Kirjoittaja Aihe: Fanart6 Luna/Draco 5/6 11.10  (Luettu 4991 kertaa)

Lumisydän

  • *
  • Viestejä: 0
Fanart6 Luna/Draco 5/6 11.10
« : 11.10.2007 19:11:40 »
Nonniin, hiukan viivellä pistelen minäkin kuviani tänne.


Alku, K-11

Vähänkö on mulkero! Yäk! Eka sarjan kuvista ja jälki on kyllä sen mukaista -.- Lyijytäytekynä, HB.
Elikkäs idea oli sellainen, että tässä Draco on vain mennyt suutelemaan Lunaa. Luna on (horse) ihan ulalla. Kumpikaan ei näytä siltä, millaiseksi heidät kirjoissa kuvittelen.
Kuvan laatu on vähän mitä on. Hans (skanneri) ei oikein suostunut yhteistyöhön tänään, muttah...


Maku, K-11

Suudelma. Ah, varmaan lemppari näistä kuvista! Oikeasti! Lyijykynä ja sen jälkeen musta tussi 8mm.
Idea on varmaan selvä? Okei? Noh, Lunalla on tässä vähän tuhran lyhyet hiukset, mutta ei se mitään, kun muuten tykkään. Kokeilin pikkuisen erinäköisiä tyyppejä.


Sade, S

Vaaleansiniselle paperille pastelliliiduilla. Ihan ookoo, ei paras näistä, todellakaan.
Idea on, että Luna ja Draco ovat riidelleet. Draco kävelee pois (kyllä, se musta tyyppi on Draco) ja Luna jää paikalleen itkemään. Mittasuhteista ei sitten urputeta, okei? Tiedän, että ne ovat vähän mitä ovat...


Liikaa, S

Mikä mulkero Luna! Draco on Grauh. Sen kaulaviiva on liian lyhyt, koska epähuomiossa pyyhkäisin sitä adobella ja en jaksanut korjata *laiska*. HB lyijykynä. (Miten niin liikaa lyijykynätöitä?)
Idea. Hmm. No piirtäessä ajattelin, että Luna on juuri kertonut Dracolle, ettei enää voi olla tämän kanssa. Luna kuitenkin rakastaa Dracoa. Draco sitten kuiskii jotain Lunan korvaan, tai ainakin hetki sitten kuiski. Miten niin Klisheee?


Syntymäpäivä, S

Nonniin. Taas lyijykynä, edelleen se HB. Lunan oikeassa silmässä joku mättää ja pahasti. Ruusu on pärseestä. Vähän sotkuinen. Kokeilin erilaista tyyliä ja tykkään tästä, itse asiassa.
Tämä on periaatteessa kuvitus tekeillä olevaan pitkään ficciin, joka kertoo Lunasta ja Dracosta aikuisina. Siinä ficissä on selitys tuolle Dracon hatullekin ;D

Sellaisia. Viimeinen tulee tänään. Tai minusta riippumattomista syistä saattaa mennä myöhäiseksi, ensi viikon sunnuntaihin. Katsoo nyt.

~Linnea~

Ps. Kommenttia saa jättää.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2013 16:43:47 kirjoittanut Swizzy »

ibi

  • Vieras
Re: Fanart6 Luna/Draco 5/6 11.10
« Vastaus #1 : 11.10.2007 21:14:31 »
Alku Mielestäni Luna näytti juuri siltä, että unk, Draco tuli ja suuteli. :D Eikös sen pitänyt näyttääkkin siltä? :D Eli hyvin se oli onnistuut (:

Maku Suudelma  :P Ehdottomasti ihanin ja paras kuva! <3 Ai miksi vai? (: Noo, siksi, että se oli suudelma, no ei ku se kuvas sillee suudelmaa ku noi kasvot ei näkynyt. Eihän oikeestikkaan jos suutelee niin näe toisen kasvoja kuin hyvin sumeasti.

Sade Nyt kyllä täytyy myöntää, ei sitten millään pahalla! (: Niin, että tuo näyttää ihan siltä kuin Draco olisi vetänyt Lunaa turpiin.. :D Luna nättinä tässä (:

Liikaa, nätteinä nuo hahmot ja mä tykkään tästä kanssa, jotenkin hieman surkku kuva, mut nii romanttinen. Enemmänki omasta mielestäni näyttää siltä, että ne sopii riidan ja Luna itkee sillee ilonkyyneliä ja Draco tollee ihanasti sivusta suutelee <3

Syntymäpäivä  heheh! kiva kuvahan tuo on mutta itse en kuvittele kumpaakaan tuon näköiseksi. Draco näyttää yhdeltä opettajalta mun skolesta johon mun pari frendii on kusessa. :D Ja Luna on tässä kauniina! (:

ibi

Delphine

  • Vieras
Re: Fanart6 Luna/Draco 5/6 11.10
« Vastaus #2 : 13.10.2007 08:58:10 »
Ihan hienoja. Eniten tykkäsin tuosta Syntymäpäivä-työstä ehkä sen takia, että Alku, Maku ja Liikaa muistuttavat hirmu paljon toisiaan. Sade näyttää vähän hutaisten tehdyltä, mutta väritys on kiva. Muihinkin töihin olisi voinut laittaa väriä, mutta ihan hienoja nämä on näinkin. :>

Luumunen

  • ***
  • Viestejä: 18
Re: Fanart6 Luna/Draco 5/6 11.10
« Vastaus #3 : 17.02.2008 20:12:50 »
Mielestäni työt ovat hienoja, anatomiakin melko kohdallaan, mutta väriä/varjostusta kaipailisin vielä. Ja yksityiskohtia!
Mutta piirrät kauniisti, ja saat viivapiirroksiinkin tunnelmaa, johon en itse niinkään hyvin pysty. Ja ihana paritus <3
Sano jotain latteeta
ja jotain ihanaa

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Re: Fanart6 Luna/Draco 5/6 11.10
« Vastaus #4 : 28.02.2008 23:33:21 »
Kommentoin jokaista työtä vähän erikseen, koska ovat aika eri tasoisia..
Alku: Ihan hyvä. Silmä näytti vähän hassulta ja Dracon pää suipponi jotenkin oudosti ylöspäin, mutta muuten hyvä. Jos tämä olisi minun piirrustukseni käyttäisin tätä hahmotelmana ja kehittäisin, mutta hyvähän minun on sanoa, kun en osaa piirtää suudelmaa...
Maku: Pidin tästä, mutta jäi häiritsemään tuo outo suttu Dracon leuan alla :|  Miksä sitten lieneekään... Tämä oli hyvin yksinkertainen ja pelkistetty, joka teki tästä minun mielestäni kauniin.
Sade: Ei millään pahalla, mutta en oikein pitänyt tästä... Oliko tuo musta suttu tuossa tarkoituksella? Draco? Ahaa.... Ja Lunasta sen verran, että näyttää enemmän suuttuneelta, kun surulliselta, mutta en kyllä tiedä oliko se tarkoituskin. (Tekstissä kyllä luki, että Luna jää itkemään)
Liikaa: En keksi tästä mtn sanottavaa... iha ok, mutta Dracon leuan alla taas jotai häritsevää ja joitakin "rosoisia" kohtia. Esim. Ginnyn huulet.
Syntymäpäivä: Öh... Tuota noin... Vähän eri tyylinen tosiaan, mutta oikeastaan ihan hyvä sellainen. Tässäkin joitakin "rosoisia" kohtia. Ja eikös se ole Lunan vasempi silmä, joka tosiaan on vähän epäonnistunut... Niin ja Draco on hiukan... epädracomainen, mutta ei sinänsä huono. En vain arvaisi heti Dracoksi :D
Wanna see how hard i can fall?

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Fanart6 Luna/Draco 5/6 11.10
« Vastaus #5 : 15.03.2008 20:41:20 »
Noniin, aluks oli vaikeuksia avata niitä, mutta mulla näkyy tämän selaimen kanssa tulevan jotain ylimäärästä tekstiä avatessa linkin, mutta pointtini siis:

tosi sulosia ja koskettavia piirrustuksia, nämä ei mun mielestä edes kaipaa enempää yksityiskohtia :)
« Viimeksi muokattu: 15.03.2008 20:51:25 kirjoittanut Out There »
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Vodkamartini

  • ***
  • Viestejä: 153
Vs: Fanart6 Luna/Draco 5/6 11.10
« Vastaus #6 : 17.03.2008 12:30:32 »
Kuvat ei näy. Onko linkeissä häikkää vai tässä koneessa? O_o
Älä kahlitse kättäni lyttyyn,
olenhan monestikkin vierelläsi.
Siltikin lytyssä.

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Fanart6 Luna/Draco 5/6 11.10
« Vastaus #7 : 26.03.2008 22:14:44 »
Dear Vodkamartini, ehkä sulla on ollut sama ongelma kuin mulla! Kun avaan linkin niin se avautuu muodossa
http://i109.photobucket.com/albums/n45/Hermy_89/Fan_art60005.jpg:f75fa
kannattaa ottaa lopusta pois ] niin johan alkaa tapahtua!
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.