Kirjoittaja Aihe: Paremman näköinen kuin John Lennon [Remus/Sirius, k-11]  (Luettu 12621 kertaa)

Aladdin Sane

  • [ə læd ɪnˈseɪn]
  • ***
  • Viestejä: 738
  • just a lad :-)
    • tumblr
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon
« Vastaus #40 : 13.09.2009 18:48:19 »
"John Lennon on hyvän -- tai siis Beatles on hyvä bändi", Remus sanoi.

Eheh ^__^ hieno tarina, mielenkiintoinen juoni eivätkä aina yhtä tarkat silmänikään huomanneet virheitä. JA lisäksi Beatles, mikä on aina plussaa missä tahansa muodossa :D Awawaw John Lennon<3 Tykkäsin todella. :) JA vielä lisäksi Sirius/Remusta. ^__^

Rakentava hukkui koskeen.
ole minulle ihminen, kun toiset tappaa toisiaan
rakasta minua
minä rakastan sinua

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon
« Vastaus #41 : 13.09.2009 19:58:17 »
Aww, tosi iihuna ficci. Siri/Remusta <3

Oon sentään vähän parempi kuin James ja tiesin mikä on Beatles ja että John Lennon kuulu siihen, mutta mun oli kuitenkin pakko käydä googlessa kattomassa minkä näkönen se on. Tulin siihen päätökseen, että John on ihan hyvännäkönen (tai siis oli nuorena), tai pikemminkin tosi hyvännäkönen, mutta Remus on ehdottomasti parempi. Ni.
Taidan olla vähän puskassakasvanut...

Mutta tää ficci oli ihan loistava, sopivan söpö (söpöyttä eikä fluffya ei voi koskaan olla liikaa) ja sopivan erilainen muihin kelmificceihin verrattuna. Kiva että James vaihtoi ainaisen ruinaustaktiikkansa parempaan. Toivotaan että onnistuu.

Kiitos <3
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon
« Vastaus #42 : 07.02.2010 21:13:44 »
Hoh, on muuten hauskaa vastailla vanhoihin kommentteihin. Minulla on selvästi ihan vähän tylsää, kun olen tätä jo pitkään tässä illan aikana tehnyt. :D

Amanecer
:
Lainaus
Ainoa juttu, jota jäin miettimään, oli tämä ensisuudelma -kisa. Tai siis, Siriushan on tunnetusti sellainen, joka vaihtaa tyttöjä yhden luutakomerokerran jälkeen, ja saa kenet ikinä vain haluaa. Joten oli aika outoa, että hän ei ollut vielä koskaan suudellut ketään, ja oli todella onneton... Muttah, jotain uutta toit tässäkin sitten.

No, en oikein muista enää mistä minä tuon jutun vetäisin. Mutta ei sitä Siriuksen naistenmies-mainetta ainakaan kirjoissa levitetä pahemmin, sanottiin vain, että tytöt vilkuilivat Siriusta, muttei mitään siitä, kiinnostiko Siriusta tytöt. Jaa, en tiedä. :D

Kiitos kuitenkin kommentistasi, kiva että pidit. :)

Syd: Beatles on kyllä plussaa aina. <3 Ja kiva kun pidit. :)

Cherina: Nyt vaan mars mars kuuntelemaan Beatlesia, niin et ole enää puskassa! ;D Kiitos kommentista. :)
I've got blisters on my fingers!

Naava

  • No-Life
  • ***
  • Viestejä: 49
  • Mitäpä siihen lisäämään.
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon
« Vastaus #43 : 07.02.2010 21:22:04 »
Nganganga.
Ihanaa. Loistavaa. Tuosta saakin hyviä vnkkejä... EI, MINÄ EN SANONUT YYHTÄÄÄÄN MITÄÄN! Joo, mutta siis. Hyvin ja todentuntuisesti kirjoitettu. Loistavaa. Sanavarasto hupenee...
Vain kuolleen ruumiini ylitse (mutta siinä ei kai olisi tarpeeksi haastetta?)

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon
« Vastaus #44 : 08.02.2010 16:08:46 »
Hihi, kiitos, Naava. :)
I've got blisters on my fingers!

Iero-Way

  • Vieras
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon
« Vastaus #45 : 05.02.2011 22:04:48 »
Etsin Finistä Beatles ficcejä, ja törmäsin tähän. En ole koskaan tainnut lukea kelmificcejä ennen, ja tämän jälkeen mietinkin, että miksi en. Pidin tästä kauheasti, kerronta oli kivan arkipäiväistä eikä sellaista ylisiirappisen romanttista ensisuudelmakerrontaa. Hahmot oli tosi symppiksiä, varsinkin Jamesin suunnaton pakkomielle Lilyyn (vaikka olenkin sitä mieltä että Kalkaroksen se hullu stalkkeri pitäisi olla).

Ja kyllä, silloin on oltava jo aivan mahdottoman hyvännäköinen jos aikoo olla paremmannäköinen kuin nuori John Lennon. Vaikka nuori George oli kyllä kaikkein hotein...

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon
« Vastaus #46 : 05.02.2011 22:20:56 »
Ihana :-* Toi Beatles juttu oli kyllä tosi hyvä, ja Sirius on kiva kun se on itsesäälissä. Tykkäsin toosi paljon. Ja oli hienosti kirjoitettu. Teksti oli sujuvaa ja silleen.


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon
« Vastaus #47 : 05.02.2011 22:22:32 »
Kiitos kommenteista! Oon kyllä aina Ringon puolella, mutta on se totta että nuori Georgekin on aika kuuma. :D
I've got blisters on my fingers!

Aura Illumina

  • ***
  • Viestejä: 159
    • ...fanfiction and other madness...
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon
« Vastaus #48 : 24.03.2011 17:35:52 »
Oih, viehko pikkuficci! Sain hymyilemään ja hykertelemään.

Tätä lausetta mietin, että onko tuo sauva mainittu kolme kertaa ihan tarkoituksella? Jos ei, niin kuulostaisi sujuvammalta jos kaksi jälkimmäistä korvaisi sanoilla sitä ja niitä.

Lainaus
Sirius kaivoi sauvansa takataskustaan, jossa hän piti sauvaansa ihan vain sen takia, että joka ikinen pimeyden voimilta suojautumisen opettaja joka heillä oli ollut, oli ehdottomasti kieltänyt pitämästä sauvaa siellä.

Ficin nimi on minusta aivan loistava, se houkutteli kurkkaamaan, vaikka en yleensä ikinä lue mitään slashia. Sitten tuo tiivistelmä... hih, yliviivaus oli mainio ja toimiva tehokeino. Suorastaan pakotti lukemaan eteenpäin...

Vielä erityismainintoina kohdat

Lainaus
Jos Sirius tiesi mitään, niin sen hän tiesi, että jos Kuutamo oli hämillään, keskustelun toinen osapuoli oli jo voittanut.

ja

Lainaus
Sitä oli vain vaikea selittää hänen käsilleen, jotka hikosivat.

olivat aivan ihania. Ja loppu todellakin kruunasi koko tarinan. Ah ja mmm, kiitos tästä.

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon
« Vastaus #49 : 24.03.2011 18:23:54 »
Oi kiitos, Aura Illumina! (Apua meinasin jatkaa englanniksi.. selvästi oon puhunu sitä liikaa tänään :D) Ei ole sauva mainittu tarkoituksella kolme kertaa, pitää varmaan korjata se. Kiva että tykkäsit! :)
I've got blisters on my fingers!

Riika

  • ***
  • Viestejä: 171
  • leipää ja sirkushuveja
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon [Remus/Sirius, k-11]
« Vastaus #50 : 02.07.2011 19:12:36 »
Heij.

Ajattelin kommentoida, koska muistan kun luin tän joskus kauan sitten, ehkä silloin kun se julkaistiin, ja tykkäsin tästä. No sen jälkeen olen pitänyt vuoden pari taukoa ficeistä, ja nyt kun olen taas koukuttunut ja löysin tämän joskus vähän aikaa sitten niin tykkään edelleen (:

Oon ilkeä ja sanon näin yleisesti että olen muutenkin lukenut aika paljon Sirius/Remusta sulta ja tykkäilen myös aika paljon. Sun kirjoitustyyli on tavallaan sellaista arkista, mutta hyvällä tavalla, ja sujuvaa luettavaa. Kivoja tapahtumiakin keksit.

Tää tarina on ihana, Sirius saa hassuja päähänpistoja ja miten ne on tuossa suutelukohdassa molemmat vähän hämmentyneitä ja kömpelöitä on söpöä. Ja tuo loppu. Ja Beatles-teema on kiva ja Jamesin uusi taktiikka valloittaa Lily, hih.

ps
"Ömm... hei", hän sanoi ja tunsi itsensä hyvin typeräksi.

Aww.
the universe is big. it's vast and complicated and ridiculous, and sometimes,
very rarely, impossible things just happen and we call them miracles.

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon [Remus/Sirius, k-11]
« Vastaus #51 : 02.07.2011 19:17:12 »
Oi, kiitos ihanasta kommentistasi, Riika! Kiva kuulla että pidit tästä toisellakin lukukerralla. (: Kiitos muutenkin kehuista muiden R/S -ficcieni suhteen, piristi tuollainen. ♥
I've got blisters on my fingers!

Antelope

  • Vieras
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon [Remus/Sirius, k-11]
« Vastaus #52 : 21.07.2011 17:56:35 »
Olen lukenut tämän toosi kauan sitten, mutta tulin nyt lukemaan tämän uudelleen ja tällä kertaa myös kommentoimaan. (:

Iiiih, pojat on niin sulosia. :3 Ihan Sirren tapasta harjoitella suutelutekniikoitaan... :D Jee, John Lennon. :>

Kiitus tästä! :-*


Antelope

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon [Remus/Sirius, k-11]
« Vastaus #53 : 21.07.2011 19:08:42 »
Ai että kun tämä on söpö 8D Olen ennenkin tän lukenut mutten ilmeisesti kommentoinut.
Voi että<3 On ne niin söpöjä kyllä.
Eipä mulla muuta ole, rakentavaa yritän tässä kaivaa pöydän alta.

~ Zarroc

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Walto

  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon [Remus/Sirius, k-11]
« Vastaus #54 : 23.07.2011 00:17:46 »
Oioi ku oli söpö <3 Voisin mieluusti pölliä itselleni toisen noista nuorista ja mielummin vielä tuon jolla oli älyttömiä päähän pistoksia, joita halusi kokeilla. Mutta ihanasti kirjoitit tämän ficcin.

Kiitoksin Walto
Kyynel tippui tytön silmäkulmasta. Se ei jäänyt ainoaksi sitä seurasi lisää kyyneleitä. Tyttö ei jaksanut taistella vastaan. Hän oli uupunut iänikuiseen taisteluun. Ketään ei kiinnostanut. Hänet oli jätetty yksin tähän maailmaan. Kukaan ei rakastanut tai välittänyt tytöstä. Tyttö eli joka päivä pelon kanssa. Hän oli päättänyt lähteä. Lopullisesti. Kukaan ei huomannut tytön lähtöä maanpäältä.

Nassu

  • Vieras
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon [Remus/Sirius, k-11]
« Vastaus #55 : 05.10.2011 19:16:21 »
Enkä minunkin pitää kommentoida tätä :D

Olen lukenut tämän monen monituiseen kertaan, ja joka kerralla ihastunut uudestaan. Sirius on niin Sirius ja Remus on suloinen höntti, ei sellainen angstinen miksi häntä usein kuvataan vaan ihanasti fluffyficciin sopiva lipsautteleva x3 Tämä on sellainen, mikä pitää aina käväistä lukemassa jos angstittaa ja kaipaa fluffylohdutusta. :D

Alku on kylläkin hiukan töksähtelevä kun sitä tarkemmin katsoo, turhaa hän-sanan toistoa ja minun korvaan vähän hassulta kuulostavia lauserakenteita. Kuitenkin suurimmaksi osaksi varsin toimiva teksti, ja lopetus on ihana. Myös tuo monen mainitsema arkisuus toimii tässä todella hyvin, Siriuksen hikoavat kädet <3

Mutta kokonaisuudessaan; Remus, Sirius ja Beatles = <3 kiitos tästä!

Tonks

  • Vieras
Vs: Paremman näköinen kuin John Lennon [Remus/Sirius, k-11]
« Vastaus #56 : 23.11.2011 20:10:02 »
Ihana <33
Tykkäsin siit
Lainaus
"Tiedätkö", Sirius sanoi Remukselle mietteliäänä, "olen miettinyt, miltä tuntuisi suudella jotakuta."
"Älä minulta kysy, en minä ketään ole suudellut. Miksi sinä tuollaisia mietit?" Remus kysyi huvittuneena. Sirius mietti usein ja kaikenlaista, yleensä jotain hyvin outoa. Tämä aihe oli vielä kohtalaisen normaali Siriukselle.
-kohast <33

Sit oli ihana se loppu :)

mut en osaa kirjottaa mitää pitkää tai hyvää tai järkevää kommenttia, armahda mua siitä :S
« Viimeksi muokattu: 27.11.2011 09:50:48 kirjoittanut Tonks »