Kirjoittaja Aihe: Mary Poppins, Torstain onni, S, Mary/Bert, drama, fluffy  (Luettu 2129 kertaa)

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Title: Torstain onni
Author: Milgia
Fandom: Mary Poppins
Rating: S
Pairings: Mary/Bert, Rva Banks/Hra Banks
Genre: Het, Drama, Fluffy.
Warnings: Mitäpä Poppinsissa olisi?
Disclaimer:
Enpä omista näistä ketään, tai no Lilithin.

A/N: Mary Poppins fandom on rakkaus, eikä täällä ole kuin yksi joten piti alkaa kirjoittamaan. Tämä saattaa olla jokseenkin AU, mutta ei anneta asian häiritä. Lisää on tulossa ;)

Torstain onni


Kun Mary Poppins palasi jälleen 17 Cherry Tree Linelle pidemmän tauon jälkeen, olivat Banksin vanhemmat lapset, Jane & Michael siirtyneet koulun penkille. Kaksoset Barbara ja John, sekä suloinen Annabel olivat kotona.

Sen hetkinen lastenhoitaja, Lilith luovutti virkansa ilomielin Mary Poppinsille, hänen sanojensa mukaan kaksoset olivat pahempia kuin Jane & Michael olivat koskaan olleetkaan, Mary Poppins kohotteli kulmiaan eikä sanonut mitään.

»Poppins» Annabel huudahti. Kaksoset keskeyttivät leikkinsä hetkeksi ja juoksivat naista vastaan.
»Lilith on aivan tyhmä, minä en tykkää hänestä yhtään» John jurmutti heti.
»Jassoo» Mary Poppins totesi ja tarkisti haukansilmin kaksosten ja Annabelin vaatetuksen.
»Vaihda housusi John, ne täytyy pestä ja paikata» Mary Poppins käski.
»Joo, joo» John sanoi, mutta jäi kuitenkin norkoilemaan ja tönimään leikkiautoaan.
»Heti paikalla» Poppins komensi.

Koko lastenhuone oli retuperällä Lilithin jäljiltä, siellä ei näköjään edes siivottu kovin tarkasti, saatika pidetty yllä sitä vähäistä siisteyttä mitä oli näkyvissä. Lastenhoitajan huoneen takanreunustalla oli pölyä paksu kerros, lukuun ottamatta kohtaa jossa arvatenkin oli ollut muutamia valokuvia.
 
Oli ihmetyksen vuoro, kun Mary Poppins nosti kassinsa pöydälle, nostellen sieltä tavaroitaan. Annabelille, tämä asia oli täysin uusi, kaksoset olivat nähneet sen muutamaan otteeseen aiemminkin, mutta silti se herätti suurta ihmetystä.
»Miten tuo on mahdollista? » John uteli ja kurkki pöydän alle.
»Salaisuutensa kullakin. Menkääs siivoamaan, hop, hop» Mary Poppins sanoi.
»Monelta Michael ja Jane tulevat takaisin? Haluan lainata Janen nukkea? » Barbara pomppi Mary Poppinsia ympäri.
»Ole nyt paikoillasi. He tulevat aivan näillä minuuteilla» Mary Poppins sanoi ja hätisteli tytön auttamaan veljeään siivoamisessa.

Ovi kolisi, se aukaistiin ja pamautettiin kiinni. Rapuissa juostiin ja huudettiin. Laukut heitettiin lattialle. Mary Poppins palasi lasten huoneeseen.
»Hyvää Päivää Jane ja Michael» Mary Poppins tervehti kädet ristissä, tuttu valkoinen essu yllään.
»Päivää» Michael seisahtui siihen paikkaan.
»Olet palannut. Voi kuinka ihanaa» Jane hihkaisi. Tyttö katsoi ihailevasti Mary Poppinsia päästä varpaisiin. Katse pysähtyi käsiin, jossa kiilteli jokin erilainen, jota Jane ei ollut nähnyt koskaan aiemmin.
»Michael, suu kiinni, sinä et ole kala» Mary Poppins muistutti jälleen.

»Oi, sinä olet mennyt naimisiin,» Jane huokaisi onnesta, silmistä näki kuinka omat haaveet valloittivat hänen päänsä, tehden sen vaaleanpunaiseksi hötöksi. Mary Poppins ei ollut kuulevinaankaan tätä huomautusta. Hän teki katsantoaan, mittaili katseellaan, suuntaan jos toiseen.
»Kenen kanssa olet mennyt naimisiin? » Jane uteli.
»Minun yksityisasiani eivät kuulu sinulle. Antoiko Lilith teidän kulkea tuolla tavalla julkisesti? Saamme hävetä silmät päästämme» Mary Poppins torui.
»Mutta Mary Poppins… minä niin pidän romanttisista tarinoista» Jane intti.
»Menkää pesulle ja vaihtakaa sitten vaatteet, hopi hopi» Mary Poppins hoputti.

Mary Poppins vilkaisi syrjäsilmällä sormustaan, hän väläytti lasten perään lämpimän hymyn, hän oli niin onnellinen tekemästään valinnasta, että olisi voinut hetkittäin unohtaa olla oma tiukka, kunniallinen itsensä, mutta eihän toki Mary Poppins, näyttäisi tunteitaan julkisesti, etenkään lapsille, jotka olivat hänen työnsä.
Hän ei ollut nähnyt Bertiä, muutamiin päiviin, oli vain odotettava sitä joka toisen torstain vapaata. He varmasti tapaisivat useamminkin, mutta lapset olisivat mukana ja silloin oli oltava kuin he olisivat yhä vain parhaat ystävykset.

»Näytätte paljon paremmilta nyt, pukekaa takit, lähdetään kävelylle ja raikkaan ulkoilman jälkeen teette kotitehtävänne,» Mary Poppins sanoi. Täydellisesti istuva takki oli vilauksessa hänen päällään, kun lapset vasta solmivat kengännauhoja.
» Voitko Mary Poppins auttaa minua matematiikassa? » Michael kysyi vaivaantuneesti.
»Yritä itse ensin, sitten katsotaan mitä tehdään,» Mary Poppins hymähti ja auttoi Annabelille takin ylle.

Jane ja Michael kävelivät edeltä, kaksoset käsi kädessä perässä ja Annabel piti Mary Poppinsia kädestä.
»Hei Mary ja lapset» Bert huudahti kaukaa ja heilautti hattuaan tervehdykseksi. Bert myi näillä ilmoilla leijoja ja kuumia kastanjoita.
»Mitä teille lapsille kuuluu? Entä sinulle Mary? » Bert kyseli iloisena.
»Meillä on koulussa alkanut ainekirjoitus,» Jane kertoi innoissaan.
»No sepä hauskaa, oletko jo kirjoittanut hienoja tarinoita? » Bert uteli.
»En, me vasta harjoittelemme,» Jane katseli kenkiään.
»Minä olen tapellut yhden pojan kanssa koulussa,» Michael selitti rinta polleana.
»Tuollaisella ei kehuskella Michael» Mary Poppins sähähti.
»Antaa pojan kehua, kyllä minäkin pienenä poikana…» Bert nauroi.
»Bert! » Mary Poppins tuhahti leikkisästi.

»Minulla on uusi nukke,» Annabel ilmoitti pontevasti, ennen kuin kaksoset ehtivät avata suutaan.
»Että uusi nukke, toiko Mary Poppins sinulle tuliaisia? » Bert uteli ja katsahti Mary Poppinsiin.
»Ei, isä toi sen minulle viime viikolla,» Annabel korjasi.
»Meillä on junarata,» John yritti päästä vuorollaan kertomaan.
»Mutta, minä en saa leikkiä sillä kuin tosi vähän» Barbara narisi.
»Vai niin. Sinua unohtamatta Mary» Bert hymähti ja iski silmää.

»Tänään erityisen hyvää, kiitos kysymästä Bert» Mary Poppins vastasi kohteliaasti, väläyttäen hymyn. Jane oli tehnyt erikoisen havainnon, Mary Poppins oli hymyillyt tänään, enemmän kuin koskaan aiemmin.
»Voimmeko jatkaa matkaa, minä haluan leikkimään,» John nurisi ja uskaltautui vetämään Mary Poppinsia takin helmasta. Michael tiesi odottaa jotakin erityistä rangaistusta.
»Kuinka sinä kehtaat roikkua toisen ihmisen takissa? » Mary Poppins kysyi kärkkäästi ja tiukin ottein irrotti pojan käden takistaan. Michael suorastaan pettyi, kun mitään ei tapahtunut.
»Mary Poppins, mikset rankaissut häntä kuin sinä rankaiset aina minua? » Michael uskaltautui kysymään.
»John ei ole sinä» Mary Poppins vastasi lyhyesti ja lähti kävelemään eteenpäin.

Bert oli lähellä tarttua Mary Poppinsia käsikynkästä, mutta muisti kuitenkin lasten läsnäolon.
»Sinulla on kaunis takki» Bert ohitti käden heilautuksensa. Mary Poppins keikautti päätään vastaukseksi, kuin olisi korjannut hattuaan.
»Aika jatkaa matkaa» Mary Poppins hoputti lapsia.
»Minulla on kamala nälkä, mennäänkö jo kotiin? » John nurisi jälleen.
»Sinä olet kanssa yksi äkäpussi ja nurisija, jos et lakkaa nurisemasta saat olla nälkäisenä jatkossakin, menet vuoteeseen ilman illallista,» Mary Poppins uhkaili.
»Hö,» John tuhahti potkiskellen kiviä.

Bert jutteli lapsille niitä näitä kun he kävelivät takaisin kohti 17 Cherry Tree Lanea. Banksien talon portaille päästyään Mary Poppins käski lapset sisään tervehtimään vanhempiaan.
»Etkö sinä tule. Äiti tahtoisi varmasti tavata sinutkin? » Barbara kysyi uteliaana. Jane tuuppaisi hellästi pikkusisarensa sisään.
»Minä haluan tietää,» Barbara tuhahti.
»Etkä halua. Sinähän halusit lainata minun nukkeani? » Jane kysyi.
»Joo» Barbara hihkaisi.

Mary Poppins ja Bert seisoivat hetken portailla vastakkain, hiljaisuuden vallitessa.
»Pian on vapaatorstai iltapäivä,» Mary Poppins muistutti.
»Nähdään viimeistään silloin» Bert sanoi, hipaisi tummentuneella peukalollaan naisen vaaleaa poskea hyvästeiksi.

Bert käveli rennoin askelin pois, vilkaisten kerran vielä taakseen ja purskahti nauruun nähdessään mustan nokisen hipaisun Mary Poppinsin poskessa. Nainen etsi laukustaan pienen peilin ja tarkisti ulkonäkönsä, hän pyyhkäisi mustan pois nenäliinallaan ja astui taloon sisälle.

Joka toisen torstain vapaailtapäivä oli alkanut muutamia minuutteja sitten. Punaisessa takissaan, kukka- ja kirsikkahatussaan, Mary Poppins seisoi 17 Cherry Tree Lanen portailla. Hän korjasi viehkein liikkein hattuaan ja lähti liikkeelle. He olivat sopineet tapaavansa puistossa, poissa katseiden alta.

Oli hetkiä jolloin edes kunniallinen naisihminen, kuten Mary Poppins ei voinut pysyä roolissaan. Nyt oli niitä harvoja hetkiä. He eivät olleet nähneet sitten sen maanantain kun he olivat tavanneet lasten kanssa puistossa.

Bertin kädet olivat kutsuvasti levällään, Mary Poppinsin painautuessa tämän rintaa vasteen. Suojelevainen halaus. Punaiset huulet suutelivat miestä lämpimästi, kuitenkin terästettynä pienellä kaipuulla. Toinen suudelma. Kolmas hellä suudelma.
»Mitä lapset ovat sanoneet? » Bert kysyi uteliaana, yhä syleillen Mary Poppinsia.
»Jane on huomannut, kysyikin, kenen kanssa olin mennyt naimisiin» Mary Poppins vastasi tyynesti.
»Etkä kertonut? » Bert kysyi viekkaasti.
»Yksityiselämäni ei kuulu heille, pidän yksityiselämäni ja työni erillään» Mary Poppins perusteli päätöstään.
»Hyvä päätös, saan pitää sinut kokonaan itselläni,» Bert kuiskasi.
»Sinä senkin…» Mary Poppins oli aikeissa sanoa Bertin keskeyttäessä uudella suudelmalla.

»Mary, aurinkoiseni» Bert kuiskasi. Mary Poppins tuhahti lempeästi.

Iltapäivä kului liian nopeasti, kestäisi taas ikuisuuden, että olisi jälleen joka toisen torstain vapaapäivä. Käsikynkässä, Mary Poppinsin nojatessa Bertin vahvaan olkapäähän, hiljalleen he kävelivät kohti 17 Cherry Tree Lanea, pysähdellen välillä.

He jättivät hyvästit, halaten toisiaan. Mary Poppins nousi portaat, kääntyi kohti Bertiä ja lähetti tälle lentosuukon. Bert sulki sen nyrkkiinsä ja hymyili takaisin. 

Eteisessä Mary Poppins napitti punaisen takkinsa auki, ollen aikeissa riisua ja viikata sen käsivarrelleen.
»Mary Poppins, onpa ihana nähdä teitä pitkästä aikaa,» Rouva Banks suorastaan hihkaisi olohuoneesta asti.
»Hyvää iltaa rouva Banks» Mary Poppins vastasi kohteliaasti, yhä takki yllään, valkoiset hanskat toisessa kädessä.

»Olisi ollut meille kaikille parempi, jos olisitte ilmoittaneet etukäteen tulevanne takaisin. Lilithillä ei ole asuntoa» Herra Banks sanoi.
»Olenko minä aikaisemmin ilmoittanut tulostani? – En, enkä ilmoita nytkään. Lilith, oli täysin kelvoton lastenhoitaja, lastenhuone oli sotkuinen ja lapset oli puettu vajaasti, erittäin huolettomasti. Saanen huomauttaa, että tämän keskustelun olisimme voineet käydä sinä iltana kun minä palasin» Mary Poppins sanoi.
»Minun palvelijoideni arvostelu, ei ole teidän tehtävänne Mary Poppins, eikä myöskään minun neuvomiseni.» Herra Banks ilmoitti.
»Ei tietenkään Herra Banks. Luulisi, että te olisitte hyvillänne että lastenhuoneeseen palaa kuri ja järjestys» Mary Poppins sanoi.
»George, Mary Poppins on parhain lastenhoitajamme ja lapset pitävät hänestä, emmehän me halua hänen lähtevän heti? » Rouva Banks muistutti aviomiestään.
»Aivan. Menen työhuoneeseeni allekirjoittamaan papereita, sen jälkeen tahdon nähdä lapseni» Herra Banks ilmoitti.
»Lapset ovat sitten valmiina,» Mary Poppins sanoi.

»Haluan onnitella teitä Mary Poppins» Rouva Banks sanoi hymyssä suin, heti kun hänen miehensä oli yläkerrassa.
»Mistä rouva Banks? » Mary Poppins kohotteli kulmiaan.
»Olette menneet naimisiin. Olisitte voineet kertoa heti, niin saisitte vapaata, eihän sovi, että näette aviomiestänne vain joka toinen torstai» Rouva Banks sanoi.
»Minulla ei myöskään tapana kertoa yksityisasioistani työnantajilleni, elleivät he sitä erikseen kysy. Enkä minä tarvitse useampia vapaita, kiitos vain ehdotuksesta.
»Suostuisitteko, jos sanoisin, että te saatte jokaisen torstain vapaaksi, koko päivän» Rouva Banks ehdotti.
»Työnantajan käskyihin on suostuttava. Otan vapaat vastaan. Nyt menisin kylvettämään lapsia,» Mary Poppins nyökkäsi ja pyörähti kannoillaan. Joka oli useimmiten merkkinä siitä, ettei hän enää keskustelisi asiasta.

Lapset olivat käyneet näyttäytymässä ja kertomassa päivästään isälleen Herra Banksille, kun lapset palasivat huoneeseen, Mary Poppins istui kirjoittamassa pöytänsä ääressä. Tytöt alkoivat riisua päivävaatteitaan.
»Oletko sinä naimisissa? » Michaelin suu ammotti apposen auki.
»Nukkumaan Michael, kuten muutkin» Mary Poppins sanoi lempeästi.
»Olisi kohteliasta vastata toisen esittämään kysymykseen, niin meille opetettiin koulussa,» Michael sanoi kärkkäästi.
»Olet siis oppinut jotakin sentään koulussa? Entä onko teille opetettu, että jos toinen ei halua kertoa, sitä saa häneltä udella» Mary Poppins kysyi vastakysymyksen. Michael harmistui, Mary Poppins voitti taas.
»No nyt opin. Anteeksi. » Michael mutisi.
»Anteeksi pyyntö hyväksytty» Mary Poppins sanoi.

Mary Poppins käänsi päätään ikkunaa päin, käteensä nojaten hän vajosi muutamiksi sekunneiksi kuluneeseen päivään.

»Mary Poppins, lukisitko iltasadun? » Annabel aneli. Mary Poppins hätkähti ajatuksistaan.
»Tietenkin », hän oikoi esiliinansa ja istahti lastenhuoneen nojatuoliin.

Sinä iltana Mary Poppins kertoi erilaisen tarinan kuin yleensä, se oli opettavainen kuin yleensäkin, mutta lisänä siinä oli vaaleanpunaista hattaraa, sekä muita suloisia asioita.

Satu päättyi, lapset, myös Michael olivat nukahtaneet omiin vuoteisiinsa. Hetken Mary Poppins valvoi lasten unta. Hänen itsensäkin oli aika mennä yöpuulle.

Mary Poppins riisui ensitöikseen korunsa, kellon, hiuspinnit, kaulakorun ja sormukset. Sormuksia hän pyöritteli hetken sormissaan, ennen kuin laski ne pöydälle. Hän ei ihmetellyt lasten reaktioita ollenkaan, kyllä hän itsekin oli hämääntynyt ensin alkuun, että sitä oli sidoksissa johonkin toiseen ihmiseen vapaaehtoisesti. Vaikka hän ajatteli sillä tavoin, ei hän pitänyt naimisiinmenoa kielteisenä asiana, kuten saattoi ymmärtää.

Bertiä parempaa aviomiestä sai vain toivoa. Nyt hänellä oli syy olla tässä maailmassa, niin kauan kuin hän itse haluaisi, tarvitsematta aina noudattaa tuulen suunnan vaihtumista.

Hymyn kare nousi punaisille huulille. Hyvillä mielin oli turvallista nukahtaa.

***

A/N2:
Mary Poppinsia käytän siis koko ajan, koska kirjailija itse (P.L.Travers) käyttää tätä tapaa myös. Niin ja lisäys, olen siis lukenut kirjojakin, mutta Poppinsina ja Bertinä pidän kuitenkin elokuvan henkilöitä. P.S Kaikki lapsoset ovat Traversin kynästä.

M
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 22:01:54 kirjoittanut Beyond »
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

sananna

  • ***
  • Viestejä: 79
Vs: Torstain onni, K7, Mary/Bert, drama, fluffy
« Vastaus #1 : 11.01.2011 19:18:34 »
tää on hyvin kirjoitettu.. mukaansa tempaava kirjoitus :)
Lainaus
Oli hetkiä jolloin edes kunniallinen naisihminen, kuten Mary Poppins ei voinut pysyä roolissaan. Nyt oli niitä harvoja hetkiä. He eivät olleet nähneet sitten sen maanantain kun he olivat tavanneet lasten kanssa puistossa.
:D
Lainaus
Bertin kädet olivat kutsuvasti levällään, Mary Poppinsin painautuessa tämän rintaa vasteen. Suojelevainen halaus. Punaiset huulet suutelivat miestä lämpimästi, kuitenkin terästettynä pienellä kaipuulla. Toinen suudelma. Kolmas hellä suudelma.
»Mitä lapset ovat sanoneet? » Bert kysyi uteliaana, yhä syleillen Mary Poppinsia.
»Jane on huomannut, kysyikin, kenen kanssa olin mennyt naimisiin» Mary Poppins vastasi tyynesti.
»Etkä kertonut? » Bert kysyi viekkaasti.
»Yksityiselämäni ei kuulu heille, pidän yksityiselämäni ja työni erillään» Mary Poppins perusteli päätöstään.
»Hyvä päätös, saan pitää sinut kokonaan itselläni,» Bert kuiskasi.
»Sinä senkin…» Mary Poppins oli aikeissa sanoa Bertin keskeyttäessä uudella suudelmalla.
sulonen kohta

Luvvie

  • Mother of dragons
  • ***
  • Viestejä: 257
  • Ava by raitakarkki
Vs: Torstain onni, K7, Mary/Bert, drama, fluffy
« Vastaus #2 : 11.01.2011 20:03:32 »
Aws kun ihana teksti. Hyvin uskottava, hahmot olivat juuri sitä mitä heidän pitääkin olla ja kirjoitus oli todella lämminhenkistä. Tulee aivan hyvä olo tätä lukiessa ^^
En löydä tästä kritiikkiä sanottavaksi. Sujuvasti teksti eteni ja kielioppivirheet ovat vältelleet tekstiä taitavasti. Pienen pieni lukemista miellyttävämpi asia olisi. Voisi jotenkin erottaa ehkä jollain suuremmalla välillä edellisestä kappaleesta tuo Poppinsin lähtö ulos torstaina. Kun kerran tilanne ja päivä vaihtuu sen verran radikaalisti, niin olisi hyvä erottaa se myös tekstin ulkoasussa selkeämmin.
Ei tällä kertaa muuta, ihastuttava teksti ja idea mukava. :)
"Elämä ei ole kenraaliharjoitus, jossa opiskellaan sitä mitä ei kiinnosta ja tehdään työtä, mikä ei innosta."

Fredu

  • Luihuisnörtti
  • ***
  • Viestejä: 1 009
    • Mieleni on maalaus
Vs: Torstain onni, K7, Mary/Bert, drama, fluffy
« Vastaus #3 : 09.02.2011 20:41:15 »
NOMNOMNOMNOMNOMNOMN MARY POPPINS/BERTIÄ♥ JA VIELÄ HYVÄÄ SELLAISTA♥

Bert käveli rennoin askelin pois, vilkaisten kerran vielä taakseen ja purskahti nauruun nähdessään mustan nokisen hipaisun Mary Poppinsin poskessa. Nainen etsi laukustaan pienen peilin ja tarkisti ulkonäkönsä, hän pyyhkäisi mustan pois nenäliinallaan ja astui taloon sisälle.
Niin Bertiä! Nauraa nyt tuollaiselle. :D Mary ja Bert on kyllä parina haastava kirjoittaa, että yksistään siitä jo nostan hattua. Sait vieläpä tämän näin kevyeksi, aivan kuin Travers olisi sitä itse kirjoittanut. Itsekin kirjoja lukeneena tiedän, ja sen takia omat Poppins-projektini kaatuvat. :D (Vaadin itseltäni sitä, että se kuulostaisi ihan Traversin kirjoittamalta, mutta omasta tyylistään ei pääse irti) Ja jatkoa toivon toki. Joko ihan tähän tai sitten ihan uusia ficcejä! :D Minusta saat lukijan satavarmasti, vaikken saata kommentoidakaan. (Pelkään aina kommentoivani jotenkin väärin, niin yleensä se jää...)
Avatar: Beauty Enchants
hiphei, hurraa, nyt ei surra! pienet on konstit nää: jos joskus täytyy huolia olla, tuntuu pahalta, itkettää, itke kyyneleet sovinnolla,
ei ne silloin sisälle jää
~*~
Hävisin pelin

Dria

  • ***
  • Viestejä: 939
  • Femmeilijä
Vs: Torstain onni, K7, Mary/Bert, drama, fluffy, Mary Poppins
« Vastaus #4 : 26.06.2011 21:52:59 »
Aww, ihana. Teksti oli todella sujuvaa ja tätä oli suorastaan ilo lukea. En ole varma pidinkö enemmän Bertin ja Maryn vaiko Maryn ja lasten vuorovaikutuksesta. Mary oli aika tiukka, mikä oli aina vain ihanampaa ja komenteli lapsia oikein kunnolla. niitä kohtia oli viihdyttävää lukea. Myös laukun lisääminen ficciin oli kiva veto. Se laukku on aivan mahtava. Mäkin voisin haluta sellaisen ^^

Bert oli ihana. Voi taivas, että mies ärsyttää minua aina, tässäkin, mutta pidän silti hänestä. Ai miten niin ristiriitaista? Hän ja Mary olivat suloisia yhdessä.

Itseäni kummastutti eniten tämä:
Lainaus
Jane & Michael siirtyneet koulun penkille.
Ainakin ensimmäisellä kerralla mietin, miksi et ollut kirjoittanut Jane ja Michael, mutta toisella kertaa totesin, että uusi tapa tämäkin.

Ja suosikkikohtaan on hyvä lopettaa, eikö?
Lainaus
»Michael, suu kiinni, sinä et ole kala» Mary Poppins muistutti jälleen.
"Ajan pyörä pyörii ja aikakaudet tulevat ja menevät jättäen jälkeensä muistoja, joista tarinat syntyvät. Tarinat haipuvat myyteiksi, ja myytitkin on jo kauan sitten unohdettu, kun ne luonut aikakausi jälleen koittaa."
Ava by Cea