Kirjoittaja Aihe: Kohtalokas kesäpäivä, S, Lucius/Narcissa, romance, raapale  (Luettu 1627 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Nimi: Kohtalokas kesäpäivä
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Lucius/Narcissa
Haasteet: Vuodenaika- haaste ja Kerää kaikki hahmot- haaste Narcissa Malfoylla.
Tyylilajit: Romance enimmäkseen, päättele itse loput, jos löydät.
Oma sana: Joo. Halusin kirjottaa jotain roimancea ja tällänen tuli. Toivottavasti on lukemisen arvonen on nimittäin eka ficci tällä parituksella ja eka ficci Narcissalla. :)

Kohtalokas kesäpäivä

Kävelen sinua kohti. Olen varmaan aika kaunis. Minulla on päälläni kermanvalkoinen hääpuku, joka ulottuu nilkkoihin asti. Blondeissa hiuksissani kimmaltaa taivaansininen tiara. Hymyilen, hieman pelokkaasti kylläkin. Tämä hetki jää meidän molempien muistiin ikuisiksi ajoiksi.

 Katson sinua. Sinä virnistät minulle nauttien tilaisuudesta. Kumarrat isälleni ja otat minua käsipuolesta. Isäni kuuluu kuiskaavan sinulle jotain ja sinä nyökkäät hymyillen.

 Muistatko kesäyöt? Muistatko talvipäivät? Muistatko, kun seitsemäntoista vuotiaina tanssimme päättäjäispidoissa? Muistatko suudelmat? Muistatko nyt jo kuolleen lapsemme?

Aurinko paistaa. Linnut laulavat. Kaikki nauttivat onnestamme. Me kaksi nautimme eniten. Tunnen sen.

Pappi pitää pitkän puheen ja haukottelet vieressäni. Hymyilen sinulle. Katsot suoraan silmiini lausuessasi tuon kohtalokkaan sanan. Vastaan myöntävästi.

"... Kunnes kuolema teidät erottaa. Julistan teidät aviopuolisoiksi. Olette nyt Lucius ja Narcissa Malfoy."

Linnut laulavat, kun huulemme kohtaavat.
----------------
Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 24.02.2011 18:37:45 kirjoittanut Vaarallinen Komentoija »

rockinficcer

  • ihmettelee maailmaa
  • ***
  • Viestejä: 157
Oaa.
oaa.
o.
joo, Joko tuli selväksi että TYKSIN AIVAN HELVETISTI.
ymmärsinhä mä että toi oli Narcissalla kirjotettu, mut..
Ja ennen tätä päivää mä en ollu paljoo lukenu Potter-ficcejä ja tääki oli luettava koska
a) luen sun ficcejä ny läpi ja
b) Arvaas kumpi noista on mun lempihahmo.
;D
niin siis ..Lucius
En tiedä kuka olen, vieläkään.
Yritän löytää vastauksia maailmaan.
Tykkään niin monesta asiasta, etten laita niitä kaikkia tähän.
Liisa Ihmemaassa on mahtava, kaikissa muodoissaan.
Tee on elämä.

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
rockinficcer, kiitos ihan kamalasti kommentistasi!