Kirjoittaja Aihe: Kelmien päiväkirja, K11, OSA 20 3.5, TAUOLLA  (Luettu 25461 kertaa)

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 20 3.5, TAUOLLA
« Vastaus #120 : 03.05.2012 23:38:04 »
Mä en oikeestaan vois hukata sekuntiakaan mun fysiikankokeisiinlukuajasta, mutta here I am... 
 
Mä en ees kommentoi Siriusta nahkahousuissa *kuolaa lammikon sängylleen*...  ;D  Ja Jamesillekkin vois antaa nahkahousut *kuolaa kuolavarastonsa tyhjiin*  ;D  Mitää, ei mun ajatukset oo ainakaan seksikkäissä nahkahousuisissa hunkseissa kelmeissä...  ;)  Sä niin sekotit mun pasmat! Voit nyt kuvitella kipinöitä mun korvista ja silmät vääntymässa kieroon. Ja Remus/Sirius on seksististä naurettavan hyvää ja Lily/James aiheuttaa awwituskohtauksen... ;D  Petyin Matiksen poissaolosta tässä luvussa mut ehkä seuraavassa...  ;D  *vink vink*
 
Naah... Sä pistit tän tauolle mitä oikeestaan aavistelinkin (mää oon ennustaja!) ja pelkäsin, koska monilla loistavuudessaan Siriukselle kilpaileville ficeille tulee tauolla täys lopetus ja mä niin tapan sut jos sä jätät tän tähän! (paineita, paineita!  ;D ) Ja tauosta huolimatta ruikutan, anelen ja rukoilen jatkoo...  ;D  Voi hitto, se fysiikankoe! Mä nyt häivyn lukeen siihen (vaikka mun fysiikka on aina ollu 10)...
 
Ledi
« Viimeksi muokattu: 03.06.2012 14:10:56 kirjoittanut Ledi »
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 20 3.5, TAUOLLA
« Vastaus #121 : 05.05.2012 15:55:00 »
Ei helvetti, toi loppu :DDDD Tuli sellainen kohtaus mulle, et äidin piti huutaa (jostain talomme syövereistä), että pitäis rauhoittua :D

Mut joo, ymmärrän kyllä, että koulu ja muut vievät aikaa muualta, joten ei syytä paniikkiin ainakaan mun takia ;) Ihan rauhassa kirjoittelet, kun kerkiät jne. :D Parempi ootella kauan hyvää kuin vähän aikaa huonoa :D

Kiitos tästä luvusta, ja kärsivällisenä odottamassa uutta :D
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 20 3.5, TAUOLLA
« Vastaus #122 : 11.05.2012 12:07:41 »
En sitten kommentoi yhtään myöhään, mutta onhan sekin parempi kuin ei ollenkaan. Tämä oli mielestäni taas sellainen tositositosi hyvä luku, pari edellistä on ollut vain tosi hyviä. Hyvä, että juhlajärjestelyt edistyivät. Sirius ja Remus olivat söpöjä. Lisa ja Matiskin ovat söpöjä, vaikka eivät vielä yhdessä olekaan. Toivottavasti sitten siellä juhlissa :D
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

Sukkula

  • Näätäpipari
  • ***
  • Viestejä: 25
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 20 3.5, TAUOLLA
« Vastaus #123 : 02.09.2012 14:51:29 »
Aww! Sirius ja Remus on kyllä ihana pari! Mutta tuo Dumbbiksen viestin yliviivattu kohta sai mut nauramaan oikein kunnolla! :  D

Yuna^^

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 20 3.5, TAUOLLA
« Vastaus #124 : 22.10.2012 15:40:30 »
Tää on tosi ihana! Löysin tän eilen ja oli pakko sit lukee kaikki osat samalta istumalta :D

Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 20 3.5, TAUOLLA
« Vastaus #125 : 19.01.2013 22:25:22 »
 ;D  :D nauroin tosi paljon Peterin nimille. Meinasin jossain vaiheessa nauraa ääneen, mutta onneksi en.  :D en voi vieläkää lakata nauramista. Tää oli tosi paras. matohintti oli paras, voi Peter parkaa. Menisi sille kirjoituskurssille. xD
Rakentava kommentti jäi pois kyydistä (ainaki tällä kertaa)
"Enjoy your beautiful, beautiful life."

maigaro

  • ***
  • Viestejä: 375
  • ava by raitakarkki
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 20 3.5, TAUOLLA
« Vastaus #126 : 26.02.2013 11:27:18 »
Tää on kyllä ihan paras :D Joka luvulle on tullut naurettua. Harmi että tää jäi kesken :(

Vaikken yleensä tykkää Remus/Sirius-parituksesta niin täs se on ok. Lily ja James on tietty söpöjä yhdessä. Matohännän allekirjoitukset on ihan parhaita (mistä sä noita oikeen keksit). Ja Dumbledore oli hauska kommentoidessaan kelmien jottuja.

Professori_Huuhaa

  • ***
  • Viestejä: 185
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 20 3.5, TAUOLLA
« Vastaus #127 : 04.10.2013 12:21:42 »
Kun lukeminen oli täyttä huutonaurua, fikin on pakko olla loistava!

S/R oli hurjan söpöä<3
Dumbledoren kirjottelut oli ihan parasta, sitä siis lisää!

Eli ehdottomasti vaadin

JATKOA!