Kirjoittaja Aihe: Olit langennut enkeli, S (fantasia, fluff, angst, oneshot)  (Luettu 1867 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Title: Olit langennut enkeli
Author: Swizzy
Beta: Nelxis
Genre: Fluff, angst
Rating: S
A/N: Tuli vaan tällänen idea kirjoittaa originaali, yleensähän kirjoitan vaan ficcejä. :D

Olit langennut enkeli

Kun kohtaan sinut, tiedän. Tiedän että olet erilainen. Et ole ihminen, et mikään muukaan. Olet enkeli.

Sinun olemuksesi hehkuu kauneutta, sielun kauneutta. Näytät juuri taivaasta tipahtaneelta, sopivalla tavalla. Mustanruskeat hiuksesi ovat kevyesti laineilla, hieman sekaisin. Ne yltävät juuri peittämään niskasi, ja ovat ikuisesti puhtaat. Sinun ihosi on vaalea muttei kalpea, ja voin vain kuvitella miltä sitä tuntuisi koskettaa. Kasvosi ovat soikion muotoiset, ja vaikka hymyilet, silmäsi pysyvät vakavina. Silmäsi ovat kirkkaan siniset, ne polttavat minua katsellaan. Kulmakarvasi ovat samaa sävyä kuin hiuksesi, ja kohotat toista huomatessasi tuijotukseni.

Näytät suunnilleen kuusitoistavuotiaalta. Sinulla on päälläsi valkoinen t-paita ja mustat farkut. Jalassasi sinulla on tennarit. Olet hoikka, muttet liian laiha. Yrität näyttää normaalilta, et kuitenkaan onnistu. Olet lumoavan komea.

Katsekontaktimme ei rikkoudu, vaikka astelet hiljalleen kohti minua. Sinun liikkesi ovat sulavat, katsoin sinua ihmeissäni. Tulet lähelleni ja sanot nimeni. Mistä sinä voit tietää kuka olen? Äänesi on kaunis ja syvä. Astut vielä lähemmäs ja saatan haistaa sinun tuoksusi. Olen varma ettei se ole keinotekoista, sinä tuoksut luonnostaan raikkalta. Ja hetkessä kätesi ovat kasvoillani, huulesi omillani.

Sinä alat hehkua valoa, se kasvaa niin häikäiseväksi että silmäluomienkin läpi sen näkeminen sattuu. Olet poissa, minun käteni sinun hiuksissani koskettaa enää vain ilmaa.

Jonain päivänä sinä palaat vielä.


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Janskuu

  • Vieras
Sie oot selvästikkin lukenu Langenneen enkelin vai mikä sen nimi nyt olikaan :D Mut se on kyllä hyvä kirja ;)

Tää oli aika sulonen, sellanen pikkunen luettava, josta ei oikeestaan silleen tarvinnu ymmärtää mistä oli kysymys kun se oli aika itsestäänselvä juttu tai jotain ;D Mutta mutta, kun en saa mitään hyvää kommenttia aikaseks häivyn kuuseen, pensaaseen tai roskikseen ;D
Mutta.
Tykkäsin.

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Janskuu, kiitos! Oon lukenut Langenneen enkelin muttei sillä mun mielestä ole tekemistä muuta kuin nimen kanssa. Eniten mulle tulee mieleen Twilightin Edward Cullen, mutta kun tarkemmin ajattelee niin on tässä jotain Patchiakin. Ne on aika samanlaisia kirjoja oikeastaan. :)


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä