Kirjoittaja Aihe: You knew it was me, S  (Luettu 3655 kertaa)

stardust

  • Slytherin's Pride
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Stay strong, David.
You knew it was me, S
« : 25.07.2011 02:48:30 »
Title: You knew it was me
Author: stardust
Beta: Ei ole, ilmoitelkaa virheistä jos pahasti häiritseviä löytyy!
Paring: Harry/Draco
Rating: S // Kaapo selvensi ikärajaa
Genre: drama, angst, romance
Disclaimer: Rowling omistaa, mutta syntymäpäivän kunniaksi voisin toivoa toki omaa Dracoa.
Warnings: Spoilaa elokuvaa The Deathly Hallows pt. 2!
Summary:"Why didn't you tell her? Bellatrix. You knew it was me. You didn't say anything.”
Kun kaikki toivo on jo mennyttä, onko aika sanoa ne sanat, jotka voivat muuttaa kaiken?
Koska Deathly Hallows part 2. oli mielestäni slashia ja fanservicea täynnä, päätin muokata tämän ihanan, tarvehuonekohtauksen omanlaisekseni. Se on elokuvan pohjalta kirjoitettu, joten päätin unohtaa kirjan faktat kokonaan ja kirjoittaa juuri niin kuin minusta tuntuu. Tuo kohtaus oli kaiken sen arvoinen. Huom! Tämä ei ole suora kopio elokuvasta, vaan halusin kirjoittaa sekaan myös, jotain omaani. Dracon ajatuksia.


A/N: Tosiaan, Tarvehuone-kohtauksesta erittäin innostuneena päätin syntymäpäiväni kunniaksi vääntää oman versioni tapahtumista. Halusin tehdä sen samalla idealla kuin elokuvassa, sillä kohtaus oli yksi suosikkejani ja ainoa mitä siitä puuttui oli mielestäni se hetki kun Draco tunnustaa rakkautensa hämillään olevalle Harrylle. Tässä se nyt siis tulee. ♥
Tämä on Dracon näkökulmasta kirjoitettu, pitkästä aikaa minä-kertojalla oleva teksti, sillä rakastan Dracoa hahmona eniten kaikista. Toivottavasti ärsyttäviä virheitä ei ole paljoa, sillä kirjoitin tämän kuitenkin yön hämyisinä pikkutunteina, toivoen että tämä olisi valmis syntymäpäiväkseni. Yay! Onnistuin siinä. Iso kiitos ja kummarrus jos olet höpinäni jaksanut lukea. stardust kiittää ja lähtee suunnittelemaan synttäribileitä! Sitä ennen, click it, click it!
http://www.youtube.com/watch?v=3DLF9JYOqWk

Ps. Paras lahja kirjoittajalle on teidän kommenttinne ♥


You knew it was me



”Sinulla on jotain, joka kuuluu minulle. Haluaisin sen takaisin”
Kuulen ääneni kylmänä ja vieraana, kuin se ei tulisi lainkaan minun suustani. Tuijotan Harryn vihreisiin silmiin vaativana. Minä en ole tullut leikkimään, minä en voisi liekkiä, vaikka haluaisinkin. Voi kuinka toivonkaan, että voisin vain kohauttaa olkiani, nauraa sitä tuttua, kylmän ivallista nauruani, virnistää sen ilkeän virneen, jonka olen aina virnistänyt Harrylle. Mutta ei, minä en voi.
”Mitä vikaa on tuossa, joka sinulla on nyt?” Harry kysyy ja katsoo takaisin, taipumattomana ja voimakkaana. Hän viittaa taikasauvaan, jolla juuri tällä hetkellä osoitan häntä. Taikasauvaan, joka kuuluu äidilleni, ei minulle. Se ei ole minua koskaan valinnut, aivan kuten ei ole Harrykaan.

Rankaisen itseäni pääni sisällä tuosta ajatuksesta jo ennen kuin edes ajattelen sen loppuun.
Juuri nyt, sillä mitä minä olen pitänyt sieluni syvimmässä kolkassa, ei ole väliä. Juuri nyt väliä on vain sillä, etten halua nähdä sitä vihreää välähdystä, että en halua kuulla sen kimeän ja julman äänen lausuvan niitä kahta sanaa, jotka tappavat minut. Minä en halua kuolla. Minä pelkään kuolla.
En halua kohdata sitä pimeyttä, kulkea yksin, joutua jonnekin, jossa kukaan ei ole minua opastamassa, jossa on vain minä ja yksinäiset kipeät ajatukseni.
”Se on äitini. Se on voimakas, mutta ei sama asia. Se ei aivan ymmärrä minua. Tiedäthän mitä tarkoitan?”
Kokoan itseni ja saan kylmän ja vieraan ääneni taas kulkemaan. Nopeasti mieleeni tulee äiti, hänen kauniit kasvonsa ja sirot piirteensä. Äiti tuoksuu vaniljalle, puhtaalle ja kauniille. Kaikelle sille mitä minäkin haluaisin jälleen kerran niin kovasti olla. Mutta minä en ole. Minä olen heikko, tahriintunut ja saastainen. Minun oma pelkoni on minut liannut. Pelko ja ne kaikki kielletyt tunteet sekä hiljaiset sanat, jotka olen kuiskinut unissani.

Kuulen kuinka Goyle hengittää kiihtyneenä korvani juuressa, kuulen kuinka hänen sormensa puristuvat sauvan ympärille, valmiina langettamaan kirouksen, joka veisi hänet kauas kylmien Azkabanin muurien taa. Minä en halua sitä. Minä en halua, että se vihreä valo välähtää, valo, joka imisi elämän pois hahmosta, joka seisoo edessäni. Minä en halua nähdä, kuinka vihreät silmät muuttuvat harmaaksi, kuinka jokin niissä häipyy jonnekin, mistä sitä ei voi koskaan saada takaisin.

Harry katsoo minua hiljaa, sanomatta sanaakaan. Hän katsoo minua, mutta minä tiedän ettei hän voi nähdä minua, ei oikeasti. Hän ei näe sitä samaa poikaa, joka teki kaikkensa kiusatakseen häntä. Sitä poikaa, jonka suurin nautinto oli harmiton ilkeily ja viiltävät sanat. Hän ei näe, sitä poikaa, joka olisi tehnyt mitä tahansa, että nuo huulet olisivat koskettaneet häntä enemmän kuin vain sen yhden ainoan kerran. Harry näkisi vain pelkurin. Pelkurin, joka oli paennut tuon kosketuksen jälkeen, paennut koska kaikki ne tunteet saivat hänet pelkäämään. Pelkurin, joka ei ollut koskaan kuvitellut, että jokin sellainen pääsisi koskettamaan hänen sydäntään. Sitä minä olen. Minä olen pelkuri.

Jokainen ilta, juuri ennen kuin vaivun uneen, mietin häntä. Mietin kuinka olisi käynyt jos olisin jäänyt. Kuinka olisi käynyt jos olisin vain pysynyt siinä, huulet vasten hänen huuliaan. Olisin jäänyt siihen, öisen pimeän ja sateen kasteleman huispauskentän laidalle. Jäänyt niiden tuhansien tähtien alle, joiden oli kuulunut todistaa meidän kilpailuamme siitä kumpi oli nopeampi, mutta jotka olivat saaneetkin todistaa jotain aivan toisenlaista. Ne olivat todistaneet sen hetken, jolloin jossain syvällä vihasta leimuavien silmieni takana jokin muuttui. Hetken, jolloin aika tuntui pysähtyneen ja Harryn vihreät silmät vangitsivat jotain syvällä sisälläni. Hetken, jolloin minun oli hyvin vaikeaa muistaa sitä kaikkea, jonka vuoksi vihasin häntä. Harryn huulet olivat olleet pehmeät ja maistuneet kurpitsamehulle, makealle ja lohduttavan suloiselle. Hänen hengityksensä oli tuntunut lämpimältä suussani, kieli siltä kuin sen olisi aina kuulunutkin kohdata omani. Huulet olivat tanssineet hetken, kuiskailleet toisilleen sanoja. Sanoja siitä kuinka kaikki olisi voinut olla mieluummin niin, vailla sitä kaikkea vihaa, joka oli pitänyt meidät vankinaan kaikki nämä vuodet. Mutta hetki oli ollut pian ohi, huulet olivat erkaantuneet, silmät haparoineet tietämättä mihin katsoa. Silloin jotakin minussa oli särkynyt. Särkynyt niin, että olin varma siitä, että olin kuullut pienten pirstaleiden lasiset helähdykset. Sillä sinä hetkenä minä olin tiennyt etten koskaan saisi häntä. Ettei meistä koskaan voisi tulla mitään.
Mutta myös sen, että minusta ei olisi enää elämään, elämään ilman häntä. Siitä hetkestä lähtien minä  tulisin elämään puolielämää. Kykenemättä vihaamaan, mutta kiellettynä rakastamaan. Viha oli jotain mihin olin voinut turvautua aina ajatellessani häntä. Viha oli ainoa mitä meillä voisi olla, sillä rakkaus olisi meille mahdotonta. Kuinka rakastaa jotakin, joka ei edes kuulu maailmaasi?

Mutta minä rakastan. Rakastan, vaikka vihaan sitä. Rakkaus tekee ihmisestä heikon ja haavoittuvaisen, typerän ja sokean. Minä olen kaikkea niitä ja enemmän. Jos en olisi, kiroaisin hänet nyt, panisin kitumaan lattialle eteeni ilman omantunnon tuskia. Jos en olisi, pelastaisin nyt oman nahkani, tekisin sen mitä käsketään ja jatkaisin tätä puolikasta elämääni. Minä ottaisin sauvani, estäisin häntä saamasta sitä kirottua diadeemia ja poistuisin.
Minä rakastan.
Ei minusta ole häntä satuttamaan, ei vaikka ennen olisin maksanut siitä kaiken mitä minulla oli.
Sillä jossain sydämeni saastuneissa syövereissä minä toivon. Toivoin pienen lapsen tavoin, että vielä joskus kaikki on hyvin, että vielä joskus hän katsoo minua, näkee minut tavalla jolla minä nään hänet.
Ja jossain kaukana kuulen oman ääneni kaiun nauravan minulle, nauravan kaikelle tälle typeryydelle.


Harryn ääni hätkähdyttää minut tähän hetkeen, yllättää minut ja saa häkeltymään.
”Mikset sinä kertonut hänelle?” hän kysyy hiljaa ja saa jotakin sisuksissani värähtämään. Minä en halua tätä, en halua että hän saa tietää kuinka heikoksi ja typeräksi hän on minut tehnyt. En halua, että hän tuhoaa sen kaiken minusta, jonka olen vielä pystynyt säästämään. Minä haluan unohtaa hänet ja sen heikkouden. Unohtaa, että minä rakastan häntä kaikesta huolimatta.
”Bellatrixille? Sinä tiesit, että se olin minä.. etkä sanonut mitään”, Harry painottaa hitaasti jokaista sanaansa, katsoo minua kuin näkisi lävitseni, kuin näkisi sen mitä minä en aio hänelle sanoa. Näkisi kuinka paljon minä häntä rakastan, kuinka heikko minä olen hänen vuokseen.
Katson häntä, imen itseeni tuota kuvaa. Vihreät silmät, pehmeät huulet, pörröiset hiukset. Kuinka maksaisinkaan mitä vain, jos saisin edes yhden ainoan, yhden ainoan kosketuksen ja sitten unohtaa. Jos saisin kuiskata hänelle ne sanat, jotka nytkin polttavat kieltäni. Mutta minä en saa. Hän ei saa tietää koskaan, niin kauan kuin elän, hän ei saa tietää.

Koska minä rakastan sinua.

Minä en halua tuhota häntä. En halua vetää häntä siihen samaan säälittävään synkkyyteen, elämän kuristusotteeseen, jossa minä elän. Katson häntä ja toivon, että hän ymmärtäisi, että pala hänestä tuntisi samoin, haluaisi taistella sen mahdottoman eteen, jota me kaksi olemme.
Minä olen lapsellinen, se sama poika, joka nauroi ilkeästi onnistuttuaan nappaamaan Nevillen muistipallon itselleen.

”Hoida se Draco! Älä ole idiootti, Draco. Hoida se!” kuulen Goylen sanat korvissani. Hän on kohottanut sauvansa ja osoittaa sillä Harrya. Nopeasti huomaan, kuinka Granger ja Weasley ilmestyvät paikalle, silmät täynnä vihaa ja inhoa minut nähdessään. Sekunneissa heidänkin sauvansa ovat koholla, valmiina taistelemaan ystävänsä puolesta. Lapsi minussa toivoo, että tämä olisi samanlaista kuin vuosia sitten, me kuusi vastakkain, panoksena jotain niinkin mitätöntä kuin erotus koulusta. Toivon että voisin vain naurahtaa ivallisesti, heittää jotain ilkeää Grangerin kuraverisyydestä tai Weasleyn köyhyydestä, katsoa Harrya julman vaativasti ja häipyä paikalta. Mutta minä en voi. Minä olen tässä, sillä siitä on kiinni paljon enemmän.

Vihreä välähdys lennähtää Goylen sauvasta, saa minut hyppäämään kauemmas, vinkaisemaan pelosta. Kolmikko edessäni on lakanan valkea ja pelästynyt, juuri tappokirouksen täpärästi väistänyt. Pelko nielaisee minut. Saa mustiin syövereihinsä, jossa minulla ei ole tilaa hengittää tai ajatella. Goyle yritti tappaa, viedä hengen toiselta ihmiseltä kuin se olisi helppoa, kuin se olisi jotain mitä hän teki joka päivä. Hengitykseni salpaantuu. Uusi kirous lentää ennen kuin ehdin toimia. Silmäni hakevat Harryn, hakevat hänen silmänsä, jossa elämä vielä tuikkii. Sydämeni on lamaantunut kauhusta, olin jo pelännyt kohtaavani niiden elottoman harmauden. Goyle nostaa sauvansa ja tuntuu kuin kaikki maailmassa olisi hidastunut naurettavan hitaaksi kelaukseksi.

”GOYLE! EI! EI! HEITÄ EI SAA TAPPAA!” kuulen oman ääneni huutavan. Käteni hakeutuvat hänen pullean sauvakätensä ympärille, riuhtovat sitä, tarttuvat siihen kuin hukkuva. Ainoa mitä mahtuu mieleeni on Harry. Se kuinka hänen eloton ruumiinsa makaisi edessäni, kuinka pitelisin hänen kylmiä käsiään, elämän valuessa hiljalleen ulos minusta, sieluni mustuvan niin tummaksi ettei sitä koskaan voisi pelastaa. Goylen riuhtaisee minut irti, tönäisee kauemmaksi niin, että rämähdän iskun voimasta vasten suurta puista kaappia. Kipu vihlaisee hetken, mutta häviää pelon tieltä. Vihreä valo välähtää. Hetken kaikki on vain huutoa, kirouksia ja vastakirouksia. Väistelen valoja, tietäen että yksi osuma voisi päättää surkean elämäni. Pelko tekee aivoni turraksi, jalat pakottavat juoksemaan, vaistot väistämään.

”EI! EI! EI!” huudan kun kaksi anteeksiantamatonta sanaa toistuvat Goylen suusta uudelleen ja uudelleen, jossain kaukana.
Ei häntä.
Pian suuri lämpö pyyhkii ylitseni, huone on kuuma ja hetkeksi sen polttavuus salpaa hengitykseni kokonaan. Sitten näen sen, näen kuinka suuret liekit nuolevat jokaista kohtaa johon ylettävät, polttavat tieltään kaiken johon koskevat.
Näen kuinka suuri tulinen leijona nielaisee tieltään kaapit ja muun roinan. Näen kuinka valtava liekeistä muodostuva käärme luikertelee polttaen kaiken mihin osuu. Pelko hakkaa sydäntä, aivot eivät pysty ajattelemaan. Sydämeni pakahtuu. Se toivoo että Harry olisi turvassa, toivoo, että edes hän saisi elää. Sillä maailma tarvitsee häntä, maailma tarvitsee jonkun hänen kaltaisensa. Minä haluan, että hän saa kaiken sen minkä on aina ansainnut, haluan että hän vanhenee, löytää jonkun jota rakastaa, jonkun joka rakastaa häntä yhtä paljon kuin minä rakastan häntä. Minä en välitä elänkö minä, niin kauan kuin tiedän, että edes hän saa siihen mahdollisuuden. Hän joka on ansainnut sen enemmän, kuin minä, enemmän kuin kukaan muu.

Hitaasti totuus iskeytyy tajuntaani, kaivautuu sinne pelon sekaan. Nyt minä kuolisin. Palaisin liekkeihin, jotka ovat yhtä suuret kuin ne, jotka ovat polttaneet sydäntäni jo vuosia. Minä kuolisin ilman että hän saisi koskaan tietää. Kuolisin ja hän voisi vihata minua kaikessa rauhassa, muistaa pojan, josta ei ollut hänelle koskaan muuta kuin harmia. Hän ei koskaan tuntisi minua, ei tuntisi sitä poikaa, joka tosiasiassa antaisi kaikkensa hänen eteensä. Harry Potter ei saisi koskaan tietää, että minä rakastan häntä.

Liekit ovat jo kaikkialla, niiden kuumuus saa oloni huonoksi ja näkökenttäni sumenemaan. Ylhäällä näen Goylen, joka kiipeää ylös suurta tavaravuorta, pakoon polttavia liekkejä. Jokin minussa haluaa taistella, jokin minussa pakottaa seuraamaan, pakottaa jalkani etsimään kohtaa, josta kiivetä ylös, pakoon polttavalta kuolemalta. Ihminen toimii kummallisesti. Juuri viimeisellä hetkellä, silloin kun kaikki toivo on menetetty, alkaa sydän hakata kuin ainoa mitä se haluaisi olisi elää. Niin minunkin sydämeni tekee kun sormeni lipsuvat tavaroiden lomassa ja jalkani ovat pettää ja syöstä minut liekkeihin. Minä kiipeän, kiipeän ja näen kuinka elämä vilisee ohitseni, tunnen kuinka savu täyttää keuhkoni ja taju on pakenemassa minusta. Näen selviä välähdyksiä. Näen itseni Matami Malkinilla sovittamassa kaapuja, näen itseni luudanvarrella, korkealla ilmassa. Näen itseni makaamassa vessan lattialla, yltä päältä veressä ja lohduttomasti nyyhkien. Näen itseni sen tähtitaivaan alla, huispauskentän laidalla. Kaikkea mitä näen yhdistää jokin. Harry.
Kaikki olisi voinut olla toisin. Minä olisin voinut päästää irti vihasta. Minä olisin voinut kohdata sen pettymyksen, ettei hän halunnut olla ystäväni. Kaikki nämä vuodet minä vain kannoin pettymystä sisälläni, annoin sen muuttua katkeruudeksi ja vihaksi, kunnes silmäni pakotettiin auki.
Minut pakotettiin näkemään se minkä olin tiennyt aina.
Jo ensi hetkestä lähtien minä olin pitänyt hänestä. Pitänyt niin, että se sattuu, niin että on ollut helpompi vain vihata.
Liekkien polte on lähellä jalkojani ja tuli nousee raivoisasti, kuin haluten minut tietoisesti hengiltä.
Hetken aikaa minä toivon. Minä toivon että hän tietäisi sen, toivon, että olisin sanonut ne sanat ääneen. Minä toivon, että minusta jäisi hänelle jotain, jotain siitä pahansuovasta pojasta, joka rakasti häntä aina.
Mutta ei. Minä kuolen, kuolen pelkurina, sellaisena jota kukaan ei muista. Vuosien päästä Harry on vanha, onnellinen, perheellinen mies, eikä minusta ole mitään. Ei mitään mitä muistaa. Minä unohdun pois, katoan, kuin en olisi koskaan täällä ollutkaan. Se pelottaa minua. Minä en halua unohtua, minä en halua kuolla.

Kuulen karjaisun, pääni kääntyy vaistomaisesti äänen suuntaan ja sydämeni pysähtyy. Goyle putoaa, putoaa kuin hidastetusti ja näen kuinka suuri liekeistä muodostunut tiikeri nielaisee hänet kitaansa. Sitten hän on poissa. Ystäväni, aina hieman hidas, mutta uskollinen ystäväni, on poissa. Liekit nielivät hänet, nielivät jonnekin, josta minä en voi häntä koskaan tavoittaa. Kaikki ilkeät sanat, loukkaukset hitaudesta ja tyhmyydestä kaikuvat päässäni. En minä halunnut tätä, en minä halunnut kenenkään kuolevan. Kyyneleet kirpoavat silmäkulmiini, lamaudun paikalleni ja toivon että edes Blaise selviää, että minä en johtanut molempia ystävistäni kuolemaan, että Blaise voi kertoa maailmalle pojasta, jonka tyhmyys johti heidän ystävänsä kuolemaan. Tärisen ja suljen silmäni. Sydän hakkaa niin, että kuulen sen korvissani. Jalat ovat lamaantuneet paikalleen ja sormet pitävät kaikin voimin kiinni tavara röykkiöstä, jonka päälle olen itseni kammennut. Kuulen kaukaa huutoja, tulen räiskettä, haistan savun ja vaniljan. Luulen, että vaniljan tuoksu on vain muisto, muisto äidistä, siitä että pian hänellä ei ole poikaa, jota suojella, että pian hän on vapaa minusta.

Minä toivon, ettei hän ole vihainen Harrylle. Minä toivon, ettei hän omista elämäänsä katkeruudelle. Sillä minä ansaitsen tämän, minä ja minun pelkuruuteni. Minä johdin ystäväni kuolemaan, minä vaaransin hengen siltä ainoalta, jota rakastan. Vain koska minä olin pelkuri, vain koska minulla ei ollut rohkeutta elää tätä elämää niin kuin sitä kuuluisi elää. Hiljaa minä toivon, että allani räiskyvät liekit saisivat minut, että se olisi kivutonta ja nopeaa. Minä pelkään, pelkään kuolemaa, joka on vain hetken päässä minusta. Ajattelen Harrya, sitä millaista elämä olisi jos olisin ollut rohkea, kuinka me voisimme istua vanhoina kiikkutuolissa, muistella sitä kaikkea, jonka olemme yhdessä kokeneet. Kuinka voisin painautua hänen kylkeensä, kuinka hänen kätensä suojelisivat minua pahalta maailmalta.
Minä toivon, että hän vihaa minua, vihaa niin paljon, että muistaisi minut ikuisesti. Että minä en koskaan pyyhkiytyisi hänen mielestään, vaan eläisin siellä. Henkäisen syvään ja tunnen kuinka ilma ympärilläni on yhä kuumempaa. Minä olen valmis kuolemaan.

Silloin kuulen sen, tutun äänen. Kuulen kuinka luudat viuhuvat ilmassa, tunnen kuinka jokin lentää ohitseni saaden kuuman ilman väreilemään ympärilläni. Avaan silmät ja näen sen. Näen miten Weasley lentää, lentää kyydissään Blaise. Granger kaartelee heidän vieressään, huutaa sanoja joita en kuule, jonnekin minne en näe paksun savun läpi. Sydämeni hypähtää. Blaise on turvassa, edes yksi meistä säästyy. Sydän lyö kovempaa. Se haluaa taistella, se haluaa elää. Koetan saada ääntä kurkustani, huutaa apua, mutta savu on saartanut keuhkoni ja saan ilmoille vain rajun yskäyksen.
Pakokauhu hakkaa takaraivossa, jokainen solu kamppailee. Ne haluavat minun elävän.
Sitten näen sen, näen kuinka hän nousee keskeltä savua ja tiedän, että olen kuollut.
Näen oman enkelini, liekit ympärillään. Minä en voi olla elossa, sillä silloin mikään tästä ei olisi totta. Minä näen Harryn, joka lentää luudallaan kohti minua. Sydän lyö jossain kurkun kohdalla ja ojennan käteni vaistomaisesti. Kuollut tai ei, minä haluan koskettaa häntä. Harry on kohdallani, tunnen kuuman ilmavirran iskeytyvän kasvoihini hänen lentäessään ohitseni, käsi ojennettuna kohti kättäni. Sormenpäät hipaisevat omiani, sydän pompahtaa kurkkuun, mutta käsi luiskahtaa irti. Minä elän. Minä elän ja hän on tullut pelastamaan minut. Harry on kääntynyt ilmassa ja lentää kohti minua uudelleen, kurotan kättäni kuin hukkuva ja tunnen hänen kätensä omassani. Hän vetää minut korkeammalle ja minä ponnistan jokaisen voimanrippeeni, jota minusta on jäljellä päästäkseni hänen luudalleen.

Minä onnistun.  Sydän hakkaa lujaa, niin että sen lyönnit sattuvat rintaani. Liekit nuolevat jo meidän ilmassa liitäviä jalkojamme ja minä puristan Harrya lujaa. Kiedon kädet hänen vyötärölleen, painan kasvoni hänen selkäänsä, uskaltamatta katsoa. Minä todellakin elän.
Tunteet, jotka myrskyävät minun sisälläni saavat minut lamaantumaan.
Harry pelasti minut, pelasti, vaikka minä en sitä ansainnut, pelasti, vaikka minun olisi ollut oikein kuolla liekkien nielemänä. Tärisen hiljaa ja tunnen, kuinka järkytyksen ja huojennuksen kyyneleet valuvat kasvoilleni. Harry ei sano sanakaan, pujottelee vain nopeasti ohi liekkimeren muodostamien esteiden, kohti oviaukkoa, joka häämöttää edessämme. Kuulen hänen sydämensä lyönnit. Ne hakkaavat yhtä nopeasti kuin omani, hätääntyneenä ja pelokkaana. Ne lyövät ja riemuitsevat siitä että saavat elää, tuntea ja rakastaa. Ja minä teen sen, sanon ne sanat, jotka minun olisi pitänyt sanoa, lausun sen lauseen, jota olen aina halunnut hänelle sanoa. Minä olen elossa, hänen ansiostaan ja sen minä olen hänelle velkaa.
”Koska minä rakastan sinua! Minä en kertonut hänelle, koska minä rakastan sinua!” huudan liekkien suhahtaessa ohitsemme. Ääneni on itkusta ja savusta käheä, mutta minä tiedän hänen kuulevan sen.

Voi olla, että en koskaan saa hänen rakkauttaan, voi olla että hänelle minä tulen aina olemaan yhdentekevä. Mutta enää yhtäkään päivää minä en voi elää itseni kanssa, jos nyt päästän hänet lähtemään, jos kaiken tämän jälkeen annan hänen mennä ilman, että hän tietää sen mitä minä häntä kohtaan tunnen. Voi olla, että hän vihaa minua enemmän kuin koskaan tai halveksuu niin ettei voi katsoa minuun, mutta tämän minä olen hänelle velkaa. Tärisen ja puristan häntä lujaa. Minun on hyvä siinä, hänen lähellään. Olen hengenvaarassa, kilpailen kuoleman kanssa, mutta hänen lähellään minulla on parempi olla kuin koskaan. Minä voin kuolla nyt, voin jäädä liekkien nielaisemaksi, sillä minä olen hänen kanssaan, minä olen sanonut kaiken mitä tarvitsee sanoa.
”Kiitos Draco.. kiitos”, kuulen Harryn hiljaisen äänen vastaavan. Sydämeni hypähtää, mutta se ei ehdi ajatella, sillä pian olemme ulkona. Raikas ilma tervehtii kasvojani, jotka ovat kyyneleistä märät ja paiskaudumme alas luudalta sen voimasta. Tarvehuoneen ovi takana sulkeutuu, nielee liekit ja Goylen syövereihinsä, ikuisiksi ajoiksi.

Hengitän nopein vedoin ja haistan savun ja noen keskeltä hänen tuoksunsa. Harry tuoksuu hyvälle, turvalliselle ja lempeälle. Tiedän, että hän on lähelläni ja kuulen hänen tiheän hengityksensä.
”Mistä? Sinä.. pelastit minut..”, sanon hiljaa ja avaan silmäni nähdäkseni hänet viimeisen kerran. Hän makaa vieressäni lattialla, silmät kyyneleistä kosteina, kauniit kasvot täynnä savun jättämää mustuutta. Hän on täydellinen, juuri noin, tuollaisenaan, enkä minä voi häntä koskaan saada.
Harryn kasvoille nousee päättäväinen ilme, kyyneleiden läpi hän hymyilee varovaisesti, kuin kokeillen miltä se tuntuu pitkästä aikaa. Sydämeni hypähtää jälleen. Vaikka hän vihaisi minua, vaikka meistä ei tulisi koskaan mitään, en minä voi lakata rakastamasta häntä. Minä olen hänen ikuisesti.

”Siitä että annoit minulle syyn voittaa tämä sota. Syyn, jonka vuoksi taistella", hän kuiskaa hiljaa ja hipaisee poskeani varoen. Se jokin sisälläni, se joka meni rikki sinä kauniina yönä huispauskentällä, helähtää takaisin paikalleen. Suljen silmäni ja avatessani ne uudelleen hän on poissa. Kuulen hänen juoksevat askeleensa. Silloin minä tiedän, tiedän että teen kaikkeni hänen eteensä, kaikkeni että tämä sota on ohi, että hän on yksin minun. Nousen maasta pökertyneenä, mutta varmempana kuin koskaan. Kuin salama olisi iskenyt minuun taivaalta kaiken toivon ja rohkeuden, jota maailma päällään kantaa. Pudistan vaatteeni nopeasti ja pinkaisen juoksuun. Minä aion selvitä hengissä, sillä minulla on syy, jota varten elää. Minä aion olla se poika, joka tekee oikeat valinnat väärien sijaan, poika, joka selviää tästä kaikesta.
Puristan taikasauvaani tiukasti kädessäni. Minulla on sota taisteltavani ja minä aion taistella sen loppuun hänen vuokseen, hänen enkä kenenkään muun.


I believe in nothing
Not the end and not the start
I believe in nothing
Not the earth and not the stars
I believe in nothing
Not the day and not the dark
I believe in nothing
But the beating of our hearts
I believe in nothing
One hundred suns until we part
I believe in nothing
Not in satan, not in god
I believe in nothing
Not in peace and not in war
I believe in nothing
But the truth of who we are
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 04:58:24 kirjoittanut Kaapo »
avatar & banneri by raitakarkki
He ran into my knife - He ran into my knife ten times.

ellastina

  • ***
  • Viestejä: 36
  • Puuskupuh
Vs: You knew it was me
« Vastaus #1 : 25.07.2011 23:55:51 »
Eka kommentoija!!
Oijoi täähän on aivan ihana♥ Draco pieni herkkis♥ Sä hallitset kuvailun taidon.
En löytänyt kirjoitusvirheitä mikä on plussaa.
Mahtavaa!

Joo, en sitten sekaisempaa kommenttia kirjoittanut. :DDD No ainakin tästä saa selville sen, että tykkäsin todella paljon!
'Tell me one last thing,' said Harry. 'Is this real? Or has this been happening inside my head?'
'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?'

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: You knew it was me
« Vastaus #2 : 26.07.2011 16:16:55 »
Ooh, tää oli tosi hyvä, näin sen olisi kuulunut mennä! :D

Tällehän sopisi jonkilainen jatko-osa? ;D

Mut joo, tykkäsin paljon, en osaa oikein muuta sanoo.

Kiitos tästä,

~Missy
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Antelope

  • Vieras
Vs: You knew it was me
« Vastaus #3 : 26.07.2011 18:33:42 »
Heei. :-*

Sinä olet aivan mussukka, kun olet keksinyt tälläisen idean! :-* Näin sen tarvehuonekohtauksen olisi oikeasti pitänyt mennä. Aaaws. Draco oli niin söötti. :3 Ja Harrykin rakastaa Dracoa, aaws. ^^

En huomannut virheitä, mutta ne niitä kyllä etsinytkään, kun olin niin lumoutunut tekstistä. Kuvailu oli hienoa ja kaunista. Pidin siitä, että kerroit kaiken Dracon kannalta - hänen ajatuksensa, hänen tunteensa.

Siis, lyhyesti sanottuna tämä oli aivan ihana! <3 Kiitoksia! :-*



Antelope :-*

Ja ainiin, myöhäiset syntymäpäiväonnittelut! (:

Haha, huomasin vasta nyt, että olen oikein viljellyt pusuhymiöitä. :D

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
Vs: You knew it was me
« Vastaus #4 : 26.07.2011 19:48:55 »
VAROITUS, KOMMENTTI SPOILAA VIIMEISTÄ POTTERLEFFAA.

Tämän ficin nimi ponnahti tuolta Teehuoneesta ja herätti minussa kamalan suuret toiveet siitä, että se oikeasti liittyisi viimeiseen Potterleffaan ja yhteen sarjan ihanimmista kohtauksista. Ja voi kuinka huokaisinkaan, kun se osoittautui juuri siksi kuin olin tahtonutkin! Olen rakastanut tätä paritusta ficcailuni alkuajoista asti, ja tuntuu, että se rakkaus vain kasvaa kasvamistaan, erityisesti tällaisten ihanuuksien ansiosta.

Voi olla, että se siis johtuu vain ja ainoastaan hullusta shippailustani, mutta minusta tarvehuoneeseen sijoittuvassa leffakohtauksessa oli koko ajan sellainen odottava ja tunteita väristävä tunnelma, ja katseisiin ja vaiennettuihin vastauksiin (Draco ei ikinä vastannut Harryn kysymykseen!) oli pudoteltu aivan hirveästi vihjauksia jostain suuremmasta. Minusta oli merkittävää juuri se, ettei Draco sanonut oikeastaan mitään ivallista tai loukkaavaa koko kohtauksessa vaan kohteli Harrya kuin vertaistaan. Ja Harry taas oli vilpitön itsensä hämmentyneine kysymyksineen kaikkineen, että olisin voinut hänen vaikka sulattavankin Dracon rakkaudenjulistuksen (jos elokuvantekijät olisivat vain käsittäneet, kuinka paljon hienompi canoninvääntelymahdollisuus H/D on kuin joku Neville/Luna, vaikka se toki söpö oivallus olikin). Niin kertakaikkisen rakastettava kohtaus, joten olin enemmän kuin innoissani, kun tajusin jonkun jo kirjoittaneen siitä ficin!

Ja näin pääsenkin pitkänpitkästä elokuva-analyysistäni itse ficciisi. Dracon näkökulma kerrontamuotona oli toimiva ja erityisen mielenkiintoinen (johtuen juuri siitä, kuinka elokuva jätti minut suorastaan huutamaan, että saisin kuulla Dracon ajatukset tarvehuonekohtauksessa), joskin minusta hänen äänensä oli paikoittain jopa ylimalkaisenkin tunteellinen ja - älä ota tätä lyttäämisenä sillä todella pidin ficistäsi ja Dracosta tässä - hieman tyttömäinen. Sillä minusta tytöissä ja pojissa ja heidän ajatusmaailmassaan on kuitenkin eroja, olivatpa he kuinka rakastuneita tahansa. Tässä sorruttiin toisin paikoin liian runollisiin ja maalaileviin sanavalintoihin, jotta Draco olisi ollut läpi ficin kunnolla uskottava ja oma itsensä, siitäkin huolimatta, että oli tällaisiinkin puitteisiin pudotettu. Kuitenkin, olit minusta tavoittanut useissakin kohdin jopa Dracon syvimmän olemuksen - sen joka tahtoo vain säilyä hengissä, taisteluista tai puolista välittämättä. Joskin jäin kaipaamaan sitä turvallisen tuttua ylimielisyyttä, Malfoyta. Ehkäpä minun täytyisi tajuta, että sellainen poika on jo siinä vaiheessa kuollut ja kuopattu, kun se tajuaa rakkautensa Harrya kohtaan, haha.

Onnistuneinta tässä oli mielestäni se, kuinka aidosti olit kuvannut toiminnan tuolla kuvailun ja Dracon ajatusten seassa. Yritin tutkia, mikä teki toiminnasta, taistelusta ja liekeistä, pakenemisesta ja pelastumisesta niin... en keksi muuta sanaa kuin sykettä nostattavaa, sillä koin oikeasti eläväni tämän ficin mukana, mutten ole varma, keksinkö salaisuuttasi. Joka tapauksessa osaat kuvata ja kirjoittaa tapahtumista mielenkiintoisesti ja mukaansatempaisevasti, toisaalta osaat taas hidastaa vauhtia kuvaillessasi päähenkilön ajatuksia ja päänsisäisiä ristiriitoja, jolloin kirjoitus muuttui hitaan maalailevaksi, joka suuntaan kurkkivaksi. Hallitset siis kertovan kirjoittamisen monet muodot oikein hyvin, taitavaa! Niin, ja olin myös vaikuttunut siitä, kuinka mielenkiintoisesti ja osuvasti sidoit nuo elokuvan repliikit Dracon mietteisiin ja siihen, mitä oikeasti oli käynnissä pinnan alla. Oli ihanaa nähdä tämäkin puoli tilanteesta, oih, fanityttö sisälläni tanssii ilosta.

Ja sitten, loppu ja se, kuinka sekä Harry että Draco löysivät syyn taistella, se kruunasi kaiken. Minä olin jo sulaa vahaa siinä vaiheessa.

Loppuun tahdon vielä lainata lempikohtani tästä:
Liekit nuolevat jo meidän ilmassa liitäviä jalkojamme ja minä puristan Harrya lujaa. Kiedon kädet hänen vyötärölleen, painan kasvoni hänen selkäänsä, uskaltamatta katsoa. Minä todellakin elän.
Tunteet, jotka myrskyävät minun sisälläni saavat minut lamaantumaan.
Harry pelasti minut, pelasti, vaikka minä en sitä ansainnut, pelasti, vaikka minun olisi ollut oikein kuolla liekkien nielemänä. Tärisen hiljaa ja tunnen, kuinka järkytyksen ja huojennuksen kyyneleet valuvat kasvoilleni. Harry ei sano sanakaan, pujottelee vain nopeasti ohi liekkimeren muodostamien esteiden, kohti oviaukkoa, joka häämöttää edessämme. Kuulen hänen sydämensä lyönnit. Ne hakkaavat yhtä nopeasti kuin omani, hätääntyneenä ja pelokkaana. Ne lyövät ja riemuitsevat siitä että saavat elää, tuntea ja rakastaa. Ja minä teen sen, sanon ne sanat, jotka minun olisi pitänyt sanoa, lausun sen lauseen, jota olen aina halunnut hänelle sanoa. Minä olen elossa, hänen ansiostaan ja sen minä olen hänelle velkaa.
”Koska minä rakastan sinua! Minä en kertonut hänelle, koska minä rakastan sinua!” huudan liekkien suhahtaessa ohitsemme. Ääneni on itkusta ja savusta käheä, mutta minä tiedän hänen kuulevan sen.

Kielletyn pitkä lainaus, mutta voiko tuota muka katkaista keskeltä poikki? Ei voi, yksinkertaisesti. Minusta oli täydellistä, että tähän oli tuotu mukaan se yksityiskohta, että Draco pitelee Harrysta kiinni ja lujaa, koska niinhän se menee canonissakin (ja antaa varmuutta sille mahdottomuudelle, että Draco olisi voinut oikeasti ajatella noin). Lisäksi tämä on hyvä esimerkki siitä, mistä jo puhuin, eli taidokkuudestasi tarinankertojana. Tässä on oikeasti vaaraa ja vauhdikasta luudalla lentämistä, ilmassa lentelevästä rakkaudesta puhumattakaan. Oivaltavaa on myös Harryn hiljaisuus, joka on jotenkin hyvin hänen hahmolleen sopivaa, sekä se tosiasia, että Draco oikeasti huutaa rakkautensa julki. Minä olen myyty.

Ja vaikka yleensä yskinkin suomeksi kirjoitettujen ficcien, joilla on kuitenkin englanninkielinen nimi, kohdalla, niin tähän tuo nimi istuu loistavasti. Eihän tälle muuta nimeä voisi edes kuvitella.

Suuret kiitokset tästä, ja onnea näin vähän myöhässäkin!
« Viimeksi muokattu: 26.07.2011 19:51:53 kirjoittanut Susityttö »
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: You knew it was me
« Vastaus #5 : 29.07.2011 02:10:48 »
Piti sanoo viel demin sivuil, et tuun kattoo tän, vaikken oo nähnykää elokuvaa, oon muutenki spolinu itseni täyteen, mutten halua nähdä mitään ennalta. Sen takia en uskaltanut katsoo clipiä.
Mut vaikutti hyvältä, vaikken oo nähny elokuvaa. Meen kattoo sen parin viikon kuluttua. :D
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: You knew it was me, K-7
« Vastaus #6 : 12.11.2011 20:41:56 »
Tämä oli kauniisti kuvailtu, ja kuvailua oli paljon. Tunteita on myös runsaasti ja se oli positiivinen asia. Angstia oli juuri sopivasti, siinä määrin että tuntui syvällä. Dracoon pystyi eläytymään, kun on itse kokenut toivotonta rakkautta. Oli yllättävän raskas näin matalan ikärajan ficiksi. H/D on myös yksi lempiparituksistani, ja tässä oli sitä upeimmillaan. Se oli jotenkin kiva että vaikka tässä puhuttiin kosketuksista ja muista, kertaakaan ei suudeltu. Se oli jotenkin kaunis fluffipiirre jota arvostan (vaikka suuteleminenkin on kivaa), siinä on jotenkin se tunnelataus. Loppu oli ihana. Tämä kohtaus DH:sta oli juuri täydellinen H/D:lle, ja se sopisi melkein leffaan. Draco oli tosi IC ja olit tosi hyvin tavoittanut Dracon persoonan. Tämä mukaili aika tarkasti leffaa, mutta se ei mua haittaa. Asetelma on hyvä ja kiinnostava. Eli kaikin puolin hyvä, negatiivista sanottavaa ei ole enkä virheitäkään löytänyt. Kiitos!

Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Phanny

  • slightly mad
  • ***
  • Viestejä: 448
  • ready for my close-up
Vs: You knew it was me, K-7
« Vastaus #7 : 13.11.2011 17:36:52 »
Voi, miten kauan olenkaan odottanut, että joku kirjoittaisi tällaisen ficin! Tuo koko kohtaus leffassa oli niin... H/D:tä :D Vannon, että olin teatterissa leffaa ekaa kertaa katsoessani aivan varma, että Draco vastaisi tuohon "You knew it was me" -juttuun "Because I love you!" :D Ja kun huomasin, miten täsmälleen sama lause tuli vastaan tässä ficissä, niin olin ihan riemuissani. Joku onnistui pukemaan mun ajatukset tuosta kohtauksesta ficiksi!

Tätä oli todella ilo lukea. Kuvailuun käytettiin paljon aikaa ja se oli kaunista. Esim. Goylen kuolema oli hienosti toteutettu ja koskettavakin. Summasit jotenkin hyvin siihen noiden kahden välisen suhteen, jos niin nyt voi sanoa. Olit älyttömän hyvin onnistunut pitämään Dracon IC:nä, mikä usein on H/D-ficeissä vaikeaa. Tykkäsin myös siitä, että pidit kohtauksen vuorosanoja myöten leffan mukaisena lukuun ottamatta tuota loppupätkää. Koska nyt voin ajatella, että näinhän se oikeastikin meni, vaikka leffasta rakkaudentunnustukset jäivätkin pois :D

Sait tuon tulipalon kuvailtua hienosti, kaikki se sekasorto, miten Draco luuli kuolevansa... Täydellistä. Ja rakastin loppua <3 Olen ihan oikeasti aina halunnut lukea tästä kohtauksesta H/D-fluffya, ja tässä se oli mahtavasti toteutettu. Romanttista muttei kuitenkaan liikaa söpöilyä. Yleensä en tykkää H/D:stä oneshottina, koska paritus kaipaa yleensä paljon pohjustusta toimiakseen. Tähän kuitenkin sait Dracon tunteet kuvailtua hyvin ja uskottavasti, ja siksi tämä olikin niin loistava :)

Yleensä en tykkää enkunkielisistä nimistä suomeksi kirjoitetuilla ficeillä, mutta koska tuo repla oli suoraan leffasta, niin se toimi oikein hyvin :)

Paljon kiitoksia tästä, todella loistava lukukokemus!

Phanny
freedom is just another word
for nothing left to lose

stardust

  • Slytherin's Pride
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Stay strong, David.
Vs: You knew it was me, K-7
« Vastaus #8 : 19.11.2011 15:14:14 »
ellastina: Kiitos kommentista ja kehuista, eikä kommentti ollut millään tavalla liian sekava. ♥

MissWeasley: Niin, juuri näin sen olisi minustakin pitänyt mennä! Jatko-osan saatan ehkä tulevaisuudessa kirjoittaa, mutta sitä odotellessa, kiitos kommentista. ♥

Antelope:
Kiitos kiitos. Niinhän sen olisi kuulunut mennä, valittettavasti en päässyt elokuvan käsikirjoitusta kuitenkaan kirjoittamaan. Mutta hienoa jos pidit. Ja Dracon ajatuksia on minusta mukavaa kirjoittaa aina, hieno ja monipuolinen hahmo. Kiitos pusuhymiöisten suuresta lukumäärästä ja todellakin myöhäinen kiitos onnitteluista ja kommentista. ♥

Susimus: Oh dear, miten ihanan pitkä kommentti, olen jo siitä ensinnäkin enemmän kuin otettu! Minun oli elokuvan jälkeen aivan pakko kirjoittaa tämä ja olen niin iloinen, että joku muukin ajatteli täsmälleen samaa. Oli siis ihanaa, että sain sinut iloiseksi vain kirjoittaessani kohtauksen, joka inspiroi minua niin paljon. Allekirjoitan kaiken mitä sanoit kyseisestä kohtauksesta ja muusta. Enemmän en voisi samaa mieltä ollakkaan. Ja tuosta Dracosta, uskon, että olet oikeassa. Luultavasti ajoittain saan hänet tuntumaan liian tyttömäiseltä, mutta suurin syy siihen uskoakseni on se, että olen ykköskirjasta asti samaistunut Dracoon kovasti, kaikesta ilkeilystä ja bitchailusta huolimatta tajunnut kuinka poika loppujen lopuksi on vain ympäristönsä uhri, aivana kuten itsekin olen ollut elämässäni. Siitä voi johtua, että heijastan itseäni paljon Dracoon ja koska naispuoleinen henkilö olen, saattaa se vaikuttaa Dracon kuvaukseenkin. Toivottavasti se ei kuitenkaan liikaa häirinnyt. Ja tuosta Dracon ylimielisyydestä, rakastan myös sitä pientä piirrettä hänestä, mutta ehkä alitajuntani sanoi juuri samaa kuin sinäkin totesit, tuossa vaiheessa ja tilanteessa, se on ehkä jo kuopattu piirre, ainakin hetkeksi.

Ja apua, tuo sinun kehujesi määrä. Minä punastuin. Joskus tuntuu, että liiankin usein sorrun turhaan maalauluun, toisaalta inhoan sitä piirrettä, toisaalta, se vain on mikä olen kirjoittajana. Oli siis ihanaa kuulla, ettei se ole pelkästään pahasta, vaan tosiaan pidit siitä. Sain siitä varmuutta kirjoittaa lisää, sillä usko tai älä, tämä kommentti sai minut älyttömän iloiseksi, vain koska analysoit tätä tarinaa ihanan paljon. Tuli olo, että tosiaan joku on kiinnostunut tästä todella. Kiitos paljon.

Jotta, tämä vastaus ei nyt aivan venyisi, alan lopettelemaan. Ja sanon, että minä olen se joka on myyty, tuosta kommentistasi. Se ilahdutti aivan älyttömästi. Kiitos kiitos kiitos ♥

Anturajalka93: Ööm, tähän en osaa sanoo muuta kun, että ok! :---D

Swizzy: Kiitos kommentistasi. Hienoa jos tunteet ja kuvailu miellyttivät, minulle ne on tärkeintä kirjoittamisessa. Ja oh, IC Draco, wow, kiitos. Lempihahmonihan kyseinen poika on ja olen iloinen jos olin kuvaamisessa onnistunut. Kiitos tästä. ♥

Phanny: Haha, no olihan se pakko kirjoittaa kun itsekin olin yksin niistä joka vikisi elokuvateatterissa tuota kohtaa katsellessa. Because I love you olisi vain ollut täydellinen vastaus siihen. (Ehkä ne vain leikkasivat sen pois)
Wow, hienoa jos pidit kuvailusta ja mielestäsi se myötäili elokuvaa tarpeeksi. Koska se oli tämän koko tekstin tarkoitus, tehdä leffaamyötäilevä kuvaus, omalta näkökannalta.
Kiitos kommentista ja siitä, että tämä lyhyeksi tekstiksikin oli mielestäsi hyvä. ♥ (Jos siitä nyt edes voi kiittää, hahah.)
avatar & banneri by raitakarkki
He ran into my knife - He ran into my knife ten times.

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Vs: You knew it was me, K7
« Vastaus #9 : 21.11.2011 00:44:05 »
Kaunista ♥

Tämä kirkuu jatko-osaa, vannon sen ;D sulla on niin upea kirjoitustyyli että pyörryn tänne kohta ja aaaawwww tota juonta ♥ :D
Hahahahahahaa, ihan oikein Goylelle kun se kuoli :D ;D
en oo nähny leffoista muita kuin Viisasten kiven ja Azkabanin vangin mutta ehkä en aio katsoakaan sillä muuten tämä sinun luomasi kupla rikkoutuisi :) :D ja mitä mä selitän ??? :D

mut oikeesti! Sun täytyy tehdä jatko-osa! Haluun lukea siitä kuinka Draco huomaa Harryn kuolleen ja *angst* *angst* *angst* mut sit se saakin tietää et Hartsi ei kuollukkaa ja sit: "Draxu ja Hartsi ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin... Sieltä niks naks ja vauvoja syntyy kakskyt kaks!"

En mä ole mitään vetänyt. Vannon.

Rakastin tätä ja rukoilen ja anon ja ihan kaikkea jotta kirjoittaisit jatko-osan *puppy eyes*

Oli kyl tää vaan niin I-H-A-N-A  ♥ !!!

Kiitän ja kumarran :-*
my96

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: You knew it was me, K7
« Vastaus #10 : 22.11.2011 08:05:27 »
Heeei muru ♥ kerrankin otin itteäni niskasta kiinni jajaa kommentoin ja luin ja kaikkea ihanaa. Mulla on vielä 2 sun ficciä tuolla kirjanmerkeissä ; ) mutta hyvää kannattaa odottaa (tässä siis tarkoitan sun hyvää ficciä, ei mun kommentointia, sitä ei kannata odottaa. Se ei ole hyvää :D)
Niin ja täytyy sanoa että oon ylionnellinen että päätin lukea tänäaamuna just tän ficin. Ollu tosi huono aamu ja tää piristi sitä ihanasti koska H/D on OTP ♥

Anyways, ihanasti jo tuossa ihan alussa tulee kaikki Dracomaiset tunnot esiin. Vaikka periaatteessa kaikki nuo ajatukset on vähän epädracomaisia, niin kun ne muotoilee tuolla tavalla kuin sinä, kuolemanpeloksi, epätoivoksi, äidin kaipuuksi, kielletyksi rakkaudeksi, niin silloin se teki tästä todella toimivan ficin! Tämä kohtaus oli suosikkini jo heti DH kirjan ilmestyttyä, ja leffassakin vaan odotin, että koska Draco sanoo ne sanat, ne maagiset sanat. Ja nyt se sanoi ne. Tottakai se rakastaa Harrya. Ihanaa.

Kuvailu on jälleen todella upeaa ja siihen oli käytetty aikaa ja vaivaa. Juuri ne saivat tarinaan eloa ja sujuvuutta, tykkäsin siis. Tätä oli ihan mielettömän helppo ja sujuva lukea + nuo Dracon ajatukset aaw puspus. Ja Harry&Draco tähtitaivaan alla huispauskentän laidalla... Täydellistä. Oikeasti sä olet ihana, tämä on ihana. Myös tapahtumat oli kuvattu sujuvasti Dracon ajatuksien sekaan, ja jokaiseen Dracon liikkeeseen oli luotu joku selvä syy, minusta se oli hienoa.
Olis ny ees ollu vielä ihan pieni pusu :(

Lainaus
Minä rakastan
Ei minusta ole häntä satuttamaan, ei vaikka ennen olisin maksanut siitä kaiken mitä minulla oli.
Sillä jossain sydämeni saastuneissa syövereissä minä toivon. Toivoin pienen lapsen tavoin, että vielä joskus kaikki on hyvin, että vielä joskus hän katsoo minua, näkee minut tavalla jolla minä nään hänet.
Ja jossain kaukana kuulen oman ääneni kaiun nauravan minulle, nauravan kaikelle tälle typeryydelle.

Tää on melkein laittoman pitkä lainaus, muttakun tää kohta vaan oli niin ihana. Mä samaistun tähän niiiiiin paljon.

Et tuota ikinä pettymystä honey, suhun voi luottaa ♥♥♥♥

~haaremisiskosi
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

immobitch

  • Superhero
  • ***
  • Viestejä: 638
  • Yea, I can fly.
Vs: You knew it was me, K7
« Vastaus #11 : 08.09.2012 22:54:51 »
Sait miut nyt kyllä kyyneliin. Kaunista. Just tuollanen Draco on miun päässä, eikä mitään muuta. Tämä oli täydellinen.

Pahoittelen kommentin lyhykäisyyttä, mutta menin lähes sanattomaks etten osaa sanoa muuta.
ava & ban by raitis