Kirjoittaja Aihe: Yön talo, Kielletty hedelmä, Loren/Zoey, S, romance  (Luettu 2936 kertaa)

EVOIRA

  • Vieras
Title: Kielletty hedelmä
Author: minä, eli EVOIRA
Raiting: S
Genre: joku kökkö, romance ?
Pairing: Loren/Zoey
Fandom: Yön talo

Warnings: Spoilaa jonkin verran Yön talo 2'sta !

Disclaimer: Kaikki jonka voi P.C. & Kristin Cast'in kädenjäljeksi, on näiden kädenjälkeä ja kaikki loppu onkin sitten omaani. Enkä saa mitään korvauksia, kunhan leikin.

Summary: "Tahdon koskettaa
                 Ihos kermaa, silkkiä
                 Alla täydenkuun"


Ja tuohan oli suora lainaus kirjasta; Yön talo 2, Petetty.

Osallistuu Hieman tuntemattomampia fandomeita-haasteeseen, sekä maratoonin aikana kirjoitin

A/N: Äsd. Ensimmäinen ficci tätä fandomia, jota olen koskaan lukenut, saati sitten kirjoittanut. Kirjat luettuani, olin ihan otettu, ja ajattelin, että pitäisi kirjoittaa joskus jotain tästä sarjasta, ja nyt kun siihen tuli oiva tilaisuus, tartuin siihen tietysti heti ^^
Lyhyt on ehkä vähän joo, ja vähän ehä kökkökin, mutta...
Kommenttia tulemaan, niin risuja kuin ruusujakin, ja vaikka ilmottaisitte vain lukeneenne, niin ei haittaa. Kaikki kommentti on enemmän kui tervetullutta. Please enjoy ! ^^

_______________________________________________________________________________


Kielletty hedelmä


Tunsin kuinka tuuli hyväili vartaloani kävellessäni kohti muuria. Puristin Nalaa tiukemmin sylissäni, sillä en ollut vieläkään unohtanut viime tapaamistani täällä kuolleen Elliott-pojan kanssa, tai ainakin olin luullut tämän kuolleen enne kun tämä oli hyökännyt kimppuuni, eikä vaikuttanut yhtään sen enempää kuolleelta kuin minä itsekään. Ellei sitten sitä kamalaa mädäntynyttä hajua lasketa mukaan.

Muistan myös sen, kun hyökkäsin ex-poikaystäväni kimppuun, ja imin tämä verta. Ja kaiken lisäksi uhkasin tätä ja entistä parasta ystäväänikin. Huomasin, että yksi yksinäinen kyynel valui lämpimänä ja suolaisena kasvojani pitkin muistaessani, miltä veri maistui, ja kuinka paljon minun teki mieli imeä poika kuivaksi. Täysin tyhjäksi viimeistä pisaraa myöten. Ja kun olin kerran juonut tästä, olin saanut ohuen, mutta ihmispojan kannalta jo melko vahvan ja sitovan yhteyden välillemme, joka on vaarallinen. Varsinkin vahvempana. Minusta oli tullut pojalle pakkomielle.
   
Ja samalla säpsähdin, kun tajusin, miten minun teki taas mieli verta. En pysty muistamaan, koska viimeksi himo olisi ollut näin suuri. Siis sen välikohtauksen jälkeen täällä muurilla. Muistan kuinka Neferet oli ensin ihmetellyt, miten tulokas voi kokea niin suurta himoa verta kohtaan, ja sitten ankaraa äänensävyä tavoitellen kertonut minulle, ettei edes kaikilla muutoksesta selvinneillä vampyyreillä ollut niin suurta himoa. Olin hämmentynyt, mutta Neferet vakuutti minulle, että minulla ei olisi hätää, kunhan opiskelisin viidennen vuosiluokan sosiologiaa sen lisäksi, että kävisin oman vuosiluokkani kursseilla. Raskasta se oli, mutta myös kaiken sen arvoista, sillä en toki halunnut saada potkuja koulusta tai mitään muutakaan vastaavaa.
   
Kuulin  rasahduksen takaani ja säpsähdin taas. Käännyin nopeasti ja huomasin, kuinka suloinen ja komea vampyyrirunoilija Loren oli lähempänä kuin kuvittelinkaan. Hän oli vain millin parin päässä minusta. Hän oli niin lähellä, että tunsin hänen lämpimän ja rauhallisen hengityksensä kasvoillani. Aivan kuin se olisi hyväillyt niitä. Tunsin kuinka hengitykseni tahti kiivastui, ja hengitin aina vain nopeammin. Olin vähällä pyörtyä, kun tunsin tämän vievän kätensä niskaani ja sieltä hiuksiini. Hänen sormensa leikittelivän hiuksillani, ja samassa hetkessä hän kuroi umpeen ne pari meitä toisistaan erottavaa milliä, ja painoi minut itseään vasten samalla kun antoi huultensa painautua leikittelevään suudelmaan. Olimme yhtä, enkä voinut muuta kuin huokaista innosta, onnesta ja hyvän olon tunteesta. Olin niin onnellinen.

"Tahdon koskettaa
Ihos kermaa, silkkiä
Alla täydenkuun"


Hymyilin miehelle, kun tämä kuiskasi nuo sanat korvaani ja osoitti taivasta ja siellä loistavaa täysikuuta. Tunsin oloni onnellisemmaksi kuin aikoihin, ja olisin voinut huutaa koko maailmalle rakastavani tuota jumalaista olentoa, mutta se olisi ollut väärin. Minulla oli jo poikaystävä, eikä minun ja Lorenin suhteesta voisi tulla mitään, vaikka minulla ei olsikaan poikaystävää. Vaikka olisinkin sinkku, ei se merkitsisi mitään, sillä Loren oli jo aikuinen vampyyri, ja minä vasta tulokas. Se olisi kiusallista ja todennäköisesti kiellettyäkin.
   
Mutta en antanut sen häiritä tätä hetkeä. Nauttisin tästä, vaikka se olisi viimeinen tekoni ja aikani elossa. Tässä maailmassa. Pitäisin kiinni tästä hetkestä niin kauan kuin se olisi vain mahdollista.
 
Painauduin takaisin Lorenia vasten ja syvennyin taas täydellisimpään ja ihanimpaan suudelmaan, jonka olin koskaan saanut. Huulemme tanssivat samaa tanssia, kuin ne olisivat olleet yhtä, niinkuin minä ja Loren tällä hetkellä. Hymyilin suudelmaan enkä aikoisi irrottautua ennen kuin olisi ihan pakko.
   
Kumpikin oli haukannut palan kielletystä hedelmästä. Eikä kumpikaan katunut sitä.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 21:42:08 kirjoittanut Beyond »

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Kielletty hedelmä
« Vastaus #1 : 06.02.2011 20:19:43 »
Jaa-a, Yön talosta on aika vähän ficcejä, mut vihdoin löyty yks ;)

Itse mä oon aina inhonnu tota hovirunoilijatyyppiä (luettuani tähän mennessä ilmestyneet osat kaikki englanniks). Se on vaan jotenkin niin lipevä ja liian täydellinen ja Zoey hokee kokoajan sen jumalaisuutta. Mutta joo, kyllähän mä tästä pidin, kivaa kerrontaa ja Zoey kuulostaa Zoeyltä.

Oikeestaan mä en juuri kirjoissa välitä Zoeystä, mä luin ne vaan ihanaisten Damienin ja Jackin takia <3 Mut tää sun ficci kuulostaa melkeen paremmalta (paitsi ettei tässä oo Damien/Jackia) kun kirjasarja, ehkä mä opin vihdoinkin ymmärtään Zoeyta ees jollain tavalla ;)

Kiitos, luen ehdottomasti lisää, jos jaksat jatkoo rustata

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Vs: Kielletty hedelmä
« Vastaus #2 : 06.02.2011 21:29:55 »
Itse tykkäsin ennen Lorenista, se oli jopa suosikkini, mutta sitten tein samoin kuten Solembumkin eli luin kirjat englanniksi.

Asiaan. Kirjoitat todella hyvin, kerronta sujuu ja kuvailusi on ihanaa. Kielikuvasi olivat suht kauniita ja Zoeyn tunteiden kuvailu onnistunutta. Tekstin kanssa pääsi hyvin tilanteeseen sisään. Haikun liittäminen ficciin oli myös hyvä idea, se sopi siihen hyvin ja kuvasi noiden kahden välistä suhdetta onnistuneesti.

Yksi pieni kirjotusvirhe eksyi mukaan:
Lainaus
Puristin Nalaa tiukemminsylissäni

Kannattaisi muuten lisätä spoilaus varoitukset, sillä tämä tosiaan sisältää juonipaljastuksia.
Kirjoita toki lisää, minä luen mielelläni ; )
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

EVOIRA

  • Vieras
Vs: Kielletty hedelmä
« Vastaus #3 : 07.02.2011 05:45:35 »
Solembum, kiitos paljon kommentistasi, mukavaa kun tykkäsit, vaikka et Lorenista tykkääkään ja Zoeystakaan pahemmin piittaa ^^
Ite en oo enkuks niit lukenu ja mun mielest se nyt ei tosa suomenkielises nii kamala ollu, ni en osaa sanoo, mutta niin. Ja Zoey nyt on Zoey, ja se on kyllä totta että Loren on hieman liian täydellinen, mut olkoo, täytyyhä kirjois ol ain joku lipevä keikistelijäki (;

Neithan, kiitos sulle kans kommentista ^^
Ja kiitos paljon kehuista, ja liitin sen haikun tekstiin tosiaan sen takia, että rakastin sitä aivan sikana jo ekalla kerralla kun kirjan luin ♥
Ja virhe on nyt korjattu, ja spoilaus varotukset lisätty, kiitos huomautuksesta ^^

Aatelin eka et tätä ei tul kommentoimaan kukaa, tai jos tulee ni haukkuu pystyyn. Mut oli kiva yllätys et kakski tykkäs, ja kiitti hirveesti kommenteista ! Ja nää kommentit piristi mun päivää huomattavasti ♥

Ja sainki just jonki näköse idean, jos sais kirjotettuu ny maratoonin aikana, niin Damien/Jackia ois sitten tulossa seuraavaks, jos osaan kirjottaa sitä ja siit tulee ees mitään ^^

-Ira kiittää ♥

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Kielletty hedelmä
« Vastaus #4 : 16.02.2011 17:04:50 »
Ryhdyin selailemaan vähän tätä Toista ulottuvuutta muutamien fandomien toivossa, mutta löysinkin jotain, mitä en etsinyt, mutta jota ehdottomasti halusin vilkaista!

Miekään en ole koskaan sen kummemmin pitänyt Lorenista, mutta pidän hänestä sentään enemmän kuin Zoeyn ex-poikaystävästä, joka on kakkoskirjassa niin todella ärsyttävä, että kirja meinasi pariin otteeseen lentää seinään.  Toisaalta Loren on kumminkin hitusen kiehtovakin ja tämä paritus on ihan kivakin.

Mutta tykkäsin ficistä ja ihanaa, että olit sisällyttänyt tuon runon tähän!  Ja muutenkin Zoeyn ja Lorenin välistä kiellettyä kemiaa (hmm?) ihanasti kuvailit.  Vaikka Loren ei niinkään lempihahmojeni listalle kuulukaan, niin silti tässä parituksessa on oma viehättävyytensä.  Sen tekee ehkä se kielletty suhde juttu :D

Mutta kiitos! (ja meen ettimään, jos sulta on tullut sitä Damien/Jackia jo, ei ainakaan osunut silmään äsken).

EVOIRA

  • Vieras
Vs: Kielletty hedelmä
« Vastaus #5 : 17.02.2011 22:49:25 »
Tuhisija, kiitos paljon kommentista ! Piristys tähänkin synkkään ja kylmään iltaan (;
Kiva että tykkäsit ja eksyit tännekin (: ja kommentoit.
Ja on multa tullu yks Damien/Jack (: Kiitos ! ♥

Phanny

  • slightly mad
  • ***
  • Viestejä: 448
  • ready for my close-up
Vs: Kielletty hedelmä
« Vastaus #6 : 19.02.2011 19:39:43 »
Ooh, ihanaa löytää Yön talo -ficci! Tänään viimeksi lueskelin ekaa osaa uusiksi, eli sopii kuvioon ;D
Onnistuit tavoittamaan hyvin kirjojen hengen ja Zoey ainakin oli tosi IC. Tykkäsin myös kuvailusta ja kirjoitustyylistäsi paljon :) Muutama virhe oli sekaan eksynyt, tosin taisin löytää vain muutaman puuttuvan/ylimääräisen kirjaimen. Eli ei siis mitään ihmeempiä! Ei ainakaan minua yhtään häirinnyt.

Täytyy myöntää, että kirjoista olen lukenut vain suomennetut osat (tosin haluaisin muutkin, mistähän ne löytäisi enkuksi?). Suhtautumiseni Loreniin on vähän monimutkainen, koska pidän kyllä hänen ja Z:n suhteesta, joka on paljon mielenkiintoisempi kuin Zoeyn ja Erikin (joka on tylsä) välinen. Kuitenkin olen totaalisen kyllästynyt Twilight-tyyliseen "Ah, hän on niin komea ja täydellinen" -ihkutukseen.

Kiinnostuin kyllä tosta Damien/Jackista, voiko suloisempaa paritusta olla? Sarjan parhaimmistoa on kyllä Zoeyn kaveriporukka! Erin ja Shaunee <3

Miimii
freedom is just another word
for nothing left to lose

EVOIRA

  • Vieras
Vs: Kielletty hedelmä
« Vastaus #7 : 23.02.2011 17:52:47 »
Miimii, kiitos paljon kommentista =) Ja kiitos paljon kehuista (;
Loren nyt on Loren. Omalla tavallaan ihastuttava ja samalla vihastutava hahmo :D
Ja Damien ja Jack tosiaan on sulosia (;

Kiitos vielä ♥