Kirjoittaja Aihe: Twilight: Jäähyväisiä, S  (Luettu 1975 kertaa)

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Twilight: Jäähyväisiä, S
« : 07.03.2011 18:20:18 »
Nimi: Jäähyväisiä
Kirjoittaja: Deph
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Paritus: Alice/Jasper yllätysyllätys
Tyylilajit: romance, angst, ficlet, AU(=kaikki ihmisiä)
Vastuuvapaus: S. Meyerille kaikki tunnistettava ja loput sitten minulle (:
A/N: Joo, siis osallistuu OTP10 ja Fandom10 haasteisiin. Otsikon kanssa olin nyt ihan mielikuvitukseton, sori! Toivottavasti kestätte vielä näitä angst/fluff/romance/mitälie ficcejäni Alice/Jasper parituksella yhden kappaleen, sillä nyt varmaan tulee (ehkä) taukoa näissä, kun saan OTP10:n ja Fandom10:n täyteen ;)

Jäähyväisiä

Sinä odotit minua. Seisoit keskellä kuistia ja katselit vakain silmin kuinka astelin tuoksuvan nurmen poikki luoksesi. Ojensit kalpeat kätesi minulle, tunsin niiden pehmeän ihon sormieni alla. Saatoin haistaa tutun käsivoiteen, kurkun ja vihreän teen yhdistelmän.

Siinä me olimme, lähdön hetkellä, kumpikaan ei tahtonut irrottaa. ”Jäähyväiset, Alice.”
”Niin, Jasper.” Kuiskauksesi oli hiljainen, kuin tuulikellojen vaimea kilkahdus. Silmäsi olivat nyt täynnä surua ja suolaisten kyynelten täyttämät. Yksi niistä oli jo vyöryt yli reunojen ja laski hitaasti puuteroitua poskeasi pitkin. Tahdoin pyyhkäistä sen pois, mutta haavoittuneisuutesi esti minua. Olit kuin särkyvää lasia, pelkäsin koskea.

”Minä rakastan sinua.” Olisin tahtonut sanoa paljon, mutta vain kolme niin yksinkertaista sanaa löysi tiensä kielelläni. Ja ne sanat selittivät kaiken.
”Minäkin sinua.”

Nojauduit eteenpäin ja suutelit. Suudelmasi olivat kuin höyhenen hipaisuja, keveitä mutta rakastavia. Kauniita, parantavia suudelmia. Niiden voimalla eläisin aina seuraavaan yhteiseen hetkeemme. En unohtaisi, koskaan.

”Jasper. Mene, ennen kuin estän.”

Minä menin, sillä minun oli pakko. Se oli sentään sota.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:39:17 kirjoittanut niiina »
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Winerie

  • Tinakenkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 192
  • All I have to do is dream
Vs: Jäähyväisiä, S
« Vastaus #1 : 07.03.2011 18:28:58 »
Oi tämä oli todella kaunis ja herkkä. En pane yhtään pahakseni jos kirjoitat vieläkin lisää näitä, sillä Alice ja Jasper on ehdottomasti
suosikkiparitukseni Twilightissa. Pidin kovasti  :)
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Ravenclaw and proud of it!

Paperisen laivan aaltoihin puhallan...
Blogi

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Jäähyväisiä, S
« Vastaus #2 : 08.03.2011 22:30:56 »
Winerie, taidan pitää vähän taukoa Alice/Jasper parituksessa, sitä on tullut kirjoitettua viime aikoina aika paljon. Mutta kyllä sitä joskus tulevaisuudessa varmaankin on tulossa lisää. Katotaan mihin paritukseen iskee inspis ;) Itekkin tykkään tästä parituksesta kovasti. Kiitoos kommentista ja mukava jos tykkäsit :>
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku