Kirjoittaja Aihe: Once In a Lifetime K-11, Severus/?  (Luettu 2789 kertaa)

ViiLaIM

  • Miss blind
  • ***
  • Viestejä: 170
Once In a Lifetime K-11, Severus/?
« : 20.03.2010 00:37:24 »
Kirjoittaja: ViiLaIM täällä.
Beta: Beth <3
Genre: No mikälienee keitos tämäkin, draama varmaankin.
Ikäraja: K-11 varmaankin
Pairing: Päähenkilönä Kalkaros, ja selvittäkää itse kuka on "toisena osapuolena"... ;)
Summary: "Tulet muistamaan 50-vuotis juhlapäiväsi koko lopun ikääsi, ja siksi minulla, itse asiassa koko koulun henkilökunnalla, on sinulle yllätys!"
Warnings: Minulla on paha kutina että tämä on täysin väärällä osastolla, joten lapsukaiset, varautukaa kiroiluun ja jotenkin järkyttävään loppuratkaisuun. En myöskäään suosittele homofoobikoille, vaikkei tässä oikeastaan slashia edes ole...
A/N: Noniin, tämä ficinpoikanenhan on sitten omistettu kaikkien rakastamalle Haavalle! <3 Hyvää hieman myöhästynyttä syntymäpäivää! :) Ja no, ensimmäinen tänne asti ehtinyt ficcini, ja ei todellakaan ole kirjoitettu mitenkään tosissaan, piti vähän niinkuin sormia napsauttamalla repiä jostakin idea ja tälläistä jälkeä tuli, älkää lapsukaiset kuolko, en maksa psykiatrilaskuja.


Once In a Lifetime:

"Severus?" Minerva kysyi kyseisen henkilön hätkähtäessä hereille.
"Niin?"
"Et kai sinä kuvittele nukkuvasi, kun olen kutsunut sinut tänne varta vasten kuuntelemaan, mitä minulla on sanottavana!"
"En toki"
Mitä tuonkin haaskan päässä oikein liikkuu? Severus tuhahti mielessään.


Minerva oli kutsunut Severuksen aamiaiselle Severuksen syntymäpäivän johdosta. Severukselta tämänkaltainen syntymäpäivälahja tuntui lähinnä rangaistukselta.

"50 vuotta on tärkeä etappi keski-ikäisyyden ja vanhukseksi tulon välissä."
"Anteeksi..?"
"Tulet muistamaan 50-vuotis juhlapäiväsi koko lopun ikääsi, ja siksi minulla, itse asiassa koko koulun henkilökunnalla, on sinulle yllätys!"
Voi pyhä Sylvi... Severus mietti ja tuijotti vanhempaa opettajaa vailla minkäänlaista mielenkiintoa. Minervan huulilla karehti hieman ilkikurinen hymy.
"Itse asiassa meillä on sinulle hieman useampikin yllätys"
"Sepä on varsin mukavaa"
"Haluatko minun kertovan lisää?"
"Itse asiassa en..."
"Älä viitsi aina olla tuollainen yrmy! Tiedän kyllä, että syvällä sisimmässäsi kihiset uteliaisuutta!"
"Toivot vain."
Minerva huokasi pitkään ja katsoi Severusta merkitsevästi.
"No, joka tapauksessa, saat olla ihan koko päivän tästä aamiaisesta lähtien ilta kahdeksaan aivan yksinäsi ja kuluttaa aikasi niin kuin haluat. Kyllä me sinua sen verran tunnemme", Minerva sanoi ja vinkkasi. Hetken Severus kerkesi riemuita sisäisesti:kerrankin joku on oikeasti tajunnut jotain!  Mutta sitten:
"Mitä kahdeksalta tapahtuu?"
"Sen näet sitten", Minerva virnisti haukaten bageliaan. Severus painoi päänsä käsiinsä ja tuhahti.

---

Vai piti minun olla vailla huolen häivää koko päivä?! Koita nyt sitten jumalauta olla 'vailla huolen häivää' kun mietit, mitä ikimuistoista ne ovat minulle keksineet!
Severus joi viidettä teekupillista tunnin sisällä.
Ja teen piti olla rauhoittava juoma?

---

Kello oli viittätoista vaille kahdeksan kun Severus saapui rehtorin kansliaan.
"Tiesin, ettet jaksaisi odottaa", Minerva naurahti voitonriemuisena. Severus tyytyi mulkaisemaan naista ilkeästi.
"No, mennäänpä."
"Minne?"
"Älä kysele koko ajan, näet sitten!"
Severus kulki Minervan perässä pitkin Tylypahkan käytäviä, kunnes...
"Tarvehuone!?"
"Sepä juuri."
"Mitä me siellä?" Severus ehti jo pelätä jonkin sortin yllätysjuhlia, jotka olisivat niin Minervan tapaiset.
"Ehei, ei me, vain sinä. Hauskaa loppuiltaa!" Minerva nauroi ja tyrkkäsi Severuksen sisään ovesta.

Huoneessa ei näkynyt muita ihmisiä. Se oli sisustettu itämaiseen tyyliin, lattialla paljon värikkäitä tyynyjä ja seinämillä punaisia kynttilöitä. Ilmassa leijui suitsukkeiden tuoksu. Severus istahti yhdelle tyynyistä ja katseli ympärilleen. Ja tämän idea oli..? Severuksen ei tarvinnut kauaa miettiä, kun huoneen perällä olevan sermin takaa purjehti esiin hyvin vähiin vaatteisiin pukeutunut kaunis nainen. Hänen pitkät tummat hiuksensa peittivät paljasta ylävartaloa hieman rintojen alapuolelle. Alavartalon peitteenä taas oli erittäin ohuesta kankaasta tehty hame, joka ei jättänyt arvelujen varaan, mitä hameen alta olisi mahdollista löytää.
"Mitähän helvettiä?"
Nainen tuli lähemmäs ja istahti muitta mutkitta Severuksen syliin painaen sormen miehen huulille.
"Sshh..."
Severus päätti sittenkin tehdä edes kerran niin kuin käskettiin ja pysyi hiljaa. Nainen huiskautti hiuksensa selkäänsä hymyillen viettelevästi.Viime kerrasta onkin kauan aikaa.
Hetken päästä nainen oli kiskonut kaavun Severuksen päältä ja virnisteli kutsuvasti. Varsinaisen yllätyksen se Minerva järjestikin...
Nainen kiehnäsi itseään vasten Severusta hengittäen miehen kaulaan. Severus kuljetti kättään naisen sääreltä reidelle. Mies kavahti taaksepäin.
"Mikä nyt?" nainen kuiskasi Severuksen korvaan hivellen samalla tämän poskea.
Severus veti kätensä irti naisesta ja tuijotti kauhuissaan tämän jalkoja. Ne olivat yhtäkkiä muuttuneet karvaisiksi ja näyttivät suhteettoman lyhyiltä naisen muuhun mittaan verrattuna. Severus nyrpisti nenäänsä ja tyrkkäsi naisen sylistään. Nainen henkäisi kauhuissaan huomatessaan jalkojensa muutoksen.
"Voi ei!!", tämä kiljahti paniikkia äänessään. Nainen heitti kätensä kasvoilleen koittaen peitellä niitä. Severuksen mieleen tuli useita vaihtoehtoja naisen äkilliseen muodonmuutokseen.
a) Joku on kironnut hänet. b) Häneen on iskenyt jokin harvinainen tauti. c) Hän on metaformaagi ja jostain syystä muuttaa muotoaan. d) Hän on nauttinut monijuomalientä, jonka vaikutus on lakkaamassa, ja on joku aivan outo tyyppi.
Severus päätyi vaihtoehtoon d, sillä hän totesi 'naisen' kasvojen saavan miehisiä piirteitä…
"Kuka helvetti sinä olet!?"
Henkilö, ilmeisesti siis mies, peitteli yhä kasvojaan, kutistuen koko ajan. Hiukset lyhenivät vaalentuen hieman.
"Lipetit??"
"Anteeksianteeksi! Monijuomaliemen vaikutuksen ei pitänyt vielä loppua..!" mies sopersi kauhuissaan.
"Hyi. Helvetti."
Lipetit oli kasvoiltaan aivan punainen ja koitti peittää vartaloaan pienellä hameellaan.
"Miksi ihmeessä oikein teit tuota!?"
Pieni mies purskahti säälittävään itkuun. Severus tuhahti inhoavasti ja kiskoi kaapunsa päälleen mahdollisimman nopeasti pyyhältäen suoraa tietä ovesta ulos. Hän suorastaan kiisi rehtorin kansliaan, löytäen Minervan lukemasta kirjaa työpöydällään.
"Mitä helvettiä täällä tapahtuu!?" Minerva koitti näyttää mahdollisimman viattomalta laskiessaan kirjan käsistään.
"Miten niin? Etkö pitänyt yllätyksestämme..?"
Severus tuijotti koulun nykyistä rehtoria varsin murhaavasti.
"Se olisi saattanut olla ihan mukava yllätys, ellei Lipetitin monijuomaliemen vaikutus olisi loppunut kesken kaiken!!"
"Ai, no sitten..." Minerva sanoi vaikeasti ja näyttä neuvottomalta.
"Joten, voitko nyt ystävällisesti kertoa, kenen idea tämä oli ja kuka antoi luvan toteuttaa sen!?"
"Noo... oli alunperin Huiskin idea hommata sinulle tanssityttö, mutta kaikki Tylyahon hhmmm... laitapuolen tytöt olivat sinun entisiä oppilaitasi, ja heitä oli hieman vaikea saada tuohon tehtävään. Ja no… kyllähän sinä tiedät."
Severus mulkaisi naista murhaavasti.
"Ja sittenkö päätitte yhtäkkiä löytää ratkaisun Lipetitistä?"
"Ei aivan. Hän itse tarjoutui hommaan"
"MITÄ!?"
"Niin?"
Ennen kuin Severus kerkesi tarkentaa närkästyksensä syytä, hengästynyt Lipetit paiskaisi huoneen oven auki. "Minerva! Monijuomaliemi loppui kesken!!"
"Minä tiedän."
Lipetit astui sisälle huoneeseen ja näki Kalkaroksen murhaavine katseineen.
"Minä häivyn! En todellakaan halua tietää syitä tälle kaikelle!"
Severus otti muutaman rivakan askeleen oven suuntaan, kunnes kääntyi ympäri.
"Ainiin Minerva! Tulen TODELLAKIN muistamaan tämän päivän koko loppuikäni… Joten, onnistuit varsin hyvin tavoitteessasi." Severus hymyili vittuuntuneesti ja pamautti kanslian oven kiinni.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2015 06:03:58 kirjoittanut Kaapo »
Just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before.
Now we're back to the beginning, it's just a feeling and no one knows yet.


ava by Haava <3

siruela

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #1 : 20.03.2010 15:31:07 »
Hauska kun mikä  :D Miks ihmeessä sä haukuit tätä silloin, täähän oli just hauska ja aika höntti mutta sitäkin enemmän nauroin! :D

Lainaus käyttäjältä: ViiLaIM
"50 vuotta on tärkeä etappi keski-ikäisyyden ja vanhukseksi tulon välissä."
"Anteeksi..?"

Voin niin kuvitella Kalkaroksen ilmeen tuossa kohdin!!

Lainaus käyttäjältä: ViiLaIM
"Haluatko minun kertovan lisää?"
"Itse asiassa en..."

Tämäkin jotain niin Kalkaroksen tapaista  ;)

Lainaus käyttäjältä: ViiLaIM
"Noniin, joka tapauksessa, saat olla ihan koko päivän tästä aamiaisesta lähtien ilta kahdeksaan aivan yksinäsi ja kuluttaa aikasi niin kuin haluat. Kyllä me sinua sen verran tunnemme", Minerva sanoi ja vinkkasi. Hetken Severus kerkesi riemuita sisäisesti:kerrankin joku on oikeasti tajunnut jotain!  Mutta sitten:

Tuosta pitää kommentoida sen verran että en mitenkään pysty kuvittelemaan McGarmiwaa sanomaan "Noniin" mutta sanon tämän kaikella rakkaudella että älä ota pahalla  ;)

Lainaus käyttäjältä: ViiLaIM
"Anteeksianteeksi! Monijuomaliemen vaikutuksen ei pitänyt vielä loppua..!" Mies sopersi kauhuissaan.
"Hyi. Helvetti."

Yksinkertainen mutta sitäkin tehokkaampi repliikki Kalkarokselta, nauroin vissiin vedet silmissä tolle (ja ei, ne vuotavat silmät ei johdu mun nuhasta  ;D )

Lainaus käyttäjältä: ViiLaIM
"Ja sittenkö päätitte yhtäkkiä löytää ratkaisun Lipetitistä?"

Hajosin ja pahasti!

Joo anteeksi noin turkasen monet lainaukset mutta oli vaan pakko. Niin hauskoja sanavalintoja! ;D Mahtavamahtavamahtava!!!
Dream as if you'll live forever and live as if you'll die today

Haava

  • hallansininen
  • ***
  • Viestejä: 355
  • juoksepoistyttö
    • where did the party go
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #2 : 20.03.2010 15:33:42 »
Eikä! 8DDD Hymyilinkö edes ihan pöljänä koko ficin ajan, ei juma... Enkä mä osaa sanoa nyt yhtään mitään järkevää, sori. :'D Mä en tiedä pitääkö mun rökittää virheistä sut vai Petra, mutta ikuisena pilkunnussijana en voi olla huomauttamatta parista jutusta. ((:

Lainaus
"Ehei, ei me, vain sinä. Hauskaa loppuiltaa!", Minerva nauroi ja tyrkkäsi Severuksen sisään ovesta.

Pilkku pois. Sama virhe oli myöhemminkin ainakin kerran.

Lainaus
"Mikä nyt?" Nainen kuiskasi Severuksen korvaan hivellen samalla tämän poskea.

Nainen pienellä, tääkin virhe taisi toistua pariin kertaan.

Mutta ei mulla muuta valitettavaa ole, näitten dialogi oli tosi sujuvaa ja hauskaa ja Severuksen ajatukset ihan mahtavia. :'DD Kiitos ihanasta synttärilahjasta! ♥ (ja Severuksenkin synttärilahja oli aika ihana :'D)

//Yhyy, en ehtinyt olla eka. ;__; Nyyh.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2011 01:20:55 kirjoittanut Haava »
Oh sadness I'm your girl

ViiLaIM

  • Miss blind
  • ***
  • Viestejä: 170
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #3 : 20.03.2010 17:07:48 »
Hihii, kiitos kommenteista molemmat! <3

Siruela: "Noniin" heitettiin roskiin, koska tajusin että se tosiaan ei sovi Minervan suuhun, tulee nimittäin kyseisestä lausahduksesta Paula-lehmä mieleen!  >:( (miksei tääl oo oksentavaa hymiöö?)
Ja ihanaa et vaivauduit kommentoimaan noin pitkästi! :) Ja noh, mikäpä ficci ei sais sua nauramaan...? ;) Mut kiva kuitenkin et miellytti. Ja tässähän ei varmasti ollu sun osalta mitään puolueellisuutta mukana, sä et ainakaan oo mun paras kaveri tai mitään? :P

Emilja: Juu, korjasin kirjotusvirheet, tai no ainakin ne mitkä löysin. :D Ja rökitä vaikka minut, Petral meni vissii kaks tuntii tän korjaamises, joten voit vaan kuvitella miltä toi teksti näytti ennen Petraa!! :D Ja se että noi on menny Petralta läpi johtuu varmaankin tosta kellonajasta. Kello oli nimittäin kolmea vaille kakstoista kun sain tän takasin Petralta... Nii että minkäslaisen synttärilahjan haluutkaan sitte ens vuonna? ;)
Just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before.
Now we're back to the beginning, it's just a feeling and no one knows yet.


ava by Haava <3

Asuka.

  • Harmiton tomppeli.
  • ***
  • Viestejä: 15
  • Wtf?
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #4 : 21.03.2010 11:57:02 »
Hah :'DD Voi että, tämä oli loistava, voi Kalkaros-raukka ;D Nuo Kalkaroksen ajatukset välissä oli loistavia, olit saanut pidettyä hyvin hahmon omana itsenään. Joo en osaa mitään järkevää rakentavaa antaa, ilmoitin vain tykkääväni ;)
"Kun maailma kääntää selkänsä sinulle, sä käännät selkäsi maailmalle!"  -Timon-

ViiLaIM

  • Miss blind
  • ***
  • Viestejä: 170
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #5 : 21.03.2010 17:32:28 »
Wii, kiitoos kommentista Asuka.!  Oon ihan otettu kun joku "ulkopuolinen" vaivautuu lukemaan ja jopa kommentoimaan! (kun siruela ja Emilja kuuluu molemmat ihan tälläseen irl-ystäväkaartiin)  :o No siis kun en oikeastaan tiiä mitään Severuksen sielunelämästä, niin päädyin ajattelemaan ystävääni Siruelaa pahalla päällä, ja hyvin näytti toimivan...  ;D /hauska ava btw :D
Just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before.
Now we're back to the beginning, it's just a feeling and no one knows yet.


ava by Haava <3

siruela

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #6 : 02.04.2010 18:38:04 »
Ahaa... Pitäisiköhän tästä nyt olla otettu?  :D
Dream as if you'll live forever and live as if you'll die today

A.P.

  • Vieras
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #7 : 04.04.2010 16:30:11 »
Hah hah! Aivan mahtava! Hetken ajan, kun ne oli siellä tarvehuoneessa ja toi nainen (Lipetit siis) tuli tuonne, että Lily olisi herätetty henkiin ja ilme muistutti suurinpiirtein tätä :o. Mielenkiintonen paritus muuten: Kalkkaros ja Lipetit. ;D

Lainaus
Voi pyhä sylvi... Severus mietti ja tuijotti vanhempaa opettajaa vailla minkäänlaista mielenkiintoa.

Tää oli aivan paras. Pystyi oikein kuvittelemaan Severuksen ilmeen, kun se tuolleen mietti. Sylvi kirjoitetaan muuten isolla.

Lainaus
"Ja sittenkö päätitte yhtäkkiä löytää ratkaisun Lipetitistä?"

:D Ratkaisu Lipetitistä... Voi jessus...

Yrmy oli kyllä ehdoton piristys :D Se on juuri sellainen sana mikä sopii McGarmiwan suuhun.

Kirjotat hyvin, mutta virheitä kuitenkin sun tekstistäs löytyy. Ihan lukukelpoista jälkeä silti :)

Beth

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #8 : 29.05.2010 21:13:13 »
Tykkäsintykkäsin<3
Ihanaa kuvailua vaikket edes paljon kuvaillut!  :D Näin niin elävästi kaikki Severuksen ilmeet...

Lainaus
"Ehei, ei me, vain sinä. Hauskaa loppuiltaa!"
Yksi parhaista Minervan lausahduksista! ;D Vaikkakin hankala kuvitella Mc Garmiwaa noi vahingonilosena.

Lainaus
Pieni mies purskahti säälittävään itkuun. Severus tuhahti inhoavasti ja kiskoi kaapunsa päälleen mahdollisimman nopeasti pyyhältäen suoraa tietä ovesta ulos.
;D Ihana, niin Severusmainen. Näen sieluni silmin hänet harppomassa huoneesta ulos kaapu hiukan vinksallaan... Lipetit oli kyllä niin säälittävä ettei tosiaan voi tuntea edes myötähäpeää! Mainio lopetus  ;)
I'm walking down the line, that divides me somewhere in my mind.
On the border line, of the edge and where I walk alone.

ViiLaIM

  • Miss blind
  • ***
  • Viestejä: 170
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #9 : 29.05.2010 22:43:06 »
Uu, kiitos kommenteista A.P jaBeth! :)

A.P: Sylvi on nyt isolla. :D Ja kiitos kovasti kehuista, piristää kovasti jos joku kehuu. :) Kiitos lukemisesta ja kivasta kommentista.

Beth: Hah, en oikeen voi sanoo et kiitos kommentista, kun en tainnu jättää sulle valinnanvaraa jättää kommentoimatta. :D Ja joo! Mun mielestä Lipetit on aina ollu vaan joku säälittävä luuseri, niin sehän ei toki näy täs ficissä :P



Just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before.
Now we're back to the beginning, it's just a feeling and no one knows yet.


ava by Haava <3

Kukkamaaria

  • ***
  • Viestejä: 350
  • Keisarinna
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #10 : 02.06.2010 12:15:44 »
Ihan mahtava!  ;D nauroin lopussa varsinkin, en olisi kyllä uskonut, että se "nainen" olisi ollut Lipetit  :D siis, aivan mahtava! Ei voi mitää muuta sanoo :)
But hey, isn´t it fun at the end of the day,
When everyone looks like me?
-Sonata Arctica -Cloud Factory

♥5.6.2011, 19.9.2012, 3.11.2014, 17.7.2018 & 18.6.2020♥

Tales By Kukkamaaria

Ava by Dolls

Gussie Mitterrand

  • Pimeyden ruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 10
  • Lady Immortelle & Lordi Voldemort
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #11 : 07.06.2010 16:22:23 »
Silmät vuotaa ja vastaan sattuu!  Aivan MAHTAVA! Lipetit tarjoutui oikeen hommaan, ei juma... XD
Joo, multa ei tunnetusti saa mitään rakentavaa, tai muutakaan järkevää. Sanonpahan vaan, että hyvin olit vanhan kunnon Severuksen kirjoittanut!


~Gus
If only we could be like unicorns...

ViiLaIM

  • Miss blind
  • ***
  • Viestejä: 170
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #12 : 07.06.2010 16:25:18 »
Kukkamaaria: Kiitos kommentista ja kiva että viihdytti! ;D

Gussie Mitterrand: Juuh, kiitos kommentista, ja eipä tuo rakentavan puute haittaa. ;) Kiva että kelpasi.
Just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before.
Now we're back to the beginning, it's just a feeling and no one knows yet.


ava by Haava <3

Pahviprinsessa

  • Muumimamma
  • ***
  • Viestejä: 290
  • "Tämä on romanttinen retki miehille!"
Vs: Once In a Lifetime K-13
« Vastaus #13 : 19.01.2011 17:05:30 »
Tjaa,eipä tässä muuta ku että tykkäsin!

-sevvieman kiittää med kumarrus

P.S.Ja nauroin^^
luminary regenerated

Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
- Dylan Thomas