Kirjoittaja Aihe: Pisaroina yössä, S ||| Hermione/Draco, fluff, ficlet  (Luettu 3987 kertaa)

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Ficin nimi: Pisaroina yössä
Genre: Fluff
Ikäraja: S
Paritus: Draco/Hermione
Haasteet: Vuodenajat (kesä), Happy happy joy joy

A/N: Nimipäivälahja Ria - mussulle <3

---

Pimeys on jo laskeutunut, kun kävelen polkua pitkin kohti määränpäätäni. Puolikuu yrittää kovasti paljastaa kielletyn hiippailuni, mutta se on liian pieni tuottamaan niin paljon valoa. Jos kuka tahansa opettajista sattuisi huomaamaan minut, Luihuisilta lähtisi viisikymmentä pistettä ennen kuin ehtisin edes selittää. Vaikka mikäpä selitys tässä tilanteessa edes auttaisi, kaikille on samat säännöt, täysin huolimatta siitä, mikä päivä sattuu olemaan.

Kaksi lintua lentää pääni yli, mutteivät vilkaisekaan suuntaani. Niillä on koko yö aikaa. Koko lämmin kesäyö, jonka aikana ne voivat lentää maapallon ympäri, ja palata sitten nukkumaan omiin pesiinsä. Minulla ei ole sellaista mahdollisuutta, sen olen tiedostanut, mutta tänään sillä ei ole väliä.

Pian olen saapunut lammen luo, ja vilkaisen nopeasti joka suuntaan. Olen toistaiseksi yksin. Poimin nurmikolta pienen kukan, osoitan sitä sauvalla ja katson, kun se herää uniltaan.

Asetun istumaan aivan veden viereen, niin että pystyn kastamaan käteni siihen. Valmistaudun kylmään ja inhottavaan tunteeseen, mutta sellaista ei tule. Oikeastaan vesi on vielä päivän jäljeltä mukavan lämmintä. Ei sellaista, että voisin mitenkään mennä uimaan siihen, mutta lämmintä kuitenkin.

Tuuli aiheuttaa laineita veden pintaan, ja seuraan niiden liikkumista katseellani. Nostelen varovasti hiekkaa pohjasta lammen vierustalle, ja teen pienen tornin. Aamuauringon paistaessa vesi haihtuisi pois, ja siitä tulisi kuiva. Sitten pienet hiekanjyvät valuvat maahan.

Ehdin istumaan paikoillani melkein kymmenen minuuttia, kun kuulen askelia puiden takaa. Normaalitapauksissa saattaisin olla peloissani, mutta nyt tiedän, että tulija ei mitenkään voisi tehdä minulle mitään pahaa.

Suuni leviää hymyyn, kun näen Hermionen vaaleansinisessä mekossaan ja viimeisen päälle laitettu nuttura päänsä päällä. Nousen seisomaan ja kävelen hänen luokseen. Kun olen hänen edessään, painan huuleni tytön omille. Kun irtaudun suudelmasta, näen kuinka Hermionen silmät loistavat ja hänen suupielissään on pienet hymykuopat.

”Totta kai sinä näytät aina kauniilta, mutta nyt, juuri nyt, näytät upeammalta kuin koskaan aikaisemmin”, sanon hänelle hiljaa. Pujotan poimimani kukan hänen hiuksiinsa ja Hermione hymähtää koskettaessaan sitä.
Hän painautuu hellästi kiinni syliini.

”Hyvää vuosipäivää, kulta.” Ilmassa tuoksuu vanilja, ja tuuli kuiskii onnentoivotuksiaan.
Ja kun hän on siinä lähelläni, tiedän erään asian. Vaikka me muutaman sekunnin, minuutin, tunnin päästä takaisin palatessamme jäisimme kiinni, sillä ei olisi mitään merkitystä.

Sillä tämä hetki olisi ollut sen arvoinen.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2014 01:03:25 kirjoittanut Unohtumaton »



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Pisaroina yössä, K-7
« Vastaus #1 : 20.11.2010 21:44:04 »
Olinko tosiaan eka!?!?!

No sillä ei varmaan ole väliä, mutta tämä oli todella kaunista tekstiä. Pidin tästä todella paljon ja vieläkun ihana paritus! (rakentava ei ole läsnä)

Pidin kamalasti ja siis Natural kiittää


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Inkheart

  • ***
  • Viestejä: 83
  • ps. i love you ♥ ~
Vs: Pisaroina yössä, K-7
« Vastaus #2 : 26.11.2010 18:03:39 »
SULOISTA <3

-Ih
Dramione 4eva<3

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Pisaroina yössä, K-7
« Vastaus #3 : 28.11.2010 19:12:00 »
Natural: Kiva että tykkäsit, Dramione on mulle parituksena aika vieras, hyvä että oon onnistunu sen kanssa (: Kiitos kommentista!

Inkheart: Kiitos (:



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 533
  • Hannibalin täti
Vs: Pisaroina yössä, K-7
« Vastaus #4 : 28.11.2010 19:20:49 »
Dramione parituksena vieras? Silti kirjoitit siitä näin ihanan.

Lainaus
Ilmassa tuoksuu vanilja, ja tuuli kuiskii onnentoivotuksiaan.
Ja kun hän on siinä lähelläni, tiedän erään asian. Vaikka me muutaman sekunnin, minuutin, tunnin päästä takaisin palatessamme jäisimme kiinni, sillä ei olisi mitään merkitystä.
Aivan ihana kohta.

Dramionea ei ole koskaan liikaa ja näin hyvin kirjoitettuna sitä lukee enemmän kuin mielellään.

Kiitos, Rins tästä ihanasta lukuelämyksestä.
Kyllä kannatti ehdottomasti napata tämä kommenttikampanjasta.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Pisaroina yössä, K-7
« Vastaus #5 : 10.01.2011 21:15:56 »
Sinikeiju: Kiitos ihan järjettömän paljon kehuista ja kommentista (:



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Pisaroina yössä, K-7
« Vastaus #6 : 10.01.2011 21:35:29 »
Pahoittelen mahdollisesti kovin lyhyttä vastausta, olen ensimmäistä kertaa puhelimella finissä!
Fluffinahan tämä oli peruskauraa, mutta erityisesti loppua kohden kovin suloinen. Parituksen faneille ihanuutta, itselleni uppoaisi paremmin joku siriusremus mutta sehän on vain henkilökohtainen mieltymys joten ei parane valittaa. Mua ainoana häiritsi Hermionen siisti nuttura, olen tottunut ajattelemaan että hyvillä tyypeillä ja hyvännäköisillä on kunnon harakanpesä, mutta once again, oma mieltymys. On sitä huonompaakin tullut luettua :) vielä jos saisi tuon söpöilyosan suhteessa pidemmäksi niin avot. Tykkäsin tuosta kukanheräämiskohdasta.
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Pisaroina yössä, K-7
« Vastaus #7 : 13.01.2011 22:21:43 »
Sen kunniaksi, että tämä tosiaan ON 1000 viestini, niin aion kommentoida Dramionea! Tämä ei ollut helppoa, voit varmasti kuvitella Rinsmusu (: Ja aion pitää tämän jopa asiallisena, sekä jossain määrin rakentavana kommenttina.

Mjoo, eli fluffyhöttöähän tämä oli, ei käy kieltäminen. Yritin parhaani mukaan kuvitella Dracon tilalle jonkun toisen, että pääsisin kunnolla tunnelmaan mukaan. Kuten aina ennenkin, pidän tyylistäsi kuvailla tapahtumapaikkoja. Varsinkin miljöön ja tunnelman luominen on aina onnistunut sinulta, ei mitään ongelmaa. Seuraava mitä kannattaisikin lähteä kehittämään, on ihmisten ajatusmaailma. Olisi joskus mukava lukea sinun selkeillä taidoillasi kirjoitettua tekstiä, jossa upottaisiin kunnolla ihmisen pään sisälle. Siis en nyt tarkoita psykologista riemuvoittoa, mutta tarkempaa selitystä sille mitä joku tuntee.

Tavallaan kyllä pidin tästä, olihan se suloinen. Lisäksi kuvailusi sai minut kaipaamaan kesää, haalean kauniita iltoja ja kukkasten tuoksua. Sääli vain, että lumi on maassa ja sitä sataa koko ajan lisää /:

Kiitos tästä, Rins! (:

poks poks poks poks 1000 poks poks poks poks

- Un

l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Pisaroina yössä, K-7
« Vastaus #8 : 27.03.2011 15:30:33 »
RoasterGarlic: Kyllä Hermionella voi olla mun mielestä siisti nuttura :D Mutta miten vaan. Kiitos tosi paljon kommentista (:

unrealistic: Hah, ja nyt sulla on yli 1300 viestiä. Ja mä ymmärrän kuinka vaikeeta on lukee Dramionee, mieti kuinka vaikeeta mun oli kirjottaa tätä.
Joo, mulle käy usein silleen, että kuvailen kunnolla joko ajatuksia tai paikkoja. Täytyy yrittää saada molemmat kuntoon.
Kyllä se kesä sieltä kohta tulee, lupaan. Kiitos kommentista, se piristi <3



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Chuva

  • Mursumarsu
  • ***
  • Viestejä: 656
Vs: Pisaroina yössä, K-7
« Vastaus #9 : 27.03.2011 19:41:39 »
Voi awws <3

Ensimmäisestä kappaleesta lähtien mä leijuin jossain fluffypilvessä, tää oli suloisen onnistunut teksti. Kesäyö, pikkuinen lampi ja rakastavaiset.. Mitäpä muuta sitten kaipaisikaan. Erityisesti tykkäsin tosta sun kuvauksesta kun Hermy astuu kehiin ja siitä miten Draco reagoi. Hihihi.

Ainoa joka pilasi mun tunnelmaa oli tämä:
Lainaus
Ilmassa tuoksuu vanilja, ja tuuli kuiskii onnentoivotuksiaan.
Vanilja. Hyi. Kamala aromi. Mä tiedän että ei pitäs nipottaa tollasesta kun toi lause ja koko tarina muuten oli täydellinen, mutta kun mä en vaan voi sietää vaniljaa.  :-X Aina kun jossain tarinassa mainitaan vanilja niin mua rupeaa oksettamaan lähes poikkeuksetta xD
Mutta muuten siis todellakin aivan ihanaihana kertomus! Ja todella monethan rakastaa vaniljaa, mä vaan oon vähän random.

Tulipas tästä surkea kommentti.

Tom^^

/toivottavasti mun vaniljavalitus ei haittaa xD
"I understand what you're saying, and your comments are valuable, but I'm gonna ignore your advice."
-Roald Dahl (Fantastic Mr. Fox)

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Pisaroina yössä, K-7
« Vastaus #10 : 30.03.2011 22:54:37 »
aww... ihana! Muuta en oikein osaa sanoa. Ihana paritus ja kauniisti kirjoitettu, kuten aina.

Lotazi kiittää ^^

Camiela

  • ***
  • Viestejä: 367
Vs: Pisaroina yössä, K-7
« Vastaus #11 : 06.06.2011 12:46:01 »
Olen rakastunut DM/HG ficceihin.

Tämä vain suurensi rakkauttani (<-- voiko noin sanoa?)
Ihanaa kuvailua niin söpöä ja lutuista. Juuri sellaista mitä kaipasinkin, etsiessäni Draco ja Hermione ficciä teehuoneesta. Ihana ja söpö. Awwwwwss.. Minä sulan täällä lattialle.

Ihana♥
Camiela

jennamursu

  • Vieras
Vs: Pisaroina yössä, K-7 ||| Hermione/Draco, fluff, ficlet
« Vastaus #12 : 28.07.2011 01:36:22 »
SULOINEN, muuta ei voi sanoa. Osaan kuvitella niin hyvin tuon hetken, vielä ihanempaa on kuvitella itsensä 'Mionen tilalle - mutta ei siitä sen enempää. ;)