Kirjoittaja Aihe: Kolme tapaa villitä Sirius (Harry/Sirius) K-11  (Luettu 10019 kertaa)

Hannah Black

  • ***
  • Viestejä: 68
  • Nipsueläin
Vs: Kolme tapaa villitä Sirius [ PG-13 H/S slash ]
« Vastaus #20 : 10.09.2008 15:09:20 »
Aivan loistavaa siis ihan sanattomaks vedit... täs oli idea ja kaikki kohdallaan. Harry/Siriusta saa melkein vallan lukea englanniksi, harvinaista herkkua se suomenkielellä on, muttei kauaa toivottavasti ;) Sirius oli just niin siriusmainen, ei kummipoikia saa iskä (MUKA!! o.O) :P muttajoo, kiitos, piristi hirveesti päivää ;)


Blackin Hannah
Aika velikultia.

Beta haussa, koodaa, jos innostaa!

Mie

  • ***
  • Viestejä: 19
  • Come to the dark side, we have more fun.
    • :)
Vs: Kolme tapaa villitä Sirius [ PG-13 H/S slash ]
« Vastaus #21 : 10.09.2008 15:54:20 »
AWWW!! Kulunut sanonta juu, mutta en keksi muuta kuvaamaan tätä! "Paskat termostaatista" mahtoi miesparalla olla kuumat oltavat ;D
Elämä on kovaa, osta kypärä.

damdi

  • ***
  • Viestejä: 139
Vs: Kolme tapaa villitä Sirius [ PG-13 H/S slash ]
« Vastaus #22 : 11.09.2008 17:00:11 »
muhahah, aivan ihana ficci :)
Hyvin pitkällä tauolla...

Roshwua

  • Vieras
Vs: Kolme tapaa villitä Sirius [ PG-13 H/S slash ]
« Vastaus #23 : 12.09.2008 22:59:32 »
Hahaa, ihan loistava!!
Loppu oli kyllä koko ficin lukemisen arvoinen  ;D
"Paskat termostaatista"
Hihii <3

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Kolme tapaa villitä Sirius [ PG-13 H/S slash ]
« Vastaus #24 : 07.10.2008 15:11:18 »
Aivan mahtava! En yleensä lue Sirius/Harry fikkei, mut tää oli ihana :D

Lainaus
”Anteeksi, ei ollut tarkoitus. Ajattelin vain tulla sanomaan, että termostaattia pitäisi säätää.”
Sirius kiersi käsivartensa Harryn ympärille ja veti tämän rintaansa vasten.
”Paskat termostaatista”, Sirius sanoi, otti Harryn kasvot käsiinsä ja suuteli poikaa suulle 
Koko fikkin ehdottomasti paras kohta :D :D :D

<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Kolme tapaa villitä Sirius [ PG-13 H/S slash ]
« Vastaus #25 : 11.10.2008 19:28:19 »
tämä on ensimmäinen h/s fikkini ja minä PIDIN siitä. ;D
harry oli aika kiero ja lutuinen sirius ei älynyt mitään.
*virnistys*
 ;)
kiitos vielä ihanasta fikistä. :D

Snapu on Pyörylä

  • Sulttaani
  • ***
  • Viestejä: 1 209
  • Yksäröikää yksinäistä.
Vs: Kolme tapaa villitä Sirius [ PG-13 H/S slash ]
« Vastaus #26 : 14.10.2008 09:34:29 »
Hihi, voi miten suloista! :D Minä vaan niin rakastan ihmisiä, jotka kieroilevat saadakseen toisen sänkyyn kanssaan, varsinkin kun tietävät toisen haluavan sitä myös. Vettä myllyyn vain, tuollaisella viattomalla-muttei-kuitenkaan-niin-viattomalla tavalla se onnistuu aina parhaiten! Ja kaikkein parasta on vielä tuo kiero-Harry, aivan ihanan erilainen näkökulma siihen evo-angst-Harryyn, mikä kirjoissa on ja tällä kieroudella tykkään itsekin hänestä kirjoittaa ^^ Ja Sirius, ah! "Siinä sitä vanhaa setää taas viedään..." niinkuin Vodkamartini tuolla kirjoitti! <3 Tämmösii lisää, tällä parituksella ja pidemmän kaavan mukaan!


"I don't think you can take it seriously unless you joke about it." -Robert Downey Jr.
Ficit | avatar by princessbloomy @ lj.com

Emu_

  • ***
  • Viestejä: 175
Vs: Kolme tapaa villitä Sirius [ PG-13 H/S slash ]
« Vastaus #27 : 16.10.2008 00:32:03 »
Kuinka voi olla, että joku "Kolme kertaa" haaste on päässyt livahtamaan hyppysistäni?! No, nytten hoitui sekin. x) Tykkäsin, mukava piristysruiske yöhön. Paritus ei oo ihan sitä mun juttua, olisin tykänny varmaan enemmän eri parituksella, mut ei tässäkää mitää suurempaa vikaa ollut. :) Kiitoos.<3
"No ei se mua haittaa, mun isukki on oikea panopupu, oikea rusakko!" Draco hihkaisi.
 Emun ficit

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kolme tapaa villitä Sirius (Harry/Sirius) K-13
« Vastaus #28 : 18.11.2014 17:57:46 »
Mur :P ähähää Sirius rakastan sua!! <3<3 uuh, näillä mä sit hurmaan Siriuksen kun mä löydän sen ;)
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Siunsäe

  • ***
  • Viestejä: 300
  • Never Settle
Vs: Kolme tapaa villitä Sirius (Harry/Sirius) K-13
« Vastaus #29 : 19.11.2014 00:28:30 »
Ääks, en ees muista, millon oisin viimeks kommentoinut slashia!
Tää oli ihan huippu! Harry/Siriukseksi just sopivan leikittelevä. Siriuksen aivoitukset kuvattu erittäinkin onnistuneesti ja hänen pohjimmiltaan likainen mielensä tosi hyvin tuotuna esille. Oon aina tykännyt näistä 3 kertaa kun -ficeistä, koska nämä on yleensä niin kovin hauskoja, eikä tämä tehnyt poikkeusta. Juuri, kun Sirre luuli päässeensä pälkähästä, tuhma-Harry yllättää jälleen.  ;D 3 tapaa hajota totaalisesti!
Rakentava nyt jäi, mutta toivottavasti kehut riittää, koska niitä tälle tosiaankin pystyy ammentamaan kauhatolkulla. ^^

sirina

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Kolme tapaa villitä Sirius (Harry/Sirius) K-11
« Vastaus #30 : 17.06.2020 21:40:11 »
hi hi hii, ihan loistava  :D