Kirjoittaja Aihe: Lumipallo takaraivossa [K-11, het, romance, drama, Lily/James] TÄRKEÄ ILMOITUS!  (Luettu 20003 kertaa)

Rentun Ruusunen

  • Vieras
Nyt menin sanattomaksi. Kelmi ficit ovat varmaan menneet muiden edelle. Tämä yksilö on aivan loistava. Kännykällä en nyt viitsi lainailla, mutta kirjoitusvirheitä en löytänyt.

Ruusunen

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Ledi, ei, et ole kiltti, joten et saa kommenttia >:D
Ei, kun ihan mahtava luku! Rakastaa kelmejä, piloja ja Siriusta <3 Oikeasti, aws, ihana, Kelmeillä on oma joulukalenteri! <3 Ihana <3

Ei helvetti oikeasti, en edes heti huomannut toista lukua, aivan mahtava!!!! :''D

Jossain kohdassa törmäsin Anturajalkaan väärin kirjoitettuna ja joku pilkkuvirhe taisi ppompata silmille, ei suurempia virheitä. Aivan mahtava, en osaa sanoa muuta! :D

Uutta lukua ja uutta joulukalenterinluukkua odotellen!
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Vedette

  • V.I.P.-HP-fani
  • ***
  • Viestejä: 17
  • Coollike-fan
Hee hee aivan ihanaa luettavaa  ;D
Kiitos kun jaksat kirjoittaa näitä, itteltäni ei kyllä aika riittäis...  :-[
Mutta jatka jatka, lisää kuhertelua lilylle ja jamesille!!!!
Ps. toi vika kepponen oli ihan paras!!!! Sirius suuteli McGarmiwaa!!! :o
"Elämä on kuin vesiposti. Kovin on märkää."
"It's leviousa, not leviousaAA."

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Anteeksi. Anteeksi. Anteeksi. Anteeksi! Ihan totta, anteeksi hirveästi.


Olen laiminlyönyt koko ficin törkeästi, inspiraatio huitelee teillä tietymättömillä ja kaiken lisäks mulla on älytön blokki päällä, varsinkin tämän kohdalla, joten.


Anteeksi hirveästi, teen nyt asian, jota en ikinä kuvitellut tekeväni: pistän Lumipallon tauolle.


Tilanne jatkuu toistaiseksi siihen asti, että saan koottua ne pienet inspiksen rippeet ja kyhättyä luvun 13 loppuun asti. Ja en lopeta tätä tähän. En lopeta. Jos meinaan lopettaa, puolen vuoden jälkeen saatte (jos joku tätä edes lukee) tulla uhkailemaan minua yksäreillä jatkamaan, mutta se olisi tauko nyt.


***


Kiitos kaikille kommentoineille! En nyt vastaa kaikkiin, mutta yleisesti sanon, että olette parhaimpia kommentoijia, joita kirjoittaja voisi toivoa!


Ja jos jollakin on ideoita jakaa, otan vastaan, etenkin joulukalenteriluukuille. Ette arvaakkaan, kuinka ideat herättävät uinuvan inspiraation. (Se oli siis vink vink)


Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Juu, pidä ihan kunnon tauko, ehkä sitten inspiraatio tuottaa enemmän tekstiä tänne! Kyllä minä ainakin seurailen kaikkia fikkejä, joita luen, jos huomaan, että on tullut lisää tai kommenttia siinä välillä, kun en ole ollut täällä.

Toistaiseksi mitään ideaa ei ole, ei edes joulukalenteriin (tai no - ehkä hieman hullu idea lennättää kaikki kirjaston kirjat pois hyllyiltään... - idea lähti mangakirjasta, joka lepää tämän koneen vierellä ;) )
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Okei, en nyt YHTÄÄN tiedä, kuinka tän nyt aloittaisi... Joo, elikkäs, ficci ei inspaa yhtään, ja itse olen (ainakin mielestäni) kehittynyt jo sen verran, että Lumipallo vaikuttaa minusta, en nyt osaa sanoa, ei huonolta, mutta puutteelliselta. Monet faktat ja muut randomiudet riitelevät ja ristiriitoja on minusta aivan liian monia. Joten... en aio lopettaa, vaan kirjoittaa ficin uusiksi. Kokonaan. Uuden otsikon alla. Juoni muokattuna ja parempana. Ei niin paljoa ristiriitoja ja paremmin mua miellyttävänä.

Joten, tähän tulee luultavasti ajan kuluessa linkki uuteen versioon :D (ja kiitokset akikille kommentoijille, ootte parhaita! <3)

Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Okei, odotan linkkiä, että pääsen lukemaan uutta versiota! :D Ja ihan vain sanon, että olen aikaiseminkin törmännyt tällaisiin tilanteisiin, että fikki kirjoitetaan uudestaan - usein se on muuttunut parempaan suuntaan sitä kautta, jotain ehkä olisi mahdollisesti kaipaamaan, mutta pääosin ovat muuttuneet ain parempaan suuntaan, joten onnea uudelleenkirjoittamisen suhteen! (ja joo, en tiedä, jos toi kuulosti todella oudolta - tarkoitin, että tee ihan rauhassa uusi versio - se on varmasti sen arvoinen! )
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Kiitos, Anturajalka93. Toivon todellakin, että uusi versio on perempi ;D


Ja, tsädäm, inspis iski ja tadaa, uuden version traileri on jo valmis! Joten, saanen esitellä,

Kastehelmiä.
Ikäraja: K15.

Ja KIITOS, iso kiitos kaikille tätä kommentoneille, uuteen versioon saa siirtyä heti kun kokee sen tarpeelliseksi tai jos viitsii :D

Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

maigaro

  • ***
  • Viestejä: 375
  • ava by raitakarkki
Oon lukenut tän ennenkin, mutta luin tän nyt uudestaa.

Tää on yks parhaimmista kelmificeistä mitä oon lukenut :) Huumorikelmificit on ihan parhaita. Oon nauranut tätä lukiessa monta kertaa ;D

Sirius ja James on tässä lapsellisia ja ärsyttäviä muttei pahalla tavalla. Se oli hauska ku Sirius innoissaan ilmoitti Jamesille että pihalla on lunta :D Ja Siriuksen Chili lempinimi Lilylle on kans hauska.

Kivana poikkeuksena muihin kelmificeihin on se, että noilla Lilyn ystävillä on luihuispoikaystävät.

Harmi että lopetit tän kirjottamisen :( kiva kuitenkin että tästä uuden version aionkin lukee sen kunhan ehdin ;)