Kirjoittaja Aihe: Twilight: Ehkei niin täydellinen valinta, Jacob/Bella, Bella/Edward, S, angst, draama  (Luettu 1910 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Nimi: Ehkei niin täydellinen valinta
Haaste: Osallistuu Entä jos...? haasteeseen. Jossittelu on tietysti: Entä jos Bella olisikin valinnut Jacobin?
Ikäraja: Sallittu
Fandom: Twilight
Tyylilaji: Angst, Draama
Paritus: Bella/Jacob, Bella/Edward
Yhteenveto: Entä jos Bella olisikin valinnut Jacobin?
Oma sana: Sain tälläisen hullun/päättömän idean ja päätin toteuttaa sen. Lopputuloksesta en ole ihan varma. Toisaalta pidän, toisaalta en. :)

Ehkei niin täydellinen valinta

Bella PoV

Joskus mietin, teinkö oikein. Teinkö oikein kun meninkin Jacobin kanssa naimisiin ja jätin Edwardin? Jacobhan siitä riemastui. Hän leijui pää pilvissä seuraavan viikon ajan. Edward taas hyväksyi valintani olankohatuksella. Charlie oli vielä innostuneempi kuin Jacob jos se nyt edes on mahdollista.
 Minun pitäisi kai olla tyytyväinen tähän, mutta en pysty siihen. Joskus kaipaan niin paljon Edwardia, että sydämeni suorastaan särkyy, siltä minusta tuntuu. Toisinaan taas olen täydellisen iloinen ja onnellinen valintaani. Jacob nimittäin osaa olla tosi hurmaava mies kun tahtoo.
"Minulle riitti", Jake kiljaisi yhtenä yönä. Säpsähdin hereille hänen sanoistaan ja katsoin häntä hölmistyneenä. Miten hän nyt tuolla tavalla? Keskellä yötä rupeaa kiljumaan.
"Mitäh? Nuku, Jake", kehotin puolinukuksissa.
"Ei minun tarvitse. Olen ihmissusi. Minua vain ärsyttää se, että sinä kuiskailet taas sitä verenimijää! Jos olit onnellisempi sen kanssa senkun menet sen luokse kerjäämään sitä takaisin! Mutta älä tule sen jälkeen minun luokseni!" Jake sanoi sanat päin naamaani.
 Kyyneleet alkoivat valua kasvoillani, vaikka halusin ne pois.
"Jacob Black, kuuntele nyt! Minä rakastan sinua. Sinua, tajua!" huudahdin raivoissani. "Jos olisin rakastanut Edwardia olisin mennyt hänen kanssaan naimisiin en sinun! Tajua se!" kiljuin. Kiljuminen oli todellakin epänormaalia minulle en siis yhtään hämmästynyt, kun Jacob katsoi minua ällistyneenä. Lopulta hän käänsi selkänsä. Minä nousin käsivarsieni avulla pystyyn ja kumarruin suutelemaan häntä. Halusin olla hänen. Syvällä sisimmässäni rakastin yhä Edwardia enemmän kuin Jakea, mutta en halunnut myöntää sitä. Halusin olla Jaken luona. Hänen luonaan olin turvassa, hänen luonaan tunsin rakkauden, hänen luonaan olin... olin ehjä. Ikuisesti.

   Silti sydämessäni oli yhä kuva Edwardin kasvoista. Rakastin häntä.
---------------------------------------
Lyhyt, mutta kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:25:13 kirjoittanut Kuura »

Ryuzaki

  • Killjoy
  • ***
  • Viestejä: 37
  • Matkijanärhi
    • Neonvalotaivas
O_____________o ihana...........!<3
Tykkään :Dd Sul on tosi kiva tyyli kirjottaa :D
Jotenki mua vaan jäi hämäämän se, ettei Bella kirjassa olis halunnut naimisiin jossei se olis ollut ainoo keino muutokseen ja kaikkeen joten en usko että jos se olis valinnut Jacobin niin se olisi päätynyt naimisiin..
Mut joo pikkujuttu, tää on aivan ihana <3
-kiitos tästä-
It's okay not to be okay.♥
Finitauolla :'3