Kirjoittaja Aihe: Mitään aitoa ei kyetty näkemäänkään, S  (Luettu 2048 kertaa)

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Mitään aitoa ei kyetty näkemäänkään, S
« : 09.07.2009 02:10:02 »
Disclaimer: Kaikki, minkä tunnistatte J.K.Rowlingille kuuluvat hänelle.

Kirjoittaja: Venomous
Beta: Pics
Paritus: Hermione/Draco, Harry/Ginny
Ikäraja: sallittu
Genre: raapale, fluffy. toivottavasti?

A/N: Tää menee Kohtaa ennakkoluulosi -haasteeseen aiheilla het, ficissä esiintyvät paritukset ja fluffy. En ole nyt varma onko tämä niinkään ällöfluffya, mutta kuitenkin. Onko tämä fluffya? Ja osastohaasteeseen toki. En osaa yhtään ajatella mitä mieltä olen tästä, koska yhdistin tähän minua vähiten viehättävät aiheet. Kommenttianne arvostan.


                            Mitään aitoa ei kyetty näkemäänkään

Hermione ja Ginny olivat ystävinä niin erilaisia, kuin ystävät ylipäätään voivat olla. Ja niin olivat Harry ja Dracokin. Ginny ei pitänyt Harrya komeana, ehei, mutta Harry oli rohkea ja kuuluisa ja sitä hän miehessä rakasti. Ginny oli kaunis, mutta häntä ei oltu niskaan kaartuvien silkkilaineiden ja huulten lisäksi huimallakaan älyllä suotu.

Draco taas, hän tiesi ettei Hermione ollut kaunis tai viehättävä, mutta Draco, hän näki vain upean naisen ja loistavan älyn, hymyn jota rakasti katsella koetulosten jälkeen. Ja Hermione rakasti jokaista piirrettä ja elämänviivaa ja hammasta pojassa, siinä johon hän ihastui ja adoniksessa johon rakastui.

Itsensä he kliseisiinsä vähitellen hukuttivat.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 15:45:35 kirjoittanut Surunmurhaaja »
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 754
Vs: Mitään aitoa ei kyetty näkemäänkään, S
« Vastaus #1 : 09.07.2009 16:17:36 »
Apua! :D

No ei. Fluffyä koko raapale ei ollut, mutta alkoi vähän fluffyinhottamaan tuo Hermionen ja Dracon välinen suhde. Se oli siirappia. Enimmäkseen virnistelin Harryn ja Ginnyn toisissaan rakastamille asioille.

Huh, voi hitto. Tämä oli kyllä aika mahtava  ;D Toivottavasti arvostat tätäkin kommenttia, armottoman turha tämäkin tosin on, etkä ota nokkiisi vaikka nauroinkin tälle. Kiitos piristeestä!  ;)


//ja sekavakin tämä on. Kommentti siis.

between the sea
and the dream of the sea

Sirina Black

  • Queen of the Beasts
  • ***
  • Viestejä: 4 172
  • Love is a killer that never dies.
Vs: Mitään aitoa ei kyetty näkemäänkään, S
« Vastaus #2 : 09.07.2009 16:24:25 »
Ei varmaan tule yllätyksenä, että repesin täydellisesti lukiessani tätä?!?  ;D Ilmeeni oli jotain väliltä o__O ja XDDD

Oli tosiaan, hmmm, sanotaanko aika kliseinen, mutta ei haittaa. Hauskuus korvaa puuttuvan...  ;D


Lainaus
Itsensä he kliseisiinsä vähitellen hukuttivat.
*triple-total-CAPSREPS* Ihana lopetus, vallan valloittavan ihana... XDDD


*Sirina kiittää ja kumartaa*
Sodan ensimmäinen uhri on totuus.

Index librorum prohibitorum.
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Kahvin tulisi olla mustaa kuin helvetti, väkevää kuin kuolema ja makeaa kuin rakkaus.

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Mitään aitoa ei kyetty näkemäänkään, S
« Vastaus #3 : 09.07.2009 16:37:47 »
hiddenben, thänks! onnistuin tekemään siirappia? tavoite saavutettu! <3 Joo mä tiedän, että tämä on vähän outo joten en toki ota nokkiini. Tälle saa nauraa rauhassa. :D

Sirina, itse asiassa täydellinen repeäminen tuli, mutta se on kivaa kun ihmisillä on hauskaa ja niin <3 Mä ajattelin tehdä seuraavaksi tähän haasteeseen ficin aiheella ooc Severus, mutta luulen, että säästän teidät ja itseni siltä:D Kiitos sullekin kommentoinnistasi!
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala