Kirjoittaja Aihe: Kaikkien noiden tähtien joukosta... ( James/Sirius, S )  (Luettu 3259 kertaa)

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Title: Kaikkien noiden tähtien joukosta...
Author: Minä, eli FlowerLadies
Pairing: James/Sirius
Raiting: S
Summary:  
Puhuimme kaikesta, ja tottakai siis myös tytöistä.
Juuri ennen kun minä nukahdin sinun käsivarsillesi kysyin kenet valitsisit koko koulusta, myös pojista.
Huomasit että olin viimein nukahtanut, ja painoit suukon huulilleni ja kuiskasit:

"Sinut. Kaikkien muiden joukosta minä valitsisin sinut."


A/N: Osallistuin tällä kirje-haasteeseen, ja kirjoitin nyt tämän hyvinkin pikaisesti  :) tätä ei ole betattu, tai mitään, joten takuulla löytyy virheitä, ilmoitelkaa niistä niin korjaan ne  ;)
Toivottavasti tykkäätte         :33









1.Kirje

                                                                                                                       28. lokakuuta 1981






Rakas James...

En itsekään tiedä miksi kirjoitan sinulle.
Ei, kyllä minä taidan tietää, mutta tämä on silti väärin, tiedän ettei minun pitäisi.

Me olemme olleet parhaita ystäviä aina.
Siksi minun mielestäni meidän pitäisi pystyä kertomaan toisillemme kaikki.
Ja nyt, minä kerron sinulle syyn miksi kirjoitin tämän kirjeen...


Muistat varmaan sen yön kun istuimme rohkelikon oleskeluhuoneessa, koska minulla oli niin kova päänsärky, etten saanut unta, enkä suostunut menemään sairaalasiipeen. Sinä halasit minua ja sanoit, että sinäkään et nukkuisi jos minä en pystyisi.

Sinä lupasit ettet lähtisi mihinkään, mutta uhkasit että kantaisit minut sairaalasiipeen omin hauiksin jos päänsärkyni pahenisi.

Puhuimme kaikesta, ja tottakai siis myös tytöistä.
Juuri ennen kun minä nukahdin sinun käsivarsillesi kysyin kenet valitsisit koko koulusta, myös pojista.
Huomasit että olin viimein nukahtanut, ja painoit suukon huulilleni ja kuiskasit:

"Sinut. Kaikkien muiden joukosta minä valitsisin sinut."

Sitten sinä lähdit.
Ja enhän minä nyt oikeasti ollut nukahtanut, ajattelin vain ettet kuitenkaan vastaisi jos olisin hereillä, en toki kyllä odottanut että vastaisit noin, mutta sitä minä toivoin.

Että sinä valitsisit minut. Sitä minä toivoin koko sydämestäni.

Kerron tästä sinulle vasta nyt, koska nyt uskallan tunnustaa sinulle että...
ei.
Minä en taida vieläkään uskaltaa, mutta minun on pakko. Koko sydämeni huutaa sinua.
Vain sinua.

Minä rakastan sinua James Potter, olen aina rakastanut. Tajusin sen vasta tuon suudelman jälkeen,
mutta aina se on sydämessäni ollut.
Se tunne.
Ja sinä.


Tiedän ettet ehkä halua vastata tähän kirjeeseen, enkä minä todellakaan sinua siihen pakota, sinähän olet nyt naimisissa Lilyn kanssa.
Mutta minä toivon että sinä vastaat, sillä haluan kuulla vieläkö sinä valitset minut kaikkien muiden joukosta.

Sinun, ikuisesti

Anturajalka











2.Kirje


                                                                                                              31. lokakuuta 1981




Sirius...


Luin kirjeesi, ja..
se yö, josta kirjoitit.

Muistan sen kuin eilisen. Niin klisee kuin tuo lause onkin, se on ihan totta, sillä en ole ikinä unohtanut sitä, en ole voinut unohtaa.

Vannoin rakastavani Lilyä aina, myötä- ja vastamäessä.
Kun sanoin tahdon, sanoin sen ajatellen sinua.
Vain sinua minä voin rakastaa ehdoitta, vain sinua minä ajattelin aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi.

Aloin alun perinkin seurustella Lilyn kanssa vain unohtaakseni sinut. Ja voidakseni ajatella että olen hetero.
Mutta nyt olen satavarma siitä etten ole.


Tiedän että kuulostan hyvin siirappiselta Sirius, eikä se ole minun tapaistani kuten tiedät,
mutta haluan myös että tiedät, että vieläkin, minä valitsen sinut kaikkien muiden joukosta.

Sarvihaara












3.Kirje



James

Luettuani vastauksesi kirjeeseeni olin suunniltani onnesta!
Olin onnellinen, sillä edelleenkin sinä valitsisit minut kaikkien muiden joukosta!

Mutta nyt on liian myöhäistä valita.
Sinä et ole enää luonani, ethän ole ollut pitkään aikaan, mutta nyt olet lopullisesti lähtenyt.

En ehtinyt vastata kirjeeseesi ennen kuin...

En ehtinyt hyvästellä sinua, mutta ehdin kertoa todelliset tunteeni, ehdin kertoa sinulle kaiken mitä on kerrottavana.

Tai, en aivan kaikkea.

Sillä nyt, kun sinä olet kuollut, minä valitsen sinut kaikkien tähtien joukosta.
Vain sinut minä etsin joka ilta ennen kuin nukahdan.
Tai ei.
En minä enää ikinä nukahda. En voi enää nukahtaa kun tiedän että sinä olet poissa.

Tämän siis haluan sinun tietävän.
Valitsen sinut kaikkien noiden taivaalla olevien tähtien joukosta.

  

James Potterille

1. marraskuuta 1981

Sirius Musta
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 15:34:28 kirjoittanut Eeyore »

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Kaikkien noiden tähtien joukosta... ( James/Sirius, S )
« Vastaus #1 : 29.06.2010 13:31:01 »
Ensimmäinen James/Sirius ficci, jonka luen, sillä olen James/Lily parituksen kannalla enemmän. :D
Mutta voi herranjumala kun tää oli IHANA! <3
Tuo loppu varsinkin oli todella koskettava ja oli ihanaa, miten Sirius sai kerrottua tunteensa, ennen kuin oli liian myöhäistä.
Lainaus
Sillä nyt, kun sinä olet kuollut, minä valitsen sinut kaikkien tähtien joukosta.
Vain sinut minä etsin joka ilta ennen kuin nukahdan.
Niin ihana kohta!  :-*

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Kaikkien noiden tähtien joukosta... ( James/Sirius, S )
« Vastaus #2 : 29.06.2010 13:55:45 »
kiitti kommentistasi Tiara:)

ihanaa kun tykkäsit tästä, ja ajattelit peräti että ihana  :-[
itse olin aika kriittinen tätä kohtaan, mutta tyytyväinen olen lopputulokseen  :)

Quirer

  • ***
  • Viestejä: 19
Vs: Kaikkien noiden tähtien joukosta... ( James/Sirius, S )
« Vastaus #3 : 07.07.2010 15:29:23 »
Aaaaw<3 säälin Siriusta niiiiin paljon  :-[ raukka.
Tää oli kirjotettu aivan järjettömän ihanasti. Melkein rupesin itkee kun älysin et Sirius ei ehtinyt vastata Jamesille.

"Tämän siis haluan sinun tietävän.
Valitsen sinut kaikkien noiden taivaalla olevien tähtien joukosta"


 

ava & bannu by raitakarkki

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Kaikkien noiden tähtien joukosta... ( James/Sirius, S )
« Vastaus #4 : 07.07.2010 18:09:44 »
kiitos Quirer:D kommenttisi piristi ihanasti, kiitos!<3

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Kaikkien noiden tähtien joukosta... ( James/Sirius, S )
« Vastaus #5 : 13.02.2011 17:05:18 »
Aivan ihana fic! Tykkään James/Sirius -parituksesta ja tämä teksti oli huippua!
Osaat kirjoittaa niin hyvin ja koskettavasti. Kuvailukin on juuri kohdallaan.

En edes osaa päättää, minkä kohdan lainaisin ihkuttaakseni kirjoitustyyliäsi. Koko teksti on niin kaunista. <3
Tää on haikea ja surullinen teos. Huh. Hyvä sinä, jatka samaan malliin! :D
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Eulalia

  • Herkkusienijumbo
  • ***
  • Viestejä: 237
Vs: Kaikkien noiden tähtien joukosta... ( James/Sirius, S )
« Vastaus #6 : 13.02.2011 17:24:29 »
Siedättelen itseäni vielä tälle paritukselle, mutta alkaa jo helpottua parituksen puolesta näiden lukeminen.

Tämä on myös hyvin kirjoitettu, ehkä paikoin vähän imelä ja minua huvittaa ajatus miesten välisestä rakkauskirjeilystä (okei, ehkä olen vain suppea, sillä mikseivät miehet voisi kirjoittaa rakkauskirjeitä toisilleen?), varsinkin kun kyseessä ovat James ja Sirius, joita en miksikään järin yliromanttisiksi luonteiksi ole mieltänyt. On kuitenkin hyvä, että olet kirjoittanut heidät itsekin tajuamaan omien sanojensa siirappisuuden, se vähän lievittää tunnelman fluffisuutta. Ja tavallaanhan sanojen romantiikkaa korostaa juuri niiden tunteellisuus - molemmat ovat niin pitkään padonneet tunteitaan, että kyllä se tavallaan on ymmärrettävää, kuinka ne vyöryvät paperille sitten vähän ylitsevuotavina. Eli pidän tekstin tunteellisuudesta ja tietynlaisesta kliseisyydestä - mielestäni se kaikki käy hyvin yhteen tarinan juonen kanssa.

Traagisempana elementtinä tässä on tietysti tuo kirjeiden vaihdon ajankohta, joka on mielestäni valintana erittäin kekseliäs ja hieno. Lisää angstikerrointa kymmenellä, kun tajuaa kaksikon vasta tunnustaneen rakkautensa toisilleen, ja sitten toinen kuolee. Surullista, ja lisää viimeisen kirjeen painoarvoa. Todella angstista luke kirjeestä, joka ei koskaan saavuttanut Jamesia, hienoa :D

Lia

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Kaikkien noiden tähtien joukosta... ( James/Sirius, S )
« Vastaus #7 : 14.02.2011 17:22:05 »
Ametrine, ää kiitti! :D mähän aivan punastun täällä, älähän nyt :)

Eulalia, oi kiitos! :) juuri tuohon pyrinkin, ihana kuulla että se välittyi!<3

Sofku.-

  • ***
  • Viestejä: 31
  • Slytherin Pride
Vs: Kaikkien noiden tähtien joukosta... ( James/Sirius, S )
« Vastaus #8 : 27.08.2011 21:51:19 »
Uih <3

Kyyneleet silmissä. Aivan ihana ja uskomattoman söpö. En ole kai lukenut paljoo tätä paritusta, mutten todellakaan kadu tänne tulemista. Kuvailu oli niin todellista ja koskettavaa.
Tuo viimenen kirje, voi Sirre-parkaa.

Kiitos tästä!
Love is a circle, it never ends...