Nimi: Anna suukko
Fandom: Percy Jackson
Ikäraja: S
Tyylilaji: slash & fluffy
Paritus: Apollon/Hermes
Vastuuvapaus: Jumalat eivät kuulu kenellekään... valitettavasti
Yhteenveto: Hermes puhuu unissaan. Apollon antaisi rakkaalleen mitä vaan, mutta mitä Hermes lopulta pyytää?
Oma sana: What can I say? Minä vain rakastan heitä. Eilen kirjoitin tämän ja ajattelin, että no voihan tämän kai finiinkin laittaa. Enjoy!
Anna suukko"Hermes", Apollon kuiskasi tummahiuksisen jumalan korvaan. Toinen ynähti ja melkein tippui lattialle pyörähtäessään väärään suuntaan. Apollon vei kätensä nuoremman jumalan esteeksi ja toisen uni jatkui rauhallisena, muttei suinkaan äänettömänä.
"Minun pitää mennä", Hermes sanoi unissaan, mutta käpertyi lähemmäs Auringonjumalaa.
"Älä kuvittelekaan lähteväsi vielä, rakas", Apollon hymähti ja suuteli pehmeää poskea. Nukkuva Hermes oli niin ihana näky. Apollonin sydän heitti joka kerta volttia, kun hän muisti yhä uudelleen, että toinen oli nyt hänen, ja että Hermes rakasti häntä. Se sai hänet aina onnelliseksi, ei väliä missä hän oli tai mitä hän teki. Hermes olisi aina hänen rinnallaan.
"Apollon", Hermes mumisi ja tarrasi sormillaan Apollonin toogasta kiinni.
"Olen tässä", Apollon sanoi silitellen hiuksia hellästi. Hermeksen suusta karkasi huokaus.
"Ethän jätä minua?" Hermes ynähti. Apollon kietoi kätensä toisen jumalan ympärille ja veti hänet syliinsä. Hermes mumisi tyytyväisenä tuntiessaan Auringonjumalan läheisyyden unensa lävitse.
"En tietenkään", Apollon lupasi pehmeällä äänellä ja siveli sormillaan toisen selkää.
"Jätät kuitenkin", Hermes sanoi erilaisella äänellä. Hän oli hereillä ja kuulosti uhmakkaalta lapselta.
"Miksi jättäisin? Jo sinun löytämiseen meni kolmetuhatta vuotta", Apollon tuhahti. Hermes huokaisi mielissään, kun Apollon puhui "löytämisestä". Hermes oli loppujen lopuksi hyvin perso imartelulle.
"Minä olin koko ajan nenäsi edessä", nuorempi jumala huomautti ja silitti Apollonin vahvaa käsivartta.
"Niin olin minäkin sinun", Auringonjumala huomautti.
"Sinä oletkin aina ollut itserakas mäntti", Hermes hymisi. "Mutta komea sellainen."
"Oletko vieläkin puoliunessa?" Apollon naurahti, sillä Hermes kehui häntä harvoin näin suoraan.
"Juu. Sanotaan vaikka niin", Hermes sanoi ja katsoi Apollonia silmät suloisesti hieman sirrillään. Apollonin sydän hakkasi lujempaa. Hermes oli laittoman hellyyttävä sillä hetkellä.
"Anna suukko", pyysi jumala ja Apollon olisi antanut vaikka sata. Hän antoi suukon enemmän kuin mielissään. Hän olisi antanut Hermekselle vaikka kuun, jos tämä olisi sitä pyytänyt.
"Ei kuuta", Hermes sanoi suudelman päätyttyä sulkien jälleen silmänsä ja painoi päänsä takaisin Apollonin rinnan päälle. "Artemis ei tykkäisi siitä."
"Mitä sinä sitten haluat?" Apollon tiedusteli.
"Mmm..." Hermes hyrisi, kun Apollon pujotti kätensä hänen toogansa sisään. Apollon hieroi hetken yläselkää ja lapaluita. Sen jälkeen hänen kätensä viiletti alas selkärankaa välillä karaten kylkiluille. Käsi pysähtyi lopulta keskiselälle. Sormet painautuivat ihoon ja tekivät hellää, pyörivää liikettä.
"Kylvyn", kuului yllättävä vastaus.
"Mitä?" Apollon hämmentyi. Toinen nauraa hykersi.
"Minä voisin antaa sinulle vaikka saaren ja sinä haluat kylvyn?" Apollon ihmetteli.
"En mitä tahansa kylpyä. Haluan kylvyn sinun kanssasi. Onnistuuko?" Hermes kysyi pyörähtäen selälleen pois Apollonin sylistä. Hän hymyili vinosti silmissä tuikehtien ilkikurisuus.
"Totta kai", Apollon vastasi heti, ettei toisen mieleen ehtinyt pesiytyä sellaisia ajatuksia, ettei hän pystyisi järjestämään kylpyä. "Milloin herralle saisi tämä kylpy olla?"
"Joskus", Hermes vastasi epämääräisesti. "Mutta nyt nukutaan."
Hermes painoi hänen huulilleen jälleen yhden hyvänyön suukon ja tällä kertaa oli Apollonin vuoro painaa päänsä Hermeksen rinnalle, kun toinen veti hänet syliinsä.
Apollon sulki silmänsä kuullakseen juuri toisen kuiskauksen:
"Ja mihin minä sitä kuuta tarvitsisin, kun minulla on jo aurinko?"
Vanhempi jumala hymyili toisen sanoille. Loppujen lopuksi hänkin oli hyvin perso imartelulle.
Oma sana 2: Jos luit, ilmoita siitä vaikka pienenpienellä kommentilla, jookosta?