Kirjoittaja Aihe: Ehkä mä olen vahva, k-11  (Luettu 1496 kertaa)

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Ehkä mä olen vahva, k-11
« : 22.10.2011 23:44:10 »
Kirjoittaja:Béren
Ikäraja:k-11
Genre:Angst, drama
Pairing:-
Disclaimer:En saa tästä mitään rahallista hyötyä
Warnings:Viiltelyä
Haasteet:Originaali 10
A/N:Öh. Mun käskettii kirjottaa vähä positiivisempaa ku kirjotan aina viiltelystä ja vähä angstisempaa ja tämmönen tuli lopputulokseks. Öh.

Ehkä mä olen vahva

Ehkä joskus punaisina hohtavat jäljet on pelkkää painajaista, enkä mä enää kävele unissani. Maailmahan on kaunis, mun pitää vaan oppii näkeen tähdet enkä vain läpitunkevaa pimeyttä, opittava kestämään ja uskomaan siihen että mäkin voin joskus olla kaunis.

Mä hymyilen enkä suostu kuolemaan, ja pimeydestäkin pääsee pois, sydän hakkaa ja yö pelottaa, tällä kertaa mä siitäkin selviän. Ja vaikka kyyneleet puskee silmiin ja kurkkua kuristaa, kädet hapuilevat pöytää ja tyynyt on kovia, mä tahdon olla vahva. Sakset painaa käsissä, mä tiedän tarkasti miltä tuntuu kun ne avataan ja hipaistaan rannetta, ensin kevyesti ja kunnes se sattuu, mutta se on pelkkää heikkoutta ja mä en ole heikko.

Sakset heitetään lattialle, kyyneleet virtaa, mutta kasvoilla hymy.

Mä olin sittenkin tarpeeksi vahva.

Eikä huominen enää pelota.
« Viimeksi muokattu: 22.02.2015 16:59:04 kirjoittanut plööt »

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Ehkä mä olen vahva, k-13
« Vastaus #1 : 23.10.2011 00:15:14 »
ävävävävä guruni. polvistuisin jos mun polvet ei ois edellee kipeet siitä munamiehestä. oikeesti niitä särkee nyt iha helvetisti :''''''D jumantsuikka oli iha hyvä et jinmuru tappo sen. vaikka se heräski henkiin. (OFFAAN, SIIS OLEN.)

Joo eli tää on hasuisa. sä hoputat mua. se ei ole kivaa. lopeta se. on epäreilua ahdistella mua. Sun tekstit on aina hasuisia. Tää on hasuinen. Kuvailu on hasuista. Sä oot hasuinen. Tää on silti liian angstinen, kirjota söpöö fluffyjedcestii tai jotai, yhy.

Lainaus
Ehkä joskus punaisina hohtavat jäljet on pelkkää painajaista, enkä mä enää kävele unissani.
tää on söpö. emt. unissakävely on söpöö ku sitä käytetää tässä merkityksessä. äv.

Muuta meille. Voidaa syödä karkkia ja kirjottaa jedcestii. Jooko?

tästä tuli mieleen et en koskaan tule unohtaan sitä kun otit mua naamasta kii. hajosin sille äsken niin pahasti. invo.

kiitoskiakia päärynä. love ya ♥

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Vs: Ehkä mä olen vahva, k-13
« Vastaus #2 : 23.10.2011 00:18:20 »
Conniieeomena, aw sun kommentit on hasuisiii <3 joo jin oli hyvä ku murhas munamiehen, heitän morfiinii polvilles. aw kuuntelin sleepwalkeria ku kirjotin, ihanaa kirjotusmusaa <3 JOO MUUTAN TEILLE <3 ävävävä sie päästit kauniin äänen ku tartuin suhun, en unoha sitä koskaa! :DD kiitusta kommentista murmeli <3
-béri