Kirjoittaja Aihe: Vietettäis päivä iha kahdestaan, S (femme, fluff)  (Luettu 2377 kertaa)

Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
Ficin nimi: Vietettäis päivä iha kahdestaan
Kirjoittaja: minää.
Ikäraja: S
Genre: fluff? söpöilyy.
Disclaimer: omistan kaiken! hähää!
Pairing: Enna/Meiju, minu rakkaat hahmoset.
A/N: osallistuu Murre-haasteeseen Rovaniemen epämääräsellä murteella. mie tykkään kommenteista. ei jotenki oo mun tyylistä kirjottaa onnellista söpöilyä mut menkööt, en pysty tekee ennale jatai meijule mitää pahaa ficeis ku ne on nii kivoi :c

**

Mie otan pensselin käteeni ja vedän paperille kaks sinistä viivaa, toinen niistä on paksumpi. Se on jotain tajunnanvirtaa mitä mie harrastan nykyää paljonkin, eräänlaista taidetta josta ei ota selvää ei Erkkikään.

Meiju aina sanoo, et minu työt ois hienoja, niissä olis jotain mitä ei voi tulkita. Kuin halusin tehdä maailmasta aina kauniin, kauniimman mitä se todellisuudessa on. Mie suutun paperille, se meni pilalle jo siinä vaiheessa kun siitä tuli koko valkoinen aanelonen. Rutistan sen palloksi ja heitän johonki lattialle, yritän osua roskakoriin mutta ohi menee.

Mie nousen seisomaan tuolilta ja venyttelen hieman, käyn noukkimassa paperipallon ja viskaan sen roskii. Katon sohvalla makaavaa punapäätä ja hymyilen typerän rakastuneena. Siirappista, sanon mie.

Minua ei huvita piirtää enää, mie kävelen keittiöön ja napsautan kahvinkeittimen päälle. Palaan takasin olohuoneeseen ja istahan sohvalle Meijun vieree. Tytön uni ei häiriydy, se tykkää nukkua aika paljon. Painan sen huulille pienen suukon ja se kohottaa päänsä, silmät puoliummesa.

”Hei”, mie sanon ja hymyilen sille, Meiju on niin kaunis. ”Tein sinulle kahvia”, jatkan ja nousen ylös, ojennan kättäni ja tyttö tarttuu siihen hieroen samalla silmiään.

Meiju seuraa minua sanomatta kovinkaa paljon ennää, mie tiiän että se hymyilee vinoa hymyänsä minu takana.

Otan kaapista sen oman kupin, vaaleenpunasen jossa on reunassa kaks vihreätä raitaa. Mie kaadan sille kahvitki valmiiksi, muistan laittaa siihe maitoa sekaan ja ojennan sen Meijulle. Itelle kaadan ihan mustaa kahvia ja istun tyttöä vastapäätä.

”Onko sinula töitä tännää?” kysäsen ohimennen ja ryystän vähän mustaa nestettä.

”En mie tiijä. Saattaa olla että on, mut ei huvita mennä. Ehkä soitan vaa sinne ja sanon että oon kipiänä. Meniskö läpi? Jos yskin vähän päälle?”

Naurahdan Meijulle, se on niin suloinen ilmestys hiukset sekaisin ja päällään aivan liia iso paita.

”Kyllä se ehkä. Mut minula ei ainakaa oo töitä, voin olla sinun kans sit kotona vaa. Jos vuokrattais joku leffa vaikka.”

”Mh, se kuulostais ihan hienolta. Hei kulta, heitä yks pusu”, Meiju sanoo ja viittoo minua sen luo, mie menen sen viereen ja painan huulet sen omille. Se maistuu maitokahville ja rakkaudelle.

Meän arki on tavattoman suloista, vaikka meillä kummallaki on töitä melkein joka päivä myöhään, on meillä aina aikaa toisillemme. Mie hymyilen Meijun seurassa vastarakastuneen tyhymää hymyä koska oon niin helevetin onnellinen sen kanssa. Meiju on minun elämän tarkoitus, kaikki mitä mie tarvitsin sillä hetkellä.

”Hei, tiesithän sie et mie rakastan sinuu?” kysyn typerästi ja huikkaan pienen suukon tytön huulille.

”Kyl mie uskon tietäväni. Mieki sinua, hassu.”
« Viimeksi muokattu: 09.04.2012 01:12:11 kirjoittanut Spock »
french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.

Merci

  • Leffafriikki
  • ***
  • Viestejä: 164
Vs: Vietettäis päivä iha kahdestaan
« Vastaus #1 : 21.08.2011 21:33:25 »
(8

OON YLPIÄ SUSTA! kuukivi Tämä ei ollut angstinen tai mitenkään muuten
surullinen. Happyhappyy. Aluksi tota murrejuttua oli omituista lukea, koska en oo itseasiassa ikinä nähny tai
lukenu sun tolla tyylillä kirjotettuja tekstejä. o: etkä edes kertonu, että kirjotat tällästä .___.

Ei ole mitää huomautettavaa. Enkä usko, että ees osaisin kattoo tosta vaikka oliski. lol feilaan.
Enna ja Meiju. (8 tidididim. Olen ihan hiljaa hyst. OKEI SE OLI HIEMAN HÄMY. ): Mutta ei vaikeuttanu lukemista. (8
Ainakin on tiedossa millasia hahmot on. Hm oot nero.

Joo eipä muuta. c: kiitosta paljon murokoira ♥

~ merci
More profound bond

mAMBO_

  • *
  • Viestejä: 1
  • - and no one can stop us
Vs: Vietettäis päivä iha kahdestaan
« Vastaus #2 : 22.08.2011 19:53:08 »
awwww c':

okei tykkään tästä(kin), tää on tavattoman sulonen ja söpö ja aw. tykkään sun hahmosista heh (söpöjä neheh) cc:

tästä välittyy tunnelma ihanasti ja tierät jo että tyksin sun tyylistä. jaaaaa rakastan tätä murretta, oon saattanu sanoo senki joskus :']

lol tää oli tällainen lyhyt kommentti. mutta tykästyin tähän siis.
~ we walk along the wire tied between horizons
you close your eyes like it's nothing at all.
throughout the rise and fall, everything, everything
changes, i will be here when you die.

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
Vs: Vietettäis päivä iha kahdestaan, S (femme, fluff)
« Vastaus #3 : 28.08.2011 20:24:56 »
Ja katso! Kommentti tulee. Ömm. Sä oot aika hyvä kirjottaa tollasta söpöä söpöilyä ja kuvailet mun mielestä kivasti pieniä tapahtumia :> pelkät söpöilyficit voi kuitenkin käydä vähän tylsäks. Vaikka tässä onkin sujuvia repliikkejä ja toi murre päällä, niin kaipaisin tähän ehkä vähän enemmän jotain ideaa taustalle. Tän varmaan on tarkotuskin olla vaan pelkkä sulonen hetki noiden elämästä, mutta silti ehkä joku tapahtuma, jonka ympärille tää ois kiedottu ois ollu kiva pelkän puhumisen lisäks. Mutta tällasena söpöilyficcinä tää oli oikein suloinen :3
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: Vietettäis päivä iha kahdestaan, S (femme, fluff)
« Vastaus #4 : 31.08.2011 17:32:22 »
No aaaaww 8"3

Luin tän eilen ja ihastuin heti kirjotustyyliin + murteeseen + kaikkeen muuhun + femme♥

Lainaus
Mie otan pensselin käteeni ja vedän paperille kaks sinistä viivaa, toinen niistä on paksumpi.
Aloituslauseeksi suorastaan loistava, iski ainakin minuun 6-0 eikä loppua tullut. Ne kaksi sinistä viivaa oli vain jotain mitkä sai minut miettimään, mihin niitä tarvitaan. No ficin rakennukseen tietenkin. 8> Vieläpä näin kauniin, pienen sulohöppänän one-shotin.

Kirjotat jotenki todella nätisti tuota murretta, kerrot ja kuvailet asioita oikein mukavasti, ei mitään liikaa eikä liian vähän.
Kiitokset tästä mukavasta lukukokemuksesta, josta välittyi rauhallinen ja ihanan hömppä tunnelma, jättäen kuitenkin jännän fiiliksen joka sai minutkin kirjottamaan hieman femmeä. 83♥

~ Zarroc
Ja oudosta kommentista syyttäkää kaatoväsymystä, tulin 1½ tuntia sitten koulusta...

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
Vs: Vietettäis päivä iha kahdestaan, S (femme, fluff)
« Vastaus #5 : 31.08.2011 19:06:45 »
Meri, heimoi. MIKÄ MUROKOIRA okei en huomioi sitä nyt, mut jo. kiva et tykkäsit, jää tä nyt oli vaa tällänen.... epämääränen murrehaasteeseen kirjotettu :DDDD ahhaha joo. kiitti kommentista hun, en osaa vastaa paremmin♥

MAMBO, en tajuu miks tykkäät tästä murteesta :'DD joo ja hianoa et tykkäät mun hahmoista, nii mieki teen♥ :'3 hihi joo kiitti kulta♥

HEINIIIIS, tiiän ettei täs oo mittää ideaa sen kummemmi :DDD ahhaha. joo. mun on tarkotus kyl kirjottaa näil hahmoil pitempiki teksti heti ku joskus kerkeis ja jaksais ja sillai, sit keksin kunnollisenki juonen ja sillai. hihi kiitti kommentist urpå♥

Zarroc, oivoi oot eka jota en oo pakottanu kommentoimaa :'DD oikeesti aww, kiitti kommentista, sai mut iha hemmetin hyvälle tuulelle ja sillee :33 ja on kai tosi hienoa et sain sutki kirjottaa femmee, aww. joo mie osaan vastata kommentteihi mut hihi joo. kiiitti kommentista♥
french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.

Penber

  • Vieras
Vs: Vietettäis päivä iha kahdestaan, S (femme, fluff)
« Vastaus #6 : 13.09.2011 20:38:14 »
Kommenttikampanjasta iltaa! :3

Mm. Tää oli suloinen! Mie tykkään itse tosta mie-sie-murteesta, vaikken kyllä osaa sanoa millaista se on Rovaniemi-alueella. Miulla ittelläni se tulee tuolta Itä-Suomesta, Imatralta päin, jossa miun isovanhemmat asuu. Mutta enigeis. Back in business. Tää oli tällainen ihanan tavallisesta arjesta kertova tarinanpoikanen, jossa keskityttiin tavallisiin, ihmisläheisiin asioihin. Tuli tosi hempeä, vähän vaaleanpunainen olo tästä :>.

Vähä harmitti, että alussa olit hyvinki pysyny siinä mie-sie-jutussa, mut yllättäen siellä oliki sitte niitä "mulle, mun mä", eli siis etelänmurretta ): Tuntu ku olisit unohtanu välissä päämääräsi ja sitte se murrehomma tais ihan nopeesti tulla tonne loppuun takas. Tää oli siis ainoo miinus. Muute tää oli tosi ihana.

Laitan muutaman lainauksen niistä kohdista, jossa murreunohdus tapahtui
Lainaus
”Tein sulle kahvia”, jatkan ja nousen ylös
Lainaus
”Onko sulla töitä tännää?” kysäsen

No en nyt tähä hätää löytäny enempää, mut tais niitä vielä ehkä olla. Siitä nyt suuresti välittämättä mie kiitän tästä kivasta tekstistä! (:

Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
Vs: Vietettäis päivä iha kahdestaan, S (femme, fluff)
« Vastaus #7 : 13.09.2011 21:22:42 »
Penber, aww kiva että tykkäsit. :'3 joo tiiätkö, ko rovaniemen murre on vähän epämääränen, niin täällä osa sanoo "sulle" "mulle" ja osa että "sinule" "minule" ja osa sit vetää ihan "miulle" "siulle". mie itte puhun "mulle" "sulle" ja se tuli sinne vaa sen takia ku miätin et miten täällä itte asias puhutaan. :'DD sekä "mun" on kans sellanen, et se ihan riippuu kenestä on kyse. itte sanon usein että "minun" ja sekin on sit vahinko jos kirjotin siihen että "mun", sekä myös jos siel on niitä "mä" ja "sä", korjaan ne pois. :> mut anygays kivaa et tykkäsit, jee!
« Viimeksi muokattu: 13.09.2011 21:26:39 kirjoittanut sannamauh »
french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.