Kirjoittaja Aihe: Anna anteeksi [S], angst, paritukseton  (Luettu 1780 kertaa)

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Anna anteeksi [S], angst, paritukseton
« : 24.09.2011 15:09:19 »
Otsikko: Anna anteeksi
Kirjoittaja: Natural
Genre: angst (yllätys?)
Paritus: -
Vastuunvapaus: Minä omistan kaiken, ihme kyllä
Beta: Minäpä hyvinkin, joten ilmoitelkaa virheistä
Ikäraja: S
A/N: Diudiudiu, minulta taas yksi originaali. Olen tykästynyt näiden kirjoittamiseen :) .
  Omistan tämän ystävälleni, koska olen hänelle anteeksi pyynnön velkaa teoista, joita olen hänelle tehnyt ja mitä tulen vielä tekemään.
 Taustalla soi tämä biisi, kun kirjoitin. En oikein tiedä, tuoko se tunnelmaa, mutta itse pidin (kuten videostakin..). Kuunnelkaa, jos haluatte. Mutta nyt päästän teidät lukemaan.

Anna anteeksi

Olet minun ystäväni aina, ja ikuisesti pysyt sydämessäni. Tiedän, että olen tehnyt sinulle väärin, pettänyt luottamuksesi ja aina olen pyytänyt anteeksi, ja silti annoit uuden mahdollisuuden.

Kun sinulla oli vaikeaa, yritin auttaa parhaani mukaan, olla tukenasi ja turvanasi. Silti tiesin, ettei minusta ollut apua, kuten ei yleensäkkään, aina sotkin kaiken. Silti yritin aina olla avuksesi.

Silloin kun palelit, tahdoin tulla halaamaan sinua, niin että lämpeäisit, mutta koskaan en uskaltanut. Pelkäsin, en tiedä miksi. Ehkä luulin, että torjut minut ja häätäisit pois, joten päätin olla vain vierelläsi, lähellä sinua.

Ja taas saan huomata, kuinka olen pilannut elämäsi. Tiedän tehneeni väärin, kun asiaa ajattelen. Ja taas minä pyydän anteeksi. Ymmärrän, jos et voi enää antaa minulle anteeksi, niin monesti sinut kuitenkin petin.

Mutta tahdon vielä pyytää anteeksi kaikkea sitä, mitä olen sinulle tehnyt, ja kaikkea sitä, mitä tulen vielä tekemään, jokaista sanaa ja jokaista tekoa.

Ymmärrän, jos et anna enää anteeksi, se olisi oikein minulle. Silti haluaisin vielä kerran yrittää.

Jos tahdot, että katoan elämästäsi, pyydä, niin minä katoan. Tekisin sen, koska sinä pyytäsit. En vastustaisi, en anelisi anteeksi antoa. Lähtisin pois elämästäsi, mutta silti, sinä kulkisit aina mukanani, sydämessäni ja ikuisissa muistoissamme. Ja vaikka minut häätäisit pois luotasi, tulisin aina takaisin, kun vain tahtoisit.

Anna anteeksi.


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Anna anteeksi [S], angst, paritukseton
« Vastaus #1 : 05.10.2011 18:59:15 »
Ystävyys on kaikkia koskettava aihe, jonka eri tulkintoja on aina mielenkiintoista lukea.

Tekstisi toi mieleeni kirjeen. Se oli kuin jäähyväiskirje, viimeinen hätähuuto: "Kerro rakastavasi minua tai lähden elämästäsi." Melko kliseistä, mutta tässä toimivaa. Olisin kuitenkin toivonut enemmän selittelyä. Kappaleiden väliin olisi sopinut todella hyvin takauma, jossa kerrotaan kertojan anteeksipyytämistä tapahtumista. Jäin kaipaamaan taustaa, selittelyä.

Kielioppivirheitä oli kohtuullisen paljon. Esimerkiksi ensimmäisen virkkeen kaksi viimeistä lausetta ovat pahasti ristiriidassa keskenään. Lisäksi "yleensäkään" kirjoitetaan yhdellä k:lla, ei "yleensäkkään".

Eli ihan hyvä, mutta parannettavaa on.

~Culliina
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Anna anteeksi [S], angst, paritukseton
« Vastaus #2 : 10.12.2011 16:03:18 »
Äwäwäwwäwä! Täällähän on kommennteja, kiitos!

Bea: Kiitos kommentistasi. Joo, tosiaan, kirjoitin tämän jo jonkin aikaa sitten ystävälleni. Olen aina ollut harkitsematon, ja yleensä kadun tekojani jälkeen päin. Itse melkein itkin tätä kirjoittaessani.

Mutta juu, kiva että pidit ja kiitos kommentistasi ihanainen :-*

culliina: kiitos sinullekkin kommentistasi! Joo, pitääpä lukea tämä uudestaan ja korjata virheitä, kunhan kerkiän, kiitos että huomautit!

Ja joo, itse mietin sitä selittelyn kirjoittamista myös. Mutta jotenkin tulin siihen tulokseen, etten niitä sinne laita, koska tämä on itselleni henkilökohtaisesti todella tärkeä teksti.

kiitos kommentistasi!


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo