Kirjoittaja Aihe: Tyhjyyttä, S  (Luettu 1265 kertaa)

kennnedy

  • Vieras
Tyhjyyttä, S
« : 05.07.2011 02:29:09 »
Kirjoittaja: kennnedy
Ikäraja: S flawless lisäsi otsikkoon
Genre: Angst
Yhteenveto: Tyhjää. Pelkkää tyhjyyttä.
A/N: Henkilökohtaisesti itselleni tärkeä teksti. Ja juu, tämä on saanut vaikutteita Lapkon biisistä Young Desire, mutta suurin osa on kuitenkin on minun pääni sisältä tullutta ajatusta. :)

TYHJYYTTÄ

Tyhjää. Pelkkää tyhjyyttä.


Sitä hänen elämänsä oli. Tyhjyyttä. Sanoja, mitkä eivät merkinneet mitään ja tekoja, joita ei muistettu enää seuraavana päivänä. Mitä hän edes teki täällä?

Hänellä ei edes ollut ystävää, kenen kanssa jakaa kaikki. Jakaa tieto tulevista tapahtumista, jakaa tieto tyhjyydestä ja jakaa tieto siitä pelosta, mikä poltti hänen sisällään sisuskaluja tuhkaksi. Kyllä, hän pelkäsi. Hän pelkäsi elää, mutta hän myös pelkäsi kuolla.

Ainoa asia mitä hän halusi, oli ystävä. Ystävä, joka ymmärsi. Ymmärsi hänen tunteitaan ja olisi välittänyt. Mutta hän ei koskaan saanut sitä. Ainoa asia, mitä hän sai, oli lupauksia, jotka eivät koskaan pitäneet.

Hän halusi pois.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2011 11:58:09 kirjoittanut flawless »

Audrina

  • ametistikvartsi
  • ***
  • Viestejä: 167
  • pumped up kicks
Vs: Tyhjyyttä
« Vastaus #1 : 05.07.2011 18:25:32 »
Otsikko viittasi vahvasti siihen että tekstin päähenkilö olisi jollakin tavalla masentunut, niinpä valitsin tämän luettavaksi. Tämän hetkiseen tunnelmiin ei sovi onnellisuutta säteilevä teksti, vaan tällainen melankolinen minkälainen tämä nyt oli. Minä kuitenkin suuremmassa mittakaavassa ja kokonaisuutena pidin tästä, vaikka ehkä hieman liian yksikertainen oli minun makuuni - no makuasian puolelle menee tuo. Kun mieli on hieman apea, niin luettavaksi mainiosti sopii tällainen hyvin kirjoitettu angstiraapale.

Joskus on sellainen tunne että elämä tuntuu tyhjältä; on tylsää - elämässä ei ole tarpeeksi sisältöä, tai sitten jollain tavalla masentunut/surullinen mitä tässä nyt oli. Päähenkilö oli yksinäinen, joka pettynyt elämäänsä, jota varjostivat raa’asti rikotut lupaukset, sekä edellä mainittu yksinäisyys. Teksti kulki tuntui kulkevan samaa tahtia, mikä teki tästä helppo lukuisen; teksti ei esimerkiksi jäänyt mihinkään sanaan ns. kiinni. En löytänyt yhtäkään kirjoitusvirhettä, mutta jotkin sanavalinnat hieman tökkäsivät. Tunnelma oli melankolinen ja ehkä hieman itsetuhoinen, kun puhuttiin poispääsystä.

Kokonaisuutena kuitenkin pidin tästä todentuntuisesta angstiraapaleesta. Kiitospa siis lukukokemuksesta! (:
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä