Kirjoittaja Aihe: Kelmien päiväkirja, K11, OSA 20 3.5, TAUOLLA  (Luettu 25463 kertaa)

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 10 5.12
« Vastaus #40 : 06.12.2011 00:58:21 »
Odota, herään aluksi palaseni lattialta... *keräilee innoissaan käsiä ja jalkoja lattialta ja liimaa ne erikeepperillä yhteen* Noniin. Eli luin tämän jo päivällä, mutta en kerennyt kommentoimaan, kun piti lähtee bussiin... En taida vieläkään oppia, että syöminen ja lukeminen on mahdotonta samaan aikaan... Tällä kertaa uhrina oli Daim-tuutti, joka jumittui aika kauniisti kurkkuuni... Ja sitten kaveri soitti ja pihisin sinne jotain kakoen ja räkättäen samaan aikaan... Kaveri sano, et sen korvat kuuroutu...
 
Mutta osa oli aivan feibulus (olen enkkuluokalla, kirjoittaminen 10+...). Taas. Toi Mätäähöhhöällä allekirjotettu eka Matiksen kommentti oli ihmeen järkevä. ja Sirreremppaa, awws <3 (Toinen suosikkiparitukseni...) Matohännän oikeasti pitäisi mennä yleissivistyksen ja kirjoitustaidon kurrsseille, sen verran pahassa jamassa poika on nyt (toisaalta, sen kustannuksella voi nauraakin, kjäh, kjäh!:D) ja loppu, ei voi vaan jättää noin jännään kohtaan! Jatkoa ja nopeasti, ennenkuin vihainen Ledi syöksyy koneestasi laittamaan vauhtia kirjoittamiseen!  ;D
 
Ja pieni offi taas. Käytänkö minä nyt liikaa kolmea pistettä..?  ;D  (Ja koukutuin tuohon  ;D -hymiöön...)<- kolme pistettä!  ;D
 
Ledi
« Viimeksi muokattu: 08.12.2011 16:33:17 kirjoittanut Ledi »
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 10 5.12
« Vastaus #41 : 08.12.2011 01:56:43 »
Älä jää ihmettelemään sitä. Oikeastaan, voisin varoittaa sinua, että saatan sanoa useammankin kerran, että arvasin, sillä minulla kun on taipumusta lukea toisten ajatuksia (tosin tiedostamattani).

Ja sanonkin heti, että arvasin!
Sillä mä niin kelasin, että toi suutelu-juttu vedetään mukaan tuohon suunnitelmiin ;)
Taas ajatusten luku todistettu, jes!

Kännykällä lainaaminen ei onnistu hyvin, joten en ala edes yrittämään sitä. Mutta siis:

Toi alku oli hyvä, ku oli tost Dorasta, S/R:stä ja Peterin ällötys-meningille... (voiks sen sanoo noin? :ooo)
Ja eritoten housu-jutulle! =DDDD

Ja toinen huippu oli toi vika kappale! Sirius humalassa ja taintuu <3<3 jotenki hieno yhdistelmä... Ja tietty Remppa herättää ;) oliskohan ollu sittenkin helpompaa kantaa taintunu Sirre makuusaliin ja vasta sitten herpaannuttaa? ;)
No, draamaa, riittää ainakin! =DDDD

Ja ääh! Toi loppu! Haluu LISÄÄÄÄÄÄ!!!!!

Ja toinen äääh:in aihe: toi päivämäärä pelottaa... Ollaan toukokuussa... Ei kai tää lopu? Tää on iha mahti! Ei saa loppua!!!!!!!
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

SuklaaKissa

  • ***
  • Viestejä: 427
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 10 5.12
« Vastaus #42 : 08.12.2011 14:42:15 »
Luin vasta osan, mutta ehdin revetä ainakin kymmenesti. Huonompi homma kirjaston koneella kun eräät oman luokan pojat viereisellä koneella ;D Oho, vuoro loppuu, olihyväsemitäehdinlukeaKiitos!

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 11 17.12
« Vastaus #43 : 17.12.2011 11:18:39 »
Anteeksi hirveästi, että jatkon kanssa on kestänyt näin kauan, mutta on ollut vähän koulukiireitä ja (teko)syitä riittää.

Tonks, kiitos!
Ledi, kiitos! Et sitten tullut vihaisena marmattamaan kirjoittamisen kestämisestä...  ;D (eikä kolmet pisteet ja nuo hymiöt ole vain sulla tapana)
Anturajalka93, kiitos! Vai että oikein ajatustenlukija? Kivaa. Toukokuussa mennään, mutta ei tämä ehkä lopu. Alunperin ajattelin, että lopetan kun lukukausi loppuu, mutta sehän on vasta kesäkuussa (hp-lexiconin mukaan), joten lukuja riittäisi silti vielä, kun 1 luku/1 päivä, suunnilleen. Ja nyt vaikuttaa siltä, että tästä tulee ikuisuusprojekti, jota en koskaan pysty lopettamaan. Joten varoitan jo etukäteen, että kirjoittaminen voi hidatua esim. kokeiden kohdalla (niin kuin nyt), tai tulla pidempikin tauko.
SuklaaKissa, kiitos!

OSA 11

30.5

Minä ainakin olen iloinen, että Dumbledore ei rangaissut meitä yöaikaan käytävillä hortoilusta, vaikka Voro näyttikin repivän hiuksiaan siitä hyvästä. Minusta tuntuu että hän rakastaa meitä yhtä paljon kuin Riesua. Hyvä että kerrotiin Dumbledorelle Averysta, se luultavasti pelasti meidät yöliikkumisesta rangaisemisesta. Mutta Dumbledoren kysymys Siriukselle ja Remukselle ”oletteko te yhdessä, vai humalayhdessä?” oli kyllä niin hyvä. Siis jopa sinä, Lilyseni, naurahdit! Ja kun Sirius taikoi tyhjästä kuulotorven ja pyysi vaka vanhaa Dumbbista toistamaan! Se oli hauskaa! Voisin kyllä vaikka lyödä vetoa, että Sirius ei ole yhtä hauskalla tuulella herättyään. Sehän oli ”vain kevyesti humalassa”, mutta Siriuksen tuntien se on vetänyt ties kuinka paljon tuliviskiä. Oho, tulipas tästä essee. Ehkäpä minä annan puheenvuoron muillekin, ja sitten painun jonnekin Lilyn kanssa. Olen ollut liikaa Kuutamon kanssa, kun puhun näin paljon ja vieläpä järkeviä.
Sarvihaara


No, kun James nyt noin kiltisti pyysi, niin kai minä voisin tulla jonnekin.
Lily


Kiva, kiitos niin hirveästi kun jätitte minut ja Matiksen tänne odottamaan Anturajalan heräämistä. Hän valittaa päänsärkyä, uikuttaa ja varmasti kerjää minulta suudelmia tai jotain. Ja jos Anturajalka on siinä kunnossa, me ei voida tänäänkään unhoituttaa Kalkarosta, Rosieria ja Regulusta. Paitsi jos... Lily, olisiko mitenkään mahdollista, että puhuisit Kalkarokselle, veisit hänen huomionsa, ja sillä aikaa minä unhoituttaisin hänet, ja Sarvihaara olisi henkisenä tukenasi? Vähän roolit vaihtuisivat, ja Anturajalka saisi toki tulla Matiksen kanssa katsomaan halutessaan. Kävisikö teille, vai odotetaanko huomiseen? Minä kun pelkään, että juttu leviää, ja pian koko koulu tietää. Että jos ei kuitenkaan hommata itsellemme lisää työtä.
Ja muuten, Matis, mitä haluaisit syntymäpäivälahjaksi? Synttärisi kun ovat 9.6. (ihan kuin et sitä itse muistaisi)
Kuutamo


Öö, itseasiassa, en kyllä muistanut. No, hyvä että muistutit. Mutta en minä tiedä, jotain vaan. Minulle ainakin käy tuo ehdotuksesi, mutta Anturajalka on ikuisessti siinä kunnossa, että jaksaa suudella sinua, joten periaatteessa suunnitelmaasi ei tarbvita.
Mää´äähähhää´äää


Peter ja Remus istuvat sohvalla odotellen. Peterillä on tyhjä katsee, ajattelee varmaan tyttöjä tai ruokaa. Remus naputtelee sormillaan käsinojaa. Kunnes noin tunnin päästä Sirius maleksii heidän luokseen, ja pamauttaa: ”Antakaa ruokaa.” Remuksella tai Peterillä ei kuitenkaan ole, jolloin Peter lähetetään hakemaan sitä Suuresta salista, ja Sirius aloittaa kiihkeän suutelusession Remuksen kanssa.

Voi voi voi kun päätä särkee. Vali vali vali ja niin edelleen. Olen kuitenkin sitä mieltä, että minun ei kannata kerätä teiltä sympatioita, koska te taidatte jo olla kyllästyneet siihen. Matis on oikeassa, en koskaan jättäisi väliin tilaisuutta suudella sinua, Kuutamoiseni! En tietenkään. Joten voimme vallan mainiosti unhoituttaa vaikka koko poppoon tänään, kunhan kyyhkyläiset ilmaantuvat paikalle, jotta saamme unhoituttajan. Vai osaatko sekä suudella että loitsia samaan aikaan, Kuutamo? Minä en ainakaan osaisi. Matis, en minä osaa hommata sinulle synttärilahjaksi 'jotain vaan'. Mitä se jotain on? Tietysti... Joo, sain mahti-idean. Voi hitsi, ei se toimisi, kun näin tarkemmin ajattelee. Ja Matis, pitäiskö meidän vaihtaa nimesi Matolampaaksi, kun kerran allekirjoituksesi määkii noin innokkaasti?
Anturajalka


Ai miten niin määkii? Sehän on vain mustetta minun kynästäni. Vai oletko sinä loitsinut sen määkimäöän, niin eytten minä kuule sitä?
Lahopää


Voi Matis... Jos sanoisin sinulle mää'äähähhää'äää, mitä minä sinun mielestäsi sanoisin?
Anturajalka


Määkisit, tietysti. Mitä siitä?
Mattohinaaja


Sinun allekirjoituksessasi lukee niin, siis edellisen edellisen edellisessä.
Anturajalka


öö, niin missä? Jaa tuolla. Niin näyttää lukevan. Mutta miten se määkiminen liittyy mihinkään?
Mites sä


*sellainen kirousryöppy että päähän sattuu sen kuullessa* Oho, sori vaan ekaluokkalaiset ja muut ihmiset, ei ollut tarkoitus jupista noin kovaa.
Kullannuppuseni, kysyin sinulta pitäisikö nimesi vaihtaa Matolampaaksi, koska allekirjoituksesi määkii. Sitten sinä sanoit että ei määi, ja minä yritän nyt sinulle selittää, että määkii.
Anturajalka


Okei, mutta tätä on nyt selitelty niin paljon, että minä en enää tajua yhtään mitään koko asiasta. Äläkä vain selitä uudelleen.
On mulla häntä


Hei mihin Kuutamo meni? Äsken se oli tässä. Minulla kun on vakava suudelmien puutostila.
Anturajalka


pitäisko minun ottaa truvaetäisyys, ettet vaan pyydä minua auttamaan sudelmien puutkoskesi kanssa?
Matti Häntälä


Miten suudelmat, puut, ja minun koskeni liittyvät mihinkään ja toisiinsa? Mutta pointtisi, ei, en aio pyytä sinulta apua siihen.
Anturajalka


Jaa mitkä suudelmat puut ja sinun koskesi. Ja minkä on poinnti? Onko se jonkin sortin hyppy?
Tässähänmä


*hengitä syvään, laske kymmeneen* En vaivaudu selittämään, kun et sinä tajua, ja sitten kun lisäselitän, niin sinulla menee yli hilseen.
Anturajalka


Anteeksi että häivyin, mutta käväisin katsomassa oleskeluhuonetta, kun siellä kuului lentelevän jotain. Ja niin lenteli. Siellä oli mainoksia päättäjäistanssiaisista. Tässä yksi.

Päättäjäistanssiaiset

Tervetuloa tanssiaisiin koulun loppumisen kunniaksi 18.6 klo. 17 alkaen Suureen Saliin. Koko koulu on tervetullut, ja toivoisimme, että jokainen poika etsisi itselleen parin 16.6. mennessä. Tyttöjen tulisi pukeutua leninkiin ja poikien juhlakaapuihin. Oppilailta edellytetään sivistynyttä käytöstä. Johtajaoppilaat vastaavat järjestelystä, jolloin heille tai valvojaoppilaille voi esittää mahdollisia toiveita esim. musiikista tai koristelusta. Myös valvojaoppilaiden toivotaan osallistuvan järjestelyyn. Vapaaehtoisetkin ovat tervetulleita auttamaan valmistelussa lounaan jälkeen.


En kyllä tiedä miksi juhlat pidetään, kun ei sellaisia edellistenkään vuosien lopussa ole pidetty. No kuitenkin.
Kuutamo


Tanssiaiset! Pyhä pihvi sentään! Hetkonen... Tuossa ei sanota, että parin pitäisi olla tyttö, joten menen sinun kanssasi, Remyy, kullannuppuseni. Joohan?
Anturajalka


WTF? OMG! BFF! IHQ DAA! Tanssit! Mutta en minä osaa tanssia!
Mutku häh


Kai voit olla parini, Anturajalka. Ja älä kiltti kutsu minua Remyyksi tai kullannupuksi.
Ja Matis, mitä ihmettä?
Kuutamo


Oi kiitos, rakkaani! (siksikö sinua sitten pitäisi kutsua?)
Ja Matis oikeasti, mitä helvettiä?! (siis nuo wtfit ja omgit ja bffät)
Ai niin, siellä pitää tanssiakin, hyvä huomio, Matohäntäinen.
Anturajalka

 
No siis kuulin nuo joiltain jästitytöiltä viime joululomalla... Onko niissä jotain outoa?
Mähähtäh


Matis, kysymys ihan vaan yleisesti ottaen, ei pelkästään tuota viestiä koskien: Tiedätkö sinä edes mitä kirjoitat, vai käytätkö paljonkin sanoja, joiden merkityksestä sinulla ei ole harmainta hajuakaan?
Kuutamo


No tuota eh. Taitaisin minä käyttää aika paljon sanoja joiden tarkotusta en tiedää... heh tuota.
Mieshänmä


No, muista että me ei naureta (siis minä en) vaikket ymmärtäisikään kaikkea mitä sanot. Voit siis aina kysyä mitä joku tarkoittaa.
Ja toivotaan, että James ja Lily tulevat pian, niin että voidaan niitä luihuisia sitten hoidella.
Kuutamo


Kuutamoiseni, tämän pitäisi olla itsestäänselvyys. Sinä et saa hoidella muita kuin minua, katsos kun me seurustellaan, ainakin minun käsittääkseni.
Anturajalka
« Viimeksi muokattu: 05.02.2012 15:29:10 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 11 17.12
« Vastaus #44 : 17.12.2011 16:09:07 »
JES!!! Jatkoa!!!

Ja joo, ymmärränhän minä nuo koulukiireet - en yleensä niiltä ehi edes tulla finiin lukee fikkei - ne jää usein viikonlopuks (paitsi tää fikki, nää luvut on usein mukavan pitusii ja piristävii, nii saatan päivittäin tulla vilkuilee, etenkin viikon odotuksen jälkeen, et onks kenties tullu lisää ja jos ei, nii lueskelen jotain hyvää kohtaa tästä :DDD

joo tää on mahti fikki! Täs saa nii paljo nauraa xDDDDD miks Sirius muuten ei saa kutsuu Kuutamoo Remyks? Se on söpö lempinimi...

mut oho... en ees ehtiny huomata, et tää päiväkirja alkoki toukokuusta... hehee :DD oon liian lumoutunu tähä tarinaan, eten meinaa huomata päivämäärii :DDDD

muuuuut, jatkoo ootellessa! Pistä, ku voit sitä, ei paineita (silti niin pian kuin voit ;) ) :DDD Kiitos tästä!
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Ayumi

  • Fandomconfused
  • ***
  • Viestejä: 91
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 11 17.12
« Vastaus #45 : 17.12.2011 17:58:36 »
Joo, kaikki täällä ihmettelee miks nauran yhtäkkii niin paljon, mut tää vaa on edelleen niin hauska ;)

Tonks

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 11 17.12
« Vastaus #46 : 18.12.2011 10:26:32 »
Mul on hirvee yskä ja meinasin tukehtuu siihe ku nauroin :D

Anturajalka on ihana. Kuutamo on ihana.

Mul on tääl 38,9 astetta kuumetta, ni en nyt oikee osaa kirjottaa järkevyyksiä... mut, kuten aina, JATKOAA!!!

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 11 17.12
« Vastaus #47 : 19.12.2011 15:21:52 »
Oii, jatkoa! <3 Ihana luku taas, ja Sirius/Remus on nam.  ;D
 
Lainaus
kirousryöppö
kirousryöppy
 
Hehhee, repeilin tuolle Mää´äähähhää´äää:lle ja Matolampaalle ihan kympillä...  ;D  Samoin "oletteko yhdessä vai humalayhdessä?"-kommentille... Milloin Dumbista on tullut koomikko?  ;D
 
Ja muuten, kokeet ovat kuolettavia... Niiden takia minullakin yleensä kirjoittaminen kuolee... Mutta jatkoo rauhassa, mut heti kun vaan pystyt pistään!  ;D
 
Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 12 23.12
« Vastaus #48 : 23.12.2011 13:23:57 »
Joulun kunniaksi 12. osa. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille!

Anturajalka93, kiitos! Remus ei oikein tykkää Remyy -lempinimestä, siksi. :) Joululomalla on onneksi aikaa kirjoittaa.
Ayumi, kiitos!
Tonks, kiitos! Ja parane pian! (vaikka luultavasti oletkin jo ainakin lähes kunnossa) :D
Ledi, kiitos! S/R = ♥. Dumbbiksessa on aina asunut pieni sisäinen koomikko. :D

OSA 12

Myöhemmin:

Hitsinpimpulat! Ei, yleensä minulla ei ole tapana sanoa noin, keksin jotain coolimpaa. Mutta siis päättäjäistanssiaiset! Kauhistuksen hirvityksen kammotus! Siis oikeasti! Tanssiaiset. Dumbledore taitaa olla juhlatuulella tai jotain. Apua!
Sarvihaara


Mitä sinä niistä stressaat? Kunhan vain pukeudut säädyllisesti, otat minut kainaloosi ja edes luulet osaavasi tanssia. Tietysti sinä luulet, sinähän luulet itsestäsi kaikenlaista. Tuo epävarmus ja uikutus on sinulle hyvin epäominaista, mistä kiikastaa?
Lily


No kun minä en osaa tanssia.
Sarvihaara


Minä opetan sinut tanssimaan, se on ihan helppoa. Tai ei sinun edes tarvitse osata tanssia, kunhan vain liikehdit sen näköisesti ja et tallaa varpaitani.
Lily


Arvon joutsenet, eikun kyyhkyset, kyyhkyt, no mitkä lienee kuhertelulinnut kuitenkin suvaitsivat sitten ilmaantua. Olette kuluttaneet puoli päivää kahdestaan, ja minä olen valittanut suurta pääkipua noille, jotka eivät edes sitä ymmärrä, ja muutenkin. Jamyy, olen kaivannut sinua, sillä Remyy ei suostu seksiin, kun se pelkää että oksennan sen päälle tai jotain. Hei haloo, jos päättäisin oksentaa, olisin tehnyt sen jo. Ja muutenkin tylsistyn täällä, ilman sinun seuraasi alan saada vielä homekorvavaikutteita. (ei millään pahalla pojat, mutta olette vähän tylsiä tänään) Ja Sarvihaara, älä huoli, en minäkään osaa tanssia, mutta siitä voi viedä huomion pois keikuttamalla lanteiltaan tai pussailemalla tyttöjä. Tai muuten vaan herättämällä huomiota.
Anturajalka


Kyyhkyläisiä kai tarkoitit?
Jamyy? Anteeksi nyt vain, mutta tuo menee yli. Remyy vielä kuulostaa... krhm, miehekkäämmältä.
Homekorva?! Varo ettet loukkaa poikaystävääsi, kauhistus. Jos minä sanoisin Lilya homekorvaksi, saisin kyllä turpiini. (joka ei kyllä olisi uutta)
Jaa sitä sinä teit niissä bileissä silloin... Mutta Anturajalka, en suosittelisi kuitenkaan sekä vatkaamaan ahteriasi, että pussaamaan tyttöä samaan aikaan. Näytit kahjolta. Muuten vaan herättämällä huomiota? Ai niin kuin strippaamalla buffetpöydällä, niin kuin teit toisissa bileissä? Anteeksi, mutta ne ei kuulosta minun jutuiltani. Tai voinhan minä aina Lilyn kanssa pussailla...
Sarvihaara


Sarvihaara, tanssiminen on helppoa, kuten Lily sanoi. Älä turhaan hermoile siitä.
Homekorva! Eihän minulla kasva hometta korvista. (joo tuo ei ollut maailman paras vitsi) Mutta tarkoitan, että en minä tylsä ole (kai), minua vain ärsytti sinun valituksesi ja voih-eikö-kukaan-auta-Sirius-parkaa -ajatustapasi. Ja kerropa vähän tarkemmin siitä kun strippasit niissä bileissä... Siihen aiheeseen voisin tutustua lähemminkin...
Kuutamo


Ou jee
(no varmaan tiedätte kuka, jos joku ei niin): Anturajalka


Hei hei hetkonen!
S


No mitä? Eikä silti tarvitse heittää sitä kirjaa päähän. Olet tehnyt niin ennenkin, mutta se oli nyt pahempi, kun päätä särkee. Että kiitos paljon vaan tuostakin!
Anturajalka


No, etkös sinä ole koko päivän valittanut tylsyydestä? Meidänhän pitää joka tapauksessa unhoituttaa luihuisia, ja te ilmeisesti puhuitte jotain sellaista, että tehtäisi se tänään, joten eiköhän tehdä? Vai?
Sarvihaara


Ai jaaaa... No joo, ehkä se voitaisiin tehdä. En kyllä kieltämättä ole maailman parhaassa strippauskunnossa, kun se pää särkee, Merlin!
Anturajalka


Hienoa, ehdottomasti. Sarvihaara, mene hakemaan Kelmien kartta tavaroidesi joukosta.
Kuutamo


No niin, nyt se muuttui minun Kuutamostani tylsä-täydellinen-ehdoton -Kuutamoksi. Plaah...
Anturajalka


Okei, eli Regulus on Suuressa salissa, Rosier luihuisten oleskeluhuoneessa, mutta Kalkaros maleksii neljännen kerroksen käytävillä. Aloitetaanko siitä?
Ja Lilyseni, jos et pysty unhoituttamaan häntä, me kaksihan voidaan aina suudella, ja Kuutamo unhoituttaa.
Sarvihaara


Kelmit ja Lily lähtevät harppomaan kohti neljännen kerroksen käytävää, seuraten Kelmien kartasta Kalkaroksen pistettä. Paitsi Peter, jolla on sen verran lyhyemmät jalat kuin muilla, että hän kulkee suunnilleen viisi metriä muita jäljessä. Remus loitsii harhautusloitsun Peteriin, joka uikahtaa sen huomatessaan, ties miksi. Lily ja James pujahtavat näkymättömyysviitan alle. Hetken kuluttua Kalkaros ilmaantuu näköpiiriin, ja Sirius hyökkää Remuksen kimppuun suudellen tätä ahnaasti Kalkaroksen nenän edessä. Kalkaroksen silmät leviävät lautasen kokoisiksi ja hänen ilmeestään voi päätellä, että hän ajattelee: Jotain mitä en olisi halunnut nähdä. Sirius ja Remus kuitenkin jatkavat suutelemista, ja Kalkaros on jo selvästi aikoimassa häipyä paikalta. Kunnes Lily unhoituttaa Kalkaroksen nopeasti takaapäin, ja hän tarttuu Jamesia kädestä vieden tämän pois paikalta, sillä arvelee poikien jäävän suutelemaan vielä hetkeksi. Peter arvelee Lilyn ja Jamesin häipyneen, muttei tiedä mihin suuntaan lähtisi, kun kaksikko on näkymätön. Joten hän tyytyy seisomaan paikallaan, ja kääntää katseensa pois suutelevista pojista.

Missä Regulus ja Rosier ovat nyt? Katso kartasta.
Lily


Öö... Regulus on lähtemässä Suuresta salista, Rosier on edelleen oleskeluhuoneessa. Otetaanko pojat mukaan ja mennään unhoituttamaan Regulus?
Sarvihaara


Mennään vain. Paikanna myös Peter, meidän on varmaan paras ottaa hänestä kiinni, kun hän ei nää meitä, emmekä me häntä.
Lily


Näkymättömät James ja Lily tarraavat kiinni Peteriin, joka vingahtaa säikähtäessään kosketusta, ja yhdessä kolmikko päästää ei niin hiljaisen ”krhm”in. Remus ilmeisesti kuulee tämän, ja yrittää irtautua Siriuksesta, mutta tämä vain takertuu enemmän kiinni toiseen. Remus laittaa kätensä puuskaan ja astuu askelen kauemmas Siriuksesta, jolloin tämä lopettaa suutelemisen ja katsoo sutta koiranpentusilmillään. Remus liikauttaa vasenta kättään hieman Lilyn, Jamesin ja Peterin suuntaan, niin hyvin kuin Siriuksen otteessa vain voi. Sirius vilkaisee siihen suuntaan, mutta eihän hän mitään näe. Silloin kolmikon suusta kuuluu jälleen ”KRHM!”, jotta varmasti Siriuskin kuulee. Toisaalta niin myös viaton pieni puuskupuh, joka säikähtäneenä alkaa vilkuilla ympärilleen silmät suurina. Puuskupuh nopeuttaa askeleitaan ja melkein juoksee pois. James ottaa näkymättömyysviitan pois itsensä ja Lilyn päältä, ja selostaa nopeasti suunnitelmansa Regulukseen liittyen.
Kelmien ei tarvitse kulkea kauas, sillä Regulus on jo ehtinyt kulkea kolmanteen kerrokseen, jolloin Kelmit törmäävät häneen siellä. Valitettavasti käytävällä on muitakin ihmisiä, jolloin Kelmit seuraavat häntä neljänteen ja viidenenteen kerrokseen asti. Remus purkaa harhautusloitsut itsensä ja Siriuksen päältä, ja Sirius ryntää kuljeksimaan Reguluksen vierelle. ”Tiedätkös, veliseni, minä olen vihdoin löytänyt suuren rakkauden.” Remus punastuu rajusti. Regulus ihmettelee, miksi Sirius rakkauselämästään hänelle puhuu, mutta arvelee, että Siriuksella on jokin taka-ajatus. ”Ja mitä se minua kiinnostaa?” veli vastaa Siriukselle, joka näyttää loukkaantunelta tuon kuullessaan. ”Totta kai se kiinnostaa. Mutta, saanen esitellä, Remus Lupin, poikaystäväni!” Sirius tarraa Remukseen ja kiskaisee tämän vierelleen samalla suudellen poikaa intohimoisesti. Reguluksen ilme on hyvin samanlainen kuin Kalkaroksenkin, ja hän aikoo selvästikin ohittaa kaksikon. Jälleen Lilyn nopea toiminta kannattaa, kun hän loitsii Regulukseen unhoitutan.

Jätettiinkö me Matis sinne? Tai siis kun Anturajalka ja Kuutamo aikovat selvästi siirtyä lähimpään luutakomeroon, en usko että Matis on heidän kanssaan. Kelmien kartan mukaan Matis kävelee tännepäin. Tai siis ainakin tulossa rohkelikkotorniin. En olisi uskonut, että se pystyy ajattelemaan niinkin älykkäästi, eihän se koskaan ole osannut arvata missä me olemme. Ehkä sen aivokapasiteetti on kasvanut tai jotain. Käydäänkö varmuudeksi hakemassa se, eihän se edes näe varpaitaan?
Sarvihaara


Käydään ihmeessä. Mutta et saisi haukkua häntä noin, hän on sentään ystäväsi. Luulen että hänen aivokapasiteettinsa on kasvanut... Hänhän alkaa aikuistua!
Lily


Sarvhaata, minua ei kannata haukkua sellaisilla snoilla mitä enymmärrä. Kuten arvelitte, Anturajalaka ja Kuutamo jäivät johokin luutakomeroon, mikä nyt ensimmäisen vastaan tuli. Minä juoksi kiljuen karkuuun. En halunnut jäädä kuuntelemaan. Tehdäänkö jotain kivaa?
ätnähotaM


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 12 23.12
« Vastaus #49 : 25.12.2011 01:18:18 »
*hajoaminen*

iiiihana luku!!!!!

Jaa, on tääki ajan viete, ku veli kattooo vieres HP7part1:stä ja Dobby kuoli... :((( en suostunu kattoo leffaa, sil muute purskahtaisin itkuu, ja en ikin sais sitte unta...

mut ihana luku siis! Remus/Sirius - osaat kirjottaa hyvin! Muuten en pidä siit parituksesta... en kyl tykkää mistää parituksest, jos on huonosti kirjoitettu, mut DraMione -fikkei löytää huonosti kirjoitettuin... vaa yhest tykkään....

Sirius <3333 aiva mahti oli täs luvus, just toi, ku Remy vaa yritti kertoo, et niil on näkymätöntä yleisöö xDDD

mut se perus: jakoo!!!!
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

LaraLura

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 12 23.12
« Vastaus #50 : 27.12.2011 01:31:41 »
iohihihihihihihihi! :'D matohännän nimet ovat niiin *REPS*.... niiden kohalla repeää aina totaallisesti! :)

jatkoa odotellen! :)

with love. ♥: Lara
Tofu the Tössötassu ♥ 2009-2022
Pippa aka Pipukka ❤️ 2014-

Siipirikko

  • ***
  • Viestejä: 268
  • rikkinäinen
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 12 23.12
« Vastaus #51 : 27.12.2011 05:10:11 »
lahosin.

Mutta mä tosiaan nyt ilmoittaudun virallisesti sun lukiaksi, vaikka oon jo aikaisemmin tätä lukenut ((: En vaan oo kommentoinu mitään. Sirius/Remus paritus <3 Hihhii, siinä tuli muuten yks hyvä syy lukea tätä. Sitten tuota rakentavaa... :D Bongasin aivan varmasti jostain virheen, mutta kadotin sen. Muuten tosiaan virheetöntä testiä (jos Matohäntää ei lasketa xD) ja muutenki ficci on aivan ihana ;3 Tosin repeilin enemmän noile alkupään osile, mutta kyllä nää uudemmatki on hyviä!

nomnomnomnoommmnom. Jatkoa? ^w^

~ dracoxharry

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 12 23.12
« Vastaus #52 : 29.12.2011 00:01:32 »
VAROITUS! Kommentti on hyvin käsittämätön, omalla vastuulla! Eli no, reps...
 
Toi Sirren sekoilu noitten kyyhkyläisten kans oli aika pro... Jesta, kuolin...  ;D  Ja Jamesin tanssipelko, heh, ja hitsinpimpulat... Samaa lausetta käytetään koulunäytelmässä (Tuhkimo nykyaikaistettuna, ikähäärukka 4-5.v.) Haltijatarkummisedällä (joka on sellanen Sillä silmällä-stylistityyppinen...), eli se oli kiva kohtaus heti alkuun, kun aattelin heti Haltijatarkummisedän blondatussa peruukissa Jamesin saappaisiin... Hahhah... Ja Jamyy ja Remyy...  ;D  Onkohan vielä Petyy ja Siryy... Reps, jos noi mukaan vetäset... Ja voi Matis-parkaa, sillon ihan sama ongelma ku mulla oli sillon ku olin 5-vuotias, eli kirjottaa väärinpäin nimensä... Hah...
 
No, tämän hyvin asiattoman ja turhan kommentin päätteksi sanon vain: JATKOA!  ;D ;D
 
Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 13 29.12
« Vastaus #53 : 29.12.2011 18:03:25 »
Anturajalka93, kiitos!
LaraLura, kiitos!
dracoxharry, kiitos! Kiva kun kommentoit. Olen samaa mieltä, ekat on parempia.
Ledi, kiitos! Repesin sun kommentille. (lahjakasta) Tuhkimo! Ohhoh... Mä en usko että koskaan tullaan Petyyn tai Siryyn törmäämään, mutta saa nähdä, saa nähdä... Matis taitaakin olla siellä viisivuotiaan tasolla. :D Ja kai huomasit, että kohtaa hot oli korostettu? Matis on niin hottis kyllä joo... ;D Kommentit ei koskaan oo turhia, älä sitä epäile.

OSA 13

31.5.

Rakas pikku Remyy, eikö vaan, että tänään tullaan kaapista ulos?
Anturajalka


Ai tullaan vai? No kiitos hirveästi kun kerroit minullekin.
Kuutamo


No tietysti! Minä kun en ole tottunut tekemään kaapissa yhtään mitään, olen avoin tyyppi. Kai sinä nyt sen tiedät?
Anturajalka


Joo, kyllä minä sen tiedän. Miten, missä ja milloin?
Kuutamo


Jaa, no minä en vielä niin pitkälle sitä ajatellut. Mutta luultavasti lounasaikaan keskellä Suurta Salia suuteleminen voisi olla melko huomattavaa. Ja jos kukaan ei huomaa (onhan sekin mahdollista, ruoka on hyvää), niin sitten vain sanotaan että meillä olisi asiaa tai jotain. Tai sitten takuhuomattava keino (ainakin kaikki tytöt huomaa): sekstaillaan opettajien pöydällä.
Anturajalka


Sinä olet hullu. Okei, me voidaan suudellla Suuressa Salissa. MUTTA me ei sekstailla opettajien pöydällä, haloo, siellähän on pieniä, me voitaisiin aiheuttaa tarumoja niille. Ja minä en muutenkaan ole sitä tyyppiä joka harrastaa seksiä kaikkien nähden. Ja jos kukaan ei huomaa, yritetään myöhemmin uudestaan.
Kuutamo


Jaah... No jos sitten tyydytään sinun vaihtoehtoosi. Oho, Sarvihaara, Matis ja Lily näyttävät uteliailta. Ehkä meidän pitäsi antaa kirja välillä heillekin.
Anturajalka


Hienoa, huomasitte meidätkin. Lämpimät onnitteluni siitä.
Aiotte tulla ulos kaapista?! Siis jopa Kuutamo? No, Anturajalasta sen uskookin vielä. Hienoa, odotan innolla lounasaikaa. Ja minä kyllä voin kiinnittää muiden huomion teihin, uskokaa pois.
Sarvihaara


Minä taas en ole kovinkaan yllättynyt. Sirius on aina ollut sellainen julkinen tyyppi, tykkää julistaa asioitaan koko maailmalle. Luulisi, sinun, James, tuntevan hänet paremmin, sinä sentään olet hänen ystävänsä. Onneksi toinen teistä (Sirius ja Remus) on kunnollinen, koska mitä nyt tuostakin sekstaillaan opettajien pöydällä -ajatuksesta olisi tullut. Siis ihan oikeasti olisitte voineet traumatisoida ihmisiä (mukaanlukien minua, en halua tietää Siriuksen seksitavoista yhtään enempää kuin mitä kerrotaan).
Lily


Jaa. No minä en oikein nyt tajua, ettehän te missään kapissa ole. Miten te voistte tulla ulos sellaisetsa?
Mut'mähän mä


Sarvihaara, miten sinä aiot kiinnittää huomion meihin?
Lily, haluatko sitten tietää seksitavoistani sen mitä kerrotaan?
Matohäntä, se on sanonta. Kaappihomot seurustelee salassa muilta, ja sitten kun julkistetaan suhde ja homous, tullaan ulos kaapista.
Anturajalka


Sinä näet sitten... No ei se mitään ihmeellistä ole. En silti kerro, sinä olet niin hitsin utelias että sinua on kiva pitää jännityksessä.
Lilyseni, ehkä juuri siksi sinä olet huomannut Anturajalassa tuon piirteen, kun et ole ollut hänen ystävänsä. Olet ollut osa sitä maailmaa, jolle hän asioitaan kuuluttaa. Minä taas en huomaa sitä, kun hän kertoo ne aina ensin minulle, Kuutamolle ja Matikselle.
Sarvihaara


Sirius, helvetti sinun kanssasi! Minä en halua tietää yhtään mitään sinun seksitavoistasi, tiedät että seurustelen Jamesin  kanssa, ja sinä et kiinnosta minua.
Lily


Hienoa, olen saanut sinun chilipippuripuolesi esille. En kyllä ole varma onko se kovin terveellistä, mutta...
Jos minä en kiinnosta sinua, kuka sitten kiinnostaa? Sarvihaarako? Sillä tavalla vai sillä tavalla?
Anturajalka


No voihan sanonko mikä! Tiedät edelleen että seurustelen Jamesin kanssa, ja kyllä hän kiinnostaa minua sekä sillä että sillä tavalla. Ystävänä ja poikaystävänä. Ja jos vielä keksit tästä jotain huomautettavaa, saat niskaasi kirosanalitanian JA jonkun ihastuttavan kirouksen (siis taian). Jos kaipaat tietoa kiroustaidoistani, kysy Jamesilta. Hänellä on vuosien henkilökohtaista kokemusta aiheesta. Ja painu helvettiin!
Lily


No ehkä minä sitten pysyn hiljaa...
(ja menen jonnekin luutakomeroon Kuutamon kanssa) Anturajalka


Eikä mennä, ne on epämukavia! Onhan meillä makuusalikin käytössä. Ja toisekseen, nyt ei ole oikea hetki, meidän pitää mennä tunneille.
Kuutamo


Lounasaikaan Kelmit ja Lily suuntaavat Suureen Saliin, joka on täynnä ihmisiä. Lily, James ja Peter istuvat paikoillleen, mutta he eivät kuitenkaan aloita syömään, sillä he tietävät, että heidän pitää auttaa Siriusta ja Remusta. Sirius kiskoo Remuksen keskelle pöytien välissä olevaa käytävää. Hän vetää toisen pojan lähelleen ja kuiskaa: ”Oletko valmis?” Remus nyökäyttää päätään, ja Sirius painaa rajusti huulensa toisen huulille. Muutamat oppilaat huomaavat tapahtuneen, ja katselevat ihmeissään. Silloin James huudahtaa: ”Katsokaa!” Ja koko sali tuijottaa suutelevia poikia kohahtaen. Monet tytöt alkavat itkeä, jopa pari poikaa näytää surulliselta. Emily Wilkinsin silmistä heijastuu vain suru, hänen kasvonsa ovat muuten ilmeettömät. Nymfadora Tonks yrittää peitellä silmäkulmistaan vuotavia pisaroita. Dumbledore ei ole moksiskaan tilanteesta, mutta kun McGarmiwa huomaa suudelman kiihtyneen entisestään, ja Siriuksen hivelevän Remuksen takapuolta, hän päättää puuttua tilanteeseen. ”No niin, eiköhän se jo riittänyt, pojat.” Jälleen kerran Remus yrittää irtaantua Siriuksesta täysin tuloksetta. Siriuksen käsien edetessä Remuksen etumukselle McGarmiwa kiiruhtaa (ei nyt aivan juosten, mutta hyvin nopeasti kuitenkin) poikien luokse ja kiskaisee heidät irti toisistaan. Hän sähähtää Siriukselle noin puolen salin vihellellessä: ”Musta, tuo ei ole kovin sivistynyttä käytöstä.”
”Minnie rakas, olen samaa mieltä, mutta minä en ole sivistynyt ihminen.” McGarmiwan silmät kapenevat.
”Tarkoitan, että tuo ei ole sopivaa nähtävää nuorimmille oppilaille täällä, eikä kyllä vanhemmillenkaan.” Nainen vilkaisee merkitsevästi pientä puuskupuhia, joka tärisee kauhuissaan ja suu auki silmät suurina tuijottaa poikia.
”Jaa, no pahoittelen.”
”Mene syömään... poikäystäväsi kanssa”, McGarmiwa lausui sanan poikaystävä hetken mietittyään. ”Ja ole kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.”

Myöhemmin, paljon myöhemmin:

Siis ihan mahti! Sirius ja James, olen suuri faninne, John McMarshmallow, ja olen hyvin iloinen siitä että te molemmat olette vihdoin löytäneet suuret rakkautenne. James, arvostan sitkeyttäsi Lilyn suhteen. Voisinko saada nimikirjoituksella varustetut valokuvat?
John McMarshmallow


En tiedä oliko hyvä ajatus laittaa kirja kiertämään, mutta kai ihan ok. Kaikki halukkaat kun vaikuttavat fanittavan meitä. No mutta joka tapauksessa, John, voit tulla huomenna illallisella kysymään meiltä niitä valokuvia.
James Potter


Voi Luoja, itse James Potter vastasi minulle!
John


John, vain yksi kirjoitusvuoro per henkilö, muuten koko kirja täyttyisi, kun me ollaan niin suosittuja ja kaikki haluaa keskustella kanssamme.
Sirius Musta


Hei, minä olen Jim McMarshmallow, Johnin veli. Minäkin olen suuri faninne, ja koska John kuitenkin omii nimmarinne, minä haluasin omat. Kiitos, ja olen otettu että annoitte tälläisen tilaisuuden minulle ja muille. Ja minä haluan myös Remuksen valokuvan nimmarilla, jookos?
Jim McMarshmallow


Jim, kuten Johnkin, voit tulla huomenna illallisella pyytämään meiltä niitä kuvia.
Remus Lupin


Hei ja hyvää päivää, Kelmit! Haluaisin tietää enemmän teidän kehittämistänne luihuisten rökittämistavoista. Olen itse näet myös heidän vastaisensa, ja olen nähnyt teidät tositoimissa. Olen utelias tietämään tekniikoita ja tapoja.
Simon Howlitees


Pahoittelen, Simon, mutta emmen paljasta salaisuuksiamme. Ja sinä kuulostat joltain agentilta, älä ota luihuisia liian vakavasti. Siinä on hyvä neuvo sinulle. Äläkä koskaan, koskaan, alistu heidän tahtoonsa.
James Potter


Voi rakas Sirius, miten sinä saatoit tehdä minulle näin? Olen rakastanut sinua vuosia, ja sitten sinä alat homoksi. Voi miten satutatkaan!
Cecilia Dianee


Tämä on sitten vastaus kaikille tytöille, joita siellä jonossa näyttää olevan parisenkymmentä, ei vain Cecilialle. Joten kaikki tytöt jotka ovat täällä samalla asialla kuin neiti Dianee, lukekaapa tämä.
Minä olen suunnattoman pahoillani, en ole koskaan halunnut satuttaa ihmisiä. Mutta jos te todella rakastatte minua, te haluatte minun olevan onnellinen. Ja minä olen onnellinen Remuksen kanssa, minä todella rakastan häntä ja hän minua. Tiedätte minulla olleen niin paljon naissuhteita, ettei niitä voi edes laskea. Ja kun ymmärsin rakastavani Remusta, tiesin miksi olin jättänyt ne kaikki tytöt, jotka kuitenkin olivat lähes täydellisiä, joihin normaali poika olisi ollut tyytyväinen, joiden kanssa normaali poika olisi mennyt naimisiin, perustanut perheen. Jos te todella rakastatte minua, te ymmärrätte tämän, ymmärrätte, että satuttaisin kaikkia vain pahemmin, jos alkaisin seurustella kenekään muun kuin Remuksen kanssa. Satuttaisin itseäni, koska tietäisin että tekisin väärin, koska rakastan Remusta. Satuttaisin Remusta, sillä hän rakastaa minua, ja haluaa olla minun kanssani muutenkin kuin ystävänä. Satuttaisin teitä kaikkia muita tyttöjä seurustelemalla juuri sen yhden kanssa. Ja lopulta satuttaisin vielä sitä viimeistä, jonka kanssa seurustelisin, kun jättäisin hänet Remuksen vuoksi. Enkä halua aiheuttaa teille yhtään enempää tuskaa kuin mitä olen jo aiheuttanut. Seurusteluni Remuksen kanssa tulee olemaan viimeinen viiltoni sydämiinne.
Sirius Musta



AN2: Pliis, sanokaa rakkaat jotain tosta Siriuksen viimeisestä.
« Viimeksi muokattu: 18.02.2012 13:09:57 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

FanGirl

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 13 29.12
« Vastaus #54 : 29.12.2011 23:32:10 »
Jaa... Päädyin tännekkin kommentoimaan. En kyllä oo ihan varma miten... Ei sillä etten tykkäis... Tota noin, mä oon nyt aika väsynyt kun katoin Cry-babyä eilen illallakin erittäin pitkään ja tuli hirveet univelat.  Upea se oli... Käskit kommentoida tota vikaa se oli taas tollanen Sirius-juttuputtu... Ite mietin, että lukeekohan kukaan noista tytöistä sitä Siriuksen viestiä, mutta ei oo mun ongelma.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2012 19:02:21 kirjoittanut FanGirl »

Siipirikko

  • ***
  • Viestejä: 268
  • rikkinäinen
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 13 29.12
« Vastaus #55 : 30.12.2011 02:03:49 »
kirjoitusvirhe, kirjoitusvirhe! =D
Tuossa Siriuksen vimpan kirjoituksen alussa

...joita näyttää olevam jonossa parisenkymmentä...

anteeks, oli pakko kiusata, kun on tylsää.... 3:

Muttaaaah, asiaan C: Luku oli ihana ja Siriuksen loppuavautuminen, aaaws :3 Suloistaaa, ihan Remylle omistautunut. Tosin tuntui, että tää oli vähän lyhkänen, mutta se ei haittaa. Ei se pituus vaan laatu (: Jajajajaja Matohännän esiintyminen oli tässä vähäistä. McGarmiwan reaktio oli kanssa aika hieno ja kuitenki Dumbbis sielä ihtekseen jotain myhäili :D

~ luvusta kiittäen ja jatkoa ootellen, dracoxharry

Tonks

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 13 29.12
« Vastaus #56 : 01.01.2012 01:25:24 »
 ;D ;D ;D
AWWWWWS toi sirren vika, on se tunteellinen jätkä ♥

Ja on nyt vaa pakko raiskata pilkkuja:
Lainaus
Nymfadore Tonks yrittää peitellä silmäkulmistaan vuotavia pisaroita.
AHAHAA se on Nymfadora.
Lainaus
”Mene syömään... poikäystäväsi kanssa”, McGarmiwa lausui sanan poikaystävä hetken mietittyään.”ja ole kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.”
Iso kirjain ;)


MUTTA VOI HERRANJEESUS toi sukunimi, McMarshmalllow xDDD Mä haluaisin olla senniminen ;D

Muttajoo, se perinteinen: Jatkoa!

~Tonks

« Viimeksi muokattu: 03.01.2012 16:41:12 kirjoittanut Tonks »

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 13 29.12
« Vastaus #57 : 01.01.2012 14:32:36 »
Oijoijoi! <3 Sirius oli tossa alussa niiiin Sirre, ettei mitään rajaa! Toi loppu, josta palautetta pyysit, oli sulonen, mutta sopis ennemminkin Jamesin suuhun, mutta kaikilla on omat käsityksensä nuoresta Sirrestä... En nyt sano, et jotenkin huono olis tai mitään, mutta mun kuvaani Siriuksesta ei oikein mätsää... Omassa mielessäni Sirius on muitten tunteista välittämätön läjä, joten kuvat menee hiukan ristiin... Mutta oli söpö, ja sun Sirre on erilainen kun mun Sirre...  ;D
 
Pelottavaa, onko pojatkin kelmien faneja..? *likaisia kuvitelmia Jimin, Johnin ja Jamesin suhteesta*  ;D  Noh, mistä en saiskaan mitään likasta väännettyä..?  ;D  Muutta, oliko tarpeeks sekava? Hyvä, koska et tule saamaan selvää, joten adios, ja jatkoa!
 
Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 13 29.12
« Vastaus #58 : 02.01.2012 16:14:03 »
Ei hittooo!!!! Mä oon lukenu tän jo aika päiviä sitte, mut se oli illal, etten jaksanu kommaa, nii nyt tulin kommaa!!!!

mut siis, aika mahti toi Siriuksen ja Remuksen komerosta tuleminen xDDD

ja toi Siriuksen vika komma - awws! ihana, Sirius on viimeinki tajunnu, et se rakastaa vaan yhtä tyyppiä (vieläpä Remusta) toi Siriuksen komma oli jotenki sellaine, et kirjotit nii hyvin, et se jopa luonnistu Sirren suuhun! (tai kynään)

muttaah! Jatkoa ootellessa :P
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 13 29.12
« Vastaus #59 : 07.01.2012 18:32:51 »
Ei herra isä, tää on aivan hervoton!!

Repeilin pahemman kerran Matohännän parhaille, voi hyvä luoja....... On mulla häntä ja Matonhinaaja oli ehdottomasti parhaita, joskin myös Mitähittoa repeilytti aika tosi lujaa...  ;D

Mutta joo. Pitäis varmaan saada jotain fiksuakin aikaan. (Fiksua? Tällaisesta ficistä?) Siis. Tää on ensinnäkin aivan loistava idea. Ehkä kulunut ja näin, mutta edelleen loistava ja toimiva. Tässä on sellaisia omia pieniä juttujaan, kuten Peterin kirjoitusvaikeudet ja Lilyn chilipippurit, jotka on pysyneet koko ajan mukana ja jotka tuovat ficciin omaa ilmettä ja hauskuutta ja kaikkea muuta sellasta. Lilyn ja Jamesin jutut on söpöjä, tosin mitä muutakaan asennetta niihin kahteen multa voisi odottaa? :D Remus oli Doran kanssa aika hauska yksityiskohta...

... mistä päästäänkin sitten todella kätevästi Siriukseen ja Remukseen. Ja se oli jotain mitä mä en millään olisi osannut tästä ficistä odottaa. Siis joo, onhan se ihan fakta että melkeen jokaisessa kelmificissä nykyään on Sirius/Remusta, mutta jostain syystä tää ei lupaillut mitään sellaista - ennen kun jopa minä sokea rupesin niitä merkkejä huomaamaan. :D Ja oikeasti, ne on ihan huippu parivaljakko, mutta välillä niitten touhut tuntui aika sydämettömiltä. Oikeasti. Ei siinä mitään silti, kyse on kuitenkin parista, jonka parempi osapuoli on Sirius Musta. Se pitää aina muistaa ennen kun niitä alkaa tuomita. Enkä mä nyt suoranaisesti tuomitse. ;)

Välillä tuo niitten kirjoittelu meni jo aika lennokkaalle tasolle. Siis siten että aloin jo miettiä että miksi ne ei vaan sano sitä ääneen. Ja sitten taas toisaalta aloin jo miettiä että onko niillä useampi kirja, kun välillä tuntui kun ne olis olleet ihan eri paikoissa ja silti samassa paikassa ja aaargh. Mutta joo. Ei mulla muuta siitä asiasta.

Jatkoa vain, pidä itsesi ja ficcisi tuollaisena ihanana ja muuta, odotan mitä tässä vielä tapahtuu. ;)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?