Kirjoittaja Aihe: Mitä rakkaus vaatii? Raapale Lucius/Severus K-11 angst  (Luettu 3520 kertaa)

pia^^vindex

  • Vieras
A/N: Tä on tällene pienen pieni rääpäle
Summary: Severus rakastaa Luciusta, Lucius rakastaa Severusta, mutta myös vaimoaan, kumman hän valitsee..?
Warnings: Deathfic (tykkään deathficeistä ;D )
Genre: angstia kai
Pairing: Lucius/Severus (Lucius/Narc)
Ikäraja: K-11


Mustahiuksinen mies laskeutui varovaisesti portaita, jotka natisivat uhkaavasti. Hän varoi herättämästä ylempänä nukkuvaa naista,
jolla ei ollut mitään tietoa, mitä mustahiuksinen mies ja naisen aviomies tulisivat puuhaamaan Malfoyden kartanon alla.
Lopulta mies oli alhaalla, hän koputti oveen.

"Severus, viimein" platinahiuksinen mies käveli Severuksen luo, suuteli tätä intohimoisesti ja työnsi seinää vasten.
"Olen odottanu sinua..." Hän irrottautui mustahiuksisesta miehestä ja veti taikasauvansa esiin "Olen pahoillani" hän sanoi kyyneleisin silmin. Severus oli osannut odottaa, mutta hän halusi rakastaa Luciusta niin pitkään kuin mahdollista.
Avada Kedavra. Platinahiuksisen miehen jalat pettivät ja hän vaipui polvilleen itkemään "Rakastan sinua Severus, mutta rakkaus vaatii itsekkäitä tekoja"


//: Arte lisäsi ikärajan ficin alkuun.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 10:31:51 kirjoittanut nami »

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Re: Mitä rakkaus vaatii? Raapale Lucius/Severus K-13 angst
« Vastaus #1 : 07.11.2007 14:33:39 »
Meinasin pakahtua onnesta, kun näin otsikossa parin Severus/Lucius, sillä suomeksi olen lukenut jo meilkein kaiken mitä tällä parilla löytää. Mutta ihana kun joku kirjoittaa tätä paritusten ehdotonta ykköstä (no minun mielestäni nyt ainakin :D )

Kuinka jotenkin romanttisen tuskainen tämä ficci oli... pakahduttavaa rakkautta joka päätty vain ja ainoastaan huonosti. Nii sääli että kyseessä oli vain raapale, vaikka en tiedä olisiko tämä yhtään kestänyt venytystä. Voi kuinka suru tulee puseroon, että Lucius sitten valitsi näin ja se koitui Severuksen kuolemaksi. Surullista. Ja sitten se Luciuksen valahtaminen polvilleen oli juuri sopivan, ei liian, epätoivoinen ele että...

Onpas tämä vieti nyt sekava... mutta kuinka sitä voi olettaa että saan aikaiseksi mitän järkevää kun lähinnä riemuitsen Sev/Lucce-ficin löytymistä? Ja kun kyseessä oli vielä hyvä ficci niin iloinen vain voi olla... hymyssä suin vain lähden tästä töihin ja se varsinainen rakentava juoksi sitä myöten karkuun...

Kiittäen: jjb
« Viimeksi muokattu: 07.11.2007 20:55:40 kirjoittanut jossujb »
Here comes the sun and I say
It's all right

pia^^vindex

  • Vieras
Re: Mitä rakkaus vaatii? Raapale Lucius/Severus K-13 angst
« Vastaus #2 : 07.11.2007 17:38:28 »
Kiitti kommista, meinasin eka tehdä siitä pitemmänkin kaavan mukaan, mutta en keksinyt ja muunsin vaivalla sen raapaleeksi, itse olen tähän paljon tyytyväisempi mitä alkuperäiseen.

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: Mitä rakkaus vaatii? Raapale Lucius/Severus K-13 angst
« Vastaus #3 : 12.11.2007 18:04:00 »
Oli ehkä turhan lyhyt.. jopa raapaleeksi, mutta silti tykkäsin. Tosin vihasin Luciuksen valintaa. Kuvailu oli mielenkiintoista ja silleen. On vain vaikea antaa kritiikkiä näin lyhyestä. :D Ihana paritus kyseessä <3
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

Voldemort

  • Vieras
Re: Mitä rakkaus vaatii? Raapale Lucius/Severus K-13 angst
« Vastaus #4 : 12.11.2007 23:43:37 »
Hei! Olen jäänyt koukkuun Severus/Lucius ficceihin! Ne vaan saisivat olla pikkaisen pitempiä. :D Miksi Lucius menee ja tappaa Severuksen? Olisin halunnut tietää vastauksen siihen, vaikka voihan sen tulkita miksi. Hmm... yleisesti ottaen vastustan hieman näiden mustahiuksisten miesten ja muiden käyttöä, kun hahmoilla kerran jo valmiiksi on niin tyylikkäät nimet kuin Severus ja Lucius. :D

pia^^vindex

  • Vieras
Re: Mitä rakkaus vaatii? Raapale Lucius/Severus K-13 angst
« Vastaus #5 : 16.11.2007 12:35:55 »
Lainaus käyttäjältä: "pia^^vindex"
Kiitti kommista, meinasin eka tehdä siitä pitemmänkin kaavan mukaan, mutta en keksinyt ja muunsin vaivalla sen raapaleeksi, itse olen tähän paljon tyytyväisempi mitä alkuperäiseen.

<< kuten mainitsin meinasin tehdä tästä pitemmän, mutta se meni ihan pipariksi.. Ja kun ihmettelette Luciuksen valintaa, hmm.. No se on Lucius ja... No niin se vaan oli, älkääkä kyselkö noin vaikeita!