Kirjoittaja Aihe: Kelmien päiväkirja, K11, OSA 20 3.5, TAUOLLA  (Luettu 25498 kertaa)

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 6 10.11
« Vastaus #20 : 15.11.2011 22:14:59 »
HAJOOOOOOOOOOOOOONHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Aiva mahtava!!!!!! ja toi Siriuksen pila!!!!! :'''''''DDDD

Mutmut... mä haluun sen vaihto-oppilas jutun!!!! Ja luihuisten koston!!!! :DDDDD

Tää on iha mahti oikeesti!!!! Ja uutta osaa odottaen :DD
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 7 16.11
« Vastaus #21 : 16.11.2011 16:31:23 »
FanGirl, kiitos!
Anturajalka93, kiitos! Vaihto-oppilaasta tässä ja seuraavassa osassa, luihuisten kosto kunhan keksin sen :D

OSA 7

27.5

Eikö kukaan muu todellakaan ole hereillä? Pojat, tunnit alkavat, minä kävin jo aamiaisellakin. Miten teidät saa hereille?
Lily


Lilyseni, tuo sinun herätystekniikkasi toimi hyvin. Kuitenkin oletan, että kokeilit jotain sitä ennenkin? Mitä yritit?
Sarvihaara


Minä huusin, retuutin, ja lainasin erään kaverini räyhääjää, joka tuli tänä aamuna. Siinä vaiheessa koko tupa (sinua ja Siriusta lukuunottamatta) oli hereillä. Sinut oli ihan helppo herättää, kun vain tiesin keinon (suuteleminen), mutta Sirius on mahdoton. Ihme hyypiö.
Lily


Lily, ota rennosti, tänään on lauantai. Ei kokeita, ei koulua.
Kuutamo


Oho, hupsista. En huomannut.
Lily


Lily ei huomannet, ett ä tänään on lauanaya´? Ihme hyypiö.
Matohanna


Ai minäkö hyypiö?! Pojat ovat hyypiöitä, eivät tytöt. Sinä se hyypiö tässä olet!
Lily


En minä tiennyt miitå hyyopiö tarkoiytta , minä vaan kokeilin.
Matohintti


Hei Matis, nyt se kirjoitus, oikeasti! Tuo ei mene opeilta läpi. Tai voithan sinä kokeilla. Mutta ennen kuin menee todella pahaksi, niin hoida se asia kuntoon. Ja Lisasi ei pitäisi tuosta.
Sarvihaara


Joo, nyt vielä tässä vaiheessa jos pystyt hallitsemaan kirjoitustasi jotenkuten, ota se hallintaan, ennen kuin se riistäytyy kokonaan käsistä.
Kuutamo


taasko minä sanoin jotain hassua? Mitä nyt?
O'mato


Ihan ok jos nimiä viestin lopussa ei laskettaisi...
Kuutamo


Jaa, katsos siinä vaiheessa minä en enää keskity. Ja mietn niin Lisa ei pitäisi kiroilusvaikseusitanji?
Tomatohäntä


No, tomaattihäntä, sen saat selvittää itse. Me ei ruveta sitä selittämään.
Sarvihaara


Tomaattihäntä? Miun häntä ei ole tommaattinnen. Kai. Hyvä on minä silvfitän itse.
Matinhäät


Jaha, Matis lähti ilmeisesti tapaamaan Lisaa. Sarvihaara, oletko varma että neuvoit hänet oikein?
Kuutamo


Kai, tai en minä tiedä. Voi olla. Ehkä. Jos vaikka saattaa olla niin. Ei hajunhäivähdystäkään.
Sarvihaara


Huomenta, miksi koko tupa on ylhäällä jo yhdeltätoista, nythän on lauantai? Minä en kyllä tajua, miten Lily sen saattoi unohtaa. Voi Matis raukkaa. Minä tosiaankin seurustelin Lisa Smithin kanssa, sen minä muistan, sehän oli viime vuonna, ja peräti kaksi viikkoa! Kyllä nyt pitkäaikaisimman tyttöystävänsä muistaa.
Anturajalka


James, tulisitko rannalle kanssani? Siellä on kaunista ja lämmintä.
Lilysesi


Totta kai tulen, mutta otetaan aamupala mukaan, minä en ole syönyt vielä.
Sarvihaara


Mahtaakohan Emily olla hereillä? Hänkin voisi pitää rannasta. Menen etsimään häntä. Nähdään taas... joskus.
Anturajalka


Ja mitäs minä sitten tekisin? Jaa... Ranta! Haa! Dora!
Kuutamo


Myöhemmin:

Minä en tajua. Minä sanoin Lisalle että minun lempinimeni on Matohintti, ja hän näyttu tosi järkyttyneeltä, ja vaan lähtei pois. Tiedättekö zmiksi?
Matopää


VOI EI! Katsos, nyt hän luulee, että sinä tykkäät madoista sillä tavalla. Olisi kannattanut sanoa ihan kunnolla Matohäntä. Ilman kirjoitus/lausumisvirheitä. Voi sinua!
Sarvihaara


Nyt sinun pitäisi mennä etsimään Lisa, ja sanoa Matohäntä. Tuo oli todella kaksimielistä, mitä sanoit, nyt hän kuvittelee juuri niin kuin Sarvihaara sanoi.
Kuutamo


Lisa kyllä antaa anteeksi, kun saa selville miten asiat ovat. Minä olen tyttö, minä tiedän mitä tytöt ajattelevat.
Lily


Ohhoh! No, selvä, niin sitten, Matis. Joka tapauksessa, sain ihastuttavalta veljeltäni lappusen, laitan sen nyt tähän kirjan väliin.
Anturajalka


No niin, te, Sirius Musta, James Potter, Remus Lupin, ja Peter Piskuilan. Te tulette pian kokemaan Luihuisten koston, ja muistatte sen loppuikänne. Odotan innolla sitä hetkeä. Tulette tuntemaan suurta katumusta siitä että nöyryyttitte meitä. Uskon, että te ette juuri lotkauta korvaanne tälle viestille, mutta kannattaisi. Me kostamme teille, tavalla josta ette voisi edes uneksia.
Ja kyllä, tämä oli uhkauskirje.
Luihuiset


Vaau, minähän suorastaan tärisen pelosta *ironisesti*. Ja minä ihmettelen, mitä ne ovat mahtaneet keksiä. Uhkauskirje, heko heko. Voihan tuota sitenkin nimittää, mutta minusta se on kyllä ylidramaattinen, pelottavaksi luultava tekstinpätkä. Ainakin yhdessä asiassa luihuiset ovat oikeassa; Emme lotkauta korvaammekaan tälle viestille.
Sarvihaara


Väärin, Sarvihaara, minä ainakin lotkautan korvaani. Luihuiset suunittelevat kostoa, ja vaikka heillä on tapana olla vähän teatraalisia, en pidä tuosta kirjeen yleistunnelmasta. Se on dramaattinen ja uhkaava. Luihuiset kostavat meille jotenkin, emmekä me voi arvata miten. Joko yritämme selvittää asiat, kestää heidän kostonsa (en suosittele), tai välttää kaikkea missä he tai heidän taikansa voivat tavoittaa meidät. Mitä tehdään?
Kuutamo


Apua!
Minähäntä


Minusta me vain selvitämme asiat. Mutta hoidetaan tänään se ruotsalainen, jos sitä ei uhnoituteta pian, se voi juoruta eteenpäin! Yritetään löytää se jostain. Esimerkiksi Suuresta Salista, eteisaulasta, käytäviltä tai pöllötornista. Eikö vaan?
Sarvihaara


Joo, tuo Sarvihaaran ajatus kuulostaa hyvältä. Jos ruvetaan etsimään. Jos minä, Kuutamo, Lily ja Sarvihaara mennään näkymättömyysviitan alla ja pidetään yhteyttä kirjalla?
Anturajalka


Sirius, tuossa tulisi VÄHÄN ahdasta! Me ollaan kuudesluokkalasia, ei me mahduta Jamesin pienen viitan alle. Jos minä ja Remus ollaan loitsuin näkymättömiä, ja Sirius ja James ovat viitan alla? Mutta onko Remus nyt virallisesti suostunut siihen suutelemiseen?
Lily


Minä EN ole suostunut siihen! Protestoin! Minun täytyy ainakin kertoa Doralle ensin. Lähden etsimään häntä.
Kuutamo


Entä mitä miina teen sinä aijana? Haluaisnin tulla katsoamaan.
Mätäpää


No, Mätäpää, voit joko tulla katsomaan tai jäädä johonkin. Tietysti jos tulet, sinun pitää näyttää siltä kuin olisit siellä sattumalta. Muuten ihmiset voisivat huomata että se on Kelmien tempaus, vaikka me tällä kertaa tehdäänkin jotain järkevää.
Anturajalka


Olen samaa mieltä kuin Anturajalka. Jos minä lähden nyt kiertelemään käytävillä Lilyn kanssa ja Anturajalan kanssa, yritetään löytää Kuutamo. Tee jotain kivaa, Matis, tai tule mukaan.
Sarvihaara


No tottak ai minä tulen mukaan! Mätäpää, hei tuo on aika loukkaavaa, itse olet!
Mottohännässä
« Viimeksi muokattu: 05.02.2012 15:01:42 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

FanGirl

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 7 16.11
« Vastaus #22 : 16.11.2011 21:28:00 »
Tykkään!!! Tykkään!!! Tykkään!!! Jatkoa!

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 7 16.11
« Vastaus #23 : 16.11.2011 22:55:04 »
Ei voi olla totta! Et yksinkertaisesti vaan saa kirjoittaa noin hauskaa tekstiä! Meinasin tukehtua karkkin, kun luin Matohintistä... Voivoivoi vatsalihasparkojani...


Muttamutta, sujuvaa tekstiä edelleenkin, ja virheetkin loistivat poissaolollan. Eipä sitten muuta, mutta jotkin sanat voisivat Matiksen tekstissä olla hiukan selkeämpiä.


Tynkäkommentti, ei pysty parempaan... Jatkoa?


Edelleen karkin yskimisestä punoittava, nauruun puolikuollut Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Ameeba

  • Tirppa
  • ***
  • Viestejä: 46
  • meh
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 7 16.11
« Vastaus #24 : 17.11.2011 20:17:06 »
Ei herran jestas kun tälle repee jatkuasti CC:

Ja tietty tossa lopussa olevasta Mottohännässä jutusta :D

Tosi hyvin kirjoitettu, ei virheitä (paitsi Matohintin teksteissä) ja naurattaa kokoa ajan.

Jatkoa odotellessa!


Ameeba
I'm here for the pizza ( *3*)

Shimarisu

  • prinsessa
  • ***
  • Viestejä: 20
  • Pienuuttani minä kompensoin ilkeydellä
    • Yksinäisen Keijun Tarina
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 7 16.11
« Vastaus #25 : 17.11.2011 23:41:15 »
Tää on ihan huippu!
Nauroin ihan punasena tälle, ja Matis on just paras kirjotus virheineen !
Ja Siriuksen vatsalihakset, nomnomnomnomnom :3
Ja Lily ja James on niiiiiiiiiiin söpöjä, hihihi :3
Mutta nopeesti jatkoa, tää on ihan huippu !!
so breathe in so deep, bring me, and I'm yours to keep 
http://netenmaailma.blogspot.com/

LaraLura

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 7 16.11
« Vastaus #26 : 18.11.2011 17:40:37 »
:D uusi lukija! :)
oon nauranu vedet silmis!
Matohäntä kirjoitusvirheineen.. :'DD
*REPS*
James ja Lily ovat ihania! ♥

Jatkoa ootellen.

♥: Lara
Tofu the Tössötassu ♥ 2009-2022
Pippa aka Pipukka ❤️ 2014-

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 7 16.11
« Vastaus #27 : 18.11.2011 22:18:52 »
*paha hajoaminen*'

IHA MAHTI!!!!!!!!!! ÄÄÄÄHHHHH!!!! HALUU JATKOO!!!!!!
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 8 22.11
« Vastaus #28 : 22.11.2011 19:17:49 »
FanGirl, kiitos!
Ledi, kiitos! Pyyntösi on toteutettu, Matiksen teksti on nyt selkeäpää. (kuulostaa joltain mainokselta 'Matiksen teksti - entistä selkeämpänä' ;D) (joo mulla on nyt vähän hauskaa) Ei kyllä kannata syödä karkkia tai yhtään mitään hauskojen ficcien kanssa :).
Ameeba, kiitos!
Shimarisu, kiitos!
LaraLura, kiitos! Uudet lukijat on aina kivoja. (ei sen puoleen, niin vanhatkin)
Anturajalka93, kiitos!
Toistanko mä jotenkin itseäni nyt tässä nimimerkki, kiitos! -jutussa ;D Osa 8 jo, tästä tulee varmaan ikuisuusprojekti jota en pysty koskaan lopettamaan :). Sori kun tämä on vähän lyhyempi.

OSA 8

Myöhemmin:

Hei Mätäpää, ei se ole mikään loukkaus, sinä itse allekirjoitit viestisi niin. Näetkö, tuolla ylhäällä, kolme viestiä ylempänä.
Hei katsokaa, tuossa se vaihto-oppilas on! Hyökkäykseen!
Anturajalka


Sirius pomppaa pois näkymättömyysviitan alta ja Remus kumoaa harhautusloitsun itsestään. Käytävällä on muutama ihminen, jotka saavat (joutuvat) todistaa sitä kuinka Sirius intohimoisesti syöksähtää Remuksen kaulaan huudahtaen: ”Remyy!” ja suudellen tätä erittäin kiihkeästi. Remus yllättyy ja vastaa suudelmaan vain silmänlumeeksi. Samaan aikaan Lily taitavan huomaamattomasti unhoituttaa silmät lautasen kokoisina poikia tuijottavan ruotsalaisen, joka kuiskaten huutaa: ”Härregud!” Heti kun Remus huomaa Lilyn loitsun vaikutuksen, hän irtaantuu Siriuksesta kuitenkin näytellen että tekee kaiken aivan omasta tahdostaan. Lily etsiytyy Jamesin luo, sujahtaa viitan alle ja poistaa harhautusloitsun. Tässä vaiheessa ruotsalaisen ilme on palautunut hillityksi, mutta käytävällä oleva tyttölauma on alkanut hihittää. Sirius laittaa kätensä Remuksen vyötärölle ja he alkavat kävellä poispäin.

Us-ko-ma-ton-ta! En olisi ikinä uskonut että Anturajalka pystyy suutelemaan poikaa noin innoissaan. Kuutamosta olin myös epävarma, toivon että hän löysi Doransa ennen kuin me hänet, sillä koko koulu saa kuulla tästä. Remyy, mistä hän oikein keksi tuon?!
Sarvihaara


Olen samaa mieltä. Minä lähden viitan alta heti kun tulee tyhjä käytävä, tämä on niin hankalaa ja hidasta.
Lily


Kun tultiin oleskeluhuoneeseen, Anturajalka ja Kuutamo menivät suoraan makuusaliin. Lily oli häipynyt kirjastoon matkan varrella. Joten jotta Lily tajuaisi tämän, mitä makuusalissa tapahtui, minä kirjoitan sen ylös. Anturajalka ja Kuutamo alkoivat riidellä.
A: No eikös ollutkin aika hyvä pusu?
K: Ehkä, mutta minä en ehtinyt kertoa Doralle!
A: Entä sitten?
K: HÄN LUULEE ETTÄ OLEN HOMO, JA PIDÄN VIELÄ KAIKISTA POJISTA JUURI SINUSTA! [Luulen että tuo kuului oleskeluhuoneeseen]
A: Mitä minussa on vikana? Ja mitä se haittaa jos Dorasi luulee että olet homo?
K: No sinä olet itsekäs naistennaurattaja [Anturajalka päästi hyvin loukkaantuneen henkäisyn käsi sydämellä], ja minä menetän tyttöystäväni, ja jos hän välittää minusta, hän pelkää että satutat minua, niin kuin satutat kaikkia muitakin!
A: Satutan, en minä satuta muita, minä pidän muista! Miten muka?
K: Jättämällä heidät seksin jälkeen, vaihtamalla tyttöä viikon välein, olemalla niin ”cool ja komea Sirius Musta”! Etkö sinä ymmärrä, että minä tavallaan petin rakastamaani tyttöä suostumalla suutelemaan sinua? Et tietenkään, ethän sinä välitä pettämisestä, sinulla kun on tapana tehdä sitä koko ajan!
A: OLI! EI ENÄÄ, NYT MINÄ RAKASTAN EMILYÄ JA MITÄ SINÄ SIITÄ EDES VÄLITÄT?
K: Välitän tyttöjesi tunteista, Sirius, vaikka he usein ovat pinnallisia ja hakevat seksiä kuten sinäkin!
A: Väitätkö että haen seksiä, enkä välitä tytöistä tippaakaan?!
K: Väitän!
Kummatkin käänsivät selkänsä toiselle ja minä seisoin suu auki ja silmät suurina ovensuussa kynä sauhuten. Kelmit on rikottu. Toistaiseksi.
Sarvihaara


Jos kiinnostaa, minakin mökötän Antirajalalle koska hön kutsuu minia Mätäpääksi.
Se, jonka pää on epämätä


Voi James, olen pahoillani. Kuitenkin he ennen pitkää antavat toisilleen anteeksi, uskon niin. Voinko tehdä jotain auttaakseni? He haluavat silti edelleen olla sinun ystäviäsi, älä unohda sitä.
Rakkaudella, Lily


Matis, älä ihmeessä mökötä! Sinä tiedät että Anturajalalla on usein hauskaa muiden kustannuksella, mutta ei hän sinua halua loukata. Hirvitys, alan kuulostaa ihan Kuutamolta! Kauhistuttavaa!
Lily, niin kai. Tehdäänkö jotain kivaa niin että unohdetaan Anturajalka ja Kuutamo?
Sarvihaara


Ei missään tapauksessa. He tarvitsevat sinua nyt. Minä taidan mennä muiden tyttöjen kanssa Tylyahoon shoppailemaan. Nähdään myöhemmin!
Lily


Sarvihaara, mennäänkö tiluksille kävelemään ja juttelemaan? Minun täytyy puhua.
Kuutamo


Ok.
S


Miksi kukaan ei auta minua? *mulkoilee toiseksi äskeisimmän kirjoittajan tekstiä* Eikö oikeasti kukaan välitä minusta? *tekodramaattinen nyyhkäisy*
Anturajalka


Minä oloisin muuten käutettävissä mutta sinä loukkasit minua niin minä mkötän sinulle.
Muahhahhaa


Matis, olen oikeasti tosi pahoillani siitä Mätäpäästä. En minä tarkoittanut sitä. Ja kun Sirius Musta pyytää anteeksi (se on harvinaista, yleensäkin tällaiset hienostosanat), voit uskoa, että hän todellakin haluaa ystävänsä takaisin!
Ja kirjoititko ihan takoituksella allekirjoitukseksi Muahhahhaa vain ilkeytenä?
Anturajalka


Oho, katsos, niin hän siinä lukee. Muahhahhaa oli kyullä aika osuva kirjoitusnviehe.
Saat anteeksi. Puhu.
Ma tynkä häntä


En minä nyt kirjaan voi kirjoittaa, Kuutamohan saattaisi lukea sen. Tai tuota jos... Yliviivaa tämä viesti heti luettuasi sen.
Minusta on surullista, että Kuutamo menetti tyttöystävänsä, mutta olisi voinut varoittaa ennen kuin antoi minun pussata. Olen oikeasti pahoillani siitä, ja haluaisin että Kuutamo olisi taas kaverini. Keneltä muualta minä sitten kopioisin läksyt? Sitten minulla on vielä yksi toinen juttu johon pitää saada Sarvihaaran mielipide ennen kuin kerron siitä kellekään.
Anturajalka


Okei, ylilviivattu. Oletan että haluat yliviivata myös vastaukseni tuohon.
Menettikö Kuutamo tyttöystävänsä? Oletko varma? Olet aidosti pahoillasi, vau, osaan arvostaa sitä (en kyllä ole Kuutamo) Vai on läksyjen kopionti tärkrää? Voithan sinä aina Jamesilta, se kopipoi Lilyltä. Etkö sinä luota minuun, vai muksi et kerro minulle sitä toista asiaa?
Mutalätty


Olen varma. Tai jos ei menettänyt, tulee menettämään, jollei sitä ennen ehdi selittää. Olen aidosti pahoillani, jo toista kertaa tänään, hämmästyttävää! Toivottavasti Kuutamokin osaa arvostaa sitä. Hyvä huomio, läksyt saa muualtakin, mutta Lily ei välttämättä anna Jamesin kopioida. Ja se toinen on niin arkaluontoista, että... Yliviivasin itse, koska Sarvihaara ja Kuutamo näyttävät tulevan.
Anturajalka


Ihan tiedoksi, pystyn lukemaan helposti noiden yliviivauksien läpi. Ja kommentoin: Anturajalka, tiedäthän että olet paras ystäväni, autoin Kuutamoa, koska hän on myös ystäväni. Sinulla ei ole omistusoikeutta minuun. Anteeksi.
Hyvä että sait keskusteltua Matiksen kanssa. Haluatko sinä nyt tulla juttelemaan minulle? Mennään kuljeksimaan metsään?
Sarvihaara


Kuten Sarvihaara, näen kaiken läpi. Sirius, saat anteeksi. Ja jotta kaikille tulisi selväksi, minä juttelin Doralle ja hän on edelleen tyttöystäväni. Matis, tehdäänkö läksyjä vai luenko yksikseni kokeeseen? Ja kuvittelenko vain vai onko kirjoituksesi parantunut?
Kuutamo


Tehfään läksyt, sitten pääsee niistäkin erroon. Kai se vähän on parempi.
Mikähätä


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 8 22.11
« Vastaus #29 : 23.11.2011 11:25:29 »
Ah... nyt tiedän, minne menen lukemaan, jos on masentava olo, ja haluan sen pois ;) tänne nimittäin. Hajoilen hulluna tälle!!!! XXXDDDDD Aivan mahtava toi vaihto-oppilaan unhoituttaminen ja ihana toi Kuutamon ja Anturajalan riita! awws... <3<3

Mutta joo, jatkoa lisää! :DD
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 8 22.11
« Vastaus #30 : 23.11.2011 23:17:33 »
Hihhihhih... Eräällä olisi huomenna saksankokeet, mutta hänpä on finissä harjoittamassa vatsalihaksiaan... Elikkä, hauska osa oli. Sirreremppaa, awws <3 Ja hekotin Siriuksen ja Remuksen riidalle vedet silmissä (aluksi meinasin kirjoittaa veret xDD). Se, jonka pää on epämätä, hahhahhaa! Mistä ihmeestä oikein vetelet näitä mahtavia ideoita, vai heitätkö kenties vaan lonkalta? Mutta no, taas aikas epäihmismöiseen aikaan koneella, niin poistun nyt nukkumaan, vaikka ne saksan epäsäännölliset perfektit on kaikkee muuta kun hallinnassa... Ainiin, jatkoo! :)


Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Tonks

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 8 22.11
« Vastaus #31 : 24.11.2011 16:03:57 »
HAJOOSS!!

Mä repeilin siis ihan hirveesti, oli lähel et en kuollu.

En löytäny mitää kirjotusvirheitä (tai no joo, mut Matishan on eri juttu), ja teksti oli todella helppoa ja hauskaa luettavaa  ;D
En siis osaa kirjottaa mitää rakentavaa, mut kuitenki:

JATKA JA NOPEE!!

Ayumi

  • Fandomconfused
  • ***
  • Viestejä: 91
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 8 22.11
« Vastaus #32 : 24.11.2011 17:03:09 »
Ihan mahtava tarina! Ihmiset tuijottaa mua täällä oudosti (oon kirjaston koneella) kun nauran koko ajan :P

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 9 28.11
« Vastaus #33 : 28.11.2011 16:31:01 »
Anturajalka93, kiitos!
Ledi, kiitos! En mä mitenkään näitä keksi, kirjoitan vaan kaikki hulluimmatkin ajatuksenpoikaset.
Tonks, kiitos!
Ayumi, kiitos!
Koska edellinen osa oli lyhyt niin ainakin itselleni lupasin, että tästä tulee pitkä, ja tämä jopa saattaa olla normaalia pitempi. :D

OSA 9

28.5

Avery: Luihuisten kosto alkakoon. Minä luen ensimmmäisen ja toisen päivän läpi ja kommentoin teidän idiottimaisten idioottien juttuja, samoin muutama muu. Laitamme kirjan julkiseen levitykseen. Eli tämä ekoista päivistä.
Minulle annettiin kunnia aloittaa. Pahoittelen Severus Kalkaroksen puolesta (ja tietysti omastani myös) sitä että Lily Evans antoi periksi naistenkaataja-Potterille. Voi Piskuilan, säälittävää, ei osaa edes kirjoittaa. Olen myöskin pahoillani Emily Wilkinsin puolesta, hänen surkeista valinnoistaan miesasioissa. Henkilökohtaisesti voisin suositella hänelle itseäni. Potter, herätit sitten koko tuvan kiljunnallasi eräänä aamuna. Ruikuliksi nimittely on ilkeää, itse olette ihan vain tiedoksenne (eräitä nuorehkoja jästejä lainatakseni: se joka haukkuu, sen napa paukkuu). Sirius Mustan kosto, hah, niin kuin se olisi edes jotain verrattuna luihuisten kostoon. Piskuilan, säälittävää, ei osaa tehdä läksyjäkään. Tässä tapauksessa yhdyn Evansin ensimmäisiin kommentteihin, miten niin muka Severus kerjää kirouksia niskaansa? Ihmissusi, Lupin?!

R. Musta: Kolmas päivä. ?! Rekisteröitymättömiä animaageja?! Maltan tuskin odottaa että pääsen kertomaan rehtori Dumbledorelle!

Rosier: Neljäs päivä. Yäh, romantiikkaa.  Miksei tuo ruotsalainen kertonut mitään meille? Valitettabasti, Regulus, ei kannata kertoa Dumbledorelle, hän tietää jo. Piskuilan on säälittävä.

S. Kalkaros: Viides päivä. Minä EN ole kovin iloinen saadessani tämän kunnian. Musta, surkeaa, etkö sinä oikeasti halua läpäistä koulua, vai oletko niin paljon alhaisempi että välttämättä haluat alemmille luokille? Hah, Lupin ei voi seurustella, koska hän saastainen susi. Lily, olen niin pahoillani valinnastasi Potterin suhteen. Piskuilan, tyypillistä, unohtaa nyt kokonainen koe.

Emily Wilkins: En olisi haluanut lukea teidän kirjaanne, en olisi halunnut tunkeutua yksityisiin kekusteluihinne, mutta olin utelias. Anteeksi. Luin vain kuudennen päivän.
Sirius, ihanaa että haluaisit olla kanssani koko ajan, mutta muistathan silti nukkua. En halua että olet liian väsynyt. Millainen suunnitelma teillä on sen ruotsalaisen vaihto-oppilaan unhoituttamiseen, vai teittekö te sen jo?  Voi Peter, opettelisit kirjoittamaan. SIRIUS JA REMUS MITÄ?!
Annan tämä nyt teille enkä kierrätä sitä niin kuin luihuiset toivoivat.

Luihuisten kosto!!!!! Meidän vatsakuvatekniikka ei toiminutkaan! Ne ei tehnytkään mitään normaalia, ne teki jotain pahempaa! Ja minä kommentoin kommentteja, vaikka tiedän ettei luihuiset tätä enää lue. Tai jos lukee, niin...
Averylle (joka muuten on idiootti, senhän te kai tiesitte): Minä en ole surkea valinta tytöltä, minä olen hyvä valinta, Avery se surkea valinta olisi. Sirius Mustan kosto on nolaava, ei vaarallinen, toisin kuin teidän! Lurittele vain lastenlorujasi!
Rosierille: Mitä vikaa romatiikassa on, itse olet vain kateellinen! Ruotsalainen osaa hei vain ruotsia, luulisi teidän tietävän kun sen kanssa olette samassa tuvassa.
Herra limaletille (tottelee nimeä Kalkaros): Totta ihmeessä minä haluan läpäistä koulun, ja niin minä teenkin! Itse olet alhainen fletkumato! Vaikka tämä loukkaus ei enää koskekaan minua, REMUS EI OLE SAASTAINEN!
Muruseni, minä ja Remus suudeltiin. Ainiin eihän Emily tätä enää lue. Paras mennä itse kertomaan, ennen kuin kuulee siitä joltain muulta.
Ugh, olen puhunut.
Anturajalka


AUTS! *Au au au au uikuti uikuti uikuti* Anturajalka, tähtää seuraavalla kerralla vähän paremmin äläkä heitä kirjaa kovaa ohi juostessani minun haaroihini, kiitos! Se on sitten sinun vikasi jos Lily ja minä ei saada lapsia, niin!
Sirius, tuo on kyllä varmaan pisin kirjoituksesi koko kirjan aikana! Ohhoh! No jos minäkin sitten kommentoin niin pidetään hauskaa ja haukutaan luihuiset yhdessä lyttyyn!
Averylle: Minäkö muka naistenkaataja?! Kiva kun kerroit, itse en tiennytkään. Ja henkilökohtaisesti olen äärimmäisen tyytyväinen Lilyn valintaan. Herätin ehkä koko tuvan, mutta mitä se sinua liikuttaa?
Rosierille: Mitä vikaa romantiikassa on? (tiedän että Anturajalka mainitsi jo, enkä kaipaa aiheesta irvailevia kommentteja)
Kalkarokselle: Miksi kaikki ovat niin pahoillaan Lilyn valinnasta? Miipitipiipiti...
(anteeksi tuo äskeinen, tuli angstiHULLUUSpuuska ja oli pakko vähän piipittää)
Jaa että siis niin tuota joo. (osaan partikkeleja, jee)
Oikeasti, olenko minä juonut vain miksi kirjoittelen hulluuksia?
Sarvihaara, joka varmaan sekoaa, kun ei tiedä miksi sekoaa. Sekavaa, eikö?


Luihiset näemmä kostivat. Tämä oli juuri täydellisen luihuismainen tapa kostaa, kuten Anturajalka sanoikin, he eivät kosta nolatakseen, vaan haluavat aiheuttaa ongelmia. Tässähän ongelmana on se, että Emily, Kalkaros, Regulus, Rosier ja Avery tietävät mikä minä olen. Meidän täytyy kertoa Dumbledorelle, jotta tämä tekee jotain asialle ennen kuin tieto vuotaa koko koululle. Minäpäs lähdenkin etsimään Dumbledorea.
Kuutamo


Minä olen kyllä sitä mieltä, että valitsin oikein, luihuiset vain ovat eri mieltä. James, voisin yrittää saada aivosi takaisin raiteilleen, mikäli tuo ei ole vain tilapäinen häiriö. (älä lue tuota vihjailuna, vaikka se onkin sitä) Apua kirjoitinko minä oikeasti tuon sulkeisiin, se oli vain ajatus! Tästä kirjoittamisesta on tulossa niin luontaista, että kirjoitan kaiken mitä ajattelen!
Lily, joka pyytää ettei James lukisi sulkeissa olevaa lausetta


Pyyntösi tuli liian myöhään, luin jo sen. Vaikka olisin varmaan lukenut pyynnöstä huolimatta, kun kelmi olen.
Vihjailetko sinä minulle? Mahtavaa. Hienoa. Ekstrakivaa. Mitäs muita tällaisia sanoja on? Voisin listata ne kaikki tähän.
Ja se oli kyllä vain tilapäinen häiriö, mutta voisit silti...
Anturajalka, kun seuraavaksi menet Emilyn kanssa jonnekin (varmaan olet parhaillaankin) älä valitse tarvehuonetta. Eikö vain, Lily?
Sarvihaara


Hyvä että mikäkin vihdoin sain vilkaista.
Kaikki on sirä mieltä että minä en osaa kirjoittaa, mutta kylläm inä osaa.Mitä tuo Antuajalan Ugg, olen puhunut, tarkoittaa? Miten niin on Anturajalan vika jos sarvihaara ja Lily ei saa lapsia? Sarvihaara, mikä ihemeen angstihulluuspuuska? Mistä Lily vihjalee Sarvihaaralle? Olenko minä tyhmä?
Mättöhäntä


Myöhemmin:

Minä taidan olla ainut täällä Matiksen lisäksi vähään aikaan, joten voisin vastata noihin kysymyksiin. Ugh, olen puhunut: se on intiaanisanonta tuo ugh, ja joskus heimoissa on sellaisia juttuja missä puhutaan. Intiaanit ovat kansoja (jästejä), jotka asuvat Amerikassa. Siksi on Anturajalan vika jos Lily ja Sarvihaara eivät saa lapsia (en todellakaan haluaisi käydä tätä keskustelua), koska Anturajalka saattoi vahingoittaa Sarvihaaran... (no en minä tiedä mitä sanaa käyttäisin niin että ymmärrät) lapsensaantivälineistöä. Angst on surullisuutta. Lily vihjailee Sarvihaaralle suutelemisesta ja muista, joita en sinulle selitä. Et ole tyhmä, et vain tiedä paljon mitään. Sain kerrottua Dumbledorelle luihuisista, ja hän sanoo että meidän pitää unhloituttaa nekin. Minä menen lukemaan ensi viikon kokeisiin.
Kuutamo


Tein sovinnon Emilyn kanssa! Kuutamo, minulla olisi sinulle tärkeää asiaa. Mutta kai minä voin sen tähänkin kirjoittaa.
Kuutamo, minä rakastan Emilyä, mutta en vain Emilyä. Kun suutelin sinua, se tuntui niin oikealta. Rakastan myös sinua. Sinua enemmän. Mitä sinä tunnet minua kohtaan?
Anturajalka


Oho. En olisi uskonut, että sinä tunnet noin, koska minäkin tunnen niin. Mutta entä Dora ja Emily?
Sinun, Kuutamo


Jätetään ne. Oletko valmis siihen?
Anturajalka


En ole varma tästä. En tiedä kummasta pidän enemmän. Anna aikaa.
Kuutamo


Minulla on nyt kyllä silmät lautasen kokoiset, niin kuin tavataan sanoa. Sen takia Anturajalka vaihtaa tyttöä niin usein, koska se onkin homo! Uskomatonyta! Minä en osaa sanosa mitään.
Mitähittoa


Paljon myöhemmin, illalla:

Tiesin tästä kyllä etukäteen, mutta en olisi uskonut että Anturajalka oikeasti kertoisi tunteistaan Kuutamolle. Toivon vain, etteivät he taas riitaannu tästä.
Sarvihaara


Minäkin olen ihmeissäni, mutta kukapa ei olisi. Sanaton, kuten Matohäntäkin, joka muuten viimeksi allekirjoitti nimellä Mitähittoa. Aika osuvaa. James, rakastan sinua. (ja tuota en ole sitten yhtään tänään toistanut koko ajan, mutta tiedän että sinä pidät siitä) Minä menen lukemaan kokeeseen. (tietysti suutelen sinua ensin)
Lily


Mitä jos minä tulisin lukemaan kanssasi?
Sarvihaara


Muuten hyvä, mutta minä en pysty keskittymään, kun suutelet niskaani, saati sitten huuliani.
Lily


Hei kuulkaas, ehkä me ei kaivata tietoa siitä mitä te teette kahdestaan, ihan tarpeeksi normaalille ihmiselle nähdä se mitä te teette julkisesti. Miksi kaikki on ihmeissään minusta ja Kuutamosta? Tai no joo, kyllä minäkin ihmettelisin. Mutta miten minä pystyn nukkumaan samassa huoneessa Kuutamon kanssa ilman että kiipeän hänen sänkyynsä ja... Minä kun olen niin tottunut, että saan heti kaiken.
Anturajalka


Paraskin puhuja! Ensin kiellät Lilyä vain hienoisesti mainitsemasta siitä että me suutelemme, mutta itse sitten kuvailet Kuutamoa ja sänkyä! En minä tiedä mitä sinä voisit tehdä.
Sarvihaara


Mutta enhän minä vielä mitään sanonut!
Anturajalka


Et, mutta annoit likaisia mielikuvia. Ja minä en tykkää tuosta ”vielä”stä...
Sarvihaara


On keskiyö. Sirius on hereillä ja tuijottelee sängystään nälkäisesti Remusta. Jameskin on hereillä ja toinen silmä auki puolella korvalla vahtii Siriusta pakovalmiina. Hänellä on valmiiksi Lilylle lappu, jonka hän lähettää taikomalla tämän luo hätätilanteen sattuessa. Siinä lukee:
Lily, pelasta minut! Sirius hyökkäsi Remuksen kimppuun (siis positiivisessa mielessä), ja en halua jäädä kuuntelemaan. Ja mielellään Matiskin, raukka voi saada traumoja.
James

Samassa Jamesin silmät rävähtävät auki ja käsi tartuu taikasauvaan ja lappuun, sillä Sirius pomppaa ylös sängystään ja ryntää Remuksen sängylle rämähtäen Remus-raukan päälle ja huulensa Sirius painaa Remuksen suulle. Remus melkein kiljahtaa, mutta Sirius tukkii pojan suun omallaan. James lähettää lapun pikaisesti Lilylle, ja luikahtaa ulos ovesta viimeiseksi kuullakseen kuinka Remus antaa periksi ja on vähintääkin yhtä innokas kuin Sirius. Peter herää ja kauhistuneena ja juoksee kiljuen ovelle ja törmää sen ulkopuolella suuteleviin Lilyyn ja Jamesiin. Peter huudahtaa: ”Nyt riitti tämä suuteleminen!” ja koputtaa Jamesin olkapäähän, joka irrottautuu Lilystä. James, Lily ja Peter kuljeksivat autioita käytäviä pitkin tarvehuoneeseen nukkumaan rauhassa.
« Viimeksi muokattu: 05.02.2012 15:10:23 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Tonks

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 9 28.11
« Vastaus #34 : 28.11.2011 17:22:34 »
AHAHA, tää on mahtava xD

Lainaus
Mitähittoa

Ehehehee, Matis on paras :D

Ja se vikan osan loppu oli hauska, Repesin :)



FanGirl

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 9 28.11
« Vastaus #35 : 28.11.2011 22:55:28 »
Tosi mahtava! Ihana! Tykkään! En osaa enään kommentoida kunnolla! Jatkoo!!!!!!!

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 9 28.11
« Vastaus #36 : 28.11.2011 23:00:06 »
Ehhehheehahhaahhaahih.... Tuossa oli lähinnä kaikki, mitä yltiöväsyneistä aivoistani löytyy (ei olekaan kauhean myöhä, mutta viimeyonä nukuin viitisen tuntia + puoli terveystiedontuntia, jossa käsiteltiin juuri sopivasti unta). Ihana! Ihanain! Paras! + muut positiiviset superlatiivit. Voi James parkaa, lapsensaantivälineet taisivat saada pahan kolahduksen. Ja sirreremppaa <3 Aww, arvasin <3 Mutta Matis oli taas ihan mahti, Mitähittoa, ei juma! Joo, aivoissani ei todellakaan ole nyt muuta kuin naurua, joten kommentti oli koottu erinäisistä katkeilleista väsyneen mielen tuotoksista, omalla vastuulla. Niin ja jatkoa!
 
Yltiöväsynyt kofeiinihumalainen Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 9 28.11
« Vastaus #37 : 30.11.2011 11:03:06 »
Hemmetti, mä HAJOOOOOOOONHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iha paras osa varmaan tähän mennessä!!!!!!!!!!

Tein sovinnon Emilyn kanssa! Kuutamo, minulla olisi sinulle tärkeää asiaa. Mutta kai minä voin sen tähänkin kirjoittaa.
Kuutamo, minä rakastan Emilyä, mutta en vain Emilyä. Kun suutelin sinua, se tuntui niin oikealta. Rakastan myös sinua. Sinua enemmän. Mitä sinä tunnet minua kohtaan?
Anturajalka


Oho. En olisi uskonut, että sinä tunnet noin, koska minäkin tunnen niin. Mutta entä Dora ja Emily?
Sinun, Kuutamo


Jätetään ne. Oletko valmis siihen?
Anturajalka


En ole varma tästä. En tiedä kummasta pidän enemmän. Anna aikaa.
Kuutamo


Minulla on nyt kyllä silmät lautasen kokoiset, niin kuin tavataan sanoa. Sen takia Anturajalka vaihtaa tyttöä niin usein, koska se onkin homo! Uskomatonyta! Minä en osaa sanosa mitään.
Mitähittoa


Paljon myöhemmin, illalla:

Tiesin tästä kyllä etukäteen, mutta en olisi uskonut että Anturajalka oikeasti kertoisi tunteistaan Kuutamolle. Toivon vain, etteivät he taas riitaannu tästä.
Sarvihaara


Minäkin olen ihmeissäni, mutta kukapa ei olisi. Sanaton, kuten Matohäntäkin, joka muuten viimeksi allekirjoitti nimellä Mitähittoa. Aika osuvaa. James, rakastan sinua. (ja tuota en ole sitten yhtään tänään toistanut koko ajan, mutta tiedän että sinä pidät siitä) Minä menen lukemaan kokeeseen. (tietysti suutelen sinua ensin)
Lily

ÄÄÄHHHH!!!! Aivan mahti!!!!! SirMusta!!!!!!!!! <3<3<3<3  jotenki arvasin, mutta ihanaaa!!!!!!

On keskiyö. Sirius on hereillä ja tuijottelee sängystään nälkäisesti Remusta. Jameskin on hereillä ja toinen silmä auki puolella korvalla vahtii Siriusta pakovalmiina. Hänellä on valmiiksi Lilylle lappu, jonka hän lähettää taikomalla tämän luo hätätilanteen sattuessa. Siinä lukee:
Lily, pelasta minut! Sirius hyökkäsi Remuksen kimppuun (siis positiivisessa mielessä), ja en halua jäädä kuuntelemaan. Ja mielellään Matiskin, raukka voi saada traumoja.
James

Samassa Jamesin silmät rävähtävät auki ja käsi tartuu taikasauvaan ja lappuun, sillä Sirius pomppaa ylös sängystään ja ryntää Remuksen sängylle rämähtäen Remus-raukan päälle ja huulensa Sirius painaa Remuksen suulle. Remus melkein kiljahtaa, mutta Sirius tukkii pojan suun omallaan. James lähettää lapun pikaisesti Lilylle, ja luikahtaa ulos ovesta viimeiseksi kuullakseen kuinka Remus antaa periksi ja on vähintääkin yhtä innokas kuin Sirius. Peter herää ja kauhistuneena ja juoksee kiljuen ovelle ja törmää sen ulkopuolella suuteleviin Lilyyn ja Jamesiin. Peter huudahtaa: ”Nyt riitti tämä suuteleminen!” ja koputtaa Jamesin olkapäähän, joka irrottautuu Lilystä. James, Lily ja Peter kuljeksivat autioita käytäviä pitkin tarvehuoneeseen nukkumaan rauhassa.

AAAAAWWWWWWWWWWWWWWSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! Ihana!!!!! <3<3 + HAJOSIIIIIIIN!!!!!!!!!!!


Jajajaja... JATKOOOO!!!!!!!
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 10 5.12
« Vastaus #38 : 05.12.2011 13:41:42 »
Tonks ja FanGirl, kiitos!
Ledi ja Anturajalka93, kiitos! Miten te arvasitte että laitan Siriuksen ja Remuksen yhteen? Eihän se ole yhtään selvää että tykkään siitä parituksesta (joo lukee allekirjoituksessakin). :D

OSA 10

29.5

Anturajalka, päätit sitten muuttaa mieleni juuri kun olin päättänyt etten jätä Doraa. Nyt minun sitten täytyy. Ensinnäkin, haluan sinua enemmän, toiseksi: harrastimme seksiä viime yönä, kolmanneksi: se olisi törkeää Doraa kohtaan. Olen tavallaan aika surullinen, minä pidän Dorasta enkä haluaisi satuttaa häntä. Mutta vielä enemmän häntä satuttaa jos hän saisi tietää että valehtelen hänelle. Miksi sinä edes ryntäsit minun sänkyyni yöllä?
Kuutamo


Halusin suudella sinua, rakastella kanssasi. Sanoinko minä noin? Minulla on varmaan kuumetta tai jotain? Käytinkö minä oikeasti juuri sanaa rakastella? Taidan oikeasti olla hulluna Kuutamoon.
Anturajalka


Halut sinulla on housuissasi.
Kuutamo


Anteeksi, mutta haluni on kyllä täysin sinun housuissasi, Kuutamoiseni. Mennänkös sitten jättämään ne tytöt?
Anturajalka


minua alkaa kuulkaas pojat ällöttää tuo teidän juttunne. Jos te nyt vaikka harrastaisittekin seksiä, ei sitä meille tarvitse ketoa, paitsi etukäteen voi varoittaa, niin me ei tulla vahingossa häiritsemään. Minulla mene tämä kaikki nyt vähän yli hilseen.
Mätäähöhhöä


Ällöttää?! Matis, olen suunnattoman loukkaantunut. (No en oikeasti.) Hyvä huomio, täytyykin muistaa varoittaa teitä. Vaikka luultavasti me voisimmekin käyttää tarvehuonetta, jottei teidän tarvitsisi hermoilla. Osaatko sinä sanonnan 'yli hilseen', vau, aplodit Matikselle!
Anturajalka


Kyllä minä osaa. Muyta mitä ne aplodit sitten on?
Mäntti hännätön


Ei mennä vielä. Tai no hetken päästä, Anturajalka. Ällöttää? Se on ihan inhimillistä. Aplodit = taputukset. Nyt voidaan mennä jättämään ne. Mutta meidän ei sovi unohtaa, että pitää unhoituttaa Avery, Regulus, Rosier ja Kalkaros. Eikös heihin toimisi sama tekniikka kuin ruotsalaiseenkin?
Kuutamo


Myöhemmin:

Jaahas... Te olette kyllä hulluja (siis Anturajalka ja Kuutamo). Ei se paha asia ole, päivastoin. Minun mielestäni ainakin tuo sama unhoituttamistapa toimisi myös noihin. Mutta siinä on sitten aika iso työ, kun täytyy löytää sopiva hetki. Onneksi meillä on Kelmien kartta.
Sarvihaara


Niin MIKÄ kartta?
Lily


Kelmien kartta, Lilyseni. Se on meidän tekemämme ja näyttää kaikki ihmiset Tylypahkassa ja ympäristössä juuri siinä missä he sillä hetkellä ovat. Se on äärimmäisen hyödyllinen. (Ja siitä ei ehkä olisi kannattanut kertoa sinulle.)
Sarvihaara


Kyllä se oli ihan järkevää kertoa. Ennen pitkää olisin kuitenkin saanut tuosta selville, tai joku teistä olisi lipasauttanut siitä (niin kuin nytkin kävi). En silti aio alkaa inhota tai teitä tai mitään vastavaa. Itseasiassa ihmettelisinkin, jollei teillä olisi jotain tuollaista. Mutta eikö se ole kauhean edistynyttä taikuutta?
Lily


On se kai, mutta Kuutamo hoiti pääasiallisesti sitä loitsupuolta. Milloinkohan Anturajalka ja Kuutamo tulevat takaisin tyttöjenjättämisretkeltään?
Sarvihaara


Siriuksen tuntien he menivät johonkin juhlimaan sitä. Mitä siitä?
Lily


No, ajattelin vain että mitä nopeammin me unhoitutetaan ne luihuset, sitä parempi. Mutta jos he menivät johonkin, niin haluasitko sinä tulla kanssani järven rannalle piknikille? Käytäisiin hakemassa eväät keittiöstä.
Sarvihaara


Mielelläni. Olisi varmaan pitänyt olettaa, että tietystihän sinä tiedät miten keittiöön päästään. Mennään sitten!
Lily


Paljon myöhemmin, lähellä keskiyötä:

Eikös olekin, kivaa, Kuutamo, kun ollaan yhdessä? Mutta, hoidetaan ne luihuiset sitten huomenna. Tai odottakaas, tarkistan kartasta missä ne on... Kaikki muut on makuusalissaan tai oleskeluhuoneessa, mutta Avery hilluu jossain palkintohuoneen nurkilla. Mentäisiinkös sinne?
Anturajalka


Joo, menen vain hakemaan Lilyn ja näkymättömyysviittani! Sekunti...
Sarvihaara


En nyt tiedä onko se niin järkevää, kellokin on aika paljon. Hitsi, ne menee jo!
Kuutamo


Mitäs minun sitten oletetaan täällä tekevän? Nyt nuo kaiki ryntäsi tuonne. Minähän menen perään.
Mähän tässä


Kelmit ja Lily kävelevät ripeästi Tylypahkan autioilla käytävillä palkintohuonetta kohti. Puolimatkassa Remus ja Lily tekevät harhautusloitsut itseensä ja Peteriin. Määränpäähänsä saapuessaan he avaavat varovasti oven ja näkevät siellä Averyn, joka keskittyneenä katselee jotain palkintoa heilutellen taikasauvaansa sen suuntaan. Pokaalin teksti muuttuu, ja Kelmit lähestyvät sitä hiljaa voidakseen lukea tekstin. Lily päättää toimia, ja nopeasti unhoituttaa  Averyn. Tämä ryhtyy otsa rypyssä miettimään mitä täällä tekee. Sitten hän huomaa pokaalin ja muistaa, ja jatkaa toimiaan. Kelmit onnistuvat pääsemään lähemmäs, ja huomaavat että pokaalissa lukee nyt: Hibertus McCrazylle, TT – Tylypahkan Tyhmin, 1947. Ennen siinä taas oli lukenut: Hilary Smithille pimeyden voimien vastaisesta toiminnasta Tylypahkan puolella, 1947. Avery siirtyi toisen pimeyden voimien vastaisesta toiminnasta palkitun pokaalin luo, ja muutti tekstiä samalla tavalla. Kelmit perääntyvät, heidän tehtävnsä on suoritettu, mutta äärimmäisen kelmimäisesti kevyesti humalassa oleva (sitä kukaan ei vielä huomannut, siinä ei ole suurta eroa normaalitilaan, mutta itsesuojeluvasito katoaa, ja se tulee esille tällaisissa tilanteissa) Sirius, pomppaa pois viitan alta, loikkaa Averyn niskaan huutaen ”PÖÖ!” Remus peittää silmänsä käsillään ja uikuttaa: ”Miksi annoin Siriuksen juoda, miksi?” Lilyn silmät kapenevat ja hän mulkoilee Siriusta. James katsoo ystäväänsä niin kuin tämä olisi normaalia käytöstä, mutta kohottaa kulmiaan katsoen Remukseen. Katse viestii: ”Mitä sinä oikein olet mennyt tekemään?” ja Remus virnistää syyllisesti. Avery säikähtää ja pomppaa puoli metriä ilmaan. Hän suuntaa nopean tainnutustaian Siriukseen, ja yrittää epätoivoisesti etsiä ympäriltään muita näkymättömiä. Hän juoksee pois palkintohuoneesta, ja kartasta näkee hänen kulkevan kohti tyrmiä. Remus loitsii Siriuksen takaisin hereille, ja kelmitkin lähtevät makuusaliensa suunnalle, Sirius hekottaen hullusti, ties mistä syystä. Hän kiehnää kylkeään kiinni Remukseen, joka varmasti nauttisi siitä, ellei Sirius olisi humalassa. Jameskin naurahtaa, ja Lilyn kasvoille ilmestyy kireä hymy. Peter ihmettelee, että mikä nyt on niin hauskaa. Ja juuri sillä hetkellä vahtimestarin kissa, Norriskatar, tassuttelee kelmien eteen ja sähähtää. Ja alkaa kuulua vetreitä juoksuaskeleita, ja hengästynyt Argus Voro katsoo vihaisesti kelmejä. Hänen perässään kipittää vielä yksi kissa, Norriska. Voro hymyilee ivallisen iloisesti. ”Mennäänpäs rehtorin puheille.”


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Tonks

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 10 5.12
« Vastaus #39 : 05.12.2011 15:51:42 »
Jee, jatkoa :)

Lainaus
Halut sinulla on housuissasi.
Kuutamo

Anteeksi, mutta haluni on kyllä täysin sinun housuissasi, Kuutamoiseni. Mennänkös sitten jättämään ne tytöt?
Anturajalka
Repss :DD

Tää oli hyvä luku jälleen kerran. Loppu oli hyvä :D Remus taas saarnaa alussa, erittäin Remusmaista :)

Mä jotenki heti alussa arvasin et rakkaussuunta kääntyy. Ja mitäköhän kävi :DD Remus ja Sirius on yhes, ihanaa <3
(Ei käy sääliks Doraa >:D)


Jatkoa nopee!!

~Tonks