Kirjoittaja Aihe: Twilight: Haaveet halkaistu, S  (Luettu 1771 kertaa)

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Twilight: Haaveet halkaistu, S
« : 12.06.2011 22:44:59 »
Ficin nimi: Haaveet halkaistu
Fandom: Twilight
Ikäraja: Sallittu
Paritus: -
Gentre: Romance, angst taustalla
Summary: -
Kirjoittajan kommentit: Vihdoinkin sain jotakin johonkin haasteisiin kirjoitettua. Eli FF50 sanalla lapset (17) & Random10 parituksella Jasper/Rosalie Ja sitten tietysti kommenttia kasaan, olisi kiva kuulla mielipiteitä(; Ja sitten mennään ihan ihmisillä, vampyyrit on tauolla.



Sinun kätesi lanteillani, ja tiedän ja tunnen olevamme kaunein pari maailmassa.
Sinun huulesi kaulakuopassani ja kuulen naisten huokailevan puolestamme.
Sinun kuiskuttelusi korvaani ja tiedän miehien ympärillämme olevan kateellisia.
Sinun vartalosi omaani vasten iltasin sängyssämme ja tiedän olevamme kokonaisia ikuisesti.

Muistatko koulun? Opettajat puhuivat kuinka meidän lapsistamme tulisi kauniita. Kuinka ystävämme katselivat vierestä, kun kävelimme vierekkäin ja huokailivat tajutessaan saman. Kuinka pappi häissämme oli pakahtua kyyneliinsä nähdessään sinun suutelevan minua, kun hän antoi luvan suudella morsianta. Muistathan?

Minä en näe vikaa sinussa enkä liiemmin minussakaan, meidät on siis täytynyt tehdä toisiamme varten. Hiuksesi ovat kultaa auringossa, aivan samalailla kuin minullakin. Silmäsi ovat siniset kuin jäätynyt vesi, aivan kuten minullakin. Vartalosi on jokaisessa suhteessa täydellinen, aivan kuten minunkin.

Kaikista haaveistamme, kaikista suunnitelmistamme huolimatta, sinä et enää tahdo minua. Et sano sitä, olet edelleen se herrasmies, joka ei voi loukata minua, tai edes muita naisia. Mutta tunnen sen, kosketuksesi ei ole enää haluava, omistava. Katseesi ei peity enää rakkauteen minua kohtaan.

Haluttomuuteesi loukkaa minua, minun tekisi mieli satuttaa sinua. Mutta tiedän, että minun on päästettävä sinut, ehkemme olletkaan toisiamme varten. Silti tiedän yhden asian varmaksi, Jasper Whitlock.

Lapsistamme olisi tullut kauniita.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:36:56 kirjoittanut Angelina »
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Neponen

  • Kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 38
Vs: Haaveet halkaistu, S
« Vastaus #1 : 13.06.2011 01:58:33 »
Tämä oli kyllä hieno ja ihan sopivan mittainen. Hienoa fiilistelyä koko ficin ajan. Varsinkin kursiivilla kirjoitetut kohdat olivat hyviä ja sopivat tekstiin. Loppu oli ihana. Hmm, ja mukava siinäkin mielessä että tämä jätti suuresti tulkinnanvaraa. Kiitos. (:
✘Asiasta voidaan tapella!

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Haaveet halkaistu, S
« Vastaus #2 : 14.06.2011 18:53:37 »
Oi, onneksi löysin tämän! ♥

Mitähän nyt yrittäisin keksiä. Tämä oli todella kauniisti kirjoitettu, pidin siitä että alussa ja lopussa oli kursivoituja kohtia, sopivat tähän mainiosti, oikeastaan niin hyvin, että nyt jälkeenpäin ajateltuna tämä olisi ehkä tuntunut vähän puutteeliselta ilman niitä. :'D

Rosalie/Jasper parituksesta tykkäsin tässä kovasti, vaikka se ei kuulu ihan lemppareihin.

Lainaus
Vartalosi on jokaisessa suhteessa täydellinen, aivan kuten minunkin.
Rosalien ja Jasperin vertailusta tykkäsin myös, viimeinen lause erityisesti kiinnitti huomion. Tässä tulee esille vähän sitä itserakasta Rosalieta ja hyvä niin. :'D

Lopussa tuli kyyneleet silmiin, vaikka en nyt kovin usein herkistele ficcejä lukiessani, mutta tämä sen sai aikaan:
Lainaus
Silti tiedän yhden asian varmaksi, Jasper Whitlock.

Lapsistamme olisi tullut kauniita.

Ja vielä plussaa kauniista nimestä! Kiitos tästä. ♥
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Haaveet halkaistu, S
« Vastaus #3 : 17.06.2011 20:23:26 »
Neponen: Kiitos kommentistasi!(= Itsekin tykkään ehkä eniten noista kursivoiduista kohdista tekstissä (voiko koskaan todella sanoa, että pitää omasta tekstistään..
Mutta kiva, että tulit kommentoimaan ja teksti miellytti!

Deph: Kiituksia!♥ Rose/Jasper paritus on ehkä hiukan omituinen/vaikkakin samalla aika yleinen, kuulostaa järkevältä, enkä oikeastaan ollut koskaan aikasemmin miettiny,  et kirjoittaisin niistä edes, mutta puolivahingossa tällänenkin syntyi ;> Ja hyvä, että Rose onnistui edes jossain suhteissa, mielestäni jotenkin hiukan hankalaa omaksua hän. Mutta kiitos piristävästä kommentista!♥
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Haaveet halkaistu, S
« Vastaus #4 : 18.06.2011 16:12:04 »
En muista olenko koskaan ennen lukenut Rose/Jasper parituksella, mutta toimi. Ja pidin Rosen ylimielisyydestä.:)
Mutta ihana oli kaikkiaan, kiitos.