Kirjoittaja Aihe: Axis Powers Hetalia, Sukkasyöpöt, S, huumori, S, DenNor  (Luettu 1459 kertaa)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Author: Myrsis
Fandom: Surprisesurprise hetalia:)
Disclaimer: Edelleenkään APH ei ole minun, enkä saa tästä palkkaa. Minä vain leikin ja Hide-setä facepalmaa tuolla jossakin..
Genre: Puhdasta wnbhuumoria ehkä.
Ikäraja: S?
Pairings: Nojaa, DenNor, IceSey, sitä normia:''D
Summary: "Entä jos astianpesukoneellekin annetaan sukka?"
A/N: tämä oli vähänniinkuin synttärilahja Rei-Kunille joka täytti tuossa vuosia:) Hyvää synttäriä honey vähän myöhässä<3
 Tää syntyi vanhaan vitsiin aiheeta, kiitos Vyralle. Ja sittentuota.. Nojaa.. tuomitkaa kun huvittaa. Tämä syntyi tylsistyttävällä historiantunnilla, joten kiitetään sitten vielä rakasta natsilaitostani. No, olkaa hyvä. Tällaista siis syntyy vaikka pitäis tehdä jtn ff50 ja BtBM ja..kaikkea. Laatu on kyllä tässä vähän kuusesta mutta yrittäkää nauttia, ok? //Tärkeä, eikö ookki?

Sukkasyöpöt

”Nej.. Nej! FAEN!”
”Norge? Mitä nyt?” Tanskalaisen huolestunut ääni vastasi keittiöstä, kun sadattelu kiiri sinne saakka. Norjalainen kokosi itsensä ja paiskasi yksinäisen, (tunnistamattoman, tuntemattoman ja ei varmastikaan erään tanskalaisen) mustan sukan seinään.
”Pyykkikone on vain taas syönyt sukkia, ei muuta”.

***

”Norge! Norge! NORGE!!” Tanska huusi innostuneena. Norja ei kohottanut katsettaan kirjasta, koska kykeni kuulemaan, miten vesi tippui tämän litimäristä vaatteista muodostaen märkiä jälkiä sukattomista jaloista.  Iloa ja intoa ei voinut kuitenkaan pestä miehen kasvoilta. Näytti siltä kuin Tanskan kasvoille oltaisiin liimattu 60 watin hehkulamppu.

”Et ikinä arvaa, min kærlighed Norge, mitä minulle selvisi!” Norja huokaisi ja yritti pysyä järjissään. ”Lapsi on terve kun se leikkii--” Norja mutisi ennen kuin kysyi. Hänen katseensa keskittyi tosin Tanskan jalkoihin, joissa ei ollut sukkia, eikä kenkiä. ”Hva?”

”Sinähän valitat aina, että pesukone syö sukkia, vai kuinka?” Toisen miehen sormet eksyivät ärsyyntyneenä kohti omistajansa ohimoa ja yrittivät hieraista saapuvaa päänsärkyä pois.

”Ja sinä menit ja pesit itsesi pyykkikoneessa SEN TIEDON takia, vai?”
”No tuota.. joo”, Tanska piti pienen luovan tauon ennen kuin jatkoi, ”mutta minun teoriani on, että--”

”Ai nyt sinulla on jo aivoja teoriaankin? Etkö juonutkaan niitä pois jo aikaa sitten?” Norja piikitteli mutta Tanska vain nauroi. ”--En tietenkään. Teoriani siis on, että astianpesukonekin tekisi saman, jos saisi”.

***

Sormet karkasivat Norjan otsalle häveten. ”Älä vain sano että aiot antaa sille sukan, ethän?”
”Oikeastaan,  jos tarkkoja ollaan, ajattelin lahjoittaa sille kaksi”. Tanska yritti saada kuivat sukat nihkeiden lahkeittensa päälle. ”Tahdothan tehdä palveluksen?”

”Nej, mutta onko..”

”..KIVA että autat minua. Olen jo purkanut tiskikoneen ritilät, mutten saa sitä itse käyntiin..” Tanska kömpi hölmistyneen Norjan edessä tiskikoneeseen ja näytti peukkua. Norjalaisen teki mieli huutaa tanskalaisen idiotismille. Sitten mies harmitteli sitä mahdollisuutta, että hän olisi ehkä ehtinyt saada toisen kuivattua rummussa, jos olisi tiennyt, mitä oli luvassa. Tanskalainen napsautti sormiaan saaden Norjan taas maan pinnalle.

”Työntäisitkö sen nyt kiinni?” tanskalainen esitti retorisen kysymyksen. Norja facepalmasi jälleen ja mutisi jotakin, mikä muistutti ´miksi-rakastan-tuota-idioottia-niin-paljon´, mutta emme voi olla varmoja. Joka tapauksessa Norja läimäisi oven kiinni ja palasi lukemaan kirjaansa. Islanti käveli masentuneen veljensä ohi ja nyökkäsi ymmärtävästi.

”Se siis purki pesukoneen? Ei ole totta”.

”Nii-in. Mikä helvetin idiootti”.

”Mutta bróðir, hän on SINUN OMA idioottisi, älä unohda sitä”, Islanti huikkasi salakavalasti oven takaa ja oli saada oman harhailevan lunninsa niskaansa. Toisaalta, olihan siinä sekin hyvä puoli, että Islanti sai virnistelemisen aihetta. Sen jälkeen hän sulkeutui omaan huoneeseensa ja kaivoi puhelimensa esiin.

”Hei, Seychelles-eyjar, minulla olisi nyt aikaa”.

***

Pari tuntia myöhemmin, kun Norja oli jo mennyt nukkumaan, pesukone sammui. Keittiöön jäi kummittelemaan yksi yksinäinen, vedentäytteinen pyyntö.
”Norge? Norge? Päästätkö minut ulos? Hei, Norge?! Tämä söi minun sukkani, minua pelottaa. NORGE!!!”
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 00:24:03 kirjoittanut Beyond »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vyra

  • Vieras
Vs: Sukkasyöpöt, k-7
« Vastaus #1 : 24.04.2011 22:12:38 »
Hei, katso! Mä tuun kommaamaan! Eikä oo edes juhannus... muute, hyvää synttäriä (myöhäistä^^'') Reille~ herranjestas, säkin tunnut jo melkein kaverilta ku Myrsis susta aina puhuu...

Ja sitten vakava osuus... Mein Gott, mä en oo aikoihin nauranut näin paljon xD (se siitä vakavasta osuudesta...) ja mä muistan, ku me vitsailtiin tästä... mut miksi mua alkoi nyt pelottaa kun kaikki Tanskan ajatukset ovat kuin mun puheenvuoroista?

Anyway, mä kyllä ihailen Tanskaa tässä. Hän tekee parhaansa: pesukone syö sukkia ---> Norge ei tykkää ---> mutta Tanska ratkaisee ongelman! Tai yrittää...  (ja sehän olisi ihan mahdollista että astianpesukone söisi sukkia kans, jos vain saisi... xD )

Ainoa kohta joka tuntui oudolta:
Lainaus
”Se siis purki pesukoneen? Ei ole totta”.

”Nii-in. Mikä helvetin idiootti”.

”Mutta bróðir, hän on SINUN OMA idioottisi, älä unohda sitä”, Islanti huikkasi

Musta tää kuulosti jo liikaa siltä, että siinä olisi kaksi teinityttöä puhumassa ^^''

Mutta toi loppu oli erittäin osuva. Sinne jäi Tanska, teoria sukkiasyövästä astianpesukoneesta oli tosi ja ehkä se syö myös tanskoja... Olen ilkeä, nauran hänelle.


Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Sukkasyöpöt, k-7
« Vastaus #2 : 25.04.2011 18:21:31 »
Voi ei, hajosin 8D

Ensinnäkin. Miten ihmees se Tanska mahu PESUKONEESEEN? XDDD (veikaan et se ei ollu se tärkein pointti, mutku... 8D)
Voi että, mä tykkäsin täst xD
Lainaus
”Sinähän valitat aina, että pesukone syö sukkia, vai kuinka?” Toisen miehen sormet eksyivät ärsyyntyneenä kohti omistajansa ohimoa ja yrittivät hieraista saapuvaa päänsärkyä pois.

”Ja sinä menit ja pesit itsesi pyykkikoneessa SEN TIEDON takia, vai?”
Ei luoja, varmasti paras kohta :D ja tästä päästään ekaan pointtiini XDD

...mut toisaalt, tää saattaa selittää sen mihi mun sukat aina katoo 8D Kiitos päivän piristyksestä <3 >u<
-Vinzuppi
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Äh! Kiitoksia! Olette ihania kun kommentoitte (: Legendaarista lueskella näitä vanhoja läpi ja tajuta ettei ole edes kiittänyt D:: No, asia on nyt korjattu. Tämä oli ehkäpä ensimmäinen (?!) suomenkielinen fikkini hetaliasta. Ihana että näistä on jo silloin tykätty:DD nykyään läihnnä nauran näille.
No, ei mulla muuta. Uuet lukijat saavat olla reiluja heittää puumerkkinsä jos lukevat, eikö niin?(:
♥llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Pesukone syö sukkia se on fakta.

Minusta ficillä oli ihana aihe ja se oli hauska, juonikin oli mahtavasti keksitty kun se piirtyi tuon pesukoneen ympärille. Norja ja Tanska ovat kyllä sellainen parivaljakko, tosin enemmänkin Tanska  hoitaa kaiken sekasotkuksi muuttamisen ja Norja korjailee sitten jälkiä jos häntä sitten sattuu huvittamaan. Tanska luopuu sukistaankin vain selvittääkseen miksi Norjan pyykkikone temppuilee, suloista<3


”Norge! Norge! NORGE!!” Tanska huusi innostuneena. Norja ei kohottanut katsettaan kirjasta, koska kykeni kuulemaan, miten vesi tippui tämän litimäristä vaatteista muodostaen märkiä jälkiä sukattomista jaloista.  Iloa ja intoa ei voinut kuitenkaan pestä miehen kasvoilta. Näytti siltä kuin Tanskan kasvoille oltaisiin liimattu 60 watin hehkulamppu.

”Et ikinä arvaa, min kærlighed Norge, mitä minulle selvisi!” Norja huokaisi ja yritti pysyä järjissään. ”Lapsi on terve kun se leikkii--” Norja mutisi ennen kuin kysyi. Hänen katseensa keskittyi tosin Tanskan jalkoihin, joissa ei ollut sukkia, eikä kenkiä. ”Hva?”
Tuo kuvaus Tanskasta oli ihana<3, pikkuinen on sitten aivan tui<3

”Sinähän valitat aina, että pesukone syö sukkia, vai kuinka?” Toisen miehen sormet eksyivät ärsyyntyneenä kohti omistajansa ohimoa ja yrittivät hieraista saapuvaa päänsärkyä pois.

”Ja sinä menit ja pesit itsesi pyykkikoneessa SEN TIEDON takia, vai?”
”No tuota.. joo”, Tanska piti pienen luovan tauon ennen kuin jatkoi, ”mutta minun teoriani on, että--”

”Ai nyt sinulla on jo aivoja teoriaankin? Etkö juonutkaan niitä pois jo aikaa sitten?” Norja piikitteli mutta Tanska vain nauroi. ”--En tietenkään. Teoriani siis on, että astianpesukonekin tekisi saman, jos saisi”.
Nauroin ihan vääränä tälle ficille, voi pientä Tanskaa!! Kyllä hän huolehtii ettei Norjan päivät muutu tylsiksi ja pitkäveteisiksi! Voin oikeasti kuvitella tanskan kieppumassa pyykkikoneessa=)

”Mutta bróðir, hän on SINUN OMA idioottisi, älä unohda sitä”, Islanti huikkasi salakavalasti oven takaa ja oli saada oman harhailevan lunninsa niskaansa.

Ja aww, Norjan oma pikku idiootti joka ei itse pídä itseään Idioottina!
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Kuolotar Voi että oot ihana, kiitos♥! Hyvä että tuollainen vanhuskin kelpaa vielä (: Ai että, jo toinen hassu yllärikomentti lyhyeen aikaan, mua hemmotellaan. Mutta vielä kerran kiitos, ja vielä noin pitkä! *ihastelee*
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥