Kirjoittaja Aihe: Varpuspoika, S  (Luettu 1751 kertaa)

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Varpuspoika, S
« : 12.09.2011 00:20:43 »
Nimi: Varpuspoika
Ikäraja: S
Varoitukset: tulkinnanvarainen maininta kuolemasta
Summary: Mutta kuinka kesyttää varpuspoika, jonka sydän palaa elämää?

A/N: fafafafafa tajunnanvirtaa :'D

---

On varpuspoika, joka levittää siipensä lentääkseen.

Varpuspojan jalat lentävät kipinöitä juostessa, silmät nauravat kuutamon valoa ja hiukset hohtavat auringon kultaa. Ääni helisee puron solinaa ja nauru tähtilasten leikkiä.
Varpuspojan siivet lentävät tuulen huminaa, jalat irtoavat maasta ja kädet kurottavat taivasta. Pilvet ovat valkeat ja pehmeät ja kauniit ja sateenkaarivärit paistavat niistä lävitse.
Ja varpuspojan siivet sulavat auringossa, sillä hän lensi liian läheltä, unelmiaan tavoittamatta.

On häkki, jonka kultakalterit huutavat estääkseen siivettömän lennon. Luukku, joka on hieman liian korkealla sormien tavoittaa. Hopeisia kyyneleitä varpuspojan silmissä, itkua äänettömissä avunhuudoissa. Jalat ovat maassa, eivätkä kädet kurkota tähtiä.
Sateenkaaritaivas ei pilkota pilvien takaa, sillä pimeässä ei näy pilviverhoa.

Mutta kuinka kesyttää varpuspoika, jonka sydän palaa elämää?
Varpuspoika, jonka sydän vannoo rakkautta, ja jonka jalat tahtovat irrota maasta. Auringon lapsi, jonka kädet jotka hipovat kuuta.

Kimallesilmät, joiden säihke sumentuu sammuvan tähtisateen myötä.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 11:09:52 kirjoittanut Illusia »

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Vs: Varpuspoika, K7
« Vastaus #1 : 12.09.2011 12:21:06 »
Oooh........
No nyt sä ainakin oot kirjottanut sen varpuspojankin.
Lainaus
Ja varpuspojan siivet sulavat auringossa, sillä hän lensi liian läheltä, unelmiaan tavoittamatta.
ÄVÄVÄVÄ IKAROS, toi poika on mulle ikaros aina ja ikuisesti, joo Kreikka-hullun ei pitäis lukee tätä muttaku ääväväväv joo tota siis. Aaah tosta siis tulee mieleen se laabyrintin tarina, kai sie tiiät sen? Minotauroksen labyrintin rakentaja rakensi itelleen ja pojalleen Ikarokselle siivet ja sit Ikaroksen siivet suli, aah mie rakastan sitä tarinaa. Mut siis joo nyt mie kommentoin ite tätä tekstiä enkä vaa pölise jtn mytologiaa (joka on näin btw aivan ihana aihe pölistä...)

Ooo, sie osaat oikeesti kirjottaa. Tää teksti on jotenkin tositosi elävä, mä nään ihanasti edessä sulosen varpuspojan jonka nauru on tähtilasten leikkiä ja aw tosi ihanaa, mie rakastan tota ekaa kappaletta. Kultakalterit kuulostaa ihanalta kun sen sanoo, ihanan leikkisä vaikka tossa lauseessa se on se pahis, äv sie keksit ihania sanoja
Lainaus
Sateenkaaritaivas ei pilkota pilvien takaa, sillä pimeässä ei näy pilviverhoa.
Tääkin kohta ihanasti oivallettu, mistä sie revit näitä söpöläisyyksiä, en tajua.. Vou toi loppu, vä mie tahon kirjottaa nii hyvin ku sie, tää on aivan upee <3 Tää on ihan älyttömän suloinen, ja mie en suostu uskomaan että ikaros kuoli ävävä joo mulle sun varpuspoika taitaaki olla ikaros joo totaa. Mutta siis öööö jotakin mulla vielä oli... No en mie muista kuiteskaa mie tyksin tästä iha hirveenä, love ya
-Béren

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Varpuspoika, K7
« Vastaus #2 : 12.09.2011 12:51:36 »
béren, KINKKUKINKKU n'aww sie oot ihana ja siun kilometrikommentti oli ihana. Aw, toki mie tiin ikaroksen, miul on se lastenkirjaks muunnettuna ja se oli pienenä miun lempikirja nyaa. :'D oot ihana kun tyksit, anteeks ku oon huono vastaan kommentteihi mutku kaveri kyylii yhy ja ahdistaa ku se yrittää lukee tätä asdjoggfjdxh. Love ya 2 <3

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue