Kirjoittaja Aihe: Perfect Day, S  (Luettu 1515 kertaa)

Elvenpath

  • out of her mind
  • ***
  • Viestejä: 347
  • aww, sugar.
Perfect Day, S
« : 26.07.2011 23:34:50 »
Kirjoittaja: Elvenpath
Beta: wordin korjausohjelma
Ikäraja: S
Paritus: löytyy, mutta kukin ajatelkoon sen miksi tahtoo
Genre: fluff/romance
Varoitukset: no hyi kun on mukasöpöä
A/N: hei olen Elvenpath enkä osaa enää kirjoittaa mitään nykyään. Tällainen puolitoistaraapale tuli väsättyä eräänä yönä vuorokauden jo vaihtuessa toiseksi ja pienen läpilukemisen (..about 35kertaa..) ja kahden päivän jälkeen uskalsin julkaista. Älkää murhatko mua jookoskookos?

Perfect Day
Toisinaan on päiviä jolloin tuntuu, että koko maailma on oikeasti ylitsevuotavan mahtava paikka. Silloin tosiaankin haluaisin elää ikuisesti, sillä unohdan kaikki pahat tunteet ja kolikon kääntöpuolen. Yleensä sellaisina päivinä olen kanssasi, saat minut enemmän kuin hurjan onnelliseksi. Jos joku pyytäisi kuvailemaan mitä tunnen seurassasi, olisi lopputulos todennäköisesti pelkkää sekasotkua. Olet aivan liian ihana.
Mikään ei saa minua surulliseksi kun olen kanssasi ja jos saakin, niin mitä pienimmillä teoilla saat onneni palaamaan. Halauksia, kätesi kädessäni, muutama sana..

Kävelemme hiljenevässä kaupungissa lämpimänä kesäiltana, auringon viimeiset säteet lämmittävät ja joen toisella puolella pauhaa huilumusiikkia. Haluaisin painaa huuleni huulillesi, mutta en yksinkertaisesti uskalla vaikka juuri nyt se on oikeastaan lähes ainoa asia joka päässäni liikkuu, sen lisäksi, että rakastan elämää. On enemmän kuin harvinaista kuulla suustani nuo sanat, mutta ei sinun seurassasi voi ajatella mitään muuta. Saat maailman näyttämään niin hurjan paljon kauniimmalta kuin kukaan muu koskaan aiemmin.
Tule vähän lähemmäksi ja sulje silmäsi.
"You should never feel the fucking need to hurt yourself, because this world is gonna hurt you fucking worse than you could hurt yourself." -Gerard Way


luvlikewinter

  • ***
  • Viestejä: 50
Vs: Perfect Day, S
« Vastaus #1 : 26.07.2011 23:44:51 »
Ai, et muka osaa kirjoittaa? Höpönlöpön, tää oli kiva! Tollainen mukava. Vaikka sisältö olikin söpöilyä, sä osasit ilmaista sen siten, etten oksentanut heti kättelyssä ällöromantiikan vuoksi. Sanat olivat kivan arkisia, ei mitään "Voi mussu kulta rakas, sä oot mun päivien auringonpaiste ja öiden kuun valaisema silta järvellä", settiä. Viimeinen lause vielä kruunasi tämän.

Rakentava taisi vetää hatkat inspiraation kanssa...

Hellitrix

  • Vieras
Vs: Perfect Day, S
« Vastaus #2 : 27.07.2011 10:02:57 »
Kommenttikampanjasta eksyin tänne, joten hei!

Kun aloitin lukemaan tätä tuli mieleeni, että alussa kerrottaisiin siitä ajasta jolloin kaikki on hyvin ja lopuksi siitä, kuten hienosti sanoit, kolikon kääntöpuolesta. Loppujen lopuksi oli hienoa, että olin väärässä, vaikka se hieman aluksi hämmästyttikin. En tiedä tämän tekstin arvoa puolitoistaraapaleena, mutta itse olisin ehkä kaivannut vielä jotakin enemmän. Tekstissä oli sekaviakin kohtia, kuten se miten yllättäen "sinä" eli se rakastuksen ja valon kohde lukijan eteen heitettiin. Tietyiltä osin teksti olisi siis voinut olla siistimpää ja hiotumpaa.

Pidin toisesta kappaleesta ensimmäistä enemmän, vaikka ne tuntuivatkin eroavan toisistaan melko paljon. Ehkä hieman liikaakin. Ekassa oli yleiselämällistä pohdintaa ja toisessa suoraa kuvailua ympäristöstä ja tapahtumista. Näin lyhyeen ficciin tuo oli aika rikkova tyyli, joka ei oikeastaan sopinut. Juuri se toi sitä sekavuuden tunnetta. Rakastin viimeistä lausettasi "Tule vähän lähemmäksi ja sulje silmäsi" se oli yksittäisenä mahtavan nerokas. Tästä tekstistä haikean tunnelman ja elämän tavoitti todella hyvin. Pidin siitä, ettei aiheesi ollut mitenkään ihmeellinen, mutta kuitenkin merkityksellinen meille kaikille. Nimestä pidin välittömästi, vaikka joskus toiste olisin sille voinutkin irvistää. Se sopi yksinkertaisuudessaan tähän kauniisti.

Toivottavasti kommenttini oli riittävä.  :)

Elvenpath

  • out of her mind
  • ***
  • Viestejä: 347
  • aww, sugar.
Vs: Perfect Day, S
« Vastaus #3 : 29.07.2011 01:06:04 »
luvlikewinter, no vooooi :3 Joo, arkiset sanat on kivaisa juttu, koska muuten tekstistä tulee liian ällösöpöä helposti. Muutenkin on mukavampi keksiä jotain "tavallisia" sanoja ja käyttää niitä, sillä tekstit ovat silloin ehkä helpommin luettavia ja öö jotain. Oi, viimeinen lause ON ihana, tykkään itsekin aiiiivan hurjasti. Ei, en tosiaankaan osaa vastata mitään järkevää kommentteihin. Syytän niitä viimeyön hyttysiä sieltä kävelyltä, buhahaha. Ok, myös tätä flunssaani voisin syyttää. Minussahan kun siis ei ole vikaa, haha.

Hellitrix, olisi toki varmaan voinut ollakin pidempi. Kuitenkin, olen potenut aivan hurjaa writer's blockia kaikenlaisen tekstin suhteen, joten tästä tuli hurjan lyhyt. Meinasin jatkaa tätä ja yritinkin, mutta en yksinkertaisesti keksinyt kuinka teksti olisi voinut jatkua järkevästi. Mjoo, ehkäpä kappaleet erosivat liikaa toisistaan kun kyseessä oli näin lyhyt ficci. Tämä nyt kuitenkin oli tällainen ja aina ei voi onnistua, haha. Kiva, että en tosiaankaan ole ainoa joka tykkää viimeisestä lauseesta. Jollain tapaa tätä kirjoittaessani siitä tuli sellainen, johon en voinut kuvitellakaan koskevani enää vaikka muuten tekstiä muokkailinkin.
Ääh, en osaa vastata nyt yhtään mitään järkevää tähän, hyvin kuitenkin toit mielipidettäsi esille ja meni kyllä perille mitä tarkoitit sanomillasi asioilla (: Voi kyllä, kommenttisi oli erittäin riittävä ja hyvä, en vain osaa nyt vastata siihen millään tapaa järkevästi, muttamutta.. Kiitoksia (:
"You should never feel the fucking need to hurt yourself, because this world is gonna hurt you fucking worse than you could hurt yourself." -Gerard Way