Kirjoittaja Aihe: Coming Out (K-11)  (Luettu 2037 kertaa)

jéd

  • ***
  • Viestejä: 38
Coming Out (K-11)
« : 15.11.2011 20:26:31 »
Ikäraja  K-11
Varoitukset  Viittauksia alaikäisten väliseen seksiin. Poikarakkautta.

Tää on mun eka kirjotus, jota uskallan alkaa julkaista. Jatkoa tulee sitä mukaan kun ehdin kirjoittaa. Risuja ja ruusuja kaivataan, ja piilolukit murhataan! 


1. luku

Tuijotin ikkunasta ulos koulun sisäpihalle, ja annoin maikan puheen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Janne istui mun vieressä takarivissä, ja laski minuutteja ja sekuntteja syysloman alkuun. Hymyilin sen tuskailulle; vielä kymmenen minuuttia. Olin tuntenut Jannen seiskaluokalta asti, kun me oltiin päädytty samaan ryhmään. Olin unohtanut vanhat kaverit, näin enää Jannen. Olin tutustunut sen kaveriporukkaan, ja olin ollut onnellisempi kuin koskaan. Mutta siihenkin turtui. Enään mikään ei tuntunut hienolta. Ei edes naiminen muijien kanssa, ei kännisekoilut, jotka silloin oli tuntunut isojen miesten jutuilta.
   Havahduin, kun kello soi. Harpoin rennosti Jannen vierellä pysäkille, ja vilkaisin välillä sen kasvoja. Huikkasin muutamille tyypeille heit, ja kävelin Jannen perässä linkkiin. Istuin sen viereen ja mietin viikonlopun mökkireissua Kivijärven rannalla Käpy Cityssä, joka toteutettaisiin kaveriporukan voimalla.
   Kompuroin linkistä mun pysäkin kohdalla, ja tömistelin tyhjään taloon. Mutsi tulisi neljältä, faija viideltä. Kulutin aikaa seitsemään asti koneella, ja ryntäsin sitten suihkun kautta pakkaamaan kamoja reppuun mutsin ja faijan katsoessa mun ryntäilyä kulmat koholla telkkarin äärestä.
   Vähän yli kahdeksan auton valot pyyhkäisi pihaa, ja astelin hillitysti pihalle vaikka teki mieli hyppiä. Joel heitti sitä tavallista läppää koko matkan. Joel oli karu tyyppi, joka yleensä vittuili minkä kerkesi. Se oli ihastunut Mauhun, joka oli täysin Joelin vastakohta.
   Loputtomien metsien ja surkeiden teiden jälkeen me oltiin pienen hirsimökin pihassa. Sisältä valui porukkaa kuistille: Mau, Rekku, Jessi, Allu, Kristian ja Örkki. Hymyilin vittuilu- ja läppävyörylle, johon Janne ja Joel vastas munki puolesta. Roudasin repun ja ruokapussin sisälle muiden polttaessa röökit pihalla. Tuvan pöytä oli täynnä ruokaa: karkkia, suklaata, sipsiä, limsaa, mehua, pähkinöitä, keksejä, purkkaa, popcornia, energiajuomia, makkarapaketti, ketsuppia, hedelmäsalaattia ja jopa kuivakakku. Tuijotin hetken pöytää, ja kävelin sitten jääkaapille. Se oli ääriään myöten täynnä. Oli lihapiirakkaa, karjalanpiirakkaa, pizzaa, lisää limsaa, jugurttia plus kaikkea mitä vain voi kuvitella. Katseeni osui pöydällä olevaan banaani- ja mandariinikasaan, ja leipäpusseihin. Sillä ruokamäärällä pystyisi ruokkia kokonaisen armeijan, ja tuo kaikki oli yhdeksälle ihmiselle viikonlopuks. Jotku oli ampunut vähän yli, tai sitten ne oli järjestämässä salaa ruokasodan. Vilkaisin jalkojeni juuressa olevaa ruokapussia, jossa oli lisää ruokaa. Jätin pussin jääkaapin viereen, ja heitin repun sohvalle joka oli ylös johtavien portaiden edessä. Janne ja Rekku valui sisään, ja suoraan pöytään. Muu porukka näytti lähtevän rantaan kuistilta.
-Allu on väsänny nuotion, Rekku totesi ja katsoi ikkunasta pihalle. Rekku oli myös ysillä, ja liikkui yleensä Jannen kanssa. Vielä kasilla se oli koulun iloisimpia tyyppejä, mutta isänsä kuoleman jälkeen siitä oli tullut hiljaisempi.
   Janne taisteli mankan kanssa, joka oli pöydällä kaiken rojun seassa. Rekku auttoi sitä vääntämällä volyymit täysille. Huoneeseen kajahti jokin mulle tuntematon, hyvä tanssibiisi. Janne nousi pöydästä ja alkoi tanssia mua vasten seksikkäästi. Kohotin kulmaani, ja annoin mennä. Rekku pilasi meidän tanssit vaihtamalla biisiä, ja vääntämällä volyymia pienemmälle. Istuin pöydän ääreen Jannen viereen. Se tutki pöydän ruokakokoelmaa, ja lopulta kaivoi yhden karkkipussin alta Kinder-suklaapatukan.
-Saakohan tän syödä? Janne mietti ja käänteli suklaapatukkaa käsissään. Se oli kuin pieni lapsi karkkikaupassa.
-Mä luulen että kukaan ei huomaa sen katoamista, arvelin ja nappasin itse hasselpähkinäsuklaalevyn, jota rakastin. Janne virnisti, ja heitti suklaapatukan takaisin pöydälle. Rekku oli tuhoamassa yhtä karkkipussia, ja Janne auttoi minkä kerkesi. Vilkuilin Jannea. Tummanruskeat hiukset oli sivuilta lyhyet, päältä vähän pitemmät, ja nostettu keesiksi. Kasvot olivat komeat, ja tiesin, että sinisen hupparin alla oli jumalainen kroppa. Laiha, mutta sixpack näkyi. Janne veti naisia kuin magneetti, mutta silti se ei ollut seurustellut kuin yhdesti, ja säätänyt jotain muutaman kerran. Tuntui, kuin Janne ei olisi tajunnut mahdollisuuksiaan. Urpo jätkä. Ja kaiken lisäks se sähelsi joka paikassa.
   Sitten oli minä. Mulla oli tummanruskeat lyhyet hiukset, olin ihan söpö, en komea. Mulla oli ehkä yhtä hyvä kroppa kuin Jannella, mutta ei sellaista luonnetta. Eikä Janne voisi ikinä ihastua muhun. Heitin pari suklaata suuhun.

Haukottelin ja hymyilin Jannelle, joka kattoi mua. Se virnisti, ja pudotti päänsä mun olkapäälle.
-Väsyttää, Janne mumisi ja haukotteli. Telkkarista tuli tylsä saippuasarja, jota muut halusi kattoa. Rekku ja Örkki oli saunassa, mutta Joel ja Mau sai kahdestaankin melua aikaan. Allu ja Jessi keskittyi toisiinsa, ja Kristian telkkariin.
-Hae mulle banaani, mumisin puolinukuksissa.
-Jätkä on puutteessa.
-Ajattelin ihan syyä sen.
Janne nauroi, ja tökkäisi mua kylkeen sormella. Vilkaisin sitä. Se oli söpö siinä silmät kiinni, ja virnistys naamalla. Hymyilin, ja nojasin päätä seinään.
-Me nukutaan Henkan kans tässä levitettävällä sängyllä, Janne ilmoitti ja nosti päänsä mun olkapäältä. Kukaan ei reagoinut. Joel ja Mau oli häipynyt johonkin. Mikä vittu tätä porukkaa vaivasi? Me oltiin tultu pitään hauskaa, mutta kaikki oli naimassa tai kuin hautajaisissa.
-Mä lähen hakeen syömistä, sanoin ja kömmin ylös sängystä.
-Meet nussiin banaanin kans, Janne huusi sängyn pohjalta. Näytin sille kansainvälistä käsimerkkiä portaista. Kaivoin jääkaapista Saarioisen tonnikalapizzan, ja heitin sen mikroon. Otin kaks banaania ja karkkipussin pöydältä, nappasin pizzan mikrosta ja könysin takaisin yläkertaan. Istuin takaisin Jannen viereen sänkyyn. Se yritti napata multa ruokia, mutta huitaisin sen käden pois, ja mulkaisin sitä muka vihaisesti.
-Mun, ei sun. Janne väänteli naamaansa, ja lopulta laitoin sen suuhun yhden karkin. Haukkasin pizzasta palan, ja luovutin toisen banaanin Jannelle saadakseni sen hiljenemään. Se nojasi muhun, ja varasti mun pizzasta palan.
-Vittu mikä jätkä, hae oma. Mun! älähdin, ja yritin pölliä pizzaa takasi, mutta Janne oli jo tunkenu koko palan suuhun. Janne nauroi, ja hymyili päälle kauniisti. Pelkkä vilkaisu sen silmiin sulatti mut. Mahassa kihelmöi, ja keskityin taas syömiseen. Janne napsi karkkeja, ja keskittyi kattomaan saippuasarjaa. Se oli hylännyt puoliksi syödyn banaanin sängylle. Söin pizzan loppuun, ja heitin roskat lattialle. Karkkipussi ja banaanit meni perässä.
-Sori mutta mä otan päikkärit, sanoin ja tökkäsin Jannea kylkeen yrittäen saada sen siirtymään.
-Ja vitut, Janne virnisti ilkeästi ja hyökkäsi mun kimppuun. Se sujautti kädet mun hupparin alle ja kutitti.
-Janne perkele, irti musta! huusin ja kiemurtelin sen alla. Kohtasin sen ruskeat silmät ja tunsin jännitteen. Se hetki oli kuin hidastettu, tuntui kestävän tunteja, vaikka se meni ohi sekunneissa.
-Ottakaa ihan rauhallisesti, Kristian huikkasi nojatuolista telkkarin edestä. Janne vetäytyi nauraen.
-Tupakkatauko, Janne sanoi ja kömpi sängystä parvekkeelle. Jäin hölmönä makaamaan sängylle.     

Istuin hytisten tuolilla, ja kuuntelin puolella korvalla muiden riekkumista. Tuijotin järvelle silmät lasittuneina. En jaksanut ajatella mitään. Ja kello oli kaksi yöllä. Örkki istui paistamassa makkaraa nuotiolla, ja Rekku ahdisteli Kristiania. Joel oli kantamassa kiljuvaa Mauta kylmään järveen, eikä Allua ja Jessiä yllättäen näkynyt. Janne söi hartaasti makkaraa, ja naureskeli Rekulle ja Kristianille, joilla oli aviokriisi menossa. Katselin Jannea, ja tunsin omituista halua ja hellyyttä. Halua halata, pitää lähellä. Kun ajattelin asiaa, purskahdin nauruun. Vittu, musta oli tulossa romantikko. Rakastunut mies oli ällöttävä, sen olin kuullut monelta. Ja olin melkeimpä samaa mieltä. Yritin karkoittaa ajatukset päästä, kun Janne katsoi mua hymyillen.
-Mitä sä naurat? Sä oot ihan horroksessa, Janne heitti mua makkaranlopulla, mutta se meni reilusti ohi.
-Vitun huono sihti, nauroin. -Mitä sä oot ottanu?
-Kolme muumia, Janne virnisti.
-Huomenna vedetään räkäkännit, Joel huuteli järvestä. Örkki ja Rekku myönteli, mutta Janne ja Kristian ei innostunut. Enkä mäkään. Kännääminen oli yliarvostettua. Silloin kun meni paskasti, oli jees vetää pää täyteen. Mutta kun oli hyvä fiilis, sitä halusi muistaa vielä seuraavana aamuna mitä oli illalla tehnyt.
   Puhe kääntyi muijiin. Rekku oli se, joka oli muijien kanssa hyvä kaveri. Ja Örkki taas hyppäsi jokaisen kanssa sänkyyn. Kristian flirttaili kaikkien kanssa, mutta tekoihin se alkoi harvoin. Joel taas oli oikea naistenmies, eikä sillä ollut kovin hyvä maine. En pitänyt Joelista, mun makuun se vittuili liikaa. Pieni vittuilu ei haitannut, kohtuuden rajoissa. Mutta kun vittuilee aina, joka asiasta, se alkaa käydä kaikkien hermoille. Sitten olin mä. Olin seurustellut kolmesti, säätäny muutaman kerran. Sänkyyn olin hypännyt vain muutaman kerran. Vaikka muijat oli jees, olin retkahtanut jätkään pahemmin kuin yhteenkään muijaan ikinä. Olin tajunnut joskus kesällä, että olin bi ja se siitä. Mulla ei ollut mitään homoja vastaan, mutta vaikka kaverit leikki homoja läpällä, tiesin, että loppujen lopuks aito homous ällöttäisi niitä. Oli se ennen muaki ällöttänyt, mutta kun retkahdin Janneen, se muuttui. Olin päättänyt olla hiljaa, ja toivoin, että tulisi joku vielä sävähdyttävämpi muija vastaan ja unohtaisin Jannen.
   Kun me raahauduttiin lopulta sisään joskus kolmelta, mua alkoi vituttaa mökki ja kaikki. Allu tuli saaneen näköisenä alakerran huoneesta, ja Joel ja Örkki alkoi vittuilla sille. Rekku huuteli yläkerrasta, ja desibelit alkoi kohota äärilukemiin. Vittu olis joskus iisisti. Kukaan ei näyttänyt tunteitaan, aina piti olla kova ja vittuilla. Kaikki yritti olla hauskoja ja nokkelia.
   Hypin portaat ylös, ja hyppäsin sängylle mahalleen. Nappasin maasta banaaninpuolikkaan, ja mutustin sitä, kun Rekku keskittyi surffailemaan kanavilla. Joel ja Mau kömpi nukkumaan toiseen yläkerran huoneeseen. Örkki ja Rekku pölli toisen huoneen, ja Kristian simahti alakerran sohvalle. Istuin sängyllä petivaatteiden päällä, kun Janne tuli yläkertaan. Se joi kahvin loppuun, ja jätti kupin lattialle. Käänsin pään pois, ja heitin t-paidan päältä lattialle hupparin seuraksi. Janne pysähtyi katsomaan mua, mutta kääntyi sitten. Se riisui nopeaa vaatteet, ja kömpi mun viereen peiton alle. Heitin farkut jalasta, ja tein samoin. Sammutin valot, ja käperryin sykkyrälle.
-Öitä, Janne sanoi hiljaa.
-Öitä, vastasin.
« Viimeksi muokattu: 22.02.2015 18:06:45 kirjoittanut plööt »
Pöljä. Ne on yleisiä heterokuita. Hyppää akvaarioon.

mot

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Coming Out (K-13)
« Vastaus #1 : 23.11.2011 22:19:57 »
Haa! Pumpernikkeliä! Mielenkiinnolla seuraan, miten selviät tällä ikärajalla jatkosta;)

mot

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Coming Out (K-13)
« Vastaus #2 : 08.12.2011 19:57:30 »
Söpöä. Lisää!
Jookos?