Kirjoittaja Aihe: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.  (Luettu 4542 kertaa)

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« : 26.09.2011 17:04:58 »
Itkuinen katse porasi suoraan läpi Dracon rinnasta, ja sai blondin sydämen jyskyttämään hieman lujemmin.



kirjoittaja: annicamaria
ikäraja: K-11
Paritus: Harry/Draco (myös Ron/Hermione)
A/N: Sijoittuu aikaan, jolloin Draco ja Harry ovat jo aikuisia, sekä onnellisesti naimisissa.
Beta: Aurinkotyttö suuret kiitokset :)!
En omista J.K Rowlingin hahmoja, tai paikkoja, enkä saa sen puoleen hopeasirppejä, kuin kultakaljuunoitakaan kirjoituksistani. Elkää lähettäkö räyhääjiä.




VAUVAKUUMETTA

”Minä en koske siihen.”
”Viimeisen kerran, Draco, se ei ole niin paha kuin luulet.”
”Siitä tulee bakteereja. Ja se haisee.”
”Ota se nyt vaan syliin.”
”En.”
”Kokeile edes.”
”En!”

Draco risti kätensä puuskaan ja mulkoili pientä vauvaa, jota Harry piteli sylissään. Otus kuolasi Harryn paidalle, tummatukkainen mies leperteli ja pärisytteli huuliaan. Miksi vauvat saivat aina ihmisessä aikaan tuollaisen naurettavan reaktion? Vaikka Draco ei kyllä voinut kieltää, etteikö Harry näyttänyt syötävän suloiselta suukotellessaan vauvan oransseja kutreja.

”Kokeile, Draco, se on ihan okei”, Harry sanoi, ja tyrkkäsi pienokaista lähemmäs poikaystäväänsä. Draco kohotti kätensä suojakseen ja astui askeleen taemmas päätään pudistellen.

”Älä tuo tuota otusta lähelle minua! ja Miksi minun piti edes tulla tänne? Sinua Hermione pyysi lapsenvahdiksi, eikä minua.”
”Siksi, että tekisimme jotain kerrankin yhdessä. Eikä Hugo ole mikään otus. Hän on oikein suloinen pieni vauva!”
”Voisimme silti olla viettämässä aikaa yhdessä vaikkapa makuuhuoneen puolella, mutta sinä halusit välttämättä tuoda minut tänne”, Draco marisi. Harry huokaisi.

”Kuule, saat luvan tottua Hugoon, sinusta tulee hänen kummisetänsä.”

Draco jähmettyi. Jäänharmaat silmät tuijottivat Harrya kauhuissaan. Hänestäkö kummisetä, ei ikimaailmassa!

”Miksi minä… Taisiis, mistä sinä tiedät?”
”Hermione kertoi minulle heti, kun Hugo syntyi.”
”HALOO? Minä? Mikset sinä?” Dracon ääni värisi, katse oli siirtynyt tuijottamaan kuolavanaa, joka valui vauvan suusta makuuhuoneen viininpunaiselle kokolattiamatolle.

”Koska olen jo Rosen kummisetä.”
”Mutta, entäpä Dean? McLaggen? Tai se ärsyttävä irlantilainen, jonka luona olimme kahvilla eilen, Finniganko hänen nimensä oli?” Harry pudisteli vain päätään blondin epätoivoiselle yritykselle luistaa kummisedän hommasta.

”Draco Malfoy, tuo ei mene läpi.”
”Neville?”
”Ei.”
”Ron?”
”Hän on Hugon isä.”
”…Kalkaros?”
”Nyt alkaa mennä säälittäväksi, sitä paitsi Kalkaros on kuollut.”
”Sittenhän hän on aivan oiva kummisetä! Ei ole ainakaan jaloissa, kehityksen esteenä… Tiedäthän?”

Harrya nauratti Dracon käytös. Hän laski vauvan kehtoon, ja kumartui sitten suikkaamaan kevyen suukon blondin huulille.
”Miten vain, käyn nyt vessassa. Vahdi sillä aikaa Hugoa”, tummatukkainen sanoi ja poistui huoneesta.

”Just joo”, Draco mutristi huuliaan ja istahti sängynreunalle, välillä vilkuillen pieneen ihmisenalkuun, joka istua kökötti kehdossaan. Ajatukset risteilivät miehen mielessä. Miten hän voisi ikinä olla hyvä kummisetä? Haluaisiko kukaan sukulaisekseen sellaista velhoa, jonka käsivarresta näkyi vieläkin pimeän piirron jättämät arvet? Draco kuvitteli, miten Hugolle naurettaisiin koulussa. Häntä pilkattaisiin ja kiusattaisiin, vain ja ainoastaan Dracon takia.

Hänen syvät mietteensä katkaisi äänekäs tömps, ja vauvan itku. Hugo oli ilmeisesti noussut seisomaan kehdon seinämään nojaten, ja pyllähtänyt sitten tasapainonsa menettäneenä.

Draco katseli parkuvaa vauvaa.

”Sinä vain kaaduit, ei se voinut sattua. Rauhoitu nyt.”

Hugo ei rauhoittunut.

”Ole mies! Miehet eivät itke”, Draco sanoi, mutta muisteli sitten kuudetta kouluvuottaan, ja jatkoi:
”Tai no… Joskus itkevät, mutta olin paineen alla silloin, okei? Äläkä katso minua noin.”

Hugo oli hiljaa. Vauvan silmät olivat edelleen kyyneleiden täyttämät. Posket helottivat punaisena. Suunpielet olivat vääntyneet alaspäin, ja otsalla roikkui muutama märkä hiuskiehkura. Itkuinen katse porasi suoraan läpi Dracon rinnasta, ja sai blondin sydämen jyskyttämään hieman lujemmin. Pienet kämmenet vapisivat, alahuuli värähti.

”No okei, olet sinä ihan söpö, jos katsoo tarpeeksi kaukaa… Tietystä kulmasta.”

Draco silmäili hetken Hugon märkiä kasvoja, ja antoi sitten katseensa kiertää huoneessa. Jossain oli varmasti joku pyyhe, jolla hän voisi hieman kuivata pojan kyyneleet poskilta. Ei se hänestä täysin pehmoa tekisi, eihän?

Pyyheliina löytyi yöpöydän laatikosta. Draco kääntyi hänen puuhiaan seuraavan Hugon puoleen, ja taputteli kasvot kuiviksi. Hetken katseltuaan aikaansaannostaan, hän teki päätöksensä, ja kurottautui kehdon ylle, kaapaten pojan syliinsä. Hugo väänsi pienen suunsa kevyeen hymyyn, ja hipaisi sormenpäillään vaaleatukkaisen nenää.

Draco istahti sängylle ja keinutteli hetken vauvaa sylissään. Oikeastaan Hugo oikein mukava, kunhan pysytteli hiljaa ja puhtaana.

Hetken kuluttua pienokainen haukotteli, ja alkoi nuokkua Dracon rintaa vasten. Pienet sormet kietoutuivat vihreään villapaitaan. Hugon oli hyvä olla.

Harry oli katsellut ovenraosta kaksikkoa jo jonkin aikaa, muttei ollut halunnut häiritä. Nyt hän astui huoneeseen ja sulki hiljaa oven perässään.

”Noniin, herra vauvankaihtaja, miltä tuntuu?”
”Turpa kiinni, Harry. Tästä ei puhuta sanaakaan.”
”Tiedätkö mitä minä haluaisin, Draco?”
”Harry…Ei…”
”Eikö mekin voitaisi adoptoida tuollainen?”
”Ei voida!”
”Mutta sinä pidät siitä!”

Harry mutristi suutaan ja loi Dracoon anovan katseen.

”Potter, tiedät, etten voi vastustaa tuota ilmettä. Pyyhi se naamaltasi.”
”Vain jos hankimme vauvan.”
”…Harkitsen asiaa.”
”Oikeastiko?”
”Mutta sinä hoidat sitä, kun se on ärsyttävä, tai haisee.”

Harry kiljahti riemusta ja hyppäsi halaamaan Dracoa. Vaaleatukkainen hyssytteli poikaystäväänsä, Hugo saattaisi herätä.

Kaiken kaikkiaan ajatus hänen ja Harryn yhteisestä lapsesta ei ollut ollenkaan hullumpi.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2011 21:13:35 kirjoittanut annicamaria »
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Mariposa

  • Vieras
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #1 : 01.10.2011 14:22:21 »
Aww, sulonen!
”Ole mies! Miehet eivät itke”, Draco sanoi, mutta muisteli sitten kuudetta kouluvuottaan, ja jatkoi:
”Tai no… Joskus itkevät, mutta olin paineen alla silloin, okei? Äläkä katso minua noin.”

”Draco Malfoy, tuo ei mene läpi.”
”Neville?”
”Ei.”
”Ron?”
”Hän on Hugon isä.”
”…Kalkaros?”
”Nyt alkaa mennä säälittäväksi, sitä paitsi Kalkaros on kuollut.”
”Sittenhän hän on aivan oiva kummisetä! Ei ole ainakaan jaloissa, kehityksen esteenä… Tiedäthän?”
Repeilin molemmille ^^ Voisin lainata varmaa koko ficin mut ehkä en kuitenkaa.
Yhtään virhettä ei löytyny (ei sillä että niitä oisin ettinykään), ja teksti oli sujuvaa ja kiinnostavaa. Ois kiva kuulla lisää Harryn ja Dracon lapsisuunnitelmista ;)
-Mariposa

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #2 : 01.10.2011 14:38:53 »
kiitos Mariposa, kiva kun tykkäsit:)! Voipi olla että joskus vielä kirjotan ficin Harryn ja Dracon elämästä vanhempina;)
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #3 : 14.10.2011 22:28:28 »
Kiitoksia tuhannesti kommentista Giril!
Hyvä jos Draco oli mielestäsi tarpeeksi dracomainen, ja ficci miellytti (:

enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

mAshroom^^

  • ***
  • Viestejä: 23
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #4 : 15.10.2011 14:47:22 »
Oij nam, alan yhä enemmän ja enemmän pitää Harry/Draco parituksesta. Ovat niin suloisia. Ja tämä ficci vain vahvistaa tätä tunnetta!
Teksti soljui hyvin ja pystyin kuvitella tilanteen todella hyvin :---D Draco oli niin Draco.
(Jos olisin pilkunviilaaja sanoisin että ihmisen alku ei ole yhdyssana, mutta enhän ole  ;))
Täytyy sanoa, että kirjoitat todella hyvin ja saat lukijan kietoutumaan tarinaan.
Kiitos tästä sinulle : ) tykkäsin todella paljon!
« Viimeksi muokattu: 15.10.2011 15:51:50 kirjoittanut mAshroom^^ »
"Mutta kyllä äiti tietää miten kaiken voi pelastaa"
muumipeikko ja pyrstötähti

Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #5 : 15.10.2011 15:02:32 »
”Draco Malfoy, tuo ei mene läpi.”
”Neville?”
”Ei.”
”Ron?”
”Hän on Hugon isä.”
”…Kalkaros?”
”Nyt alkaa mennä säälittäväksi, sitä paitsi Kalkaros on kuollut.”
”Sittenhän hän on aivan oiva kummisetä! Ei ole ainakaan jaloissa, kehityksen esteenä… Tiedäthän?”

Ihana teksti, tosi suloinen. Silti, tämä oli lempikohtani. Dialogi oli ihan erityisen mahtavaa tässä, nauratti. Muutenkin kyllä tosi hyvää, ei sellaisia toistoja ja sitä luki sutjakkaasti. Tekstikin on tosi mukavasti kulkevaa, kirjoitat hyvin. Ja Draco oli ihan älyttömän suloinen jotenkin tuollaisella pidättyväisellä omalla, kylmällä tavallaan. : D
Kaikenkaikkiaan tykkäsin tosi paljon lukea tätä, kiitos kokemuksesta! : )
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.

Gelmir

  • Imagine
  • ***
  • Viestejä: 224
  • Ravenclaw
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #6 : 20.10.2011 19:16:07 »
Olen törmännyt tähän ficciin vaikka kuinka monesti, mutta koska yhdistelmä H/D ja vauvat aiheuttaa suuren karttelureaktion minussa, niin en ole sitten avannut tätä. Mutta nytpä avasin, ja olen tyytyväinen.

Ihana Draco! Ei voi muuta sanoa.

Lainaus
”Potter, tiedät, etten voi vastustaa tuota ilmettä. Pyyhi se naamaltasi.”
”Vain jos hankimme vauvan.”
”…Harkitsen asiaa.”
”Oikeastiko?”
”Mutta sinä hoidat sitä, kun se on ärsyttävä, tai haisee.”

Tuosta saa ihan sen kuvan, että Harry kinuaisi Dracolta suostumusta ottaa lemmikki. Mahtavaa. :D

Rakentava on isyyslomalla, mutta täytyi vaan ilmoittaa, että tykkäsin tästä. :D
It was my ghost walking on the sidewalk.

Unimaailma

Pitsiperhonen

  • Vieras
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #7 : 20.10.2011 20:43:06 »
Ahahaaaaa!! :'D
Nerokasta tekstiä, tykkäsin mielettömästi :) Mitään rakentavaa en oikein osaa sanoa, en itse ainakaan mitään moittimista löydä, en virheitä, vääriä ilmaisuja tai huonoa ylipäätään :D Ficci oli juuri sopivan pituinen ja tilanne oli helppo kuvitella, samoin myös noi Dracon ja Harryn ilmeet, hauskat mielikuvat... :'D
Ei mielikuvista sen enempää, kiitoooos~

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #8 : 20.10.2011 20:59:04 »
mAshroom^^ - uiuiui kiitoksia paljon! Harry/Draco on ah-niin-ihana paritus, ja kiva kun onnistuin välittämään tunteen tässäkin ficissä :) hehehe thnx for ur comment, ja ihanaaihanaa jos tykkäsit :)

Crywell - Hyvä jos oon saanut Dracosta sellasen söpön pikku pahiksen, se oli vähän tarkoituskin. Kiitos paljon kommentista ja oon tosi ilonen, jos tykkäsit tästäää :)!

Gelmir - oivoi, toivottavasti en aiheuttanut karttelureaktiota :D kiitos palautteesta <3 arvostan.

Pitsiperhonen - Huihui nyt tuli kyllä niin paljon kehuja että meen ihan sanattomaksi. Kiiitoskiitoskiitos, punastun ihan (''': mukavaa kun pidit.
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Mrs. Malfoy

  • Vieras
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #9 : 27.10.2011 19:30:52 »
”Ole mies! Miehet eivät itke”, Draco sanoi, mutta muisteli sitten kuudetta kouluvuottaan, ja jatkoi:
”Tai no… Joskus itkevät, mutta olin paineen alla silloin, okei? Äläkä katso minua noin.”

Omg - ihastuttava kohta. :--D Joo'o, ihastuin tarinaan, ihastuin toden teolla. Dracomaisia kommentteja ja söpöjä Harryja. Itse olen tälläinen Dracoholisti, joten mun oli jännä kuvitella kommentteja Dracon suusta. Pehmo-Dracsu. <3 Äyäyäyäy, kuolin.

neww

  • Vieras
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #10 : 30.10.2011 01:25:42 »
Oi miten suloinen! Ja just sopivan lyhyt illan (vai pitäisikö sanoa yön?) viimeisiksi ficiksi. Tässä oli hirveesti kohtia jotka voisin mieluusti kopsata tänne mutta koska niitä oli niin paljon ja olen laiska niin en jaksa. Draco oli vähän ooc, mutta mitäpä pienistä.

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #11 : 01.12.2011 17:26:32 »
neww - kiitooos :---) nojoo draco nyt on mitä on, mutta ihanaa jos tykkäsit ja oooi ('':

Mrs. Malfoy - oikeesti_sun_nimimerkkis, voisin sydä sen omnom. joo meijän dracsu on vähä pehmentyny :') mutta kiitos kommentista jajajaja kiva jos fic miellytti.

Ootte ihania ♥
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #12 : 31.12.2011 02:57:44 »
Voih, tämä oli aivan i h a n a <3
mä en varmaan osaa sitten yhtään kommentoida tätä tähän aikaan yöstä, mutta yritän silti :D

no öhm, mitäs tähän voisi sanoa :D
tää söi mun sanavalmiuden ;__; :D Niin fantastinen oli etten kunnon sanoja edes suustani saa :-*

iik, olenpas surkea ihminen kun pommitan tälläisellä kökkökommentilla :(

mut juu, pidin, rakastin ja palvon tätä ficciä ja sua ^^

Kiitos tästä :3

~Criss~

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #13 : 07.01.2012 23:38:08 »
Tiedätkö, sä taisit just saada mut kommentoimaan ensimmäistä kertaa Harry/Draco-ficciin. Onnittelut.  :D

Mä en vaan voinut jättää tätä sikseen! Draco ja Hugo yhdessä on jotenkin ehkä maailman hellyyttävin mielikuva. Draco isänä... Ja voi luoja, sä sait mun vauvakuumeen TAAS heräämään! Vauvat on ihania, vaikka ne välillä kuolaa ja huutaa.  :-*

Lainaus
”Ole mies! Miehet eivät itke”, Draco sanoi, mutta muisteli sitten kuudetta kouluvuottaan, ja jatkoi:
”Tai no… Joskus itkevät, mutta olin paineen alla silloin, okei? Äläkä katso minua noin.”

AWWWW! Ehkä ihaninta mitä mä oon ikinä lukenut että Draco sanoo ficissä - tai kirjoissa, ei sen puoleen.

Juuh, jätän typerän kommenttini nyt tähän. Tää on aivan ihana fic.
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Tonyatown

  • Laiskamato
  • ***
  • Viestejä: 74
  • If Heaven is up there, this is the Hell on Earth.
    • surkea blogini
Vs: Vauvakuumetta // K-11, Harry/Draco, oneshot.
« Vastaus #14 : 09.07.2012 14:32:15 »
AIVAN IHANA! Niin tositositosi XD
"Life is too important to be taken seriously." -Oscar Wilde