jo aika vanhoja. Mutta kiitoksia todella paljon ja itsekin itseasiassa kuvittelen Nicon aina tummempi-ihoisena kuin tuossa kuvassani!

Lainaus
Saako udella, millä tavalla piirrät? Paperille kynällä vai koneelle? Ja mitä ohjelmia käytät?
Saa toki udella! ;D Mä yleensä piirrän luonnokset ihan tavan lyijykynällä koska se on musta helpompaa ja sitten sen jälkeen mä skannaan luonnokset koneelle ja viimeistelen ne sitten tietokoneella mun piirtopöydän kanssa, teen linet ja väritän etc. Tähän mä käytän sellasta piirustusohjelmaa kuin Paint Tool Sai ja sitten mä vielä yleensä muokkaan vähän sitä kuvaa Photoshop Elements kasilla, laitan ehkä textureita ja säädän värejä tarvittaessa. Itessään en tykkää kauheesti piirtää tolla Photoshop Elementsillä, se kai enempi soveltuu just kuvien muokkkaamiseen.

Oispa mulla vaikka CS5!
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

pilami

  • ***
  • Viestejä: 152
  • Puuskupuh
Vs: Cheon piirustusbordelli
« Vastaus #5 : 31.07.2012 00:20:41 »
Mielestäni on hauskaa tarkastella toisten omia näkemyksiä Potter-hahmojen ulkonäöstä piirrustusten ja maalauksien muodossa. Niissä on aina jonkin verran yhteistä, mutta yhteneväisyyksien sijaan eroavaisuuksien merkille paneminen on huomattavasti mielenkiintoisempaa. :) Omalla kohdallani on käynyt niin valitettavasti, että näin ekan Potter-leffan ennen ainoankaan kirjan lukemista, joten kaikki ensimmäisessä elokuvassa esiintyvät hahmot ovat mielikuvissanikin enimmäkseen näyttelijöidensä näköisiä. Sen sijaan hahmot, joita Viisasten kivi -elokuvassa ei esiinny, kuten esimerkiksi Arthur ja Luna, ovat saaneet ajatuksissani aika rutkastikin näyttelijöistään poikkeavan ulkoisen olemuksen ja myönnän kyllä pitäväni omista versioistani leffaversioita enemmän. :D (Kylläpä meikäläinen taas innostui höpöttämään...)

Pidin oikeastaan kaikista Potter-hahmoistasi, mutta lempparini oli nuori Severus. Olet saanut hänet näyttämään sopivan kelmeältä kaikessa kalpeudessaan ja tummissa silmänalusissaan. Mainitsit pitäväsi erityisesti hahmojen sivuprofiilien piirtämisestä, ja täytyy sanoa, että oletkin siinä todella hyvä. Percy Jackson -fandom on minulle täysin tuntematon, joten en sano siitä mitään. :D

Pään luustoon keskittyvät luonnoksesi ovat upeita! Etenkin ne korvat olivat minusta hienoja, johtuen ehkä siitä että omasta mielestäni juuri niitä on jotenkin vaikea piirtää, en tiedä miksi. Niin, ja piirrä toki Inferiority Complex uudestaan, onhan se tuollaisenaan toki hyvä, mutta mielihyvin näkisin toisenkin version jos sellainen kerran on jo suunitteilla.

Mutta pidemmittä puheitta hyviä piirrustushetkiä sinulle. :)

post scriptum //

Lainaus
Tervetuloa Cheon enemmän tai vähemmän tasokkaaseen galleriaan!
Jos minulta kysytään, niin kyllä nyt on kyseessä sellainen enemmän tasokas galleria.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2013 20:41:36 kirjoittanut pilami »

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Cheon piirustusbordelli (uutta 4.8!)
« Vastaus #6 : 04.08.2012 22:17:15 »
Kiitoksia pilami todella paljon kommentistasi :D On aina ihana huomata että joku ihan oikeasti joskus jopa käy täällä katselemassa tuhertelujani! Minäkään en kyllä näe Potter-hahmoja päässäni ihan sellaisina kuin ne olen piirtänyt, se on todella vaikeaa mutta yritän parhaani piirtää heidät edes jotenkin sinne päin.

Korvat ovat todellakin aika vaikeita piirtää, johtuu kaikista ihmeellisistä onkaloista ja omituisesta rustosta, siksi yleensä piirränkin ne vähän yksinkertaistetummin. Ja tuon Inferiority Complexin yritän piirtää uudestaan sitten kun on aikaa ja kun jaksan, pitäis itseasiassa ottaa itseäni ihan niskasta kiinni kun se on ollut paljon mielessä.

lisäsin nyt myös pari uutta kuvaa.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2012 22:23:58 kirjoittanut Cheo »
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

Miska Petruska

  • krooninen kusipää
  • ***
  • Viestejä: 296
Vs: Cheon piirustusbordelli (uutta 4.8)
« Vastaus #7 : 07.08.2012 13:07:49 »
Tähän alkuun, Lilysi on aivan ihana! Punaiset hiukse ja pisamat, voi että, ah. Paidan rypyt on ihan täydelliset. Sormet on ehkä vähän paksut, mutta joo, itse piirrän kädet aina lapasiksi, tiedän miten hankalia ne on. D;
Severus on suloinen, voi purr, ihana. Plussaa siitä, ettet sortunut siihen mihin liian monet, ja piirtänyt sille piiitkiä kimaltavia hiuksia. :3
Narcissa on upea! Hiukset on nätit, tässä sormetkin on just eikä melkein, ja tuo istuva asento, se on varmaan maailman vaikein juttu heti sormien ja varpaiden jälkeen. Ilme olisi ehkä voinut olla vähän happamempi, tai ainakin kirjassa se kuvataan vähän sellaiseksi nirppanokan näköiseksi lyyliksi.
Sirius/James on suloinen, vaikken nyt koskaan oikein Kelmeistä olekaan piitannut. James on ihan itsensä näköinen, ja nuori Sirius on kyllä komea näky. Tuo toinenkin kuva samasta parista on hieno, oikeastaan jopa hienompi, koska syksy on rakkaus ja vaikka vihaan tupakointia niin se on aina yhtä hienon näköistä. Jamesista tulee mieleen joku toinen, en saa nimeä päähän, mutta joku kuitenkin. Hieno työ silti on, Siriuksen housut rox! :D


Eli tälleen yleisesti, tykkään. Säikähdätkö, jos stalkkaan sua deviantArtissa?

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Cheon piirustusbordelli (uutta 4.8)
« Vastaus #8 : 08.08.2012 20:34:12 »
Iso kiitos kommentistasi Miska Petruska! :D Joo, kädet osaavat olla aika kinkkisiä ja mäkin joskus piilottelen ne lapasiin etc koska en jaksa yksinkertaisesti ryhtyä tappelemaan niiden kanssa. Nykyään kuitenkin harvemmin ja haluan muutenkin välttää sitä kun haluaisin todella kehittyä käsien (ja muiden) piirtämisessä. Ja luulenkin että olen jo kehittynyt paremmaksi noista Lilyn räpylöistä ;D

Ja ihanaa että pidät tuosta uudemmasta James/Siriuksesta kun tuo toinen on nyt... noh, vanha. Ei nyt mikään hirveän vanha mutta kehitystä on toivottavasti tapahtunut.

Lainaus
Säikähdätkö, jos stalkkaan sua deviantArtissa?
VOI EN! :D Stalkkaa ihmeessä! Ihanaa jos minulla on stalkkeri!
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Cheon piirustusbordelli (uusin 5.10.2013)
« Vastaus #9 : 05.10.2013 13:50:42 »
Tuota tuota... haluatteko että postaan uusimmat teokseni uuteen viestiin vai suoraan tuonne aloitusviestiin kuten olen yleensä tehnyt? :D Olen nähnyt monien suosivan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa mutta kummassakin on puolensa. Onko kenelläkään mielipidettä asiaan?

Tällä hetkellä uutuudet löytyvät siis aloitusviestistä, kategorioiden lopusta.
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Cheon piirustusbordelli (uutta 20.11.2013)
« Vastaus #10 : 20.11.2013 22:43:49 »
No jospa minä lisään uudet aina uuteen viestiin...? :D Eli tässä nämä 20.11.2013 ja kaksi lisätty 19.12.

PERCY JACKSON ja HEROES OF OLYMPUS
Nico di Angelo S
- Vähän vanhemman näköinen kuin kirjoissa, en osaa piirtää lapsia ja nyt en kai sitten teinejäkään? Olen tyytymätön noihin hiuksiin, ne eivät ole yhtään sellaiset kuin kuvittelen Nicolle.

Jason Grace S
- Tässä on sitten kaikki pielessä anatomiasta väritykseen mutta laitanpa nyt tännekin kerta tuli tuohonkin aikaa tuhlattua.

NICOSKETCH S
- Nico taas! :D Uusi suosikkihahmoni! Tai no tulee toisena. Thalia on eka. Rakastan Thaliaa kuin hullu puuroa mutta hän on niin syrjään työnnetty että melkein itkettää. No anyway, tää on vaan tälläinen supernopea harjoitus. Ja jostain kumman syystä melko sumea?

JG S, lisätty 19.12
- JG eli Jason Grace. TAAS. Outo anatomia. TAAS.

OLIPA KERRAN/ONCE UPON A TIME
We're almost home S
- Swanfiren (aka Emma/Nealin) ensiesiintymisestä oli tasan vuosi tässä vähän aikaa sitten joten taiteilin tämän sen johdosta. Oon surkea piirtämään ihmisiä niin että ne oikeasti jopa näyttäisivät malleiltaan joten tää oli tälläinen harjoitus.

Peter Pan S, SPOILAA 3. TUOTANTOKAUTTA!
- Spoilaa ulkonäköä! Vaikka ette olisikaan nähneet vielä 3. kautta niin kai te arvaatte että Peter Panin on pakko astua messiin jossain vaiheessa? :D No anyway, pojasta on tullut yks mun lemppareista joten pakkohan hänet oli piirtää. Hänestä tuli liian kiltinnäköinen, mutta meh.

Watch out for Neal's girl! S, lisätty 19.12.
- Emma ja Neal taas kerran, silloin kun he vielä olivat nuoria rötöstelijöitä! ;)

SEKALAISTA
traditional sketchdump S
- Tässä on fandomia ja randomia! :D Eli siis Reyna ja Jason ja Clarisse Percy Jackson-fandomista, kelmit Pottereista. Ja sitten ne pari randomia.

George S
- Tämä on mun uusin ja oma lempparini tällä hetkellä! :) Georgeksi päätin häntä kutsua.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2014 15:23:31 kirjoittanut Cheo »
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Cheon piirustusbordelli (uutta 12.1.2015)
« Vastaus #11 : 12.01.2015 22:13:25 »
HARRY POTTER FANART
Albus Severus Potter S
- Otsikko kertoo kaiken? :D

previous generation S
- Luonnokset Siriuksesta, Remuksesta, Peteristä, Jamesista, Lilystä ja Severuksesta

orange sky S
- James/Sirius, inspiraation antoi Alexi Murdochin kappale Orange Sky!

Could have given me something S
- Severus/Lily

PERCY JACKSON FANART
- PIKACHU S
- Thalia ja Jason Grace pukeutuneina Pikachu-asuihin koska he ovat Zeuksen eli taivaan ja salamoinnin lapsia! ;D

CARMILLA WEBSERIES FANART
Carmilla Karnstein S
- Ensimmäinen Carmilla-piirustukseni! Yhdistelee perinteistä sekä digitaalista taidetta! Eli siis väritetty koneella lmao.

hollstein K-11
- Carmilla ja Laura hellissä tunnelmissa :D

disturbing silence darkens your sight S
- Carmilla ja Laura taas ja tällä kertaa vähän yrmeämpää meininkiä. Idean taustalla on joku ongelmia paratiisissa AU, mitä varmaan pakostakin syntyy kun seurustelee vampyyrin kanssa.

RANDOM
I am Heathcliff S
- Heathcliff ja Catherine Earnshaw Emily Brontën romaanista Humiseva Harju. Lukekaa teksti kuvan alta jos kiinnostaa (se on minusta ihan mielenkiintoista mutta en jaksa kirjoittaa sitä tänne lololol)

Cosmic Dancer S
- Vanha työ jota en jostain kumman syystä ole laittanut tänne? Balettitanssija!

Zombi (request) S
- Ensimmäinen zombi jonka olen piirtänyt.

puunhenki S
- Puoliksi nainen puoliksi puunrunko. Art Nouveau inspiroi.


// Lauchuo muokkasi ikärajat vastaamaan uusia ohjeistuksia
« Viimeksi muokattu: 09.11.2015 15:02:33 kirjoittanut Lauchuo »
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

Letizia

  • ***
  • Viestejä: 269
Vs: Cheon piirustusbordelli (uutta 12.1.2015 esim. Carmilla)
« Vastaus #12 : 12.01.2015 23:30:20 »
En varmaan osaa sanoa töistäsi mitään fiksua, mutta pidän näistä paljon - tyylistä, väreistä ja tunnelmasta. Orange sky erityisesti väreineen (ja hiuksineen) antoi myös 70-lukulaisia viboja, mistä tykkään kovasti tässä yhteydessä. :) Hienoja!
Katharsis. Kello neljä keitän kahvin ja porkkanan. Istun verhon väliin kuulemaan kosmosta, yön sirkkuja ja postinkantajaa.

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Cheon piirustusbordelli (uutta 12.1.2015 esim. Carmilla)
« Vastaus #13 : 14.01.2015 19:29:46 »
Kiitos kommentista, Letizia ja don't worry, minua kyllä ilahdutta kommentti kuin kommentti vaikkei se mitään henkevää esseetä sisältäisikään! :D Kiva, että pidit ja kiva myös tietää että se 70-luku välittyi sinnekin!
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Cheon piirustusbordelli (uutta 12.1.2015 esim. Carmilla)
« Vastaus #14 : 15.03.2016 23:18:03 »
Ooo, sinä!! :o Vautsi, what a surprise. En tunnistanut finin nimimerkistä, mutta tyylistä heti. En ole tainnut koskaan sanoakaan, mitä pidän sun töistä/tyylistä piirtää, en, vaikka seuraan sua devissä (ja tumblrissa myös) :D Varmaan korkea aika, eikö olisikin?

Kuten tuossa toinkin jo esille, että tunnistin heti tyylin, niin aloitetaan vaikka siitä. Sulla on kiva, tunnistettava tyyli. Kasvoista sen tunnistaa kaikkein parhaiten, ja kun olen tainnut tosiaan seurata sua jo useamman vuoden, niin kehityksen huomaa! Nykyään piirrät enemmän yksityiskohtia, käytät kivasti värejä ja sun viivat on miellyttävän vahvoja. Myös hahmojen asennot ja anatomia on kehittyneet luonnollisemmiksi. Ja, vitsi, suomeksi sanottuna kuulostaa vähän tyhmältä, mutta sun tyyli on nyt rikkaampi ja enemmän kuin silloin aiemmin. Toki mä ajattelin myös silloin, että olet hyvä piirtämään, mutta nyt olet parempi. Varsinkin vaatteet teet nykyään yksityiskohtaisemmin ja tykkään siitä hirmusti. Tavallaan niistä näkee, että olet nähnyt vaivaa ottaaksesi mallia jostain ja jäljentänyt ne omiin töihisi. Tai esim. tuossa "Adultery" -työssä Lilyn vaatteet on tuollaiset tosi söpöt ja kivat ja tietyn tyyliset. ♥ Tuossa tulee tämä taipumus hyvin esille. Viimeisimmissä on juuri enemmän tuota väreillä kokeilua ja leikittelyä ja varjo ja valo ovat syvemmässä kontrastissa antaen töille syvemmän profiilin. Todella kivoja ja persoonallisia töitä! Edelleen seurataan ja makustellaan uusia töitä :) olet lahjakas!

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Cheon piirustusbordelli (uutta 12.1.2015 esim. Carmilla)
« Vastaus #15 : 29.05.2016 00:38:54 »
Sokerisiipi, moi ja hurjasti kiitoksia kommentista! :D Täällä minäkin silloin tällöin pyörin ja hyörin. Tosi ihana saada noin monipuolista ja  tarkastelevaa kommenttia omista töistä, varsinkin joltain joka on varmaan nähnyt niitäkin hirvityksiä, jotka olen jo salaa deletoinut bittiavaruuden kätköihin.

Pidän tosiaan eniten kasvojen piirtämisestä, ja varmaan niiden kuvaamisessa olen vuosien varrella kehittynytkin eniten -- valitettavasti usein muiden alueiden kustannuksella. Koulukiireiden vuoksi en ole ehtinyt piirtää enää niin paljon kuin ennen, ja huomaankin, että anatomian osaamiseni on hieman ruostunut. Kaiholla katselen joitain vuoden 2012 piirrustuksia! ;D

Siispä nyt uusissa on enimmäkseen vain niitä päitä!

PERCY JACKSON FANART
Koulukuvaus S
- Jason, Piper ja Leo.

STAR WARS FANART
Finn S
- Minussakin syttyi vihdoin roihuava rakkaus Star Warsia kohtaan.

Rey S
- Hyi miten kumiset hiukset! Ehkä vielä joskus opin maalaamaan pitkiä hiuksia.

HARRY POTTER FANART
Regret S
- Molly Nilssonin 1995-kappaleessa lauletaan so what's wrong with living in the past/it just happens to be the place i saw you last ja tuo pieni kohta aina muistuttaa minua aina Severuksesta ja Lilystä, vaikka muuten laulun vibat ovat kaukana Pottereista tai muistakaan fandomeista. Jotenkin Molly Nilssonin ja fandomin yhdistäminen tuntuu väärältä, mutta oli pakko! Ps. kannattaa kuunnella myös kappaleet I Hope You Die, Truth, Hiroshima Street ja (Won't Somebody) Take Me Out Tonight.

Siinä ne tältä osin :) Voisi ehkä jossain vaiheessa siivoilla aloitusviestiä.
« Viimeksi muokattu: 29.05.2016 00:46:15 kirjoittanut Cheo »
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Cheon piirustusbordelli (uutta 29.5.2016)
« Vastaus #16 : 29.08.2016 20:30:02 »
En ymmärrä piirtämisestä yhtään mitään, mutta nämä teokset on niin älyttömän kauniita, että täytyi tulla kommentoimaan! Piirustustekniikasta en tiedä mitään ja olen joskus, miettinyt kuinka ihmiset noita piirustuksiaan tekevät. Tekoprosessisi lyijykynäluonnoksista, skannaamisesta ja piirtopöydistä kuulostaa huimalta! En ole koskaan tajunnut, kuinka paljon vaivaa tuollaisten kuvien tekeminen vaatii ja ei voi muuta sanoa kuin vau! Ihailtavaa, että joku näkee tuollaisen vaivan harrastuksen eteen, kuulostaa omasta mielestä jo ammattitaiteilijan työltä!

Mutta kyllä on lopputuloskin ammattimaista ja nämä ovat upeita ja viimeiseen asti hiottuja teoksia. Toisaalta tykkään piirustuksista, jossa näkyy työprosessin jäljet, mutta nämä viimeistellyn täydelliset piirrokset ovat kyllä uskomattomia! Pidän tyylistäsi erittäin paljon. Näissä on jotain sarjakuvamaista, vahvoja värejä ja varjoja. Potter on itselleni näistä tutuin fandom ja siksi ihastelin juuri niitä teoksia ja on tosi mielenkiintoista, kuinka hahmojen sisin tulee niin hyvin esiin tällaisella tyylilläkin. Selvästi olet erittäin lahjakas tässä!

Oma suosikkini näistä on Orange sky. Ihanan erilainen tulkinta hahmoista! En ole koskaan nähnyt Siriusta kuvattavan tuolla tavalla, mutta pidän tulkinnastasi todella paljon. Hehän tosiaan elivät 70-luvulla, mutta se tuntuu välittyvän fanartista aika harvoin ja se oli tosi piristävää! Ja tuo värimaailmakin on hurmaava, todella kaunista!

Kokonaisuudessaan pidän näistä hirveästi ja toivon, että ymmärtäisin piirtämisestä jotain, että osaisin sanoa jotain fiksua! Mutta vau! Aivan mielettömän upeita kuvia, näitä on ilo katsella!

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Cheon piirustusbordelli (uutta 29.5.2016)
« Vastaus #17 : 02.09.2016 00:48:17 »
Whiiii kiitos Kiirsu kommentistasi! :D Mielestäni piirtämisestä ei todellakaan tarvitse ymmärtääkään mitään kommenoidakseen, totta puhuakseni en itsekään osaisi mitään hienoa syväluotaavaa analyysia kirjoittaa vaikka aika paljon olenkin vuosien varrella perehtynyt tekniikoihin ja anatomiaan tms.  Ihan se, että kertoo että tykkää riittää ja saa pienen taiteilijan hyvälle mielelle. Kiitos siis, että piristit iltaani!

Lainaus
Oma suosikkini näistä on Orange sky. Ihanan erilainen tulkinta hahmoista! En ole koskaan nähnyt Siriusta kuvattavan tuolla tavalla, mutta pidän tulkinnastasi todella paljon. Hehän tosiaan elivät 70-luvulla, mutta se tuntuu välittyvän fanartista aika harvoin ja se oli tosi piristävää
Joo, kyseinen Mick Jagger/Beatles-tyylinen moppi on suosikki hiustyylini nuorelle Siriukselle. Harmittavan vähän näkee 70-luvun tyyliä Marauder-fanartissa (tosin kyseinen moppi taitaa olla enemmän 60-lukua mutta otin taiteellisia vapauksia, ehkä sirius fanitti kovasti rollareita ärsyttääkseen vanhempiaan).
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."