Kirjoittaja Aihe: Glee, Kaksi viivaa, yksi poikkitie | Sallittu | Finn/Kurt/Blaine  (Luettu 2132 kertaa)

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Title: Kaksi viivaa, yksi poikkitie
Author: Zacharias
Rating: Sallittu
Fandom: GLEE
Pairing: Finn/Kurt/Blaine
Warnings: spoilaa Gleen 3. tuotantokautta

A/N: Ah, saatiin viimein kolmoskausi pyörimään. Ja anteeksi nyt vain kaikille, mutta rakasta Gleen OTP:tani Finn/Kurtia oli selkeästi rivien välistä nähtävissä. Nimittäin hetki, jolloin Blaine siirtyy McKinleyhin ja Finn katselee merkittävällä ilmeellä siihen suuntaan vain tukee lisää omaa fanoniani. Noh, joka tapauksessa. Tässä on siis kolmannen kauden ensimmäisen jakson inspiroima palanen, toivottavasti tykkäätte (:



Kaksi viivaa, yksi poikkitie


Nauraa, nauraa, nauraa. Finn kuuntelee miten se saartaa hänet hiljalleen. Nauraa, huutaa, lyö kannustavasti olalle, Kurtin olalle. Eikä edes huomaa, että Finn istuu olohuoneen sohvalla katsomassa kaihoisasti oviaukkoon. Ja se nauru särkee korviin. Ei Finn halua kuunnella jotain, joka tunnetaan täydellisyytenä. Ei halua kuunnella jotain, joka kutsuu Kurtia omakseen.

Finn ei suostu päästämään irti, vaan lukittautuu mielensä sisälle. Tunti päivässä, kaksi valhetta. Aamulla herätessään lupaa unohtavansa, illalla ennen nukahtamistaan vannoo ettei huomenna enää muista. Ja siinä välillä on aika, jolloin Finn ei tiedä mitä tekisi.

Nauraa, nauraa, nauraa. Kurt kuuntelee heliseviä säveliä ja hymyilee jokaisen mukana aina hiukan enemmän. Ja jos hän kääntäisi päänsä, hän näkisi miten Finn huutaa kivusta teennäisen hymynsä takana. Mutta hän tuntee vain kosketuksen olallaan ja kuiskauksen korvassaan. Ei Kurtin silmät löydä enää, eivät edes muista nimeä. Finn ei koskaan kuulunut hänelle.

Kurt päästää irti ja tarttuu ojentuneeseen käteen. Juoksee pois talosta, heidän talostaan. Jättää Finn Hudsonin taaksensa ja vannoo kolmesti toisen nimeä. Istuu iltaisin vieressä sen, joka hautaa katseensa jalkoihin jokaisella kerralla. Kurt ei huomaa, ei tänäänkään.

Ja kun Finn näkee Blaine Andersonin siellä, mikä aina hänen ja Kurtin paikkana tunnettiin, hänen sydämensä lyö kaksi ylilyöntiä. Yhden sille, että Kurt unohti. Ja yhden sille, että Finn yhä muistaa.

« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 16:46:43 kirjoittanut Yukimura »
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


meFaireCroire

  • Korpinpoikanen
  • ***
  • Viestejä: 238
Oih, Finn/Kurt on rakkaus (vaikkakin tämä oli yksipuolinen :D) !
Pidin tästä, paljon. Teksti oli ihanasti kirjoitettua, virheetöntä ja soljuvaa.
Kuvailet molempien tunteita kauniisti, monipuolisesti ja todentuntuisesti.
Ja äääh, en keksi kyllä yhtään mitään sanottavaa.. joten anteeksi siitä,  ja kiitos tästä !

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

Voi Kurtsie minä itken täällä onnen kyyneleitä. Ei riittänyt se, että kakkoskauden kakkopuolikas putosi eilen postilaatikkoon, ei se, että kolmoskauden ykkönen sai tänään ensiesityksensä tälläkin läppärillä, vaan lisäksi vielä oli tämäkin ihananinen täällä odotamassa minua! Ihihi tuokaa joku nessuja, tää on pahin fanityttökohtaus sitten sen, kun kattelin Original Songia ja Klainesta tuli canonia.

Pakko sanoa, että mä rakastan ajatusta Finnistä ja Kurtista, etenkin tästä tällaisesta nurinkurisesta, jossa enää Kurt ei olekaan se, joka rakastaa. On hienoa, miten sä saat mut rakastumaan Kurtiin ja Finniin yhä uudestaan ja uudestaan, vaikka pelaankin Team Klainessa. En mä tahdo, että Finn vie Kurtin Blainelta, mutta on vaan jotenkin niin suloista, että se ymmärtää rakastavansa Kurtia vasta kun on jo liian myöhäistä - vasta kun Kurtin sydän on jo jonkun toisen kädessä. Blainen. Oi, mä rakastan Blainea. Mutta rakastan myös Finniä. Ja kuitenkin, koska niiden väliltä on pakko valita, sanon, että Blaine on kurtille se oikea.

Sä olet ennenkin vihjaillut tästä Finnin yksipuolisesta rakkaudesta, mutta tässä se tuli esille selvemmin kuin koskaan ennen. Tässä se todella myönsi itselleen rakastavansa Kurtia. Tai pikemminkin myönsi, ettei tahdo myöntää rakastavansa. Ja se oli ihanaa, niin ihanaa! Koska ei niitä Finnin vilkaisuita voinut olla huomaamatta, se selvästi katseli Blainea, eikä todellakaan sillä silmällä. Se on kateellinen, myöntää se sitten sitä itselleen tai ei. Tässä myönsi, katsotaan miten sarjassa käy : )

Lainaus
Ei Kurtin silmät löydä enää, eivät edes muista nimeä. Finn ei koskaan kuulunut hänelle.
Olet myöhässä, herra Hudson. Pahoitteluni.
Tämä kohta oli toinen minun suosikeista. Finniin sattuu, koska Kurt ei huomaa. Ja se on ajatuksena perfekto, sillä joskus ennen se oli Finn, joka ei huomannut Kurtia, Kurtin rakkautta. Tahtoisin tietää, mitä sun Kurt Finnin tunteista ajattelee. Tai no, olihan niistä sinä Jos silta sattuisi romahtamaan, ja kauniisti muuten olikin. Eli ehkä mä oon vaan hiljaa. Tää on liian täydellistä.

Lainaus
Ja kun Finn näkee Blaine Andersonin siellä, mikä aina hänen ja Kurtin paikkana tunnettiin
Hymyilen ja te yhtä aikaa. Valinta on vaikea, sattuu valita Blaine.




Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
meFraireCroire ah, no mutta sanoit kaiken oleellisen. Kiitos todella paljon, mukava kuulla että pidit (: Ja totta, Finn/Kurt on rakkaus.

Solembum siulta on niin ihana saada kommenttia. Se pelastaa tilanteen kuin tilanteen, sillä no. Miusta on aivan mahtava kuulla, että saan siut näkemään sen Finn/Kurtin (ja nimenomaan yksipuolisen) joka loistaa siellä. Itsehän tietysti olen Team Finn kuuluu Kurtille, mutta Klaine on niin söpöä ettei siitä voi olla pitämättä myös. Nyt kyllä kolmoskausi on lähtenyt suuntiin jotka pelottaa lievästi sanottuna. Ja khyllä sieltä vielä tulee varmasti ficciä Kurtin ajatuksista, sillä mihinpä miä Glee-ficit lopettaisin?
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Kaapo

  • Vieras
Jaha :D Mun fanon on, että hetero!Finn tykkää Kurtista vain veljenä ja ystävänä, mutta meneehän se näinkin. Furt on ajatuksena ihan sairaan aww.
(Mutta Klainen kannalta kolmoskausi on alkanut aika pelottavasti...)

MUTTA! Tämä oli kivaisa. Kaikki sanottava onkin tullut jo edellisissä kommenteissa, muttamutta, kävi melkein sääliksi Finniä. Jos se olisi ollut vuoden nopeampi, se olisi saanut mitä haluaa! :< Ja voi Finn-parka, yrittäisi edes olla onnellinen Kurtin puolesta, koska Klaine nyt vaan toimii..  ::) Mutta vaikka Klaine onkin mun OTP, nii tää oli kiva ja tykkäsin. Jee. :D

(tsiisus mikä kommentti :'D)

- Kaapo