Kirjoittaja Aihe: Hobitti | Veljesten keskinäistä puuhailua, S, tulkinnanvarainen Fíli/Kíli  (Luettu 2187 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Title: Veljesten keskinäistä puuhailua
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandom: Hobitti
Pairing: tulkinnanvarainen Fíli/Kíli
Beta: Evelix
Genre: kenties hyvin lievä fluffy?
Warnings: sisältää tulkinnanvaraista insestiä
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Kíli letittää Fílin viikset.
A/N: Hyvää synttäriä, Lauchuo, toivottavasti kelpaa! ♥ Inspiraatio lähti liikkeelle tästä sarjakuvasta, minkä vuoksi yritin parhaani kirjoittaa sinne myös Fíli/Kíliä kuten synttärisankari toivoi, mutten tiedä sitten yhtään, että onnistuinko vai en. Tästä ei nyt kyllä tainnut mitään kovin fluffyista tulla, mutta ei sitä aina voi kaikessa onnistua, kaiketi…



Veljesten keskinäistä puuhailua


Fíli istui rauhallisena paikoillaan erään kaatuneen puunrungon päällä, samalla kun Kíli letitti hänen viiksiään uudestaan. Entiset letit olivat pikkuveljen mielestä alkaneet harottaa rumasti, joten tämä oli sitten heti ensimmäisen mahdollisuuden tullessa istuttanut Fílin alas letittääkseen ne uudestaan ja paremmin. Fíli seurasikin nyt veljensä käsien rentouttavalta näyttävää liikehdintää ja tarkasteli samalla ympäristöään. He olivat juuri asettuneet leiriin ja veljeksillä oli hetki aikaa ennen kuin heidän vahtivuoronsa alkaisi.

Tovin kuluttua Kíli lopetti urakkansa ja katseli työtään näyttäen tyytyväiseltä.
”Valmis!” hän tokaisi saatuaan tarkastettua kättensä jäljen.
”Vihdoinkin!” Fíli huokaisi. Veljellä olikin tällä kertaa kestänyt hieman tavallista kauemmin. ”Kuten tavallista, olen oikein kiitollinen avustasi, veliseni.”
”Ja palkaksi väsymättömistä ponnisteluistani…” Kíli sanoi ja tarrasi juuri letittämistään viiksistä kiinni. Fíli katsoi veljeään hieman kummissaan, kun tämä kiskaisi häntä viiksistä ja pussasi häntä otsalle. Sitten pikkuveli irrotti otteensa, ja Fíli katsoi tätä nauraen.
”Hävytöntä”, hän totesi nauraen ja kopautti sitten Kílin otsaa kädellään saaden tämän nauramaan aivan kuten heidän ollessaan pieniä.

Samaan aikaan Bilbo eksyi paikalle, koska hänellä oli ollut asiaa veljeksille. Kuitenkin nähdessään Kílillä ja Fílillä olevan selkeästikin jotain muuta tekemistä hän vain tuijotti kaksikkoa hetken aikaa kummissaan.
”Jotenkin minusta tuntuu, että häiritsen intiimiä hetkeä… Kääpiöt todella ovat erikoista porukkaa…” Bilbo mutisi poistuessaan vähin äänin paikalta.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2015 09:23:18 kirjoittanut LillaMyy »

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Kommenttikampanjasta hei! o/ Mun on kyllä pitänyt lukea tää jo aiemmin, mutta jotenkin se sitten jäi. Löytyy varmaan jostain mun suosikeista tallennettuna, koska sun kirjoittamaa Hobittia ja Filiä ja Kiliä! Tää on tavallaan tosi kiva paritus, vaikka ovatkin veljeksiä. Ne vaan on söpöjä yhdessä ja tähän olit hyvin saanut tuota mukaan sitä söpöyttä ja veljeyttä - jälkimmäistä jopa sen verran, että tämä jää tosiaan hieman tulkinnanvaraiseksi. Toisaalta lopeus Bilbon käynnillä viittaa vähän siihen, että kääpiöillä saattoi olla muitakin tunteita. ;)

Tämä oli mukavan lyhyt pätkä veljesten yhteisestä ajasta, mutta tavallaan olisin toivonut vähän pidempää. Sait tämän toimimaan lyhyenä, kun lyhyestä tapaamisesta kerrottiinkin, mutta olisin tavallaan kaivannut vähän lisää Filin ja Kilin välille, mutta se nyt vaan johtuu siitä, että ne ois ollut niin söpöjä! Tottakai söpö oli tämäkin ja viiksien letitys oli kivaa pikkupuuhaa, jonka pystyy hahmojen välille kuvittelemaan. Yksityiskohta nauramisesta niin kuin lapsena oli kanssa hymyilyttävä.

Kirjoitusvirheitä tai muutakaan tökkimistä en huomannut ja tää oli tosi sujuvaa ja kevyttä luettavaa, kuten tunnelmaan kuuluikin.

Kiitos tästä! <3
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Odo: Hih, kiitoksia, en nyt oikein tiedä, että mitäköhän ihmettä tuohon kehuun pitäisi vastata, joten sanon vain, että kiitos kauhiasti! (: <3 Itse en ihan oikeasti OSAA kirjoittaa Fíli/Kíliä ihan kunnollisena parituksena, mutta kun Lauchuo sitä kerran pyysi, niin päätin sitten kokeilla, joten sen takia lähinnä tämä jäi näinkin tulkinnanvaraiseksi. Kyllä mä varmaan vielä joku päivä saan kirjoitettua jotain oikeasti pitkää Fíli&Kíliä muksuina, koska ne on tähän mennessä jotenkin aina jääneet kauhean lyhykäisiksi. Yritän kuitenkin petrata tämän suhteen, koska näistä tunnutaan tykkäävän sen verran paljon. :D Kiitoksia kommentista! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 786
  • Not killing people is really hard.
Hei minäkin kommentoin VIHDOIN! Ihan ensimmäiseksi tahdon kiittää koska olet superihana ja paras LillaMyy ikinä koko Finissä ihihih <3 kiitos, arvostan hurjan paljon työtäsi synttärilahjani eteen, varmasti ainakin yhtä paljon kuin Kili uusia viiksilettejään! Ja etenkin koska tiedän ettet ole kovin innoissasi Fili/Kili parituksesta muuten kuin veljeksinä niin... :D

Mut niin asiaan! Edelliseen liittyen vaikka tässä ilmeisesti olikin tarkoitus olla myös vähän muuta kuin pelkkää veljellistä rakkautta, niin tuntuu että paistaa kyllä sun kirjoituksesta läpi se, että ajattelet näitä silti vain veljeksinä :D enkä tuomitse suloista viattomuuttasi ja tää on juuri sopiva ja ihanan söpö näin! Vähän sellainen, että tän voi tulkita kahdella eri tavalla, joko pelkkinä veljeksinä tai sitten sellaisena, että siinä on jotain muutakin. Ja se on oikeastaan hyvä juttu koska saa vähän lukijana tulkita oman mielensä mukaan!

Oon ehkä joskus aiemminkin maininnut, että tykkään tosi paljon sun kirjoittamista veljesfluffyista (ja no tietysti muistakin mut erityisesti niistä) koska ne on... No, fluffyisia. Ja tääkin oli, voi aww miten suloisia, voisin niin kuvitella tällaisen tilanteen tapahtuvan oikeestikin! Ja Kili on niin suloinen kun se haluaa heti olla letittämässä veljensä viiksiä uudestaan koska duh, onhan se nyt tärkeetä että ne on just eikä melkein ojennuksessa. Voin oikeestaan kuvitella melkeinpä että edellisestä letityskerrasta on about pari tuntia kun metsän ryteikössä ne tuppaa melko nopeasti harottamaan:----D ja tykkään siitä kuinka Kili vaikuttaa vähän lapsekkaan käskevältä, sellaiselta että isoveli sun on nyt pakko istua siihen ja antaa minun tehdä työni. Voin melkein kuvitella sen tilanteen ennen tätä itse letitysvaihetta kun Fili on pyöräytellyt silmiään ja kiltisti istunut alas että pikkuveli saa letittää. Ja tuo suukko voiiii <3

En tiedä kävikö jo ilmi tarpeeksi mutta siis tykkäsin ja oli suloista ja kiitos! En tiedä miten kiittäisin tarpeeksi mutta ehkäpä kommentti tekee edes jollain tapaa osansa sen suhteen :D

Ps. Bilbo väitätkö ettei hobitit sitten muka olisi koskaan outoja....
Pps. Kirjoitin tän kommentin sit KÄNNYKÄLLÄ joten tunne itsesi spesiaaliksi!
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Lauchuo: Apua, ole hiljaa, emmää osaa vastaa tuollaisiin ihqutus-kommenteihin mitään muuta kuin :-* ! Köh, ne on kyllä Fílin ne viiksiletit, koska Kíli väsäsi ne... Mä en voi sille mitään, että mulle ajatus näistä kahdesta jonain muuna kuin veljeksinä on vaan puolimahdoton yhtälö, en edes tiedä yhtään, että miksi niin... : D Mutta just tuota mä yritin, että jokainen saa tulkita tämän niin kuin itse haluaa, joko romanttisessa tai veljellisessä mielessä! (: En tiedä onko tämä canonia vai vaan jostain mukaan tarttunut headcanon, mutta kääpiöille hiukset ja parrat on niin supertärkeitä, että jos ne ei ole ojennuksessa, niin kaikki menee ihan päin persettä sitten vähintään koko loppupäivän ajan, joten siksi ne viikset oli letitettävä uusiksi! :D Voit olla ihan oikeassa, että edellinen letityssessio oli pari tuntia aikaisemmin! :D En ihmettelisi! :D Tykkään sun ajatusmaailmastasi, koska Fílin silmien pyörittelyt ja Kílin lapsellinen käskyttäminen on just aivan täysin näihin kahteen istuvia juttuja! Kävi kyllä ilmi, että tykkäsit ja kommentti todellakin tekee osansa kiitoksen suhteen, koska mun hymy ulottaa tällä hetkellä korvasta korvaan! :D

P.S. Tunnen oloni tosi spesiaaliksi ihan jo senkin takia, että sain kommentin, joten oloni on nyt sitten tuplaspesiaali, koska se oli kännykkäkomma! <3

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid