Kirjoittaja Aihe: Unia Pottereista  (Luettu 27073 kertaa)

majoram

• wings of a butterfly
Vs: Unia Pottereista
« Vastaus #20 : 24.07.2011 16:26:35 »
Mun paras(tai pahin XD) potteruni oli se, et Kalkaros oli meidän yläkerran kylppärissä. Sillä oli päällä vaan sydänkuvioiset kalsarit ja se pesi hampaitaan mun hammasharjalla... Lisäksi Kalkkiksella oli unessa ihan helvetin karvanen selkä o_0

Aamulla oli sitten pieniä vaikeuksia harjata hampaita sillä "samalla" harjalla ;D
"When I´m 80 years old and sitting in my rocking chair, I´ll be reading Harry Potter. And my family will say to me: ´After all this time?´ and I will say: ´Always.´" -Alan Rickman

Swiper3

• Vieras
« Vastaus #21 : 24.07.2011 20:33:54 »
Onpas teillä ollut mielenkiintoisia unia :) Omani eivät ole ollenkaan noin mielenkiintoisia, lähinnä sellaisia perus "oletkin noita, osaat taikoa"-unia.

Yksi uni on kuitenkin jäänyt selkeämmin mieleen: Olin Tylypahkassa taikajuomatunnilla ja piti sitten valmistaa joku liemi (en enää muista, että mikä) joka meni tietenkin aivan pieleen. Yllättäen sain sitten Kalkaroksen vihat niskaani :D

Tiara

• lätkätyttö
  • Lady Red
« Vastaus #22 : 27.07.2011 00:44:49 »
Jänniä unia teillä. (: Ihana tuo Valeryn uni. <3

Mä ite oon nähny yleensä semmosia unia missä Voldemort on jahdannut mua ja oon sitte paennu sitä vessaan lukkojen taakse. Yks uni oli aika karmiva kun oli yö ja mä hiippailin meiän pihalla ja Voldemort etsi mua koska mä olin Harryn ystävä ja sitten näin Matohännän meidän roskiskatoksella ja se katto mua sillee pelottavasti. Sit siihen tuli Voldemortkin ja mä lähin kauheessa paniikissa juoksemaan kotiin.

Sitten yhessä unessa Harrylla oli synttärit ja se istu harmistuneena kielletyssä metsässä jossain autossa kun kukaan ei muistanu sen synttäreitä ja yhtäkkii Draco ilmesty siihen, suuteli sitä ja sano hyvää syntymäpäivää. :D

Sitten loput unet on ollu semmosia missä oon ite ollu noitana Tylypahkassa tai oon jotenkin päässy kattoon Potter leffoja yhdessä näyttelijöiden kanssa. Yhessä unessa olin Emma Watsonin ystävä. Mut ne unet on aika hataria. :D Nii ja tää on järkky, yhessä unessa Harry oli ihastunu Bellatrixiin ja niil oli semmone k18 suhde... :s Onneks en muista siitä unesta paljoo mitään. :D
« Viimeksi muokattu: 27.07.2011 00:46:39 kirjoittanut Tiara »

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

J

« Vastaus #23 : 27.07.2011 02:46:27 »
Teillä on kyllä mielenkiintoisia unia, itsellä aika tylsiä. Muistan vaan pari Potter -aiheista unta edes joten kuten. Ensimmäisessä unessa olin Harryn ja kiltalaisten kanssa serkkujeni talossa, ja Harry piti salakuljettaa pois ja hänet kai ahdettiin johonkin laatikkoon ja taistelimme siellä. Toisessa unessa oli parin ystäväni kanssa pakomatkalla silloista ihastustani ja Kalkarosta, jotka halusivat saada haltuunsa jonkin esineen joka minulla oli.
Voices trapped in yearning, memories trapped in time

suklaaponi

« Vastaus #24 : 27.07.2011 15:26:13 »
Onpa teillä ollut jänniä unia. Itse oon tainnu nähhä vaan kerran Pottereista unta, eikä sekään kovin jännää ollut, hupaisaa vaan. Siinä Harrylla oli formspring ja kysyin siltä jotain, että tykkääkö se oikeasti Dracosta. :D En oikein tiiä, mistä toi tuli ku en ees oo mikään kauhee H/D-fani. ;D Vastausta en kyllä kerennyt saamaan. :(
Kom låna törnekronan min
Lid för konsten eller brinn
Jag slåss och håller kroppen varm
En dröm om mammas ömma famn

Sateenkaarimonni

• Vieras
« Vastaus #25 : 27.07.2011 18:45:27 »
Mun paras(tai pahin XD) potteruni oli se, et Kalkaros oli meidän yläkerran kylppärissä. Sillä oli päällä vaan sydänkuvioiset kalsarit ja se pesi hampaitaan mun hammasharjalla... Lisäksi Kalkkiksella oli unessa ihan helvetin karvanen selkä o_0
Meinasin revetä. ♥ Ihana!

Ite oon nähny parisen unta Pottereihin liittyen, mutten edes oikein muista, mitä joissain tapahtui... Kahdessa kuuluin huispausjoukkueeseen ja matsi oli alkamassa. Toisessa lintsasin tunnilta ottelun takia yhen kanssapelaajan painostuksesta, toisessa taas etin hysteerisenä pukuhuonetta ja luutaani (jota en ilmeisesti löytänyt ollenkaan, vaan minun käskettiin ostaa uusi kentältä). Kummassakaan en ehtinyt luudan selkään, olisin halunnut tuntea, miltä unessa lentäminen tuntuu. :(

Yhdessä unessa lensin kuitenkin ehkä metrin luudalla, parempi kuin ei mitään. :D Uni oli hirveän sekava, mutta loppupuolella olin ilmeisesti jotenkin löytänyt Harryn huoneen ja sieltä lapun, jossa käskettiin viedä joku viesti kuumailmapalloon. Viesti oli oikeasti Pimennolta ja jotenkin tiesin, että ansa, mutta kilttinä tyttönä aloin miettiä, miten pääsisin Harryn sijasta viemään viestin sinne lentävään kuumailmapalloon. Siitä vaan harjoittelemaan lentämistä!

Kerran taas olin jossain ihme kioskissa myyjänä ja Harry, Ron ja Hermione pyöri siellä. Pomoni, tai kuka lienikään, ilmeisesti juoni jotain kolmikkoa vastaan ja jos oikein muistan, se aikoi jopa murhata yhden niistä ja se ahdisti mua hirveästi... En fiksuna kuitenkaan vihjannut mitään juonien kohteille.

Evelyn

« Vastaus #26 : 01.08.2011 17:34:30 »
Ah, Potter-unet on parhaita! Harmittavan usein niitä kuitenkin näen, hmph.

Viime yönä näin kuitenkin pitkästä aikaa, mutta oli kyllä kaukana niistä ihanan miellyttävistä ja/tai jännittävistä unista, joita nyt mielummin näkisi. Kaiken kukkuraksi unessa oli Malfoyn perhe, joka suuresti ihmetytti etenkin sen takia, etten oikeastaan paljon koskaan ole ollut kehenkään niistä kovin kiintynyt.

No, anyhow.

Olin kirkossa (joo, olen kesätöissä kirkossa, epäilen tällä olleen jotain vaikutusta paikkaan) oman perheeni ja Malfoyn perheen kanssa. Paikalla oli myös valokuvaaja, joka halusi ottaa upeita perhepotretteja, mutta oli sydänjuuriaan järkyttynyt kun tajusi, että minun perheessä on viisi henkilöä ja Malfoyn perheessä vain kolme. Se kuulemma toi kuviin aiheetonta epätasapainoa. Hetken aikaa kuvaaja pyöri neuvottomana kunnes päätti, että minähän voisin esiintyä Malfoyn perheen jäsenenä!

En ollut lainkaan vaikuttunut ideasta ja ilmaisinkin sen ääneen, mutta valituksiani ei otettu kuuleviin korviin. Lucius oli innoissaan ja hämäristä pakoyrityksistäni huolimatta löysin itseni poseeraamasta alttarilla Luciuksen kainalossa, toisella puolella Draco ja Luciuksen toisella puolella Narcissa. Ilmaisin mielipiteeni tästä järjestelmästä näyttämällä pitkää naamaa ja suututin kuvaajankin siinä samalla.

Lucius oli kuitenkin niin innoissaan, että ravisteli mua kuin jotain räsynukkea ja kuvaajalla oli palaa käämit kun sen kuvista tuli tärähtäneitä.

Perhepotrettien jälkeen alttarille raahattiin pitkä penkki, johon meidän piti istua odottamaan valokuvauksen seuraavaa vaihetta. En edes tiedä mikä tilaisuus se oli, mutta mulla oli joka tapauksessa päällä hame ja korkeimmat korot, jotka omistan. Sipsutin sitten penkin päähän istumaan, murjottavan Dracon viereen.

En tiedä oliko minun saapumiseni se viimeinen ärsyke vai oliko Draco vain odottanut sopivaa kohdetta, mutta kun olin muutaman sekunnin ehtinyt istua sen vieressä, se tuuppasi minua niin kovakouraisesti, että kupsahdin penkiltä alas ja pyörin samalla myös alttarin portaat alas kirkon lattialle.

Suutuin tietenkin moisesta kohtelusta ja marssin ulos kirkosta jättäen valokuvaajan huutamaan perääni (kuvaaminen oli näet kesken).

Marssin kiukuspäissäni ulos vesisateeseen ja lähdin talsimaan 10cm koroissani mutaisella ja vetisellä nurmikolla. Lopulta vain istuin maassa kastuneena, mutaisena ja äkäisenä huutamassa maailmalle, miten paljon vihaankaan Draco Malfoyta.

Yhyy ei ainakaan Malfoyden osakkeet nousseet tämän unen myötä :>

Antelope

• Vieras
« Vastaus #27 : 04.08.2011 14:14:33 »
Hihi, vielä kysyt!

Olen nähnyt aika usein unia Pottereista. Näen usein Voldusta, joka jahtaa minua. Mutta ei minua pelota unessa, koska Voldu on vaan ihku. ♥ : D

Ja näin kerran unta, että olin vanhan kouluni pihalla (missä olin luokat 1.-4) ja nukuin pihalla yön yli. Yhtäkkiä McGarmiwa juoksee koulun sisältä huutaen: "Basiliski on irti, basiliski on irti!" Basiliski kiemurteli ympäri pihaa ja kangisti siskoni, joka oli myös koululla. Uni loppui siihen, että basiliski oli juuri saavuttamassa minua.

Hirnyrkeistäkin on tullut uneksittua...

Antelope ♥
« Viimeksi muokattu: 04.08.2011 14:21:32 kirjoittanut Antelope »

hymykuoppa

• Kuolonsyöjätär
  • You won't get out of life alive - so chill.
« Vastaus #28 : 04.08.2011 14:20:13 »
Mä oon nähnyt monesti samaa painajaista, mun pitää ylittää joku korkea silta, jonka alla on pelkkää tyhjyyttä. Aina mä meinaan pudota, aina en edes uskalla lähteä sitä ylittämään. Viime yönä oli sama juttu, nyt jäin rannalle ruikuttamaan, koska mua pelotti. Mutta aamulla tajusin, että se oli se Tylypahkan silta (on aina ollut), se kiemurteleva ja hauraan näköinen. Ilmankos mua aina pelottaa siitä unessa. Sehän romahtaa saatana heti kun sille astuu!

Kerran kuljin sen yli, kaaduin ja olin pudota sinne tyhjyyteen. No yritin ottaa kaiteista kiinni, mutta siinä ei ollut mitään kaiteita! Sitten se koko helvetin silta teki jonkun ihme zädääm-hypyn ja mä putosin :(
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Eririn

• valomiekkalesbo
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
« Vastaus #29 : 04.08.2011 15:40:54 »
Kaikkien aikojen paras Potter-uneni oli joskus... huhtikuussa? No, joka tapauksessa Harry ja Percy Jackson kilpailivat siitä, kumpi päästää Edward Cullenin ekana päiviltä. En muista kumpi voitti, mutta sain aiheen ficciin, jolla päätin juuri äsken kiusata ihmisiä myös täällä. (Tosin Edwardia emme tule näkemään.)
Mutta joo, kun heräsin ko. unesta, olo oli vähän että mitä hemmettiä ja sitten aloin hihittää.
We had each other. That's how we won.

Potter4ever

• Vieras
« Vastaus #30 : 04.08.2011 18:39:38 »
Näin viimeyönä unta, jossa olin Feeniksin killan salaisessa piilopaikassa. Piilopaikka muistutti kirjastoa; suuri sali täynnä hyllyjä sekä pöytiä ja tuoleja. Paikassa ei ollut yhtään valoa päällä. Joku sanoi, että sytyttäkää valot. Sitten Kalkaros alkoi juoksemaan ympäri salia, painellen valonkatkaisijoita. Minä tietysti lähdin juoksemaan perään. Kalkaros suuttui minulle ja ärjäisi: - Mitä nyt?! Minä tökkäsin häntä keskelle mahaa ja sanoin: - Hippa!
Yhtäkkiä minun pitikin mennä vaijerilla Kotikoloon.  Pääsin ovelle ja koputin siihen. Percy tuli minua vastaan. Joku selosti minulle, että pitää olla samaa mieltä Percyn kanssa, jotta pääsisin sisälle. Percy sitten selosti jotain joulusta ja lahjoista. Sanoin: - Olen samaa mieltä kanssasi. Pääsin sisälle ja uni loppui siihen.

Että tällaista minulla. Suosikkini oli tuo hippakohtaus, varsinkin Kalkaroksen ilme tökkäisyni jälkeen.  ;D

FakeLove

• Sisäinen velho
  • Riippuvainen Severus Kalkaroksesta ♥ PixieBronze87
« Vastaus #31 : 04.08.2011 18:56:25 »
Mä näin viime yönä unta, että ne Kaapparit jahtas mua, kaaduin maahan ja ne tuli siihen, kiljuin "Sirius, auta!" -> Sirius (:-*) hyppäs sinne sivaltamaan kurkkuja auki puukolla ja pääsin pakoon. Koko unen pakoilin niitä ja välillä oli vanhemmat harhauttamassa ym. Lopussa hypin meiän pihan aidan yli ja aitoja tuli vaan lisää ja sit heräsinkin.

Ja Siriushan oli tossa mun kummisetä <3 Tahon nähä unta  :D

// Möh möh, viime yönä ei sitten tullut Severusta :'( Gary Oldmanhan se taas siellä, mut nyt ihan omana ittenään, siis aika lailla Alanin näköisenä. Kaksi pientä ohjattavaa lentokonetta laskeutu meiän mansikkapelloille ja sieltä tuli ulos 3 miestä ja pari naista. Juostiin sinne jonkun tyypin kanssa kysymään mitä kävi. NE PUHU SUOMEA! :o :o Sitten Gary ja miehet meni tupakalle ja mä seisoskelin niitten vieressä. Sit mut herätettiin ;_; perkele
« Viimeksi muokattu: 05.08.2011 10:25:55 kirjoittanut FakeLove »

"Who do you imagine wants to attack children like yourselves?"
"Hmm, let's think... Maybe... Lord Voldemort?"

Suttura

« Vastaus #32 : 06.08.2011 22:49:13 »
AAA ensin näitä lukiessa mietin miksen mä näe näin hauskoja unia pottereista, mutta sitten muistin! Ei apua hahah... Tämän unen näkemisestä on jo ainakin pari vuotta mutta muistan sen selvästi, koska aina säännöllisin väliajoin nauran tälle:D

Oli lopputaistelu, mutta se ei tapahtunut Tylypahkassa vaan jonkun (ei mitään muistikuvaa kenen..) taiteilijan ateljeessa... Olin Harry ja taistelin Dracoa vastaan ja tapoin hänet. Ja siinä samassa hetkessä kun Draco kuoli ja muuttui epämääräiseksi nestelammikoksi (öö?) tajusin kuinka olin aina rakastanut häntä jne. (perus HD fani kun olen;D) Keräsin Dracon rippeet johonkin astiaan ja menin kaatamaan niitä kompostiin (herkkää) ja samaan aikaan kompostille tuli Seamus (tai Dean tai joku.. en muista) samanlainen astia täynnä nestettä kädessään, koska hänkin oli tappanut jonkun. Seamus ehdotti, että kaataisimme nesteet kompostiin yhtä aikaa, mutta minäpä huusin dramaattisesti "EI NE SEKOTTUU!!" Kaikki oli kamalan traagista ja ajattelin lähteä kotiin, koska hei eihän valittua nyt lopputaistelussa tarvita. Muistan ajatelleeni jotain sen suuntaista, että "Tappakoot Voldemortin keskenään." Päästyäni kotiin ja itkeskeltyäni hetken, Draco yhtäkkiä palasi aaveena ja Harry ja Draco olivat juuuuuuuuuri suutelemassa - kun kaverini herätti minut. Kaveri sai kuulla kunniansa: DDD Eipäs enää herättele kesken HD-unien!
Remember remember the fifht of November.

FakeLove

• Sisäinen velho
  • Riippuvainen Severus Kalkaroksesta ♥ PixieBronze87
« Vastaus #33 : 07.08.2011 12:14:51 »
Hahaa, näin unta että taistelin Volden kanssa :D

Leijailin ympäri meiän mummon pihamaata Volden tullessa perässä med kiroukset. Noh, oltiin yhellä katolla ja sain jotenki sen sauvan, taitoin sen katkia ja Volde hävisi. Heh, sitte menin (koulu)junaan ja näin kaverit. Tokasin "Voldemort on kuollut" ja alko kauhee supina. Sit siitä kai tehtiin kirja tjn en muista sitä kunnolla :< Ja kaveri lahjo mut jollain ihme korteilla (jotka tuli pääsiäismunista) kertomaan sen tarinan.

"Who do you imagine wants to attack children like yourselves?"
"Hmm, let's think... Maybe... Lord Voldemort?"

ellastina

• Puuskupuh
« Vastaus #34 : 07.08.2011 17:59:04 »
Just viimeyönä näin unta, että istuin mäkkärissä mun siskon, Harryn ja Dracon kaa. Muistan viel vaan sit sen et Draco imi ranskalaisii hassusti :DD
'Tell me one last thing,' said Harry. 'Is this real? Or has this been happening inside my head?'
'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?'

I!kku

• Rohkelikko
  • I solemnly swear that I am up to no good.
« Vastaus #35 : 10.08.2011 15:26:01 »
Muhaha näimpäs viime yönä unta Kuoleman Varjelusten lopputaistelust, mut tapahtumapaikka oliki salaperäisyyksien osaston se holvikaarihuone joka oli täynnä kahvilapöytii ja sateenvarjoi (TÄH?). No siinä mä sit taistelin Ronin, Harryn ja Hermionen kaa kuolareit vastaa ja yhtäkkii sanottii et tuli joku erätauko. Kaikki tyypit lähti sellasee isoon huoneesee joka näytti pankkiholvilta ja se oli täynnä tietokoneita. Istuin Lunan vieree ja se sano et Voldu oli antanu luvan tehä koneil mitä vaa viel ku oltii elos. Sitte yritin kuunnella musaa juutuupist mut siel ei ollu mitää muuta ku antti tuiskua ja sekös ketutti. Koneet katos ja taistelu rupes jatkuu. Siin vaihees huomasin et unohin miten kaikki loitsut meni ja rupesin huutelee kaikkea randomia PÄZÄM ankeuttajia päin ja se toimi. Lopussa tapeltiin Voldemortia vastaan tuolipinon päältä ja eka joka tippu kuolis. En saanu selville lopputulosta kun mun ilkee pikkuveli tuli huoneesee hakee läppärin laturia ja herätti mut ;( (Sai kuulla kunniansa sen jälkee MUHAHA)

Että tällasta täällä. :D

...Ylpeenä kutsuu Stadiks
siks leimasin kylkeeni IFK
Rakkaudest lajiin En gång, Alltid
Laskin käteni Tölikän asfalttii
ja vannon sen henkeen ja vereen
Helsinki Malminkartanost mereen.

ava by annabella

Penber

• Vieras
« Vastaus #36 : 13.08.2011 12:25:25 »
Pottereista on oikeesti vaa nii läppä nähdä unta :'D.

Kerran näin unta olevani Harry Potter ja miun oli määrä mennä kohtaamaan Voldemort. Kuitenkin sitä ennen olin jossain missä oli muita opiskelijoita ja ennen kuin pääsin jatkamaan matkaani minun tuli tehdä joku outo koe O___O. Se oli sellane, et miu ja jonku toisen oppilaan piti eka riisua omat vaatteet ja laittaa sen toisen vaatteet päällemme. Voittaja oli se, joka oli eka valmis. No mie onneks voitin ja sain jatkaa matkaa. Vähän ajan päästä miuta tuli vastaan Ron, joka antoi mulle 20 euron seleteilä ison tukun. No siitä sitten miu piti mennä johonki labyrinttiin, jonka päässä kohtaisin Voldun. Loppua en muista, mutta matkallani kohtasin Siriuksen.

Viime yönä näin taas unta Pottereista :D. Siinä oli Harry, Ron ja Hermione ja tää oli kai jotenki videopelin tyyppinen. Ainaki jossai kohti meidän piti ylittää silta ennen ku se romahti. Siellä sillalla makasi Ginny (Cos-ikäisenä!) ja seki piti pelastaa. No en kyl muista mite siinä kävi, mut meidän sankarit jatko sellaiseen vanhaan kartanoon, jossa piti päästä jostai aaveista eroon jollain korteilla. En muista ihan tarkkaan kaikkea, mutta yhdessä kohtaa olin Ron ja taioin jolleki miehelle erektion, jotta pääsisin siitä eroon :'DDD.

Oon muistaakseni nähny muitaki Potter-unia, mut nyt en muista niitä.

Aiqsu

• bubble
« Vastaus #37 : 13.08.2011 15:24:39 »
Voi kamala, näin tässä yhtenä yönä ihan liian todentuntuisen unen Pottereista.
Itse katselin tapahtumia Harryn näkökulmasta, ja seiskakirjan tapahtumissa mentiin - jostain syystä olin kuitenkin Ronin ja Hermionen kanssa Tylypahkassa, ja meille luvattiin jotain, että päästään vapaaksi jos joku menee sellaiseen vihreään kammottavaan telttaan, joka oli pystytetty Tylypahkan pihalle (jostain syystä Tylypahka ja sen piha näyttivät ihan entiseltä koulutani, mutta mene ja tiedä...). Hermionehan sinne sitten meni, ja Ronin kanssa siinä sitten seisoskeltiin, kunnes yhtäkkiä minun (=Harryn) päähän pälkähti kamala tieto siitä, että siellä teltassa tapahtui jotain kamalaa. Siihen liittyi jotenkin se Borgin & Burkesilla ollut kunnian käsi, josta oli jotenkin tullut kamala kidutusväline, mutta joka tapauksessa teltasta alkoi kuulua hirvittävää kirkunaa ja Ronin kanssa mentiin sitten kiskomaan Hermione sieltä ulos - vissiin juuri ajoissa, sillä kuolonsyöjät olivat aikoneet tappaa sen ja jotain. Me sitten hypättiin minun hopeanväriseen pikku pösöön ja hurautettiin menemään moottoritielle - minä ajoin ja itkevä Hermione istui pelkääjän paikalla Ronin sylissä. (pieni sisäinen Romionettajani tykkää<3) Neiti kuitenkin toipui siinä matkan aikana, käytiin kaupassakin (minä olin näkymättömyysviitan alla, Hermione yritti valkata mahdollisimman halpoja & terveellisiä ruokia ja Ron heitteli kärryyn valtavia kasoja sipsipusseja, saaden Hermionen valittamaan ;D).
Jotain selkkausta niistä ostoskärrysitäkin tuli, mutta en enää muista mitä. Seuraavaksi suunnattiin Turkuun (hyvä on, nyt menee oudoksi) ja ajettiin johonkin ihme hotelliin, missä pohdittiin montakohan tähteä hotellilla on - kuitenkaan siellä ei ollut paikkoja, joten harkittiin majoittuvamme siellä asuvien serkkujeni luo vähäksi aikaa (joo, ehkä Harrylla on salaisia serkkuja Turussa :'D).  Tiedossa kuitekin oli, että tulisimme roadtrippaamaan ympäri kylää vielä pidemmän aikaa. Siitä sitten heräsin ja voi sitä tuskaa ja hampaiden kiristystä kun tajusin että se ei ollut ollut totta - oli sen verran todentuntuinen uni :'D Itkin ehkä vartin ja sitten pakotin itseni myöntämään, että kirjan hahmot eivät elä muualla kuin kieroutuneessa päässäni. Nyyh.

Wild Child

• Lionheart
  • Mornië alantië
« Vastaus #38 : 30.12.2011 23:23:24 »
Musta tulee isona unitutkija: ihan törkeen mielenkiintonen aihe! ;)

Aina ekana tulee potter-unista mieleen viimekesäinen:
Olin eräällä mökillä, missä käymme joskus kesäisin perheen kanssa. Juu, siinä oli "järvi ihan rannassa" ja järvessä oli saari tai muutama.

Paikalla oli ihan sikana Potter-tyyppejä. Minä olin raskaana. Kaikki luuli että se oli Harryn (ja etenkin Molly oli silleen, "että kyllähän minä tiesin"), vaikka mä kuinka huusin, itkin ja raivosin, että uskokaa nyt että se on Remuksen. (:D)
Muistan, kun katoin Remukseen katseella "auta nyt mua". Mutta se vaan katto mua silleen surumielisesti ja puisteli päätään. Olin vähän kai niin kuin Tonks siinä unessa mutta kuitenkin minä.

Sitten siinä samassa unessa oli joku kisan tapainen, että kuka pääsee nopeiten vastapäiseen saareen. Kaikilla oli jotain ihan ihme vempeleitä siellä järvessä. Jättikumiankkaveneitä muunmuassa. :D Minä pistin räpylät jalkaan ja olin vissiin nopein. Se maha oli aerodynaaminen. ;)
   Saaressa Molly jatkoi mun kiduttamista, vaikka Harrykin tuli siihen puolustamaan mua ja itseään.

W

p.s: Muistan ikuisesti, mun olimme joskus kauan sitten mummolassa ja pikkuveljelläni oli kuumetta. Hän "heräsi" keskellä yötä ja sanoi mummille: "iskä, iskä; mä näin Härri Potterin". Love u, bro. <3
We are Robin Hood.

Hermione Granger

« Vastaus #39 : 31.12.2011 15:34:17 »
Joo, tuli lisää Potterunia mieleen, joten piti tulla tänne niistä kertoilemaan.

Olen nähnyt kaksi erillaista luudallalentounta. Toinen oli sellainen, missä johdin jotain luutaretkiryhmää ja lentelimme talomme ympärillä. Toisessa taas lentelin yksin pihallamme ja törmäsin naapuriemme autoon... Sen jälkeen vielä lensin päin kivimuuria.  ;D

Hermione