Kirjoittaja Aihe: Tahdon olla se oikea (H/D,H/R, K-11, angst)  (Luettu 2312 kertaa)

Aisubara

  • Slytherin
  • ***
  • Viestejä: 49
  • Vannon, että minulla on vain pervoudet mielessä.
Tahdon olla se oikea (H/D,H/R, K-11, angst)
« : 06.10.2011 22:05:52 »
Ficci: Tahdon olla se oikea
Kirjoittaja: Severus
Beta: Tässä on varmaan miljoona pilkkuvirhettä, mutta itsepäisesti luotan äikkääni
Tyyli: Söpöilyä ja angstia
Ikäraja: En koe tämän olevan kuin K-11 jos sitäkään
Paritus: Harry/Ron, Harry/Draco
poV on Dracon!

A/N: Kirjoitinpa tälläisen lyhyehkön söpöilynöpöilyn tässä huvikseni. Jos jaksatte lukea Dracon angstia, niin tämä on juuri oikea siihen tarkoitukseen. Koitin kuvailla mahdollisimman lyhyesti ja aidosti, mutta nähtävästi mun kirjoitustyyli ei tule koskaan olemaan mitenkään syvällinen. Ehe.
Virheitä on varmasti, mutta takaan että korjasin tämän kaikella taidolla.
Olkaa kilttejä ja tuomitkaa kommentoikaa


                                              TAHDON OLLA SE OIKEA



Pyydän, älä kiduta minua omahyväisellä ja itsekkäällä katseellasi enempää. Voin ihan tuntea sen mielihyvän määrän, jolla täytät itseäsi katsoessasi minua. Tiedät minun kärsivän, mutta et välitä. Jokainen ilmeesi, jokainen liikahduksesikin kertoo minulle, kuinka kiellät kaipuun luokseni ja pysyt hänen sylikoiranaan. Katson sinua vilpittömän onnettomana, surullisena rakentamastasi onnesta toisen kanssa. Miksen se voi olla minä? Sisälläni minua piiskataan lujaa, sydämeni on melkein hajalla. Ennen se vielä oli kokonainen, silloin kun katsoit minua ensi kertaa. Silloin huomasit minut, ja minä sinut. Se tapahtui tasan 7 vuotta sitten, juuri tässä kivisillä portailla jotka johtivat ensiluokkalaiset Suureen saliin, hatun luokiteltaviksi tupiin. Jo silloin herätit kiinnostukseni, jo silloin tiemme erkanivat. Päädyimme eri tupiin, ja huomasit pian rakastuvasi parhaaseen ystävääsi.

Istun portailla. Näen sinut hyvin ikkunasta. Näen teidät. Hän istuu jälleen sylissäsi, niinkuin silloin ensimmäisenä päivänäkin, kun kerroit tunteesi hänelle. Seurasin sinua silloin. Odotin herkkää avautumista minua kohtaan, mutta kävelit ohitseni. Olin siinä, aivan vieressäsi. Petit minut. Katson sinua yhä sillä samalla katseella, kuin monta vuotta sitten. Tiedän, että huomaat surunmurtamat silmäni ja onnettoman elämäni loputtoman pitkässä yksinäisyydessä. Tiedän sinun nauttivan siitä.

Kuinka voit halata tuota punahiuksista poikaa? Kuinka voit edes alentua tuohon pisteeseen? Kiusaatko minua tahallasi, kun tiedät mitä se tekee minulle? Eikö suosittujen kuuluisi olla yhdessä? Meidän, Harry.
Katson sydän kovettuneena, kun painat pehmeät huulesi poikaystäväsi huulille ja suudelma on tuskallisen loputon. Voin tuntea ivallisen katseesi itsessäni, vaikka pidät silmiäsi kiinni. Hän on se, jota suutelet. Mutta minä olen se, jota ajattelet.

Nyt kun avaat silmäsi, et luo suudelman jälkeistä herkkää katsetta Roniin. Ei, annat hymyilevien silmiesi porautua minuun, vaikka välillämme on montakymmentä metriä. Se nautinnollinen hymy, joka ilmestyy huulillesi aina kun olet täyttänyt himosi, kohdistuu nyt minuun. Miksi teet näin? Ajatteletko minut kaulaasi suutelevan poikaystäväsi tilalle?
Nousen seisomaan, olen istunut pitkään ja katsonut teitä. Nyt kävelen ikkunan eteen, näen teidät selvemmin.

Hymyilet. En tiedä, mitä hymysi tarkoittaa. Mutta se on varmaa, että tuo hymy on osoitettu minulle. Jos hymyilet minulle, miksi samaan aikaan silität punapään hiuksia ja pidät kättäsi hänen polvellaan? Miksi aina silloin tällöin muiskautat suukon hänen otsalleen? Kaikkien hellyydenosoituksiesi jälkeen, kerrot minulle katseellasi tarvitsevasi sitä.

Juuri sinä hetkenä tajuan mitä yrität. Tiedät tunteeni sinua kohtaan. Et välitä. Et välitä Ronista, rakkaastasi, et kenestäkään. Tahdot vain kostaa. Tahdot kostaa kaiken sen pahan, minkä luulet minun aiheuttaneen. Tahdot nauttia tunteesta, jonka saa kun satuttaa jotakuta.

Sinä vihaat minua.

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Vs: Tahdon olla se oikea (H/D,H/R, K-11, angst)
« Vastaus #1 : 17.10.2011 23:12:18 »
MITÄ!!!!
1.) tätä ei kommentoitu
2.) Harry on kakka-aivo <-tuolle löytyisi rumempikin nimitys
3.) Draco jää toiseksi Weaselille

Tämä oli erittäin söpökäs ja tyksin C: Kirjoitathan mulle tähän jatkon missä DRACO saa lopulta Harryn ??? PLIIIS!!! *Dobby eyes*

Lopetuksen angsti=namnam :P

Kaunis oli ja anteeksi kun en osaa kommentoida :D
-my96-

Jebbe

  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: Tahdon olla se oikea (H/D,H/R, K-11, angst)
« Vastaus #2 : 20.10.2011 14:28:09 »
Aaa, tää oli ihanan kaunis ja harmittavan lyhyt. Tästä sais niin hyvän jatkotarinankin väännettyä, jos kiinnostusta sinulla moiseen riittäisi. Siitä saisi ihanan tarinan vaikka 10 osaiselle ficille, olisi aivan upeaa lukea ja jatkoa minäkin kaipaisin, vaikka tämä taisikin vain oneshot olla.

Pystyin niin elävästi kuvittelemaan Dracon katsomaan ikkunan taakse Ronia ja Harrya, ja sen miten Harry katsoi vihreillä silmillään Dracoon ja Ron oli vain Harryn kaulan kimpussa ja ahh... Voi että, tästä sais kyllä niin ihanan tarinan.

Aisubara

  • Slytherin
  • ***
  • Viestejä: 49
  • Vannon, että minulla on vain pervoudet mielessä.
Vs: Tahdon olla se oikea (H/D,H/R, K-11, angst)
« Vastaus #3 : 24.10.2011 17:33:59 »
my96: 1.) Ja luulin et tätä ei myöskään tulla koskaan kommentoimaan, joten kiitos että teit epäilykseni aiheettomaksi ;_;
2.) Jep, Potter on ilkeä kostonhimoinen riiviö ehhe
3.) Kerranki näin päin ! :D

Siitä jatkosta en tiiä, mut ehdotukses kyllä pisti miettimään, et saisihan tähän ihan hyvin muutaman osasen kirjotettua, mutta nyt taas vaihteeks opiskelu vie aikaa ja oon koulupäivien jälkee ni puhki, ettei inspistä ficeille juuri ole.

Mutta kiitos paljon kommentista, olen iloinen jos tykkäsit tästä :)

Jebbe: Kiitos paljon kommentista!

Niin sama tähänki, hyvin saisi jatkoa - nyt kun ehdotettiin. Mutta ainakaan tällä hetkellä ei innostusta ole, joten tämä jääköön oneshotiksi, mutta sitä en lyö lukkoon ettenkö kirjoittaisi tulevaisuudessa enää kolmiodraamaa, hehe.

Tää oli lyhyt lähinnä siks, kun testasin miten multa onnistus pov tarinat :D

Mutta kiitän ! n_n

Chikyoll

  • ***
  • Viestejä: 5
  • Drarry x33
Vs: Tahdon olla se oikea (H/D,H/R, K-11, angst)
« Vastaus #4 : 28.10.2011 18:59:20 »
Tämä oli kaunis, mutta todella lyhyt..  ???
Mun on ihan pakko ottaa pari lainausta :D

Lainaus
Juuri sinä hetkenä tajuan mitä yrität. Tiedät tunteeni sinua kohtaan. Et välitä. Et välitä Ronista, rakkaastasi, et kenestäkään. Tahdot vain kostaa. Tahdot kostaa kaiken sen pahan, minkä luulet minun aiheuttaneen. Tahdot nauttia tunteesta, jonka saa kun satuttaa jotakuta.

Sinä vihaat minua.

Lainaus
Kuinka voit halata tuota punahiuksista poikaa? Kuinka voit edes alentua tuohon pisteeseen? Kiusaatko minua tahallasi, kun tiedät mitä se tekee minulle? Eikö suosittujen kuuluisi olla yhdessä? Meidän, Harry.


Vaikka fic on tälläinen, olet saanut Dracon säilyttämään hippuisen sitä omahyväisyyttä joka hänessä on:
Eikö suosittujen kuuluisi olla yhdessä?

Kiitos ja kumarrus :-*
Remember who you really are..

Aisubara

  • Slytherin
  • ***
  • Viestejä: 49
  • Vannon, että minulla on vain pervoudet mielessä.
Vs: Tahdon olla se oikea (H/D,H/R, K-11, angst)
« Vastaus #5 : 30.10.2011 13:18:34 »
Chikyoll: Kiitos kommentista! :D
Pahoittelen tän lyhyyttä, mutta niinkuin aikaisemmin mainitsinkin, halusin vaan kokeilla pov kirjoittelua, joten tää oli tälläne lyhkänen testi :D Mutta olisin kyl voinu jatkaakin tätä, en vaan jaksanu pitkittää samaa asiaa, ois menny tylsäks luettavaks jossain vaiheessa :'D

Jap, ficciä kirjoittaessani pyrin Dracon luonteen pysymään samana, kiva että se huomattiin :)
Kiitos itsellesi kommentista :D