Kirjoittaja Aihe: Koko rahalla, S, one-shot  (Luettu 20631 kertaa)

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #20 : 18.10.2008 13:21:26 »
Tää oli aivan loistava  ;D Spinoff vähän korkeammalla ikärajalla olis kiva  ;)
« Viimeksi muokattu: 27.09.2009 21:20:28 kirjoittanut Jinmaru-Chan »

Maru

  • ***
  • Viestejä: 11
  • mau mau mau~
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #21 : 26.10.2008 01:53:34 »
 Oi että tämä oli suloinen ficci ja nauraakkin sai vaikka kuinka :D Voi Harry parkaa. Tuo laulu kohta oli kyllä suosikkini koko ficissä. :) Idea oli mahatava.
Pottermaniac

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #22 : 12.11.2008 14:13:21 »
Mwahahaa, kuuntelinpas tämän PodFiccinä (tähänhän voisi laittaa vaikka linkin?) ja hauska oli, ihana fic :) Monipuolinen ja hauska, muttei kuitenkaan yltiöhumoristinen ^^
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Fanpire

  • Vieras
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #23 : 30.11.2008 15:33:12 »
Lainaus
Ennen kuin Harry huomasikaan, hän oli huokaissut yhdessä tyttöjen kanssa.
:D :D
Ihana. Hauska ja suloinen, tällainen yhdeltä istumalta luettava piristysficci, thanks. Ja minullekin jäi erittäin kutkuttava mieliala, kun en varmudella tiedä, että mitä Draco ajatteli koko jutusta. Voin vain kuvitella sen ilmeen, kun Harry alkoi laulaa... Mutta ilmassa on ihan varmasti jotain siltäkin puolelta, kyllä ne vielä yhteen päätyvät. *nodnod*

ssaraaaa

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #24 : 30.11.2008 15:51:25 »
Aww mikä fic!  ;)  Että oli hauska... Kiitos lukunautinnosta ja nauruista!  ;D Nyt en saa tähän mitään edes hieman järkevämpää, koska nää näppäimet on jotenki rikki(eikä ees oo tekosyy!  :D) jjoo ihana oli.
I never told you, that I needed you Darling
Like a rose needs the rain. <3

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #25 : 25.05.2009 16:46:53 »
Mä voisin melkein haastaa sut oikeuteen tapon yrityksestä, mä nauroin täällä meinaan niin etten meinannu saada henkee. Tossa laulu- kohdassa tietty :D Ja sen jälkeen piti vähän aikaa olla käsien lomassa ja rauhottua.
   Tässä oli sama idea kun yhessä toisessa mun lukemassa ficissä (tää tosin on aikasemmin kirjotettu), ja ajattelin et erookohan tää siitä mitenkään. Mut eroshan tää, ja tosi rankasti :D
  Toi loppu jäi tosin vähän harmittaan, oisin oottanu et Harry ja Draco ois päätyny jotenkin yhteen, mut menihän se näinkin.
Kiitti <3



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

sprig

  • Sprii G
  • ***
  • Viestejä: 435
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #26 : 20.06.2009 23:33:44 »
Tämä on kyllä ihana, tosi leppoisa ja hyväntuulinen ficci. Olen lukenut tämän(kin) joskus aikaisemmin, mutta en ole laiskuuksissani kommentoinut, joten koetan nyt vääntää jotain kommenttia.

Kaikki haasteet olivat hauskoja ja tykkäsin kovasti vähän realistisemmasta tyylistä, sillä tämä olisi menettänyt viehätyksensä jos haasteet olisivat olleet härskimpiä. Loppukin oli kiva ja nyt voi sitten miettiä, että mitä sen jälkeen tapahtuikaan.

Draco ja kukkaseppele! <3
The happiest man is he who learns from nature the lesson of worship.

drac

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #27 : 21.12.2009 22:57:45 »
APUAAAAAAA tää oli siiis kertakaikkiaan PARAS ficci minkä mä oon ikinä lukenu <3___________<3 en tiiä mitä muuta voisin sanoo, ko et hymyilen & naurahtelen vielki tälle 8)))  

EHDOTTOMASTI jatkoaaaa  8)))

rakastuin <3
« Viimeksi muokattu: 21.12.2009 22:59:42 kirjoittanut drac »

LOO

  • ***
  • Viestejä: 100
    • READ ME
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #28 : 07.01.2010 19:10:48 »
Vau tää oli ihan älyttömän hauska! Mä en yleensä ees jaksa nauraa huumorificeille, koska ne on jotenkin teennäisiä ja sellasia tekohauskoi, mutta tää oli oikeesti hauska. Sun kirjotustyylis on eläväistä ja tosi kivaa.

Harmi, että tää oli oneshotti, olisin voinut lukea enemmänkin.

Kiitos tästä ♥
‘cause im your biggest fan girl don't you know that,
i'll travel round the world, just to have you closer,
and i will sing along, know your every song,
hang on every word you say

www.looherra.blogspot.com

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #29 : 18.02.2010 23:51:04 »
i-h-a-n-a!

Sä se vaan osaat, ei voi muuta sanoa :)
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

sourwolf

  • ***
  • Viestejä: 1 100
  • mostly void, partially stars
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #30 : 15.01.2011 16:39:01 »
Ei hitto : DDDD

Tää oli ihan loistava :''D

Aa en pysty lopettaa virnistelemistä :D tää oli ihana ja lollailin noille haasteille ja aaaaa kuolin niin pahasti ku Harry polvistu siihe Dracon eteen ja aww : DDDD

Lopetus oli kans loistava ja Draco oli sopivan IC ja se lentosuukko oli ihana :D

aw en osaa kommentoida järkevästi mutta kiitos tästä :: D

ukesieni

  • ***
  • Viestejä: 5
  • sivustakatsoja
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #31 : 19.01.2011 00:05:09 »
Lyhyesti suuri kiitos nauruista, hyvin nautinnollista lukemista :D

Pitemmästi aargh tämä oli jotain sanoinkuvaamatonta, koin suurta henkistä tuskaa siinä nimenomaisessa kohdassa kun Hermione loitsi sen taian koska arvasin heti mitä tapahtuu... Sitten iski tunteiden sekamelska, olin innoissani, hermona, onnellinen ja koin valtavaa myötähäpeää. Hakkasin sänkyä ja jalkoja ja päätä ja itkunauroin sitten loppuficin voi hyvää päivää haluun lukea lisää tämmöistä!
Oikeasti ihan lyömätön ficci pointsit sulle heh♥

redrose

  • Vieras
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #32 : 19.01.2011 17:14:56 »
Voi miten söpöä.  :-*
Toi peli idea oli tosi hauska. Harvoin luen mitään tälläsii mut nyt ei ollu parempaa tekemistä ni aattelin et miksi ei. :) Ja kannatti lukea, sillä piristi iltaa ja maha on yhä kipee ku piti pidätellä nauramista. (koko perhe kotona, enhän mä nyt voi täällä yksikseen ruveta nauramaan. Pitäis mua hulluna) ;D

Kävi niin sääliks Harryy ku se kuuli mitä sen pitää tehä. Laulaa serenadi koko koulun edessä. ;) Voi hemmetti ja vielä Dracolle. :D Siinä kohtaa piti pidätellä eniten naurua.

Ja se loppu oli niin hyvä, ku Draco puheli Harrylle. Sit se lentosuukko vielä *reps ;D

Zirius

  • Yön tytär XD
  • ***
  • Viestejä: 69
  • Go to hell Cullen.
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #33 : 17.05.2011 06:58:04 »
 Iiiiihiiii!!! Oisin halunnu olla siellä ku Draco riisu paitansa aw oikeestaan oisin halunnu olla Harryn tilalla tai ehken sitteskää mutt kuuuummiski hehee nauroin tääl vaa aawaw oooiiih, krhm joo...
 with luv
               Zirius :-*
Hair like gold,
eyes shining and strong.
Who is he?

Nevermind

  • dracoholic
  • ***
  • Viestejä: 60
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #34 : 02.06.2011 13:30:47 »
Tosi hyvä ja hauska!  ;D Oli ihan pakko lukea heti uudestaan. Kivaa ku näin matalalla ikärajallakin saa jotain näin viihdyttävää aikaan!  :D
You know you're in love when you don't want to fall asleep because the reality is finally better than your dreams.

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Koko rahalla, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #35 : 24.07.2011 23:14:52 »
Mulla on sellainen mielikuva että olen aikaisemminkin lukenut tämän, mutten ole nähtävästi kommentoinut???
Nyt sitten jätän puumerkin! Tässä oli kyllä todella hyvä idea. Jotenkin niin Hermionen tyylistä tuollainen hyväntekeväisyys.
Erityisesti Dracon pohdinta, että ottaako paidan pois vai maksaako, nauratti kovasti! :)
Myös tuo loppu oli jotenkin söpö. Tälle voisi hyvin tehdä jatko-osia, mutta ehkä parempi one-shottina!
Kiitoksia!
-kakku.
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Sacramento

  • Vieras
Vs: Koko rahalla, K-7, one-shot
« Vastaus #36 : 10.04.2014 22:52:32 »
Oijoi kun oli söpöä :D
Sait mut tosi hyvälle mielelle, kiitos! (:

Larppa

  • Vieras
Vs: Koko rahalla, K-7, one-shot
« Vastaus #37 : 25.08.2014 17:55:08 »
Uijuijui. Olen lukenut aikoja sitten ja kommaus unohtunut taas kerran. Aivan ihana siis. Söpö... Mm kiitos

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Koko rahalla, K-7, one-shot
« Vastaus #38 : 25.08.2014 18:05:50 »
Uiii <3<3<3 *fanityttökiljuntaa* ihan äärettömän söpö!! Ja pisteet siitä, että näin matalalla ikärajalla sait tällaista herkkua aikaiseksi!! Aww-kohtauksen aiheuttu ihan ekaksi se, kun Harry alkoi huokailla muiden tyttöjen kanssa. Ja nauratti se kyllä aikalailla ;D Ja voooi, elämänsä rakkaus <3<3 Mahtoi Harrysta tuntua kamalalta kun tällainen tehtävä raukalle lykättiin.. Ginnystäkään ei varmaan ollut kovin hauksaa..
Ihana pikkuinen fluffy-huumorificci, kiitokset!!

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Vs: Koko rahalla, K-7, one-shot
« Vastaus #39 : 31.08.2014 14:41:30 »
Olen juonut ihan liian vähän kahvia  kommentointiin, mutta eikö ajatus ole tärkein? :D

Pidin ficistä, vaikka H/D ei kuulukaan suosikkiparituksiini. Idea oli kuitenkin hauska ja mukana oli sopivasti huumoria. Hieman häiritsi se, että Ron nimenomaan laittoi tuon käskyn Harrylle, kun hän ei kuitenkaan pitänyt Harryn ja Ginnyn suhteesta (ainakaan aluksi) ellei hän sitten ajatellut Chota. Toisaalta tuollaisen tempun voisi Ronilta odottaakin, kun Harry teki omansa Ronille. Se nyt oli kuitenkin sivuseikka, kun haaste Harrylle oli itsessään hauska ja Hermionen pikkuloitsu juuri oikea lisä. :3

Lopussa Dracon ja Harryn sanailu oli ihanaa. <3 Ei mitään rakkauden tunnustuksia vaan mukavan ilkikurista sanailua. ;)

Kiitos! <3
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”