Kirjoittaja Aihe: Caramelldansen  (Luettu 4495 kertaa)

Pin

  • ***
  • Viestejä: 89
    • @last.fm - ryotan
Caramelldansen
« : 03.11.2007 19:21:50 »
En varmaan muuten olisi tehnyt omaa piirrustustopiccia, ellei tänään sattuisi olemaan Ryon syntymäpäivä. Tein ko. tapahtumaa ajatellen aika kasan töitä ja halusin laittaa ne jonnekin esille : D Toki laitoin sitten siinä samalla joitain muitakin töitä. En ole todellakaan hyvä piirtäjä ja tavallaan "luovutin" piirtämisen kanssa joskus muutama vuosi sitten, kun tajusin ettei ole ihan mun juttuni. Kyllä sitä silti tulee välillä piirreltyä ja tietysti toivon kehittyväni siinä parempaan suuntaan, kuten kaikessa. :3 Mutta eipä siitä sitten enempää, vaan piirroksia:

Lintu (S)
Olen nyt tässä lähiaikoina piirtänyt lähes kokonaan pelkillä tusseilla, ilman mitään luonnoksia sun muuta. Tässä yksi esimerkki. Lähdin ilman mitään ideaa sotkemaan Stabilon tusseilla ja valmiiseen työhön vielä lisäsin sinistä Copic-tussia ääriviivoihin. Laitoin tämän tänne, koska se on ainoa piirtämäni eläin vuosiin ja olen yllättynyt, että sen edes tunnistaa linnuksi 8D

Michael (S)
Vanhempi (vuoden vanha?) työ, jossa ei myöskään mitään kummallisempaa ideaa. : D Kuuntelin Franz Ferdinandin Michaelia ja pätkä sanoista löytyy itse työstäkin. Myöskin suoraan tussilla piirretty.

Puu (S)
..XD En tiedä miksi tämän tänne laitoin, oikeasti. Ehkä siksi, etten ole koskaan ennen piirtänyt kokonaista puuta (paitsi kuusia). Tämä on kanssa aivan täysin suunnittelematon ja suoraan tusseilla piirretty - ja kuten näkyy, vihkoon piirretty.

Ikkuna (S)
Kaksi vuotta vanha työ tällä kertaa. ;D Laitoin tämän tänne, koska tämä sattuu olemaan ainoa työ, jonka olen maalannut kangaspohjalle. Jep jep, anatomia kusee ja tyttö on hullun laiha, mutta sillä tyylillä piirsin pari vuotta sitten. Oikeastaan ainoa asia, mihin olen tyytyväinen, on tuo taivas. Ja sekin ihan sen takia, etten oikeasti ole koskaan osannut värittää sitä kunnolla. n_n;

Johnny's Entertainment

Six Senses (S)
KAT-TUNilla on ilmestynyt uusi biisi, eikö? Sen nimi on Six Senses, eikö? Jin, Koki ja Nakkis esittivät sen Shounen Clubissa, eikö? Jin bailaa, eikö? XD Joo, eli siis Six Senses oli innoittajana ja suoraan tussilla on tämäkin piirretty. Piirroksen ylälaidassa olevat sanat on - YLLÄRI - biisistä Six Senses. Mallia ei ole katsottu ja sen varmaan huomaakin...
Dansa med oss
Klappa era händer \o/

North East West South (S)
= NEWS. \o/ Lempibändini on siis kyseessä. Kaikki on suoraan tussilla piirrettyjä ja piirsin tämän ihan sen takia, että halusin opetella piirtämään kaikki jäsenet suht onnistuneesti. Mielestäni ovat ihan näköisiäkin : D Tegoshiin olen kaikista tyytyväisin (ylin rivi vasemmalla). Olen kyllä Shigeen ja Yamapiinkin tyytyväinen, koska he eivät ole aiemmin onnistuneet ihan niin hyvin...n_n;

Yamapi during Kurosagi (S)
Yamashita Tomohisa siltä ajalta, kun tämä kuvasi draamaa nimeltä Kurosagi. Eli ei nyt niin kauan aikaa sitten. : D Yhdellä puuvärillä (ink black) piirretty. No jaa, kyllä sen Yamapiksi tunnistaa, mutta eipä siinä sitten mitään muuta kehuttavaa olekaan. .__.

Yamapi during Cherish (S)
Yamashita Tomohisa siltä ajalta, kun tehtiin biisi nimeltä Cherish. : D Eli vuoden 2005 alussa. PiPi oli silloin ""hieman"" tyttömäinen ja hiukset oli tosi gheit. 8D Piirroksella ei siis sinänsä ollut mitään ideaa, hehe. Suoraan tussilla piirretty, vaihteeksi.

Nishikido Ryo's Birthday

Nishikido Ryo topless (S)
Tämän piti olla vain luonnos. Sen takia se on kopiointipaperille maalattu. XD Ei siis mikään harkinnalla suunniteltu+tehty työ, mutta silti olen ihan tyytyväinen. Ainakin se näyttää Ryolta ja silleen. Ääriviivat suoraan tusseilla, muuten käytetty akryylivärejä.

Luonnoksia Ryosta (S)
Ei kommentoitavaa.

Ryo lyijykynällä piirrettynä (S)
Näyttää ihan Uchin ja Ryon rakkauden hedelmältä : D Wtf.

Ryo ja Yamapi (S)
Yhyy, ruma. Copiceilla väännetty - ilman mitään lyijykynäluonnoksia alle. Sen huomaakin. Laitoin tämän kuitenkin tänne, koska en ole käyttänyt copicceja ollenkaan ennen. XD Ryo näyttää ihan hyvältä (<3), mutta PiPi näyttää ihan joltain robotilta. ;__; Halusin kuitenkin säästää tuon Ryon takia tämän.

Ryo ja Yamapi (S)
Tähän olen äärimmäisen tyytyväinen! : D Molemmat itsensä näköisiä ja silleen. Skanneri haalisti värejä maan kauheesti, mutta ei se mtn. NIIN JA! Tässä en ole katsonut mallia muusta kuin noista vaatteista (ne ovat Hoshi wo Mezashiten kansipaperi-photoshootista 8D) ja juuri silloin kun en katsonut mallia, kumpikin onnistui parhaiten! Jotenkin todella outoa.

Onnea<3 (S)
Tämä on nyt se virallinen onnittelupiirros, akryyliväreillä maalattu - ei taaskaan mitään luonnoksia, ihan suoraan olen maalannut. XD En harrasta luonnoksia näemmä. Piirroksessa olevan tekstin voin suomentaa tähän:
3.11.1984 Osaka-nimisessä paikassa syntyi Nishikido Ryo.
Tänään on hänen syntymäpäivänsä: hän täyttää 23 vuotta.
Ryo-tan,
onnea.
<3

No, siinä ne sitten olikin. Kommenttia vain kehiin, kiitos. : D
(JE:stä jotakin tietävät voisivat myös kommentoida jotain poikien näköisyydestä.)

//Voi hitsiläinen, muokkailen kokoajan, mutta ihan vain jos jotakuta kiinnostaa, niin tein tällaisen ihmeen "bannerinkin" synttäreiden kunniaksi: Banneri (S)
Ajattelin siksi näyttää, että siinä näkee vähän Ryon oikeaa ulkonäköä n_n Voitte sitten vertailla onko piirrustuksissa mitään yhtäläisyyksiä...


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2015 21:25:32 kirjoittanut Kaapo »
And in my blood
your ghost is crying living tears.

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Re: Caramelldansen
« Vastaus #1 : 15.12.2007 12:04:06 »
Onpa mielenkiintoisia :) tussitöissä on erilaisia värejä kuin yleensä, se viehättää, ja tuo puu oli mielestäni kaikessa yksinkertaisuudessaan mahtava! Viivojen suunnilla ja värivalinnoilla on vaikutusta.
Japanimeininkikuviin en ole oikein koskaan saanut otetta vaikka piirretty on enemmänkin niitäkin, mutta nättejä ovat myös!
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Pin

  • ***
  • Viestejä: 89
    • @last.fm - ryotan
Re: Caramelldansen
« Vastaus #2 : 15.12.2007 17:11:21 »
Kiitos kommenteista : D Luulin, ettei kukaan koskaan sanoisi mitään. Kiva jos kelpasivat, ei kauheasti ole itseluottamusta piirrustustaidon suhteen...

Niin ja voisin poistaa tuon Pirated-työn kokonaan, taisi olla photobucketille liian tarkasti kuvailtua materiaalia 8D
And in my blood
your ghost is crying living tears.

siru

  • ***
  • Viestejä: 3
Re: Caramelldansen
« Vastaus #3 : 03.01.2008 20:23:55 »
** Joo, hemmetin photopucketti.... -.-

Nojoo, mutta katselin kuvasi kaikki läpi.
Pidän väreistä, ihan todella paljon. :)  Ja etenkin tuo ylin lintu oli mielestäni todella onnistunut tuollaiseksi pieneksi iloiseksi kuvaksi. Siitä tuli hyvä mieli. ;)

Ja onnea<3 on ihana. (:
I have no dream.