Kirjoittaja Aihe: Fanon eli päänsisäinen canon  (Luettu 92068 kertaa)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #20 : 05.04.2011 00:04:20 »
Sirius/James on ihan ehdoton fanonissani, alkaa kouluaikoina  enemmän tai vähemmän kevyenä säätämisenä ja sotkemisena, jatkuu vielä Jamesin ja Lilyn suhteen vakiintuessakin, vaikka Sirius yrittää lopettaa. Homma käy koko ajan synkemmäksi ja samaan sorrutaan uudelleen ja uudelleen, vaikka on vannottu, että lopetetaan. Humalaan hankkiudutaan ihan vaan siksi, että voitaisiin "selitellä" itselle sitä omaa käytöstä, miksi taas herätään "väärästä" sängystä.
Loppupeleissä aina onnetonta ja traagista :'(

Siriuksella on lämpimänharmaat silmät, jotenkin kuvittelen sille aina sellaiset.
Lunalla taas on pitkät ja hontelot raajat ja jotenkin keijumainen olemus, tosi vaaleat ja suorat hiukset, jotka yltävät about olkapäille asti.

Tyttöjen juhlakaavut eivät ole mitään iltapukuja, vaan nimenomaan kaapuja, joissa on edes jonkunlaiset mahdollisesti liehuvaiset hihat ja pitkä helma.

Lainaus
Minun fanonissani Peeta ja Neville ovat pahasti samantyyppiset henkilöt. Syötävän ihania siis ^^
Sama juttu, Neville on vaan jotenkin äärimmäisen kiltti.<3

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 706
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #21 : 05.04.2011 00:37:07 »
Mulla näitä juttuja on ehkä eniten just Remuksesta ja Siriuksesta, ihan vaan kun oon lukenut niistä niin paljon ficcejä (ja kirjoittanut). Remus syö suklaata ja Sirius on vähän rokkarityyppi, joka kuuntelee rahisevia lp-levyjä (Rollareita, The Clashia ym) jollakin halvalla jästivekottimella jonka se on raahannut Tylypahkaan ja saanut sen toimimaan omilla keinoillaan. Remus katselee vierestä vähän päätään pyöritellen kun Sirius sotkii asioitaan ja on vastuuton ja antaa hiustensa kasvaa, mutta loppupeleissä se aina on siinä vierellä. Ja hei, oon lukenu aika monta ficciä joissa Remuksella on ranskalaiset sukujuuret! Ainakin Shoebox Projectissa taitaa olla, ja monessa muussakin englanninkielisessä. Ja sitten oon törmännyt myös moniin joissa se on puoliksi skottilainen. :D

Mun mielestä Lilyllä ja Remuksella ei ollut juttua, mutta jossain vaiheessa Lily ehdottomasti oli ihastunut Remukseen, ehkä toisinkin päin. Mitään ei vaan koskaan tapahtunut, ja lopulta niistä tuli vaan tosi hyviä ystäviä.

Lainaus
Mitäs muuta.. Oon aina ollu sitä mieltä että Hermione pettää Ronia (kun ne on jo naimisissa), ja Ron ei tajua mistään mitään.

Heei, tosi mielenkiintoinen idea! Tästä taitaa tulla munkin fanonia. :D

Mitäs muuta.. Ehkä tuun lisäileen sitten kun jotain tulee mieleen.
I've got blisters on my fingers!

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #22 : 05.04.2011 09:11:54 »
Ja mie olen päättänyt, että Remus tykkää The Beatlesista (se vaan on sen tyylinen, hahah). Ja olen aina kuvitellut, että Lily olisi joskus ollut ihastunut Remukseen, siihen suuntaan ei kyllä ainakaan ole vissiin kirjoissa vihjattu..?

Jotenki sama vika täällä. Sitten jostain syystä mun päässä asia on niin että Remus on myös musikaalinen ja osaa soittaa pianoa ihan superhyvin. Eikä Remus osaa mun mielestä luistella.

Tosta suklaasta puhuttiin, itselläni on sellainen käsitys, että Remus tykkää tarjota suklaata eri muodoissa kaikille, mutta ei itse sitä syö juurikaan.

Tää juttu on niin fanon mun mielestä, listikää mut vaan ihan miten haluatte, mutta olen 100 % varma, että 1981 tapahtumien jälkeen Remuksesta tuli alkoholisti ja hän eli alkoholihuuruisaa muutamia vuosia.

Miksi mulla on Remuksesta vaan kaikkia fanon juttuja? EI kestään muusta? 

- Paitsi että mun mielestä Alastor on ollut komea nuorempana : D paljon komeempi ku joku Tom!

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #23 : 05.04.2011 09:22:54 »
Lainaus
Tyttöjen juhlakaavut eivät ole mitään iltapukuja, vaan nimenomaan kaapuja, joissa on edes jonkunlaiset mahdollisesti liehuvaiset hihat ja pitkä helma.

Amen. Esimerkiksi se Hermionen talvisilkkinen upea luomus, niin tuli mieleen vähän sellaiset tv-sarja Merlinin mekot. Mutta kuitenkin niin, että nekin olivat kaapuja, eivät leninkejä.

Muutenkin ärsyttää, että esim. elokuvissa puvustus on tuotu niin tavallisena esille. Omassa Pottermaailmassani kaikilla on kaapuja, ja sellaiset asiat kuin farkut eivät edes vieraile koko paikassa. Kaikilla on se koulupuku - paitsi kapinoivilla teineillä.
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #24 : 05.04.2011 09:34:54 »
Lainaus
Bellatrixillä oli suhde Rabastaniin ennen avioliittoa Rodolphuksen kanssa.
Täysin samaa mieltä. Lisäksi olen edelleen vahvasti siinä uskossa, että Bellatrixin lapsettomuus johtuu siitä, ettei hän yksinkertaisesti voi saada lapsia.

Ja joo, Sirius on rokkari, ihan selkeästi


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #25 : 05.04.2011 09:50:18 »
Tai halua saada. Rowlinghan on käsittääkseni sanonut, että Bellatrix ei ole koskaan rakastanut Rodolfusta. Tai ainakin niin, että niiden avioliitto ei ole ollut rakkausavioliitto.
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #26 : 05.04.2011 11:20:25 »
Mielenkiintoinen keskustelunaihe, kiitos aiheen aloituksesta! :)

Lainaus
Millaisia fanon"tietoja" teillä itsellänne on kirjoittajina? Entä millaisiin olette törmänneet tekstejä lukiessa?

Niitä yleisimpiä fanon-uskomuksia lienevät Dracon "jäänsiniset" silmät, joita ainakin ennen ylistettiin ficissä jos toisessakin (harmaiksi niitä lienee kirjoissa kuvailtu), ja Malfoyn perheen synkät salaisuudet; Narcissan kylmyyden ja Luciuksen väkivaltaisen luonteen ja vieraissa juokseminen, vaikka loppujen lopuksi viimeisimmät kirjat paljastivat todellisen canonin onnellisen perhe-elämän ja välittämisen. (Mikä minusta oli kylläkin tosi suloista!)  

Se, että Lily on kenties joskus tykännyt Remuksesta tai ainakin että Remus on taatusti tykännyt Lilysta, on minusta sellainen asia, joka paistaa jollain tapaa läpi muualtakin kuin mainitusta elokuvan kohtauksesta, vaikka siihen ei suoraan viitatakaan. Minusta tuntuu hyvin ilmeiseltä, että kun kerran yksi jos toinen tykkäsi Lilysta, myös Remus olisi voinut olla yksi heistä, ja joutunut luopumaan unelmastaan ystävänsä hyväksi. Juuri sellainen "syvä tukahdutettu rakkaus, joka ei koskaan päässyt edes kokeilemaan siipiään".

Ihan minun omia päänsisäisiä fanon-juttujanikin löytyy. Sellaisia joita on tullut omaan kirjoittamiseen "tosiasioiksi" tai oletusarvoiksi, ovat ainakin Kotikolo ja Kalmanhanaukio, myös Severuksen pikku piilokoti - paikkoina ne ovat minulle todellisempia sellaisina kuin ne olen itse kuvitellut ja kirjoittanut, kuin kirjoissakaan (joiden kuvaukseen ne tosin pohjautuvat) saati elokuvissa.

Ikioma fanon-pari, jota aivan rakastan, on Kingsley/Rosmerta! Vaikka en ole paljon tällä parituksella ficcejä julkaissut, kotikoneella niitä kyllä riittää. Samoin George/Verity the kauppa-apulainen on sellainen pari josta itse tykkään hurjasti, vaikka heistä olen kirjoittanut vain yhdessä omassa ficissäni (Samainen WCSI 2), mutta ideoita aiheesta löytyy lisääkin ja nämä parit ovat pyörineet niin paljon omassa mielessä että tuntuvat melkein todelta. ;)
« Viimeksi muokattu: 05.04.2011 11:22:15 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #27 : 05.04.2011 11:26:38 »
Lainaus
Ja jostain syystä tykkään ajatella niin, että Malfoyn residenssissä Narcissa on pettävä vaimo, joka esittää kulisseja epätoivoisesti ylläpitävän Luciuksen rinnalla herkkää ja hiljaista.
Aika jännää, mä juuri ajattelen toisinpäin! :D Että Lucius on se pettävä mies, ja Narcissa... No se on vaan kylmä.

Mun suurimmat fanonjutut on kuolonsyöjiin liittyviä, kun paljoa muista hahmoista en edes ficcejä lue. Malfoyt, Lestranget ja Macnairit on aatelisia tai ainakin hienostolaisia, Nottit ja Dolohovit on jotain rikollisia. Theodorella ja Daphnella on suhde joka kestää kuolemaan saakka ja niillä on jättimäinen lapsikatras (ja Daphnella on syömishäiriö). Rookwoodilla on aina kanki perseessä. Mulciber on keikari. Barty ja Regulus oli bff siihen asti kun Reg vaihtoi puolta (ja ne veti huumeita ja meikkas ja käytti näyttäviä vaatteita). Fenrir on kuuma (nuorten)naistenmies. Bellatrixillä oli suhde Rabastaniin ennen avioliittoa Rodolphuksen kanssa. Carrowit harrastaa insestiä. Ja sitä rataa. Ihanan värikäs yhteisö. ♥ Niin ja, niillä on se koulutusjärjestelmä; kokeneempi ottaa jonkun aloittelijan hoiviinsa ja saa palvelukseksi... No, kunniaa tietty ja kisälliltä vähän muuta. Ja Tomilla ja Minervalla oli takuulla suhde nuoruudessa! Samoin kuin Albuksella ja Gellertillä, mut se onkin jo canonia.

Muuta ei tule mieleen.

//
Lainaus
Oot lukenu ReginaRiddlen ja Pyhimyksen raapaleketjuja?
E-en tietenkään... :'>
Ai niin, apua, unohdin Reginan ja Pyhimyksen raapaleet ihan kokonaan aikaisemmin :--D

Mutta joo, nekin ovat mulle muodostuneet fanoniksi, kun Theosta, Daphnesta ja muista kuolonsyöjistä ei kirjassa paljon mitään ole... Välillä mie oikeesti unohdan, että esimerkiksi Innaa ei ole oikeasti kirjoissa, haha.

Mielenkiintoinen keskustelunaihe, kiitos aiheen aloituksesta! :)

Lainaus
Millaisia fanon"tietoja" teillä itsellänne on kirjoittajina? Entä millaisiin olette törmänneet tekstejä lukiessa?
Se, että Lily on kenties joskus tykännyt Remuksesta tai ainakin että Remus on taatusti tykännyt Lilysta, on minusta sellainen asia, joka paistaa jollain tapaa läpi muualtakin kuin mainitusta elokuvan kohtauksesta, vaikka siihen ei suoraan viitatakaan. Minusta tuntuu hyvin ilmeiseltä, että kun kerran yksi jos toinen tykkäsi Lilysta, myös Remus olisi voinut olla yksi heistä, ja joutunut luopumaan unelmastaan ystävänsä hyväksi. Juuri sellainen "syvä tukahdutettu rakkaus, joka ei koskaan päässyt edes kokeilemaan siipiään".
Mmm, jotenkin näin minäkin olen ajatellut.
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #28 : 05.04.2011 11:34:02 »
Se, että Lily on kenties joskus tykännyt Remuksesta tai ainakin että Remus on taatusti tykännyt Lilysta, on minusta sellainen asia, joka paistaa jollain tapaa läpi muualtakin kuin mainitusta elokuvan kohtauksesta, vaikka siihen ei suoraan viitatakaan. Minusta tuntuu hyvin ilmeiseltä, että kun kerran yksi jos toinen tykkäsi Lilysta, myös Remus olisi voinut olla yksi heistä, ja joutunut luopumaan unelmastaan ystävänsä hyväksi. Juuri sellainen "syvä tukahdutettu rakkaus, joka ei koskaan päässyt edes kokeilemaan siipiään".

Ihan minun omia päänsisäisiä fanon-juttujanikin löytyy. Sellaisia joita on tullut omaan kirjoittamiseen "tosiasioiksi" tai oletusarvoiksi, ovat ainakin Kotikolo ja Kalmanhanaukio, myös Severuksen pikku piilokoti - paikkoina ne ovat minulle todellisempia sellaisina kuin ne olen itse kuvitellut ja kirjoittanut, kuin kirjoissakaan (joiden kuvaukseen ne tosin pohjautuvat) saati elokuvissa.


Nyt kun sanoit asian noin, niin alan kallistua itsekin tuohon Remus/Lilyyn, että Remus on epäitsekkäänä henkilönä luopunut unelmastaan jotta hänen ystävänsä saisi onnen :) Perus Remusta sanoisinko.

Kotikolo tuo rakkauden ja rauhan tyyssija <3 Ehdoton suosikkini miljöönä, josta olen kanssa luonut omia mielikuvia. Kalmanhanaukiosta on kyllä sellaiset fanon mielikuvat ettei oo tosikaan, se ei todellakaan ole elokuvissa ja kirjoissa niin monikerroksinen ja ulotteinen, eikä kotoisa minkälaiseksi olen sen ficceihini määritellyt, luulenpa että Mollylla on hyppysensä pelissä tässäkin asiassa


Mun mielestä Astoria Greengrass ... no ei sille oo mitään oikeaa mielipidettä koska aina kun puhutaan tästä neidistä, mun päähän tulee kuva Sydämen asian/Heartbeatin Claude Jeremiah Greengrassista, joka on sellanen spurgu ja kauppamies :'')

Minkälainen Kingsley Kahlesalpa on teidän fanon mielikuvissa?
Utelias kun olen  :D

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Ryminä

  • ***
  • Viestejä: 559
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #29 : 05.04.2011 11:45:14 »
^ Tota noin...mun Kingsley ei ole tummaihoinen ;D Siis vaikka se kirjoissa ihan selkeästi sanotaan :P
Jotenkin alusta lähtien mielsin sen vaaleaihoiseksi (joo, pitäkää mua rasistina :P) ja vaaleana se on myös pysynyt vaikka oon yrittänyt sitä tummaksi mielessäni saada. Ja luonteeltaan sellainen jämpti asialinjan mies, jolta ei paljon vitsi lennä. Ja jos lentää, niin sitten sellainen vakavalla naamalla heitetty vitsi, jota kaikki ei välttämättä vitsiksi tajua.

Ehkä outo käsitys, mutta käsitys kuitenkin :-X

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #30 : 05.04.2011 11:54:11 »
Kingsley on pitkä ja raamikas, tummaihoinen ja syvä-ääninen. Rengas korvassa. Ja ehdottoman homo <3

Kingsley on rauhallinen, mutta tilanteen tullessa päälle kovinkin kiihkeä. Löytyypä sieltä vähän epävarmuuttakin, mutta aika vähän. Kingsley on sellainen, joka tekee mieluummin kuin jää odottamaan, että joku muu toimisi.

Saatan pohjata mielikuvani aika pahasti vanhaan Kingsley/Bill ficciini Töissä (K-18) :P
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #31 : 05.04.2011 11:56:45 »
Minun Kingsleyni on kyllä tumma, ja hyvin lähelle samanlainen kuin Bbuttiksenkin silmissä, paitsi että ehdottomasti hetero. ;) Jämpti, vetovoimainen herrasmies. Ihan tekisi mieli pistää linkki aiheeseen liittyen, toivottavasti se on sallittua. (Ellei, niin saa editoida pois.) Johtolangan varassa, K-15, romanttinen huumori.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #32 : 05.04.2011 12:01:10 »
Kingsley on pitkä ja raamikas, tummaihoinen ja syvä-ääninen. Rengas korvassa. Ja ehdottoman homo <3

Kingsley on rauhallinen, mutta tilanteen tullessa päälle kovinkin kiihkeä. Löytyypä sieltä vähän epävarmuuttakin, mutta aika vähän. Kingsley on sellainen, joka tekee mieluummin kuin jää odottamaan, että joku muu toimisi.

Saatan pohjata mielikuvani aika pahasti vanhaan Kingsley/Bill ficciini Töissä (K-18) :P

Homo Kingsley? No jo on aikoihin kuultu! Musta tuntuu että mut jyrätään taas : D kun olen heterouden kannalla tässäkin asiassa. Itse olen nimittäin käyttänyt Kingsleytä Tonksin syrjähypyssä. Siinä olen samaa mieltä, että se on pitkä, raamikas, tummaihoinen, syvä-ääninen (ja komea).  Ei sellanen mölli joka se on elokuvassa.

Minun Kingsleyni on kyllä tumma, ja hyvin lähelle samanlainen kuin Bbuttiksenkin silmissä, paitsi että ehdottomasti hetero. ;) Jämpti, vetovoimainen herrasmies. Ihan tekisi mieli pistää linkki aiheeseen liittyen, toivottavasti se on sallittua. (Ellei, niin saa editoida pois.) Johtolangan varassa, K-15, romanttinen huumori.


Komppaan.  Ehdoton herrasmies! Minkähän takia on olemassa vain kaksi vaihtoehtoa? Herrasmies ja Itsekeskeinen lipevä paska?

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #33 : 05.04.2011 12:31:51 »
Okei, mä hyväksyn että Kingsley saattais olla kaksineuvoinen :D Mut se on kyllä varattu Billille <3



// Ei oo vaa kahta vaihtoehtoa. Kingsley ei oo pelkästään herrasmies, kyllä se osaa olla röyhkeäkin jos niin vaaditaan. Mutta se ei oo sellanen... hmm, miten se sanotaan. Se tietää rajansa.

/// Ja voivitsi, Fio, mun on pitänyt lukee toi sun ficci, tai siis ne molemmat, jo ajat sitten <3 ...mä lupaan kunhan KKKK on valmis, niin sitten luen! :)
« Viimeksi muokattu: 05.04.2011 12:33:34 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #34 : 05.04.2011 12:35:14 »
Okei, mä hyväksyn että Kingsley saattais olla kaksineuvoinen :D Mut se on kyllä varattu Billille <3

// Ei oo vaa kahta vaihtoehtoa. Kingsley ei oo pelkästään herrasmies, kyllä se osaa olla röyhkeäkin jos niin vaaditaan. Mutta se ei oo sellanen... hmm, miten se sanotaan. Se tietää rajansa.


Meinasin lähinnä että yleisesti miesten kuvailuissa ei ole kuin ne kaksivaihtoehtoa, harvemmin on siitä välistä.

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #35 : 05.04.2011 15:52:17 »
Mulla on hirveesti fanon aiheita, mutta listaan niitä, jotka tulee nopeiten mieleen

*Hermionella on joko vihreät tai ruskeat silmät...(periaatteessa vihreät sopivat paremmin..en ees muista onko kyseistä seikkaa kirjoissa mainittu..on tooosi kauan aikaa kun olen ne viimeksi lukenut.)

*Dracon silmät ovat joko siniharmaat tai haalean siniset(tämä taas riippuu paljon siitä mitä itse haluan ficeissä kirjoittaa :D)

* Ronista tulee aikuisena komea, samoin kuin F/G/B/C myös..Percy jää aina sinne rumuuden puolelle...(en tiedä miksi näin, mutta en mahda sille mtn..)

*Ron muistuttaa myös minun aivoissani hirvesäti Billiä...sanoo vastaan ja kiusaa äitiään(eri tyyliin kuin kaksoset...kunhan saa hieman itseluottamusta)

*Ginyllä on vihreät silmät(johtuu siitä, että miellän H/G canonin hyvin paljon "historian toistoksi = L/J")(en kyllä pidä hahmosta muutoin yhtään)

*Sirius on sellainen hmm... (Dean Winchester tyyppinen..., mutta rakkaiden eteen tekee mitä vain)<3

* Remus on älykäs ja eurooppalaista syntyperää...+meripihkanväriset silmät(tai suklaanruskeat(fazer<3))

*Neville on hiljainen ja syrjään vetäytyvä,  mutta todellisuudessa hirveän älykäs

*BLAISE ZABINI voi olla mitä vain, koska hänestä ei paljon puhuta<3<3<3<3 (joten minulla on täysin oma Blaise ^^)

*Hermione/Kalkaros ei välttämättä ole kaukaa haettua, koska omasta mielestäni Severus kuitenkin kunnioittaa älykkäitä ja tiedonhaluisia ihmisiä, mutta periaatteesta ei voi tätä ääneen tytölle sanoa...(se olisikin skandaali xD )

* J/S ei ole myöskään kaukaa haettua..liiiiian hyviä ystäviä..ja veikkaan Jamesin menneen velvollisuudesta naimisiin Lillyn kanssa..ja no minulla on tähänkin tyystin oma fanon tarinani.. :D

* Harrylla on pakko mielle Dracoon ja toisin päin..(tästä ei pääse yli eikä ympäri..ei myöskään ohitse tai saatikka sitten alitse.. xDD)

* Luna on oikeasti hirvittävän älykäs ja ihastunut Harryyn (riippuu tietysti haluanko näin asian olevan...ficeissäni..)Ja jollain tasolla Harry on myös kiinnostunut Lunasta(elokuvat ainakin antavat sellaisen vaikutelman)

* Pansy on oikeasti kaunis..., vaikka hänet rumaksi kuvataan..mutta silti....(en uskoisi Dracon edes sietävän rumia ihmisiä ympärillään...Grabbe ja Goyle nyt ovat taas asia erikseen... -___-''')


no jos vaikka lopettaisin tähän.. :D Mutta tässä oli vain muutama ja vain minun ajatusmaailmaani.. :)
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

cooperaur

  • grieving widow smith
  • ***
  • Viestejä: 618
  • multipussies on vaa porttihuume
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #36 : 05.04.2011 16:42:51 »
Hmm, tosta Remuksen ja Lilyn jutusta tai ainakin Remuksen ihastuksesta oon samaa mieltä monien kanssa.

*Hermione/Kalkaros ei välttämättä ole kaukaa haettua, koska omasta mielestäni Severus kuitenkin kunnioittaa älykkäitä ja tiedonhaluisia ihmisiä, mutta periaatteesta ei voi tätä ääneen tytölle sanoa...(se olisikin skandaali xD )
Varmaan vaikuttaa tähän aika paljon se, että luen Snarmionea kohtuu paljon, mutta on se mun mielestä huomattavasti uskottavampaa kuin vaikkapa H/D (ihan randomilla nyt vaan H/D, ei mitn vihoja ko. paritusta kohtaan! :D), koska kyllä aina ensinnäkin kahden canonissa heteron heteroseksuaalinen suhde on todennäköisempi kuin kahden canonissa heteron homoseksuaalinen suhde, you know? :D No mm, toisaalta nyt kun miettii, käykö jostain canonissa edes ilmi että Draco olisi välttämättä hetero? :O Harrysta se tulee ilmi ihan selkeästi.

Lainaus
* Luna on oikeasti hirvittävän älykäs ja ihastunut Harryyn (riippuu tietysti haluanko näin asian olevan...ficeissäni..)Ja jollain tasolla Harry on myös kiinnostunut Lunasta(elokuvat ainakin antavat sellaisen vaikutelman)
Samaa mieltä tuosta älykkyydestä, onhan se kuitenkin Korpinkynnessä. Tosta ihastumisjutusta en niinkään tiedä, musta se tuntuu enemmän semmoselta mitä leffantekijät on lisänny saadakseen lisää draamaa tai jtn.

Sirius nyt on ihan varmasti umpihomo ja sillä on oikeasti tosi huono itsetunto.
Ei ollut gluteenia Hitlerin aikaan.
- Steve Rogers


Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #37 : 05.04.2011 20:03:18 »
No mm, toisaalta nyt kun miettii, käykö jostain canonissa edes ilmi että Draco olisi välttämättä hetero? :O Harrysta se tulee ilmi ihan selkeästi.
Kyllä mäkin luulin 15-vuotiaana ja vielä 17-vuotiaanakin olevani hetero. Jotenka se, että Harry kirjoissa ei koskaan ajattele pojista silleen *köhsejotaikaipaatenitenköh* (ei se kyllä ajattele niin juuri tytöistäkään, siis aika pinnalliseksihan se Harryn suhde-elämä kirjoissa jää ;)) niin eihän se tarkoita mitään. Mieli muuttuu. Eikä sitä ole epilogissakaan kiveen kirjoitettu, että H/G ja R/Hr olisivat parit. Mun sateenkaarilasien läpi ne näyttää neliapilaperheeltä: H/R ja G/Hr <3


;)


// Aa, niin joo. Sekä Hermionen että Ginnyn silmät on ruskeat, canon-fakta. Ja Dracon harmaat silmät mainittiinkin jo aiemmin ketjussa. Ronilla siniset, ja mulla on fiilis, että Charlien tai Billin silmät on kans mainittu, ehkä Charlien. Mistä tulikin mieleen, että kirjoissahan Ron ja Percy sekä Bill niputetaan honteloiksi/pitkiksi kun taas kaksoset sekä Charlie rotevammiksi ja lyhkäsemmiksi. Tätä mielikuvaa häiritsee valtavasti pitkät Phelpsin pojat eli siis leffa Feorge :E
« Viimeksi muokattu: 05.04.2011 20:35:12 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #38 : 05.04.2011 20:33:54 »
Oon samaa mieltä ton Remus/Lilly asian kanssa :)

*Mullaki voi vaikuttaa että luen snarmione (severus ja hermione vaan kuuluu toisilleen..)

*sitten tähän mitä 19v myöhemmin tapahtuu...en oikeen osaa kuvitella sitä silleen, mutta jos haluan ajatella lempiaiheeni mukaan niin tavalla tai toisella Harrylla ja Dracolla on ollu suhde ja menny poikki ja tsädäm Harry onkin taas Ginnyn kanssa(LAASTARI) ja ne pari muksuu...niin no...mut kuitenkin Harry ja Draco kuitenkin nyökkää toisilleen siel asemalla niin niil on viileet välit, mut ei ne ainakaan oo toistensa kurkuis kii tai et Harry olis raahaamas sitä Azkabaniin sen tekojen vuoks.. (kamalan vaikeet selittää :D mut toivottavasti pääpointti tuli selväks :D  )
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #39 : 05.04.2011 20:44:38 »
Lainaus
Sirius nyt on ihan varmasti umpihomo ja sillä on oikeasti tosi huono itsetunto.
Hyvä, ettei sattunut olemaan mitään nestettä suussa, olisi pärskähtänyt näytölle :D
Siriuksen homouteen yhdyn siinä mielessä, että ainoa suhde, jossa Siriuksella on oman fanonini mukaan ollut sydän mukana oli Jamesin kanssa. Siriuksella on tietysti ollut runsain mitoin tyttöystäviä/yhden yön juttuja, mutta pelkästään seksin tai pakenemisen takia, ei Sirius rakastanut sillä tavalla ketään muuta kuin Jamesia.
Siriuksen ja Harryn suhde onkin sitten kinkkisempi juttu, en oikein pääse itseni kanssa yhteisymmärrykseen siitä...


Pansylla on musta polkkatukka, mutta tuokin käsitys tainnut tulla ihan vaan kolmosleffan takia.

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.