Kirjoittaja Aihe: Kuiskauksistani rohkeutta saat | S, tuplaraapale  (Luettu 1440 kertaa)

Furoxrea

  • Vieras
Nimi: Kuiskauksistani rohkeutta saat
Kirjoittaja: Furoxrea
Ikäraja: S
Varoitukset: Ei mitään
Yhteenveto: Tosin, kyllähän minä sinua suojelisin, vaikka he päättäisivätkin taas piruilla sinulle.
A/N: Tätä oli jotenkin outo kirjoittaa… En tiedä miksi. En kai ole tämän tyyppistä ennen kirjoittanut…? Tai en minä tiedä.
Osallistuu Suojelusenkeli-haasteeseen.

Kuiskauksistani rohkeutta saat

Kohtaa heidät rohkeasti. Olet huolestunut, tiedän sen, mutta älä pelkää. Et ehkä näe minua, mutta olen tässä, sinun tukenasi. Et ole yksin. Et ole koskaan yksin, sillä minä olen aina vierelläsi. Tiedät sen, jos et muuten, niin ainakin syvällä sisimmässäsi. Älä anna heidän valheidensa vaikuttaa sinuun, kieltäydy uskomasta niihin. Heidän väitteensä siitä, ettei sinulla ole ketään, on vale. Sinulla on minut.

Sinä tunnet sen. Tunnet käteni olkapäälläsi. Ei, sinä et kuvittele sitä, minä todella olen tässä. Se hälveni nopeasti, mutta näin pienen hymyn ilmaantuvan kasvoillesi. Hyvä, sinä todella uskot minun olevan läsnä. Huomaatko? Hekin näkivät hymysi ja se kolautti hitusen heidän itsevarmuuttaan. Heidän kaltaisensa perääntyvät helposti, sinun on vain näytettävä heille, miten rohkea olet. Luota itseesi.

Hienoa! Olen ylpeä sinusta, sinä teit sen. He tuskin häiritsevät sinua vähään aikaan. Tosin, kyllähän minä sinua suojelisin, vaikka he päättäisivätkin taas piruilla sinulle. Kiedon sinut tiukkaan syleilyyni, sillä sinä ansaitset kunnon halauksen. Mitä nyt? Miksi näytät niin yllättyneeltä? Höpsö, älä väitä, että sinä ehdit jo unohtaa läsnäoloni. Irrotan otteeni sinusta ja heti sinä alat vilkuilla ympärillesi. Eihän sinun tarvitse nähdä minua tietääksesi, että olen paikalla, vai mitä? Äläkä pelkää, en minä sinua jätä. Kuten sanoin, olen aina vierelläsi. Se asia ei tule muuttumaan.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 21:59:07 kirjoittanut flawless »